All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
FAQ gelezen, uiteraard zal ik daaraan voldoen.Dirk schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 00:02:
Jouw modrechten zijn in 2007 uitgezet omdat je vreemd aan het modereren was. Als je de ModeratieFAQ even doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen wij je modrechten weer aanzetten.
Dank U !
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
vrede in rust
Ik zal voortaan braaf zijn en me niet meer begeven op het duistere pad der mismoderatiesDirk schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 00:44:
Die komt me bekend voor... Nas T in "Het Moderatiestatus loket"
Ik heb dus meer nodig dan dat.

vrede in rust
In jouw communicatie richting mij heb je aangegeven dat de moderaties bewust zijn doorgevoerd. Ik voel weinig voor heractivatie op dit moment, mede gezien dit niet de eerste deactivatie blijkt te zijn.Nas T schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:21:
Ik heb de FAQ gelezen, ik zou mijn moderatierechten graag weer terug willen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het zou helpen als je iets zegt over wat er aan je inzicht is veranderd na het lezen van de moderatie FAQ dan wel iets zegt waaruit blijkt dat je weet wat er niet goed was aan jouw moderaties.Nas T schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:51:
[...]
Ik zal voortaan braaf zijn en me niet meer begeven op het duistere pad der mismoderaties
Je geeft ons niets wat vertrouwen geeft dat je nu wel op een andere manier zult gaan modereren en een minder ruime interpretatie van de moderatieFAQ zult gaan aanhouden.
Vol met onterechte 0 moderaties, waaronder mijn reacties.
Ik denk dat je hier moet zijn: Het kleine-mismoderatietopic deel XXXeggsforpedro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:10:
nieuws: Nieuwe Xbox Series X-revisie heeft 6nm-chip en gebruikt iets minder s...
Vol met onterechte 0 moderaties, waaronder mijn reacties.
Het is daarbij handig wanneer je voorbeelden geeft.
Excuus, verkeerde topic idd. Je mag deze posts verwijderen evt.Bor schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:35:
[...]
Ik denk dat je hier moet zijn: Het kleine-mismoderatietopic deel XXX
Het is daarbij handig wanneer je voorbeelden geeft.
Geen probleem. Ik heb inmiddels ook even naar de scheve reacties gekeken. Ik vroeg om voorbeelden maar dit was wel duidelijk.eggsforpedro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:49:
[...]
Excuus, verkeerde topic idd. Je mag deze posts verwijderen evt.
Ik zou graag mijn moderatiestatus weer geactiveerd krijgen als dit mogelijk is.
Ik begrijp waarom ze destijds gedeactiveerd zijn, het waren wellicht iets te "out-of-the-box" scores die ik te overhaast heb gegeven. Wel vond ik het een beetje een heftige reactie om het zo snel alle moderatie rechten te blokkeren, aangezien ik normaliter altijd probeer zo goed en accuraat mogelijk probeer te modereren, en ik dit naar mijn idee, ook altijd deed.
Maar dat terzijde. Ik heb de FAQ over moderatie nog eens doorgenomen en opgeslagen, en zou graag weer willen bijdragen aan de moderatie van de frontpage reacties.
Hoi,IJuanTM schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:31:
Hi,
Ik zou graag mijn moderatiestatus weer geactiveerd krijgen als dit mogelijk is.
Ik begrijp waarom ze destijds gedeactiveerd zijn, het waren wellicht iets te "out-of-the-box" scores die ik te overhaast heb gegeven. Wel vond ik het een beetje een heftige reactie om het zo snel alle moderatie rechten te blokkeren, aangezien ik normaliter altijd probeer zo goed en accuraat mogelijk probeer te modereren, en ik dit naar mijn idee, ook altijd deed.
Maar dat terzijde. Ik heb de FAQ over moderatie nog eens doorgenomen en opgeslagen, en zou graag weer willen bijdragen aan de moderatie van de frontpage reacties.
Je kan bij deze weer aan de slag.
Ik zou graag mijn moderatie status weer geactiveerd krijgen, volgens mij heeft het wel lang genoeg geduurd, als ik weer de fout in ga wat ik niet verwacht dan blokkeer je maar weer.
Groet,
Piet
Ik zie dat mijn moderatie status "niet geactiveerd" is, ik kan die zelf niet activeren (de buttons is grijs) betekent dat dat ik geblokt ben?
Jouw account voldoet aan de voorwaarden (minimaal 250 karma en een reactiescore > 0,5), ook zijn jouw moderatierechten niet geblokkeerd.maartenvdk schreef op maandag 4 november 2024 @ 06:15:
Hi mods,
Ik zie dat mijn moderatie status "niet geactiveerd" is, ik kan die zelf niet activeren (de buttons is grijs) betekent dat dat ik geblokt ben?
Je geeft aan dat de button grijs is, bedoel je daarmee de button in de moderatiepop-up bij een willekeurige reactie of de button nadat je de moderatie modal met uitleg hebt doorlopen?
Wordt de button wel blauw van kleur als je de uitleg over het moderatiesysteem in de modal helemaal naar beneden scrollt?
Santford schreef op maandag 4 november 2024 @ 08:26:
[...]
Jouw account voldoet aan de voorwaarden (minimaal 250 karma en een reactiescore > 0,5), ook zijn jouw moderatierechten niet geblokkeerd.
Je geeft aan dat de button grijs is, bedoel je daarmee de button in de moderatiepop-up bij een willekeurige reactie of de button nadat je de moderatie modal met uitleg hebt doorlopen?
Wordt de button wel blauw van kleur als je de uitleg over het moderatiesysteem in de modal helemaal naar beneden scrollt?
:strip_exif()/f/image/Zxv6NRJokBwncsDWN42aG3Ki.jpg?f=fotoalbum_large)
Fijn dat ik niet geblokt ben, ik vroeg mij al af wat ik dan fout gedaan heb. Ik zal wel iets doms doen, maar ik kom er niet uit wat het probleem is. De button op pagina twee van de uitleg is grijs, ook bij het volledig naar beneden scrollen.
Edit: in desktopweergave werkt het wel. Ik laat dit even staan, mocht iemand het zelfde probleem hebben. Dank voor de hulp!
[ Voor 5% gewijzigd door maartenvdk op 05-11-2024 15:05 ]
Fijn dat het gelukt is, ik heb je getagd in het Stoute Bugs forum waar in het verleden een topic liep over dit probleem.maartenvdk schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:03:
[...]
[Afbeelding]
Fijn dat ik niet geblokt ben, ik vroeg mij al af wat ik dan fout gedaan heb. Ik zal wel iets doms doen, maar ik kom er niet uit wat het probleem is. De button op pagina twee van de uitleg is grijs, ook bij het volledig naar beneden scrollen.
Edit: in desktopweergave werkt het wel. Ik laat dit even staan, mocht iemand het zelfde probleem hebben. Dank voor de hulp!
Kan ik misschien uitleg krijgen ? Desnoods in DMpiotr123 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:53:
Hallo,
Ik zou graag mijn moderatie status weer geactiveerd krijgen, volgens mij heeft het wel lang genoeg geduurd, als ik weer de fout in ga wat ik niet verwacht dan blokkeer je maar weer.
Groet,
Piet
Jouw berichtje moet over het hoofd gezien zijn.piotr123 schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:37:
[...]
Kan ik misschien uitleg krijgen ? Desnoods in DM
Als we moderatierechten weer inschakelen dan is de bedoeling dat het daarna beter gaat met het modereren, dat vertrouwen krijg ik niet direct na jouw berichtje.
Heb je de ModeratieFAQ doorgekeken en heb je een idee waar het vorige keer niet goed ging?
Ja dat is lang geleden, maar ik weet nog waarom een dat ga ik niet meer doen,Santford schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:18:
[...]
Jouw berichtje moet over het hoofd gezien zijn.
Als we moderatierechten weer inschakelen dan is de bedoeling dat het daarna beter gaat met het modereren, dat vertrouwen krijg ik niet direct na jouw berichtje.
Heb je de ModeratieFAQ doorgekeken en heb je een idee waar het vorige keer niet goed ging?
Ja, ik weet waarom, dat zal niet weer gebeuren.Santford schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:18:
[...]
Jouw berichtje moet over het hoofd gezien zijn.
Je mag het bij deze weer proberen, je rechten zijn gedeblokkeerdpiotr123 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:24:
[...]
Ja dat is lang geleden, maar ik weet nog waarom een dat ga ik niet meer doen,
Ja, ik weet waarom, dat zal niet weer gebeuren.
Ik heb een tijdje in de hoek gezeten en mijn leven gebeterd (en het moderatieFAQ nog een keer doorgelezen). Was een eenmalig vlaag van verstandsverbijstering.
Zal niet weer gebeuren! Mag ik er weer bij?
Ik heb de mogelijkheid tot modereren zojuist weer voor je geactiveerd. Veel plezier op TweakersBramsko schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:21:
Hoi!
Ik heb een tijdje in de hoek gezeten en mijn leven gebeterd (en het moderatieFAQ nog een keer doorgelezen). Was een eenmalig vlaag van verstandsverbijstering.
Zal niet weer gebeuren! Mag ik er weer bij?
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 13-11-2024 10:22 ]
Ik heb de FAQ doorgelezen en het is weer helder voor mij. Zou ik mijn mod rechten weer terug mogen?
Bedankt!
Ik objecteer, u eer.
Je moderatierechten zijn inactief maar niet geblokkeerd. Als je de moderatiepop-up bij een willekeurige frontpage reactie opent, dan vind je daar een knop om je moderarierechten te heractiveren. Je wordt dan eerst door een modal met uitleg geleid.Preaper schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 17:16:
Mijn moderatierechten zijn uitgeschakeld door inactiviteit. Ik ben veelal een 'lurker', maar zeker niet inactief. Mag ik ze weer terug?
Dat kan je niet zelf. Ik ga de moderatiemogelijkheid ook nog niet weer activeren. Deze is gisteren gedeactiveerd waarbij je op mening en op naam hebt gemodereerd wat niet is toegestaan.MPIU8686 schreef op maandag 25 november 2024 @ 04:50:
Ik heb de ModeratieFAQ doorgelezen en het lijkt mij allemaal duidelijk, hoe activeer ik deze terug ?
Ik zal voortaan niet meer meningmodden.
[ Voor 14% gewijzigd door Zawaponga op 16-12-2024 14:36 ]
Yes, bij deze kan je weer aan de slag. Veel plezier verder op TweakersTomR schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 11:48:
Hoihoi, ik heb tijden zonder modrechten gezeten. Ik heb de FAQ weer opnieuw goed doorgelezen & zal naar deze richtlijnen modden en mijn leven beteren. Zou ik mijn modrechten terug mogen hebben?
Als je de ModeratieFAQ even doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen wij je modrechten weer aanzetten.Fermat2006 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 09:16:
Kan mijn moderatie recht weer worden aangezet?
Jouw profiel voldoen niet aan de minimale eisen om moderatierechten in te schakelen, je gemiddelde reactiescore is te laag.XeriuM schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 22:27:
hoi, kunnen mijn moderatierechten aangezet worden?
Ik ben best lief de laatste jaren ❤️
Voor Tweakers die door een geschiedenis op een lage reactiescore terecht zijn gekomen die moeilijk of niet meer te compenseren is met nieuwe ontopic reacties kunnen wij moderatierechten handmatig aanzetten.
Nu ben je (om jouw woorden te gebruiken) best lief geweest, maar tegelijkertijd ook inactief. Het afgelopen jaar plaatste je vier reacties op de Frontpage en geen reacties op het forum.
Daarom nodig ik je uit om eerst op een positieve manier bij te dragen aan Tweakers en later nog eens een verzoek in dit topic te plaatsen.
Jammer om te horen. Ik vind dat ik best wel heb bijgedragen, door middel van een abonnement en reacties op de frontpage. Misschien niet op het forum, mee eens. Inactief wil ik het vooral niet noemen. Anyway, ik ga mijn best doen 👍Santford schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 23:01:
[...]
Jouw profiel voldoen niet aan de minimale eisen om moderatierechten in te schakelen, je gemiddelde reactiescore is te laag.
Voor Tweakers die door een geschiedenis op een lage reactiescore terecht zijn gekomen die moeilijk of niet meer te compenseren is met nieuwe ontopic reacties kunnen wij moderatierechten handmatig aanzetten.
Nu ben je (om jouw woorden te gebruiken) best lief geweest, maar tegelijkertijd ook inactief. Het afgelopen jaar plaatste je vier reacties op de Frontpage en geen reacties op het forum.
Daarom nodig ik je uit om eerst op een positieve manier bij te dragen aan Tweakers en later nog eens een verzoek in dit topic te plaatsen.
Kan iemand mij nog wel de berekening van de score uitleggen, want ik snap niet helemaal hoe ik zo laag uit kom. 🙏
De gemiddelde reactiescore wordt berekend door de moderatiescores van jouw reacties bij elkaar op te tellen (13) en dit te delen door het totaal aantal reacties die een moderatiescore hebben ontvangen (96).
13/96=0,135, dit getal vind je terug op jouw profielpagina. Met 70 on-topic reacties erbij zou je een gemiddelde reactiescore van 0,5 bereiken.
Klopt het dat je met een van mijn collega's contact hebt gehad rond V&A? Stuur mij even een berichtje svp en ik kijk even.XeriuM schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 22:27:
hoi, kunnen mijn moderatierechten aangezet worden?
Ik ben best lief de laatste jaren ❤️
Vlizzjeffrey in 'Gigabyte introduceert QD-oled-monitor met 500Hz-refreshrate'
Je zit in het verkeerde topic, zie de topicwaarschuwing. Je reactie staat overigens nu op +1.Vlizzjeffrey schreef op zondag 5 januari 2025 @ 01:49:
Waarom krijg ik hier een -1 voor? 2x nog wel.
Vlizzjeffrey in 'Gigabyte introduceert QD-oled-monitor met 500Hz-refreshrate'
Thanks!
Alvast bedankt!
Heb je de moderatieFAQ doorgenomen en is voor jou duidelijk wat er niet goed was aan jouw moderaties?Noedell schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:55:
Hallo, kunnen mijn mod rechten worden hersteld?
Alvast bedankt!
Dat is niet de aanleiding geweest. In de oorspronkelijke PushMessage die je daarover van mijn collega hebt ontvangen vind je drie voorbeelden van jouw moderaties. Voor meer uitleg kun je op die PM reageren. Als je dat bericht niet meer hebt mag je mij een DM sturen. Het gaat om het gebruik van de +3 en -1 moderatiescores.Noedell schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:14:
Dat heb ik gedaan. Ik vond een comment grappig en die heb ik onterecht een +1 gegeven. Dat werd niet gewaardeerd.
Vandaar mijn vraag: zijn er in het huidige systeem wel voldoende waarborgen om zelfcensuur te voorkomen?
Er was namelijk een tijdlang geen consequentie voor een nul score post, maar nu zorgt het ervoor dat je niet meer mag moderaten. Je denkt er dan wel twee keer over voordat je iets post wat als offtopic ervaren kan worden. Dit terwijl braveriken elkaar wel blijven plussen met herkauwde ontopic meningen waardoor er een zelfversterkend braafheidsmoderatie systeem ontstaat.
Het verschil is vooral opvallend met de peppers community die veel speelser lijkt. Deze website is voor tweakers, maar de communicatie heeft de vorm van het middelbare school docenten overleg.
Mijn moderatierechten zijn een tijdje geleden (terecht) uitgeschakeld wegens (o.a.?) het meningmodereren van politiek getinte berichten. Zou ik weer mogen modereren?
@SwaggyEggs
Misschien is het topic "Toename van ongemodereerde posts" een betere locatie voor deze klacht over het algehele moderatiegebeuren met de daaruit onstane huidige FP-sfeer
[ Voor 7% gewijzigd door Retrospect op 28-01-2025 20:43 ]
Ik heb de mogelijkheid bij deze voor je geblokkeerd.Retrospect schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:41:
Mijn moderatierechten staan aan maar wens eigenlijk niet deel te nemen aan dit gecorrumpeerde systeem. Zou het uitgezet kunnen worden? Kan ik dat zelf doen?
Het kan zijn dat daardoor mijn rechten zijn geblokkeerd. of kan ook wel eens zijn ik de moderatie niet altijd goed heb toegepast.
ik heb de moderatie regels nog weer doorgelezen
dus zouden jullie mijn rechten weer willen herstellen.
Waarom ik die rechten destijds kwijt geraakt ben is misschien niet te achterhalen, maar kan ik die rechten misschien weer terug krijgen? Alvast bedankt.
Edit: Darn, al sinds 2004! Ik heb inmiddels ook de faq gelezen (en begrepen)
[ Voor 9% gewijzigd door chrisboers op 04-02-2025 21:55 ]
-
Ik doe mijn uiterste best om goed en zorgvuldig te modereren, maar toch heb ik dat niet afdoende gedaan en zijn mijn modrechten daardoor nu opgeschort.
Twee +3'en die ik recent heb gegeven op korte (1 zin) reacties zijn als voorbeelden gegeven in het ontvangen pushbericht en die deden deden mij de FAQ weer lezen. Daardoor zit ik met wat vragen:
Als een reactie, hoe kort ook, in mijn ogen de kern van een probleem (n.a.v. een artikel) raakt of een goede hoofdvraag stelt naar aanleiding van een artikel, overduidelijk is (in het gewone verkeer begrijpt de gemiddelde Tweaker precies wat er wordt bedoeld met de reactie) en volgens mij een gezonde discussie tot gevolg kan hebben, is dat dan geen goede reden om een +3 uit te delen? Is dat altijd zo? Valt dat onder meningmodden?
Want dat is geenszins mijn bedoeling. Het bevorderen van een gezonde discussie door deze reacties in de spotlights te zetten was de intentie van mijn moderaties, maar ik wil ook niet onterecht hogere scores geven dan gewenst conform de regels.
Hoe zou ik dit beter kunnen doen, gelet op bovengenoemde situatie en daarbij gepaarde (en dus vermoedelijk incorrecte) gedachtengang?
Ik kijk uit naar jullie feedback en hoop daarna weer te mogen modereren.
[ Voor 42% gewijzigd door Megasyb op 06-02-2025 23:10 . Reden: Aanvulling dat ik heb geleerd en graag weer verder wil modden als dat mag. ]
-
Jouw moderatiestatus is weliswaar gedeactiveerd maar niet geblokkeerd. Dit betekend dat je deze zelf kunt activeren, jouw account voldoet wel aan de minimale eisen om dit te kunnen doen.chrisboers schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:53:
Hallo Dirk, ook ik sta weer gedeactiveerd. Waarschijnlijk door dat nachtelijke script. Kan je nog een poging wagen, dan ga ik vandaag in ieder geval iets modereren.
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Het lijkt alsof iemand mijn modstatus uit had gezet maar na intern overleg toch weer aan heeft gezet?
[ Voor 53% gewijzigd door Sando op 07-02-2025 17:29 ]
Hoeft niet. dot heb ik ook wel eens. Vermoed dat het iets met browsercache is. Vaak lost het zichzelf op, soms helpt een harde refresh (CTRL-F5) ook.Sando schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 17:23:
Mijn moderatieskills zijn geblokkeerd, maar ik heb geen push message ontvangen?
edit:Nu (minder dan 10 minuten later) werkt het weer. Eerder kreeg ik op de moderatiescores zo'n "🚫 prohibited" muisicoon te zien.
Het lijkt alsof iemand mijn modstatus uit had gezet maar na intern overleg toch weer aan heeft gezet?
Virussen? Scan ze hier!
Je zou moeten kunnen modereren, je moderatiestatus staat op ‘geactiveerd’.Sando schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 17:23:
Mijn moderatieskills zijn geblokkeerd, maar ik heb geen push message ontvangen?
Als je een tijd niet gemodereerd hebt valt de status automatisch terug naar ‘niet geactiveerd’. Dan kun je ze (wanneer je profiel aan de voorwaarden voldoet) zelf weer activeren. Dat is niet mogelijk wanneer de rechten geblokkeerd staan.
We hebben jouw moderatierechten meerdere keren moeten deactiveren. De laatste keer is zeer recent. In dit geval laten we de mogelijkheid tot modereren even uit staan.Megasyb schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:31:
Zou ik weer mogen modereren?
Ik had je verzoek even over het hoofd gezien. Bij deze kan je weer aan de gang.Moobear schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:17:
Mijjn moderatie rechten zijn geblokkeert, heb de faq gelezen zoals werd gevraagd in bijgevoegd mail/bericht ben idd wat enthousiast geweest met +3 op een aantal posts hoop dat deze eventueel weer aan gezet kunnen worden. mvg Daan.
Geen idee meer waarom, maar mogen deze opnieuw aangezet worden?
Edit: ah, ik kan het zien! Tjonge, ondertussen al 5 jaar geleden. Tijd vliegt.
[ Voor 25% gewijzigd door Li1quid op 17-02-2025 16:57 ]
Je kunt het opnieuw proberenLi1quid schreef op maandag 17 februari 2025 @ 16:54:
Enkele jaren geleden zijn mijn moderatierechten uitgezet.
Geen idee meer waarom, maar mogen deze opnieuw aangezet worden?
Edit: ah, ik kan het zien! Tjonge, ondertussen al 5 jaar geleden. Tijd vliegt.

Ja, bij dezexeromorphic schreef op maandag 3 maart 2025 @ 13:18:
Jaren gelden zijn mijn moderatierechten ontnomen ivm (even uit mijn hoofd) modereren met een mening ipv de inhoud van de posts. Als ik voortaan netjes de + klop gebruik, mag ik mijn rechten dan weer terug?![]()
Nooit bericht gekregen .
Hoe geraak ik hier uit ?
Mag de moderatiestatus voor mij weer aan?
OK, toch geblokkeerd dus?Dirk schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:52:
Jouw modrechten zijn in 2008 uitgezet omdat je opvallend aan het modereren was. Als je de ModeratieFAQ even doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen wij je modrechten weer aanzetten.
Ik heb de FAQ doorgenomen, ik zal me eraan houden
0 zou prima zijn, maar -1 is (weer eens) onterecht. Dit was geen misplaatste grap maar een inconvenient truth.
Het zou fijn zijn als jullie eens werk zouden maken van het (dis)like-misbruik van de moderatie. Voeg nu eindelijk eens gewoon like en dislike knoppen toe zodat mensen hun ei kwijt kunnen zonder onterecht te relevantie van comments in twijfel te trekken! Aub svp.
Dit hoort in het volgende topic: Het kleine-mismoderatietopic deel XXXAlxndr schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:07:
Alxndr in 'Topman Samsung Electronics is op 63-jarige leeftijd overleden aan hartstilstand'
0 zou prima zijn, maar -1 is (weer eens) onterecht. Dit was geen misplaatste grap maar een inconvenient truth.
Het zou fijn zijn als jullie eens werk zouden maken van het (dis)like-misbruik van de moderatie. Voeg nu eindelijk eens gewoon like en dislike knoppen toe zodat mensen hun ei kwijt kunnen zonder onterecht te relevantie van comments in twijfel te trekken! Aub svp.
"Good riddance" bij een bericht over een overlijden is meer dan genoeg reden voor een -1 overigens. Alles daarboven is een mismoderatie.
Geen idee waarom. Ook geen bericht gehad
Daar is zo te zien vergeten een PM te sturen. Dat zal ik alsnog direct doen.danny_s schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:04:
"Jouw moderatierechten zijn op dit moment geblokkeerd."
Geen idee waarom. Ook geen bericht gehad
Bor schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:29:
[...]
Daar is zo te zien vergeten een PM te sturen. Dat zal ik alsnog direct doen.
Dit gaat dus om een score die ik heb toegewezen aan een reactie die een ander heeft geplaatst?Hieronder staan een aantal voorbeelden van moderaties die illustreren dat je niet altijd volgens de richtlijnen modereert:
- FrankHe in 'Politie haalt kindermisbruikwebsite op Nederlandse servers offline'
- William_H in 'Webhoster Argeweb al week lang getroffen door storing - update'
En het probleem daarmee is wat precies?
De uitleg staat in het bericht dat je hebt ontvangen. Reageren kan gewoon op dat bericht, dan leest de rest van de wereld niet mee.danny_s schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:38:
[...]
[...]
Dit gaat dus om een score die ik heb toegewezen aan een reactie die een ander heeft geplaatst?
En het probleem daarmee is wat precies?
Kan de modstatus weer worden ingeschakeld?
Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice
Twee jaar geleden ontving je van een collega een Push Message met het bericht dat jouw moderatierechten tijdelijk uitgeschakeld zijn.TheToolGuy schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 11:11:
... Inmiddels is mijn account al 4 jaar geblokkeerd ... vanwege 1 wappie opmerking waar ik op reageerde ...
In de reacties op dat bericht heeft mijn collega nog verduidelijkt dat het niet ging om zaken die je gezegd / geplaatst hebt maar om de scores die je aan reacties hebt toegekend.
In het eerste bericht zijn voorbeelden meegestuurd van jouw moderaties op reacties die niet in lijn zijn met de moderatieFAQ.
In hetzelfde bericht stond een verzoek om de moderatieFAQ nog eens door te lezen als je verder wilt gaan met modereren. En een verwijzing naar dit topic om een aanvraag te kunnen doen voor het opnieuw actief laten maken van jouw moderatierechten.
En dat heb ik dus doorgelezen (destijds) ... en hoe nu verder ... ?Santford schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 13:00:
[...]
Twee jaar geleden ontving je van een collega een Push Message met het bericht dat jouw moderatierechten tijdelijk uitgeschakeld zijn.
In de reacties op dat bericht heeft mijn collega nog verduidelijkt dat het niet ging om zaken die je gezegd / geplaatst hebt maar om de scores die je aan reacties hebt toegekend.
In het eerste bericht zijn voorbeelden meegestuurd van jouw moderaties op reacties die niet in lijn zijn met de moderatieFAQ.
In hetzelfde bericht stond een verzoek om de moderatieFAQ nog eens door te lezen als je verder wilt gaan met modereren. En een verwijzing naar dit topic om een aanvraag te kunnen doen voor het opnieuw actief laten maken van jouw moderatierechten.
Is mijn verzoek ondergesneeuwd/gemist (destijds) ?
Wat we nu in ieder geval willen is een enigszins geloofwaardige belofte dat je de moderatieFAQ door hebt gelezen en dat je je aan de richtlijnen daarin wil houden.
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic