Het Moderatiestatus loket

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je zit in het verkeerde topic, als je een reactie met een verkeerde eind score wil melden dan kan dat hier: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Tja, mismoderaties gebeuren, niks aan te doen. Maar dit is niet het juiste topic om dit soort dingen te melden. Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII is voor verkeerd staande reacties, voor de volgende keer. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, niks om je druk om te maken - als men te vaak verkeerd modt valt dat vanzelf op.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Nu online
Onder het artikel: nieuws: Studenten Hogeschool Utrecht winnen wedstrijd met app voor autisme zijn opeens vrijwel al mijn reacties van een +2 / +3 naar een 0 gegaan. Ook de scores zijn riant anders dan 10 minuten geleden. Hetzelfde geldt voor de reactie van Arnoud Wokke.

Ik zie nu ook dat de reacties überhaupt niet meer te waarderen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door CurlyMo op 20-06-2015 12:29 ]

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Nu online

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je zit in het verkeerde topic, zie: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Nu online
Aangezien de eindscore nu vaststaat klopt het wel degelijk :) Probeer het maar eens. Je kan de reacties niet meer waarderen.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar dat hoort niet in dit topic thuis, maar in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb het mailtje en de bijbehorende reden en FAQ eens doorgenomen en wil graag mijn modrechten terug :) Mag dat O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:54

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dan mag je het nog eens proberen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:20
Zou ik mijn mod rechten terug kunnen krijgen? Deze staan al jaaaaren uitgeschakeld, ben sinds kort ook maar is wat actiever geworden ipv. alleen maar alles lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik heb ze weer ingeschakeld. :)

Ik ga er vanuit dat jij je in het vervolg wel houdt aan de richtlijnen in reviews: Tweakers moderatie faq. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:39

page404

Website says no

Ik wil ze ook wel weer graag terug als dat mag. Zal de FAQ dan nog een keer lezen :)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan mag ook jij het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiseger
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48
Een aardige tijd geleden zijn mijn moderatie rechten na teveel strategisch negatief stemmen op de reacties van Microsoft Windows 8 adepten conform het mod beleid tijdelijk ingetrokken. Ik vroeg mij af hoelang de ban periode (nog) duurt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Dat hangt af of jij de mod FAQ heb doorgelezen, begrepen en je er vervolgens aan zal houden.

Dan kan je een verzoek doen tot her activering van mod status in dit topic.

Zie ook het bericht de FP mod baas ;) hieronder:
Dirk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:33:
Ik heb ze weer ingeschakeld. :)

Ik ga er vanuit dat jij je in het vervolg wel houdt aan de richtlijnen in reviews: Tweakers moderatie faq. :)

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiseger
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48
Uiteraard heb ik de FAQ zorgvuldig doorgelezen en begrepen dat mijn gedrag uitgelegd kan worden als stategisch stemmen en dat dat niet toegestaan is. Ik zal me voortaan netjes aan de FAQ houden en dit niet meer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan mag je het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
Hey Dirk, naar aanleiding van je mail betreffend de reactie die een zeer onpopulaire mening bevat, maar niets bevat wat het volgens de richtlijnen ongewenst maakt. nieuws: Microsoft houdt 6 oktober evenement rond Windows 10-hardware

De reden waarom ik deze reactie een -1 geef is om weer dezelfde discussie die al jaren bezig is over Windows Phone tegen te houden zodat er plaats gemaakt kan worden voor nuttige discussies en/of reacties. Zoals de reactie van Draconian Devil eronder al aangeeft begint deze discussie een flinke baard te krijgen. Het is een achterhaalde mening die steeds maar weer terug komt in de reacties. Op Tweakers horen wij open te staan voor innovatie. Met reacties als "Ik begrijp eerlijk gezegd niet meer waarom Microsoft hiervoor nog moeite doet" komen we eenmaal niet ver. Deze reacties horen onder nu.nl te staan.

Toch bedankt voor je mail en ik zal er in het vervolg op letten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het gaat dan om Anoniem: 616444 in 'nieuws: Gerucht: Microsoft presenteert Lumia 950 en Surface Pro 4 op 10 oktober'. En verder is het niet voor niets dat de reactie eronder een hogere score heeft. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rene_fb
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-06 09:14
Hier wil ik ook nog wel een zegje over kwijt. Ik heb zo'n zelfde mail ontvangen, wist trouwens niet eens dat T.net voor zoiets mailtjes stuurt. Maar goed...

Uit de mail:
De reactie bevat een zeer onpopulaire mening, maar bevat niets wat het volgens onze richtlijnen ongewenst maakt terwijl jij toch een -1 hebt gegeven. Het bevat een eerlijke vraag met een duidelijke bron als aanleiding van de vraag. De manier waarop de vraag gesteld wordt maakt hem ook relevant voor de discussie. Daarmee is de vraag wat mij betreft ontopic (+1). Het is mogelijk te beargumenteren dat de vraag offtopic is omdat hij niet rechtstreeks ingaat op de toestellen zelf, maar dat vind ik onvoldoende, want het gaat wel in op het gehele vernieuwingsproces.
Allereerst zie ik in de benoemde post geen vraag, maat uitsluitend een mening en een link naar een forum van derden.

Uit de FAQ:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls
Even los hoe ik inhoudelijk over de post denk, vind ik, ondanks dat de post weldegelijk on-topic is, dit wel een troll en daarmee ongewenst. En dat laatste weegt bij mij zwaarder.

Als iemand in een presentatie post van een IPhone zegt: "Ik begrijp eerlijk gezegd niet meer waarom mensen hiervoor nog geld uitgeven. Het zijn gewoon dure overpriced apparaten met een mooi logo." met een link naar een random forum, krijgt deze ook een -1, ondanks dat het weldegelijk on topic is, maar ook een ordinaire flaim. (Overigens niet mijn persoonlijke mening.)
Verder kun je zulke voorbeelden natuurlijk voor elk merk/product geven.

Kort samengevat: ik ben het er niet mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat mag. Blijft echter staan dat het in de e-mail genoemde voorbeeld niet bepaald op zichzelf staat. Je modhistorie laat een hele reeks met moderaties zien waarbij je simpelweg op mening modereert in plaats van op inhoud.

Die waarschuwing blijft dus staan :) Als je hier verder over in conclaaf wilt dan kun je contact opnemen met de persoon die je de e-mail heeft gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-06 20:29

Boost9898

www.brambenik.nl

Waar gaat dit over, weer van die Apple lovers die op hun staart zijn getrapt en -1 gaan spammen... Boost9898 in 'nieuws: Benchmark wijst erop dat iPhone 6s 2GB ram en 1,8GHz du...

Canon body: EOS R5
Canon lens: RF 24-70 f/2.8 L | EF 70-200mm f/2.8 L | EF 100mm f/2.8 IS Macro L

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Boost9898 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:30:
Waar gaat dit over, weer van die Apple lovers die op hun staart zijn getrapt en -1 gaan spammen... Boost9898 in 'nieuws: Benchmark wijst erop dat iPhone 6s 2GB ram en 1,8GHz du...
Je bent hier in het verkeerde topic, dit moet in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII. Verder is dat een standaard "Apple is te duur" flame dus een terechte -1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Nu online

_David_

FP ProMod

llama llama duck

kak, verkeerde topic :X

[ Voor 95% gewijzigd door _David_ op 29-09-2015 00:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:05

watercoolertje

Untertitel

*snip*

[ Voor 115% gewijzigd door RoD op 02-10-2015 11:01 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het topic is hier niet voor bedoeld. Voor klachten over individuele gebruikers kun je een topic openen in Schop een Modje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:48

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik denk dat ik toch weer mijn modrechten terug wil hebben (ik mis ze steeds erger :'(), ik heb de FAQ nog een keer gelezen en ben ervan overtuigd dat ik met de leeftijd die ik nu heb beter kan beoordelen dan 3 jaar geleden.

Ja, mijn modrechten zijn al ruim 2 jaar weg, maar daar heb ik express geen actie op ondernomen daar deze niet voor niks weggenomen zijn ;)

Denken jullie dat dit tot de mogelijkheden hoort? Bedankt..

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Aangezien jij belooft om voortaan te modereren volgens de richtlijnen in de moderatieFAQ, zet ik jouw moderatierechten weer aan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordiz64
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-06 16:09
Zou ik misschien ook mijn modrechten terug mogen krijgen? Mis het modden toch wel en heb natuurlijk ook netjes de FAQ doorgelezen en ga me hier zeker aan houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan mag je het nog eens proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

ooit heel lang geleden ben ik ooit in de fout gegaan, stom en sorry daar door. Nu ben ik 30 voel ik me een stuk volwassener en denk dat ik het weer aankan.
Mag ik mijn modrechten weer terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Je mag het weer proberen. :)

Let op dat je je nu wel houdt aan de richtlijnen in reviews: Tweakers moderatie faq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoi, ik wil graag m'n modrechten terug.
3 jaar terug eens ontnomen, voornamelijk wegens corrigeren van moderaties via veels te hoge beoordelingen. Eea is gewijzigd aan het modsysteem, en daarnaast uiteraard: ik zal niet meer van die mega moderaties uitvoeren. Draag al tijden actief bij aan het mismod topic, en vaak kloppen m'n rapporten daar; dus denk dat we wel kunnen stellen dat ik de modFAQ in de grootste lijnen prima begrijp.

Kan ik ook eens actief helpen met moderaties rechtzetten, in plaats van ze enkel te rapporteren in het mismod topic! :)

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 03-11-2015 16:56 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Prima, je mag het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik wil graag een mailtje met uitleg waarom ik geen modrechten meer heb.
Dan kan ik wellicht beter begrijpen waarom iemand die wel degelijk een vraag stelt die inhoudelijk te maken heeft met het onderwerp en hem volgens mij op dat moment terecht een +2 geef op deze manier "bestraft" wordt.

De vraag is daarbij of jullie mensen die overal maar -1 op stemmen ook hun modrechten ontnemen aangezien sommige daar een sport van lijken te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 09:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die mail is je vandaag om 13:17 toegestuurd op het email adres waarmee je geregistreerd staat :)
SB[NL] schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:47:
[...]

De vraag is daarbij of jullie mensen die overal maar -1 op stemmen ook hun modrechten ontnemen aangezien sommige daar een sport van lijken te maken.
Voor iedereen gelden dezelfde regels. Dus ja, mensen die overal onterecht -1 op stemmen, worden ook de rechten ontnomen (na eerst een waarschuwing gekregen te hebben).

[ Voor 77% gewijzigd door Cloud op 12-11-2015 15:20 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Cloud schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:18:
Die mail is je vandaag om 13:17 toegestuurd op het email adres waarmee je geregistreerd staat :)

[...]

Voor iedereen gelden dezelfde regels. Dus ja, mensen die overal onterecht -1 op stemmen, worden ook de rechten ontnomen (na eerst een waarschuwing gekregen te hebben).
Ik heb helemaal geen waarschuwing gezien om eerlijk te zijn :D
Misschien is het een idee om dat ook via berichtgeving op Tweakers zelf te doen?

Oh ja nog een vraag: "onterecht" is iets dat de moderator hier als individu subjectief kan bepalen of wordt dat onderling overlegd?
Of is het in 1 lijn achter de beslissingen van een moderator staan als deze bij iemand de mod rechten ontneemt?

Probeer te begrijpen hoe het beleid in elkaar zit zodat ik weet of het zin heeft om überhaupt te willen reageren, mijn mening te geven of actief deel te nemen. Ik ben hier slechts te gast dus ik wil mij uiteraard aan de regels houden, maar als ik mij daardoor een gevoel van onbehagen bekruipt omdat ik binnen subjectieve lijnen moet lopen, dan kan dat voor mij nogal moeilijk worden :D

[ Voor 38% gewijzigd door SB[NL] op 12-11-2015 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Voor officiële communicatie kiezen we over het algemeen voor email, zodat dat ook gelezen kan worden als iemand geband is. Indien het emailadres in je profiel wel klopt zou ik je spamfolder en dergelijke even checken :) De eerdere communicatie was op 14 september.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Cloud schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:17:
Voor officiële communicatie kiezen we over het algemeen voor email, zodat dat ook gelezen kan worden als iemand geband is. Indien het emailadres in je profiel wel klopt zou ik je spamfolder en dergelijke even checken :) De eerdere communicatie was op 14 september.
Heb het idd in de spam folder gevonden, raar hoor?

Mijn complimenten voor de keurige mail met uitgebreide keurige uitleg. Inhoudelijk ben ik het met de uitleg totaal niet eens en als ik het gelezen had, dan had ik absoluut een inhoudelijk onderbouwde, maar pittige mail terug gestuurd :D

Door de gemiste waarschuwing heb ik de regels in ieder geval niet willens en wetens overtreden, dat dat duidelijk is voor jullie ;)

Maar goed neemt niet weg dat problemen met mijn mailbox mijn probleem is en niet die van jullie :) dus als jullie hier geen rekening mee willen houden begrijp ik dat :)

edit : "problemen met" ter verduidelijking aangezien dit verkeerd opgevat kan worden.

Uhmm hoe nu verder?

[ Voor 9% gewijzigd door SB[NL] op 12-11-2015 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Als jij de moderatierichtlijnen nu kent, snapt en wil volgen hebben wij ons doel bereikt. Dan kunnen we dus je moderatierechten weer aanzetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Dirk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:20:
Als jij de moderatierichtlijnen nu kent, snapt en wil volgen hebben wij ons doel bereikt. Dan kunnen we dus je moderatierechten weer aanzetten. :)
Bedankt :)

Ik hoop wel dat er inhoudelijk nog ingegaan wordt op mijn onderbouwde reactie aangaande ons dispuut over de -1 die ik eerder gegeven heb en waarvoor ik een eerste waarschuwing gekregen bleek te hebben.
Ik denk nl dat meer mensen een soortgelijke motivatie hebben gehad voor hun -1 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Voor wat betreft de reactie uit de 1e mail: daar heb je gewoon terechte argumenten om de reactie een -1 te geven. Er waren meer mensen met dergelijke argumenten, alhoewel er ook een aantal meningmodders tussen zaten die dat eerlijk toegaven.

Je moderatierechten staan overigens weer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:52
Een aantal weken geleden ben ik in de fout gegaan door op mijn mening te modden, echter begrijp ik nu na het lezen van de FAQ dat dit niet de bedoeling is. Ik mis het modden nu wel en daarom zou ik graag de rechten terugwillen :)

ik zal me aan de gestelde regels in de FAQ houden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oké :) Je rechten zijn weer ingeschakeld. Succes met modereren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

Geen klacht, wel bij voorbaat even melden dat ik bij nieuws: Niet iedereen krijgt testbericht van NL-Alert waarbij een groot aantal ongemoddereerde posts waren iets te enthausiast met +1 ben gaan modden (stuk of 40). Ik twijfel nu hard mede omdat er al een poll in het artikel is of de reacties ja/nee ontvangen op toestel x wel bijdragen.

mompelt nu tegen zichzelf: schoenmaker blijf bij je.. forumposts ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

GerardVanAfoort schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:49:
Geen klacht, wel bij voorbaat even melden dat ik bij nieuws: Niet iedereen krijgt testbericht van NL-Alert waarbij een groot aantal ongemoddereerde posts waren iets te enthausiast met +1 ben gaan modden (stuk of 40). Ik twijfel nu hard mede omdat er al een poll in het artikel is of de reacties ja/nee ontvangen op toestel x wel bijdragen.

mompelt nu tegen zichzelf: schoenmaker blijf bij je.. forumposts ;)
Dit heeft niks met je modstatus te maken; dit kan beter in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII. Overigens vind ik "ik heb hem wel/niet ontvangen" reacties ten hoogste een 0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Migrator schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:54:
[...]

Dit heeft niks met je modstatus te maken; dit kan beter in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII. Overigens vind ik "ik heb hem wel/niet ontvangen" reacties ten hoogste een 0.
Tjee, ik wist dat ie bestond.. Ok duidelijk dit helpt me bij een volgende keer modereren! (ook net de mod faq maar eens goed doorgenomen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Kom toevallig uit bij dit topic en merk op dat ik volgens mij al jaren een inactieve modstatus heb. Nu is mijn vraag niet of ik deze zelf weer actief kan maken mocht ik tijd over hebben (ik gebruik het toch niet), maar meer hoe deze status zo is gekomen... Mocht ik mij in een ver veleden misdraagd of anderzins misbruik ervan gemaakt hebben o.i.d., is het mogelijk om de reden te achterhalen en/of een mailtje daarover te mogen ontvangen? Of kan ik het met een druk op de knop ergens zelf activeren mocht ik daar behoefte aan hebben?

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Als je modstatus inactief is kun je die zelf weer activeren onder https://secure.tweakers.net/instellingen/layout/ -> reacties -> moderatietools activeren. Die heb je dus ooit eens zelf op inactief gezet.

Als je modstatus daarentegen "uit" zou zijn dan kunnen alleen de crew hier je weer aan een actieve modstatus helpen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Ik dank u vriendelijk :) Kijk, dat is een duidelijk antwoord! Soms zie ik door de hoeveelheid aan instellingen niet meer de juiste instelling. In dit geval heb ik er gewoon overheen gekeken en me gelukkig niet misdragen in een ver verleden.

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 112755

Zou ik misschien mijn modrechten terug mogen krijgen? Mis het modden wel en heb nu 2 maal de FAQ doorgelezen en begrijp mijn fouten nu beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44
Een hele tijd terug is volgens mij mijn moderatie uitgeschakeld. Was me toen niet bewust van de regels en deed maar wat. Nu lijkt het me toch wel leuk om weer een beetje actief te zijn op tweakers en daar hoort het modden (uiteraard vanaf nu volgens de regels) wel bij vind ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan mogen jullie het beiden nog eens proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:52
Mijn moderatierechten staan ook geruime tijd al uit.

Mag ik ze weer terug hebben?

Zal voortaan niet meer scheutig zijn met de +3 moderaties :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sinus_rhythm op 08-02-2016 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Je mag het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 12:01
Voor de volgende reactie heb ik een -1, volgens mij alleen maar omdat iemand een andere mening is toebedeeld. Kan iemand hiernaar kijken?
Amito in 'nieuws: Apple-ceo Tim Cook vraagt FBI de iPhone-unlock-zaak te beëi...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 372172

Dat kan je beter in dit topic posten:

Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 372172 op 23-02-2016 16:31 . Reden: Kleine verbetering ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:01

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Hoi, ik wil nu wel graag m'n modrechten terug.

Niet dat ik denk dat ik er veel mee ga doen, maar ik zal me proberen te gedragen als ik er wat mee doe. ;-)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Okee, ik heb je moderatierechten weer aangezet. Ik neem aan dat jij je nu wel weer aan de richtlijnen in de moderatieFAQ houdt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 398486

edit. wrong topic

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 03-03-2016 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 17:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb spijt van me moderaties die onterecht en ik heb ervan geleerd.
Ik ga vanaf nu alleen oprechte reactie modereren zoals het moet!

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik heb je moderatierechten weer aangezet. Let er wel op dat je ze een volgende keer niet weer zo makkelijk terug krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 17:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Dirk schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:38:
Ik heb je moderatierechten weer aangezet. Let er wel op dat je ze een volgende keer niet weer zo makkelijk terug krijgt!
Een ezel stoot niet 2x aan de zelfde steen

Dank u wel voor het aanzetten :D

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
Het valt me op dat de laatste tijd erg wordt mis gemodereerd. Ik heb deze week 2 keer een -1 gehad op een on-topic reactie, 1x had ik een typo gemaakt waardoor een bedrag 10x zo hoog was, die heb ik gecorrigeerd. Bij het topic over 3D maakte ik een analyse waar de hoofdpijn vandaan komt bij 3D en werd ook -1 gemodereerd. Ikzelf probeer zo zuiver mogelijk te modereren. -1 deel ik zelden uit, alleen bij grof taalgebruik en totale onzin. Offtopic reactie modereer ik naar 0 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Hoe je zelf modereert heeft niks te maken met hoe je gemodereerd wordt. Verder staat je modstatus gewoon nog op 'actief', dus in dit topic heeft deze post niet zo veel te zoeken. Als je vind dat er een post van je onterecht op een bepaalde effectieve score staat, kopieer dan een link naar de reactie (rechtermuisklik op de datum en tijd, dan 'link kopiëren') en post die in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII met uitleg welke score je wél verwacht had. :)
Enkele verdwaalde foute moderaties gebeuren soms, daar is weinig tegen te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Migrator op 04-04-2016 14:18 . Reden: link gefixt ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
ik krijg een mail van tw. met de volgende zin;

Eigenlijk al jouw moderaties. Jij modt alleen maar met +3 of -1 terwijl er veel meer niveaus zijn. Het is ook de bedoeling deze te gebruiken.

Ik zie het goed of niet goed, als ik iets "mod" vind ik slecht of goed, dus niet ook niet een klein beetje goed of bijna goed.
Als ik zo "moet" modden, hou ik mijn GEVOEL en dus mezelf voor de gek, en ik neem aan dat het met een progie in de gaten wordt gehouden, want normaal zou niemand hier erg in hebben, en zeker niet melden!
Het is dus een gevoel van de maker van systeem c.q. progie, die ZIJN denkwijze moet uitvoeren!
En dat ik hier niet van hou, is een van de redenen waarom ik bij tweakers ben.
laat ik daarom zeggen denk eens na over dit vreemde systeem, het is toch mij KEUZE!

En waarom is het "punten" systeem in 3 gradaties naar boven toe, in waarom geen 3 gradaties naar beneden dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Lees De ModeratieFAQ eens door, dan zie je dat het moderatiesysteem niet bedoeld is om je gevoel te uiten, maar om de reacties te waarderen op kwaliteit. En daar zitten natuurlijk meer gradaties in dan 'Eens' of 'Oneens', 'Goed' of 'Slecht'. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triblade_8472
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 16:06
In mijn post <link> is mijn edit 2 eruit geknip door een moderator waar ik het niet mee eens ben.

1) De moderator die dit uitvoert is iemand met wie ik in discussie ben in dezelfde thread/post.
2) Ik vraag of mensen die mij 0 of -1 geven mij kunnen uitleggen waarom. Dit is géén 'opmerking' IMO.

0 of -1 is niet iets waar ik het per se mee oneens ben, of waar ik een post wil wagen in een 'frontpagemoderatie' thread. Ik vraag mensen gewoon te reageren, dat mag toch wel?

Ik jullie eigen richtlijnen quote ik:
"Klachten over moderaties

Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. {...} Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen."

Ik ben van mening dat ik hier aan voldeed. Ik voerde geen discussie, ik klaagde niet en 'Bor' keek niet naar de rest van de inhoud met het verwijderen van 1 kleine puntje vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Triblade_8472 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:51:
1) De moderator die dit uitvoert is iemand met wie ik in discussie ben in dezelfde thread/post.
Maar het stuk dat weggeknipt is verandert verder niks aan de argumenten in je reactie, dus dat is imho geen probleem.
2) Ik vraag of mensen die mij 0 of -1 geven mij kunnen uitleggen waarom. Dit is géén 'opmerking' IMO.
Tja, dat is wél wat er met 'opmerking' bedoeld wordt. Die regel is er ook voor jezelf, en de kwaliteit van je eigen post. Die leest prettiger als er alleen ontopic informatie in staat. Een vraag over de moderatiescore (die overigens zinloos is - degene die de 0 of -1 heeft gegeven zal je reactie waarschijnlijk nooit meer lezen) doet er afbreuk aan.
Overigens is dit niet waar dit topic voor bedoeld is - dit past beter in een los topic in FM of het mismodtopic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Triblade_8472 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:51:
In mijn post <link> is mijn edit 2 eruit geknip door een moderator waar ik het niet mee eens ben.

0 of -1 is niet iets waar ik het per se mee oneens ben, of waar ik een post wil wagen in een 'frontpagemoderatie' thread. Ik vraag mensen gewoon te reageren, dat mag toch wel?

Ik jullie eigen richtlijnen quote ik:
"Klachten over moderaties

Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. {...} Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen."

Ik ben van mening dat ik hier aan voldeed. Ik voerde geen discussie, ik klaagde niet en 'Bor' keek niet naar de rest van de inhoud met het verwijderen van 1 kleine puntje vraag.
Dit topic is niet voor het bespreken van dit soort vragen bedoeld maar voor vragen / opmerkingen over de moderatiestatus (het wel of niet meer kunnen modereren).

Jouw post is van een opmerking voorzien omdat je in de reactie opmerkingen plaatst over de moderatiescore die je hebt gekregen van de users. Hier heb je ook een bericht over ontvangen. Dergelijke opmerkingen horen niet in de reacties op de frontpage thuis maar kun je, zoals vermeld, achterlaten in het frontpage moderatie forum, meer specifiek in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII.

Een van de redenen dat we liever geen opmerkingen over de moderatie zien in reacties op de frontpage is dat het snel uitnodigt tot reacties (en meer dan eens loopt dit uit de hand) of juist nog meer negatieve moderatie.

De edit in jouw post heb ik zo uitgevoerd dat dit geen afbreuk doet aan de argumenten. Er word dus wel degelijk gekeken naar de rest van de post / argumenten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 18-05-2016 10:25 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 697215

Waarom worden correcte antwoorden met een -1 beantwoord.
Maak ook de user namen van de -1 plaatsers bekend.
Zelf durven ze hun naam niet bekend te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluegoaindian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-10-2023
ik word op -1 gezet maar dit is wel onn toppic betreffende t-mobile draadje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
bluegoaindian schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:33:
ik word op -1 gezet maar dit is wel onn toppic betreffende t-mobile draadje.
Ik vermoed dat je in het verkeerde topic bent aangekomen. Het bespreken van individuele reacties kan in het volgende topic; Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII

Zet daar dan wel een duidelijke link naar de betreffende reactie neer en geef ook duidelijk aan waarom je van mening bent dat de moderatiescore onjuist is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dionamuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-04 12:57
Ooit, lang geleden, is mijn moderatiestatus gedeactiveerd. Zou hij weer geactiveerd mogen worden? Ik zal me netjes gedragen! :)

AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Je mag het nog eens proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Jaren geleden is mijn modstatus gedeactiveerd.
Soms ben ik nieuwsgierig naar de opbouw van een score bij mijzelf en anderen. Dat kan ik nu niet inzien. Is er een mogelijkheid om dat wel te kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Zonder moderatierechten: nee. :)

Eventueel kun je in Mooie Features een topic daarvoor openen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dan een vriendelijk verzoek om mij weer moderatierechten te geven. :)
Lijkt mij de makkelijkere oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Nu online

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dirk schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:02:
Zonder moderatierechten: nee. :)

Eventueel kun je in Mooie Features een topic daarvoor openen. :)
Die is er al ;)
Modstatus zichtbaar ook voor niet moderators.

[ Voor 7% gewijzigd door _David_ op 12-06-2016 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die link wilde ik ook opzoeken want wist dat er al een topic voor was, maar die titel klopt totaal niet met de inhoud waardoor ik hem niet kon vinden :p

[ Voor 11% gewijzigd door Migrator op 12-06-2016 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Anoniem: 181786 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:15:
Dan een vriendelijk verzoek om mij weer moderatierechten te geven. :)
Lijkt mij de makkelijkere oplossing.
Ik heb jouw moderatierechten weer aangezet.

Let er wel op dat als je weer scores gaat uitdelen, je dat wel doet volgens de richtlijnen in de ModeratieFAQ. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dirk schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:58:
[...]

Ik heb jouw moderatierechten weer aangezet.

Let er wel op dat als je weer scores gaat uitdelen, je dat wel doet volgens de richtlijnen in de ModeratieFAQ. :)
Thx. Ben eigenlijk niet van plan om zelf weer te gaan modereren. :) Maar zal de regels even doornemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
  • Laatst online: 20-05 21:05
Beste Tweakers,

Ik zal mij netjes aan de regeltjes houden van Tweakers tijdens het moderaten, ik dacht dat het op dezelfde manier als Reddit werkte en heb mij niet goed ingelezen. Nu heb ik dat wel gedaan en zal het fijn vinden als het weer geactiveerd kon worden, dan kan ik tenminste ook weer de plusjes zien die aan mijn reacties worden gegeven. ;)

Met vriendelijke groet,

Leon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Prima, dan mag je het nog eens proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02

SED

Gelieve hier eens even JCE te repareren want die krijgt wel erg veel onterechte -1 tjes.. terwijl het weliswaar een afwijkende maar gewoon een goed beargumenteerde mening betreft.

nieuws: Student ontdekt lek in studenteninformatiesysteem HvA en UvA

ps, verdwijnen de mod boosts na enige tijd? (los van uitdelen) Ik ben er al heel veel kwijt geraakt..
Heb ik iets gemist daarover?

Edit: oeps, sorry verkeerd onderwerp.. Dat krijg je als je vragen tegelijk gaat stellen ;(

[ Voor 8% gewijzigd door SED op 20-06-2016 17:21 ]

Copyright and left by SED...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:21
Mogen mijn moderatierechten weer aan? Ze staan nu inmiddels al drie jaar uit. Volgens mij ben ik al 10+ jaar een waardevolle deelnemer aan de GoT-community, dus het lijkt me een beetje overdreven om permanent mijn moderatierechten uit te zetten voor een overtreding van meer dan drie jaar geleden. Bij voorbaat dank :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jouw moderatierechten mogen weer aan als je mij aanleiding geeft om er vanuit te gaan dat jij je in het vervolg wel aan de richtlijnen in de ModeratieFAQ houdt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoC
Dirk schreef op zondag 03 juli 2016 @ 02:54:
Jouw moderatierechten mogen weer aan als je mij aanleiding geeft om er vanuit te gaan dat jij je in het vervolg wel aan de richtlijnen in de ModeratieFAQ houdt. :)
Ik snap deze vraag niet zo goed. Uiteraard wil ik me aan de FAQ houden. Ik erger me er juist met name aan dat vaak goede reacties gedownmod worden omdat ze tegen de heersende mening ingaan (wat nu juist indruist tegen de FAQ). In plaats van dit elke keer aankaarten in het mismoderatietopic zou het handig zijn als ik zelf mijn mening kan laten gelden.

[ Voor 25% gewijzigd door MarcoC op 03-07-2016 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die intentie bleek niet uit je oorspronkelijke verzoek, daar gaf je enkel aan dat je weer wilde modereren, niet hoe je dat wilde gaan doen. :)

Je moderatierechten staan weer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoC
Dirk schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:05:
Die intentie bleek niet uit je oorspronkelijke verzoek, daar gaf je enkel aan dat je weer wilde modereren, niet hoe je dat wilde gaan doen. :)

Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

TMC

Dirk schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:05:

Mag ik ze dan ook terug? Uiteraard zal ik me houden aan de policy. Hetgeen ik overigens vaak al deed met een kleine uitzondering hier en daar, dus het zal me weinig moeite kosten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jouw moderatierechten staan ook weer aan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

TMC

Dirk schreef op maandag 04 juli 2016 @ 01:42:
Jouw moderatierechten staan ook weer aan. :)
dankje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:07
Iemand die mij kan uitleggen waarom ik, hoewel ik naar mijns inziens inhoudelijk reageer een -1 krijg?
mrdemc in 'nieuws: 'FBI waarschuwde voor buitenlandse aanvallen op verkiezing...

@Hieronder, thanks, verkeerd geklikt denk ik...

[ Voor 5% gewijzigd door mrdemc op 29-08-2016 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
mrdemc schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:07:
Iemand die mij kan uitleggen waarom ik, hoewel ik naar mijns inziens inhoudelijk reageer een -1 krijg?
mrdemc in 'nieuws: 'FBI waarschuwde voor buitenlandse aanvallen op verkiezing...
Ik vermoed dat je hier moet zijn;

Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0GGER
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 11:39
Is er een bot aan het werk die na één minuut elke reactie "-1" beoordeeld in nieuws: Samsung bevestigt terugroepactie Galaxy Note 7 vanwege ontplofte accu's ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Gewoon een irritante gebruiker. Hij doet dat niet meer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 12-06 12:42
(Ik blijk nu in een verkeerde forum te reageren, zojuist mijn opmerking in de juiste forum geplaatst)

[ Voor 83% gewijzigd door Fermion op 29-09-2016 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRich
  • Laatst online: 30-11-2023

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 12-06 12:42
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Let op:
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic