Ik vind strijd leveren en er een schop en beuk wedstrijd van maken iets heel anders. dat laatste was zeker het geval bij Ado, en het leek bij tijd en wijlen ook te weinig op voetbal daardoor. Wat hier boven terecht opgemerkt werd, is dat Ado geluk heeft gehad met de scheids. Bij een paar overtredingen had echt wel vaker geel en 1x direct rood getrokken mogen worden. Verder vind ik het Ado publiek het meest asociale van de eredivisie.
Nee joh. Ik heb me best vermaakt.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:29:
En dan kom je ook precies op Midden Noord te zitten. Lekker weg blijven volgende keer
Zonder een hele discussie te willen aanzwengelen over schelden etc keur ik het maken van oerwoud geluiden ook af. Daar heb ik me wel voor geschaamd.. Zeker als je kijkt dat we zelf ook veel gekleurde spelers hebben.. Gouriye, Schet, Cabral, Malone etc..
Wat betreft het voetbal. Den Haag moet het, zeker in verdedigend opzicht, van z'n fysieke kracht hebben. We hebben een begroting van 13 Miljoen euro. Zeker in wedstrijden tegen de "topclubs" moeten we het hebben van de haagse bluf en een fanatieke aangang die de tegenstander probeerd te intimideren. En vaak lukt dat laatste ook.
Geen hoge ogen, dat is de doelstelling ook niet van Den Haag, zou ook niet reeel zijn. Al is het team wel versterkt in aanvallend opzicht. Vorig jaar hadden van v Duinen, met Chery en Vicento als enige aanvallers ernaast. Nu hebben we Gouriye, Cabral, Schet en nog wat aanvaller rondlopen. Denk dat het wel goed gaat komen met Den Haag..
Ik ga de volgende keer wel naar een thuiswedstrijd van ADO waar ADO wél mijn favoriet is, één van de andere 16. En anders naar Feyenoord, da's veel beschaafder volk.
Maar, even ter verduidelijking, waarom zou je iemand aanmoedigen om uit het stadion weg te blijven?
Lijkt je dat een zaak die bij de KNVB veel navolging zou vinden? Blijf maar thuis mensen, dit is het vertier voor hordes getattoueerde drankorgels met allerlei gedragsstoornissen?
Denk je dat een club als ADO dat dn leuk vindt, dat er hordes no-brainers op de tribune zitten?
Ik denk dat er zát mensen thuisblijven juist hierom, terwijl ze dolgraag op de tribune zouden ziten.
Overigens, ik heb (nog wel) Eredivisie Live.
[ Voor 49% gewijzigd door Ramzzz op 05-08-2013 09:42 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik moedig niemand aan om uit het stadion te blijven. Ik moedig je aan om als supporter van de tegenstander niet op Midden Noord of Vak G te komen zitten, of sowieso niet in een van de thuis vakken maar in het uitvak. Op dit moment maakt het het bestuur van Den Haag geen reet uit wie er op de tribunes zitten zolang er maar mensen zitten. Zeker gezien we net weer naar categorie 2 zijn verhuist.
@Chrosser Wat betreft Asociaal publiek. Dat valt best mee hoor, we zijn best sociaal onder elkaar..
@Chrosser Wat betreft Asociaal publiek. Dat valt best mee hoor, we zijn best sociaal onder elkaar..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hou op, schei uit man. Vreselijke vent is hetwontcachme schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:21:
Fernandez hoeft ook nooit meer in Rdam te komen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IaJ-T8AZiBM]
Waarom kijk ik er nou weer naar
Echt.... Er lopen zat donkere spelers bij ADO rond en dan gaan ze dus zulke geluiden maken? Wat een pauper ben je dan joh. Zullen waarschijnlijk wel van die kale, zonnebrildragende, dusdanig getatoeëerde gasten zijn die je kunt scharen onder de naam "Lopend schilderij" en dat loopt dan nog in hun blote ranzige pens daar ookRamzzz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 00:14:
[...]
Ik zat in het stadion, in een ADO-vak, en het hele ADO-publiek liep de hele tijd op PSV te schelden... werkelijk ten hemel schreiend laag allooi, wat daar uit kwam.
Het hele Groot Haegsch Scheldwoordenboek kwam voorbij, met alle ziektes die er bekend zijn - en een paar nieuwe waar nog geen remedie tegen bestaat - is al erg genoeg, maar toen Willems de 0-3 maakte zakte het vlak voor mij in het vak Miden-Noord nóg een niveau lager - oerwoudgeluiden, liedjes over bananen.
En ik dacht eerlijk gezegd dat de wedstrijd in de 23e minuut werd gestaakt wegens spreekkoren - het zou niet onterecht zijn geweest - in plaats van om water in te nemen.

En geen woordje verkeerd daar zeggen want het is echt een rode lap voor een stier.
Om die reden ga ik dan toch liever naar Sparta toe, heel wat gemoedelijker en ik heb er nog nooit apengeluiden of iets dergelijks gehoord. Ja, er komt soms een walm van een jonko voorbij maar dat vind ik stiekum nog wel lekker ruiken ook
[ Voor 69% gewijzigd door Vlassie1980 op 05-08-2013 10:32 ]
Spartanen zijn ook niet heilig hoor, ik heb vaak genoeg o.a. op de Dennis Neville-tribune gezeten.
O.a. op de dag van die legendarische 4-0 tegen Ajax. Maar dat is gewoon een enorm feest!
Ik ga ervanuit dat overal gescholden wordt, maar ADO spande tot nog toe de kroon. Volstrekt redelijke scheidsrechterlijke beslissingen, je wordt zelfs gespaard, en dan zo tekeer gaan...
O.a. op de dag van die legendarische 4-0 tegen Ajax. Maar dat is gewoon een enorm feest!
Ik ga ervanuit dat overal gescholden wordt, maar ADO spande tot nog toe de kroon. Volstrekt redelijke scheidsrechterlijke beslissingen, je wordt zelfs gespaard, en dan zo tekeer gaan...

[ Voor 33% gewijzigd door Ramzzz op 05-08-2013 10:40 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik zeg ook niet dat Spartanen heilig zijn he 
Het is alleen wel iets gemoedelijker als bij ADO volgens mij.
Het is overal gemoedelijker dan bij ADO. Als inwoner van Den Haag was ik altijd erg blij dat die supporters hun overduidelijke frustraties af konden reageren in het stadion, zodat de rest van de stad er geen last van had. Vooroordelen blijken vaak enorm mee te vallen als je de groep in kwestie leert kennen. De enige uitzondering op die regel zijn de ADO-supporters die ik in 6 jaar Den Haag heb leren kennen: alle vooroordelen die ik over hen ken, zijn gewoon waar of zelfs nog wat te zwak.Vlassie1980 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:41:
Ik zeg ook niet dat Spartanen heilig zijn he
Ik heb een zwak voor de voetbalclubs van alle steden waar ik in mijn leven gewoond heb. Alleen niet voor ADO, het is echt te moeilijk om daar sympathie voor te voelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Anakha op 05-08-2013 11:01 ]
Gelukkig woon je er niet meer dan. Ik vind het lastig om te geloven dat jij alle ADO supporters uit Den Haag en omstreken hebt leren kennen.. en ook precies die groep die er een bende van maakt.. Vind het altijd wel grappig dat iedereen zo snel zijn of haar mening klaar heeft.. Nu snap ik hoe de Marokkanen in Nederland zich soms moeten voelen.. 
Ik ontken niet dat er geen tokkies op de tribune zitten, of dat het er verbaal weleens hard aan toe gaat in het stadion. Snap ook wel dat het bij Den Haag onder een vergootglas ligt vanwege het verleden. Maar ik durf te wedden dat het er in vak 410 in de Arena, vak S? F-Side bij Feyenoord, de Bunnikside bij Utrecht etc net zo aan toe gaat.
Dat je geen sympathie voor Den Haag kan opbrengen prima, jou keuze. Denk dat niemand daar wakker van zal liggen
Ik ontken niet dat er geen tokkies op de tribune zitten, of dat het er verbaal weleens hard aan toe gaat in het stadion. Snap ook wel dat het bij Den Haag onder een vergootglas ligt vanwege het verleden. Maar ik durf te wedden dat het er in vak 410 in de Arena, vak S? F-Side bij Feyenoord, de Bunnikside bij Utrecht etc net zo aan toe gaat.
Dat je geen sympathie voor Den Haag kan opbrengen prima, jou keuze. Denk dat niemand daar wakker van zal liggen
[ Voor 7% gewijzigd door m0nk op 05-08-2013 12:22 ]
Dat beweer ik dan ook nergens. Alleen dat degenen die ik wél heb leren kennen volledig voldoen aan het stereotype. En geloof me, ook ik ben heel blij dat ik niet meer in Den Haag woon.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:30:
Ik vind het lastig om te geloven dat jij alle ADO supporters uit Den Haag en omstreken hebt leren kennen..
Daar sla je de spijker op z'n kop. Aangezien jij er een paar hebt leren kennen generaliseer je er maar op los en scheer je de complete aanhang en club over een kam..Anakha schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:32:
[...]
Dat beweer ik dan ook nergens. Alleen dat degenen die ik wél heb leren kennen volledig voldoen aan het stereotype. En geloof me, ook ik ben heel blij dat ik niet meer in Den Haag woon.

Dat roepen ze toch ook enigszins over zichzelf af? Ik bedoel die 'naam' die ADO heeft is echt niet uit de lucht komen vallen hoor. Meest schrijnende is dat het geaccepteerd wordt, o.a. door jou, dat blijkt wel uit je posts.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:48:
[...]
Daar sla je de spijker op z'n kop. Aangezien jij er een paar hebt leren kennen generaliseer je er maar op los en scheer je de complete aanhang over een kam..
Daarnaast verglijk je 'de sfeer en gebeurtenissen in het stadion van ADO' met een of twee vakken in een ander stadion (Galgenwaard / Arena) waarbij deze laatste ook nog eens vele malen groter is..
Iets met verhoudingen....
[ Voor 18% gewijzigd door Jaap. op 05-08-2013 11:52 ]
Ik als Groningen aanhanger heb wel genoten maar....moet eerlijk bekennen dat NEC er werkelijk geen ene moer van bakte...wat een anti-voetbal...weinig inzet en alle ballen maar hoog naar voren in de hoop dat die Higdon er wat mee deed. Zo krijgt NEC het wel heel moeilijk hoor.ronaldm3 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:06:
En wat denken we dan wel niet van FC Groningen!!!
Ik zeg volgend jaar Champions League!
Groningen verloor in de voorbereiding van Getafe met 1-3, Heracles won van Getafe met 1-0, Az won met 3-0 van Getafe, dus ik juich niet te vroeg als supporter. In elk geval zal het geen degradatiestrijd worden als ik het zo nu kan inschatten en dat is ook al fijn.
Mooie goal trouwens (en dito pass van Chery) Kirm. Kirm is een onderschat technicus denk ik wel eens.
Heerenveen deed het ook leuk, alleen zonder Finbogasson....dat zou echt een heeeeele grote aderlating zijn dan, ik zie echt geen andere spits momenteel bij Heerenveen die ook maar de helft van de goals zou halen van de Ijslander.
Feyenoord moest zich schamen. PSV weer leuk om naar te kijken.
Die naam komt uit het verleden, ten tijde dat er nog rellen waren in de stadions en daarbuiten. Er afgesproken werd om te vechten en de boel afgebroken werd. Andere clubs uit Nederland deden daar net zo hard aan mee, alleen was Den Haag daar een van de beruchtste van. Daardoor, als er iets gebeurde bij Den Haag, word/werd het uitvegroot in de media (bijv bij de Sylvie spreekkoren, die echter begonnen bij Groningen waar dit vrijwel geen media aandacht kreeg). De aanname van je dat ik alles accepteer wat er in het stadion gebeurd slaat ook helemaal nergens op en is dan ook weer een voorbeeld hoe er gegeneraliseerd wordt wat betreft het supporter zijn van Den Haag. Hou je mening over mij maar lekker voor je in het vervolg, dat doe ik nl andersom ook.JapieTalent schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:51:
[...]
Dat roepen ze toch ook enigszins over zichzelf af? Ik bedoel die 'naam' die ADO heeft is echt niet uit de lucht komen vallen hoor. Meest schrijnende is dat het geaccepteerd wordt, o.a. door jou, dat blijkt wel uit je posts.
Daarnaast verglijk je 'de sfeer en gebeurtenissen in het stadion van ADO' met een of twee vakken in een ander stadion (Galgenwaard / Arena) waarbij deze laatste ook nog eens vele malen groter is..
Iets met verhoudingen....
Waarom is het raar dat ik Midden Noord, want daar begon de hele discussie nl over, vergelijk met vak 410, de Bunnikside of de F-Side van Feyenoord? je praat over verhoudingen, als we het daar toch over hebben.. Verschil is dat de stadions van de laatste 2 veel groter zijn en opgevuld zijn met dagjes mensen. Ajax, Feyenoord en PSV zijn grotere clubs, en hebben relatief een grotere aangang. Zet Ajax, Feyenoord of PSV in een stadion van 15000 man en geef ze een begroting van 13 miljoen waardoor de doelstelling de middenmoot is, dan is het grootste gedeelte van het stadion gevuld met mensen die in de Arena in 410 etc zitten, de fanatieke aanhang. Dat zijn ook mensen uit de grote steden, die geen blad voor hun mond nemen als het gaat om hun mening over tegenstanders of supporters van tegenstanders. Durf er geld op te zetten dat het er dan net zo aan toe gaat. Twee jaar geleden was ik bij Ajax-ADO, de spreekkoren die van 410 kwamen richting Lex Immers en Den Haag waren echt niet minder dan die van Midden Noord.. Zelfde geld voor veel andere clubs uit grote steden.
Ter verduidelijking, want dat moet blijkbaar. Ik accepteer niet alles wat er in het stadion gebeurd. Maar soms wordt ik wel een beetje moe van dat generaliseren waar veel mensen mee bezig zijn.
In 2006 was bijv de overval van Ajax supporters op het Den Haag supportershome in het Zuiderpark ( http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=11912.0 ) Draai Ajax nou eens om in dat bericht met Ado, dan hadden we het er waarschijnlijk nu nog steeds continue over gehad.
En wat positief ADO nieuws, over onze jeugdopleiding:
Ex-stagiair van Ajax, NAC en Vitesse kiest voor ADO
ADO Den Haag heeft sinds kort een talentvolle doelpuntenmaker in de gelederen lopen en hij zit bij de A1. De 18-jarige spits luistert naar de naam Nikita Kovalonoks.
In de eerste oefenwedstrijd van de formatie van trainer Ekrem Kahya liet de Let direct drie doelpunten aantekenen. De international liep eerder stage bij onder andere Ajax, NAC Breda en Vitesse, maar koos uiteindelijk voor ADO Den Haag. Het management van Kovalonoks meent dat hij zich daar het best kan ontwikkelen tot een topaanvaller, bericht voetbalacademie Sport & Future.
In de vriendschappelijke wedstrijd tegen NAC Breda scoorde Kovalonoks twee doelpunten. Eén van de doelpunten betrof een schitterende hakbal. ADO Den Haag onder negentien won met 3-1.
[ Voor 22% gewijzigd door m0nk op 05-08-2013 12:25 ]
Sinds wanneer is Nikita Kovalonoks een spits? Hij was toch middenvelder?
De naam komt inderdaad uit het verleden, zou nogal gek zijn als deze uit de toekomst zou komen nietwaar? Anderzijds zal deze naam nooit worden kwijtgeraakt indien met doorgaat op zelfde voet. (o.a. de oerwoudgeluiden). Zonde, want qua voetbal vind ik ADO juist een club die wat uitstraalt en zich elk seizoen prima manifesteert.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:12:
Die naam komt uit het verleden, ten tijde dat er nog rellen waren in de stadions en daarbuiten. Er afgesproken werd om te vechten en de boel afgebroken werd. Andere clubs uit Nederland deden daar net zo hard aan mee, alleen was Den Haag daar een van de beruchtste van. Daardoor, als er iets gebeurde bij Den Haag, word/werd het uitvegroot in de media (bijv bij de Sylvie spreekkoren, die echter begonnen bij Groningen waar dit vrijwel geen media aandacht kreeg).
Deze uitspraak van mij is inderdaad een generalisatie, maar geen lukrake ongegronde generalisatie. Indien het niet geaccepteerd zou worden, zou er tegen opgetreden worden? Zouden mensen het niet doen? Daarnaast geef je vanochtend in een post aan:m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:12:
De aanname van je dat ik alles accepteer wat er in het stadion gebeurd slaat ook helemaal nergens op en is dan ook weer een voorbeeld hoe er gegeneraliseerd wordt wat betreft het supporter zijn van Den Haag. Hou je mening over mij maar lekker voor je in het vervolg, dat doe ik nl andersom ook.
Noem mij dan maar gek, maar dat interpreteer ik als: "het is zoals het is en als je dat niet aanstaat moet je niet komen" = acceptatie.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:29:
En dan kom je ook precies op Midden Noord te zitten. Lekker weg blijven volgende keer
Tot slot was mijn opmerking geen persoonlijke aanval op jou, maar veroordeel ik het gedrag vanuit mijn oogpunt. Daarnaast; zou het interessant vinden als jij een mening over mij gaat ventileren alvorens ik gepost heb, zeker gezien het feit dat ik veelal meelees en niet heel vaak post.
Sorry, maar hier moet ik toch even om lachen. Niet dat ik het incident goedkeur, integendeel.Wat dat betreft kunnen 'supporters' hier een voorbeeld nemen aan de Amerikaanse.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:12:
In 2006 was bijv de overval van Ajax supporters op het Den Haag supportershome in het Zuiderpark ( http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=11912.0 ) Draai Ajax nou eens om in dat bericht met Ado, dan hadden we het er waarschijnlijk nu nog steeds continue over gehad.
Maar je laatste zin; kom op zeg, dit is toch wel heel erg 'Calimero-gedrag'. Ongeacht welke clubs het betreft wordt er aandacht aan besteed, dat is toch logisch. Daarnaast, hetgeen hot is wordt uitvergroot; zo werkt de media.
Hetzelfde zie je nu bij PSV. PSV wordt door sommige oppervlakkigen gezien als koopclub dus moet je dit tot in den treure horen en lezen overal. Het feit dat Ajax exact hetzelfde doet, enkel in een andere leeftijdscategorie wordt in die zin maar even niet bekeken, want dat komt dan niet handig uit.
Edit:
Sorry, dit had een edit van mijn vorige post moeten zijn, maar ergens is dit niet gelukt.
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 05-08-2013 13:02 ]
EHmmm het lijkt misschien dat er in Amerika qua supporters niets gebeurd, maar daar kan het net zo goed fout gaan hoor?JapieTalent schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:01:
[...]
Sorry, maar hier moet ik toch even om lachen. Niet dat ik het incident goedkeur, integendeel.Wat dat betreft kunnen 'supporters' hier een voorbeeld nemen aan de Amerikaanse.
Giants' World Series Win Sparks Riots In San Francisco
Riots, fire, destruction after Vancouver’s loss
Dit heeft niets te maken met geen blad voor de mond nemen. Dit heeft alles te maken met asocialiteit en domheid. En dat geldt voor ieder persoon die zich zo gedraagd, ongeacht club, sport, leeftijd etc. In de ArenA kan ik me ook stierlijk ergeren aan de woorden en verwensingen die er bij anderen uit hun mond komen. En wat ik nog veel erger vind is dat er behoorlijke groepen bereid zijn tot fysiek geweld en rellen...m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:12:
Dat zijn ook mensen uit de grote steden, die geen blad voor hun mond nemen als het gaat om hun mening over tegenstanders of supporters van tegenstanders.

Je mening mag je wat mij betreft altijd geven mits normaal verwoord. En nee daar horen geen vuurwerkramp, tweede wereldoorlog of oerwoudgeluiden bij.

Ik ben geen moraalridder, in de emotie roep ik ook wel eens wat. Maar geen 90 minuten lang van bovenstaand kaliber
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 05-08-2013 13:13 ]
XXXVI
Oh, dat bedoelde ik ook niet. Het zou nogal naïef zijn om te denken dat daar niets gebeurd. Natuurlijk zullen daar ook incidenten voorvallen. Maar over het algemeen genomen is de sfeer daar echt stukken gemoedelijker en zijn uit en thuis vakken niet eens nodig bij de gemiddelde wedstrijd; het zit allen door elkaar..Puc van S. schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:11:
EHmmm het lijkt misschien dat er in Amerika qua supporters niets gebeurd, maar daar kan het net zo goed fout gaan hoor?
Giants' World Series Win Sparks Riots In San Francisco
Riots, fire, destruction after Vancouver’s loss
^ Dit dus.ephymerous schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:12:
Je mening mag je wat mij betreft altijd geven mits normaal verwoord. En nee daar horen geen vuurwerkramp, tweede wereldoorlog of oerwoudgeluiden bij.
Als ik op Varkenoord rondloop voor een wedstijd zie ik binnen 10 min. 5 mensen die coke snuiven, de rest staat allemaal met bier in hun handen en dat bevordert de sfeer/gevoel van "dit kan echt niet" niet echt.
Dit zal bij andere clubs ook wel zo zijn (lijkt mij).
Ik snap echt niet waarom iemand met een snuif coke in zijn mik naar een voetbalwedstrijd gaat zitten kijken. Als je er niets aan vindt blijf dan lekker thuiszitten
Dit zal bij andere clubs ook wel zo zijn (lijkt mij).
Ik snap echt niet waarom iemand met een snuif coke in zijn mik naar een voetbalwedstrijd gaat zitten kijken. Als je er niets aan vindt blijf dan lekker thuiszitten

[ Voor 24% gewijzigd door Afvalzak op 05-08-2013 13:19 ]
Verleden als in 20/30/40 jaar geleden en niet het nabije verleden. Moet ik dat serieus nog gaan uitleggen?JapieTalent schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:56:
[...]
De naam komt inderdaad uit het verleden, zou nogal gek zijn als deze uit de toekomst zou komen nietwaar? Anderzijds zal deze naam nooit worden kwijtgeraakt indien met doorgaat op zelfde voet. (o.a. de oerwoudgeluiden). Zonde, want qua voetbal vind ik ADO juist een club die wat uitstraalt en zich elk seizoen prima manifesteert.
Generaliseren is zo makkelijk. Dat je je tot dat niveau verlaagd zegt denk ik al genoeg. Wat ik vanochtend aangaf was dat hij als PSV supporter niets te zoeken heeft op Midden Noord, net zoals ik niks te zoeken heb in vak 410, of een andere willekeurig vak waar de fanatieke supporter zit. Daarnaast postte ik er een smilie achter..Deze uitspraak van mij is inderdaad een generalisatie, maar geen lukrake ongegronde generalisatie. Indien het niet geaccepteerd zou worden, zou er tegen opgetreden worden? Zouden mensen het niet doen? Daarnaast geef je vanochtend in een post aan:
[...]
Blijkbaar wel, je geeft zelf aan dat je aan het generaliseren bent en het dus over de complete Den Haag aanhang hebt. Daar ben ik er een van, maw val je mij aan op het gedrag wat een gedeelte van de supporters van Den Haag.Tot slot was mijn opmerking geen persoonlijke aanval op jou, maar veroordeel ik het gedrag vanuit mijn oogpunt. Daarnaast; zou het interessant vinden als jij een mening over mij gaat ventileren alvorens ik gepost heb, zeker gezien het feit dat ik veelal meelees en niet heel vaak post.
Calimero gedrag? Blijkbaar niet, ik lees je net schrijven dat we het over een naam hebben uit het verleden, en dat het niet raar is dat er daardoor gegeneraliseerd wordt. Mijn voorbeeld ging ook over het verleden (en nog recenter ook), over een actie van "supporters" van een andere club, daarbuiten hebben zich veel meer voorvallen gedaan, spreekkoren, vechten met supporters uit een andere stad etc etc. Ik hoor daar minder tot geen vooroordelen over zoals dat bij Den Haag nu wel gebeurd.JapieTalent schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:01:
[...]
Sorry, maar hier moet ik toch even om lachen. Niet dat ik het incident goedkeur, integendeel.Wat dat betreft kunnen 'supporters' hier een voorbeeld nemen aan de Amerikaanse.
Maar je laatste zin; kom op zeg, dit is toch wel heel erg 'Calimero-gedrag'. Ongeacht welke clubs het betreft wordt er aandacht aan besteed, dat is toch logisch. Daarnaast, hetgeen hot is wordt uitvergroot; zo werkt de media.
Je quote nu een klein stukje uit mijn post waardoor het een hele andere context krijgt. Mijn bedoeling was om uit te leggen dat het er bij een aantal andere clubs precies hetzelfde aan toe gaat. Dat heeft alles te maken met geen blad voor de mond nemen. Vaak genoeg spreekkoren gehoord van andere clubs waar het woord kanker, en iets met een bepaald beroep van iemands moeder in voor komt. Spreekkoren gericht tegen scheidsrechters, spelers of de aanhang van een andere club heb ik ook zo vaak gehoord. Utrecht supporters, Feyenoord supporters,en toen ze nog mochten komen, ajax supporters heb ik vaak genoeg dingen horen roepen die ook verre van netjes waren. Nogmaals, voor de 4e keer geloof ik, ik keur het maken van rasistische of kwetsende uitlatingen af. Maar ik zet wel mijn vraagtekens bij het feit dat er bij andere clubs net zo aan toe gaat maar er het bij Den Haag 10x uitvergoot wordt.ephymerous schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:12:
Dit heeft niets te maken met geen blad voor de mond nemen. Dit heeft alles te maken met asocialiteit en domheid. En dat geldt voor ieder persoon die zich zo gedraagd, ongeacht club, sport, leeftijd etc. In de ArenA kan ik me ook stierlijk ergeren aan de woorden en verwensingen die er bij anderen uit hun mond komen.
Je mening mag je wat mij betreft altijd geven mits normaal verwoord. En nee daar horen geen vuurwerkramp, tweede wereldoorlog of oerwoudgeluiden bij.![]()
Ik ben geen moraalridder, in de emotie roep ik ook wel eens wat. Maar geen 90 minuten lang van bovenstaand kaliber
Een aantal mensen hier doen het lijken alsof er 12000 man oerwoud geluiden maakte richting Willems. Ik zag genoeg mensen om me heen die zich daarvoor schaamde. En voor de 100e keer, dat soort uitlatingen keur ik, en ook vele Den Haag supporters af. Op bepaalde fan forums wordt er ook met schande over gesproken..
Ben overigens wel klaar nu met deze discussie, gaat niet meer over voetbal.. Ben en blijf een trouwe Den Haag supporter met een seizoenskaart en heb het prima naar mijn zin op Midden Noord. Dit jaar een leuk team staan, dus ben benieuwd wat het gaat brengen. 2-3 tegen PSV is niet slecht als Den Haag zijnde. Puntje had er zelfs nog wel ingezeten.
[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 05-08-2013 13:58 ]
Je realiseert je dat je zelf hetzelfde doet met je uitspraak over verschillende spreekkoren bij verschillende andere clubs?m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:42:
Generaliseren is zo makkelijk. Dat je je tot dat niveau verlaagd zegt denk ik al genoeg.
Ik vind dit dus absolute waanzin. Ik vind het van de zotte dat het in Nederland nodig is om supporters te scheiden en in hokken moeten plaatsen, omdat ze elkaar anders de kop in slaan. Dat om een spelletje waar ze 0,0 invloed op hebben. Wat dat betreft (ik noem 'm nog maar eens) gaat dat in Amerika of ook Duitsland dusdanig anders..m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:42:
Wat ik vanochtend aangaf was dat hij als PSV supporter niets te zoeken heeft op Midden Noord, net zoals ik niks te zoeken heb in vak 410, of een andere willekeurig vak waar de fanatieke supporter zit.
Blijkbaar heb je dus lange teentjes en lees je te zwart wit. Ik veroordeel gedrag van, in dit geval, de ADO aanhang, en vooral het feit dat sommige zaken geaccepteerd worden. Wellicht gebeurt het komend weekend bij NEC en dan zal ik hetzelfde schrijven. Geenszins een aanval op jou dus, dat jij je aangesproken voelt kan ik niet helpen, maar dat maakt het nog geen aanval op jou.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:42:
Blijkbaar wel, je geeft zelf aan dat je aan het generaliseren bent en het dus over de complete Den Haag aanhang hebt. Daar ben ik er een van, maw val je mij aan op het gedrag wat een gedeelte van de supporters van Den Haag.
Nou goed, jij mag dit anders interpreteren natuurlijk. Ik vind het nogal over komen als "Omdat het ADO is wordt het uitvergroot en bij Ajax minder en dat is niet eerlijk."m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:42:
Calimero gedrag? Blijkbaar niet..
Hoewel ik niet het idee heb dat ADO in dit licht extra wordt benadrukt. Wellicht lijkt het zo doordat ze vaker dit soort akkefietjes bij de hakken hebben?
Ik herinner me FC Utrecht tegen FC Twente nog wel vorig jaar en toen heeft FC Twente (die over het algemeen (weer een generalisering) toch bekend staan als 'goed' publiek) ook veel shit over zich heen gehad, en terecht wat dat voorval betreft.
Edit:
Nu we het toch over FC Utrecht hebben, die zijn toch wel wat verrassends van plan:
http://www.voetbalprimeur...nkt-naar-clubloze-bentley
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 05-08-2013 14:32 ]
@m0nk; Even kort hoor, maar als iemand een mening heeft die afwijkt van die van jou is het wel héél erg makkelijk dat af te doen als generaliseren. Zo kun je welk elke discussie rondom voetbalclubs af doen als het je niet aan staat als 'iedereen over een kam scheren', 'goh, heb je élke supporter gesproken dan?' etc.
Verder ga ik me er niet (meer) mee bemoeien, maar wilde het wel even gezegd hebben. Het bevordert discussie namelijk ook verder niet.
Verder ga ik me er niet (meer) mee bemoeien, maar wilde het wel even gezegd hebben. Het bevordert discussie namelijk ook verder niet.

Ik moet toch wel lachen om die verschillen in het elftal van de week. Vaak klopt er echt geen hout van.
Volgens het AD was Chery de beste speler van de week, terwijl hij niet eens in het Telegraaf elftal staat.

Toch nog even op reageren, en daarna hou ik er echt mee op..
misschien moet je elke post even letterlijk terug lezen..
Het gaat er mij overigens niet om dat andere mensen mijn mening niet delen. Ieder heeft zijn of haar eigen mening en dat is prima. Ik vind alleen dat veel mensen zijn of mening al snel klaar hebben als het gaat om Ado Den Haag omdat dat toch maar een club is met alleen maar aso's/tokkies/drugsgebruikers
Hey, ik ben niet degene die hier over een complete aanhang aan het generaliseren is. Ik geef alleen als voorbeeld dat het in het vak waar de harde kern of fanatieke supporter zit van elke andere club er net zoveel gescholden wordt. Ik heb het nergens over alle supporters van een club itt tot wat jij doet. Goed voorbeeldje van woorden verdraaien.JapieTalent schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:28:
[...]
Je realiseert je dat je zelf hetzelfde doet met je uitspraak over verschillende spreekkoren bij verschillende andere clubs?
Waanzin, tja, eenmaal de realiteit. Er wordt weleens gezegd, voetbal is emotie. En wat betreft emotie is dat lastig in de hand te houden. Kan je van alles vinden wat je wilt, feit is dat het eenmaal zo is en voorlopig niet gaat veranderen. Voorbeelden aanhalen uit andere landen is wel erg makkelijk. Buiten sport zijn er weer een tal van voorbeelden waarin zaken in het buitenland slechter zijn dan in ons landje. Maar dat hoort meer in een ander forum thuis. We hebben het hier over Nederland.Ik vind dit dus absolute waanzin. Ik vind het van de zotte dat het in Nederland nodig is om supporters te scheiden en in hokken moeten plaatsen, omdat ze elkaar anders de kop in slaan. Dat om een spelletje waar ze 0,0 invloed op hebben. Wat dat betreft (ik noem 'm nog maar eens) gaat dat in Amerika of ook Duitsland dusdanig anders..
Dat valt wel mee. Veroordeel wat je wilt, maar zoals het hier soms lijkt is dat er met het vingertje wordt gewezen naar de complete aanhang van Den Haag. Dit terwijl het grootste gedeelte rasistische en/of kwetsende spreekkoren afkeurt en het dus NIET geaccepteerd word door het meerendeel van de supporters. De manier waarop er in dit topic over gesproken is, is alsof wij allemaal rasistische tokkies zijn..[...]
Blijkbaar heb je dus lange teentjes en lees je te zwart wit. Ik veroordeel gedrag van, in dit geval, de ADO aanhang, en vooral het feit dat sommige zaken geaccepteerd worden. Wellicht gebeurt het komend weekend bij NEC en dan zal ik hetzelfde schrijven. Geenszins een aanval op jou dus, dat jij je aangesproken voelt kan ik niet helpen, maar dat maakt het nog geen aanval op jou.
TB1989 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:45:
@m0nk; Even kort hoor, maar als iemand een mening heeft die afwijkt van die van jou is het wel héél erg makkelijk dat af te doen als generaliseren. Zo kun je welk elke discussie rondom voetbalclubs af doen als het je niet aan staat als 'iedereen over een kam scheren', 'goh, heb je élke supporter gesproken dan?' etc.
Uhm hij zegt zelf letterlijk dat hij aan het generaliseren is.Deze uitspraak van mij is inderdaad een generalisatie, maar geen lukrake ongegronde generalisatie.
misschien moet je elke post even letterlijk terug lezen..

[ Voor 9% gewijzigd door m0nk op 05-08-2013 15:05 ]
En daarom moet je nooit afhankelijk zijn van 1 speler. Zolang je Pelle het leven zuur maakt tijden het voetballen, dan verwacht ik erg weinig van Feyenoord. Ik verwacht dat PSV kampioen wordt, maar het is eigenlijk nu nog iets te vroegHarribo schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:55:
[...] Feyenoord moest zich schamen. PSV weer leuk om naar te kijken.
PSV kampioen? Denk het echt niet, zijn ze toch echt te jong en onervaren voor. Al zie ik ze in de komende jaren de titel nog wel een keer pakken..Mosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:01:
[...]
En daarom moet je nooit afhankelijk zijn van 1 speler. Zolang je Pelle het leven zuur maakt tijden het voetballen, dan verwacht ik erg weinig van Feyenoord. Ik verwacht dat PSV kampioen wordt, maar het is eigenlijk nu nog iets te vroeg
[ Voor 7% gewijzigd door m0nk op 05-08-2013 15:04 ]
En toch vind ik ze prachtig spelen. Waarom zou je geen kampioen kunnen worden met een jong team?m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:03:
[...]
PSV kampioen? Denk het echt niet, zijn ze toch echt te jong en onervaren voor.
Ze zullen door hun onervarenheid wel eens wel wat steken laten vallen, maar aan de andere kant is Ajax ook niet de baas. (vorig seizoen vond ik het allemaal niet geweldig en heb bijna elke wedstrijd gezien)
Ik moet wel toegeven dat ik een zeikerd ben.. over tempo en de rest.
PSV tikte gewoon zo goed, dat je daar Ajax makkelijk mee kunt verslaan. Ik stond er tegen Zulte echt van te kijken hoe goed ze het deden!
[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 05-08-2013 15:07 ]
Dat wordt dan weer zo makkelijk geroepen en in Amsterdam hebben sommigen zich daar nogal voor op de borst geklopt maar of je Pelle wel of niet bereikt hangt natuurlijk vooral af van jezelf. Als het middenveld traag speelt en geen creatieve oplossingen aandraagt kun je welke spits dan ook nooit bereiken.Mosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:01:
[...]
Zolang je Pelle het leven zuur maakt tijden het voetballen
Afgelopen zaterdag vond ik ze niet prachtig spelen hoor. Mooi uitgespeelde eerste goal wel. Daarna een eigen goal van Holla en daarna liet Den Haag Willems vanaf zijn eigen cornervlag overal doorheen lopen en scoren, en dat lag echt meer aan het verdedigen van Den Haag dan de aanvallende kwaliteiten van WillensMosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:05:
[...]
En toch vind ik ze prachtig spelen. Waarom zou je geen kampioen kunnen worden met een jong team?
Ze zullen door hun onervarenheid wel eens wel wat steken laten vallen, maar aan de andere kant is Ajax ook niet de baas. (vorig seizoen vond ik het allemaal niet geweldig en heb bijna elke wedstrijd gezien)
Het is wel een leuk elftal om naar te kijken. Snelle stevige aanvallers, zit zeker potentie in. Maar denk echt dat Ajax (hoe lastig dat ook is om toe te geven
Ik wil je adviseren toch even 'generaliseren' op te zoeken. Je doet nu al een aantal posts alsof dit een ontzettende misdaad is, terwijl het dit niet is. Daarnaast reageer je weer defensief alsof ik je aanval (wellicht doordat je een iets ander beeld van generaliseren hebt dan ik), terwijl dat niet nodig is.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:00:
Hey, ik ben niet degene die hier over een complete aanhang aan het generaliseren is. Ik geef alleen als voorbeeld dat het in het vak waar de harde kern of fanatieke supporter zit van elke andere club er net zoveel gescholden wordt. Ik heb het nergens over alle supporters van een club itt tot wat jij doet. Goed voorbeeldje van woorden verdraaien.
Ik geef alleen aan dat jij ook generaliseert, zelfs in dit stukje wat ik bovenstaand quote. Je neemt voor het gemak aan dat in elk vak waar de harde kern of fanatieke supporter van elke andere club zit er net zoveel gescholden wordt.
Dit stukje geeft mij (wederom) het idee dat jij accepteert dat het zo is. Je geeft immers aan "het is zo en voorlopig gaat het niet veranderen" (dus deal with it) en dat vind IK een verkeerde instelling. Er zou juist hader opgetreden moeten worden tegen dergelijke situaties, hoewel ik me ook besef dat dit niet makkelijk is zonder onschuldigen de dupe te laten worden.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:00:
Waanzin, tja, eenmaal de realiteit. Er wordt weleens gezegd, voetbal is emotie. En wat betreft emotie is dat lastig in de hand te houden. Kan je van alles vinden wat je wilt, feit is dat het eenmaal zo is en voorlopig niet gaat veranderen. Voorbeelden aanhalen uit andere landen is wel erg makkelijk. Buiten sport zijn er weer een tal van voorbeelden waarin zaken in het buitenland slechter zijn dan in ons landje. Maar dat hoort meer in een ander forum thuis. We hebben het hier over Nederland.
Voetbal is zeker emotie, maar dat is het overal ter wereld. En hoewel er zeker ook voorbeelden zijn van situaties die nog verder gaan dan in Nederland (bananen gooien in Rusland bijvoorbeeld) zijn er ook voorbeelden van situaties waar het beter is. Daarom zie ik ook niet waarom de situatie in voetbalstadions in andere landen irrelevant zijn in deze discussie? Integendeel volgens mij. Feit is dat ze zich bijvoorbeeld in Duitsland een stuk minder gedragen als holbewoners, dan in Nederland.
Dat er andere zaken buiten sport slechter geregeld zijn heb je zonder meer goed, maar dat heeft dan weer niets met voetbal te maken en lijkt me juist wel irrelevant voor dit topic.
Ik veroordeel een gebeurtenis/situatie en niet per se een aanhang. Dat ADO in dit geval onderwerp is, is onfortuinlijk voor ADO maar volgens mij IN DIT GEVAL terecht.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:00:
Dat valt wel mee. Veroordeel wat je wilt, maar zoals het hier soms lijkt is dat er met het vingertje wordt gewezen naar de complete aanhang van Den Haag. Dit terwijl het grootste gedeelte rasistische en/of kwetsende spreekkoren afkeurt en het dus NIET geaccepteerd word door het meerendeel van de supporters. De manier waarop er in dit topic over gesproken is, is alsof wij allemaal rasistische tokkies zijn..
Maar jij bent Bayern fan. Als je een Mercedes gewend bent kan je in een Fiat ook prima van A naar B komen, maar is de ervaring toch anders.Mosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:05:
[...]
En toch vind ik ze prachtig spelen. Waarom zou je geen kampioen kunnen worden met een jong team?
PSV tikte gewoon zo goed, dat je daar Ajax makkelijk mee kunt verslaan. Ik stond er tegen Zulte echt van te kijken hoe goed ze het deden!
Hoewel ik echt onder de indruk ben van PSV denk ik inderdaad net als Monk dat Ajax de langste adem gaat hebben. PSV is inderdaad jong en die gaan ongetwijfeld nog mindere periodes kennen dit seizoen. Ajax daarentegen is naar mijn idee verder qua ontwikkeling en daarbij in de breedte sterker dan PSV naar mijn idee.
[ Voor 14% gewijzigd door Jaap. op 05-08-2013 15:23 ]
Dat neem ik niet aan, dat weet ik. Heb een aantal vrienden die in het vak van de F-side Feyenoord zitten, ken een fanatiek Ajax supporter die elke week in 410 zit. En heb een collega die elke week op de bunnikside zit.. Geloof me nou maar, daar wordt evenveel gescholden als bij Den Haag.JapieTalent schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:20:
Je neemt voor het gemak aan dat in elk vak waar de harde kern of fanatieke supporter van elke andere club zit er net zoveel gescholden wordt.
Was je erbij.. Of doel je op die ene post van Ramzzz die met een PSV bril in het uitvak zat..IN DIT GEVAL
Overigens gaf ik aan dat ik wel een beetje klaar ben met discussieren over dit onderwerp. Komt toch niets zinnigs uit uiteindelijk.
[ Voor 39% gewijzigd door m0nk op 05-08-2013 15:27 ]
Natuurlijk kan het, zeker wanneer Ajax nog 1 of 2 spelers kwijtraakt. Ik vond dat Zulte erg veel ruimte gaf waardoor het ook makkelijk voetballen is. Tegen compact spelende tegenstanders die er bovenop zitten wil ik het nog wel eens zien. Met een wedstrijd of 10 kunnen we wat meer zeggenMosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:05:
Ik stond er tegen Zulte echt van te kijken hoe goed ze het deden!
XXXVI
Het geval van afgelopen zaterdag van 20.00 uur tot 21.45 uur. Waarbij jij en enkele anderen aangaven dat er o.a. oerwoudgeluiden zijn gemaakt. DAT geval. En nee ik was er niet bij, maar ik wist niet dat dat een vereiste was om er over te mogen praten?m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:23:
[...]
Welk geval? Was je erbij? Of doel je op die ene post van Ramzzz die met een PSV bril in het uitvak zat?
Overigens gaf ik aan dat ik wel een beetje klaar ben met discussieren over dit onderwerp. Komt toch niets zinnigs uit uiteindelijk.
Ik zie dat je een edit hebt doorgevoerd:
Ik geloof je ook wel, enkel ben je je niet bewust van het feit dat je zelf ook generaliseert. Nogmaals: zoek de betekenis nog eens op.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:23:
Dat neem ik niet aan, dat weet ik. Heb een aantal vrienden die in het vak van de F-side Feyenoord zitten, ken een fanatiek Ajax supporter die elke week in 410 zit. En heb een collega die elke week op de bunnikside zit.. Geloof me nou maar, daar wordt evenveel gescholden als bij Den Haag.
[ Voor 32% gewijzigd door Jaap. op 05-08-2013 15:30 ]
Dat is knap, de wedstrijd startte om 18:45JapieTalent schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:27:
[...]
Het geval van afgelopen zaterdag van 20.00 uur tot 21.45 uur. Waarbij jij en enkele anderen aangaven dat er o.a. oerwoudgeluiden zijn gemaakt. DAT geval. En nee ik was er niet bij, maar ik wist niet dat dat een vereiste was om er over te mogen praten?
Ik ontken niet dat er oerwoud geluiden zijn gemaakt, maar zoals ik eerder al zei een groot deel van de supporters om me heen keurde het af en deden er niet aan mee. Maw, ik was er wel bij en kan je goudeerlijk vertellen dat het niet de complete aanhang van Den Haag was die eraan mee deed en het vrij kort was en dat het ook afgekeurd werd door een groot deel van de aanhang. Op dat moment was er helaas niets aan te doen. Of verschillende fansites wordt het ook afgekeurd. Wat dat betreft heb ik dezelfde mening als jij, alleen heb ik die mening over een gedeelte van de supporters, en niet over de aanhang in het algemeen.
Haha, touché! Te snel getypt

Ik geloof je ook direct als je zegt dat het afgekeurd werd/wordt. (Ik was er immers niet bij, hoe kan ik anders beweren?) Maar gevolg is wel dat door dat gedeelte ADO als club/aanhang/geheel er op wordt aangekeken en dus de 'naam' houdt. Daarom, nogmaals: ik veroordeel de aanhang niet maar het voorval.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:31:
Ik ontken niet dat er oerwoud geluiden zijn gemaakt, maar zoals ik eerder al zei een groot deel van de supporters om me heen keurde het af en deden er niet aan mee. Maw, ik was er wel bij en kan je goudeerlijk vertellen dat het niet de complete aanhang van Den Haag was die eraan mee deed en dat het ook afgekeurd werd. Op dat moment was er helaas niets aan te doen. Of verschillende fansites wordt het ook afgekeurd. Wat dat betreft heb ik dezelfde mening als jij, alleen heb ik die mening over een gedeelte van de supporters, en niet over de aanhang in het algemeen.
Ik kan lezen, dat hoef je niet te zeggen hoor. Dit is dan wat jij zegt:m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:00:
Uhm hij zegt zelf letterlijk dat hij aan het generaliseren is.
misschien moet je elke post even letterlijk terug lezen..Het gaat er mij overigens niet om dat andere mensen mijn mening niet delen. Ieder heeft zijn of haar eigen mening en dat is prima. Ik vind alleen dat veel mensen zijn of mening al snel klaar hebben als het gaat om Ado Den Haag omdat dat toch maar een club is met alleen maar aso's/tokkies/drugsgebruikers
Daar gaat het me om. Het eeuwige argument van 'je hebt er een paar leren kennen, maar dat betekent niet dat ze allemaal zo zijn'. Echt zo'n verschrikkelijke dooddoener, ook erg makkelijk. Maar laat maar, discussie lijkt me inmiddels wel gevoerd.m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:48:
[...]
Daar sla je de spijker op z'n kop. Aangezien jij er een paar hebt leren kennen generaliseer je er maar op los en scheer je de complete aanhang en club over een kam..
Ik vind een vergelijk met Duitsland toch echt wel een goed voorbeeld. Vaak ben je sneller over de grens in een stadion dan naar een andere club in Nederland (voor mij dan: Limbo). Onbegrijpelijk dat er zo'n enorme cultuurverschillen zijn dan. Dat ADO gemiddeld genomen dus asocialer publiek is, is dus nog steeds terecht.
Als ik op dit moment een inschatting zou maken waar PSV supporters tussen bijvoorbeeld de Schalke supporters zouden zitten bij wedstrijd, dan zou ik niet veel problemen verwachten. Als hetzelfde geschetste scenario met ADO zou bedenken, had ik mij meer zorgen gemaakt.
Als ik op dit moment een inschatting zou maken waar PSV supporters tussen bijvoorbeeld de Schalke supporters zouden zitten bij wedstrijd, dan zou ik niet veel problemen verwachten. Als hetzelfde geschetste scenario met ADO zou bedenken, had ik mij meer zorgen gemaakt.
Dat is wel erg apart vergelijken. PSV en Schalke, eeuwenoude concurrenten en spelend in dezelfde competitie..Chrosser schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:03:
Ik vind een vergelijk met Duitsland toch echt wel een goed voorbeeld. Vaak ben je sneller over de grens in een stadion dan naar een andere club in Nederland (voor mij dan: Limbo). Onbegrijpelijk dat er zo'n enorme cultuurverschillen zijn dan. Dat ADO gemiddeld genomen dus asocialer publiek is, is dus nog steeds terecht.
Ik ken een betere vergelijking:
http://www.fcufans.nl/ado...port-mihai-nesu-doek.html
Of toen een Den Haag supporter overleed vanuit het uitvak waar Utrecht supporters zaten: YouTube: ADO Den haag - FC Utrecht (21-10-2012) Uitvak eerbetoon Silvio
Of toen er door de F-Side van Feyenoord taarten bezorgd werden bij het supportershome van Den Haag omdat we eindelijk Ajax versloegen in de Arena.
Het is niet allemaal zo zwart wit zoals het soms lijkt..
[ Voor 5% gewijzigd door m0nk op 05-08-2013 16:12 ]
Dan nog staan de supporters van Ajax, Feyenoord en Ado wat mij betreft in willekeurige volgorde bovenaan wat betreft asociaal gedrag (in welke vorm dan ook: van knokpartijen tot scheldpartijen). De andere clubs zijn natuurlijk ook niet heilig, naar mijn idee is er wel een veel minder groot deel van de aanhang ''asocialer'' waardoor dit veel minder duidelijk zichtbaar is.
Mijn vergelijking met Schalke gaat er ook totaal niet om dat ze in dezelfde competitie zouden zitten. Meer erom dat daar supporters van alle 2 de partijen door elkaar heen zitten. Waarbij ik bij bijvoorbeeld Psv minder problemen verwacht dan dat er Ado supporters tussen schalke fans zouden zitten.
Mijn vergelijking met Schalke gaat er ook totaal niet om dat ze in dezelfde competitie zouden zitten. Meer erom dat daar supporters van alle 2 de partijen door elkaar heen zitten. Waarbij ik bij bijvoorbeeld Psv minder problemen verwacht dan dat er Ado supporters tussen schalke fans zouden zitten.
Dat is maar de vraag.JapieTalent schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:20:
[...] Feit is dat ze zich bijvoorbeeld in Duitsland een stuk minder gedragen als holbewoners, dan in Nederland.
Ik ook.Chrosser schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:03:
Ik vind een vergelijk met Duitsland toch echt wel een goed voorbeeld.
In Duitsland komt het ook nog steeds voor, alleen minder op het hoogste niveau (dit zijn beelden van vorige week):
grotere steden met meer sociaal maatschappelijke problemen. Utrecht kan ook nog wel aan dat rijtje toegevoegd worden. Overigens is van die vier clubs naar mijn mening Den Haag het beste bezig met probleemsupporters, het zijn nog steeds niet allemaal lieverdjes in het stadion, maar sinds het nieuwe stadion lijkt Den Haag wel steeds beter in staat te zijn om grip te grijpen op deze groep, terwijl de macht van de harde kernen bij de overige drie clubs naar mijn idee onverminderd groot is.Chrosser schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:18:
Dan nog staan de supporters van Ajax, Feyenoord en Ado wat mij betreft in willekeurige volgorde bovenaan wat betreft asociaal gedrag (in welke vorm dan ook: van knokpartijen tot scheldpartijen). De andere clubs zijn natuurlijk ook niet heilig, naar mijn idee is er wel een veel minder groot deel van de aanhang ''asocialer'' waardoor dit veel minder duidelijk zichtbaar is.
[ Voor 46% gewijzigd door lateef op 05-08-2013 16:42 ]
m0nk... we zijn voor dezelfde club maar om de f-side van Feyenoord te maken ;-)m0nk schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:10:
[...]
Of toen er door de F-Side van Feyenoord taarten bezorgd werden bij het supportershome van Den Haag omdat we eindelijk Ajax versloegen in de Arena.
Het is niet allemaal zo zwart wit zoals het soms lijkt..
Ik snap wel steeds je emotie. ik ga regelmatig naar ADO maar ook naar Feyenoord en Ajax (beide door werk sponsors) en de spreekkoren bij een ajax of feyenoord zijn minstens zo erg. Sterker bij ajax heb ik vorig seizoen nog een hele wedstijd zitten ergeren dat een buitenlandse speler werd uitgefloten. Niets werd er aan gedaan en dezelfde avond kwam ADO in het nieuws over oerwoud geluiden.
Helaas voor ons is de media nu eenmaal niet pro ADO, dit door zaken die ruim 20 jaar geleden daar gebeurde. Het duurt nu eenmaal wat langer dan bij andere clubs en het vergrootglas ligt nu eenmaal bij clubs als ADO en Utrecht.
Ik ben trots op ons club en de goede sfeer die daar heerst de afgelopen jaren !!!!!!
Jammer dat je zo bekrompen denkt! Dit is namelijk NOG STEEDS bij elke club het geval !!!Chrosser schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:03:
Dat ADO gemiddeld genomen dus asocialer publiek is, is dus nog steeds terecht.
Oh ja voor degene die denken dat het in Duitsland beter is: check Google eens en zoek op Ultra rechts en voetbal. Het is daar 10x heftiger dan in ons landje!
[ Voor 22% gewijzigd door rikoos op 05-08-2013 16:48 ]
Ben bij veel wedstrijden geweest (zowel prive bij PSV als voor mijn toenmalige bijbaan als beveiliger bij Feyenoord) en moet zeggen dat echt IEDERE club zn idioten heeft. Maar de wedstrijd Feyenoord - ADO was voor mij echt een dieptepunt.. Elkaar 90 minuten lang voor Ajax fan uitmaken (of Amsterdammer, wat maar beter klonk op dat moment) en daarnaast andere onzin en troep naar elkaar roepen..
Maar ik kan me ook nog een wedstrijd van PSV voor de geest halen waar het totaal de mist in ging.. (PSV-Kaiserslautern uit 2001 volgens mij) dus tjah.. ..supporters..
Maar ik kan me ook nog een wedstrijd van PSV voor de geest halen waar het totaal de mist in ging.. (PSV-Kaiserslautern uit 2001 volgens mij) dus tjah.. ..supporters..
Nou, daar gaat Twente dan ook niets aan missen. Boschker is met zijn 41 (?) een stuk stabieler en beter i.m.o.Nikolai Michailov kan zijn carrière voortzetten bij Hellas Verona. De Italiaanse club, komend seizoen weer actief in de Serie A, heeft maandag een akkoord bereikt met FC Twente over een transfer van de doelman.
bron
En @ discussie: supporters en ander schreeuwvolk gewoon achter glas zetten, hoor je ze ook niet meer op het veld. Zal ze ook leren op die pokketrommels etc. te meppen.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Die spreekkoren zijn mij ook een doorn in het oor. De meest absurde verwensingen hoor je van zogenaamd stoere jochies en kerels. Wordt er iets over joden geroepen stap ik altijd op.Ramzzz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 00:14:
[...]
Ik zat in het stadion, in een ADO-vak, en het hele ADO-publiek liep de hele tijd op PSV te schelden... werkelijk ten hemel schreiend laag allooi, wat daar uit kwam.
Overigens, even ter verduidelijking, ik kon gewoon als PSV-fan losse kaartjes kopen en wist niet waar ik terecht zou komen, maar dat was dus inderdaad Midden-Noord, een ADO-vak. Ik heb ook wel van oudsher sympathie voor ADO - behalve wanneer het tegen PSV speelt. Gewoon als ex-bewoner van Den Haag. Een soort Stockholm-syndroom. Die kenden ze op de tribune nou weer niet...
Verwijderd
Tijdens de laatste PSV Ajax bracht een mafkees doodleuk een Hitlergroet in de richting van de Ajax-supporters. Gozer heeft overigens wel een stadionverbord gekregen. Foto's zijn op internet te vinden.prd_mpm schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:57:
Ben bij veel wedstrijden geweest (zowel prive bij PSV als voor mijn toenmalige bijbaan als beveiliger bij Feyenoord) en moet zeggen dat echt IEDERE club zn idioten heeft. Maar de wedstrijd Feyenoord - ADO was voor mij echt een dieptepunt.. Elkaar 90 minuten lang voor Ajax fan uitmaken (of Amsterdammer, wat maar beter klonk op dat moment) en daarnaast andere onzin en troep naar elkaar roepen..
Dat hebben we gezien in de play offsBastien schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:10:
[...]
Nou, daar gaat Twente dan ook niets aan missen. Boschker is met zijn 41 (?) een stuk stabieler en beter i.m.o.Een hele verbetering voor hem trouwens
Dat zeg ik: idioten vind je overal. Stadionverbod en meldplicht die kereltjes ( en 'dames' ) en nooit meer toelaten. Nu verder over het voetbal zelfVerwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:19:
[...]
Tijdens de laatste PSV Ajax bracht een mafkees doodleuk een Hitlergroet in de richting van de Ajax-supporters. Gozer heeft overigens wel een stadionverbord gekregen. Foto's zijn op internet te vinden.
Wat denken we van vanavond? Gaan jong ajax en jong twente net als jong psv stunten?
Ach, ik had vandaag ook een dip @ werk... kost ook geld
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Moest wel ff het programma zoeken, http://bin617-01.website-...%201314%20dd%20280613.pdfprd_mpm schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:30:
[...]
Dat zeg ik: idioten vind je overal. Stadionverbod en meldplicht die kereltjes ( en 'dames' ) en nooit meer toelaten. Nu verder over het voetbal zelf![]()
Wat denken we van vanavond? Gaan jong ajax en jong twente net als jong psv stunten?
Jong Ajax - Telstar
Jong Twente - FC Oss
Denk dat Jong Ajax Telstar wel kan verslaan. Al hoop ik dat eerlijk gezegd niet voor Telstar. Want dat is een sympathieke club met een hondstrouwe aanhang.
Jong Twente zal het wel eens lastig kunnen krijgen tegen FC Oss.
Heren, het was geenszins mijn bedoeling om het topic te kapen met allerlei over-en-weer-rants over 'supporters'.
Gewoon een verslagje van een wedstrijd, en de sideshow die daar klaarblijkelijk bijhoort.
Ik heb geprobeerd samen met mijn zoon te genieten van het voetbal!
En voor het grootste deel van de wedstrijd ging dat ook wel gewoon goed.
Gewoon een verslagje van een wedstrijd, en de sideshow die daar klaarblijkelijk bijhoort.
2x op rij op een moment dat je moet pieken?Bastien schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:32:
[...]
Ach, ik had vandaag ook een dip @ werk... kost ook geld
Ik vroeg me trouwens af hoe je dat vond, ik een stadion zitten waar je in het 'verkeerde' vak zit. Lijkt mij uiterst onplezierig omdat ik het gevoel heb constant op te moeten letten wat ik zeg, doe en wat voor emoties ik toon. En bij voetbal kijken, of dat nu op de bank of in het stadion is, laat ik de emoties altijd de vrije loopRamzzz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:03:
Heren, het was geenszins mijn bedoeling om het topic te kapen met allerlei over-en-weer-rants over 'supporters'.
Ik heb bij PSV - FC Oss voor de beker een heel aantal jaren geleden een keer op de thuistribune gezeten (lange zijde). Kansloos natuurlijk voor FC Oss, bij de 5-1 sprong ik op en juichte, maar werd toch heel snel weer tot zitten en stilhouden gemaand.
Viel wel mee, afgezien van dat wat ik al meldde.TB1989 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:10:
[...]
Ik vroeg me trouwens af hoe je dat vond, ik een stadion zitten waar je in het 'verkeerde' vak zit. Lijkt mij uiterst onplezierig omdat ik het gevoel heb constant op te moeten letten wat ik zeg, doe en wat voor emoties ik toon. En bij voetbal kijken, of dat nu op de bank of in het stadion is, laat ik de emoties altijd de vrije loopWat zijn jouw ervaringen dan verder daar mee? Zit je de hele wedstrijd 'stil'? En hoe zit het als er een doelpunt valt, moet je je dan bewust inhouden omhoog te springen om te juichen?
Ik heb niet erg gejuicht, maar me ook niet onbetuigd gelaten. We hebben ons wel een beetje gedeisd gehouden, uiteraard. Wel kritisch samen met mijn zoon gekeken en gesproken, maar dat valt helemaal niet op.
Niemand die me een strobreed in de weg legde, maar ik heb dan ook geen PSV-shirtje aan of een Van Bommel-tatouage.
Zo heb ik ook in het Kasteel gezeten tussen Sparta-supporters bij Sparta-PSV - geen enkel probleem. Er zat zelfs een groepje Marokkaanse PSV-fans vlak bij ons, die ook een beetje schuchter waren, maar we maakten onderling gewoon lol.
Lekkere voetballer die Andersen, maakt zelf de ruimte en schiet hem mooi binnen.
goede voetballer.
Daar gaat Ajax idd nog veel plezier aan beleven. Nu Boerrigter weg is, krijgt Andersen hopelijk meer speeltijd.
Ik erger me wel aan de dat gedoe met opstellingen van Jong Ajax in de JL. Zo mocht Hoesen niet invallen tegen Roda ivm deze wedstrijd.
Ik erger me wel aan de dat gedoe met opstellingen van Jong Ajax in de JL. Zo mocht Hoesen niet invallen tegen Roda ivm deze wedstrijd.
[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 05-08-2013 20:49 ]
In Spanje hebben ze dat (bij mijn weten) toch iets duidelijker geregeld.
Ik kijk deze wedstrijd vooral omdat ik Bazoer in actie wil zien en ik moet zeggen dat PSV er terecht wakker van zou moeten liggen dat ze deze speler aan de 'concurrent' hebben moeten afstaan, Bazoer wordt een goede speler in de toekomst, hij heeft al zo veel uitstraling alleen al op zijn jonge leeftijd, ben behoorlijk onder de indruk.
Hoe is het daar dan exact geregeld?D-e-n schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:50:
In Spanje hebben ze dat (bij mijn weten) toch iets duidelijker geregeld.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Is daar niet een striktere scheiding van selecties?
En 2-0 uit het boekje.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat Telstar nog steeds onder de indruk is dat ze in de ArenA mogen spelen. 
Is Veltman nou zo snel? of zijn de spelers van Telstar zo langzaam?
Is Veltman nou zo snel? of zijn de spelers van Telstar zo langzaam?
[ Voor 30% gewijzigd door Tweaking Art op 05-08-2013 21:17 ]
Andersen gaat anders ook erg lekker.Tweaking Art schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:57:
Ik kijk deze wedstrijd vooral omdat ik Bazoer in actie wil zien en ik moet zeggen dat PSV er terecht wakker van zou moeten liggen dat ze deze speler aan de 'concurrent' hebben moeten afstaan, Bazoer wordt een goede speler in de toekomst, hij heeft al zo veel uitstraling alleen al op zijn jonge leeftijd, ben behoorlijk onder de indruk.
Matige wedstrijd van Hoesen, behalve dat bloed de wedstrijd een beetje dood.
http://www.vi.nl/nieuws/244789/PSV-moet-Park-huren-in-plaats-van-kopen-door-salaris.htm
Waarom kan PSV hem niet kopen? Ze hebben momenteel toch geld zat in kas?
Ze gaan dat megasalaris niet ophoesten voor Park, dan krijg je een kettingreactie in een ploeg, of verwacht je dat Park zomaar 1/3 van zijn huidige salaris accepteert?tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:28:
http://www.vi.nl/nieuws/244789/PSV-moet-Park-huren-in-plaats-van-kopen-door-salaris.htm
Wil Park nu graag naar PSV of niet? Ik snap dit soort spelers echt niet hoor. Hij is financieel allang binnen.Tweaking Art schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:30:
[...]
Ze gaan dat megasalaris niet ophoesten voor Park, dan krijg je een kettingreactie in een ploeg, of verwacht je dat Park zomaar 1/3 van zijn huidige salaris accepteert?
Tja vraag het Winston Bogarde zou ik zeggen.tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:31:
[...]
Wil Park nu graag naar PSV of niet? Ik snap dit soort spelers echt niet hoor. Hij is financieel allang binnen.
Edit: eigenlijk niet relevant
[ Voor 46% gewijzigd door Tweaking Art op 05-08-2013 22:38 ]
Ik snap dat heel goed. Ook al heb je bijvoorbeeld 6 miljoen euro op de bankrekening staan, dan zou ik altijd nog 2 miljoen per jaar prefereren boven 1 miljoen per jaar. Dat is een boel geld hoor. En laten we eerlijk zijn, zo speciaal is PSV nou ook weer niet voor Park. Hij heeft daar 3 jaar gespeeld, meer niet. Die laat echt niet een paar miljoen liggen om nog even lekker in Eindhoven te gaan ballen.tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:31:
[...]
Wil Park nu graag naar PSV of niet? Ik snap dit soort spelers echt niet hoor. Hij is financieel allang binnen.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Maar daarmee is kopen toch niet perse duurder dan huren? QPR is gedegradeerd dus dat huidige salaris krijgt Park ook geen jaren meer. Voor het grote geld moet je zoiezo niet naar PSV gaan, dat weet Park best.argro schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:41:
[...]
Ik snap dat heel goed. Ook al heb je bijvoorbeeld 6 miljoen euro op de bankrekening staan, dan zou ik altijd nog 2 miljoen per jaar prefereren boven 1 miljoen per jaar. Dat is een boel geld hoor. En laten we eerlijk zijn, zo speciaal is PSV nou ook weer niet voor Park. Hij heeft daar 3 jaar gespeeld, meer niet. Die laat echt niet een paar miljoen liggen om nog even lekker in Eindhoven te gaan ballen.
Behalve als PSV Park kan huren terwijl QPR een deel van zijn salaris blijft betalen. Dat soort constructies zie je vaker. Dat is voor QPR nog altijd goedkoper dan Park geheel betalen. Als PSV Park koopt, dan moeten ze Park logischerwijs ook salaris betalen. Als Park niet met minder genoegen neemt dan waar hij bij QPR nog enige tijd recht op heeft en dat salaris past niet in het beleid van PSV, dan is kopen dus geen optie. En Park weet inderdaad ongetwijfeld dat hij niet voor het grote geld naar PSV moet gaan, vandaar dat deze constructie nu op tafel komt. Park blij met een hoog salaris, PSV blij met een ervaren Koreaan en QPR blij met een kostenbesparing.tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:57:
[...]
Maar daarmee is kopen toch niet perse duurder dan huren? QPR is gedegradeerd dus dat huidige salaris krijgt Park ook geen jaren meer. Voor het grote geld moet je zoiezo niet naar PSV gaan, dat weet Park best.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ben ik de enige die de nieuwe layout van vi.nl echt een gigantische achteruitgang vind? Ben tegenwoordig meer bezig met scrollen dan lezen, bij de live scores kun je de voor jou interessante wedstrijden niet meer uitvouwen maar moet je op de wedstrijd klikken om te zien wie er gescoord heeft, etc. Vind het echt helemaal niks.
Het ziet er beter uit als eerder, nu stukken overzichtelijker.
⏩ PVOutput☀️
@toolkist: Nee, je bent niet de enige. Vind het zelf ook geen vooruitgang, iets wat een redigsn naar mijn inzien zeker moet zijn. Zo vind ik het erg irritant dat de laatste (andere) artikelen nu onder het artikel staat dat je leest i.p.v. er naast.
Bij het maken van een nieuwe site is het in mijn ogen belangrijk dat een bezoeker niet teveel moet scrollen... Sinds de nieuwe VI website doe je helaas niets anders. Ook de plaatjes die als headlines dienen leiden enorm af.
Wellicht dat ik eraan moet wennen maar tot nu toe vind ik het helemaal niks.
PSN: Finally_Chris
Ik heb het idee dat ze denken dat iedereen slechtziend is ofzo, zo groot als alles is. Het scorebord van een wedstrijd bijvoorbeeld neemt de helft van m'n scherm in beslag.
http://www.vi.nl/Nieuwsarchief.htm Mijn bookmark werkt in ieder geval niet meer. 
Die hele site is een rommeltje, overal plaatjes van mensen en clubs die me totaal niet intereseren, ik bekeek het profiel van Djordjevic en dan krijg je een slenderman figuur te zien die bijna de helft van mijn monitor beslaat.
Daarom gebruikte ik altijd het nieuwsachief, geen zinloze meuk maar gewoon nieuwsartikelen, plaatjes zijn leuk als aanvulling, overheersen ze dan werken ze mij op mijn zenuwen.
Nu ben ik over het algemeen niet echt blij met updates die de site 'verbeteren' maar ik moet zeggen dat ik het nu wel zeker weet dat ik het niets vind.
Die hele site is een rommeltje, overal plaatjes van mensen en clubs die me totaal niet intereseren, ik bekeek het profiel van Djordjevic en dan krijg je een slenderman figuur te zien die bijna de helft van mijn monitor beslaat.

Daarom gebruikte ik altijd het nieuwsachief, geen zinloze meuk maar gewoon nieuwsartikelen, plaatjes zijn leuk als aanvulling, overheersen ze dan werken ze mij op mijn zenuwen.
Nu ben ik over het algemeen niet echt blij met updates die de site 'verbeteren' maar ik moet zeggen dat ik het nu wel zeker weet dat ik het niets vind.
Nieuwe bookmark:Tweaking Art schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:15:
http://www.vi.nl/Nieuwsarchief.htm Mijn bookmark werkt in ieder geval niet meer.
http://www.vi.nl/index_mobile.shtml
Ook niet alles, fotos komen wel heel groot uit, maar beter dan via de homepage zelf..
Verder een beetje hetzelfde probleem als bij de redesign van tweakers, veel wit, weinig informatie..
[ Voor 10% gewijzigd door Algurgazan op 06-08-2013 21:24 ]
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Een beetje maar.
Bedankt voor de link.
Dat ziet er wel gaaf uit zegQuad schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:28:
Daley Blind (tot 2016) en Joël Veltman (tot 2017) hebben verlengd bij Ajax.
edit:
[video]
Zo'n refcam is best awesome.
Zie die kop van Strootman op het einde.....
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Doet me denken aan de laatste update van de Tweakers layout, uiteindelijk komt het meestal wel goedCR1691 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:40:
Bij het maken van een nieuwe site is het in mijn ogen belangrijk dat een bezoeker niet teveel moet scrollen... Sinds de nieuwe VI website doe je helaas niets anders. Ook de plaatjes die als headlines dienen leiden enorm af.
Jup, en volgens mij zei hij ook niet echt wat aardigs.Outerspace schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:32:
[...]
Dat ziet er wel gaaf uit zegEens kijken hoeveel er gevloekt wordt hehe.
Zie die kop van Strootman op het einde.....
Edit: PSV gaat dus naar alle waarschijnlijkheid een zware tegenstander tegemoet in de laatste ronde.

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 07-08-2013 00:08 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja, Lyon en Fenerbahce zijn door zag ik. Natuurlijk zou een lichtere tegenstander prettig zijn, maar in de Champions League zelf zitten meestal ook niet al te veel zwakke broeders. Wil je meedoen voor het prijzengeld, dan zul je goed voor de dag moeten komen.Quad schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:59:
[...]
Jup, en volgens mij zei hij ook niet echt wat aardigs.
Edit: PSV gaat dus naar alle waarschijnlijkheid een zware tegenstander tegemoet in de laatste ronde.
Is vrijdag de loting van de volgende ronde?
Betekent in dat geval dat Ajax flink wat extra miljoenen gaat krijgenQuad schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:59:
[...]
Jup, en volgens mij zei hij ook niet echt wat aardigs.
Boilesen mogelijk verhuurd aan Kopenhagen. Zou het wel jammer vinden maar Blind is eigenlijk nooit geblesseerd en speelt erg goed dus voor Boilesen wordt het sowieso vrij lastig ben ik bang.
Blind kan op meerdere posities spelen. De LB positie is verder maar mager bezet, ik zou het geen goede beslissing vinden.Aghanim schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:33:
Boilesen mogelijk verhuurd aan Kopenhagen. Zou het wel jammer vinden maar Blind is eigenlijk nooit geblesseerd en speelt erg goed dus voor Boilesen wordt het sowieso vrij lastig ben ik bang.
XXXVI
Ik vermoed dat Ajax veel zal rouleren ivm CL en bekerwedstrijden waardoor spelers als Boilesen, Schöne, Van der Hoorn, Sana en Hoesen toch relatief veel minuten kunnen gaan maken. Het is daarmee dan ook niet zo dat je helemaal niet in het eerste speelt.
Denk dat PSV toch wel een goede kans maakt om door te gaan in de CL. Lyon en Zenith zijn echt niet meer zo sterk. Loot je Arsenal of Milan dan wordt het uiteraard lastig.
Ik denk het ook. Arsenal en AC Milan zijn ook niet meer zo sterk als enkele jaren geleden. Schalke zit er ook nog bij, is toch al jaren de no. 3 of 4 van Duitsland.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Arsenal hoeft PSV ook niet te vrezen denk ik. Zo goed presteert Arsenal de laatste jaren ook weer niet. Zou wel de meest aansprekende wedstrijd zijn denk ik.
Verwijderd
Is nogal wat, om te speculeren dat na een goede wedstrijd tegen Zulte, Arsenal ook zo op word geveegd. Cazorla, Ox, walcott, heb ik hoger zitten dan een wijnaldum of Depay...Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:47:
Arsenal hoeft PSV ook niet te vrezen denk ik. Zo goed presteert Arsenal de laatste jaren ook weer niet. Zou wel de meest aansprekende wedstrijd zijn denk ik.
Wie heeft het over opvegen? We constateren alleen dat Arsenal minder sterk is dan de jaren hiervoor.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Je mag het inderdaad best nuanceren
, je constateert dat PSV Arsenal niet hoeft te vrezen....
Dat waren de woorden van repeP, niet mijn woorden
.
Verwijderd
fixed it.Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:41:
Je mag het inderdaad best nuanceren, je er word geconstateerd dat PSV Arsenal niet hoeft te vrezen....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum