Blaat schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:21:
Zelfs met alles ramvol met speed 3 modules en voldoende capaciteit om een constante stroom koper en ijzer treinen uit te laden en te verwerken komen we niet zo hoog.
Gebruiken jullie misschien electical furnaces? Wij niet aangezien kool toch geen probleem is.
2x2 reactors zijn maar 1/2 GW hoor. Dus dit is net 2GW wat echt niet veel is.
Mijn basis is net aan het opschalen naar "megabase formaat"
(Moet eigenlijk een nieuwe reactor maken in 2x4 formaat, die zijn efficienter.)
Tegen de tijd dat dat draait zit je snel aan 10 GW
En inderdaad dat is met electrische overns en alles vol prod modules en gebeaconned.
Overigens ga je meestal voor electrische ovens vanwege de prod modules die je er in kunt steken, niet vanwege een kool tekort
Vraagje voor de LTN experts.
In Mijn belt based stations heb ik wat circuit magic toegevoegd waardoor alle kisten/treinen meer of min gelijk uitgeladen worden. Werkt prima, LTN werkt ook als een zonnetje.
Nu ben ik met bot based uitlaad stations begonnen. En nu gaat het fout, de achterste kisten worden veel sneller uitgeladen dan de voorste. Dus er word een trein opgeroepen door LTN terwijl de voorste kisten nog vol zittten. Die blijft vervolgens te lang op het station staan (want hij kan de voorste wagen niet unloaden) , om vervolgens te timeouten en nog steeds vol terug te rijden naar het Depot.
Alternatief is pas een nieuwe trein bestellen als de huidige voorraad op is, maar aangezien het vrij lang duurt voordat er een nieuwe trein volgeladen aankomt staat de fabriek dan vrij lang stil.
ik zie ff niet hoe dat op te lossen, behalve alle rode kisten door paarse vervang, maar dat zou weer een extra transport slag (=Extra ups) zijn. Iemand die daar een mooie oplossing voor heeft ?
[
Voor 37% gewijzigd door
heuveltje op 12-03-2019 13:53
]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d