Het Moderatiestatus loket

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Mede-auteur:
  • Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Staan je moderatierechten op de frontpage uit en ben je het daar niet mee eens? Hier ben je op de juiste plaats!

Controleer wel eerst even je ontvangen pushmessages en mail, daar wordt normaal gesproken een bericht heen gestuurd als je moderatierechten uitgezet worden. Lees daarnaast even de Frontpage moderatie faq, zodat je snapt wat wij graag willen met het moderatiesysteem.

[ Voor 16% gewijzigd door Dirk op 19-02-2021 13:09 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankhan
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:49
L.S.

Mijn moderatie rechten staan niet aan. Ik heb niet (bewust) een mail hier over ontvangen.

Mijn vraag is, kan dit hersteld worden?

Frank Handgraaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:11

Herman

FP ProMod
Halverwege januari heb je een mail ontvangen over het uitschakelen van je moderatierechten :)
Een paar weken eerder heb je een waarschuwing ontvangen over modmisbruik.

Als de modFAQ doorneemt, mag je het wat mij betreft nog een keer proberen :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:21

thijsco19

KTM 990 SMT

Een tijdje geleden zij mijn modrechten ook uitgezet (mening over de reden verschilt maar dat is een andere discussie), inderdaad mail over gehad.

Eigenlijk ben ik het vergeten/geen tijd gehad om het terug te vragen.

Bij deze dus, mag ik het nog een keer proberen? :*)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Er vanuit gaande dat je niet weer +3's gaat uitdelen aan reacties die het totaal niet waard zijn en jij je verder ook aan de richtlijnen in reviews: Tweakers.net moderatie faq houdt, staan jou moderatierechten weer aan. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 16:21

thijsco19

KTM 990 SMT

Dankje wel. :)

Ik zal er op letten!

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 443119

Ik heb de mod FAQ gelezen (nadat jullie de waarschuwing(en) hadden gestuurd), maar ook ik zou 't graag mijn mod rechten weer willen hebben.
Ik geef jullie wel groot gelijk waarom het in de eerste instantie gede-activeerd was, nadat ik de FAQ heb gelezen is alles krystal helder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Bij deze dan. :)

Een volgende keer zijn we niet zo makkelijk, ik hoop dat je dat snapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 443119

Ja idd had geen idee hoe het systeem werkt nu dus wel :P
Cheers,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 16:12
Mijn modstatus staat uit en ik heb eigenlijk geen idee hoe dat komt of hoe lang dit reeds zo is. Ik heb, voor zover ik weet, al in tijden niet meer gemodereerd.
Kan iemand me dit toelichten en misschien ook activeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Jouw moderatierechten staan alweer 6 jaar en twee dagen uit, zo te zien vanwege het geven van de maximale score aan Anoniem: 85491 in 'nieuws: Intel brengt mobiele Core 2 Extreme en vernieuwde desktop-cpu's uit'. Je mag het wel weer eens proberen, maar lees reviews: Tweakers.net moderatie faq wel eerst even door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 16:12
Inderdaad al een hele tijd geleden. En best begrijpelijk. :)
Bedankt alleszins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaberOne
  • Laatst online: 14:37
Ik heb ondertussen wel begrepen dat -1 of +3 gebruiken als ik het ergens niet mee eens ben of juist heel erg mee eens ben niet de juiste manier is om te modden hier op Tweakers. Nu ik de Mod Faq heb gelezen zou ik het graag nogmaals proberen.

alvast dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Dan mag je het bij deze nog eens proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-07 20:42
Heb de modfaq nogmaals gelezen, had ooit eens een +3 gegeven om te balanceren voor een reactie die ik geen -1 waard vond. Stomme actie, zou graag weer eens modereren.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter

Let wel op dat we jou een volgende keer jouw modrechten niet zo makkelijk teruggeven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik heb blijkbaar ook mijn modrechten verloren, mijn excuses als ik ergens onterecht een -1 of +3 heb gebruikt om een gemiddelde omhoog te halen, ik wist niet dat dit niet mocht (zeker met het huidige mediaan-systeem). Ik heb hier wel geen mail van ontvangen, voor wat staat het uit bij mij?
Zou ik alstublieft terug kunnen modereren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Dat is vanwege gubyan in 'nieuws: BlackBerry zet zichzelf in de etalage'. Als je een reactie die bewust op de verkeerde plaats is neergezet en bovendien heel lomp is verwoord een +3 geeft, dan heb je echt niet begrepen wat wij willen met het moderatiesysteem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Dirk schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:54:
Dat is vanwege gubyan in 'nieuws: BlackBerry zet zichzelf in de etalage'. Als je een reactie die bewust op de verkeerde plaats is neergezet en bovendien heel lomp is verwoord een +3 geeft, dan heb je echt niet begrepen wat wij willen met het moderatiesysteem.
Je hebt gelijk. Was een lompe moderatie, zeker als je naar de inhoud van de post kijkt. Was vooral wegens de boodschap die erachter zat waar ik het mee eens ben maar de manier waarop is daar idd niet gepast... Mijn excuses, zal niet meer gebeuren indien ik mijn moderatierechten terugkrijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Dan staan bij deze jouw moderatierechten weer aan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zouden die van mij weer mogen aan gaan? Ik heb ze al heel lang uit staan namelijk.

Ik vraag mij eigenlijk ook t volgende af. Hoe moet je omgaan met een bericht waarin eigenlijk een mening wordt gereflecteerd en waar de ene groep het niet mee eens is en de andere groep wel... maw zij geven -1 terwijl jij +2 wilt geven dan zodat ie niet onzichtbaar wordt gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Het inderdaad alweer 2 jaar geleden, ik zet jouw moderatierechten weer aan.

Wel een duidelijke waarschuwing met betreft wat jij daar voorstelt, wij noemen dat strategisch of compensatiemodereren en staan dat niet toe. Als jij met een extreme moderatie een kleine wijziging in de score voor elkaar probeert te krijgen geef jij jezelf effectief een zwaardere weging dan je eigenlijk hebt, en dat is natuurlijk niet eerlijk. Dergelijke reacties kun je in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII melden zodat er met meerdere mensen naar gekeken wordt en zonodig met een grotere groep de moderatie snel gecorrigeerd kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 12:20
Excuse moi, monsieur!

Verkeerde draadje :*

[ Voor 89% gewijzigd door w4v3g0d op 28-08-2013 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retanik
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 13:07
Ook al tijden geen moderatierechten meer, zal wel te maken hebben met scenario van chip. ook schetst. Kunnen deze ook weer aan voor mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Ik zie dat je inderdaad 6 jaar terug hoge scores aan onzinreacties hebt gegeven. Ik ga er vanuit dat je nu snapt dat dat niet de bedoeling is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 15:43

lohost

iemand had al localhost :-(

Zoals meerdere personen hierboven, kan ik ook al lange tijd geen modstatus rechten meer. Meerdere jaren volgens mij. Ongetwijfeld heb ik daar indertijd waarschuwingen over ontvangen, doch die hebben mijn inbox nooit bereikt.

Mag ik weer rechten ontvangen? Ik heb de FAQ zojuist gelezen ;-)

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Bij deze. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-06 16:18
Modrechten staan hier ook al meerdere jaren uit. Reden is dan ook onbekend, alhoewel ik vermoed dat ik in vroegere tijden nogal snel de extreme scores (+3/-1) gebruikte.

Kunnen deze terug ingeschakeld worden?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Als je de modFAQ doorneemt, dan mogen ze wat mij betreft weer aangezet worden :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Ik heb ze alvast weer aangezet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:34
Ook de mijne staan helaas uit door mijn eigen toedoen. Vele reactie's die niet +2/+3 waard waren gaf ik wel. Was meer meningmodden en ook trollen. Inmiddels zie ik het nut van de moderatietool zeker wel in en wil ik het nogmaals proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arkgreenleaf
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-05-2024
Hallo,
Mijn moderatie rechten staan ook af, ik heb me een lange tijd geleden regelmatig bezig gehouden met het modden op comments omdat ik vind dat iemand die iets constructiefs post best in de schijnwerper mag staan (ook zodat het anderen kan helpen). Ik heb toen echter een aantal mistappen gedaan waar ik me niet aan de regels hield en me door mijn mening heb laten beinvloeden, met de logische gevolgen (die ik dan ook terrecht vond).

Nu is dit al even geleden en mis ik toch vaak de mogelijkheid om te modden, ik wilde dus vragen of, wanneer ik de modFAQ opnieuw doorneem en me er aan zou houden, ik opnieuw mod rechten zou kunnen verkijgen.

Darkgreenleaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Je mag het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TehM1ZZL3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-07 18:19
Graag zou ik mijn moderatierechten terug willen. Ik begrijp dat ik op basis van een meningsverschil bepaalde reacties op een verkeerde manier heb beoordeeld. Zonder de mogelijkheid om te modden mis ik een deel van betrokkenheid bij de community. Heb het modFAQ doorgenomen en begrijp juist gebruik van het syteem nu voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Je mag het weer proberen, begrijp wel dat je een eventuele volgende keer je moderatierechten niet zo makkelijk terugkrijgt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 37722

Kan er een poll komen om te checken of het moderatie systeem nog wel van deze tijd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Mijn modrechten zijn een jaar of 6 (misschien nog wel langer) geleden ingetrokken omdat ik een paar keer "strategisch" gemod heb. Zal het niet meer doen en heb de faq gelezen. Kan het misschien weer ingeschakeld worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
9 april 2008, dat is 'maar' dik 5 jaar geleden. :P

Je mag weer, natuurlijk op voorwaarde dat jij je nu wel aan de richtlijnen houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Voor mijn gevoel is het al 10 jaar geleden :+ . Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjnieboon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 20:37
Mijn modstatus staat al een tijdje op 'uit'. Ik heb geen mail ontvangen (zojuist nog gechecked). Zou deze weer aangezet kunnen worden? De FAQ heb ik zojuist doorgenomen, en ik kan me voorstellen dat ik me voorheen niet aan al deze regels heb gehouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Dan mag je het nog eens proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjnieboon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 20:37
Dankjewel! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-03 18:12
Ik heb mijn modrechten ook niet meer; ik dacht dat ik dat zelf ergens uit had gezet. Een mail daarover was wel netjes geweest. Los daarvan heb ik wel een idee waarom: ik heb een -in mijn ogen- zeurpot gedownmod. Mag niet, duidelijk. Maar het hele mod systeem rammelt sowieso en is daardoor ook niet heel relevant voor mijn beleving op deze verder prima site. Sterker nog, het kost alleen maar tijd en levert nauwelijks iets op. Ik hoef de rechten daarom ook niet terug. Het leek me wel op de plaats dat hier te roepen. Doe er iets of niets mee.

Verder zoals gezegd prima site. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Je hebt wel mail gehad, op jouw ziggo adres. Als dat niet klopt, pas dan je profiel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pleinolijf
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
Het vinkje 'Moderatietools activeren' staat bij mij uitgegrijst. Bij mijn weten heb ik hieromtrent geen bericht ontvangen.
Dit is inmiddels een paar maanden geleden denk ik sinds de laatste keer dat ik nog kon modden, maar ik mis het nu wel. Rond die tijd is mijn nickname gewijzigd, maar het zou me verbazen dat dat de reden is ?

Dus graag verklaring waarom ik geen mail heb gehad (volgens mijn indruk), en graag de modtools terug activeren (tenzij jullie vinden dat ik niet aan de voorwaarden voldoe).

Dank !

[ Voor 9% gewijzigd door pleinolijf op 22-11-2013 10:52 . Reden: info cfr. nickchange ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Het was naar aanleiding van een +3 voor gubyan in 'nieuws: BlackBerry zet zichzelf in de etalage'. Snap je waarom we voor zo'n reactie absoluut geen +3's willen zien? (-1 of hooguit 0 is wat ons betreft de juiste score.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pleinolijf
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
Die reactie heeft inderdaad niets met de artikelinhoud te maken (is kritiek op redactie(methodes) van Tweakers, en dat heeft de user in kwestie dan ook correct via de feedback knop laten weten).

Dat was een foute inschatting van me. Wist niet dat je op één slechte mod kon beoordeeld worden, maar ik geef mijn misstap grif toe.

Ik ga er van uit dat ik voor de rest goede modscores heb uitgedeeld, dus bij deze mijn vraag of ik terug mod kan worden. Bedankt om de tijd te nemen mijn historiek te evalueren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Soms zijn we streng. :)

Je kunt weer modereren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_Klaassen768
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 15:21
Heb net de FAQ doorgelezen in de hoop er achter te komen waarom ik niet kan modden.
Geen idee waaorm ze uit staan. Ongetwijfeld jaren geleden iets verkeerd gedaan.
Maar kom dus hier uit om bij deze te verzoeken mijn mod-rechten te (re?)activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Je modstatus is niet 'uit' maar 'inactief'. Ik zie ook niet dat deze op enig moment zijn uitgeschakeld.

Zou het kunnen zijn dat je moderatietool gedactiveerd is bij je voorkeuren? Zie dit menu: https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences. Achter 'Moderatie' behoort een vinkje te staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_Klaassen768
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 15:21
Tnx, heb 3x keer moeten kijken voordat ik door had hoe ik zelf bij de voorkeuren moest komen. Op de een of andere manier viel mijn oog er niet op. En dat terwijl ik hier al 8 jaar rondstruin.
Wel misschien een ideetje om dit bij de FAQ op te nemen? Ik was namelijk aan de FAQ begonnen in de veronderstelling dat daarin ook uitgelegd zou worden als je nog iets aan - of uit moet zetten.
(Maar mischien is het wel geen veelgestelde vraag ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Dat vinkje gaat niet automatisch uit en wij hebben dat ook niet voor jou gedaan, dus jij moet het zelf hebben gedaan. Om die reden zal de vraag ook zelden voorbij komen, de meeste mensen weten wel welke vinkjes ze omzetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik ben ook al enige tijd verbannen van het moderatie-recht. De aanleiding hiervoor is mij onduidelijk en ik ben daarvan, zover ik weet, spijtig genoeg niet verwittigd.Graag zou ik weer kunnen modereren en met begeleidend uitleg wat mijn dood-zonde is geweest dat tot deze maatregel heeft geleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Je zou je mail bij je call2.nl mailadres moeten controleren, inmiddels bijna een jaar terug. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gallant
Dirk schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:13:
Je zou je mail bij je call2.nl mailadres moeten controleren, inmiddels bijna een jaar terug. :)
Aha, deze mail gebruik ik al jaren niet meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Zet dan even een actueel mailadres in je profiel, anders wordt het ook lastig met bijvoorbeeld vergeten wachtwoorden.
De reden voor het uitschakelen van jouw moderatierechten is overigens simpel: er zijn meer mogelijke moderatiescores dan alleen de +3 en de -1, en we zouden graag zien dat je die ook (correct) gebruikt. Lees reviews: Tweakers.net moderatie faq ook eens door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gallant
Ik heb de reviews: Tweakers.net moderatie faq doorgenomen maar daarin wordt niks vermeld over gevarieerd modereren. Als ik modereer doe ik dat omdat ik een duidelijke mening over het niveau van de reactie heb. Ik geef toe dat het soms ook een soort compensatie stemmen was maar dat zou natuurlijk geen rede moeten zijn om daar een ban op te leggen.

Ik probeerde me email adres al te wijzigen maar hiervoor lijk ik ook me wachtwoord te moeten veranderen, kan dat kloppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Als je alleen +3 reacties opzoekt en alleen die van een score voorziet, dan hoef je inderdaad niet gevarieerd te modereren. Maar sla dan wel reacties als HMC in 'nieuws: Gerucht: Samsung wil in 2013 half miljard mobieltjes verkopen' over, want die zijn echt geen +3 waard.

Compensatiemodereren is voor ons overigens wel een reden om moderatierechten uit te schakelen, je verzwaard je eigen weging door een extreme score te geven en dat is absoluut niet de bedoeling.

Wat betreft het wijzigen van het wachtwoord bij het wijzigen van het mailadres, vraag het eventueel even na in Lieve Devvers, ik heb er nog niet eerder van gehoord.

[ Voor 16% gewijzigd door Dirk op 11-12-2013 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gallant
Dirk schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:49:
Als je alleen +3 reacties opzoekt en alleen die van een score voorziet, dan hoef je inderdaad niet gevarieerd te modereren. Maar sla dan wel reacties als HMC in 'nieuws: Gerucht: Samsung wil in 2013 half miljard mobieltjes verkopen' over, want die zijn echt geen +3 waard.

Compensatiemodereren is voor ons overigens wel een reden om moderatierechten uit te schakelen, je verzwaard je eigen weging door een extreme score te geven en dat is absoluut niet de bedoeling.

Wat betreft het wijzigen van het wachtwoord bij het wijzigen van het mailadres, vraag het eventueel even na in Lieve Devvers, ik heb er nog niet eerder van gehoord.
Het e-mailadres is gewijzigd dat was wel een beetje onduidelijk maar dat doet nu niet ter zaken. Ok, graag zou ik de ban weer opgeheven zien (flauwekul heeft lang genoeg geduurd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Als je het uitschakelen van je moderatierechten flauwekul noemt, neem je het moderatiesysteem blijkbaar ook niet serieus. Aangezien dat wel een vereiste is, is bij deze het herinschakelen van jouw moderatierechten geweigerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gallant
ik vind het flauwekul dat het zolang geduurd heeft en dat ik praktisch op mijn knieen moet smeken om weer te mogen modereren.

Het is duidelijk ik heb het begrepen Mea culpa, mea culpa. mea maxima culpa.

GEEN REACTIE?

[ Voor 27% gewijzigd door Gallant op 14-12-2013 00:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amped
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-06 01:04
Snip

[ Voor 98% gewijzigd door Amped op 07-01-2023 05:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 380342

Tot mijn verbazing is mijn modstatus uitgezet. Ik heb geen bericht gekregen over de reden(en) waarom en zou graag of de reden(en) willen horen en de modstatus weer "aan" zien staan. Ik heb mij naar mijn weten gehouden aan de richtlijnen. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt in de afgelopen maanden tweemaal een mailtje gekregen, ook over de uitschakeling. Misschien klopt je e-mailadres niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 380342

Bedankt voor de snelle reactie. Heb inderdaad oud mailadres gebruikt. Heb mails nu gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 378762

Dat verklaart waarom de laatste tijd het puntensysteem zo zuigt. -1 wordt is nooit zoveel uitgedeeld op de frontpage als een jaar geleden. Ook al ben je ontopic met een nette persoonlijke mening dan krijg je al een -1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:11

two

Hallo moderators,

Een tijdje geleden zijn mijn moderatierechten uitgezet. Door mijn eigen fout..
Ik weet dat het stom van mij is, en jullie hebben gelijk. Ik heb het modFAQ doorgelezen, en wist toen ik het mailtje kreeg al dat ik fout zat. Ik zou het graag nog eens proberen, en deze keer zal ik me wel gedragen!

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomasmoors
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07 11:24
Ik wil even beklag doen over het moderatiesysteem waar mensen zelden de moderatieregels volgen. Dit naar aanleiding van de meest recente moderatie gepleegd op mijn reactie: thomasmoors in 'nieuws: Onaangekondigde Nokia-smartphone met 5"-1080p-scherm is te koop in China'

Misschien kunnen jullie in je volgende iteratie mensen die vaak moderaties doen op basis van meningen die hen tegenstaan automatisch een lichtere wegen geven bij modereren. B.v.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Dat is inderdaad niet ongewenst, enkel offtopic. Overigens had je deze melding beter kwijtgekund in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII, dit topic gaat niet over individuele moderaties.

Wat betreft jouw featurerequest: statistisch springen meningmodders er niet zo heel hard uit en bovendien hebben we slechte ervaringen met een modbot in het verleden: niemand durfde meer af te wijken van de massa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomasmoors
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07 11:24
Ik probeer mijn idee niet per se erdoorheen te drukken, maar dat valt misschien op te lossen door deze straf alleen handmatig op te leggen. Verder bedankt voor je snelle antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
In dat geval schakelen we gewoon de moderatierechten uit, dat werkt effectiever. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Nu heb ik geen moderatie rechten (die ik ook niet wil, geen meer behoefte aan) maar ik kan nu ook niet het verloop van de moderatie zien bij eigen reacties.

Dat is best jammer. Is dat niet aan te zetten voor moderatielozen, zoals ikzelf?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Zo'n vraag hoort eigenlijk in Lieve Devvers thuis, maar persoonlijk vind ik dat het vooral gaat om de eindscore en niet om hoe deze tot stand komt. Als je dan toch geen deel kunt nemen aan het moderatiesysteem dan zijn de deelscores ook niet relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

pjottum schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:41:
Nu heb ik geen moderatie rechten (die ik ook niet wil, geen meer behoefte aan) maar ik kan nu ook niet het verloop van de moderatie zien bij eigen reacties.

Dat is best jammer. Is dat niet aan te zetten voor moderatielozen, zoals ikzelf?
Moderatie rechten(indien mogelijk) weer aan laten zetten,maar niet modereren. Dan heb je toch ook wat je wilt?

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik zie al mijn fouten in en ik heb alles doorgelezen. Wat ik vooral niet wist is dat je niet compenserend mag stemmen, dat deed ik dus ook fout. Ik zal het leuk vinden om weer te mogen stemmen.

Met vriendelijke groet,
12345dan O+

- 12345dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Ok, jouw rechten staan weer aan. Weet wel dat je een volgende keer de moderatierechten niet zo makkelijk weer terugkrijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Mijn modstatus staat ook opeens uit.
Ik vraag mij af waar dit door komt?

Ik heb (denk ik, correct me if I'm wrong) niks verkeerd gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Op zowel 1 februari als 15 februari heb je daarover mail gehad op het e-mailadres wat in je Tweakers profiel geregistreerd staat. Kijk daar eerst even naar :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 08-07 14:41
Ik heb klaarblijkelijk verkeerd gemod, wat niet de bedoeling was, en ben gelijk mijn rechten kwijt. Bij deze wil ik dan ook excuses maken. Ik heb niet bewust de reactie +3 gemod. Baal er ook een beetje van

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vooruit, ik zet je rechten weer aan. Maar dit was niet de enige reactie in je moderatiehistorie met een opvallende afwijking. Ook al modereer je niet veel, de regels zijn voor iedereen gelijk :)

Bij deze je rechten dus weer aangezet, gebruik ze goed.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 08-07 14:41
Cloud schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:10:
Vooruit, ik zet je rechten weer aan. Maar dit was niet de enige reactie in je moderatiehistorie met een opvallende afwijking. Ook al modereer je niet veel, de regels zijn voor iedereen gelijk :)

Bij deze je rechten dus weer aangezet, gebruik ze goed.
bedankt. en staat genoteerd!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awosome
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-03 15:14
Ik heb al een tijdje (maand ofzo) geen modrechten meer, geen mail gehad dacht ik, maar net zag ik dat mijn mailadres verkeerd is, dit account is gesloten omdat ik destijds nog niet oud genoeg was 8)7. Maar nu weet ik dus niet waarom ik ben geblokt. Ik was eerst best een fanatieke moderator en moderate zowat elke comment dus waarschijnlijk zal ik wel een paar keer de fout in zijn gegaan. Kunnen jullie het alsjeblieft weer aanzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Dan moet je ook geen +3 geven aan een reactie als Anoniem: 282679 in 'nieuws: Google komt met uitschrijfknop voor reclamemails'...

Heb je reviews: Tweakers moderatie faq al eens gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awosome
Sorry, ik zal dat voortaan niet meer doen, maar 34 andere mensen hebben dit ook gedaan, zijn die dan allemaal geblokt? En de faq had ik alleen opervlakkig gescand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Het waren er iets minder dan 34 omdat er heel wat een zwaardere weging dan 1 hebben, maar ja, die zijn allemaal uitgezet.

Ik ga er vanuit dat jij je vanaf nu wel aan de richtlijnen in de moderatieFAQ houdt, dus bij deze staan jouw moderatierechten weer aan. Bedenk wel dat je een volgende keer je moderatierechten niet weer zo makkelijk terug krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awosome
Bedankt, en ik zal er op letten.

[ Voor 4% gewijzigd door awosome op 10-03-2014 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• philipvdlinde
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-02-2022
Zelf heb ik ook het modsysteem misbruikt doormiddel van het gebruiken van +3 om de slechte reactiescore te compenseren, aangezien ik van mening was dat een reactie score van -1 ten onrechte was. Ik heb de moderatieFAQ doorgelezen en ik zou mij vanaf nu ook aan deze richtlijnen houden, excuses voor het ongemak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Prima; je rechten staan weer aan :) Succes met modereren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Beste Tweakers,

Mijn moderatie rechten staan niet aan. Ik heb niet (bewust) een mail hier over ontvangen.

Mijn vraag is, kan dit hersteld worden / aangezet worden?

Groeten,
Dr.Root

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Daar heb je inderdaad geen aparte mail over gehad, maar het heeft te maken met datgene waar je in december een mail over hebt gehad.

Als je reviews: Tweakers moderatie faq doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden kunnen jouw moderatierechten overigens wel weer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.Root
Dirk,

Dat heb ik zojuist gedaan. Ik zie mijn fouten in en geef deze dan ook toe. Ik beloof om mij aan de richtlijnen te houden die in het Tweakers Moderatie Faq worden weergegeven.

Bedankt en nogmaals mijn excuses voor hetgeen wat zich heeft voorgedaan in December.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

461943

Hoi,

ook bij mij staan de moderatierechten uit. Helaas wel terecht. @Dirk: jij hebt mij op 1 februari een mail gestuurd waarin je mij meldde dat mijn moderatierechten uit gingen, en ik denk dat het nu tijd is om het nog eens te proberen.
Ik negeer de laatste tijd fanboy fights sowieso steeds vaker, dus de kans dat ik daarin meegesleept word is kleiner. ( Dat was de reden voor de onterechte -1's die ik gaf: sommige fanboys halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Maar goed, zelf fanboy spelen heeft dan ook geen nut, dat is ook weer zo.)

Maar goed, ik ben sowieso van plan om wanneer ik mijn rechten terug krijg minder te modereren. Hoe minder je doet, hoe minder je fout doet, niet?

Met vriendelijke groet,

dbhuis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.Root
Dirk schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:51:
Daar heb je inderdaad geen aparte mail over gehad, maar het heeft te maken met datgene waar je in december een mail over hebt gehad.

Als je reviews: Tweakers moderatie faq doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden kunnen jouw moderatierechten overigens wel weer aan.
Beste Dirk, inmiddels weer even geleden dat ik het bericht postte dat ik mijn Modrechten helaas ben kwijtgeraakt, echter kan ik nog niet modden.

Heeft dit een achterliggende reden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 08:28
Beste Tweakers,

Mijn vraag is, kan dit hersteld worden / aangezet worden?

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Als jij vanaf nu ook andere scores uitdeelt dan alleen +3 en -1 en je verder ook aan de richtlijnen in Tweakers moderatie faq houdt, dan kan dat inderdaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 08:28
Dag Dirk,

Na het doorlezen van de faq zal ik mijn moderaties meer laten afhangen van "De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie."

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Prima, bij deze staan je modrechten weer aan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-07 21:39
Kunnen ze bij mij ook aan? Zou niet weten wat ik verkeerd gedaan heb. Helaas is het mail-adres waar ik ooit mee ben geregistreerd niet meer werkend, dus heb die mail ook niet gehad.
Ga bij deze mijn profiel aanpassen.
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Let op:
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic