Mijn moderatiestatus staat al jaren "niet geactiveerd". Ik weet niet waarom destijds.
Mag de moderatiestatus voor mij weer aan?
Mag de moderatiestatus voor mij weer aan?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
OK, toch geblokkeerd dus?Dirk schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:52:
Jouw modrechten zijn in 2008 uitgezet omdat je opvallend aan het modereren was. Als je de ModeratieFAQ even doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen wij je modrechten weer aanzetten.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit hoort in het volgende topic: Het kleine-mismoderatietopic deel XXXAlxndr schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:07:
Alxndr in 'Topman Samsung Electronics is op 63-jarige leeftijd overleden aan hartstilstand'
0 zou prima zijn, maar -1 is (weer eens) onterecht. Dit was geen misplaatste grap maar een inconvenient truth.
Het zou fijn zijn als jullie eens werk zouden maken van het (dis)like-misbruik van de moderatie. Voeg nu eindelijk eens gewoon like en dislike knoppen toe zodat mensen hun ei kwijt kunnen zonder onterecht te relevantie van comments in twijfel te trekken! Aub svp.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Daar is zo te zien vergeten een PM te sturen. Dat zal ik alsnog direct doen.danny_s schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:04:
"Jouw moderatierechten zijn op dit moment geblokkeerd."
Geen idee waarom. Ook geen bericht gehad
Bor schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:29:
[...]
Daar is zo te zien vergeten een PM te sturen. Dat zal ik alsnog direct doen.
Dit gaat dus om een score die ik heb toegewezen aan een reactie die een ander heeft geplaatst?Hieronder staan een aantal voorbeelden van moderaties die illustreren dat je niet altijd volgens de richtlijnen modereert:
- FrankHe in 'Politie haalt kindermisbruikwebsite op Nederlandse servers offline'
- William_H in 'Webhoster Argeweb al week lang getroffen door storing - update'
De uitleg staat in het bericht dat je hebt ontvangen. Reageren kan gewoon op dat bericht, dan leest de rest van de wereld niet mee.danny_s schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:38:
[...]
[...]
Dit gaat dus om een score die ik heb toegewezen aan een reactie die een ander heeft geplaatst?
En het probleem daarmee is wat precies?
Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice
Twee jaar geleden ontving je van een collega een Push Message met het bericht dat jouw moderatierechten tijdelijk uitgeschakeld zijn.TheToolGuy schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 11:11:
... Inmiddels is mijn account al 4 jaar geblokkeerd ... vanwege 1 wappie opmerking waar ik op reageerde ...
En dat heb ik dus doorgelezen (destijds) ... en hoe nu verder ... ?Santford schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 13:00:
[...]
Twee jaar geleden ontving je van een collega een Push Message met het bericht dat jouw moderatierechten tijdelijk uitgeschakeld zijn.
In de reacties op dat bericht heeft mijn collega nog verduidelijkt dat het niet ging om zaken die je gezegd / geplaatst hebt maar om de scores die je aan reacties hebt toegekend.
In het eerste bericht zijn voorbeelden meegestuurd van jouw moderaties op reacties die niet in lijn zijn met de moderatieFAQ.
In hetzelfde bericht stond een verzoek om de moderatieFAQ nog eens door te lezen als je verder wilt gaan met modereren. En een verwijzing naar dit topic om een aanvraag te kunnen doen voor het opnieuw actief laten maken van jouw moderatierechten.
Je kan weer aan de gang.wwired schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 10:30:
Ik heb blijkbaar teveel gestemd op mening en niet inhoudelijk op de reactie. Dat de +1, +2 en +3 specifieke doeleinden kende was mij niet bekend, de FAQ aangaande het moderatie systeem niet eerder gelezen.
Als dat de regels zijn, zijn dat de regels. Goed dat dit in de gaten wordt gehouden. ik heb de FAQ gelezen en ken de gehanteerde waarden aan de verschillende niveau's. Mag ik weer mensen een +1'tje kunnen geven?
A Soldiers manual and a pair of boots.
[ Voor 27% gewijzigd door CR35 op 23-05-2025 00:00 ]
[ Voor 21% gewijzigd door evilution op 25-05-2025 20:50 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
[ Voor 11% gewijzigd door ManiacsHouse op 31-05-2025 10:52 ]
Bij automatische deactivatie kun je zelf je modrechten weer inschakelen wanneer je (weer) aan de eisen voldoet.
Inderdaad, vreemd genoeg ging dat de vorige keer niet, nu wel, top! (+5 ;-) )Dirk schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 14:36:
@evilution, ik zal de dm die je hebt gestuurd persoonlijk beantwoorden.
@LeoGraper, jij kunt je moderatierechten zelf weer aanzetten door gewoon te proberen een reactie een score te geven. Je krijgt dan een paar instructies en kunt dan gewoon weer aan de slag.
Je reactie score staat nog niet op 1, met een paar goede reacties op de front-page kun je deze zelf activeren zolang je rechten je niet eerder zijn ontnomen (heb je dan bericht van gehad).mapa2011 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:12:
FAQ gelezen.
Mijn mod rechten staan uit, kunnen deze geactiveerd worden?
[ Voor 12% gewijzigd door thof op 30-06-2025 13:45 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Reactiescore moet minimaal 0,500 zijn, geen 1. Dus daaraan (en aan voldoende karma) ligt het niet bij @mapa2011thof schreef op zondag 29 juni 2025 @ 22:31:
[...]
Je reactie score staat nog niet op 1, met een paar goede reacties op de front-page kun je deze zelf activeren zolang je rechten je niet eerder zijn ontnomen (heb je dan bericht van gehad).
We laten jouw moderatierechten even uit staan gezien dit niet de eerste deactivatie betrof en de afwijking tot de moderatierichtlijnen echt te groot is.mapa2011 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:12:
FAQ gelezen.
Dat is tot nader orde. We heractiveren niet zo snel wanneer we al meerdere malen hebben moeten deactiveren.
jacobkap schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 14:53:
FAQ gelezen, kan ie weer aan?
Jullie mogen weer aan de slag.TheCoon schreef op maandag 16 juni 2025 @ 18:00:
In de karma FAQ staat btw dit, maar ik kan hier niks over vinden op mijn profiel?
[...]
Top, nu heb ik inderdaad de knop! Thanks!Dirk schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:35:
[...]
@TheCoon, je kunt je modrechten inschakelen door te proberen een reactie een score te geven, dat gaat niet via je profielpagina.
Zou je vooraf de moderatie FAQ nog even willen doornemen?Jasper1911 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:05:
Kunnen mijn moderatie rechten hersteld worden?
Heb deze al vrij lang niet meer
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Je kan weer aan de slagChoasmarkk schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:53:
Mijn modrechten staan al een tijdje uit (jaren?). Mogen ze weer aan? De laatste periodes geef ik betere bijdragen denk ik en ben ik ook wat ouder ouder/verstandiger geworden :-). FAQ is doorgelezen!
Ook jij kan weer aan de slag.Heroic_Nonsense schreef op maandag 7 juli 2025 @ 12:00:
Goedemiddag modjes,
Mijn modrechten zijn uitgezet omdat ik (inderdaad) niet goed begreep wanneer een +3 mocht worden gegeven.
FAQ is doorgenomen, het is nu duidelijk.
Mogen mijn modrechten weer aan?
Dat is een breed en vaag begrip..... (tot nader orde). Wees eens specifiek kerel.Bor schreef op maandag 30 juni 2025 @ 11:33:
[...]
Dat is tot nader orde. We heractiveren niet zo snel wanneer we al meerdere malen hebben moeten deactiveren.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Je reactiescore moet minimaal 0,500 zijn en die is nu 0,125. Je hebt dus meer +1 scores (of hoger) voor je reacties nodig. Dus met een aantal on-topic reacties, zou je er moeten zijn, er zijn zo te zien pas 8 van je reacties beoordeeld, dus nieuwe reacties tellen gelijk flink mee.MeanDz schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:22:
Goedemiddag, mijn modrechten staan ook uit en ik heb geen idee wat ik moet doen om het aan te zetten, reageer best vaak maar de status blijft onveranderd. Doe ik iets niet goed?
Op je profiel: MeanDzMeanDz schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:35:
Waar kan ik dat zien wat mijn reactiescore is?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Ik zie op je profiel ook dat je best veel forumreacties hebt geplaatst, maar niet zoveel reacties op frontpage-artikelen. Forumreacties zijn natuurlijk erg welkom, maar voor de reactiescore die invloed heeft op je moderatierechten gaat het alleen om reacties op frontpage-artikelen.MeanDz schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:22:
Goedemiddag, mijn modrechten staan ook uit en ik heb geen idee wat ik moet doen om het aan te zetten, reageer best vaak maar de status blijft onveranderd. Doe ik iets niet goed?
Marcel Smeets
Nogal off-topic, maar je zou dit snippet kunnen overwegen: https://tweakers.net/inst...mcss/snippets/bekijk/162/Mar.cel schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:11:
Mogelijkheid om de moderatie in ze geheel uit te zetten? Laat mij zelf bepalen wat ik mag lezen of niet.
Jij kunt weer aan de slag.retrotical schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 06:25:
Goeiemorgend heren,
Mijn modrechten zijn uitgezet omdat ze waren uitgeschakeld wegens onterecht paar keer een +3 te geven.
Na nader inzien & FAQ te doornemen, 100% de juiste keuze bleek te zijn.
Zou ik terug modrechten kunnen krijgen? Albast bedankt!
Jij mag ook weer aan de slag.nms2003 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 06:56:
Mijn moderatie rechten staan niet aan i.v.m. een gemiddelde score van 0,475. En dat is volgens de gehanteerde logica logisch. Probleem is alleen dat ik door de leeftijd van mijn account duizenden reacties heb geplaatst in het verleden. Al zou ik alleen nog + reacties plaatsen dan duurt het een eeuwigheid voor ik boven de 0,5 kom. Uiteraard is die 0,475 het resultaat van wat snarcky comments in het verleden, maar daar ben ik al lang van teruggekomen. Ik verwacht dat als je het gemiddelde over de afgelopen paar jaar zou pakken je bv heel anders uit zou komen. Kunnen jullie iets doen waardoor ik toch mijn moderatie rechten terug krijg? Ik zou het jammer vinden een account met 38K+ Karma op te moeten heffen om ooit weer moderatie rechten te krijgen. Alvast bedankt voor jullie overwegingen.
Helaas kwam dit er kort achteraan:
Begrijpelijk ook wel. Is er een manier om te heractiveren en dan een iets ruimer window te geven voor een eerste moderatie?Het is alweer een tijdje geleden dat je je laatste moderatie op onze frontpage deed. Jammer!
Moderatierechten worden automatisch uitgeschakeld zodra je langer dan zes maanden niet hebt gemodereerd. Dus die van jou zijn nu uitgeschakeld…
[ Voor 62% gewijzigd door g86 op 05-08-2025 11:52 ]
Volgens mij loop ik tegen hetzelfde aan of post ik gewoon te weinig ?nms2003 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 06:56:
Mijn moderatie rechten staan niet aan i.v.m. een gemiddelde score van 0,475. En dat is volgens de gehanteerde logica logisch. Probleem is alleen dat ik door de leeftijd van mijn account duizenden reacties heb geplaatst in het verleden. Al zou ik alleen nog + reacties plaatsen dan duurt het een eeuwigheid voor ik boven de 0,5 kom. Uiteraard is die 0,475 het resultaat van wat snarcky comments in het verleden, maar daar ben ik al lang van teruggekomen. Ik verwacht dat als je het gemiddelde over de afgelopen paar jaar zou pakken je bv heel anders uit zou komen. Kunnen jullie iets doen waardoor ik toch mijn moderatie rechten terug krijg? Ik zou het jammer vinden een account met 38K+ Karma op te moeten heffen om ooit weer moderatie rechten te krijgen. Alvast bedankt voor jullie overwegingen.
Je kan het bij deze nog een keer proberentobitronics schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:22:
Ooit in 2021 in een coronadiscussie beland en daarbij mijn moderatie rechten onjuist ingezet, welke een ban hebben opgeleverd. Graag zou ik het na die jaren weer opnieuw proberen, ik heb de faq doorgenomen en wat ik heb gedaan was zeker niet juist.
Never ever financial advice...
We verwachten wel wat onderbouwing. Rechten worden niet aangezet alleen omdat het al een paar maanden geleden is.BartOtten schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:00:
Mijn moderatierechten zijn ingetrokken vanwege mismoderatie (volgens mij correctie van mismoderatie) in een topic met een gevoelig onderwerp.
Dat is enkele maanden geleden. Lijkt mij een beetje overkill dat het permanent is. Graag herstellen.
Je kan je moderatierechten weer aanzettenDaan S schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:11:
Hoi,
Ik wil graag verzoeken om mijn moderatierechten te herstellen. Ik begrijp dat er twijfels zijn ontstaan over een aantal beoordelingen die ik heb gegeven. Toch wil ik benadrukken dat mijn intentie altijd is geweest om volgens de richtlijnen te modereren en inhoudelijke bijdragen te belonen die de discussie verder helpen.
De voorbeelden die genoemd worden, zie ik zelf ook als inhoudelijke reacties die meerwaarde hebben in de discussie. Een +3 voor een kort maar concreet technisch advies (zoals bij het SSD-voorbeeld), of een goed onderbouwde reactie op een maatschappelijk relevant onderwerp (zoals bij de melding over de Autoriteit Persoonsgegevens), passen volgens mij binnen de kaders van de FAQ. Dat soort bijdragen wil ik graag waarderen, omdat ze duidelijk informatie of verdieping toevoegen voor lezers.
Ik heb de FAQ inmiddels opnieuw doorgenomen en ben me bewust van de nuances die daarin beschreven staan. Het is zeker niet mijn bedoeling om te modereren buiten de grenzen die gesteld zijn. Als bepaalde voorbeelden toch anders geïnterpreteerd worden door de crew, neem ik die feedback serieus mee in hoe ik in de toekomst modereer.
Samenvattend: mijn moderatie is altijd bedoeld geweest om kwaliteit te waarderen en de discussie te ondersteunen. Daarom zou ik je willen vragen mijn moderatierechten te herstellen, zodat ik weer actief kan bijdragen aan een constructieve frontpage-discussie.
Groet,
Daan
Je rechten zijn niet geblokkeerd, ook niet in het verleden. Je voldoet echter niet aan de eisen: we hebben een limiet ingesteld op een gemiddelde reactiescore van 0.5, zie .plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat zichtbaar wordt gemaakt.kazzzdafke schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:58:
Aangezien ik al heel wat jaartjes op het forum zit en dit de eerste keer is dat ik over een modstatus hoor, ben ik eens gaan kijken en zie ik:
Modstatus: niet geactiveerd.
Mocht(en) er in het verleden onregelmatigheden zijn geweest (ik herinner me één keer een ban voor posten in het verkeerde topic, die snel is uitgeklaard), dan hoop ik dat mijn goede gedrag sindsdien en het principe van verjaring kunnen meespelen.
Zouden jullie willen bekijken of mijn modstatus geactiveerd kan worden? Ik draag graag bij aan een aangename ervaring voor iedereen.
Als het goed is kun je nu modererenkazzzdafke schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:22:
Ik heb deze doorlezen, en je mag gerust van me de posts van laatste maanden doornemen.
Ik tracht vooral mensen hier en daar wat kennis bij te brengen.
's nachts wordt die check gedaan, dus @RoD heeft hem rond 20.00 aangezet en dan word je er 's nachts weer uitgeknikkerdkazzzdafke schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:01:
Hahaha, net een bericht gekregen dat ik de afgelopen 6 maanden niet gereageerd heb. Dus het staat weer uit 🤣
Haha, dat zal je net zien. Ik hen de mogelijkheid opnieuw aangezet voor je.kazzzdafke schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:01:
Hahaha, net een bericht gekregen dat ik de afgelopen 6 maanden niet gereageerd heb. Dus het staat weer uit 🤣
LS
Onderbouwing?RoD schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:04:
[...]
We verwachten wel wat onderbouwing. Rechten worden niet aangezet alleen omdat het al een paar maanden geleden is.
De leeftijd van een account heeft hier natuurlijk niets mee van doen. We vragen van een ieder dat hij / zij zich achter de richtlijnen zoals omschreven in de Moderatie FAQ schaart. Zoals mijn collega al aangaf: Rechten worden niet aangezet alleen omdat het al een paar maanden geleden is. Daarbij heb je ten tijde van de deactivatie niet echt opbouwend gereageerd.BartOtten schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:50:
[...]
Onderbouwing?
Mijn account kan ouder zijn dan dat de mods zijn. Lijkt mij dat 1x in de 20 jaar iets doen wat niet mag geen reden is voor een permanente ban. Zeker niet als het gaat om eenmalige mismoderatie.
Je kan inmiddels aan de gang zie ik.DefaultError schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:29:
Mag mijn modstatus op aan, voldoe inmiddels aan de voorwaarden en heb de huisregels gelezen.
Ik gaf mijn met cijfers onderbouwde mening over wel of niet genocide in Gaza (onder artikel daarover). Die reactie werd verwijderd op basis van “bagatellisering” en klachten van anderen. Daar was ik inderdaad ontstemd over; al uitte ik mij toen volgens mij niet persé verkeerd.Bor schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:57:
[...]
Daarbij heb je ten tijde van de deactivatie niet echt opbouwend gereageerd.
Een ban heb je niet gekregen voor zover ik weet. Wel is de mogelijkheid tot modereren uitgeschakeld omdat je puur op mening leek te modereren. Het ging niet om een eenmalige mismoderatie zoals je hiervoor aangaf. Je hebt meerdere voorbeelden ontvangen indertijd en dat was slechts een selectie. Ik zie op dit moment geen aanleiding om aan te nemen dat het nu anders zal gaan.BartOtten schreef op woensdag 17 september 2025 @ 17:09:
[...]
Vervolgens kwam er een ban vanwege mismoderatie.
[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 17-09-2025 17:32 ]
Moderatieban doelde ik op.Bor schreef op woensdag 17 september 2025 @ 17:30:
[...]
Een ban heb je niet gekregen voor zover ik weet. Wel is de mogelijkheid tot modereren uitgeschakeld omdat je puur op mening leek te modereren. Het ging niet om een eenmalige mismoderatie zoals je hiervoor aangaf. Je hebt meerdere voorbeelden ontvangen indertijd en dat was slechts een selectie. Ik zie op dit moment geen aanleiding om aan te nemen dat het nu anders zal gaan.
Er is geen enkele aanleiding aan te nemen dat ik weer hetzelfde zou handelen.Geweldig. De discussie heeft T.net bereikt en de moderatie wordt grof misbruikt. Feiten doen er niet meer toe; onderbuik des te meer. En maar modden op alles behalve inhoud. Top!
[ Voor 13% gewijzigd door BartOtten op 18-09-2025 07:54 ]
Nee hoor, er zijn meer opvallende moderaties zichtbaar. De voorbeelden die je hebt gekregen waren een aantal recente mismoderaties. Je modereert niet bijzonder veel waardoor de meer recente voorbeelden uit dezelfde korte periode komen.BartOtten schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:50:
[...]
Moderatieban doelde ik op.
Alles mismoderaties waren in hetzelfde topic over Gaza en, als uitgelegd, een poging om overduidelijke mismoderatie op te heffen.
Zoals je al duidelijk is gemaakt zijn maatregelen richting andere gebruikers iets tussen Tweakers en de betreffende users. Ja we grijpen ook in bij andere mensen waar nodig maar meer informatie delen we daar vanwege begrijpelijke redenen niet over.Toch ben ik benieuwd of ook alle anderen gestraft zijn. Daar doe je “geen uitspraken over”, maar het zou goed zijn als er naar gekeken wordt om uit te sluiten dat onwelvallige meningen gecensureerd worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 18-09-2025 07:58 ]
Kom maar door, ik ben benieuwd. Ik denk dat de review die ik een 0 had gegeven omdat niet duidelijk was dat de kast gesponsord was (en de suggestie werd gewekt dat de reviewer de kast zelf betaald had) ook meetelt?Bor schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:55:
[...]
Nee hoor, er zijn meer opvallende moderaties zichtbaar. De voorbeelden die je hebt gekregen waren een aantal recente mismoderaties. Je modereert niet bijzonder veel waardoor de meer recente voorbeelden uit dezelfde korte periode komen.
Volgens mij voldoe je niet aan de vereiste reactie score van minimaal 0,5 om te moderen.Omnicron1 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 12:43:
Snap een ding niet.
Mag hier niets meer doen omdat ik geen abbo heb ? Wel altijd op hardware info gehad en ben mee over gegaan naar TWeakers net. Ik regaeer netjes op de posten maar kan verder niets meer ?
Wat is de reden daarvoor als je toch 4255 karma punten hebt. Wat wilt men nou ?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Je voldoet zo te zien niet aan de drempelwaarde om te kunnen modereren. Als je de Moderatie FAQ (zie de "let op" bovenaan dit topic) wilt doornemen kan ik de mogelijkheid manueel voor je activeren. Laat maar even horen.Omnicron1 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 12:43:
Snap een ding niet.
Mag hier niets meer doen omdat ik geen abbo heb ? Wel altijd op hardware info gehad en ben mee over gegaan naar TWeakers net. Ik regaeer netjes op de posten maar kan verder niets meer ?
Wat is de reden daarvoor als je toch 4255 karma punten hebt. Wat wilt men nou ?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq