Yep, en ik had nog geen blue science dus ook nog geen advanced oil.CappieL schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:52:
[...]
Zolang je alles op Advance Oil Processing hebt staan, is er niets aan de hand.
De recipe van Basic is enkel aangepast naar "Petroleum Gas only"
Het grappige is wel dat m'n heavy en light oil blevn verder gaan met solid fuel te maken, er kwam alleen geen heavy/light oil meer door.
Al bij al was het voor mij een kleine wijziging omdat ik nogn iet zo ver zat, ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige bases een vrij grote verandering is. Ok het is wel een experimentele versie maar dan nog.
Zoals altijd heb je een paar (zeer hevige) roepers die claimen dat ze voor iedereen spreken maar eigenlijk is het een storm in een glas water. Dat zijn ook dezelfde roepers die menen dat oil productie enkel deftig werkt met combinators en dat dat redelijk beginners level is. Ik heb nog nooit een combinator gebruikt en heb toch wel al een paar 100uur in het spel gestoken. Dat aspect intereseert me gewoon niet, ik bouw wel extra of zoek wel extra bronnen indien iets niet kloptCappieL schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:13:
Het klopt dat er andere recipes ook zijn aangepast, maar ik hoor/lees vooral veel reacties omtrent het "simpeler" maken van Oil Processing.
[ Voor 34% gewijzigd door Tarkin op 01-08-2019 10:35 ]