Net als vele andere spelers, maar ik ook de meeste (gewone) science (rood, groen, blauw, zwart, paars) op Vulcanus. Dit werd een hele spaghetti om de geproduceerde flesjes bij mijn rocket silo's te brengen (die natuurlijk aan de andere kant van mijn base stonden).
Toen zag ik een filmpje van Nilaus voorbij komen om modules te maken die vanuit de grondstoffen van Vulcanus (lava, coal, calcite, sulfuric acid) de science te maken.
Om te voorkomen dat je een spaghetti aan lava-pijpleidingen krijgt (en je moet ook iets met het steen wat een foundry produceert), kun je een lava-poel maken (soort van omgekeerde landfill). Deze functie kende ik niet.
Zet een nuclear reactor neer en laat deze tot 1000°C komen (voeden van 2 fuel cells) en schiet 'm kapot.
Dan zet je er je foundry op/naast met de benodigde pomp(en) en gooit je steen in de lava.
Lava is echt een goede plek (net als een recycler) om ingrediënten te dumpen.
Dit werkt best wel goed. Heb al een aantal modules staan om 1000 science per seconde te maken en in dedicated rocket silos (32 silos per module) te stoppen. Elke module maakt 250, 333 of 500 science per seconde.
Vanavond ga ik proberen de Vulcanus-science hiermee te maken...
Toen zag ik een filmpje van Nilaus voorbij komen om modules te maken die vanuit de grondstoffen van Vulcanus (lava, coal, calcite, sulfuric acid) de science te maken.
Om te voorkomen dat je een spaghetti aan lava-pijpleidingen krijgt (en je moet ook iets met het steen wat een foundry produceert), kun je een lava-poel maken (soort van omgekeerde landfill). Deze functie kende ik niet.
Zet een nuclear reactor neer en laat deze tot 1000°C komen (voeden van 2 fuel cells) en schiet 'm kapot.
Dan zet je er je foundry op/naast met de benodigde pomp(en) en gooit je steen in de lava.
Lava is echt een goede plek (net als een recycler) om ingrediënten te dumpen.
Dit werkt best wel goed. Heb al een aantal modules staan om 1000 science per seconde te maken en in dedicated rocket silos (32 silos per module) te stoppen. Elke module maakt 250, 333 of 500 science per seconde.
Vanavond ga ik proberen de Vulcanus-science hiermee te maken...
Home Assistant HP T630, ☀️ PV (Enphase, 4000 Wp) 6 x IQ8+ ZW, 2 x IQ8+ NW, 2 x IQ8+ ZO, 🔋 Zendure SF 2400AC (5.76 kWh)
/f/image/9LujMz6z3zd7gP114nFG6q27.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kUiUumenSJ2tOnG5UOqgKIxg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GYKLg9Z0SDU6IBjerYVeU7Kc.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/J5JUy0DE6dckLAt6GzNXni3Y.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/PFg10QOjCA8eKeRVL125Oq8O.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1ad4geEENM7sxntXlqzvVTPP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KHtsHZQNUXBM0LA5JpTtWh9d.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nW1UFSiWgYYTgI7T0AiKc05N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hiuGmikmrefUZ9byfAX588kU.jpg?f=fotoalbum_large)