[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.487 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argro schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:24:

Goed goed... Thuis won FC Twente met 1-0, maar uit gingen ze met 4-1 het schip in. Echt goed is dat niet.
Omdat die lafbek een volledig 2e 11-tal het veld in stuurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diezelfde lafbek die Twente het kampioenschap bezorgde? Ochja, waarom zou je m ook een warm hart toedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:02

Quad

Doof

Is Vitesse - Petrolul vanavond nog ergens te volgen?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wil je dat zien?:p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Moet toch wat om de tijd te doden. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/2013/08/08/Ajax-enkele-weken-zonder-Veltman
Veltman 4 tot 6 weken out. Daar zal van der Hoorn blij mee zijn denk ik, als hij nu nog geen kans krijgt...

[ Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 08-08-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Quad schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:51:
Is Vitesse - Petrolul vanavond nog ergens te volgen?
Eredivisie Live heeft hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:39:
http://www.ad.nl/2013/08/08/Ajax-enkele-weken-zonder-Veltman
Veltman 4 tot 6 weken out. Daar zal van der Hoorn blij mee zijn denk ik, als hij nu nog geen kans krijgt...
Zolang Toby er nog is zal Van der Hoorn niet zomaar spelen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou Vitesse, sta je dan met 0-1 achter.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:09:
[...]
Zolang Toby er nog is zal Van der Hoorn niet zomaar spelen lijkt me.
Ik verwacht wel dat hij alsnog naar de PL vertrekt, augustus is nog niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Quad schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:22:
Nou Vitesse, sta je dan met 0-1 achter.
Vitesse en Utrecht zijn we dus inderdaad al weer kwijt :+ Petrolul thuis, altijd lastig.

Vrees met grote vrezen voor Feyenoord in Europa, ik ben bang dat de verschillen erg groot zijn. Hoorde trouwens ook net pas dat Zulte een budget heeft van 7 miljoen euro 8)7 Daar koopt PSV reservespelers voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Volgens mij was het ongeveer 9M toch? Desalniettemin is dat een ontzettend groot verschil, had een schande geweest als PSV dat niet had gered.

Gelukkig nu 1-1 bij Vitesse, bijna 2-1 door Van Der Struijk. Man meer, dat moet in de verlenging goed komen... Toch? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:39:
[...]

Ik verwacht wel dat hij alsnog naar de PL vertrekt, augustus is nog niet om.
Ik ook wel ja. Anders tekent hij hopelijk bij :).

Vitesse eruit, wát een drama! Zeer slecht voor Nederland dit na Utrecht ook al.

Hoe kan die bal er in? Op 1 meter hoogte langs de muur, dan sta je als keeper toch gewoon niet goed?

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 08-08-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Stom hoor, Vitesse eruit.. _O-
God wat was dat een slechte pot, again.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
En dan schiet na heel wat gedoe in de muur Petrolul de 2-1 binnen. Allemachtig, ik dacht dat vorig seizoen een uitzondering was qua prestaties in Europa. Hopelijk is het geen voorteken dat de Eredivisie echt aan het afglijden is naar een zeer bedenkelijk niveau a la Oostenrijk, Polen, Tsjechie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hihi, er staan 3 man in de muur te wijzen waar hij gaat schieten, 20 seconden lang, en gewoon niets doen. Vitesse heeft net als utrecht niets in Europa te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha Theo: "Hoekje van de keeper".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Vitesse :') :') :') :') :') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Vitesse.. schan-da-lig. Zo euforisch als ik gisteren was bij PSV, zo schraal is dit. Niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Weer 1 uitgeschakeld... Met een beetje pech krijgen de overgebleven clubs een vervelende loting en dan kunnen we weer een jaar treuren. Begint armoedig te worden dit.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Precies. Als het niet heel erg mee zit gaat PSV gewoon de Europa League in, daar kunnen ze nog wel een eindje komen. Ik zie Ajax het nog wel aardig doen in de CL met een goede loting, Feyenoord misschien in EL, maar daar stopt het ook. Treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Dit is gewoon de stand van zaken in het Nederlandse voetbal. Ajax is de enige club die zich financieel enigszins kan meten met de Europese subtop en PSV zit nog in de buurt. De rest zal boven de financiële mogelijkheden uit moeten stijgen om iets in Europa te laten zien. Oost Blok ligt ons ook gewoon niet. Utrecht was wel heel triest, maar de nr 4 van NL kan gewoon verliezen van de nr 3 uit Roemenië.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 08-08-2013 23:26 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:26:
Precies. Als het niet heel erg mee zit gaat PSV gewoon de Europa League in, daar kunnen ze nog wel een eindje komen.
Net alsof ze bij PSV de EL wel serieus nemen, die gaan gewoon voor het kampioenschap en laten het europees lopen als ze de groepsfase CL niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Vroegâh was er zo'n gordijntje. Die kon je dichtdoen als je last had van het oostblok ;)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

http://www.telegraaf.nl/b...et_Operatie_Koeman__.html

Ik moest wel glimlachen :+
Ronald Koeman, die lang in Spanje speelde. Zijn bijnaam was Sneeuwvlokje.
:')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Dit was wel dieptriest ja..... als je geen zin hebt om EL te spelen als club, geef je ticket dan gewoon aan een andere club.... gaat nergens over zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Uitspraken:

'Met Bony en Van Ginkel hadden we deze wedstrijd zeker gewonnen'
'Tegenstanders mogen niet in de muur staan'
'Dit is een tik, eigenlijk zelfs een mokerslag'
'in het hoekje van de keeper'

Sorry maar dit zijn de reinste kansloze reacties, sommige beetje sneren naar je medespeler, ander is een open deur in trappen.
Jullie hebben gewoon gefaald!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

Vooral mooi omdat PSV nu die Ritzmaier eindelijk eens vrijgeeft om te verhuren. ;)

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een blamage voor Vitesse en het Nederlandse voetbal. Uitgeschakeld te worden door een club waar menigeen voordien nog nimmer van gehoord had. Utrecht mag het nog bonter hebben gemaakt maar dit Vitesse moet van die Roemenen toch kunnen winnen. Balen.

Koeman schijnt geinformeerd te hebben bij El Hamdouie. En die schijnt het voor Feyenoord gaan spelen wel zien zitten (aldus het AD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:30:
[...]

Net alsof ze bij PSV de EL wel serieus nemen, die gaan gewoon voor het kampioenschap en laten het europees lopen als ze de groepsfase CL niet halen.
Ik hoorde laatste dat PSV eerder nog kwartfinale EL haalde. Maar het schijnt zo dat als men 1 jaar zich totaal focust op de competitie dat suppoters van de tegenstanders dan jarenlang gaan zeggen 'dat PSV de EL wel weer gaat laten lopen'.

Volgens mij heeft PSV de laatste 10 jaar vrijwel de meeste punten voor Nederland behaald in Europees opzicht. Kom op zeg, hou gewoon op met dat 'PSV zal het wel weer laten lopen'. Dat valt gewoon nog te zien, tenzij je voorspellende gaves hebt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als PSV meer punten gehaald had in de EL, hadden ze dan wel geplaatst geweest voor de aanstaande loting? Dit is een oprechte vraag, geen vervolg op de discussie in de vorige posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik quote mezelf even:
Anakha schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:53:
[...]
Geplaatst zijn is erg belangrijk, en PSV heeft zichzelf wat dat betreft geen goede dienst bewezen door vorig jaar de Europa League te laten lopen.

Beetje eigen schuld, dikke bult wordt het op die manier: de afgelopen 5 jaar haalde PSV deze scores:

2009: 6.2666
2010: 13.8832
2011: 20.2332
2012: 18.7200
2013: 5.8428

Het verschil tussen PSV (64.945) en Zenit (70.766) is 5.821. Als PSV afgelopen jaar een 'redelijk' jaar had gehad, met een kleine 12 punten, dan waren ze nu al zeker geweest van plaatsing in de playoff als ze deze ronde overleven. Zoals gezegd: eigen schuld, dikke bult. Maar eerst maar eens zien dat je er niet al roemloos uitvliegt tegen Zulte Waregem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 06:49:
Wat een blamage voor Vitesse en het Nederlandse voetbal. Uitgeschakeld te worden door een club waar menigeen voordien nog nimmer van gehoord had. Utrecht mag het nog bonter hebben gemaakt maar dit Vitesse moet van die Roemenen toch kunnen winnen. Balen.
Echt, het is gewoon te triest voor woorden man, dat Nederlandse ploegen door zulk soort ploegjes eruit worden geknikkerd. Voor FC Utrecht vind ik het sneu, want die gaan echt een zwaar seizoen tegemoet. Bij Vitesse heb ik dan ook wel weer last van een beetje leedvermaak, zoveel geld erin pompen en dan zo op je bakkes gaan. En volgens Theo Janssen hadden ze met Van Ginkel en Bony wel gewonnen :')
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 06:49
Koeman schijnt geinformeerd te hebben bij El Hamdouie. En die schijnt het voor Feyenoord gaan spelen wel zien zitten (aldus het AD).
Ik zou die gozer niet halen, hij zorgt voor problemen als hij gepasseerd wordt, want hij vind zichzelf namelijk erg belangrijk. Als Feyenoord met een 2 spitsen systeem speelt is het wel een optie maar als ze met 1 centrale spits spelen dan moet Pelle daar gewoon blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:57:
[...]

Echt, het is gewoon te triest voor woorden man, dat Nederlandse ploegen door zulk soort ploegjes eruit worden geknikkerd. Voor FC Utrecht vind ik het sneu, want die gaan echt een zwaar seizoen tegemoet. Bij Vitesse heb ik dan ook wel weer last van een beetje leedvermaak, zoveel geld erin pompen en dan zo op je bakkes gaan. En volgens Theo Janssen hadden ze met Van Ginkel en Bony wel gewonnen :')

[...]

Ik zou die gozer niet halen, hij zorgt voor problemen als hij gepasseerd wordt, want hij vind zichzelf namelijk erg belangrijk. Als Feyenoord met een 2 spitsen systeem speelt is het wel een optie maar als ze met 1 centrale spits spelen dan moet Pelle daar gewoon blijven staan.
Ik denk dat het voldoende zegt over het Nederlandse voetbal. Elk talent wordt direct weggekocht, wanneer ze een beetje behoorlijk kunnen voetballen. Het zorgt voor een algehele devaluatie van het voetbal in Nederland en het vergroot het verschil tussen de competities.

El Hamdaoui: Tja, heeft afgelopen jaren niets laten zien. In Italië volgens mij ook niet. Ik weet niet of Feyenoord daar nu echt goed aan doet. Ik snap dat hij wil voetballen, maar of dat nu echt een versterking is...

Waarom komt er nu niet even een Russische club die Pelle wegkaapt en dat Feyenoord Miyachi en Guidetti binnenhaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:12:
Waarom komt er nu niet even een Russische club die Pelle wegkaapt en dat Feyenoord Miyachi en Guidetti binnenhaalt?
Waarom je topscorer verkopen? En sowieso, al wordt er 15 miljoen betaald voor Pelle dan heeft Feyenoord daar weinig aan. Een groot gedeelte gaat naar schuldeisers en zo'n bedrag wordt meestal in termijnen betaald. Dus dan heeft Feyenoord nog steeds geen geld om waardige vervangers te halen. En dan nog, een transferbedrag betalen is één ding, het salaris ophoesten is twee. Dat kan Feyenoord niet :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
Vlassie1980 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:57:

Van Geel moet wel afdingen op het salaris want zijn familie heeft met die sportzaak in Rotterdam extra omzet als hij straks komt. :+

Compleet onzinnige huur lijkt me, inderdaad een ongelooflijke lastpak als het niet gaat en als het wel een succes wordt, loopt hij volgend jaar weg naar een club waar ze meer betalen en heeft hij enkel de jeugd in de weg gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Sempy schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:24:
Van Geel moet wel afdingen op het salaris want zijn familie heeft met die sportzaak in Rotterdam extra omzet als hij straks komt. :+

Compleet onzinnige huur lijkt me, inderdaad een ongelooflijke lastpak als het niet gaat en als het wel een succes wordt, loopt hij volgend jaar weg naar een club waar ze meer betalen en heeft hij enkel de jeugd in de weg gestaan.
Ik zou in ieder geval niet weten welke jeugd hij in de weg loopt. Als er scorende jeugd was dat hadden die er al ingestaan. Feyenoord leidt alleen verdedigende spelers op :P. Dat hij botste met De Boer doet me niet zoveel, Koeman en Van Geel hebben wel goed met hem gewerkt. Mathijssen en Pelle kennen hem ook volgens mij dus die zullen ook wel om hun mening gevraagd worden. Als die mensen allemaal geen probleem met hem hebben zie ik niet waarom de anderen dat wel zouden hebben. Hij is een huur speler die zich wil bewijzen dus hij is ook in geen enkele positie om diva gedrag te hebben. Ik denk dat hij uitstekend om Pelle heen kan spelen want dat hij kwaliteiten heeft is duidelijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Hij kan zeker een goed balletje trappen, maar een speler als El Hamdaoui zou ik echt nooit voor mijn club willen zien spelen. Veel te trots mannetje om voor het team te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:47
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 06:49:
Helemaal omdat die ploeg makkelijk te verslaan is. Maar als je constant een tikkie breed doet, kom je nooit voor de goal. Zo mochten nog van geluk spreken dat die 1-1 viel. Petrolul heeft gisteren helemaal niks laten zien, dat maakt het zo beschamend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kunnen we El Hamdaoui niet voor 1 wedstrijd huren ;)? Weten we in ieder geval dat er 1 speler op het veld met een mes tussen zijn tanden staat tegen Ajax. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

struikelblok is het salaris van el hamdaoui, het is trouwens wel een man met ervaring. Kan feyenoord ook wel goed gebruiken denk ik. De flankspelers zijn nou ook niet echt van het scorende type, en Immers lijkt ook niet op de persoon van vorig jaar. Hamdaoui achter de spits zou dan wel enig scorend vermogen met zich meebrengen denk ik. Ook iemand die de spits op een goede manier kan bereiken overigens

[ Voor 9% gewijzigd door Chrosser op 09-08-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Komende 3 wedstrijden Hamdaoui linksbuiten zetten, kan Goossens naar de bank. Zodra Manu speelklaar is kan je die linksbuiten zetten en Hamdaoui achter Pelle, krijg je meteen heel veel voetbal in je team. Ben alleen wel bang voor de mentaliteit van die gozer, behalve bij AZ is hij overal wel een storende factor geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:31:
Komende 3 wedstrijden Hamdaoui linksbuiten zetten, kan Goossens naar de bank. Zodra Manu speelklaar is kan je die linksbuiten zetten en Hamdaoui achter Pelle, krijg je meteen heel veel voetbal in je team. Ben alleen wel bang voor de mentaliteit van die gozer, behalve bij AZ is hij overal wel een storende factor geweest.
Dat is niet waar. Behalve bij Ajax is hij nergens stoorzender geweest. Natuurlijk zijn er wel eens dingetjes geweest, maar alleen met De Boer heeft hij echt een conflict gehad. Als je kijkt naar heel zn carrière dan is de beeldvorming die ontstaan is niet helemaal terecht, hij heeft het in de media gewoon afgelegd tegen een succesvolle en populaire trainer. Bij Fiorentina gedraagt hij zich ook terwijl hij geen basisspeler is.

Hij is overigens wel blessure gevoelig en vooral daardoor bij de meeste clubs waar hij zat geen succes.
Het geeft veel mogelijkheden. Hij kan inderdaad centraal en op de flanken, dus kan je eindelijk een beetje variëren. Maar ik zie hem niet komen, te duur.

Het wordt overigens Kuban, Zulte, Tromso, Pandurii of Dila Gori voor Feyenoord. Kuban is lastig in te schatten omdat die schatrijk zijn en tegen Zulte wil je ook niet loten na PSV.

[ Voor 28% gewijzigd door ph4ge op 09-08-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hamdoui is geen linksbuiten, naar mijn idee komt ie alleen toch recht als diepe spits en dat is Pelle dus al.
Zoiezo heeft die gozer zo'n enorm ego dat samenspelen met Pelle lastig zal worden. Overbodige speler dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:39:
[...]
en tegen Zulte wil je ook niet loten na PSV.
Want dat wordt dan te makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dat kan alleen maar tegenvallen. Het is duidelijk dat Zulte niet in topvorm was, interne ruzies belangrijke spelers kwijt etc. Toch besliste PSV het ook pas relatief laat in de tweede wedstrijd. Het zou zomaar kunnen dat ze over een paar weken wel de boel op de rails hebben en dan ben je huizenhoog favoriet tegen een ploeg die niet veel minder is.
tweaker2010 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:54:
Hamdoui is geen linksbuiten, naar mijn idee komt ie alleen toch recht als diepe spits en dat is Pelle dus al.
Zoiezo heeft die gozer zo'n enorm ego dat samenspelen met Pelle lastig zal worden. Overbodige speler dus...
Hij is juist geen diepe spits maar een speler die een vrije rol wil. Hij kan juist heel goed om een type Pelle heen spelen, dat is ze in het verleden samen ook gelukt. Natuurlijk is hij geen klassieke buitenspeler, maar welke club heeft die nog? Feyenoord, maar die zijn ook weleens uit vorm/geblesseerd/geschorst.

Je kan hem opstellen als Pelle er een keer niet bij is, je kan hem naast Pelle zetten als er aangevallen moet worden, je kan hem achter Pelle zetten voor meer creativiteit en je kan hem op de zijkanten zetten als je met een naar binnen komende buitenspeler wil spelen.

[ Voor 49% gewijzigd door ph4ge op 09-08-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:08:
[...]

Want dat wordt dan te makkelijk?
Nee maar jij denkt toch niet dat die Belgen zich een derde keer voor lul laten zetten? Gaat voor Feyenoord gewoon een lastige wedstrijd worden dan. Geef mij maar Tromso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat feyenoord zo slecht is dat het lastig gaat worden tegen Zulte. Ja, ze zijn niet zo goed, maar als PSV er een paar in kan schieten, dan kan Feyenoord dat ook wel. Pec is gewoon een beetje de angstgegner van Feyenoord. word het geen 3-0 voor Feyenoord, maar 2-1 moet kunnen. Of Zulte moet Fernandez kunnen huren voor 1 wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hebben het geluk dat ze niet op clubs als APOEL Nicosia, SC Braga, Besiktas, Rapid Wien, Dynamo Kiev, Racing Genk, Swansea City of Nice stuiten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Quad schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:20:
Uitspraken:

'Met Bony en Van Ginkel hadden we deze wedstrijd zeker gewonnen'
'Tegenstanders mogen niet in de muur staan'
'Dit is een tik, eigenlijk zelfs een mokerslag'
'in het hoekje van de keeper'

Sorry maar dit zijn de reinste kansloze reacties, sommige beetje sneren naar je medespeler, ander is een open deur in trappen.
Jullie hebben gewoon gefaald!
Inderdaad, zo leuk als Vitesse vorig jaar speelde, zo zwak nu.
Niet vreemd op zich zonder Bony en van Ginkel, maar daar hadden ze beter op moeten anticiperen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PSV treft dus AC Milan! *O*

Oké, sportief gezien voor Nederland niet de beste optie, maar wel een heel mooi affiche voor de jongens van PSV waar direct wat om draait.

[ Voor 72% gewijzigd door Quad op 09-08-2013 12:02 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Aan de ene kant ben ik er totaal niet blij mee, maar ach... Dan maar een mooie pot van maken, revanche voor 2004/2005!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
PSV vs Milan, mooie wedstrijden. Tijd om revanche te nemen voor 2005 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Niet eens de meest vreselijke loting. Denk wel dat PSV een aardige kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

Hm, Fenerbahce tegen Arsenal. Is bij voorbaat al moeilijk voor Fenerbahce, maar jammer genoeg zijn ze soms ook best onvoorspelbaar met hun prestaties in een wedstrijd. Ene keer loopt het lekker, andere keer incasseren ze binnen 5 minuten al een doelpunt en gaat alles slecht. Gecombineerd met een trainer die er nog geen 2 maanden is ben ik benieuwd wie deze ronde overleeft.

Hopelijk mag/kan Emenike spelen in die wedstrijden, dat zal wel een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Uitslag loting voorronde Champions League
Olympique Lyon - Real Sociedad
Schalke 04 - Metalist Charkov
Pacos de Fereira - Zenit
PSV - AC Milan
Fenerbahce - Arsenal
Doei PSV :w

Milan is de meest zware tegenstander in mijn ogen.

[ Voor 12% gewijzigd door tweaker2010 op 09-08-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

iChaos schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:05:
Hm, Fenerbahce tegen Arsenal. Is bij voorbaat al moeilijk voor Fenerbahce, maar jammer genoeg zijn ze soms ook best onvoorspelbaar met hun prestaties in een wedstrijd. Ene keer loopt het lekker, andere keer incasseren ze binnen 5 minuten al een doelpunt en gaat alles slecht. Gecombineerd met een trainer die er nog geen 2 maanden is ben ik benieuwd wie deze ronde overleeft.

Hopelijk mag/kan Emenike spelen in die wedstrijden, dat zal wel een hoop schelen.
Is natuurlijk wel afhankelijk van wat de UEFA beslist i.v.m die omkoopaffaire?

Tegen wie moet Arsenal anders?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 17:43
CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:03:
Niet eens de meest vreselijke loting. Denk wel dat PSV een aardige kans maakt.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5076/5911026996_4a4aac9199_o.png

[ Voor 19% gewijzigd door FDMK op 09-08-2013 12:10 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik voorspel:

Paços de Ferreira - Zenit
PSV - AC Milan
Fenerbahce - Arsenal

Arme Paços... Hun hele team is net 1/8 waard t.o.v. wat Zenit aan spelers heeft (€25m vs €197m) :P

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 09-08-2013 12:15 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gunner schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:09:
[...]

Arsenal's Champions League opponents Fenerbahce's future in the competition is uncertain after they were handed a two-year European ban by UEFA over domestic match-fixing in June.

However, they were re-admitted to the competition pending an appeal at CAS.

The decision on Fenerbahce is due to be announced after the fourth qualifying round has been played which could create a problem for UEFA if they progress that far and then lose their appeal.
Gewoon tegen Fenerbahce dus.. Maar ik vraag me af wat er gebeurd als ze zouden winnen, en vervolgens er uit worden gekicked, of Arsenal dan alsnog door gaat :P

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 09-08-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat de voetballers van Zenit waardevast zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Gunner schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:09:
[...]

Vroeg ik me ook al af. Indien er uit die zaak een uitslag komt die ongunstig is voor Fenerbahce en de wedstrijden nog niet gespeeld zijn, zal Arsenal tegen Red Bull Salzburg moeten spelen denk ik (Fenerbahce versloeg RBS in de vorige ronde van de loting).

Indien er een uitslag komt die ongunstig is voor Fenerbahce en dat bekend wordt na deze twee wedstrijden tegen Arsenal zit het sowieso wat lastiger. Laat je Arsenal dan doorgaan, of laat je Arsenal opnieuw deze ronde spelen, maar dan tegen RBS? Ik heb geen idee hoe ze het in die situatie aanpakken, want met de ene optie doe je RBS tekort en met de andere moet Arsenal nog een keer 2 wedstrijden spelen, wat ook niet fair is.

Misschien lees ik er vandaag de procedures van de UEFA nog op na als die te vinden zijn, ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Angeloonie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:10:
Ik voorspel:

Paços de Ferreira - Zenit
PSV - AC Milan
Fenerbahce - Arsenal

Arme Paços... Hun hele team is net 1/8 waard t.o.v. wat Zenit aan spelers heeft (€25m vs €197m) :P
Ben het wel eens met je lijst, behalve Arsenal en Metalist. PSV Milan is wel een prachtpot, daar heb ik wel erg veel zin in!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Verhaegh ipv van Rhijn. Van Gaal begint nu echt seniel te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kijkt wie het beste bij de bejaardesoos past in Rio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

AC Milan dus. Mooie wedstrijd, en een bak aan ervaring voor de jongens. Beter dan Zenit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Slaapje schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:22:
[...]

Ben het wel eens met je lijst, behalve Arsenal en Metalist. PSV Milan is wel een prachtpot, daar heb ik wel erg veel zin in!
Mwah, ik denk dat Fenerbahce wel mee zal vallen..

Onderlinge historie is goed (2-5 uit, 0-0 thuis) en in 2012/2013 lagen ze er in de kwalificatie tegen Spartak Moskou er uit, en in 2010/2011 tegen Young Boys. Verder hebben ze nog nooit de groepsfase overleefd en heeft Arsenal al z'n kwalificaties gewonnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 09-08-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:29:
Verhaegh? Waarvoor en wie is dat?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
De selectie van Schaars en Wijnaldum geeft ook blijk van een flinke portie opportunisme. Een week geleden waren beide spelers blijkbaar nog niet goed genoeg voor een voorselectie, maar heden ten dage blijkbaar wel goed genoeg voor een daadwerkelijke selectie. De wel voorgeselecteerde spelers worden dus even rechts ingehaald door Schaars en Wijnaldum. Vreemde gang van zaken. Wat heeft zo'n voor selectie dan nog voor zin? (Voor zover het überhaupt al zin heeft. Wat mij betreft maakt Van Gaal de voorselectie voor zichzelf en is het niet iets om naar buiten te brengen, daar heeft m.i. niemand iets aan.)

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik snap de keuze voor Verhaegh ook niet, vind het echter wel best dat vRhijn en de Jong afvallen voor die oefenpot met het oog op de klassieker een paar dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:30:
Die kijkt wie het beste bij de bejaardesoos past in Rio.
Net zoals Schaars die de plek van of De Jong of Maher nu inneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:03
HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:29:
Dat snap ik ook niet. Ik snap dat hij wellicht naar wat ervaring zoekt maar het is volgens mij nu niet dat Verhaegh zich fantastisch aandient of ervaring in de top heeft. En is van Rhijn zo uit vorm?

Het middenveld begint ook een tombola te worden overigens. Nu vallen Clasie en Maher weer af en is Schaars plots weer terug. Gaat hij dan weer met de punt naar achter spelen?

Voor wat betreft de voorhoede moeten we echt hopen op de ontwikkeling van Boetius, Depay en de terugkeer van Narsingh. Armoe op de vleugels als er iets met Robben gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik snap overigens ook niet waarom Stekelenburg, Nigel de Jong en vd Wiel er niet bij zitten.

Aangezien iedereen in de voorbereiding zat toen de voorselectie bekend werd gemaakt en dus niemand nog genoeg speeltijd heeft gehad. Maargoed het kan aan mij liggen maar het lijstje van spelers die opeens verdwenen zijn(Stekelenburg, Nigel de Jong, vd Wiel, Heitinga, Sneijder) dat zijn wel spelers met een gemeenschappelijke achtergrond. Een achtergrond waar van Gaal blijkbaar niets meer mee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verhaegh is een degelijke back, geen top maar wel degelijk. Janmaat is onder Van Gaal gewoon de vaste rechtsback. Van Rhijn heeft de afgelopen wedstrijden (lees vorig seizoen en jeugd EK) gewoon niet zijn niveau gehaald, kennelijk is Van Gaal dan ook niet tevreden over hem. Bovendien is het een oefenwedstrijd, Van Rhijn komt echt wel bij de WK selectie, hij kan nu mooi Verhaegh testen. Janmaat is toch de eerste keus.

Nogmaals, het is een oefenpot. Bovendien een vrij zinloze. Heb sowieso een hekel aan oefenwedstrijden als het seizoen net begonnen is :+.

[ Voor 14% gewijzigd door CR1691 op 09-08-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:38:
Verhaegh is een degelijke back, geen top maar wel degelijk. Janmaat is onder Van Gaal gewoon de vaste rechtsback. Van Rhijn heeft de afgelopen wedstrijden (lees vorig seizoen en jeugd EK) gewoon niet zijn niveau gehaald, kennelijk is Van Gaal dan ook niet tevreden over hem. Bovendien is het een oefenwedstrijd, Van Rhijn komt echt wel bij de WK selectie, hij kan nu mooi Verhaegh testen. Janmaat is toch de eerste keus.
Als van Rhijn wat minder is, kan je altijd nog terugvallen op van de Wiel. Speelt bij een topclub en een schat aan internationele ervaring zowel met het nationale elftal als CL. Dan ga je toch geen kerel van bijna 30 uit de onderste regionen van de Bundesliga halen waar hij vorig jaar ook niet eens altijd speelde (17 optredens vorig seizoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het feit dat Van der Wiel sinds de aanstelling van Van Gaal nooit is opgeroepen zegt mij dat hij het totaal niet in hem ziet zitten. Hoe jij het beschrijft zou hij inderdaad een logischere vervanger zijn, toch roept Van Gaal hem niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:38:
Ik snap overigens ook niet waarom Stekelenburg, Nigel de Jong en vd Wiel er niet bij zitten.

Aangezien iedereen in de voorbereiding zat toen de voorselectie bekend werd gemaakt en dus niemand nog genoeg speeltijd heeft gehad. Maargoed het kan aan mij liggen maar het lijstje van spelers die opeens verdwenen zijn(Stekelenburg, Nigel de Jong, vd Wiel, Heitinga, Sneijder) dat zijn wel spelers met een gemeenschappelijke achtergrond. Een achtergrond waar van Gaal blijkbaar niets meer mee heeft...
Of zou het misschien zo kunnen zijn dat jij toevallig door jouw gekleurde bril van mening bent dat alle spelers met die specifieke achtergrond per definitie beter zijn dan alle andere spelers en dus niet helemaal objectief bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Anakha schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:45:
[...]

Of zou het misschien zo kunnen zijn dat jij toevallig door jouw gekleurde bril van mening bent dat alle spelers met die specifieke achtergrond per definitie beter zijn dan alle andere spelers en dus niet helemaal objectief bent?
Dat zou kunnen, maar je gaat me niet vertellen dat wat voor keeper dan ook beter is dan Stekelenburg, dat Verhaegh en Janmaat beiden beter zijn dan vd Wiel. Dat Schaars en Strootman beiden beter zijn dan de Jong en dat van Ginkel en Wijnaldum beter zijn dan Sneijder. Heitinga is een twijfel geval, maar Martins Indi en de Vrij zijn nou niet echt goed in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02
AC Milan dus... pittige loting en zal moeilijk zat worden om de groepsfase van de CL te bereiken maar natuurlijk wel een erg mooi affiche en een bak ervaring voor die jongens.

Ik ga er in ieder geval 2 keer goed voor zitten, heb er zin in! :Y)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:44:
Het feit dat Van der Wiel sinds de aanstelling van Van Gaal nooit is opgeroepen zegt mij dat hij het totaal niet in hem ziet zitten. Hoe jij het beschrijft zou hij inderdaad een logischere vervanger zijn, toch roept Van Gaal hem niet op...
Van Gaal is nu eenmaal een schoolmeestertje en daar passen spelers als van der Wiel niet bij. Dat zie je ook met jongens als Nigel de Jong en Sneijder, als er een gelijkwaardig alternatief is in de ogen van vGaal dan laat hij dit soort spelers thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Angeloonie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:34:
[...]

Mwah, ik denk dat Fenerbahce wel mee zal vallen..

Onderlinge historie is goed (2-5 uit, 0-0 thuis) en in 2012/2013 lagen ze er in de kwalificatie tegen Spartak Moskou er uit, en in 2010/2011 tegen Young Boys. Verder hebben ze nog nooit de groepsfase overleefd en heeft Arsenal al z'n kwalificaties gewonnen.
In hoeverre het zal uitmaken is nog niet duidelijk, maar Fenerbahce heeft wel een nieuwe coach sinds 2 maanden. De vorige kwam er in 2010/2011, vlak voor de wedstrijden tegen Young Boys. Daarnaast ben ik ook nooit tevreden geweest met de prestaties die het team toen wegzette. Vorig jaar hebben we de halve finale van de Europa League bereikt, maar ik was nog altijd niet te spreken over het spel. SL Benfica was ook gewoon een maatje te groot voor Fenerbahce. Maar die trainer was iemand die na de 1-0 voorsprong onmiddelijk de spitsen van het veld haalde en de voorkeur gaf aan verdedigen met het hele team.

De nieuwe trainer die er nu 2 maanden zit heeft gelukkig een hele andere instelling en speelt graag aanvallend. En met spelers als Moussa Sow en Emmanuel Emenike in de aanval, middenvelders als Raul Meireles, Emre Belozoglu en Mehmet Topal is er de nodige ervaring op het middenveld, met de talenten Salih Ucan en Alper Potuk op de bank. In de verdediging is de nodige ervaring er ook met Bruno Alves en Kadlec, en tot slot is Volkan Demirel in het doel in vorm een oerdegelijke keeper.

Ik schat het elftal van Arsenal ook hoger in, maar zolang Fenerbahce met een fatsoenlijke opstelling het veld op komt en er een aanvallend spel wordt neergezet, zie ik het zeker niet als een dubbelslag die reeds bepaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:48:
[...]

Dat zou kunnen, maar je gaat me niet vertellen dat wat voor keeper dan ook beter is dan Stekelenburg, dat Verhaegh en Janmaat beiden beter zijn dan vd Wiel. Dat Schaars en Strootman beiden beter zijn dan de Jong en dat van Ginkel en Wijnaldum beter zijn dan Sneijder. Heitinga is een twijfel geval, maar Martins Indi en de Vrij zijn nou niet echt goed in vorm.
Persoonlijk denk ik dat Krul op het moment best een gezonde concurrent van Stekelenburg is. Over Sneijder nog maar niet te spreken, in deze vorm heb ik liever Wijnaldum of een talent als Van Ginkel. Sneijder is atm gewoon niet goed, maar ik hoop uiteraard dat dat nog gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Voor het bereiken van een een lange Europese (CL-) campagne is Milan natuurlijk geen fijne loting, maar het affiche is wel fantastisch. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Krul komt wel net terug van een blessure, dan is Vorm de beste keeper van het lijstje nu (cillissen en vermeer) ik had echt wel Maher boven Wijnaldum gekozen. Schaars? Daar begrijp ik ook niets van.

maar ach, waar maken we ons druk om, tegen portugal (vriendschappelijk of niet) maak we weinig kans, vooral achterin zijn we bijzonder zwak.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Dat hij Schaars en Wijnaldum er nu achteraf bijhaalt laat toch wel zijn dat hij zijn mening over deze 2 volledig baseert op 1 competitie wedstrijd en 2 wedstrijden tegen Zulte.

Je zou denken dat hij dit jaar zou proberen een vast team op te bouwen voor het WK maar blijkbaar niet.
En waarom Cilessen erbij halen? Ja het is een talent maar hij zal dit seizoen in de JL spelen. Haal er dan iemand bij die wel in het 1e staat om te zien hoe deze het doet tijdens de trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Feyenoord tegen Kuban Krasnodar, meest vervelende loting die je kunt krijgen... Naja we spelen wel eerst uit dus opzich is dat wel een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:15:
Feyenoord tegen Kuban Krasnodar, meest vervelende loting die je kunt krijgen... Naja we spelen wel eerst uit dus opzich is dat wel een voordeel.
Ken ze eigenlijk niet, zitten daar nog bekenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Djibril Cissé is de meest bekende. Gewoon een hele vervelende en vooral stugge ploeg. Paar Russische slagers in het team met een zooi exotische spelers. Gaat een moeilijke wedstrijd worden. Zijn vorig jaar 5e in Rusland geworden.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 09-08-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is inderdaad de vervelendste van het stel. Aan de andere kant, in de poule kom je ook dat soort ploegen tegen, dus als je ze niet bij kan houden, ga je de poule toch niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:48:
[...]
dat Verhaegh en Janmaat beiden beter zijn dan vd Wiel
Janmaat is op dit moment beter dan vd Wiel. Vd Wiel kan het door zijn plaats op de bank in elk geval te weinig laten zien.
Dat Schaars en Strootman beiden beter zijn dan de Jong
Over De Jong heb ik ook mijn twijfels hoor. Verdedigend prima hoor maar met name meevoetballend en opbouwend hebben we met zijn allen toch ook de nodige kritiek op hem gehad.
en dat van Ginkel en Wijnaldum beter zijn dan Sneijder.
Dat hij Sneijder pas oproept als die weer fitheid toont snap ik wel. Wat ik snap is dat de logische vervanger (Maher) er dan ook niet bij is.
Heitinga is een twijfel geval, maar Martins Indi en de Vrij zijn nou niet echt goed in vorm.
Heitinga vind ik geen twijfelgeval. Die heeft al jaren zijn oude vorm niet laten zien en maakt als hij meedoet meer fouten dan De Vrij en Indi samen. Dus dan lijkt het me logisch dat je de jongere spelers voorlopig gewoon de kans geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

AZ heeft tegen Atrimitos uit Griekenland geloot. Moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46
Hmm van Gaal lijkt toch een beetje duidelijkheid te scheppen rondom Wesley Sneijder wat er is voorgevallen.
Wesley Sneijder is niet alsnog bij de selectie gehaald. De oud-aanvoerder van Oranje zat ook al niet in de voorselectie.

"Sneijder moest eerst fit worden en dan in vorm komen, hij moet zich daarop focussen", aldus Van Gaal.

"Ik heb niet het idee dat hij het snapt. Hij heeft dat zinnetje (dat hij het liever persoonlijk had vernomen, red.) laten vallen, terwijl ik met hem de meeste gesprekken heb gevoerd en in hem de meeste aandacht heb gestoken. Ik vind dat hij dat niet had moeten doen. Nu moet ik telkens reageren."
Lijkt me duidelijk, hij zal van Jo af moeten klimmen en eens gaan trainen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 09-08-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Doet hij niet, zoekt alleen maar de publiciteit op net als die vriendin van hem. Van Van der Vaart wordt je ook moe, die moet ook iedere dag in het nieuws komen. Zie je ook terug aan de prestaties. Beide heren bakken er al tijden helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:25:
[...]

Janmaat is op dit moment beter dan vd Wiel. Vd Wiel kan het door zijn plaats op de bank in elk geval te weinig laten zien.
Daarom zei ik ook beiden, want je hebt 2 plekken. Maar ik ben het er niet mee eens dat Janmaat beter is op dit moment omdat er eigenlijk nog weinig te zeggen is over de vorm van vd Wiel aangezien de Franse competitie nog moet beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Daarom zei ik ook beiden, want je hebt 2 plekken. Maar ik ben het er niet mee eens dat Janmaat beter is op dit moment omdat er eigenlijk nog weinig te zeggen is over de vorm van vd Wiel aangezien de Franse competitie nog moet beginnen
Er is genoeg te zeggen over de vorm van Janmaat. Speelde gewoon heel goed mee in Oranje en was ijzersterk bij Feyenoord. Van der Wiel mag opdraven als Jallet niet kan spelen of mag zelfs rechtshalf spelen. Janmaat is terecht de eerste rechtsback van Oranje, of je het nou leuk vindt of niet.

Bovendien, de hele selectie heeft die hele Van der Wiel allang uitgekotst. Wegwezen met die gozer, stoorzender in de groep met zen koptelefoon en vervelende trekjes.

[ Voor 11% gewijzigd door CR1691 op 09-08-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Nee. Je koos er bewust voor Verhaegh én Janmaat te noemen. Terwijl de voorkeur voor Janmaat toch volkomen logisch is. Vorig seizoen zat vd Wiel vaak op de bank en Janmaat speelde alles bij de nummer drie van Nederland.

Je verwijt van Gaal nu voorkeur op basis van antipathie tegen een bepaalde club maar ik denk eerder dat het andersom is.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 09-08-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30
Aan de door HamburgerHenk genoemde spelers zie je dat hij inderdaad maar moeilijk zijn clubvoorkeur los kan zien van Oranje. Ik ben fan van dezelfde club, maar het is duidelijk dat deze spelers in een moeilijke positie zitten. Of ze spelen te weinig, of ze zijn uit vorm, of ze zijn net terug van een blessure.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als je het over niet geselecteerde spelers van die club hebt had ik, naast v Rhijn, wel Siem de Jong verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heitinga is al helemaal een grap. Roep dan Rekik of Bruma maar op. Die gasten gaan nog groeien, Heitinga wordt alleen nog maar slechter en slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:16:
[...]

Waarom je topscorer verkopen? En sowieso, al wordt er 15 miljoen betaald voor Pelle dan heeft Feyenoord daar weinig aan. Een groot gedeelte gaat naar schuldeisers en zo'n bedrag wordt meestal in termijnen betaald. Dus dan heeft Feyenoord nog steeds geen geld om waardige vervangers te halen. En dan nog, een transferbedrag betalen is één ding, het salaris ophoesten is twee. Dat kan Feyenoord niet :)
Tja, ik weet het nog niet of hij dit jaar weer zo'n topjaar tegemoet gaat. Natuurlijk hoop ik daar wel op, maar toch...

Loting Europa League is voor Feyenoord niet ongunstig, denk ik. Zitten wel een boel onbekende clubs bij tbh, afgezien van Zulte Waregem dan. Alleen Tromso ken ik van naam.

Achteraf gezien is AC Milan misschien toch het beste team uit het rijtje dat PSV had kunnen treffen. Makkelijk wordt het sowieso niet.
Pagina: 1 ... 12 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum