[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.479 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ajax heeft ook last van de temperaturen, dat mag geen excuus zijn.
Ik verwacht wel dat Roda het wel probeert maar niet lukt, Ajax zal denk ik geduldig afwachten en de bal laten rollen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Roda gaat gewoon de bus parkeren, benieuwd wie er dan meer last heeft van de hitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben vanavond niet in de gelegenheid om te kijken, dus even een geheel ander vraagje voor de Android gebruikers. Welke app gebruiken jullie om op de hoogte te blijven van de standen? Er zijn zoveel aanbieders, maar ik zoek er een met notificaties en evt een die lijkt naar een website waar de hoogtepunten meteen wordt weergegeven. Mijn broertje zei dat het laatstgenoemde zou bestaan, ik kan het niet vinden en hij heeft geen naam van die desbetreffende app.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 17:58:
[...]

Waarmee? Roda mist maar liefst 5 spelers; Demouge, Ramos, de Beule, Monteyne (allen geblesseerd) en Fledderus (geschorst). En ze zijn ook nog eens twee ervaren krachten verloren in de personen van Wielaert en Malki. Ik vrees het ergste voor Roda vanavond, helemaal met deze temperaturen.
Zo, dat is ff lekker de competitie beginnen dan voor Ruud Brood. Zit ff te kijken op de selectiepagina van Roda JC en denk dat het nog wel te ondervangen valt: http://www.rodajc.nl/roda-jc/roda-jc-1/selectie-en-staf

Benieuwd hoe bijvoorbeeld een Hupperts het zal gaan doen ben ik best wel, of een Kali, een Pluim en Kees Luijckx niet te vergeten. Pluim vind ik apart. Gozer kan goed voetballen maar lijkt net dat kleine beetje extra (of net dat beetje mazzel) te missen om bij een subtopper goed tot zijn recht te komen. Hupperts zal wel niet al te lang meer voor Roda spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik gebruik Sofascore, werkt ideaal!

Edit: Enkel scores dus.

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 02-08-2013 18:18 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Outerspace schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 18:09:
Ik ben vanavond niet in de gelegenheid om te kijken, dus even een geheel ander vraagje voor de Android gebruikers. Welke app gebruiken jullie om op de hoogte te blijven van de standen? Er zijn zoveel aanbieders, maar ik zoek er een met notificaties en evt een die lijkt naar een website waar de hoogtepunten meteen wordt weergegeven. Mijn broertje zei dat het laatstgenoemde zou bestaan, ik kan het niet vinden en hij heeft geen naam van die desbetreffende app.
Ik gebruik Live Score Addicts.
Bij grotere wedstrijden kan je gelijk de goals zien op een media website.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 02-08-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Vos schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 18:26:
[...]

Ik gebruik Live Score Addicts.
Bij grotere wedstrijden kan je gelijk de goals zien op een media website.
En voor WP8?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gebruikt iemand dat dan? :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:16

Vuvuzela

My spire is forming

Heb Van Rhijn nu al meer gezien dan heel vorig seizoen :o En niet vanwege die intik goal.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het gaat wel erg gemakkelijk als Roda zo blijft verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Poulsen speelt zeer nuttig, goede set van de Boer. Een echte stofzuiger. En hopelijk komt Bojan nog ietsjes meer los de tweede helft en komt Hoesen er in voor Sigthórsson.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Strafschop of niet, even herhaling zien.

Jup, had een strafschop moeten zijn, buiten de 16 wordt een dergelijke block altijd terug gefloten..

En Bojan, deze had je af moeten geven.

[ Voor 64% gewijzigd door Quad op 02-08-2013 21:12 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:10:
Strafschop of niet, even herhaling zien.
of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bojan is hard bezig zijn krediet te verspelen, eerst met die duikeling nu met zijn egocentrische schot op het doel. Zal vast met de kerst weer terug mogen naar Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Sorry? Hij doet het prima, en dat was absoluut geen duikeling.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:45
Vind Bojan een verademing ten opzichte van Sana of Lukoki, zoekt de actie of de pass.
Gaat redelijk vaak naar het centrum, en heeft goed inzicht.
Dat het nog niet je van het is heeft alles te maken met trainen en ingespeeld zijn.
Denk dat hij het nog lekker gaat doen in deze competitie.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:13:
Bojan is hard bezig zijn krediet te verspelen, eerst met die duikeling nu met zijn egocentrische schot op het doel. Zal vast met de kerst weer terug mogen naar Barca.
Haha. Dat je dit zegt na 60 minuten voetbal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oja, repeP was niet serieus te nemen. Was al bekend dat Ajax zijn grote haat is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een flauwekul, jouw idee over hoe ik tegenover Ajax sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:23:
Wat een flauwekul, jouw idee over hoe ik tegenover Ajax sta.
Je zegt iig geen 020, dat is al een hele verademing.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woon in Amsterdam en heb nog gevoetbald tegen Lucky Ajax (zijn de oud Ajaxieden op de Toekomst, inclusief een goede maaltijd nadien), dus nee kwalificaties die sommigen anderen toedichten zijn aan mij niet besteed.

On topic, Bojan is er uit gehaald door de Boer en dat komt niet zomaar. De Boer zal ongetwijfeld hetzelfde hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Terechte penalty, hoe dom!

En hoe mis ;).

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 02-08-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Domme actie van Blind...

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 09:47
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:28:
Woon in Amsterdam en heb nog gevoetbald tegen Lucky Ajax (zijn de oud Ajaxieden op de Toekomst, inclusief een goede maaltijd nadien), dus nee kwalificaties die sommigen anderen toedichten zijn aan mij niet besteed.

On topic, Bojan is er uit gehaald door de Boer en dat komt niet zomaar. De Boer zal ongetwijfeld hetzelfde hebben gezien.
Hij is er uitgehaald omdat het al van te voren was afgesproken dat hij rond de 60 minuten zou spelen, netzoals tegen AZ en andere wedstrijden in de voorbereiding.

En Vermeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, die had er wel in gemogen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
de boer: (met surinaams accent) wisselen! >:)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Al leggen ze bal klaar op de lijn, Roda gaat gewoon niet scoren... :')

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pfft, Ajax roept het beetje over zich af, maar mazzel helpt dit keer wel een beetje.. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook niet wie de doelpunten voor Roda moet gaan maken dit seizoen, Demouge misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 09:47
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:31:
Zie ook niet wie de doelpunten voor Roda moet gaan maken dit seizoen, Demouge misschien?
Demouge is geblesseerd.

Hopelijk scoort Ajax snel de 3-0 en gooit het de wedstrijd op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, 2-1 maakt het weer een wedstrijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:25

wontcachme

You catch me? No you wont

Kan iemand die commentator (ten Napel?) zijn mond dichtplakken met ductape aub. Wat een onzin gooit die er uit zeg 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

wontcachme schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:34:
Kan iemand die commentator (ten Napel?) zijn mond dichtplakken met ductape aub. Wat een onzin gooit die er uit zeg 8)7
Heel graag ja, heb het idee dat ik naar computer spelletje zit te kijken. Met allemaal voorgeprogrammeerde uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunt toch ook het Engelse commentaar luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
wontcachme schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:34:
Ducttape, maar inderdaad, wie hij wel of niet graag in Ajax ziet spelen en hoe de achterneef van Sana heet is inderdaad zeer irrelevant en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:35:
Kunt toch ook het Engelse commentaar luisteren?
Ik heb maar 1 taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Dat is dus niet de bedoeling.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 02-08-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lijkt me niet gewenst hier ;). En ik kijk gewoon naar Fox op TV, geen stream op pc/laptop/oid :+

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 02-08-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wss ook gewoon een stream. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was niet de bedoeling :+

Sorry wist ik niet inzake het geven van het adres van een stream.

[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het is niet toegestaan om links naar warez sites te posten.
Ik zou het weghalen voor een lieftallig modje het doet.

Edit: Al te laat. :Y)

Nog een kleine 10 minuten, hopelijk prikt Ajax er nog een in.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 02-08-2013 21:42 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een lieftallig modje heeft het reeds gedaan. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je zegt het en je wordt op je wenken bediend. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:40:
was niet de bedoeling :+

Sorry wist ik niet inzake het geven van het adres van een stream.
offtopic:
Maar dit was strike two al: Verwijderd in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013" ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De Jong voelt zich kiplekker volgens mij. Zelfs een omhaal behoort tot de mogelijkheden. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor maar ik wist het echt niet. April, tsja kijk meestal mijn eigen postings niet achteraf na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het AD weet Ajax aardig de grond in te boren:
"Roda mist penalty en verzuimt matig Ajax pijn te doen"

Eerste helft 70% balbezit en 3-0 voor (bij erg warm weer) en dat durven ze dan matig te noemen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hupperts die tegen de paal aan schiet en Pluim die een pingel over schiet. En Ajax die na 2 cadeautjes meerdere doelkansen nodig heeft om de 3-de te maken.

De Boer zal niet tevreden zijn. Wel over de uitslag maar niet over het vertoonde spel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nouja, goed wil ik het ook niet noemen. Verdediging heb ik een paar keer vervloekt hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

3-0 is gewoon een normale uitslag. weliswaar wat slordig achterin, maar matig vindt ik te ver gaan.
Eens kijken hoe matig de andere ploegen het dit weekend doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat Feyenoord de eerste 8 minuten in Zwolle niet slaapt gelijk de laatste keer daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ajax liet het gewoon vieren vanwege de warmte en het gebrek aan kwaliteit bij de tegenstander. Als Ajax gewoon was blijven voetballen dan was het 5 of 6-0 geworden. Maar Ajax vond het wel best. En het is de eerste wedstrijd van het seizoen. De concentratie zal na mate het seizoen vordert alleen maar toenemen, net als het automatisme. En 3-0 is een prima score voor de seizoensopening...

Telegraaf-modus: Ajax heeft de concurrentie direct op een achterstand gezet!!!!!111one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nee, Volkskrant was het. :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Prima zo inderdaad, degelijk en niet te veel hoge verwachtingen wekken. :p

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Nou niet om haat te zaaien, want daarvoor zal ik niet reageren, maar vanavond heeft elke Ajax fan toch wel met een misselijk gevoel op de WC gezeten ?
Wat mij als eerste opviel is dat het tempo nog lager leek dat vorig seizoen en dat vond ik al traag. Nu komt het mooiste van alles. PSV is veel sneller met de bal en spelen gelijk door en bij Ajax is het dit: aan nemen, wachten en spelen. Bij PSV was het aan nemen en spelen.
Roda was daarintegen helemaal niet zo slecht, maar Ajax viel me zwaar tegen, echt heel erg zwaar. Er was een moment van bloei in de 16, toen ging het tik spelletje aan de gang, maar daarna heb ik niks meer gezien.. Zonde van de naam Ajax. (ik neem het voor de naam op, maar ik kan met niet voorstellen, dat Dennis Bergkamp zo blij wordt van de huidige spelers, met alle respect voor hun)

Ik zat 3 weken geleden nog naar een wedstrijd uit 2007 te kijken: Ajax-Feyenoord. Als ze nu nog steeds zo konden voetballen, dan hadden ze hun naam eer aan gedaan. Wat een spel toen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 02-08-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:18:
Ik zat 3 weken geleden nog naar een wedstrijd uit 2007 te kijken: Ajax-Feyenoord. Als ze nu nog steeds zo konden voetballen, dan hadden ze hun naam eer aan gedaan. Wat een spel toen.
Alleen vreemd dan dat ze in 2007 geen kampioen werden. :P Geef mij maar effectief voetbal met prijzen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Heb niet met wrang gevoel op de wc gezeten, ik erger mij alleen (nog steeds trouwens..) over hoe gemakkelijk aanvallers van de tegenstander ruimte krijgen van de verdediging van Ajax en er soms zonder problemen er doorheen kunnen combineren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij dan toch maar liever de klassiekers uit het jaar 1964:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Goh het tempo was laag, hoe zou dat nou komen? Het was tenslotte hardstikke koud :+

Voor de omstandigheden gewoon prima pot, inpakken en naar huis. Tegen dit Roda moet je ook niet meer moeite willen doen dan ze nu hebben gedaan met wedstrijden tegen AZ en Feyenoord in de komende 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:22:
[...]

Alleen vreemd dan dat ze in 2007 geen kampioen werden. :P Geef mij maar effectief voetbal met prijzen. ;)
Naja, goed spel en prijzen zit er niet meer in voor Ajax dus ? ;)
Krukar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:31:
Goh het tempo was laag, hoe zou dat nou komen? Het was tenslotte hardstikke koud :+

Voor de omstandigheden gewoon prima pot, inpakken en naar huis. Tegen dit Roda moet je ook niet meer moeite willen doen dan ze nu hebben gedaan met wedstrijden tegen AZ en Feyenoord in de komende 2 weken.
Serieus :+ ?
Ik vind de temperatuur een beetje onzin, het zal rustig je tempo wat verminderen en het zal je sneller moe maken, maar wat ze vandaag lieten zien ging nergens over, zelfs niet in dit weer. Roda deed het tikken ten slotte nog beter en vaker, dan Ajax deed wat ik ervan zag.

Maar goed, dat is wat ik ervan vind. Ik hoop dat het spel gewoon beter wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 02-08-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Komt imho gewoon omdat je zit te overdrijven, maarja dat zal dan wel weer mijn "Ajax-bril" zijn zoals op GoT standaard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Krukar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:45:
Komt imho gewoon omdat je zit te overdrijven, maarja dat zal dan wel weer mijn "Ajax-bril" zijn zoals op GoT standaard is :)
Nee, je hebt gewoon gelijk. Iedereen die met dit weer als een gek over het veld gaat rennen is niet goed bij zijn hoofd. Verder was het geen goede wedstrijd, maar ruim voldoende om eem matig team als roda te verslaan. Ajax kan nog wel een klasse beter en dat zullen we later dit seizoen vast nog wel zien.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Spacey23 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:53:
[...]

Nee, je hebt gewoon gelijk. Iedereen die met dit weer als een gek over het veld gaat rennen is niet goed bij zijn hoofd. Verder was het geen goede wedstrijd, maar ruim voldoende om eem matig team als roda te verslaan. Ajax kan nog wel een klasse beter en dat zullen we later dit seizoen vast nog wel zien.
Krukar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:45:
Volgens mij is dit de eerste club die ik in zulk weer zo heb zien voetballen..
Vorige week heb ik Dortmund zien voetballen in hetzeflde weer en misschien wel warmer, maar die speelden toch 10x beter. (nu krijg ik weer te horen dat zij betere conditie hebben :+)
Maar maakt ook niet uit, zolang ze winnen is het inderdaad goed..

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 03-08-2013 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zij*

Ze speelden niet goed, maar ook niet zo slecht als wat jij doet overkomen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:04:
[...]
Vorige week heb ik Dortmund zien voetballen in hetzeflde weer en misschien wel warmer, maar die speelden toch 10x beter. (nu krijg ik weer te horen dat zei betere conditie hebben :+)
Je vergelijkt ook een wedstrijd tussen 2 topploegen om de supercup met een wedstrijdje tegen Roda :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:10:
Zij*

Ze speelden niet goed, maar ook niet zo slecht als wat jij doet overkomen.
het zal wel aan het lagere tempo gelegen hebben en dat ik automatisch het spel mee neem. In ieder geval was de eerste erg, maar de tweede viel inderdaad wel mee.
Ze hebben gewonnen en dat is natuurlijk gewoon het belangrijkste en het is pas de eerste wedstrijd. In het begin van vorig seizoen vond ik ze erg goed en toen wonnen ze ook 3x achter elkaar met 4/5-0 meen ik.
tweaker2010 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:32:
[...]

Je vergelijkt ook een wedstrijd tussen 2 topploegen om de supercup met een wedstrijdje tegen Roda :z
Ik heb het niet over de supercup.. In ieder geval probeer ik Ajax niet uit te dissen, maar ik vind het gewoon een niet geldige reden. Ze kunnen het zeker wel, alleen zei denken: Zolang we winnen, niet te veel uitvoeren. Daar kan ik ze gelijk in geven, maar het is wel zonde voor de Ajax en neutrale supporter.

[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 03-08-2013 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Thanks voor de tip van die app, hopelijk ook morgen bij H'veen-AZ de goals op videowebsites. Zit in 't buitenland en ga niet vroeg m'n nest uit om die pot te zien.

E: 20:45 is de wedstrijd, da's 12:45 's middags hier. Prima! :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door BeefHazard op 03-08-2013 02:29 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mosin schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:04:
[...]

[...]

Vorige week heb ik Dortmund zien voetballen in hetzeflde weer en misschien wel warmer, maar die speelden toch 10x beter. (nu krijg ik weer te horen dat zij betere conditie hebben :+)
Dat is wel frapant, ik woon 20 kilometer van Dortmund vandaan en vorige week was het hier helemaal niet zo warm als gisteren, was hoogstens ene keer 28 graden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Bah.. Cocu heeft te veel geleerd van Fred Rutten.

Ik lees hier in het brabants dagblad dat Cocu vindt dat ajax favoriet is en dat PSV moet proberen zo lang mogelijk bovenin mee te doen..

Dit irriteert mij zo erg.. PSV moet mee doen om de titel, PSV en ajax zijn beide favoriet.. Met zo'n instelling zal PSV inderdaad geen favoriet zijn.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Waar kan je je druk over maken. Nee het tempo was niet hoog genoeg voor de rest van het jaar, maar Roda gaf nu ook niet echt aanleiding om meer gas te geven. Ook in dit tempo werd het 3-0. Het gaat vast vanzelf beter.

Je kunt het vergelijken met een CL-kwalificatiewedstrijd of de Duitse supercup maar daar werd van de respectievelijke teams ook meer gevraagd en waren de directe belangen hoger. Het is ook wel weer typisch om na één competitiewedstrijd een klaagzang te beginnen. De punten zijn binnen, geen blessures, geen tegendoelpunten. Op naar volgende week en kijken hoe de wedstrijd dan verloopt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
aicaramba schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:04:
Bah.. Cocu heeft te veel geleerd van Fred Rutten.

Ik lees hier in het brabants dagblad dat Cocu vindt dat ajax favoriet is en dat PSV moet proberen zo lang mogelijk bovenin mee te doen..

Dit irriteert mij zo erg.. PSV moet mee doen om de titel, PSV en ajax zijn beide favoriet.. Met zo'n instelling zal PSV inderdaad geen favoriet zijn.
Maak je niet zo druk... Alles wat aan het begin van het seizoen gezegd wordt is toch grote onzin? Stijn Schaars zei het goed; pas na een duel of 15/16 kun je echt zien waar iedereen staat en wat in zijn algemeen het niveau is van elke ploeg. Tot dan gewoon niet moeilijk doen over wat er gezegd wordt.

Wat Cocu ook zegt, het is toch duidelijk dat Ajax en PSV altijd om de titel strijden? Als je dat aanneemt is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Als je zegt dat je altijd voor het kampioenschap gaat ben je arrogant, als je zegt dat je meedoet ben je te bescheiden. Wat willen we nou? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind dat ajax en PSV beide kampioen worden als doel moeten hebben.. Ik vind dat niet arrogant, ik vind dat realistisch gezien de status van de twee clubs.
De reden dat ik me daar zo aan irriteer is omdat ik dat heel erg heb overgehouden aan het tijdperk Rutten..
Bij hem kreeg ik het idee dat hij zichzelf alleen maar deed ingraven voor als het niet lukte kampioen te worden.

Ik zeg ook nergens dat PSV slecht gaat spelen, maar ik denk dat de instelling om 'bovenin mee te draaien' niet zorgt voor een winnaarsmentaliteit. En dat is net iets wat PSV de laatste jaren heeft gemist.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 03-08-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

aicaramba schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:31:
Ik vind dat ajax en PSV beide kampioen worden als doel moeten hebben.. Ik vind dat niet arrogant, ik vind dat realistisch gezien de status van de twee clubs.
De reden dat ik me daar zo aan irriteer is omdat ik dat heel erg heb overgehouden aan het tijdperk Rutten..
Bij hem kreeg ik het idee dat hij zichzelf alleen maar deed ingraven voor als het niet lukte kampioen te worden.

Ik zeg ook nergens dat PSV slecht gaat spelen, maar ik denk dat de instelling om 'bovenin mee te draaien' niet zorgt voor een winnaarsmentaliteit. En dat is net iets wat PSV de laatste jaren heeft gemist.
Ja en vorig jaar was het het omgekeerde, toen schreeuwden ze van de daken dat ze kampioen moesten worden, die zelfopgelegde druk hebben ze wel goed gedaan...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:55

Fiber

Beaches are for storming.

Voor mij is er maar één favoriet, en dat is Feyenoord... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
LuNaTiC schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:37:
[...]

Ja en vorig jaar was het het omgekeerde, toen schreeuwden ze van de daken dat ze kampioen moesten worden, die zelfopgelegde druk hebben ze wel goed gedaan...
Ik was blij dat ze die instelling hadden. Ookal is het uiteindelijk niet gelukt om kampioen te worden.. Na jaren het getemper van de verwachtingen door Rutten was ik erg blij dat er een trainer was die zichzelf de eis stelde om kampioen te worden.. Ik had ook graag dat Advocaat was gebleven..

Ik wil ook niet zeggen dat ik denk dat Cocu een slechte trainer is, maar ik ben door het Rutten tijdperk het getemper van de verwachtingen ontzettend moe geworden.. PSV is een topclub in Nederland die wordt geacht kampioen te worden.. Met die druk moeten de spelers die PSV heeft/koopt maar mee om kunnen gaan. Dat is een van de dingen die er bij hoort als je bij een top club wil spelen, druk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik denk je dat je de importantie van het uitspreken van een ambitie vs het hebben van een ambitie overschat, gezien het geen enkele correlatie lijkt te hebben met het resultaat.

Gezien PSV de laatste jaren uitgegroeid lijkt te zijn tot een van de meeste gehate (zo niet de meest gehate) clubs in Nederland, vind ik het alleen maar een pluspunt voor Cocu hoe hij zichzelf en PSV presenteert.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik denk dat het niet uitspreken van ambitie nooit de ambitie ten goede zal komen. Of het negatief zal uitpakken kan ik niet zeggen, maar ten goede komen zal het niet.

Dat PSV de meest gehate club is komt vooral door constante gezeur bij de scheidsrechter en door maniertjes van bepaalde spelers.. Niet door het uitspreken van ambitie..

Edit: Al kan het natuurlijk wel zijn dat het gezeur bij de scheidsrechter, de maniertjes, het Lens incident kan komen door het voelen van druk..

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 03-08-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

aicaramba schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:56:
Ik denk dat het niet uitspreken van ambitie nooit de ambitie ten goede zal komen. Of het negatief zal uitpakken kan ik niet zeggen, maar ten goede komen zal het niet.
Ik probeer net aan te tonen dat het geen enkel verschil lijkt te maken: wanneer ze het wel uitspreken, worden ze geen kampioen, doen ze voorzichtig, worden ze ook geen kampioen. Het moet maar aangetoond worden dat het wél uitspreken een positief effect heeft.
Dat PSV de meest gehate club is komt vooral door constante gezeur bij de scheidsrechter en door maniertjes van bepaalde spelers.. Niet door het uitspreken van ambitie..
Ik heb nergens gezegd dat er een causaal verband bestaat tussen het uitspreken van een ambitie en hoe PSV gehaat is. Dat ligt vast aan veel andere factoren (de spelers is er een, de imago van koopclub en zelfs subsidieclub is een andere, en wellicht nog wel meer). Ik zeg alleen dat PSV best pas op de plaats mag maken en zich bescheiden mag opstellen, gezien de metamorfose van het team en de prestaties van de afgelopen jaren. Dit zal allicht helpen in de beeldvorming. Na een paar wedstrijden lijkt het zijn vruchten al af te werken, die combinatie van een nieuw team, bescheidenheid en een frisse eenheid die bereid lijkt te zijn om voor elkaar te werken (al moet nog maar blijken hoe dit over een paar wedstrijden is). Zelfs de grootste PSV-haters en ajacieden in mijn omgeving complimenteren mij/PSV met dat het zo'n leuk team is.

Maar laten we het vooral niet meer opblazen dan nodig is: de uitspraak van Cocu lijkt me gewoon terecht en genuanceerd, zonder al teveel in te graven en in een underdogpositie te manoevreren. Het is ook bij PSV echt wel de interne ambitie binnen de club en de selectie om mee te gaan doen om het kampioenschap en om kampioen te worden.

Maar dit mag best wel een beetje met bescheidenheid in de media worden gecommuniceerd, en volgens mij doet Cocu dit zo prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik denk ook niet dat Cocu zich probeert in te graven. Maar ik stoor me aan het 'in de underdog positie willen zijn'. Ik vind dat PSV wél als ambitie uit mag spreken dat ze kampioen willen worden. Of het beter is weet ik niet, maar ik weet wel dat ík dat liever zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:40
Met een beetje mazel komt er geen club meer overheen :P Of ben ik nou wat overmoedig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:58:
Met een beetje mazel komt er geen club meer overheen :P Of ben ik nou wat overmoedig
Denk dat PSV er meteen al overheen gaat, vorig jaar ging het ook al zo simpel en ze hebben zat vertrouwen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
LuNaTiC schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:52:
Gezien PSV de laatste jaren uitgegroeid lijkt te zijn tot een van de meeste gehate (zo niet de meest gehate) clubs in Nederland, vind ik het alleen maar een pluspunt voor Cocu hoe hij zichzelf en PSV presenteert.
Nou weet niet waar je dat "gehate" vandaan haalt eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Harribo schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

Nou weet niet waar je dat "gehate" vandaan haalt eigenlijk...
Nou vanuit mijn omgeving kan ik wel zeggen dat het klopt. Waar het midden 2000 nog meer was dat men het jammer vond dat hun eigen club niet won maar PSV de titel pakte, nu is het echt dat het grootste deel zegt PSV een kutclub te vinden en hoopt dat, als hun eigen club niet wint, PSV het in ieder geval niet wordt. Jammer, maar kan er zo weinig aan doen. Maakt over voetbal praten met vrienden als PSV'er er in ieder geval niet leuker op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hier ook met name uit m'n omgeving, maar ook wat ik op verschillende fora en social media lees. Kijk ook maar eens op een paar linkjes uit deze google search: https://www.google.nl/sea...UTF-8&hl=en&client=safari

Edit: wellicht niet de beste links als voorbeeld, zie ik nu. Toch merk ik dat PSV stukken minder gegund wordt dan vroeger. Maar wellicht is dat persoonlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door LuNaTiC op 03-08-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

TB1989 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:31:
[...]

Nou vanuit mijn omgeving kan ik wel zeggen dat het klopt. Waar het midden 2000 nog meer was dat men het jammer vond dat hun eigen club niet won maar PSV de titel pakte, nu is het echt dat het grootste deel zegt PSV een kutclub te vinden en hoopt dat, als hun eigen club niet wint, PSV het in ieder geval niet wordt. Jammer, maar kan er zo weinig aan doen. Maakt over voetbal praten met vrienden als PSV'er er in ieder geval niet leuker op :X
Mwoah, mijn twee vrienden zijn voor PSV, en zij doen hun stinkende best om Ajax zo zwart mogelijk te houden en alles bij PSV is perfect en goed. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

en dat verandert de situatie want... (Ajax was nl altijd al de meest gehate club van NL, en natuurlijk dat PSV-ers hun eigen club niet zwartmaken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wat dat betreft is PSV altijd de meest gehate club geweest in deze regio (A'dam e.o.), vanwege i.d.d. het koopclub imago (en natuurlijk het nog winnen van kampioenschappen daarmee ook). Op sportief historisch vlak natuurlijk Feijenoord, maar naast historisch sentiment is het op sportief (en financieel) vlak natuurlijk allang geen serieuze concurrent meer geweest. Feijenoord staat buiten kijf, denk niet dat er iemand hen liever de titel gunt dan zelfs PSV maar veel zal het niet schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mwoah, als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt dan liever Feyenoord ;).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Zo, ik ga zo eens naar het ADO-stadion fietsen met mijn zoon - uurtje heen, uurtje terug.

Lekker weer, lekker potje voetbal... 8)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hopelijk blijven de punten daar ook in Den Haag. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Eerst eventjes Sparta - Jong PSV kijken. De Nooijer net een enorme kans, daarvoor Antonio voor PSV. Niveau is niet zo enorm hoog, maar leuk om te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
1-0 voor Jong PSV, na een wat klungelige aanval. Sparta beter, maar echt heel creatief is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ah, thanks for the headsup.
Even aangezet, kijken hoe de jochies het doen. :)

Edit: 1-1, en blundertje.

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 03-08-2013 17:47 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Quad schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:25:
Hopelijk blijven de punten daar ook in Den Haag. :+
Ik zit in een ADO-vak... Vol in de zon ter hoogte van de middenstip. Lekkâh!

8)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ga de wedstrijd helaas niet kunnen zien ivm een BBQ -O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
2-1 voor Sparta, weer blunder van de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

2-2, nu Sinouh die niet helder lijkt te zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Zoonlief heeft wel al door dat er eventueel niet te hard gejuicht kan worden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gewoon doen, gratis bier. *O*

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 8 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum