Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Zo, dat is ff lekker de competitie beginnen dan voor Ruud Brood. Zit ff te kijken op de selectiepagina van Roda JC en denk dat het nog wel te ondervangen valt: http://www.rodajc.nl/roda-jc/roda-jc-1/selectie-en-stafHan schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 17:58:
[...]
Waarmee? Roda mist maar liefst 5 spelers; Demouge, Ramos, de Beule, Monteyne (allen geblesseerd) en Fledderus (geschorst). En ze zijn ook nog eens twee ervaren krachten verloren in de personen van Wielaert en Malki. Ik vrees het ergste voor Roda vanavond, helemaal met deze temperaturen.
Benieuwd hoe bijvoorbeeld een Hupperts het zal gaan doen ben ik best wel, of een Kali, een Pluim en Kees Luijckx niet te vergeten. Pluim vind ik apart. Gozer kan goed voetballen maar lijkt net dat kleine beetje extra (of net dat beetje mazzel) te missen om bij een subtopper goed tot zijn recht te komen. Hupperts zal wel niet al te lang meer voor Roda spelen denk ik.
Ik gebruik Live Score Addicts.Outerspace schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 18:09:
Ik ben vanavond niet in de gelegenheid om te kijken, dus even een geheel ander vraagje voor de Android gebruikers. Welke app gebruiken jullie om op de hoogte te blijven van de standen? Er zijn zoveel aanbieders, maar ik zoek er een met notificaties en evt een die lijkt naar een website waar de hoogtepunten meteen wordt weergegeven. Mijn broertje zei dat het laatstgenoemde zou bestaan, ik kan het niet vinden en hij heeft geen naam van die desbetreffende app.
Bij grotere wedstrijden kan je gelijk de goals zien op een media website.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 02-08-2013 18:27 ]
En voor WP8?Vos schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 18:26:
[...]
Ik gebruik Live Score Addicts.
Bij grotere wedstrijden kan je gelijk de goals zien op een media website.
Gebruikt iemand dat dan?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
I served in a company of heroes.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
of nietQuad schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:10:
Strafschop of niet, even herhaling zien.
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Gaat redelijk vaak naar het centrum, en heeft goed inzicht.
Dat het nog niet je van het is heeft alles te maken met trainen en ingespeeld zijn.
Denk dat hij het nog lekker gaat doen in deze competitie.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Haha. Dat je dit zegt na 60 minuten voetbal....Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:13:
Bojan is hard bezig zijn krediet te verspelen, eerst met die duikeling nu met zijn egocentrische schot op het doel. Zal vast met de kerst weer terug mogen naar Barca.
⏩ PVOutput☀️
Je zegt iig geen 020, dat is al een hele verademing.Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:23:
Wat een flauwekul, jouw idee over hoe ik tegenover Ajax sta.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
On topic, Bojan is er uit gehaald door de Boer en dat komt niet zomaar. De Boer zal ongetwijfeld hetzelfde hebben gezien.
⏩ PVOutput☀️
Hij is er uitgehaald omdat het al van te voren was afgesproken dat hij rond de 60 minuten zou spelen, netzoals tegen AZ en andere wedstrijden in de voorbereiding.Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:28:
Woon in Amsterdam en heb nog gevoetbald tegen Lucky Ajax (zijn de oud Ajaxieden op de Toekomst, inclusief een goede maaltijd nadien), dus nee kwalificaties die sommigen anderen toedichten zijn aan mij niet besteed.
On topic, Bojan is er uit gehaald door de Boer en dat komt niet zomaar. De Boer zal ongetwijfeld hetzelfde hebben gezien.
En Vermeer
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
Demouge is geblesseerd.Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:31:
Zie ook niet wie de doelpunten voor Roda moet gaan maken dit seizoen, Demouge misschien?
Hopelijk scoort Ajax snel de 3-0 en gooit het de wedstrijd op slot.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heel graag ja, heb het idee dat ik naar computer spelletje zit te kijken. Met allemaal voorgeprogrammeerde uitspraken.wontcachme schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:34:
Kan iemand die commentator (ten Napel?) zijn mond dichtplakken met ductape aub. Wat een onzin gooit die er uit zeg
Ducttape, maar inderdaad, wie hij wel of niet graag in Ajax ziet spelen en hoe de achterneef van Sana heet is inderdaad zeer irrelevant en irritant.wontcachme schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:34:
Kan iemand die commentator (ten Napel?) zijn mond dichtplakken met ductape aub. Wat een onzin gooit die er uit zeg
Ik heb maar 1 taal?Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:35:
Kunt toch ook het Engelse commentaar luisteren?
Verwijderd
Dat is dus niet de bedoeling.
[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 02-08-2013 21:40 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 02-08-2013 21:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Sorry wist ik niet inzake het geven van het adres van een stream.
[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 21:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:40:
was niet de bedoeling
Sorry wist ik niet inzake het geven van het adres van een stream.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Sorry hoor maar ik wist het echt niet. April, tsja kijk meestal mijn eigen postings niet achteraf na.
"Roda mist penalty en verzuimt matig Ajax pijn te doen"
Eerste helft 70% balbezit en 3-0 voor (bij erg warm weer) en dat durven ze dan matig te noemen...

Verwijderd
De Boer zal niet tevreden zijn. Wel over de uitslag maar niet over het vertoonde spel denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Eens kijken hoe matig de andere ploegen het dit weekend doen.
Verwijderd
Telegraaf-modus: Ajax heeft de concurrentie direct op een achterstand gezet!!!!!111one
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat mij als eerste opviel is dat het tempo nog lager leek dat vorig seizoen en dat vond ik al traag. Nu komt het mooiste van alles. PSV is veel sneller met de bal en spelen gelijk door en bij Ajax is het dit: aan nemen, wachten en spelen. Bij PSV was het aan nemen en spelen.
Roda was daarintegen helemaal niet zo slecht, maar Ajax viel me zwaar tegen, echt heel erg zwaar. Er was een moment van bloei in de 16, toen ging het tik spelletje aan de gang, maar daarna heb ik niks meer gezien.. Zonde van de naam Ajax. (ik neem het voor de naam op, maar ik kan met niet voorstellen, dat Dennis Bergkamp zo blij wordt van de huidige spelers, met alle respect voor hun)
Ik zat 3 weken geleden nog naar een wedstrijd uit 2007 te kijken: Ajax-Feyenoord. Als ze nu nog steeds zo konden voetballen, dan hadden ze hun naam eer aan gedaan. Wat een spel toen.
[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 02-08-2013 22:22 ]
Alleen vreemd dan dat ze in 2007 geen kampioen werden.Mosin schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:18:
Ik zat 3 weken geleden nog naar een wedstrijd uit 2007 te kijken: Ajax-Feyenoord. Als ze nu nog steeds zo konden voetballen, dan hadden ze hun naam eer aan gedaan. Wat een spel toen.
⏩ PVOutput☀️
Voor de omstandigheden gewoon prima pot, inpakken en naar huis. Tegen dit Roda moet je ook niet meer moeite willen doen dan ze nu hebben gedaan met wedstrijden tegen AZ en Feyenoord in de komende 2 weken.
Naja, goed spel en prijzen zit er niet meer in voor Ajax dus ?tweaker2010 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:22:
[...]
Alleen vreemd dan dat ze in 2007 geen kampioen werden.Geef mij maar effectief voetbal met prijzen.
SerieusKrukar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:31:
Goh het tempo was laag, hoe zou dat nou komen? Het was tenslotte hardstikke koud
Voor de omstandigheden gewoon prima pot, inpakken en naar huis. Tegen dit Roda moet je ook niet meer moeite willen doen dan ze nu hebben gedaan met wedstrijden tegen AZ en Feyenoord in de komende 2 weken.
Ik vind de temperatuur een beetje onzin, het zal rustig je tempo wat verminderen en het zal je sneller moe maken, maar wat ze vandaag lieten zien ging nergens over, zelfs niet in dit weer. Roda deed het tikken ten slotte nog beter en vaker, dan Ajax deed wat ik ervan zag.
Maar goed, dat is wat ik ervan vind. Ik hoop dat het spel gewoon beter wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 02-08-2013 22:45 ]
Nee, je hebt gewoon gelijk. Iedereen die met dit weer als een gek over het veld gaat rennen is niet goed bij zijn hoofd. Verder was het geen goede wedstrijd, maar ruim voldoende om eem matig team als roda te verslaan. Ajax kan nog wel een klasse beter en dat zullen we later dit seizoen vast nog wel zien.Krukar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:45:
Komt imho gewoon omdat je zit te overdrijven, maarja dat zal dan wel weer mijn "Ajax-bril" zijn zoals op GoT standaard is
Tomorrow is not today!
Spacey23 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:53:
[...]
Nee, je hebt gewoon gelijk. Iedereen die met dit weer als een gek over het veld gaat rennen is niet goed bij zijn hoofd. Verder was het geen goede wedstrijd, maar ruim voldoende om eem matig team als roda te verslaan. Ajax kan nog wel een klasse beter en dat zullen we later dit seizoen vast nog wel zien.
Volgens mij is dit de eerste club die ik in zulk weer zo heb zien voetballen..Krukar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:45:
Komt imho gewoon omdat je zit te overdrijven, maarja dat zal dan wel weer mijn "Ajax-bril" zijn zoals op GoT standaard is
Vorige week heb ik Dortmund zien voetballen in hetzeflde weer en misschien wel warmer, maar die speelden toch 10x beter. (nu krijg ik weer te horen dat zij betere conditie hebben
Maar maakt ook niet uit, zolang ze winnen is het inderdaad goed..
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 03-08-2013 02:28 ]
Ze speelden niet goed, maar ook niet zo slecht als wat jij doet overkomen.
⏩ PVOutput☀️
Je vergelijkt ook een wedstrijd tussen 2 topploegen om de supercup met een wedstrijdje tegen RodaMosin schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:04:
[...]
Volgens mij is dit de eerste club die ik in zulk weer zo heb zien voetballen..
Vorige week heb ik Dortmund zien voetballen in hetzeflde weer en misschien wel warmer, maar die speelden toch 10x beter. (nu krijg ik weer te horen dat zei betere conditie hebben)

het zal wel aan het lagere tempo gelegen hebben en dat ik automatisch het spel mee neem. In ieder geval was de eerste erg, maar de tweede viel inderdaad wel mee.Quad schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:10:
Zij*
Ze speelden niet goed, maar ook niet zo slecht als wat jij doet overkomen.
Ze hebben gewonnen en dat is natuurlijk gewoon het belangrijkste en het is pas de eerste wedstrijd. In het begin van vorig seizoen vond ik ze erg goed en toen wonnen ze ook 3x achter elkaar met 4/5-0 meen ik.
Ik heb het niet over de supercup.. In ieder geval probeer ik Ajax niet uit te dissen, maar ik vind het gewoon een niet geldige reden. Ze kunnen het zeker wel, alleen zei denken: Zolang we winnen, niet te veel uitvoeren. Daar kan ik ze gelijk in geven, maar het is wel zonde voor de Ajax en neutrale supporter.tweaker2010 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:32:
[...]
Je vergelijkt ook een wedstrijd tussen 2 topploegen om de supercup met een wedstrijdje tegen Roda
[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 03-08-2013 02:27 ]
E: 20:45 is de wedstrijd, da's 12:45 's middags hier. Prima!
[ Voor 17% gewijzigd door BeefHazard op 03-08-2013 02:29 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dat is wel frapant, ik woon 20 kilometer van Dortmund vandaan en vorige week was het hier helemaal niet zo warm als gisteren, was hoogstens ene keer 28 graden.....Mosin schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:04:
[...]
[...]
Volgens mij is dit de eerste club die ik in zulk weer zo heb zien voetballen..
Vorige week heb ik Dortmund zien voetballen in hetzeflde weer en misschien wel warmer, maar die speelden toch 10x beter. (nu krijg ik weer te horen dat zij betere conditie hebben)
Ik lees hier in het brabants dagblad dat Cocu vindt dat ajax favoriet is en dat PSV moet proberen zo lang mogelijk bovenin mee te doen..
Dit irriteert mij zo erg.. PSV moet mee doen om de titel, PSV en ajax zijn beide favoriet.. Met zo'n instelling zal PSV inderdaad geen favoriet zijn.
Je kunt het vergelijken met een CL-kwalificatiewedstrijd of de Duitse supercup maar daar werd van de respectievelijke teams ook meer gevraagd en waren de directe belangen hoger. Het is ook wel weer typisch om na één competitiewedstrijd een klaagzang te beginnen. De punten zijn binnen, geen blessures, geen tegendoelpunten. Op naar volgende week en kijken hoe de wedstrijd dan verloopt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maak je niet zo druk... Alles wat aan het begin van het seizoen gezegd wordt is toch grote onzin? Stijn Schaars zei het goed; pas na een duel of 15/16 kun je echt zien waar iedereen staat en wat in zijn algemeen het niveau is van elke ploeg. Tot dan gewoon niet moeilijk doen over wat er gezegd wordt.aicaramba schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:04:
Bah.. Cocu heeft te veel geleerd van Fred Rutten.
Ik lees hier in het brabants dagblad dat Cocu vindt dat ajax favoriet is en dat PSV moet proberen zo lang mogelijk bovenin mee te doen..
Dit irriteert mij zo erg.. PSV moet mee doen om de titel, PSV en ajax zijn beide favoriet.. Met zo'n instelling zal PSV inderdaad geen favoriet zijn.
Wat Cocu ook zegt, het is toch duidelijk dat Ajax en PSV altijd om de titel strijden? Als je dat aanneemt is er niks aan de hand.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De reden dat ik me daar zo aan irriteer is omdat ik dat heel erg heb overgehouden aan het tijdperk Rutten..
Bij hem kreeg ik het idee dat hij zichzelf alleen maar deed ingraven voor als het niet lukte kampioen te worden.
Ik zeg ook nergens dat PSV slecht gaat spelen, maar ik denk dat de instelling om 'bovenin mee te draaien' niet zorgt voor een winnaarsmentaliteit. En dat is net iets wat PSV de laatste jaren heeft gemist.
[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 03-08-2013 12:32 ]
Ja en vorig jaar was het het omgekeerde, toen schreeuwden ze van de daken dat ze kampioen moesten worden, die zelfopgelegde druk hebben ze wel goed gedaan...aicaramba schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:31:
Ik vind dat ajax en PSV beide kampioen worden als doel moeten hebben.. Ik vind dat niet arrogant, ik vind dat realistisch gezien de status van de twee clubs.
De reden dat ik me daar zo aan irriteer is omdat ik dat heel erg heb overgehouden aan het tijdperk Rutten..
Bij hem kreeg ik het idee dat hij zichzelf alleen maar deed ingraven voor als het niet lukte kampioen te worden.
Ik zeg ook nergens dat PSV slecht gaat spelen, maar ik denk dat de instelling om 'bovenin mee te draaien' niet zorgt voor een winnaarsmentaliteit. En dat is net iets wat PSV de laatste jaren heeft gemist.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik was blij dat ze die instelling hadden. Ookal is het uiteindelijk niet gelukt om kampioen te worden.. Na jaren het getemper van de verwachtingen door Rutten was ik erg blij dat er een trainer was die zichzelf de eis stelde om kampioen te worden.. Ik had ook graag dat Advocaat was gebleven..LuNaTiC schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:37:
[...]
Ja en vorig jaar was het het omgekeerde, toen schreeuwden ze van de daken dat ze kampioen moesten worden, die zelfopgelegde druk hebben ze wel goed gedaan...
Ik wil ook niet zeggen dat ik denk dat Cocu een slechte trainer is, maar ik ben door het Rutten tijdperk het getemper van de verwachtingen ontzettend moe geworden.. PSV is een topclub in Nederland die wordt geacht kampioen te worden.. Met die druk moeten de spelers die PSV heeft/koopt maar mee om kunnen gaan. Dat is een van de dingen die er bij hoort als je bij een top club wil spelen, druk..
Gezien PSV de laatste jaren uitgegroeid lijkt te zijn tot een van de meeste gehate (zo niet de meest gehate) clubs in Nederland, vind ik het alleen maar een pluspunt voor Cocu hoe hij zichzelf en PSV presenteert.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dat PSV de meest gehate club is komt vooral door constante gezeur bij de scheidsrechter en door maniertjes van bepaalde spelers.. Niet door het uitspreken van ambitie..
Edit: Al kan het natuurlijk wel zijn dat het gezeur bij de scheidsrechter, de maniertjes, het Lens incident kan komen door het voelen van druk..
[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 03-08-2013 13:00 ]
Ik probeer net aan te tonen dat het geen enkel verschil lijkt te maken: wanneer ze het wel uitspreken, worden ze geen kampioen, doen ze voorzichtig, worden ze ook geen kampioen. Het moet maar aangetoond worden dat het wél uitspreken een positief effect heeft.aicaramba schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:56:
Ik denk dat het niet uitspreken van ambitie nooit de ambitie ten goede zal komen. Of het negatief zal uitpakken kan ik niet zeggen, maar ten goede komen zal het niet.
Ik heb nergens gezegd dat er een causaal verband bestaat tussen het uitspreken van een ambitie en hoe PSV gehaat is. Dat ligt vast aan veel andere factoren (de spelers is er een, de imago van koopclub en zelfs subsidieclub is een andere, en wellicht nog wel meer). Ik zeg alleen dat PSV best pas op de plaats mag maken en zich bescheiden mag opstellen, gezien de metamorfose van het team en de prestaties van de afgelopen jaren. Dit zal allicht helpen in de beeldvorming. Na een paar wedstrijden lijkt het zijn vruchten al af te werken, die combinatie van een nieuw team, bescheidenheid en een frisse eenheid die bereid lijkt te zijn om voor elkaar te werken (al moet nog maar blijken hoe dit over een paar wedstrijden is). Zelfs de grootste PSV-haters en ajacieden in mijn omgeving complimenteren mij/PSV met dat het zo'n leuk team is.Dat PSV de meest gehate club is komt vooral door constante gezeur bij de scheidsrechter en door maniertjes van bepaalde spelers.. Niet door het uitspreken van ambitie..
Maar laten we het vooral niet meer opblazen dan nodig is: de uitspraak van Cocu lijkt me gewoon terecht en genuanceerd, zonder al teveel in te graven en in een underdogpositie te manoevreren. Het is ook bij PSV echt wel de interne ambitie binnen de club en de selectie om mee te gaan doen om het kampioenschap en om kampioen te worden.
Maar dit mag best wel een beetje met bescheidenheid in de media worden gecommuniceerd, en volgens mij doet Cocu dit zo prima.
Denk dat PSV er meteen al overheen gaat, vorig jaar ging het ook al zo simpel en ze hebben zat vertrouwen nu.HamburgerHenk schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:58:
Met een beetje mazel komt er geen club meer overheenOf ben ik nou wat overmoedig
Nou weet niet waar je dat "gehate" vandaan haalt eigenlijk...LuNaTiC schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:52:
Gezien PSV de laatste jaren uitgegroeid lijkt te zijn tot een van de meeste gehate (zo niet de meest gehate) clubs in Nederland, vind ik het alleen maar een pluspunt voor Cocu hoe hij zichzelf en PSV presenteert.
Nou vanuit mijn omgeving kan ik wel zeggen dat het klopt. Waar het midden 2000 nog meer was dat men het jammer vond dat hun eigen club niet won maar PSV de titel pakte, nu is het echt dat het grootste deel zegt PSV een kutclub te vinden en hoopt dat, als hun eigen club niet wint, PSV het in ieder geval niet wordt. Jammer, maar kan er zo weinig aan doen. Maakt over voetbal praten met vrienden als PSV'er er in ieder geval niet leuker opHarribo schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:27:
[...]
Nou weet niet waar je dat "gehate" vandaan haalt eigenlijk...

Edit: wellicht niet de beste links als voorbeeld, zie ik nu. Toch merk ik dat PSV stukken minder gegund wordt dan vroeger. Maar wellicht is dat persoonlijk.
[ Voor 24% gewijzigd door LuNaTiC op 03-08-2013 15:46 ]
Mwoah, mijn twee vrienden zijn voor PSV, en zij doen hun stinkende best om Ajax zo zwart mogelijk te houden en alles bij PSV is perfect en goed.TB1989 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:31:
[...]
Nou vanuit mijn omgeving kan ik wel zeggen dat het klopt. Waar het midden 2000 nog meer was dat men het jammer vond dat hun eigen club niet won maar PSV de titel pakte, nu is het echt dat het grootste deel zegt PSV een kutclub te vinden en hoopt dat, als hun eigen club niet wint, PSV het in ieder geval niet wordt. Jammer, maar kan er zo weinig aan doen. Maakt over voetbal praten met vrienden als PSV'er er in ieder geval niet leuker op
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Lekker weer, lekker potje voetbal...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
⏩ PVOutput☀️
Ik zit in een ADO-vak... Vol in de zon ter hoogte van de middenstip. Lekkâh!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum