[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.481 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39

Quad

Doof

Volgens mij mag Beugelsdijk van geluk spreken..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:45
Wat een peperkoek daar achterin bij ADO!
Ach, het staat 0-3 dus mij hoor je niet klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het gaat wel lekker zo, PSV kan al flink gaan werken aan het doelsaldo... wat een gatenkaas! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou, net ingeschakeld en zie ik PSV nog voor de rust al met 0-3 voor staan. Kom op ADO! Maak er weer een wedstrijd van!

Lekkah doelpuntje hoor! Kom op ADO, op naar de tweede! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Kom op PSV, op naar de vierde! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee man! Dat is toch helemaal niet spannend dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:32:
Ik hoop dan ook dat PSV wint, in tegenstelling tot wat jij hoopt. Volgens mij hoop je meer op puntverlies van PSV dan op 'gewoon een spannende wedstrijd'? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:32:
Ah, ik hoop dan voor je dat Feyenoord morgen de 3-2 maakt in plaats van PEC de 4-1, anders is het niet spannend :P
Leuk voetbal van PSV. Ziet er goed uit.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mee. PSV heeft relatief gemakkelijke eerste 3 wedstrijden (ADO, Go Ahead en NEC) waar bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord lastiger wedstrijden hebben te spelen. Dus moet PSV niet te ver weg lopen zo vroeg al. Is gewoon spannender, zowel voor deze wedstrijd als in de competitie.

Zal misschien aan mij liggen hoor maar ik hoop elk seizoen weer op een einde als van een paar jaar geleden waar het op de laatste competitiedag werd beslist met AZ uit bij Excelsior, Ajax uit bij Willem II en PSV thuis tegen Vitesse. Dat was toch weergaloos spannend, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Juist als ajax en feyenoord al moeilijke wedstrijden hebben moet PSV winnen om het spannend te maken.. PSV krijgt die wedstrijden later, dan moet ajax niet al een voorsprong hebben..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik ben nu even Twente aan het kijken, maar dat gaat een erg trage wedstrijd worden ben ik bang.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

En Achilles staat nog op 1-1 *O* *O*

* wontcachme volgt normaal gesproken de JL niet zo, maar met een cluppie uit je dorp erin is het toch anders :)

EDIT: Achilles op 1-2 :o :D

[ Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 03-08-2013 20:21 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad wel heel gaaf!

Edit:

Dat is nog gaver!

En NEC op 1-2 dankzij Navarone Foor; een gave speler die zo mee kan bij alle top clubs in de eredivisie.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goed verdedigd PSV. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zien jullie nu wel dat het veel spannender is met dat ADO tenminste toch nog een beetje terug in de wedstrijd kwam? Heeft niet zoveel met mijn voorkeur voor welke club dan ook te maken maar veel meer met een spannende wedstrijd te willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik kan het niet binnen houden; wat een ontzettend onsympathieke ploeg zeg! Vooral Beugelsdijk, een volslagen dorpsgek. Een nare charge op Maher, staat boven Bakkali te schreeuwen als hij op de grond ligt en op het einde nog eventjes zn arm laten zwaaien richting Rekik.

Waarschijnlijk was het plan om PSV te intimideren en er vol in te klappen, maar ze namen dat wel enorm letterlijk. Malone ontsnapte ook aan rood, dat had nog naar kunnen aflopen. Bizar dat Nijhuis daar geen tweede geel voor gaf.

Over het algemeen; twee enorm verschillende helften. PSV in de eerste helft heer en meester, in de tweede helft kwam men er voetballend moeilijk onder uit. Rekik was mijn inziens bij PSV MotM. Wijnaldum en Willems deden het mijns inziens ook zeer behoorlijk. Bruma ook, op die brainfart op het eind na... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:43:
Zien jullie nu wel dat het veel spannender is met dat ADO tenminste toch nog een beetje terug in de wedstrijd kwam? Heeft niet zoveel met mijn voorkeur voor welke club dan ook te maken maar veel meer met een spannende wedstrijd te willen zien.
Thank you, Captain Obvious.

Natuurlijk wordt het spannender bij 3-2 tov 3-1... |:(

EDIT: Sorry, komt misschien wat vervelend over maar ik vond het oprecht een nutteloze opmerking van je.

[ Voor 10% gewijzigd door Catorce op 03-08-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADO een nare ploeg? Omdat Bakali na een schouderduw een blessure fingeerde? Vond PSV erg gemakkelijk gaan liggen. Zullen we nog wel vaker gaan zien tegen ploegen die vrij fysiek spelen met dit PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:46:
ADO een nare ploeg? Omdat Bakali na een schouderduw een blessure fingeerde? Vond PSV erg gemakkelijk gaan liggen. Zullen we nog wel vaker gaan zien tegen ploegen die vrij fysiek spelen met dit PSV.
Tja, ik ga er ook maar niet op in. Eens zullen we het, dat kunnen we nu denk ik wel al stellen, toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
TB1989 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:55:
[...]

Tja, ik ga er ook maar niet op in. Eens zullen we het, dat kunnen we nu denk ik wel al stellen, toch niet.
Weet echt niet wat jij gezien hebt, maar Bakali viel zowat als dood neer na een schouderduw. Die 'arm laten zwaaien naar Rekik' heb ik ook niet gezien. Een kopduel waarin Rekik doet alsof ie geraakt wordt, maar geen blessurebehandeling of wat dan ook nodig heeft en waar ook zeker niks bewusts in zit. Dan had ie em wel harder geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeft ook niet hoor. Maar je kunt toch niet stellen dat fysiek voetbal minder is dan technisch voetbal alleen? Kijk naar Duitsland, naar Engeland. Daar wordt en stevig fysiek voetbal gespeeld en technisch goed verzorgd voetbal. Zonder die combinatie doe je Europees niet mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

wontcachme schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:19:
En Achilles staat nog op 1-1 *O* *O*

* wontcachme volgt normaal gesproken de JL niet zo, maar met een cluppie uit je dorp erin is het toch anders :)

EDIT: Achilles op 1-2 :o :D
Ik was er bij. Was vermakelijke pot met veel kansen aan beide zijden. Achilles had bij 1-2 nog penalty moeten hebben. Emmen kwam zo nog goed weg met een 2-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Idd. Ook weer typisch VI met dat hosanna artikel na 1 wedstrijd over de verdediging van PSV :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Zonde van die eigen goal, puntje was leuk geweest. Iig een redelijk Den Haag zien spelen. Aanvallend zijn we een stuk sterker als vorig seizoen. Hoop wel op versterking in de verdediging.

Enne die opmerking over "een nare/onsympathieke ploeg". Op de grond liggen huilen bij de kleinste aanraking, dat is naar! Beugelsdijk moet het van zijn fysiek hebben, en vecht voor elke meter. Niet de meest briljante voetballer maar wel een met 110% inzet.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 21:06:
[...]

Idd. Ook weer typisch VI met dat hosanna artikel na 1 wedstrijd over de verdediging van PSV :z
Was dat na Zulte? Ik zat in het stadion en het was zeer indrukwekkend. Ik heb het artikel niet gelezen (of wel gelezen maar niet als dusdanig opgevallen), maar zeer lovende kritieken na die wedstrijd waren volledig terecht. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die wedstrijd speelde PSV idd top, maar Zulte was ook zeer zwak en amper aanvallend. ADO gaf de 2e helft even gas en dat leverde de 'solide' defensie van PSV gelijk 2 tegengoals op. 1 zwaluw maakt nog geen zomer en als ik PSV was zou ik waken voor onderschatting na slechts 1 goede pot voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 21:38:
Die wedstrijd speelde PSV idd top, maar Zulte was ook zeer zwak en amper aanvallend. ADO gaf de 2e helft even gas en dat leverde de 'solide' defensie van PSV gelijk 2 tegengoals op. 1 zwaluw maakt nog geen zomer en als ik PSV was zou ik wake. voor onderschatting na slechts 1 goede pot voetbal.
Daar heb je dan ook zeker gelijk in. Echter moet wel opgemerkt worden dat de verdediging zoals die nu staat, en dan voornamelijk het centrum, toch echt een niveau beter is dan Marcelo en Bouma/Zanka. Gelukkig maar, want dat was echt topclub onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar PSV is toch ook geen topclub? :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Laten we gewoon allemaal pas oordelen na ongeveer 15 wedstrijden? PSV bijv. heeft een compleet nieuw team. Dan kan iedere wedstrijd compleet anders zijn qua niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verdediging van Heerenveen is ook weer op het gebruikelijke niveau...

Maar gelukkig hebben we een spits die wel een neusje voor de goal heeft dus het staat al weer 2-1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heerenveen - AZ wordt spontaan een hele leuke wedstrijd. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk 3-1 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zeker! Mooi voor Marco. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
*O*
Bidden dat Finnbogason blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gun het van Basten ook wel. Heeft het toch niet makkelijk gehad, en er is nu toch ook hoop gerommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

:W
Zwaar terecht rood.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat was nogal een erg overbodige tackle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Grappig, Heerenveen is alleen maar gevaarlijker sinds de rode kaart.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Dat is 4 wedstrijden schorsing. Ik had nog hoop, maar 3 goals voor AZ zitten er niet meer in. Tactisch is Verbeek helaas nog even blind als vorig jaar. Overtoom moet in de basis op 10, dat kan Elm helemaal niet.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Een penalty voor AZ.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komop Heerenveen vergooi het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boem 4-2 van la Parra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

BeefHazard schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:26:
Dat is 4 wedstrijden schorsing. Ik had nog hoop, maar 3 goals voor AZ zitten er niet meer in. Tactisch is Verbeek helaas nog even blind als vorig jaar. Overtoom moet in de basis op 10, dat kan Elm helemaal niet.
Lijkt mij geen 4. Voor 4 wedstrijden kan je bijna iemand ziekenhuis in trappen. Ik denk 2.

Mooie overwinning voor Heerenveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zou wel typisch Heerenveen zijn geweest :P
Gelukkig goed gecounterd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Vos schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:34:
[...]

Lijkt mij geen 4. Voor 4 wedstrijden kan je bijna iemand ziekenhuis in trappen. Ik denk 2.
Dit scheelde heel weinig met een ziekenhuistrap, Berghuis had geluk dat hij goed neerkwam en nog door kon rollen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat vond ik wel meevallen, maar meningen verschillen.

Wtf deed Holla met dat eigen doelpunt, haha. Zaten er Chinezen op de tribune? ;)

In de samenvatting deed ADO qua kansen niet onder voor PSV. Complete spelbeeld zal wel in het voordeel van PSV zijn lijkt me.

[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 03-08-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eerste helft wel, tweede helft gelijk. Balbezit lag geloof ik ook op 49/51% voor PSV.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:44:
In de samenvatting deed ADO qua kansen niet onder voor PSV. Complete spelbeeld zal wel in het voordeel van PSV zijn lijkt me.
Eerste 10 min was ADO gelijkwaardig, daarna ging het (vanwege verdedigende blunders) snel mis.
Zoet heeft genoeg te doen gehad, dus zo goed vond ik PSV niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Volgens Jan Dirk Stouten van Radio Rijnmond starten zowel Bruno Martins Indi en Nelom morgen tegen Zwolle. Lijkt ten koste te gaan van Mathijsen. Koeman zal hiermee ongetwijfeld de snelheid van Fernandez te lijf willen gaan. Interessante keuze en ik denk ook een goede, BMI is een uitstekende centrale verdediger. Jammer voor Joris, die speelde tweede seizoenshelft vorig jaar heel sterk, tegen Getafe was hij ook goed.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samenvattingen nergens te bekijken? Op EL waren ze altijd gratis te zien, FOX niet zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze zijn pas na deze speelronde te zien, met EL was dat ook zo. Dus maandagochtend kan je ze zien,of morgenavond 19:00 bij de NOS.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
Apart, vrijdagavond toen ik terug kwam van Ajax, kon ik gewoon de herhaling van Studio Sport Eredivisie kijken:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1358783

Maar die van gisteren staan er inderdaad niet bij:

http://www.uitzendinggemist.nl/genres/sport/afleveringen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In klein transfer nieuws: Kaj Ramsteijn gaat naar Sparta. Achter die kop toch wel een groot persoonlijk drama.

Kaj kwam uit de Feyenoord jeugd, en had in het begin moeite om het allemaal bij te benen. Na een seizoen Excelsior mocht hij het weer proberen, en maakte indruk. Het leek erop dat hij er ging komen, werd opgenomen in de selectie en mocht spelen.

En toen kwam de wedstrijd tegen AZ. Gescheurde kruisband. Niet meer kunnen spelen. Nu na een half jaar VVV waar hij niet in de buurt van zijn oude niveau kwam, dus een stap naar de JL.

Zonde van zo'n jongen. Het kan verkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
PWM schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:39:
Zonde van zo'n jongen. Het kan verkeren.
een kleine troost voor zo'n jongen, het betaald voetbal kent vele geroepenen, maar weinig uitverkorenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:03
Bij Feyenoord speelt Vormer en Vilhena zit daardoor op de bank. Onbegrijpelijk! Hoe komt het toch dat trainers bij Feyenoord altijd zo onbehouwen met talenten omgaan? Ik krijg een van Persie momentje.....

Dan komt er vast een tactisch lulverhaal over de balans op het middenveld maar het zijn spelers als Vilhena die de extra kwaliteiten hebben die je bovenin mee kunnen laten doen en het zijn spelers als Vilhena die de waarde van de jeugdopleiding vertegenwoordigen. En wat heeft Vormer wat Vilhena niet heeft?

Nu leiden ze in A'dam momenteel minder goede jeugd op dan in R'dam maar juist op dit vlak kan de begeleiding nog veel van een trainer als de Boer leren. Het eerste wat hij deed bij aantreden was Eriksen belangrijk maken. En als de Boer eens een tactische zet heeft is Eriksen daar onderdeel van en geen slachtoffer.

Hier komt alleen maar gezeur van. Als we verliezen is er gezeur en als we winnen en hij laat het zo staan is er ook gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bah, wat erger ik me er toch altijd aan dat zo'n Zwolle er lekker fel op zit, en Feyenoord vaak gewoon meeloopt. Knallen met die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:53
D-e-n schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 16:36:
Bij Feyenoord speelt Vormer en Vilhena zit daardoor op de bank. Onbegrijpelijk! Hoe komt het toch dat trainers bij Feyenoord altijd zo onbehouwen met talenten omgaan? Ik krijg een van Persie momentje.....

[...]

Hier komt alleen maar gezeur van. Als we verliezen is er gezeur en als we winnen en hij laat het zo staan is er ook gezeur.
Ben je nu op basis van één basisopstelling conclusies aan het trekken? Ik zou denken dat Koeman wel wat meer krediet van de supporters heeft verdiend.

Weet iemand waarom Boer al na 16 minuten is gewisseld? Geblesseerd?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De commentator heeft het over goed spel en druk van Feyenoord, maar Zwolle heeft kansen gehad, en Feyenoord niet.

Keeper inderdaad geblesseerd.

Edit :geen verschil met vorig seizoen. Tegen Feyenoord gewoon een muur opbouwen en counteren
Blijkbaar lukt het maar niet om iets te creëren.

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 04-08-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt er op dat Koeman een zogenaamde zakelijke overwinning ambieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooi doelpunt van PEC ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 17:36:
Lijkt er op dat Koeman een zogenaamde zakelijke overwinning ambieert.
De Britse verslaggevers gaven aan dat als er een partij ging scoren, het Zwolle zou zijn. Het niveau in de tweede helft is niet hoog, dus Koeman moet maar zakelijk blij zijn als ze nog een punt halen...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zakelijke nederlaag, bestaat die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 16:36:
Inderdaad, ik begrijp dat ook niet. Alsof Koeman te bang is om vol op de aanval te spelen. :?
Wel terecht dat het door PEC wordt afgestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowaar, de 1-1 staat op het bord. Koeman krijgt zowaar lef met het naast elkaar laten spelen van te Vrede en Pelle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:40
*knip* troll

[ Voor 138% gewijzigd door argro op 04-08-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Feyenoord VVV kwijt als angstgegner hebben ze daar een nieuwe voor terug, wat heet, Fernandez neemt revanche: 2-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Fernandez hoeft ook nooit meer in Rdam te komen :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terechte nederlaag voor Feyenoord. Zwolle was niet perse beter, maar ging er wel gewoon voluit voor. Geen bedenkingen, een duidelijk plan.

Feyenoord leek op een gegeven moment wel voor een punt gekomen :? Aantal spelers ook echt onder niveau.
wontcachme schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:21:
Fernandez hoeft ook nooit meer in Rdam te komen :+
De laatste 25 keer Fernandez zo'n kans kreeg bij Feyenoord, gingen ze recht op de keeper :+ Prima voor die jongen. Afgeserveerd worden (terecht of onterecht boeit dan niet), en dan zo scoren.

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 04-08-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

PWM schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 16:44:
Bah, wat erger ik me er toch altijd aan dat zo'n Zwolle er lekker fel op zit, en Feyenoord vaak gewoon meeloopt. Knallen met die hap.
OK, bij deze ben ik dit seizoen niet meer voor Feyenoord maar voor PEC Zwolle... :z Wat een afknapper! Clubs als Feyenoord horen gewoon met een nulletje of vier van clubs als PEC Zwolle te winnen. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Al veel puntverlies bovenin, zelfs bij relatief eenvoudige wedstrijden op papier (AZ, Feijenoord, Twente). Hopelijk wordt dit niet wederom een seizoen waar iedereen van iedereen kan verliezen maar kunnen onze topclubs structureel goed voetbal op de mat gaan leggen met bijbehorende resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 13:03
Railgunner schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 17:01:
[...]
Ben je nu op basis van één basisopstelling conclusies aan het trekken? Ik zou denken dat Koeman wel wat meer krediet van de supporters heeft verdiend.
Krediet? Een achterlijke beslissing in mijn ogen blijft in mijn ogen een achterlijke beslissing. Ik pleit niet voor ontslag maar als een trainer op de cursus zoiets zou flikken zou die van mij mogen zakken........

En je weet nooit of het met Vilhena beter was gegaan maar dit was dus duidelijk wel het slechtste signaal wat een trainer kan geven. Tegen PEC moet gewoon je best voetballende middenveld spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Das nog eens een mooi begin van het nieuwe seizoen :) De geschiedenis herhaalt zich dus toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:35
Oei.. dat is een valse start voor Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mokojo MOTM en Fernandez die het lot besliste. Balen voor Feyenoord maar voor Mokotjo en Fernandez wel gaaf natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aghanim schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:32:
Al veel puntverlies bovenin, zelfs bij relatief eenvoudige wedstrijden op papier (AZ, Feijenoord, Twente). Hopelijk wordt dit niet wederom een seizoen waar iedereen van iedereen kan verliezen maar kunnen onze topclubs structureel goed voetbal op de mat gaan leggen met bijbehorende resultaten.
Structureel goed voetbal zal moeilijk worden denk ik, de verschillen zijn niet zo groot. AZ kan Ajax het lastig maken en een week later kansloos van Heerenveen verliezen. Dat soort wisselende resultaten zul je blijven zien denk ik. Zeker als de topclubs (Ajax bijv) nog wat dragende spelers verliezen en midweeks Europees moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Oef, wordt denk ik zomaar een zwaar siezoen voor Feyenoord....

Zoals ze op tv al vertelden... geen vernieuwing maar wel een nieuw systeem.. it takes time.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ronaldm3 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:40:
Oef, wordt denk ik zomaar een zwaar siezoen voor Feyenoord....

Zoals ze op tv al vertelden... geen vernieuwing maar wel een nieuw systeem.. it takes time.
Welk nieuw systeem? Zolang Feyenoord zonder inzet speelt als vanmiddag gaan ze het zoiezo niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Een mooi Noordelijk weekend. Dat zien we graag. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middenveld van Feyenoord functioneerde van geen meter. Wat niet zomaar dat Koeman zowel Immers als Clasie er van af haalde. Laatstgenoemde had overigens weer last van zijn schouder (die hij in de zomer niet heeft laten behandelen; niet slim denk ik).

Buitenspelers waren ook maar zo zo, zeker in de 2-de helft. Met Manu en Boëtius terug zal dat ongetwijfeld beter gaan.

Enige voordeel vind ik dat Koeman tenminste lef toonde door te Vrede naast Pelle in de spits te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:32:
AZ uit bij Heerenveen zou ik nou niet bepaald een eenvoudige wedstrijd willen noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Heerenveen is dit seizoen gewoon het nieuwe AZ/Twente... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:59:
Zonder Finbogasson stelt Heerenveen ook niet veel voor. Ze zijn te afhankelijk van 1 speler, als die wegvalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

En wat denken we dan wel niet van FC Groningen!!!

Ik zeg volgend jaar Champions League! :)

Maargoed het hele mooie aan de Nederlandse competitie is dat het allemaal zo veranderlijk is als het weer... vandaag verliezen en volgende week winnen en precies andersom.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Eigenlijk verbaast het me niets dat Zwolle van Feyenoord won, Zwolle heeft een aantal leuke spelers en een goede coach, Drost was wel erg goed in de tweede helft.

Geen ontzag voor Feyenoord tonen en je wint er gewoon van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vitesse draaide ook lekker vanmiddag, maar Heracles viel wel erg tegen. Weet iemand trouwens waarom er zo weinig toeschouwers op de tribune zaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Iedereen is op vakantie en we hebben een hittegolf... ;)

@ Tweaking Art, Mij verbaast het eigenlijk ook niet. Was er al bang voor, typisch Feyenoord dit: Verliezen van de kleinere clubs en dan straks opeens wel weer winnen van Ajax of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
tweaker2010 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:20:
Vitesse draaide ook lekker vanmiddag, maar Heracles viel wel erg tegen. Weet iemand trouwens waarom er zo weinig toeschouwers op de tribune zaten?
En het is Vitesse, wanneer is dat voor het laatst uitverkocht geweest?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 13:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Waarom wordt AZ eigenlijk tot de top gerekend? Vanwege die paar uitschieters? Ik verwacht ze eigenlijk dit jaar weer gewoon als stabiele subtop.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:25:
Iedereen is op vakantie en we hebben een hittegolf... ;)
Valt ook wel mee toch? 27 graden noem ik niet te warm voor op de tribune. 13.000 toeschouwers is gewoon erg weinig vergeleken met de 51.000 die bijv in de Arena zaten. Dat ligt echt niet aan de vakantie hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:53
Zoals Gynnad al zegt trekt Vitesse nooit veel bezoekers. Zo uit mijn hoofd zaten ze vorig seizoen op een bezettingsgraad van 64%.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:59:
Ik zou het nieuwe Vitesse zeggen, zonder Finn Bogasson is Heerenveen weinig en Vitesse is nu zonder Bony weinig. Denk dat AZ het Utrecht van vorig jaar gaat worden en dus voor een verrassing gaat zorgen in de subtop. Daar waar Twente/Vitesse zachtjes naar beneden toe zullen zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
tweaker2010 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:20:
Vitesse speelt gewoon in een te groot onderkomen, ze hadden veel beter een stadion als AZ of ADO kunnen hebben. Daarnaast is het compleet sfeerloos.

Liever een kleiner stadion dat volzit dan een groot stadion met veel lege plekken. Ik vind het wel opvallend dat er zo weinig publiek afkomt ondanks dat ze meer ambitieus zijn dan ooit. Blijkbaar hebben ze weinig gloryhunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:00
Gynnad schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:35:
[...]

En het is Vitesse, wanneer is dat voor het laatst uitverkocht geweest?
mocht dan wel niet geheel vol zitten maar ondanks dat was het er toch prima en sfeervol. Een vol stadion brengt nog net dat extra stukje boost voor de thuisploeg maar vanmiddag goed voetbal gezien in arnhem. Smaakt wel naar meer...

tjah vol/leeg. Net hoe je het bekijkt. Mogelijk speelt de vakantie toch parten...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:46:
Ik zat in het stadion, in een ADO-vak, en het hele ADO-publiek liep de hele tijd op PSV te schelden... werkelijk ten hemel schreiend laag allooi, wat daar uit kwam.

Het hele Groot Haegsch Scheldwoordenboek kwam voorbij, met alle ziektes die er bekend zijn - en een paar nieuwe waar nog geen remedie tegen bestaat - is al erg genoeg, maar toen Willems de 0-3 maakte zakte het vlak voor mij in het vak Miden-Noord nóg een niveau lager - oerwoudgeluiden, liedjes over bananen.

En ik dacht eerlijk gezegd dat de wedstrijd in de 23e minuut werd gestaakt wegens spreekkoren - het zou niet onterecht zijn geweest - in plaats van om water in te nemen.

Als je ADO zag schoppen af en toe, is het overigens een wonder dat er niet minimaal 2x rood viel.

Holla had al vroeg zijn 2e geel moeten hebben - iedereen weer volop schelden op de scheids, maar die spaarde hem nota bene - en Malone had gewoon in één keer rood moeten hebben voor die tackle van achteren waar hij ook niets voor kreeg. Nee, scheidsrechter Nijenhuis kreeg de volle laag. Maar ADO niet waar het recht op had, namelijk met 9 man eindigen.

Steijn mag echt niet klagen dat er zo weinig werd bestraft.

Bakkali ging inderdaad wat opvallend vaak gestrekt, maar als je zo'n lichtgewicht pingelaar bent, dan krijg je ook meer te verduren. De ADO-spitsen hadden tegen Bruma en Rekik - met name die! - heel erg weinig in te brengen, zeker fysiek.

Dat je dan een dom slippertje maakt (domme fout Bruma, vlak daarvoor ook Hiljemark! - die werd niet afgestraft), en dat de 3-1 niet op het scorebord staat als einduitslag - soit.

Dit ADO zie ik niet vele hoge ogen gooien dit jaar.

Overigens, even ter verduidelijking, ik kon gewoon als PSV-fan losse kaartjes kopen en wist niet waar ik terecht zou komen, maar dat was dus inderdaad Midden-Noord, een ADO-vak. Ik heb ook wel van oudsher sympathie voor ADO - behalve wanneer het tegen PSV speelt. Gewoon als ex-bewoner van Den Haag. Een soort Stockholm-syndroom. Die kenden ze op de tribune nou weer niet... ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 00:14:
Ik zat in het stadion, in een ADO-vak, en het hele ADO-publiek liep de hele tijd op PSV te schelden... werkelijk ten hemel schreiend laag allooi, wat daar uit kwam.
[...]
Overigens, even ter verduidelijking, ik kon gewoon als PSV-fan losse kaartjes kopen en wist niet waar ik terecht zou komen, maar dat was dus inderdaad Midden-Noord, een ADO-vak. Ik heb ook wel van oudsher sympathie voor ADO - behalve wanneer het tegen PSV speelt. Gewoon als ex-bewoner van Den Haag. Een soort Stockholm-syndroom. Die kenden ze op de tribune nou weer niet... ;)
Koop de volgende keer dan kaartjes voor het PSV vak. Ik snap niet dat je je over schelden druk gaat maken als je in het vak van de tegenstander zit. Net alsof er in het PSV-stadion niet op ADO gescholden wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 01:41:
Ik snap niet dat je je over schelden druk gaat maken als je in het vak van de tegenstander zit. Net alsof er in het PSV-stadion niet op ADO gescholden wordt...
Dat valt nogal onder afgestompt zijn wat mij betreft. Het is nu al normaal wat men roept?

Uberhaupt zal je niet snel in het uitvak terecht kunnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, paar jaar geleden met twee vrienden naar PSV - Benfica geweest.
Vlak voor ons zaten drie Portugezen, een jong jochie met zijn ouders.
Tijdens de wedstrijd voortdurend op hun gescholden door een paar vadsige, incompetente aso's, tegen het einde moest het jochie toe zien hoe zijn pa een paar tikken en diverse blikjes en andere troep kon vangen.

Nou nee, sindsdien geen stadion meer bezocht.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb recent nog een voetbalstadion bezocht: de Ricoh Arena in Coventry.

(voor een Springsteen concert :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 01:41:
[...]

Koop de volgende keer dan kaartjes voor het PSV vak. Ik snap niet dat je je over schelden druk gaat maken als je in het vak van de tegenstander zit. Net alsof er in het PSV-stadion niet op ADO gescholden wordt...
Ik vind het inderdaad niet normaal dat iedereen die niet in een groengeel shirtje rondloopt - en zelfs niet alleen die! - te allen tijde alle mogelijke ziektes en de rest over zich uit gestort krijgen, nee.

Er zitten ook volop kinderen in dat vak.

Ik ben naar diverse stadions geweest, ook naar wedstrijden waar meer op het spel stond, maar dit sloeg echt alles.

En, al vind ik dat ik jou niets uit te leggen heb, ik woon 45 min fietsen van het ADO stadion, denk je dan dat ik PSV-kaarten ga kopen, om dan via Eindhoven er naar toe te moeten?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

En dan kom je ook precies op Midden Noord te zitten. Lekker weg blijven volgende keer ;)

Zonder een hele discussie te willen aanzwengelen over schelden etc keur ik het maken van oerwoud geluiden ook af. Daar heb ik me wel voor geschaamd.. Zeker als je kijkt dat we zelf ook veel gekleurde spelers hebben.. Gouriye, Schet, Cabral, Malone etc..

Wat betreft het voetbal. Den Haag moet het, zeker in verdedigend opzicht, van z'n fysieke kracht hebben. We hebben een begroting van 13 Miljoen euro. Zeker in wedstrijden tegen de "topclubs" moeten we het hebben van de haagse bluf en een fanatieke aangang die de tegenstander probeerd te intimideren. En vaak lukt dat laatste ook.

Geen hoge ogen, dat is de doelstelling ook niet van Den Haag, zou ook niet reeel zijn. Al is het team wel versterkt in aanvallend opzicht. Vorig jaar hadden van v Duinen, met Chery en Vicento als enige aanvallers ernaast. Nu hebben we Gouriye, Cabral, Schet en nog wat aanvaller rondlopen. Denk dat het wel goed gaat komen met Den Haag.. :)

[ Voor 84% gewijzigd door m0nk op 05-08-2013 09:40 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 9 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum