[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.488 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:20:
Djibril Cissé is de meest bekende. Gewoon een hele vervelende en vooral stugge ploeg. Paar Russische slagers in het team met een zooi exotische spelers. Gaat een moeilijke wedstrijd worden. Zijn vorig jaar 5e in Rusland geworden.
Wel een aardig overzicht op hun site van de spelers: http://goo.gl/5WKuSp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:03:

Loting Europa League is voor Feyenoord niet ongunstig, denk ik.
Tsjah dat dachten ze bij FC Utrecht en Vitesse ook, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Nee dit gaat een aardige klus voor Feyenoord worden.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
D-e-n schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

Nee. Je koos er bewust voor Verhaegh én Janmaat te noemen. Terwijl de voorkeur voor Janmaat toch volkomen logisch is. Vorig seizoen zat vd Wiel vaak op de bank en Janmaat speelde alles bij de nummer drie van Nederland.

Je verwijt van Gaal nu voorkeur op basis van antipathie tegen een bepaalde club maar ik denk eerder dat het andersom is.
Ik koos er bewust voor omdat ik wist dat er mensen zijn die Janmaat beter vinden. Om het duidelijker te maken heb ik ze er allebij neergezet omdat er 2 plekken zijn voor rechtsbacks. Dus als er logisch nagedacht zou worden dan zou het moeten betekenen dat ze beide beter zouden moeten zijn omdat vd Wiel niet is opgeroepen. Dus dan zou Janmaat best beter kunnen zijn, maar dan had vd Wiel(of van Rhijn eigenlijk) er nog bij kunnen zitten omdat Verhaegh niet bij het niveau van beide spelers in de buurt komt.

Blijkbaar moet ik voortaan alles volledig uitschrijven omdat sommige mensen blijkbaar niet meer kunnen logisch nadenken als het om een speler van hun club gaat(ja dat zou ook voor mij kunnen gelden, maar dat ontken ik ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
"Ik heb PSV goed kunnen beoordelen, ze hebben al drie wedstrijden gespeeld, daarom zitten er veel PSV'ers in de selectie", legde de bondscoach uit.

Dat is toch wel raar. Er gaan straks toch ook niet allemaal spelers mee naar het WK van clubs die nacompetitie spelen omdat die ten tijde van het samenstellen van de selectie nog lekker wedstrijden aan het spelen zijn en dus goed beoordeeld kunnen worden? Daarbij wekt het m.i. ook verkeerde verwachtingen en is een vast team ver weg. Nu zit Schaars er bij omdat hij blijkbaar goed beoordeeld kon worden. Straks valt hij weer af omdat concurrenten dan ook opeens wedstrijden spelen en beter beoordeeld worden. Ik had meer visie van Van Gaal verwacht.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:13:
[...]

Wel een aardig overzicht op hun site van de spelers: http://goo.gl/5WKuSp
Is dat wel Krasnodar? Volgens mij is dit de selectie:

Wikipedia: FC Kuban Krasnodar

Even naar beneden scrollen :P.

En voor de Russen onder ons

http://www.fckuban.ru/team/primary

[ Voor 12% gewijzigd door CR1691 op 09-08-2013 14:20 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:14:
[...]

Tsjah dat dachten ze bij FC Utrecht en Vitesse ook, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Nee dit gaat een aardige klus voor Feyenoord worden.
Feyenoord zal het denk ik idd lastig gaan krijgen, die Russen hebben Motherwell zowel uit als thuis verslagen. Opmerkelijk genoeg staat één van die wedstrijden integraal op youtube: YouTube: Motherwell F.C. - FC Kuban Krasnodar (Europe League 2013-14)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:19:
[...]

Is dat wel Krasnodar? Volgens mij is dit de selectie:

Wikipedia: FC Kuban Krasnodar

Even naar beneden scrollen :P.

En voor de Russen onder ons

http://www.fckuban.ru/team/primary
Oeps, zit ik helemaal verkeerd dan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:18:
[...]
Blijkbaar moet ik voortaan alles volledig uitschrijven omdat sommige mensen blijkbaar niet meer kunnen logisch nadenken als het om een speler van hun club gaat(ja dat zou ook voor mij kunnen gelden, maar dat ontken ik ook niet).
Zo kun je alles rechtpraten. Iedere idioot weet dat er twee plekken te vergeven zijn. Dus tenzij je vindt dat je ook Verhaegh en vd Wiel had kunnen selecteren slaat het echt als een tang en een varken om Janmaat er met de haren bij te slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:24:
[...]

Oeps, zit ik helemaal verkeerd dan? :X
Seems so :P. Cissé zit nog bij Kuban in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:25:
[...]

Seems so :P. Cissé zit nog bij Kuban in ieder geval.
Man, wat hoop ik dat het restant van de Nederlandse clubs allemaal weet te overwinteren in de Europese toernooien. Mag onderhand wel weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:24:
[...]

Zo kun je alles rechtpraten. Iedere idioot weet dat er twee plekken te vergeven zijn. Dus tenzij je vindt dat je ook Verhaegh en vd Wiel had kunnen selecteren slaat het echt als een tang en een varken om Janmaat er met de haren bij te slepen
Nee je voelt je weer aangevallen omdat het over Janmaat gaat. Ik zei ook Strootman en Schaars bij het voorbeeld van de Jong. Terwijl Strootman mogelijk beter is dan de Jong(ik heb geen flauw idee wat hun vormpeil is op het moment). Ik heb gewoon de keuzes van de bondscoach naast de spelers gezet uit mijn lijstje. Ik heb bewust geen indicatie gegeven van mijn mening over die spelers. Ik heb er alleen bij gezet dat beide spelers beter zouden moeten zijn om een vd Wiel, de Jong, Sneijder etc. uit de selectie moeten houden. Dat jij dan weer een hersenspinsel heb dat ik bedoel dat Janmaat niet kan voetballen, tja dat is dan jou probleem en ik ga er me er ook verder niet dan meer druk overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:25:
AZ heeft tegen Atrimitos uit Griekenland geloot. Moet te doen zijn.
Het is te hopen. De 2 wedstrijden van AZ die ik gezien heb (of eigenlijk niet, vooral samenvattingen want ik was niet in NL) waren totaal het tegenovergestelde van elkaar. Eens zien hoe AZ het morgen zondag gaat doen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Ajax wint toch wel zondag. :Y :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AZ zou toch revanche moeten willen voor die JC schaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:39:
AZ zou toch revanche moeten willen voor die JC schaal toch?
Willen en kunnen zijn imho twee verschillende dingen. Afgaande op wat ik AZ dit seizoen heb zien doen, gaan ze zondag niet winnen. Hooguit gelijkspelen, omdat Ajax ook nog niet erg in vorm is.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frumper schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:41:
[...]

Willen en kunnen zijn imho twee verschillende dingen.
Afgaande op wat ik AZ dit seizoen heb zien doen, gaan ze zondag niet winnen. Hooguit gelijkspelen, omdat Ajax ook nog niet erg in vorm is.
Helemaal gelijk natuurlijk.

Mag overigens voor menige Ajax-supporter hopen dat Ajax niet echt goed in vorm geraakt want dan zou het wellicht nog saaier kunnen worden ;) http://ajax.netwerk.to/ni...al%20saai%20vinden%27.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Zal toch wel een lastige wedstrijd worden hoor, al hoop ik natuurlijk op een mooie uitslag. Denk eerder dat Az het Ajax nog klap lastig gaat maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoe minder spelers er van Ajax opgeroepen worden voor deze belachelijke oefeninterland, hoe beter.
Welke halve harry bedenkt om nationale teams al oefenwedstrijden te gaan laten spelen terwijl een heel aantal competities nog niet eens begonnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik vindt de keuze voor Verhaegh gedurfd maar te verklaren.
Van der Wiel is bankzitter bij PSG.
Van Rhijn heeft een minder seizoen gedraaid.
Janmaat speelt leuk bij Feyenoord en Oranje.

Wellicht dat Verhaegh nog wel eens kan verrassen, bovendien doet hij het aardig in de Bundesliga.

[ Voor 9% gewijzigd door kevin33 op 09-08-2013 15:34 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
kevin33 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:30:
Wellicht dat Verhaegh nog wel eens kan verassen.
dat is niet te hopen voor hem... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

lateef schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

dat is niet te hopen voor hem... :+
Vrijdagmiddag half 4, de scherpte is er behoorlijk vanaf.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het zou me niks verbazen als Van Gaal Van der Wiel helemaal niet meer oproept naar aanleiding van het afgelopen EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
kevin33 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:34:
[...]

Vrijdagmiddag half 4, de scherpte is er behoorlijk vanaf.
ik heb er ook last van... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:07

Wellicht dat Verhaegh nog wel eens kan verrassen, bovendien doet hij het aardig in de Bundesliga.
Verhaegh heeft vorig jaar ook maar 17 wedstrijden gespeeld voor Ausburg. Van der Wiel heeft zelfs meer minuten gemaakt vorig seizoen, namelijk 1553 minuten en Verhaegh 1470 minuten.

En het is inderdaad raar zo vroeg al weer interlands. Zie het nut er niet echt van in, als je het niet gaat gebruiken als voorbereiding van het WK.

[ Voor 9% gewijzigd door S401 op 09-08-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55

Zag hem vorig seizoen, bij de kampioens wedstrijd van Bayern. Hij was een van de betere zover ik me kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Mooie loting PSV, wordt weer een reisje naar Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
toolkist schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:23:
Hoe minder spelers er van Ajax opgeroepen worden voor deze belachelijke oefeninterland, hoe beter.
Welke halve harry bedenkt om nationale teams al oefenwedstrijden te gaan laten spelen terwijl een heel aantal competities nog niet eens begonnen zijn...
Wie moeten er dan nog meer opgeroepen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Desnoods de hele selectie van Cambuur, maakt mij het uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht inzake El Hamdaoui en Koeman blijkt dus van 4 weken geleden te zijn geweest, aldus Koeman in zijn wekelijkse persconferentie. Oftewel het AD had weer eens de klok horen luiden maar wist niet waar de klepel hing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

AD is een tweede Telegraaf geworden, alleen maar uit op sensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verhaegh? Laat me niet lachen... die jongen is bijna 30 en dan nu laten debuteren... echt kansloos 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ben ik het wel mee eens, hoewel het bijna respectloos klinkt. Vreemde man, onze louietje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik gun Verhaegh het wel, maar het beleid van Louis kun je niet meer serieus nemen op deze manier.
De spelers weten zo ook niet waar ze aan toe zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hmm dat klopt.
Ik hou me niet zo met het Nederlands elftal bezig, maar ik hoop toch wel dat hij V. Ginkel heeft geselecteerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En dan ondertussen wel dit soort teksten roepen:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193891

Wat een vent is het toch ook, nog even en Heynkes heeft alle prijzen gewonnen dankzij al het harde werk van de heer Van Gaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat heeft 'ie al eens gezegd, niet letterlijk maar wel in die richting.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:07:
En dan ondertussen wel dit soort teksten roepen:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193891

Wat een vent is het toch ook, nog even en Heynkes heeft alle prijzen gewonnen dankzij al het harde werk van de heer Van Gaal.
Hahaha.. :F
Die kerel begint echt komisch te worden en stinken doet die ook met z,n ego, gadver.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 09-08-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Laatst online: 20:22
Ik ben blij dat Van Gaal volgend jaar stopt. Die persconferenties zijn altijd een crime en op zijn selectiebeleid is ook geen streep op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Door deze hilarische selecties moet het WK wel op een fiasco uit gaan lopen. Het kan toch niet zo zijn dat onze ster van 2010 er het komende WK niet bij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach ik zet mijn geld op Duitsland volgend jaar :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Het WK zou toch sowieso al een fiasco worden? De ploeg is er bij lange na niet klaar voor, simpel als wat. Kwartfinale op zijn hoogst, en dat zou al een overachievement zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
tweaker2010 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 21:57:
Door deze hilarische selecties moet het WK wel op een fiasco uit gaan lopen. Het kan toch niet zo zijn dat onze ster van 2010 er het komende WK niet bij is?
Zolang hij niets laat zien bij zijn huidige club hoeft hij echt niet mee.

Ik verwacht zelf trouwens een algemeen fiasco op het WK omdat ik betwijfel dat Brazilie er klaar voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
tweaker2010 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 21:57:
Als hij in vorm is is hij er vast wel bij. Maar vroeg of laat komt er natuurlijk een eind aan een interlandcarriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mag het WK wel een succes worden anders. Mocht het daadwerkelijk op een debacle uit gaan lopen dan zou dat wel eens zo'n grote terugslag kunnen gaan krijgen op het Nederlandse voetbal dat dat jarenlang zijn weerslag gaat krijgen op het Nederlandse voetbal, met alle gevolgen vandien voor zowel spelers als clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jarenlang zijn weerslag? Omdat je met een jong elftal aan een WK gaat deelnemen? Wat je daarmee bewijst is dat de spelers nog niet goed genoeg zijn voor het hoogste niveau. Dat is natuurlijk geen schande, er is een reden waarom ze in Nederland spelen. Maar als ze één, of meer, goede wedstrijden spelen dan geeft dat toch een aardig beeld van de spelers die in Nederland rondlopen. Vol met talent en de kans om zich te ontwikkelen.
Mogelijk geeft juist dat Nederland de mogelijkheid om jonge spelers naar Nederland te krijgen.

De invloed van een WK op een nationale competitie lijkt me nogal discutabel. Net zoals de "opbrengsten" van een WK voor een land e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:47
Je laat het allemaal erg dramatisch klinken, repeP. Tussen 1990 en 2010 heeft het Nederlands elftal nooit potten kunnen breken op internationale toernooien, desondanks zitten daar topjaren voor het clubvoetbal tussen. In 2010 deden we het goed op het WK, maar in 2010/11/12/13 is er in het clubvoetbal niets opvallend goeds gebeurd. Ik zie dus geen enkele reden die jouw doemvoorspellingen onderbouwt dat prestaties op een EK/WK enorm veel weerslag hebben op het clubvoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Alles hangt ook af van de loting. De ervaring leert dat je zowel hele zware groepen hebt als lichtere.

En een fit elftal maken van jonge spelers kan v Gaal wel als hij de groep een paar weken heeft. Sowieso is het een goede leerschool voor de jonge groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Napo en @Anakha Stel dat het Nederlands elftal weer tegen 3 nederlagen in de poule aanlopen gelijk het afgelopen EK dan krijgt dat zekers wel zijn weerslag. Nu zijn er al meerdere gelouterde coaches zonder werk, gaat het gros van de transfers naar het buitenland niet naar topclubs en doen de Nederlandse clubs het in de Europese toernooien niet bepaald denderend. Dat zal alleen maar versterkt worden met 3 nederlagen in Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:00:
Ach ik zet mijn geld op Duitsland volgend jaar :Y)
Hier ook hoor, het enige verschil is dat ik voor Duitsland ben en nu al helemaal met deze ''goede'' man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar Duitsland en België hebben eigenlijk echt een fantastische ploeg.. Brazilië nu ook en ik denk dat het volgend jaar best een leuk WK wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Deadsy schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:00:
[...]

Ik verwacht zelf trouwens een algemeen fiasco op het WK omdat ik betwijfel dat Brazilie er klaar voor is.
Confederations Cup ging goed, ondanks alle protesteren. Ze moeten nog wat stadions neerzetten maar ik verwacht dat die ook wel op tijd klaar zijn.

In Zuid-Afrika was er ook veel stress of de stadions wel op tijd af zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:37:
@Napo en @Anakha Stel dat het Nederlands elftal weer tegen 3 nederlagen in de poule aanlopen gelijk het afgelopen EK dan krijgt dat zekers wel zijn weerslag. Nu zijn er al meerdere gelouterde coaches zonder werk, gaat het gros van de transfers naar het buitenland niet naar topclubs en doen de Nederlandse clubs het in de Europese toernooien niet bepaald denderend. Dat zal alleen maar versterkt worden met 3 nederlagen in Brazilië.
Het is leuk dat je dat beweert, maar ik zie geen enkele onderbouwing van je. Ik heb wel onderbouwd waarom ik denk dat het onzin is. Probeer me nou eens met argumenten te overtuigen: waarom zou een vroege uitschakeling op het WK volgend jaar negatief zijn voor het Nederlandse clubvoetbal, terwijl dat in het verleden niet zo was? In 1994 en 1996 vlogen we er al in de kwartfinale uit op het WK en EK, maar ondertussen won Ajax die jaren wel alles wat er te winnen viel. Ik zie de afgelopen decennia geen duidelijke correlatie tussen de prestaties van het Nederlands elftal en de prestaties van Nederlandse clubs. Waarom verwacht jij dan dat die er nu opeens wel gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In kwartfinales er uit vliegen of in de poulefase er uit vliegen met 3 nederlagen lijkt mij een behoorlijk verschil anders. Je kunt wijzen naar de prestaties van Ajax in die jaren maar vergeet en passant al die jaren dat er zo goed als geen prestatie werd neergezet door enige Nederlandse club. En dat waren er heel wat meer. Daarnaast zie je toch ook wel de trend dat Nederlandse trainers, spelers en clubs de laatste jaren verder en verder van de internationale top verwijderd raken? Grootste oorzaak daarvan is in mijn optiek overigens dat gedrocht van een Champions League waar voetbal ondergeschikt is gemaakt aan commercie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:37:
[...]
Als hij in vorm is is hij er vast wel bij. Maar vroeg of laat komt er natuurlijk een eind aan een interlandcarriere.
Als je hem niet oproept krijgt hij ook geen eerlijke kans om zich te revancheren in oranje he. De Turkse competitie volg ik eerlijk gezegd niet zo en ik vermoed dat van Gaal meer tegen de persoon Sneijder is en hem daarom niet meeneemt, maar dan moet ie niet roepen dat Sneijder niet fit is. Een speler als Strootman speelt 1 wedstrijd voor PSV en wordt gelijk opgeroepen, dat slaat gewoon nergens op. Een speler als Sneijder is net 30 en kan nog jaren belangrijk zijn voor oranje. Op het WK hebben ze hem met zijn ervaring en extra klasse juist nodig. Vergelijk het met een blessuregevoelige Robben, die wordt toch ook geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
TB1989 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:00:
Het WK zou toch sowieso al een fiasco worden? De ploeg is er bij lange na niet klaar voor, simpel als wat. Kwartfinale op zijn hoogst, en dat zou al een overachievement zijn.
Dat vrees ik ook. Enfin met lage verwachtingen is de teleurstelling beter te hanteren,

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 10-08-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:28:
[...]

De Turkse competitie volg ik eerlijk gezegd niet zo en ik vermoed dat van Gaal meer tegen de persoon Sneijder is en hem daarom niet meeneemt, maar dan moet ie niet roepen dat Sneijder niet fit is.
Misschien is Sneijder ook wel niet fit of speelt hij gewoon drama? Ik volg de Turkse competitie ook niet, maar om dan maar aan te nemen dat Sneijder wel fit is en dat Van Gaal meer tegen de persoon Sneijder is vind ik nogal kort door de bocht.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
NEC Nijmegen offer man-of-the-match with bikini car wash in effort to improve their performances
The Dutch club have hired three blonde women to clean the car of the best player each week to try and lift the club up the Eredivise
Lees ik net op http://bbc.co.uk/football, die weer doorlinkt naar http://www.independent.co...performances-8754648.html
Afbeeldingslocatie: http://www.independent.co.uk/incoming/article8754649.ece/ALTERNATES/w460/Victor-Palsson.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 10-08-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Ik zie nog weleens een wedstrijdje van de Turkse competitie en nee, Sneijder zit niet op het niveau van 09/10 en hij oogt ook niet zo fit als toen, maar met het gemak waar mee hij voetbalt, heeft hij naar mijn idee een stuk meer in het Nederlands elftal te zoeken dan bijvoorbeeld Wijnaldum.

Overigens ook verontrustend dat er qua middenvelders maar één spelmaker bij zit - Van der Vaart - de rest zijn controleurs of hardlopers, dat naast Sneijder dan ook Maher gepasseerd is, vind ik dan verbazingwekkend. Zeker ook omdat je vanuit de achterhoede niemand hebt met voldoende voetballend vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
lateef schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:21:
Ik zie nog weleens een wedstrijdje van de Turkse competitie en nee, Sneijder zit niet op het niveau van 09/10 en hij oogt ook niet zo fit als toen, maar met het gemak waar mee hij voetbalt, heeft hij naar mijn idee een stuk meer in het Nederlands elftal te zoeken dan bijvoorbeeld Wijnaldum.

Overigens ook verontrustend dat er qua middenvelders maar één spelmaker bij zit - Van der Vaart - de rest zijn controleurs of hardlopers, dat naast Sneijder dan ook Maher gepasseerd is, vind ik dan verbazingwekkend. Zeker ook omdat je vanuit de achterhoede niemand hebt met voldoende voetballend vermogen.
Naar mijn mening heeft Wijnaldum ook niets in Oranje te zoeken. PSV draait nu goed maar of dat komt door Wijnaldum vraag ik me af, ik denk dat dat meer met de tientallen miljoenen die in andere spelers gestoken zijn te maken heeft. Het enige wat ik de afgelopen weken van Wijnaldum heb gezien is een serie onmisbare missers. Maar Sneijder heeft ook maar 1 goed jaar gehad en daarna 3 jaar niets meer laten zien en daarom ook niks meer te zoeken in Oranje. Niet dat ik elke dag naar Turks voetbal krijg maar dat wat ik lees over die competitie is zelden positief over Sneijder. Ik snap daarom wel dat jeugd de voorkeur krijgt. Ik zou dan inderdaad Maher wat meer krediet geven, hij blinkt nog niet uit bij PSV maar speelt ook niet slecht. Als, en dat is een hele grote als, Sneijder nog een keer meer kan naar het WK zal daarna toch echt Maher het moeten gaan doen de komende 10 jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 10-08-2013 15:42 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Daarmee doe je de prestaties van Wijnaldum op het jong EK wel een beetje te kort, daar maakte hij toch een prima indruk op mij!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wauw een jeugd EK.. 't is nou niet dat ie daar de pannen van het dak speelde, een enkele leuke actie en meer niet. Het basisniveau van Sneijder is nog steeds 10x hoger dan die van Maher, Wijnaldum, De Jong, Van Ginkel, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:28:
Een speler als Strootman speelt 1 wedstrijd voor PSV en wordt gelijk opgeroepen, dat slaat gewoon nergens op.
_O-

Toen hij bij Utrecht speelde werd Strootman opgeroepen.
Oranje is er niet om je vorm terug te krijgen en/of je te revancheren omdat je niet geselecteerd was, dat moet je IMHO toch echt in de competitie doen. In Oranje speel je omdat je op dat moment bij de beste 23(?) hoort. Niet omdat je een zo lang verleden in Oranje had.
Het is ook niet alsof Sneijder niet geselecteerd meer is geweest na zijn mindere vorm. Klaarblijkelijk is hij op dit moment niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jongens, het gaat nog steeds om een oefenwedstrijd hè. Juist mooi om spelers te selecteren die je niet zou verwachten en spelers te passeren die je al genoeg gezien hebt. Ik wacht het gewoon lekker af. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Laatst online: 20:22
Als Van Gaal toevallig Augsburg-Dortmund heeft gezien, dan denk ik dat de kansen van hem Verhaegh voor aardig zijn afgenomen. Werd aan alle kanten voorbijgelopen door Aubameyang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
PSV VERKOOPT MARCELO! Ik lach me hier echt de ballen uit de broek, 2.75M euro met doorverkooppercentage! Hij heeft destijds 2.7M gekost, nooit verwacht dat Brands dit nog zou kunnen doen... (Nu Manolev nog ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
YNhuis schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:32:
Als Van Gaal toevallig Augsburg-Dortmund heeft gezien, dan denk ik dat de kansen van hem Verhaegh voor aardig zijn afgenomen. Werd aan alle kanten voorbijgelopen door Aubameyang
Ik wil het niet opnemen voor de selectie van Verhaegh, maar er uit worden gelopen door Aubameyang is geen schande... Die is echt loeisnel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dan moet je jezelf dus anders opstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Eredivisie:
Zwolle maar liefst 3 goals. Helaas 1 aan de verkeerde kant.
Tweede helft begint nu, maar Heerenveen gaat ook bezig. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:43:
Dan moet je jezelf dus anders opstellen...
Ah, duidelijk. Is ook makkelijker gezegd dan gedaan, mag toch hopen dat ik je dat niet hoef uit te leggen? Verhaegh lijkt me ook totaal geen speler voor het Nederlands Elftal, het enige dat ik zeg is dat Aubameyang gewoon verschrikkelijk snel is. Ook enorm goede verdedigers gaan het daar lastig mee krijgen, gegarandeerd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
Zwolle gewoon 6 punten uit de eerste 2 wedstrijden, had je denk ik wel wat geld mee kunnen verdienen. Toch zeer verassend!

Nu PSV, verwacht dat ze wel eens een tikje kunnen krijgen.. Goede wedstrijden gespeeld, maar tegen een NEC wat vorige week gruwelijk op z'n bek ging, die hebben wat goed te maken..
Makkie dus..

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 10-08-2013 22:04 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Zo, maakt Bakkali wel een lekker goaltje hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Gynnad schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:45:
Nu PSV, verwacht dat ze wel eens een tikje kunnen krijgen.. Goede wedstrijden gespeeld, maar tegen een NEC wat vorige week gruwelijk op z'n bek ging, die hebben wat goed te maken..
Volgens mij ging NEC vorige week onderuit omdat NEC gewoon slecht was. Dat is vandaag nog steeds zo.

Wat het afgekeurde doelpunt betreft. 'Goed te zien dat het geen buitenspel is' aldus de commentator. Als ik echter naar de lijn kijk, dan is de voet van de speler van NEC voor de lijn en de speler van PSV over de lijn heen. Het is close, maar wel degelijk buitenspel volgens mij. Goed gezien van de grens.

[ Voor 27% gewijzigd door argro op 10-08-2013 21:09 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
TB1989 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:38:
PSV VERKOOPT MARCELO! Ik lach me hier echt de ballen uit de broek, 2.75M euro met doorverkooppercentage! Hij heeft destijds 2.7M gekost, nooit verwacht dat Brands dit nog zou kunnen doen... (Nu Manolev nog ;))
:*) En over een paar jaar is ie international (zal je net zien ;) ) á la Dante (en wel meer in het begin vage verdedigers) ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 10-08-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
G.A.E. wint thuis met 2-1 van Ado.. knap, goede start voor de degradatiekandidaten (Cambuur pas 1 punt, maar goed), Zwolle, G.A.E. RKC vorige week tegen FC Twente..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Tweede goal van Bakkali! Heerlijk werk van Locadia als voorbereiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mertens wordt totaal niet gemist, Bakkali vervangt hem perfect! ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ja en dat ondanks ze op verschillende posities spelen ook nog!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wel sneu voor NEC, ze hebben volgens mij geen enkele kans op goal gehad. :')

Edit; 3-0, Wijnaldum maakt zn 25e doelpunt voor PSV waarvan volgens mij de meeste als invaller.

Edit: 5-0 en hattrick voor Bakkali, donders wat speelt hij fantastisch!

[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 10-08-2013 22:26 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
ph4ge schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:41:
[...]
PSV draait nu goed maar of dat komt door Wijnaldum vraag ik me af, ik denk dat dat meer met de tientallen miljoenen die in andere spelers gestoken zijn te maken heeft.
Ik tel even met je mee, op basis van de basisopstelling van vanavond tegen NEC:
  • Zoet, aankoopbedrag: € 0 (jeugd)
  • Willems, aankoopbedrag: € 0,3m
  • Rekik, aankoopbedrag: € 0 (huur)
  • Bruma, aankoopbedrag: € 3m
  • Arias, aankoopbedrag: € 1,6m (samen met Schaars, kan geen bedrag apart vinden)
  • Maher, aankoopbedrag: € 6,5m
  • Hiljemark, aankoopbedrag: € 2,2m
  • Wijnaldum, aankoopbedrag: € 5m
  • Depay, aankoopbedrag: € 0 (jeugd)
  • Locadia, aankoopbedrag: € 0 (jeugd)
  • Bakkali, aankoopbedrag: € 0 (jeugd)
Totaal aankoopbedrag: € 18,6m
Totaal aankoopbedrag exclusief Wijnaldum (want je hebt het over 'tientallen miljoenen voor andere spelers'): € 13,6m

Lijkt me dat we kunnen stellen dat jouw 'tientallen' miljoenen een beetje overdreven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Lekker PSV. Erg indrukwekkend op basis van de samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Allemachtig wat zat die laatste er lekker in zeg, vol in de kruising gekruld :9

En dan gaan we morgen ook nog een lekker dagje tegemoet met Feyenoord tegen Twente en Ajax tegen AZ :) Wat een weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Niku schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:51:
Lekker PSV. Erg indrukwekkend op basis van de samenvatting.
Tot nu toe erg goed idd, maar zoals ze bij FOX ook al zeiden, ze hebben ook nog geen één keer fatsoenlijk tegenstand gehad. Zal tegen ac Milan/(Europese (top)ploegen)/Ajax/Feyenoord? wel anders zijn.. Kijken of ze er dan ook kunnen staan..

Toch wel twee opvallende namen in de eerste 2 weekenden
- Bakkali - goede speler, erg jong nog wel, benieuwd of hij het vol kan houden een seizoen lang
- Ziyech - Nederlandse (Turk?), erg belangrijk in de eerste twee wedstrijden, met een mooi doelpunt al dan niet beweust vandaag tegen NAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
TB1989 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:55:
Allemachtig wat zat die laatste er lekker in zeg, vol in de kruising gekruld :9

En dan gaan we morgen ook nog een lekker dagje tegemoet met Feyenoord tegen Twente en Ajax tegen AZ :) Wat een weekend!
Zat er zeker lekker in :9 . Alleen alles met het hoofd omlaag, Toivonen was er niet zo blij mee zo te zien >:) (had een voorzet op z'n hoofd gewild maar nooit gezien door Bakkali)

Moet zeggen dat ik Bakkali niet kende vóór het jaarlijkse jeugdtoernooi van Toulon van een paar maanden terug (mischien van naam ooit maar niet zien spelen). Speelde daar al errug lekker voor Belgie/viel iig op maar had hem daarna weer vergeten tot aan de voorbereiding en hem weer op beeld te zien. Kijken hoe lang ie het fysiek volhoud ... Wel perfecte opvolger voor Mertens en Labyad ja.

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 10-08-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bakkali is idd een goede speler, maar hij is nog jong en krijgt nog een lang en zwaar seizoen voor zijn kiezen.
De terugval komt vanzelf wel, is het niet dit jaar, dan wel volgend jaar. In Nederland worden dit soort talenten altijd (te) snel op een voetstuk geplaatst waardoor er veel druk op zo'n speler komt. Het zal me niets verbazen als er volgende week een interview in VI staat met zijn volgende buitenlandse droomclub etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mooi om te zien dat PEC het seizoen goed opent :) Alleen jammer dat ik het gokje niet had gewaagd. Gezien de odds was het goed boeren geweest al had je maar 5 euro ingezet :P Nu maar hopen dat ze in the winning mood komen en blijven de komende tijd. Zou het toch wel grappig vinden mocht PEC in de buurt komen van playoffs Europees aan het einde van het seizoen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51

Fiber

Beaches are for storming.

Gynnad schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:37:
G.A.E. wint thuis met 2-1 van Ado.. knap, goede start...
Wat een Kolder...! ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens Voetbalzone een dubbel bod op Eriksen en Toby vanuit Tottenham. 17 miljoen euro. Wat ik dan niet snap is dat ze vaak voor andere spelers zonder problemen 20-25 miljoen aftikken en dan hier weer voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Wel een erg mooie club voor beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:22:
Bakkali is idd een goede speler, maar hij is nog jong en krijgt nog een lang en zwaar seizoen voor zijn kiezen.
De terugval komt vanzelf wel, is het niet dit jaar, dan wel volgend jaar. In Nederland worden dit soort talenten altijd (te) snel op een voetstuk geplaatst waardoor er veel druk op zo'n speler komt. Het zal me niets verbazen als er volgende week een interview in VI staat met zijn volgende buitenlandse droomclub etc.
Mag ergens ook wel, op je 17e drie keer scoren in 1 wedstrijd en scoren in de CL is bijzonder te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

In de CL? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Tegen Zulte, dat was voorronde CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Anakha schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 09:51:
Tegen Zulte, dat was voorronde CL.
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik vond, ook met de zwakke tegenstand van NEC gisteren, PSV wel weer erg leuk spelen. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:45
Nou Feyenoord: 3 punten zijn nu wel aan de orde denk ik ;(

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51

Fiber

Beaches are for storming.

Feyenoord zal wel moeten, als ze er nog een leuk seizoen van willen maken... Beetje een valse start vorige week, al was dat ook weer niet geheel onverwacht. Hopelijk kunnen ze het vandaag weer enigszins rechtzetten.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Net even het programma van PSV bekeken, gaan relatief makkelijke weken tegemoet. Zou zomaar kunnen dat ze eerste 6 wedstrijden winnen. Dan komen pas de echte uitdagingen met Twente en in meerdere mate Ajax en AZ achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Janmaat paar weken uitgeschakeld. Feyenoorders; wie gaat daar spelen? Heb echt geen idee wie er achter Janmaat zit, hij is de enige die ik altijd op RB zie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heel belangrijke wedstrijd vandaag. Verliezen vandaag, betekent hoogst waarschijnlijk na volgende week zondag op 9 verliespunten van de 9. Dat is een klap die lastig te boven komen is. En Zwolle kan altijd gebeuren, maar als eerste pot met daarna Twente en Ajax is wel heel ruk.

Duimen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:45
PWM schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:55:
Heel belangrijke wedstrijd vandaag. Verliezen vandaag, betekent hoogst waarschijnlijk na volgende week zondag op 9 verliespunten van de 9. Dat is een klap die lastig te boven komen is. En Zwolle kan altijd gebeuren, maar als eerste pot met daarna Twente en Ajax is wel heel ruk.

Duimen maar.
Denk je dat Feyenoord de Russen verslaan?

En idd: Dit is idd een belangrijke wedstrijd die gewoon gewonnen MOET worden. Aanvallend spelen en hopen dat de verdediging hard speelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Ps3gamer91 op 11-08-2013 11:57 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

TB1989 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:53:
Janmaat paar weken uitgeschakeld. Feyenoorders; wie gaat daar spelen? Heb echt geen idee wie er achter Janmaat zit, hij is de enige die ik altijd op RB zie spelen.
Van Deelen, vorig jaar verhuurd aan Excelsior, ben ik vroeger nog mee op vakantie geweest oOo :Y

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:42
Aghanim schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 09:13:
Volgens Voetbalzone een dubbel bod op Eriksen en Toby vanuit Tottenham. 17 miljoen euro. Wat ik dan niet snap is dat ze vaak voor andere spelers zonder problemen 20-25 miljoen aftikken en dan hier weer voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Wel een erg mooie club voor beiden.
Afkomstig uit eredivisie en beide nog een jaar contract, dan is dit een heel mooi openingsbod.
Pagina: 1 ... 13 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum