Het Moderatiestatus loket

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:08
Bor schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:57:
[...]
Daarbij heb je ten tijde van de deactivatie niet echt opbouwend gereageerd.
Ik gaf mijn met cijfers onderbouwde mening over wel of niet genocide in Gaza (onder artikel daarover). Die reactie werd verwijderd op basis van “bagatellisering” en klachten van anderen. Daar was ik inderdaad ontstemd over; al uitte ik mij toen volgens mij niet persé verkeerd.

Vervolgens kwam er een ban vanwege mismoderatie.

Ik ben het altijd eens geweest met de regels, zoals je kunt lezen in mijn reactie op mismoderatie-ban. Niet op de uitvoering ervan zoals je kunt lezen in Gaza-reactie PM’s.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
BartOtten schreef op woensdag 17 september 2025 @ 17:09:
[...]

Vervolgens kwam er een ban vanwege mismoderatie.
Een ban heb je niet gekregen voor zover ik weet. Wel is de mogelijkheid tot modereren uitgeschakeld omdat je puur op mening leek te modereren. Het ging niet om een eenmalige mismoderatie zoals je hiervoor aangaf. Je hebt meerdere voorbeelden ontvangen indertijd en dat was slechts een selectie. Ik zie op dit moment geen aanleiding om aan te nemen dat het nu anders zal gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 17-09-2025 17:32 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• BartOtten
Bor schreef op woensdag 17 september 2025 @ 17:30:
[...]

Een ban heb je niet gekregen voor zover ik weet. Wel is de mogelijkheid tot modereren uitgeschakeld omdat je puur op mening leek te modereren. Het ging niet om een eenmalige mismoderatie zoals je hiervoor aangaf. Je hebt meerdere voorbeelden ontvangen indertijd en dat was slechts een selectie. Ik zie op dit moment geen aanleiding om aan te nemen dat het nu anders zal gaan.
Moderatieban doelde ik op.

Alles mismoderaties waren in hetzelfde topic over Gaza en, als uitgelegd, een poging om overduidelijke mismoderatie op te heffen. Eén van mijn weggehaalde reacties maakt ook wel duidelijk dat ik snap waar moderatie wel voor bedoeld is.
Geweldig. De discussie heeft T.net bereikt en de moderatie wordt grof misbruikt. Feiten doen er niet meer toe; onderbuik des te meer. En maar modden op alles behalve inhoud. Top!
Er is geen enkele aanleiding aan te nemen dat ik weer hetzelfde zou handelen.

Toch ben ik benieuwd of ook alle anderen gestraft zijn. Daar doe je “geen uitspraken over”, maar het zou goed zijn als er naar gekeken wordt om uit te sluiten dat onwelvallige meningen gecensureerd worden.

[ Voor 13% gewijzigd door BartOtten op 18-09-2025 07:54 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
BartOtten schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:50:
[...]

Moderatieban doelde ik op.

Alles mismoderaties waren in hetzelfde topic over Gaza en, als uitgelegd, een poging om overduidelijke mismoderatie op te heffen.
Nee hoor, er zijn meer opvallende moderaties zichtbaar. De voorbeelden die je hebt gekregen waren een aantal recente mismoderaties. Je modereert niet bijzonder veel waardoor de meer recente voorbeelden uit dezelfde korte periode komen.
Toch ben ik benieuwd of ook alle anderen gestraft zijn. Daar doe je “geen uitspraken over”, maar het zou goed zijn als er naar gekeken wordt om uit te sluiten dat onwelvallige meningen gecensureerd worden.
Zoals je al duidelijk is gemaakt zijn maatregelen richting andere gebruikers iets tussen Tweakers en de betreffende users. Ja we grijpen ook in bij andere mensen waar nodig maar meer informatie delen we daar vanwege begrijpelijke redenen niet over.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 18-09-2025 07:58 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• BartOtten
Bor schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:55:
[...]

Nee hoor, er zijn meer opvallende moderaties zichtbaar. De voorbeelden die je hebt gekregen waren een aantal recente mismoderaties. Je modereert niet bijzonder veel waardoor de meer recente voorbeelden uit dezelfde korte periode komen.
Kom maar door, ik ben benieuwd. Ik denk dat de review die ik een 0 had gegeven omdat niet duidelijk was dat de kast gesponsord was (en de suggestie werd gewekt dat de reviewer de kast zelf betaald had) ook meetelt?

Ik ga afronden want ik krijg hier enorme BOA-vibes van. Geniet van je dag.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic