Freelance schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:07:
Aantal jaar terug wel flink wat uren in Factorio gestoken. Nu blind de dlc opgestart, niets gelezen of gekeken.
spoiler:Na een uur of 20 m’n eerste rocket en space platform gelanceerd. De tips stonden uit -en wist ook niet meer dat die er waren- dus het duurde even voordat ik de mechaniek van het platform doorhad. Maar inmiddels wordt er witte science gedropt op Nauvis in een steady stream.
Had op Nauvis ook al t/m purple science geautomatiseerd, maar dat was wellicht wat overkill.
Zie nu dat ik naar drie planeten kan, welke is aan te raden om als eerste naartoe te gaan?
spoiler:
Als iemand die dat ook gedaan heeft, (al was het bij mij omdat ik gewoon niet goed gekeken had, welke research tegenwoordig achter welke science gelocked was.)
Maar het afwerken van paars en geel ga je geen spijt van hebben, de planeten worden een stuk makkelijker als je al requester chests, verhoogde rails, en uranium ammo hebt
Maar het afwerken van paars en geel ga je geen spijt van hebben, de planeten worden een stuk makkelijker als je al requester chests, verhoogde rails, en uranium ammo hebt
Had eigenlijk vorige week vrij genomen voor factorio. Maar uiteindelijk was het te mooi weer, en dus veel weggeweest en in de tuin gewerkt. Ben nu pas net aan de 3e planeet begonnen.
Ze hebben dat wel een stuk beter gedaan dan in SE. Daar is eigenlijk 5 keer "bouw dezelfde basis nog een keer" Nu heb ik bij elke planeet. Erm ok.. WTF hoe werkt dat hier dan ........ ?
spoiler:
Waarbij ik internet nodig had om er achter te komen dat je wel geacht word die grote worm dood te krijgen........ Ik had 1 poging gedaan, zag dat het kansloos was, en dat er een andere manier moest zijn om te kunnen minen.
[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 30-10-2024 11:54 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d