* heuveltje is ondertussen ook al 40 uur verder in een .15 map
Ik had trainworld gekozen, maar dat is toch nog een HEEL stuk meer resources dan RSO.
Wel jammer, ik moet toch eens kijken hoe ik RSO weer daar in krijg
Maar alles is voortaan late science kom ik achter.
Ik dacht ik rush naar bots, 12 uur en een basis 2 keer de grote van mijn normale complete basis, was ik er nog steeds naar aan het rushen

Het is wel interesanter geworden. !
(en 20 uur verder moet ik nog steeds mijn raket lanceren

)
Wel idioot dat botjes vrij makkelijk te krijgen zijn, maar requester chests en de power voor portable roboports zit VEEL verder op de research lijn.
Iemand al eens geprobeerd hoe haalbaar de 8 uurs challenge nog is ?
Ik heb op een gegeven moment gecheat en de evolutie gereset. Want military compleet negeren en volop op stoom draaien werkt niet

Op een gegeven moment ging mijn halve ijzerproductie op aan kogels en was ik alleen nog maar aan het repareren en ammo aanvullen. Maar de nieuwe tank is wel leuk

AL ga ik denk ik nog een heel dure versie toevoegen met de "echte flamethrower", ik vind deze flamethrower wat MEH
Nuclear is wel gaaf, iig leuker om mee te prutsen dan die eindeloze solar velden.
Je kunt best al beginnen daarmee voordat je de kovarex hebt, heb ik ook vrij lang gedaan.
Wel balen toen ik er achter kwam dat je daar 40 Uranium voor nodig had, en ik net alles omgezet had naar 190 Fuel cells
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d