En dat is ook de reden dat Park zo belangrijk kan worden bij PSV. Een speler die gewend is om er altijd hard voor te werken om in te zetten als de jonkies even een dipje hebben!
Heerlijke wedstrijd gezien gisteren, ook erg fijn om eerste ring op de middenlijn te zitten 
Voor mij twee spelers die er echt boven uit staken; Bruma en Bakkali. Bruma vond ik echt ontzettend sterk spelen, maar ook Rekik en Brenet deden het uitstekend. Maher was wat onzichtbaar en Willems vond ik op een aantal goede acties na toch veel te laconiek. Depay had zijn wedstrijd ook niet, maar denk dat elke PSV'er blij was met zijn goal, wat ziet dat er toch vele malen mooier uit in het stadion dan op tv! Leek wel slowmotion
Voor mij twee spelers die er echt boven uit staken; Bruma en Bakkali. Bruma vond ik echt ontzettend sterk spelen, maar ook Rekik en Brenet deden het uitstekend. Maher was wat onzichtbaar en Willems vond ik op een aantal goede acties na toch veel te laconiek. Depay had zijn wedstrijd ook niet, maar denk dat elke PSV'er blij was met zijn goal, wat ziet dat er toch vele malen mooier uit in het stadion dan op tv! Leek wel slowmotion
Verwijderd
Af en toe denk je toch 'als Feyenoord al die spelers had kunnen behouden waren ze met twee vingers in de neus kampioen geworden.'
Van Gaal laat Sneijder buiten de selectie voor de oefenpot tegen Portugal op 14 augustus.
Zou het zijn om hem 'op scherp' te krijgen en dan alsnog gewoon mee nemen naar Brazilië?
Of heeft Sneijder zich gewoon afgemeld ivm de Turkse bekerfinale kort daarvoor?
Daarnaast Paul Verhaegh van FC Augsburg (!) wel in de selectie.
Zou het zijn om hem 'op scherp' te krijgen en dan alsnog gewoon mee nemen naar Brazilië?
Ben ook wel benieuwd waarom Sneijder er niet in zit. Ik beweer helemaal niet een goed zicht te hebben op het gedrag van spelers, maar ik zou het niet gek vinden dat Sneijder zijn topvorm pas weer bereikt als de vanzelfsprekendheid van het NL-elftal niet gegarandeerd wordt. Wat ik ervan zie doet hij het bij Galatasaray best aardig. Maar goed, een andere reden kan zijn dat Louis VdV beter vindt combineren met b.v. van Persie?Lampie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:14:
Van Gaal laat Sneijder buiten de selectie voor de oefenpot tegen Portugal op 14 augustus.
Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat ome Louis de selectie zo door elkaar gooit. Ik heb na het EK namelijk geen enkele verwachtingen meer voor het WK en vind het dan juist wel mooi om eens wat andere namen te zien spelen.
Van Gaal investeert in de jeugd, spelers die er echt nog wat van opsteken. In de eerste plaats moet Sneijder eerst nog maar eens zn selectie verdienen en in de tweede plaats heeft hij toch niets aan zo'n oefenwedstrijd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
30 jaar? Poeh hey.... Nouja, jonger dan de meeste toppers straks in RioLampie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:14:
Op welke spelers doel je dan? Bruma en Rekik zijn volgens mij niet beter dan de Vrij en BMI.Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:08:
Af en toe denk je toch 'als Feyenoord al die spelers had kunnen behouden waren ze met twee vingers in de neus kampioen geworden.'
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Dat valt te bezien. Tot nu toe maken ze een erg sterke indruk, maar BMI/De Vrij spelen dan wel weer al een stuk langer en regelmatiger hun wedstrijden op redelijk tot goed niveau. Ben benieuwd wat ze klaar kunnen spelen, ik vond gisteren Bruma indrukwekkend.Railgunner schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:53:
[...]
Op welke spelers doel je dan? Bruma en Rekik zijn volgens mij niet beter dan de Vrij en BMI.
Nog even over PSV gisterenavond: Ze speelden inderdaad zeer goed en het was leuk om naar te kijken, score had alleen nog hoger moeten zijn.
Maar laten we nu wel even met beide beentjes op de grond blijven staan want dat Zulte Waregem stelt nou ook niet zo veel voor. Die hebben vorig seizoen waarschijnlijk heel veel geluk gehad om vervolgens Europees te mogen spelen.
We gaan wel zien hoe PSV ervoor staat de komende tijd. In ieder geval goed actief bezig geweest op de transfermarkt maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk.
Maar laten we nu wel even met beide beentjes op de grond blijven staan want dat Zulte Waregem stelt nou ook niet zo veel voor. Die hebben vorig seizoen waarschijnlijk heel veel geluk gehad om vervolgens Europees te mogen spelen.
We gaan wel zien hoe PSV ervoor staat de komende tijd. In ieder geval goed actief bezig geweest op de transfermarkt maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk.
Sneijder hoeft zijn selectie niet te verdienen imo. Er is maar 1 speler geweest die ondanks blessures/slechte vorm in het seizoen. Altijd in top vorm is en z'n niveau haalt en dat is Sneijder.ph4ge schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:37:
Van Gaal investeert in de jeugd, spelers die er echt nog wat van opsteken. In de eerste plaats moet Sneijder eerst nog maar eens zn selectie verdienen en in de tweede plaats heeft hij toch niets aan zo'n oefenwedstrijd.
Ik snap dan ook echt niet waarom hij altijd gezeik krijgt. Als hij ergens moet staan, dan staat hij er. Van Persie daarintegen heeft bijna altijd krediet terwijl hij er op toernooien niet staat.
Ik vind het ook niet bepaald begrijpelijk dat de beste speler van het WK in 2010 nu niet geselecteerd is. Misschien doordat hij geen genoegen neemt met een reserverol en vervolgens gaat zitten mopperen op de bank, is ook niet altijd goed voor de teamspirit als een of andere vedette gaat zitten muiten.
Altijd top vorm en zijn niveau haalt? Laat me niet lachen. Zwak sinds medio 2011 en het lijkt niet veel beter te worden. Ja, ik hoop ook echt dat hij weer top wordt, maar dat is hij nu niet. WK 2010 was hij fenomenaal, maar dat is alweer 3 jaar geleden. En laten we eerlijk zijn; in de voetballerij kan er veel gebeuren in 3 jaar.
Ik vind het goed dat Van Gaal het niet schuwt vedettes niet te selecteren, ook zij moeten een selectie verdienen.
Ik vind het goed dat Van Gaal het niet schuwt vedettes niet te selecteren, ook zij moeten een selectie verdienen.
Tijdens het EK was hij de enige Nederlander die nog een beetje wat liet zien. Maar dan nog... hij is nu op een half zijspoor beland en ik ben benieuwd of hij nog op gaat leven bij Galatasaray, als hij in vorm is is het natuurlijk een goede toevoeging.TB1989 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:41:
Altijd top vorm en zijn niveau haalt? Laat me niet lachen. Zwak sinds medio 2011 en het lijkt niet veel beter te worden. Ja, ik hoop ook echt dat hij weer top wordt, maar dat is hij nu niet. WK 2010 was hij fenomenaal, maar dat is alweer 3 jaar geleden. En laten we eerlijk zijn; in de voetballerij kan er veel gebeuren in 3 jaar.
Over de huidige selectie:
Ik vind vooral de verdediging erg matig, alleen maar spelers uit de Eredivisie en een Verhaegh die met alle respect bij een Duitse middenmotor speelt. Aanvallend zit het wel goed en op het middenveld zijn ook zat spelers die dat goed in kunnen vullen.
Welke verdedigers zou je dan willen selecteren?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Sneijder is een aflopende zaak, ik zou volledig op Maher inzetten. Maher lijkt een hele goede klik met Van Persie te hebben. Aangezien het wel heel raar moet lopen wil Van Persie niet de eerste spits zijn, zou ik daar op wedden. Sneijder gaat toch iedere keer voor eigen succes en loopt Van Persie in de weg.
[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 31-07-2013 15:55 ]
PSN: Finally_Chris
Maar Sneijder en Huntelaar werkt dan weer wel. Een Sneijder in vorm is nog altijd je beste speler. Waarom zou er dan voor Maher-van Persie gegaan moeten worden en niet voor Sneijder-Huntelaar.CR1691 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:54:
Sneijder is een aflopende zaak, ik zou volledig op Maher inzetten. Maher lijkt een hele goede klik met Van Persie te hebben. Aangezien het wel heel raar moet lopen wil Van Persie niet de eerste spits zijn, zou ik daar op wedden. Sneijder gaat toch iedere keer voor eigen succes en loopt Van Persie in de weg.
En bovendien bedoelde ik dat Sneijder niet altijd zijn top vorm en niveau haalt, alleen wanneer dat moet(op eind toernooien dan) zowel in 2010 als 2012, waar 2012 een seizen vol blessures van hem was en amper speeltijd.
Dat is het probleem: Er is niet veel beters!Railgunner schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:48:
Welke verdedigers zou je dan willen selecteren?
Linksback heb je alleen Blind, gevolgd door Willems of Buttner.
Rechtsback heb je of Janmaat of van Rhijn.
In het centrum dus BMI en de Vrij. Vlaar vind ik matig en Mathijsen is helemaal rijp voor een rollator.
Sneijder in vorm is veel minder dan een Van Persie in vorm. Met Sneijder-Huntelaar is er ook veel minder voetbal in je team dan met Maher-Van Persie. Mocht je Maher nog te jong vinden zou ik ook nog Van der Vaart boven Sneijder verkiezen. Die kan 60 minuten mee en daarna kan je hem mooi vervangen voor Maher bijvoorbeeld.
Sneijder is/was te druk met randzaken. Het was vooral Mourinho die hem in zijn topseizoen wist te raken. Nu die steun al een tijdje is weggevallen is Sneijder ook van zijn troon gevallen. Het is tijd voor vers bloed en Maher heeft de potentie om tot een betere speler uit te groeien dan Sneijder.
Sneijder is/was te druk met randzaken. Het was vooral Mourinho die hem in zijn topseizoen wist te raken. Nu die steun al een tijdje is weggevallen is Sneijder ook van zijn troon gevallen. Het is tijd voor vers bloed en Maher heeft de potentie om tot een betere speler uit te groeien dan Sneijder.
Sneijder heeft met alle respect dit wel over zichzelf afgeroepen. Meneertje had gewoon veel eerder moeten vertrekken bij Inter Milan en niet koppig blijven hangen om maar z'n dikke zak met geld op te strijken als een boos kind die zijn snoepje niet krijgt. Uiteindelijk gecapituleerd en naar Turkije vertrokken naar een competitie waar eigenlijk alleen topspelers naar toe verkassen in de nadagen van hun caririere. Vervolgens erg middelmatige optredens vertoond en dan is het niet zo gek dat je opeens niet meer zo belangrijk bent.
Begrijp me goed, Sneijder in vorm is de beste speler van nederland. Maar deze gozer is al goed een jaar uit vorm en dan vraag ik me af of je er dan nog wel gaat komen. De concurrentie wordt er niet minder om, zeker nu er weer een nieuwe lichting aan de deur begint te kloppen.
Begrijp me goed, Sneijder in vorm is de beste speler van nederland. Maar deze gozer is al goed een jaar uit vorm en dan vraag ik me af of je er dan nog wel gaat komen. De concurrentie wordt er niet minder om, zeker nu er weer een nieuwe lichting aan de deur begint te kloppen.
Het jaar dat hij met Inter de CL won was hij misschien de beste speler van NL maar RvP steekt met kop en schouders boven elke speler uit nu.Miki schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:08:
En dat doet RvP al een paar jaar, op dat ene jaar van Sneijder na dan.
RVP moet alleen wat meer scoren in Oranje. Laatst weer een samenvatting van afgelopen WK bekeken en daarin speelde hij erg ongelukkig.
Op het EK was iedereen slecht. Ik kan geen één speler noemen die een voldoende haalde. Wat een wanvertoning was dat zeg
. Onvoorstelbaar als je er zo aan terugdenkt.
Understatement, Sneijder was dat jaar de beste speler ter wereld. Maar is toen gewoon genegeerd voor de gouden bal.rikoos schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:36:
[...]
Het jaar dat hij met Inter de CL won was hij misschien de beste speler van NL maar RvP steekt met kop en schouders boven elke speler uit nu.
Laatst ook een samenvatting van dat EK bekeken, was echt een afgang. Zat totaal geen drive in het elftal.CR1691 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:46:
Op het EK was iedereen slecht. Ik kan geen één speler noemen die een voldoende haalde. Wat een wanvertoning was dat zeg. Onvoorstelbaar als je er zo aan terugdenkt.
Was ook te kansloos dat we ondanks 2 nederlagen nog kans hadden om door te gaan als we van Portugal met 2-0 zouden winnen
Ook heel sfeerloos daar in Kharkov als je het vergelijkt met Bern in 2008.
Kwam trouwens nog deze tegen:
Ik denk dat van Basten geïnspireerd was door deze goal
Ow, wat een goal! Wat een goal! Wat een schitterend doelpunt zeg
[ Voor 22% gewijzigd door Vlassie1980 op 31-07-2013 16:57 ]
Verwijderd
Wijnaldum, Fer, Castaignos en Ake zouden naast Rekik en Bruma niet misstaan bij Feyenoord dacht ik.Railgunner schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:53:
[...]
Op welke spelers doel je dan? Bruma en Rekik zijn volgens mij niet beter dan de Vrij en BMI.
Verwijderd
Dacht even, verhip dat is scherp geformuleerd tot ik het nog eens las en zag dat ik het verkeerd zag: 'Understatement, Sneijder was dat jaar de beste speler ter wereld. Maar is toen gewoon genegeerd door de bal.'HamburgerHenk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:47:
[...]
Understatement, Sneijder was dat jaar de beste speler ter wereld. Maar is toen gewoon genegeerd voor de gouden bal.
Dan nog zie ik Feyenoord niet 'met twee vingers in de neus' kampioen worden. Fer en Wijnaldum zijn goede spelers, maar Castaignos en Ake moeten hun potentie nog zien waar te maken.Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:06:
Wijnaldum, Fer, Castaignos en Ake zouden naast Rekik en Bruma niet misstaan bij Feyenoord dacht ik.
Dat "zwak" is nog altijd stukken beter dan een aantal middenvelders die nu opgeroepen worden, zeg maar zo'n beetje allemaal.TB1989 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:41:
Castaignos heb ik zelden goede dingen zien doen. Ja tijdje bij Feyenoord ballen erin tikken die hij op een presenteerblaadje kreeg. Maar verder, vind het echt tot nu toe een hele zwakke spits.
Op linksback zie ik Viergever nog niet langskomen. Bij AZ gaat 'ie nu ook op linksback spelen, dus dat zal Van Gaal leuk vinden. Als hij een beetje in zijn positie komt denk ik dat hij een stuk beter kan zijn dan Blind.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Onderschat Nelom ook niet. De signalen zijn sterk dat hij dit seizoen regelmatig gaat spelen bij Feyenoord. Maar Indi is in mijn ogen de beste LB van Oranje, veel beter dan de alternatieven in ieder geval verdedigend. Zet hem links en Heitinga of Vlaar in zijn plaats centraal zou ik zeggen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Harribo schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:22:
Castaignos heb ik zelden goede dingen zien doen. Ja tijdje bij Feyenoord ballen erin tikken die hij op een presenteerblaadje kreeg. Maar verder, vind het echt tot nu toe een hele zwakke spits.
Op een presenteerblaadje... Juist ja
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ub_vvkkveKk]
Hier een hele compilatie vol doelpunten van Castaignos bij Feyenoord. Als je ziet hoe makkelijk hij ze afrond is het onbegrijpelijk dat hij het vorig jaar zo moeilijk had. Die gozer had bij Feyenoord moeten blijven, daar had hij zijn potentie helemaal waar kunnen maken en alsnog een toptransfer kunnen verdienen. Dat jaartje Italië heeft hem totaal niet goed gedaan. Ik geloof nog steeds in het talent van Luc, is gewoon een uitstekende spits in wording.
Hier een hele compilatie vol doelpunten van Castaignos bij Feyenoord. Als je ziet hoe makkelijk hij ze afrond is het onbegrijpelijk dat hij het vorig jaar zo moeilijk had. Die gozer had bij Feyenoord moeten blijven, daar had hij zijn potentie helemaal waar kunnen maken en alsnog een toptransfer kunnen verdienen. Dat jaartje Italië heeft hem totaal niet goed gedaan. Ik geloof nog steeds in het talent van Luc, is gewoon een uitstekende spits in wording.
Ik denk dat hij een jaar boven zichzelf is uitgestegen (feijenoord tijd). Inter hem gekocht heeft. daar vervolgens totaal niks heeft geleerd en nu dus weer van voren af aan moet beginnen. Hij heeft al een jaartje bij twente kunnen oefenen (soms zelfs ongelofelijk hoe die kansen om zeep heeft geholpen) maar aan het einde leek het alweer wat beter te gaan. Hopen dat hij nu na een hele voorbereiding zijn draai beter vindt. Persoonlijk vind ik hem hedendaags in het veld zo sloom overkomen.
edit: nu ik de goals heb bekeken, vind ik er inderdaad veel frommelgoals bij zitten. 2 of 3 maakt hij mooi. Iets wat een doorsnee spits ook lukt op een heel seizoen. Wat ik erger vind is hoe hij altijd reageert na een goal. Kan die niet eens gewoon juichen. Altijd met zo'n arrogante blik, ook al is het de 4-1 ofzo.
edit: nu ik de goals heb bekeken, vind ik er inderdaad veel frommelgoals bij zitten. 2 of 3 maakt hij mooi. Iets wat een doorsnee spits ook lukt op een heel seizoen. Wat ik erger vind is hoe hij altijd reageert na een goal. Kan die niet eens gewoon juichen. Altijd met zo'n arrogante blik, ook al is het de 4-1 ofzo.
[ Voor 24% gewijzigd door Chrosser op 01-08-2013 11:20 ]
Ik was/ben ook fan van Castaignos, maar het zijn wel echt veel frommelgoals, afvallende ballen etc.CR1691 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:46:
[video]
Als die ballen niet/minder voor zijn voeten komen heeft hij het een stuk lastiger.
Mijn grootste probleem met hem is (en dat was bij Feyenoord ook al) dat hij zeer veel buitenspel stond. Soms ook onterecht, maar hij hangt zo tegen de buitenspellijn aan dat je dat vanzelf krijgt.
We kennen toch allemaal die ene Italiaan die op die manier vele vele vele belangrijke goals heeft gemaakt
. Persoonlijk hou ik daar wel van, als je weg bent ben je ook echt weg namelijk, Castaignos is best een snelle speler.
Het haalt de vaart zo uit het spelletje alleen elke keer buitenspel
Als je dan alleen in de keeper staat moet hij er natuurlijk ook in, en dat lukte hem dit jaar niet zo.
Als je dan alleen in de keeper staat moet hij er natuurlijk ook in, en dat lukte hem dit jaar niet zo.
Mja, Castaignos maakte geen bijster goede indruk vorig seizoen: veel buitenspel en ook aardig wat gemiste kansen. Maar als je de statistieken erbij pakt valt het nog wel mee hoe de effectiviteit achteruit is gegaan:
2009–2011 Feyenoord 15 goals uit 37 gespeeld
2011–2012 Internazionale 1 goal uit 6 gespeeld
2012–2013 FC Twente 13 goals uit 33
Ik weet niet of hij bij feyenoord basisspeler was, maar 13 uit 33 is nauwelijks beroerder dan 15 uit 37. Neemt niet weg dat 13 goals te weinig is. Luuk de Jong had er 25 in het voorlaatste seizoen. Hopelijk komgt Castaignos dit jaar beter uit de verf!
2009–2011 Feyenoord 15 goals uit 37 gespeeld
2011–2012 Internazionale 1 goal uit 6 gespeeld
2012–2013 FC Twente 13 goals uit 33
Ik weet niet of hij bij feyenoord basisspeler was, maar 13 uit 33 is nauwelijks beroerder dan 15 uit 37. Neemt niet weg dat 13 goals te weinig is. Luuk de Jong had er 25 in het voorlaatste seizoen. Hopelijk komgt Castaignos dit jaar beter uit de verf!
Regeren is vooruitschuiven
Bij Feyenoord was het grootste "excuus" dat het team ook niet erg lekker liep... Dat seizoen werden ze 10e en dan met het gezeik met Mario Been etc. erbij..
Bij Feyenoord werd Luc direct in het diepe gegooid, voor de winterstop was het nog niet veel maar daarna kwam hij lekker los.Ben alleen bang dat hij nu niet meer dan een leuke spits gaat worden. Als hij bij Feyenoord was gebleven had hij al veel meer ervaring dan hij nu heeft en had hij ieder seizoen tegen de 20 goals kunnen maken.
Twente presteerde dit seizoen ook als een middenmotor en dan is het lastiger om 25 goals te maken dan in een team dat aanvallend speelt en voor de titel meedoet, zoals De Jong bij Twente had.
Blijft een beetje een kip-ei verhaal natuurlijk. Elke speler is er debet aan wanneer een team niet draait, ook castaignos. Maar dat het voor een spits een meer directe invloed heeft op cijfers (en die zijn voor een spits nu eenmaal belangrijk) dat is waar.
Ben heel benieuwd naar castaignos dit jaar, is toch een van de weinige nummer 9's in de eredivisie die goed zou moeten zijn voor ten minste 15-20 goals..
Ben heel benieuwd naar castaignos dit jaar, is toch een van de weinige nummer 9's in de eredivisie die goed zou moeten zijn voor ten minste 15-20 goals..
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou Pelle ook wel eens in een stroef draaiend elftal willen zien.Aghanim schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:55:
Twente presteerde dit seizoen ook als een middenmotor en dan is het lastiger om 25 goals te maken dan in een team dat aanvallend speelt en voor de titel meedoet, zoals De Jong bij Twente had.
Dat hebben we afgelopen seizoen naar mijn mening gezien. Pelle verbloemde dit grotendeels maar je kan niet zeggen dat Feyenoord lekker speelde, er zijn heel veel zwakke wedstrijden geweest die Pelle open brak. Naast Pelle scoort er haast niemand, je zou verwachten dat dat in een goed draaiend team wel het geval zou zijn...tweaker2010 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:46:
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou Pelle ook wel eens in een stroef draaiend elftal willen zien.
Immers..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Weet iemand hier eigenlijk hoe het zit met de VI-Seizoensgids? Als (trouw) abonnee ontvang je die normaliter gratis, maar tot op heden heb ik em niet binnen..
Hij ligt wel in de winkel zag ik..
Ja dat valt mij ook tegen. Hij ligt sinds gisteren in de winkel maar als abonnee heb ik hem ook nog niet ontvangen. Slechte zaak!
Wat vinden jullie dan van die seizoensgids? Heb hem ooit een keer gekocht, maar viel me toch wel wat tegen. Staan er veel lange interviews in? Dat is toch wel waar ik een magazine voor koop, statistieken en lijstjes kan ik wel op internet vinden.
Ik vind het probleem van de gids altijd dat er na uitgave nog redelijk wat transfers gebeuren, en het dus binnen een maand totaal outdated is.
Maar goed ik blijf het ook belachelijk vinden dat er nog transfers kunnen zijn na competitiestart.
Maar goed ik blijf het ook belachelijk vinden dat er nog transfers kunnen zijn na competitiestart.
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Vandaag hier in de bus gevallen samen met de gewone VI dus ze worden gewoon verstuurd maar kan zijn dat het door de geweldige postnl op sommige plaatsen vertraging opgelopen heeft.mefjoew schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:33:
Weet iemand hier eigenlijk hoe het zit met de VI-Seizoensgids? Als (trouw) abonnee ontvang je die normaliter gratis, maar tot op heden heb ik em niet binnen..
Ik heb hem niet bij mijn blad ontvangen. De nieuwe VI kreeg ik gisteren in de bus. Naja nog even afwachten en anders even bellen. Toch een mooie aanvulling op mijn verzameling.
Verwijderd
Wat gaat Vitesse vanavond doen tegen het Roemeense Petrolul? Volgens spits Hamza Younes van Petrolul heeft Vitesse een slechte verdediging. Zijn trainer Cosmin Contra stelt zich voorafgaande aan de wedstrijd tactischer op door te stellen dat Vitesse meer ervaring heeft.
http://www.gelderlander.n...-1.3938572?ref=bekijk_ook
http://www.gelderlander.n...-1.3938572?ref=bekijk_ook
Even terugkomen op castaignos, Finnbogasonn speelde ook niet bepaald in een goed draaiend elftal. Maakte er toch aardig wat meer dan Castaignos, en die heeft bij inter gespeeld!
There, i fixed it.Chrosser schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:46:
Even terugkomen op castaignos, Finnbogasonn speelde ook niet bepaald in een goed draaiend elftal. Maakte er toch aardig wat meer dan Castaignos, en die heeft bij inter gespeeld! getraind
Ter verdediging van Castaignos is het natuurlijk wel zo dat Twente een andere tactiek had dan alle ballen op Pelle (of Finnbogason). Chadlli en Tadic kwamen ook vaak naar binnen. En dan heeft Bulykin ook nog aardig wat gespeeld, alhoewel dat ook wel wat zegt over de vorm van Castaignos. Als je er elke week een inlegt wordt je gewoon (de hele wedstrijd) opgesteld.
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
Vitesse vlak voor tijd op 1-1 tegen Petrolul. Hebben voorgestaan door een pingel van Reis. Staan wel een beetje onder druk nu.
Hoe krijg je het als Vitesse voor elkaar om daar 1-1 tegen te spelen... Het is uit, dus in zijn algemeen een goed resultaat. Maar toch

Enorm slechte zaak dat zelfs het o zo ambitieuze Vitesse wanprestaties begint te leveren in Europa. Waar moet dit naar toe met onze competitie. Utrecht en Vitesse blijken geen schim meer van het team van vorig jaar te zijn, Twente is al een jaar geen ploeg meer om serieus rekening mee te houden. Afbakening met traditionele top drie lijkt zich af te tekenen dit jaar, al zie ik AZ dit jaar nog wel goede zaken doen.
Poeh, onze competitie lijkt weer aan kwaliteit te hebben ingeboet, zeker nu er dus bij clubs als Vitesse geen vervangers voor van Ginkel en Bony komen. Jammerjammer.
Poeh, onze competitie lijkt weer aan kwaliteit te hebben ingeboet, zeker nu er dus bij clubs als Vitesse geen vervangers voor van Ginkel en Bony komen. Jammerjammer.
http://www.vi.nl/nieuws/2...met-inlijven-van-Park.htm
Die aankoop van Park was een duur grapje voor QPR, kon het niet laten om wat statistieken er bij te pakken.
Het schijnt dat QPR rond de twee miljoen pond voor hem heeft betaald vorig jaar, nu mag hij transfervrij vertrekken.
, als het salarisplafond van PSV slechts 1/3 van zijn huidige salaris is dan ga je over de 5 miljoen euro dat je kan afschrijven.
Maar goed dan heb je ook wat
, hij heeft 20 premier league wedstrijden gespeeld waarvan 15 als basisspeler, 0 goals and 3 assists, nou dat was een geweldige aankoop zeg. 
Volgend jaar promoveren ze weer, komt het grote geld weer binnen, kopen ze weer te dure nutteloze spelers, worden ze weer de premier league uitgetrapt en hebben we hetzelde verhaal weer, is dat niet geweldig?
Ach nou ja nu is het afwachten hoe graag Park voor PSV wil spelen, kan nog wel eens een lange soap worden.
Die aankoop van Park was een duur grapje voor QPR, kon het niet laten om wat statistieken er bij te pakken.
Het schijnt dat QPR rond de twee miljoen pond voor hem heeft betaald vorig jaar, nu mag hij transfervrij vertrekken.
Maar goed dan heb je ook wat
Volgend jaar promoveren ze weer, komt het grote geld weer binnen, kopen ze weer te dure nutteloze spelers, worden ze weer de premier league uitgetrapt en hebben we hetzelde verhaal weer, is dat niet geweldig?
Ach nou ja nu is het afwachten hoe graag Park voor PSV wil spelen, kan nog wel eens een lange soap worden.
QPR krijgt aan TV inkomsten in de Championship al meer dan wat PSV over 2 seizoenen krijgt.
⏩ PVOutput☀️
Eigenlijk interesseert me dit niet zo heel veel, mijn punt is dat dit soort clubs totaal niet bouwen aan een elftal, ze kopen gevestigde dure spelers en bidden dat ze erin blijven en als dat niet gebeurt gooien ze hun eruit.Quad schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 23:59:
QPR krijgt aan TV inkomsten in de Championship al meer dan wat PSV over 2 seizoenen krijgt.
QPR had dan veel meer geld mogelijkheden dan nederlandse top clubs maar waren ze beter dan Bijv. Ajax of PSV?, ik heb mijn twijfels.
De fout van QPR is dat ze geïnvesteerd hebben in te dure en oude spelers die niet veel toe te voegen hadden. Ze vergaten te investeren in jonge talentvolle spelers die juist iets extra's aan een team kunnen toevoegen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Vitesse mag er helaas nog niet gerust op zijn denk ik. Zetten die Roemenen vanaf het begin zo aan als zij na die achterstand deden dan krijgt Vitesse het nog lastig genoeg, ook in Arnhem.TB1989 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:31:
Hoe krijg je het als Vitesse voor elkaar om daar 1-1 tegen te spelen... Het is uit, dus in zijn algemeen een goed resultaat. Maar toch
Heb op zich niet veel met Vitesse maar los daarvan hoop ik wel dat er dit seizoen meer Nederlandse clubs overwinteren in de Europese toernooien dan afgelopen seizoen.
Kan een PEC supporter mij vertellen of Diederik Boer er dit weekend in staat? Ik zag dat de laatste oefenwedstrijden Begois in de goal stond en vroeg me af wie van de twee nu met de competitiestart er in staat. Ook aangezien Boer bij een paar clubs op het verlanglijstje stond.
Ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken over dit seizoen. Natuurlijk worden elk jaar de beste spelers verkocht. Maar er gaan ook nieuwe pareltjes opstaan en ik denk meer dan ooit uit eigen opleiding. Misschien zullen aan het einde van het seizoen niet zo'n waslijst aan goede spelers vertrekken als dit jaar maar.. als ik komend seizoen alleen al Feyenoord kijk (BMI, de vrij, clasie, hopelijk Pelle) dan lopen daar toch pareltjes tussen die zich komend seizoen moeten laten zien. PSV gaan van de nieuwe spelers misschien ook spelers echt doorbreken. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Ajax en zo zullen ook bij andere clubs weer leuke en goede spelers doorbreken. noem een Tadic, Finnbogasonn, misschien zelfs een Huppertz, Reis, Gudelj, Viergever en noem ze allemaal maar op. Met andere woorden ook dit jaar hebben we weer genoeg om naar te kijken. Er zullen alleen accenten verschoven worden en andere teams zullen zich misschien aandienen ten opzichte van de afgelopen jaren.
edit: wat gaat de uitslag vanavond worden? ik gok 3-0 voor ajax. Denk dat Roda met 10e in het strafschopgebied gaat parkeren met hier en daar een speldenprikje in de counter
edit: wat gaat de uitslag vanavond worden? ik gok 3-0 voor ajax. Denk dat Roda met 10e in het strafschopgebied gaat parkeren met hier en daar een speldenprikje in de counter
[ Voor 8% gewijzigd door Chrosser op 02-08-2013 09:51 ]
Vitesse zonder Bony en ook van Ginkel is gewoon een zeer middelmatige ploeg.
Vitesse kan misschien Piazon huren van Chelsea. Zat al heel lang aan hem te denken als versterking voor Feyenoord. Je kunt hem perfect een jaartje huren, hebt dan een retesnelle linksbuiten die een actie in huis heeft en kan bovendien ook nog als aanvallende middenvelder uit de voeten. Zou voor zowel Feyenoord als Vitesse een hele goede aanwinst kunnen zijn.
Doe dan maar Feyenoord
Precies mijn gedachte
.
Ik verwacht een moeizame 2-1 zege. Tegen AZ ging het ook niet echt vloeiend en ik verwacht net als jij dat Roda JC zich erg verdedigend op gaat stellen.Chrosser schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:49:
Leuke natrap van Boerrigter richting Frank de Boer .... Ook niet netjes zijn van Frank richting hem dus kan zijn reactie wel begrijpen.
Het helpt als je de desbetreffende reactie er ook even bij vermeldt. Dat maakt je bericht wat minder cryptisch...rikoos schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:58:
Leuke natrap van Boerrigter richting Frank de Boer .... Ook niet netjes zijn van Frank richting hem dus kan zijn reactie wel begrijpen.
Ik denk dat hij dit stukje bedoeld: http://www.elfvoetbal.nl/...t-de-boer-veeg-uit-de-panAnakha schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:03:
[...]
Het helpt als je de desbetreffende reactie er ook even bij vermeldt. Dat maakt je bericht wat minder cryptisch...
Dat zal deze zijn: http://www.fcupdate.nl/vo...ft-niets-tegen-me-gezegd/
Maar inderdaad, de reactie erbij zou wel fijn zijn..
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik denk dat het vanavond een weinig aantrekkelijke wedstrijd gaat worden. Het dak schijnt dicht te gaan in verband met mogelijke onweersdreiging, dus het wordt lekker warm en benauwd in de ArenA. Ik verwacht een 2-0 met een defensief Roda waar Ajax in laag tempo (door de omstandigheden) niet heel gevaarlijk tegen gaat worden.
Ga er maar vanuit dat Boer gewoon op doel staatwildcardxl schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 07:37:
Kan een PEC supporter mij vertellen of Diederik Boer er dit weekend in staat? Ik zag dat de laatste oefenwedstrijden Begois in de goal stond en vroeg me af wie van de twee nu met de competitiestart er in staat. Ook aangezien Boer bij een paar clubs op het verlanglijstje stond.
Life is what happens while you're busy making other plans
Wel relaxed dat Roda Malki kwijt is, dat was toch wel hun belangrijkste speler.Koppensneller schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:11:
Ik denk dat het vanavond een weinig aantrekkelijke wedstrijd gaat worden. Het dak schijnt dicht te gaan in verband met mogelijke onweersdreiging, dus het wordt lekker warm en benauwd in de ArenA. Ik verwacht een 2-0 met een defensief Roda waar Ajax in laag tempo (door de omstandigheden) niet heel gevaarlijk tegen gaat worden.
Verwijderd
Vind roda wel een ploeg voor de eredivisie, en zonder hem zou het wel eens lastig kunnen worden.
Ik ben er toch niet bij vanavond, zitje naast me blijft leeg en alleen is ook maar alleen
dan maar de samenvatting kijken.
Ik ben er toch niet bij vanavond, zitje naast me blijft leeg en alleen is ook maar alleen
Misschien kun je je kaartjes op de kaartenmarkt aanbieden?
geen slecht idee aangezien het sowieso uitverkocht is. Zit wel een limiet aan trouwens, 5 x per seizoen oid?Railgunner schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:27:
Misschien kun je je kaartjes op de kaartenmarkt aanbieden?
En anders kun je kaarten ook altijd nog verkopen op Viagogo.
Yess, Augustus begint goed, afgelopen maandag in Italië via de iPad EL/FOX besteld en dat duurt dan 5 dagen, dus ik kom terug vanochtend in NL en ik dacht 'ff checke' na 10 minuten beteuterd naar een ziggo melding zitten te staren dat deze zender geen deel uit maakt van mijn abonnement de telefoon maar eens ter hand genomen en de wachtrij van 10 minuten aangegaan, tijdens het wachten sprong het beeld ineens op de JC Schaal wedstrijd AZ - Ajax. Kortom ik kan aan de bak vanavond
Ik verwacht een 3-1 overwinning van Ajax met een heel defensief Roda. Ben benieuwd, laat het nieuwe seizoen beginnen!

Ik verwacht een 3-1 overwinning van Ajax met een heel defensief Roda. Ben benieuwd, laat het nieuwe seizoen beginnen!
Ajax post nu op Twitter:Koppensneller schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:11:
Het dak schijnt dicht te gaan in verband met mogelijke onweersdreiging, dus het wordt lekker warm en benauwd in de ArenA.
Bron: https://twitter.com/AFCAjax.Het dak van de ArenA blijft vanavond open bij Ajax - Roda JC. (uiteraard onder voorbehoud). #ajax #ajarod
Verwijderd
ik kijk nu even of het de moeite waard isIbidem schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:31:
[...]
geen slecht idee aangezien het sowieso uitverkocht is. Zit wel een limiet aan trouwens, 5 x per seizoen oid?
En......het kan niet meer
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 13:43 ]
Gelukkig maar, zowel voor de spelers als voor het publiekRailgunner schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:20:
[...]
Ajax post nu op Twitter:
[...]
Bron: https://twitter.com/AFCAjax.
[ Voor 62% gewijzigd door Koppensneller op 02-08-2013 13:34 ]
Nogsteeds vrij warm dan
Vorige week bij AZ-Ajax was ik erg blij dat ik op slippers en met korte broek was gegaan. Vrienden van me hadden spijkerbroek + schoenen aan en dat was echt megawarm.
Meteen de kampioen van 2014 tegen de degradant van 2014...
(ik hoop overigens dat ik er voor beide clubs naast zit
, maar objectief vermoed ik van niet)
(ik hoop overigens dat ik er voor beide clubs naast zit
Een gevalletje no shit Sherlock: "Ajax kan concurrentie gelijk al op achterstand zetten"

De komkommerkrant moest weer vol.

De komkommerkrant moest weer vol.
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 02-08-2013 14:42 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Lol, lekker optimistisch van de Volkskrant
.
Na 11 speelrondes, wanneer een derde van het seizoen erop zit, kan je pas een eerste balans op maken.
Heb nog even samenvatting van Swansea City gekeken tegen Malmö FF, Bony en Michu, die gaan het maken in de BPL straks.
Na 11 speelrondes, wanneer een derde van het seizoen erop zit, kan je pas een eerste balans op maken.
Heb nog even samenvatting van Swansea City gekeken tegen Malmö FF, Bony en Michu, die gaan het maken in de BPL straks.

⏩ PVOutput☀️
Ja, ik zag het ook! Die kunnen echt heul erg gaan verrassenQuad schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:56:
Lol, lekker optimistisch van de Volkskrant.
edit:
Ja dit topic dus:
[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Beetje slaperig door de warmte ;-)
on:
Roda JC kan na vanavond al in de degradatiezone komen
[ Voor 19% gewijzigd door Afvalzak op 02-08-2013 15:22 ]
Dat is meer iets voor het andere topic
Was een EL wedstrijd, dus hier.
⏩ PVOutput☀️
Haha, je hebt het toch echt over de BPL
.
Niet veel BPL aan, behalve het tweede gedeelte.Quad schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:56:
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Las van de week dat Ruud Brood denkt dat Ajax kampioen wordt maar persoonlijk hoopt op een stunt van Feyenoord en dat Feyenoord kampioen wordt. Daar kan Ruud Brood vanavond dan alvast een voorschot op nemen door een concurrent van Feyenoord 3 punten af te snoepen!
Waarmee? Roda mist maar liefst 5 spelers; Demouge, Ramos, de Beule, Monteyne (allen geblesseerd) en Fledderus (geschorst). En ze zijn ook nog eens twee ervaren krachten verloren in de personen van Wielaert en Malki. Ik vrees het ergste voor Roda vanavond, helemaal met deze temperaturen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 17:52:
Las van de week dat Ruud Brood denkt dat Ajax kampioen wordt maar persoonlijk hoopt op een stunt van Feyenoord en dat Feyenoord kampioen wordt. Daar kan Ruud Brood vanavond dan alvast een voorschot op nemen door een concurrent van Feyenoord 3 punten af te snoepen!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum