All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Inderdaad duidelijk. Snap ook niet waarom ik die comment met een +3 heb gemod. Excuses hiervoor in ieder geval.Dirk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:13:
Bij jou was de aanleiding het uitdelen van +3's bij Anoniem: 282679 in 'nieuws: Google komt met uitschrijfknop voor reclamemails' en verder. Ik hoop dat je nu wel begrijpt waarom dat niet de bedoeling was?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
461943
Is er een speciale reden dat hier nog niks mee gebeurd is?461943 schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:15:
Hoi,
ook bij mij staan de moderatierechten uit. Helaas wel terecht. @Dirk: jij hebt mij op 1 februari een mail gestuurd waarin je mij meldde dat mijn moderatierechten uit gingen, en ik denk dat het nu tijd is om het nog eens te proberen.
Ik negeer de laatste tijd fanboy fights sowieso steeds vaker, dus de kans dat ik daarin meegesleept word is kleiner. ( Dat was de reden voor de onterechte -1's die ik gaf: sommige fanboys halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Maar goed, zelf fanboy spelen heeft dan ook geen nut, dat is ook weer zo.)
Maar goed, ik ben sowieso van plan om wanneer ik mijn rechten terug krijg minder te modereren. Hoe minder je doet, hoe minder je fout doet, niet?
Met vriendelijke groet,
dbhuis
461943
Dat is mooi, bedanktDirk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:05:
Ik kan er zo geen reden voor vinden, dus ik heb je moderatierechten weer aangezet.
[ Voor 93% gewijzigd door TMC op 31-05-2014 00:45 ]
Dat kan zijn, maar was het omhoog stemmen onterecht? Volgens mij valt dat wel mee. Ik heb nooit +3 gegeven aan een duidelijke -1 post oid. Daarnaast heb ik er geen waarschuwing over gehad.Dirk schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:44:
Nee, jij en je broer hebben elkaar omhoog gestemd, ook niet bepaald de bedoeling. Voorlopig krijg jij je moderatierechten dus niet terug.
[ Voor 6% gewijzigd door TMC op 31-05-2014 00:49 ]
Welke datum? Ik heb niks gezien. Daarnaast klinkt 'fraude' wel heel zwaar.Dirk schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:51:
Bij fraude waarschuwen we niet, dan schakelen we direct de modrechten uit. En daar heb jullie allebei een mail over gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door TMC op 31-05-2014 00:59 ]
Ik heb nooit een mail gehad.Dirk schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 02:38:
Dat was op 25 april.
Zou ik een nieuwe kans kunnen krijgen om weer te kunnen modden?
Bij deze.
Dank!
ik weet dat ik op begin niet serieus was met het uitdelen van die feedback, daarom is het geblokkeerd.
zal ik een 2de kans mogen hebben? ik zal die feedback alleen serieus en goed gebruiken zoals de bedoeling is.
mvg
Mooy
Ik heb je rechten weer ingeschakeld. Succes met modereren!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
oh supersnel geregeld! bedankt voor het vertrouwen, ik zal jullie niet teleurstellenCloud schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:30:
Je moderatierechten zijn in november afgelopen jaar uitgeschakeld, inderdaad vanwege niet echt serieuze beoordelingen
Ik heb je rechten weer ingeschakeld. Succes met modereren!
nieuws: Gerucht: charms-bar in Windows verdwijnt voor desktopgebruikers
Anoniem: 238040
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
hier een beetje hetzelfde. Hoewel ( ik weet niet hoe het nu zit ) het systeem van "bonusmods" (als je als eerste +3 of +2 geeft ) een foutje snel gemaakt is.Anoniem: 238040 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:29:
Hallo, een hele poos geleden (ik denk wel een paar jaar, als het niet langer is) is mijn modstatus uit gezet. Dit omdat ik herhaaldelijk de mist in ging. Ik liet mij destijds wat teveel leiden door emoties zeg maar. Dus dat was wel terecht, vind ik zelf ook. Ik heb er toen maar verder even niks meer mee gedaan. Maar nu lijkt het mij toch wel weer leuk om te gaan modden. Ik zou daarom willen vragen of mijn mod status weer aan kan. Ik denk dat ik er deze keer niet meer zo'n potje van zal maken
Graag zou ik ook weer mod rechten willen hebben. Ik zal voorzichtiger zijn ( en iets langer nadenken voor ik iets een +2 of +3 geef).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
De afgelopen zes jaar dat ik Lid ben van deze community heb ik enkele duizenden posts op een correcte manier gemodereert. Afgelopen week ben ik helaas een foutje begaan die niet zo heel goed is gevallen en volgens de statuten (modfaq) ook niet gemaakt had mogen worden. Tsja dan krijg je dus een mailtje dat je bent gedeactiveerd. Graag zou ik mijn modrechten weer terug hebben, want in die zes jaar tijd heb ik het gemiddeld gezien vrij goed gedaan en na een korte opfriscursus (modfaq doorlezen dus) denk ik dat ik er weer tegenaan kan.
mijn uitgangspunt is zorgen dat tweakers.net op alle fronten waar ik kan bijdragen kwalitatief blijft.
eerlijke en correcte moderaties horen daar uiteraard ook bij.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Thanx. Die eerste is nooit aangekomen (eerlijkDirk schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:25:
De waarschuwing is op 13 september 2013 naar lux@ gestuurd, de uitschakeling op 9 februari naar je huidige mailadres. Heb je daar wat aan?
Ik herken mezelf wel dat ik soms een beetje kort-door-bochte reacties wel kan waarderen, zolang ze constructief blijven en binnen de perken. Dus dat zal ongetwijfeld in mijn waarderingen naar voren komen.Dirk schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:30:
Neuh, het is geen pro/anti Apple wat hier het probleem was, maar vooral lompe en/of aanvallende reacties die te hoog gewaardeerd werden.
@_David_ ik zie de smiley dus ga er vanuit dat je het ook écht niet meent, maar voor de zekerheid: die ondertitel is ook met enige ... ironie. Niet dat ik dat niet op een Mac zit te typen

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Was een grapje ja, vond het wel ironisch inderdaadpage404 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:17:
@_David_ ik zie de smiley dus ga er vanuit dat je het ook écht niet meent, maar voor de zekerheid: die ondertitel is ook met enige ... ironie. Niet dat ik dat niet op een Mac zit te typen, maar ik kan mijn objectiviteit op dat punt prima bewaken. Ben alleen allergisch voor Fandroids
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Is het mogelijk dat de mod status aangezet kan worden voor mijn account als ik het heel lief vraag?
Ik heb ze net doorgenomen, duidelijk! Ik zal me er voortaan aan houden, beloofd.Dirk schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:47:
Als jij beloofd je voortaan te houden aan de richtlijnen in reviews: Tweakers moderatie faq, dan zet ik alvast je moderatierechten weer aan.
Thanks voor het alvast aan zetten er van.
Sinds vandaag (misschien sinds de nieuwe threadsortering) werkt modden niet meer (is uitgeschakeld en m'n boosts staan op 0).
Klopt dit, is dit tijdelijk of een vergissing?
Alvast bedankt!
ik weet dat ik op begin niet serieus was met het uitdelen van die feedback, daarom is het(denk ik) geblokkeerd.
kan het aub weer aan, ik zal uiteraard voorzichtig zijn in de toekomst.
Maar wat bedoel je met 'mezelf zie ik niet meer in de hoofd reacties'?
in het nieuws forza zag ik op eens mijn reacties niet, en nu weer welCloud schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:39:
Dat is gek, want je moderatiestatus is wel gewoon actief. Het klinkt eerder als een soort bug.
Maar wat bedoel je met 'mezelf zie ik niet meer in de hoofd reacties'?

Ik zag zelfs in mijn "activiteit" bij de eerste post een reactie staan van een uur eerder van een poster en bij de hoofdpagina deze reactie niet maar wel een uur later ongeveer dezelfde reactie van een andere poster.
Daarom dacht ik dat ik, dat ik "foutst" had gedaan, en dat ik in een soort "sub" form zat met mijn reacties.
Als je nog steeds niet kunt modereren, zul je even een bug report moeten doen in Stoute Bugs.
excuses fout lag bij mij (en een piep klein beetje bij tw).Cloud schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:43:
Oké heel vreemd![]()
Als je nog steeds niet kunt modereren, zul je even een bug report moeten doen in Stoute Bugs.
ik heb nml 2 topics door me kaar gehaald;
ik heb gepost onder tijd 10:11 topic; Video - Microsoft verwerkt nieuwe Ford GT in Forza Motorsport 6
en had erna gekeken naar tijd 11:02 topic; Microsoft kondigt Forza Motorsport 6 aan
TW had in mij ogen EERST Microsoft kondigt Forza Motorsport 6 aan en daarna Microsoft verwerkt nieuwe Ford GT in Forza Motorsport 6 lijkt mij.
Je gaat eerst iets aan kondigen en daarna verder over het onderwerp in over een video of je zet er update achter, zo voorkom je verwarring in deze.
[ Voor 97% gewijzigd door GlowMouse op 20-01-2015 00:44 ]
Ik weet nog waarom het was, een te hoge score aan een reactie met een lelijk scheldwoord waar ik over gelezen had. Heb dat toen ook erkent, ik zal beter lezen in de toekomst.
Anoniem: 400359
Maar ik zou graag weer mijn modstatus terug willen hebben. Ik zal in ieder geval niet meer strategisch stemmen en heb de FAQ nog eens doorgenomen.
Er hangt inderdaad geen eindtijd aan de uitschakeling, we willen graag dat jij aangeeft wanneer je de richtlijnen hebt doorgenomen en je daaraan wil houden. Dat heb je nu gedaan, dus je moderatierechten staan weer aan.
Anoniem: 500749
Anoniem: 500749 in "Modstatus"
misschien moet hij verplaatst/verwijderd worden maar dat is niet aan mij
Graag zou weer kunnen modden .
Ik heb de tweakers.net moderatie faq/richtlijnen uitvoerig gelezen.
Kun je mijn modstatus weer activeren?
Of kun je me vertellen wat ik moet doen om dit te doen?
Alvast bedankt,
sxm.
En hoe zou je dan reacties gaan beoordelen op kwaliteit? Modsysteem werkt in mijn ogen bij de meeste onderwerpen prima, en bij een uitzondering minder. Maar daar is dit niet het topic voor, dat kan beter in een eigen topic of in een topic als Verbeteringen moderatiesysteemAnoniem: 567346 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:20:
Kan het modereren niet gewoon uitgezet worden, het is echt door en door ziek.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Referal-spammer....
Virussen? Scan ze hier!
Die was denk ik voor Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only* bedoeld dus heb hem daar ook neergezet
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Virussen? Scan ze hier!
Is opgepakt. Dank voor het melden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 14% gewijzigd door Nico de Vries op 09-05-2015 12:44 ]
Nico de Vries
Een hele tijd geleden is mijn modstatus uitgezet. Ik snapte meteen wel waarom maar ik heb mij er toen maar bij neergelegd. Nu begin ik steeds actiever te worden en zou wel graag willen deelnemen weer. Ik begrijp de FAQ en regels. Volgens mij was het ook echt mijn eerste modpoging waardoor ik meteen gebanned werd. Valt er hier iets aan te doen?
Groetjes.
Nico de Vries schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:27:
Lang geleden (jaren) is mijn modstatus op "uit" gezet. Ik weet eigenlijk niet waarom. Is er wellicht iets wat ik kan doen om de modstatus weer aan te krijgen? Ik heb de FAQ bestudeerd.
Voor jullie beiden geldt; dat was al weer een hele tijd geleden. Jullie moderatierechten zijn weer ingeschakeld, veel succes & plezier met modereren!krosis schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:40:
Hallo,
Een hele tijd geleden is mijn modstatus uitgezet. Ik snapte meteen wel waarom maar ik heb mij er toen maar bij neergelegd. Nu begin ik steeds actiever te worden en zou wel graag willen deelnemen weer. Ik begrijp de FAQ en regels. Volgens mij was het ook echt mijn eerste modpoging waardoor ik meteen gebanned werd. Valt er hier iets aan te doen?
Groetjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Kura op 12-05-2015 13:04 ]
Ima grip and sip
Jullie moderatierechten zijn weer ingeschakeld
Nu ik vandaag lees over het vernieuwde karmasysteem lijkt het me weer leuk om een kleine bijdrage aan de community te leveren door te moddereren. Ik ben inmiddels wat jaartjes wijzer en heb de moderatie-faq nu goed begrepen. Ik hoop dat mijn rechten weer ingeschakeld kunnen worden
Alvast bedankt.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Dank voor de snelle actie!Voor jullie beiden geldt; dat was al weer een hele tijd geleden. Jullie moderatierechten zijn weer ingeschakeld, veel succes & plezier met modereren!
Nico de Vries
Vergeet niet om reviews: Tweakers moderatie faq door te nemen voordat je weer aan de gang gaat!
En hoelang ben ik nu eigenlijk niet in staat om te modden?
Mijn excuses voor mijn slechte modgedrag en excuses aan diegenen waarbij het tot last is geweest.
Ik zal me niet meer misdragen. Ik heb de richtlijnen doorgelezen en zal mij daar ook aan houden.
Lefty BlueHand
Ik weet dat ik in het verleden 'fanboys' omlaag heb lopen modden, dus waarschijnlijk is dat de oorzaak geweest.
Dat gezegd hebbende, wat mij betreft kun je weer serieus aan de slag. Lees nog wel even de Moderatie faq een keer door voordat je weer begint
Sorry, maar dit is absoluut censuur en Tweakers onwaardig!!!!
Betreft:
ProfPi
15 juni 2015 18:10
Hoi! We zien dat je waarschijnlijk Appnexus, Rubicon of andere advertentienetwerken gebruikt die onze computers ontregelt met malware. Dat vinden we jammer, want hiermee ontneem je bezoekers in essentie de mogelijkheid om de site zonder adblocker te bezoeken. Help ons door Tweakers van deze malafide netwerken af te halen! Bedenk een veiliger verdienmodel.
Deze reactie is door een moderator gefixeerd. Modereren is niet mogelijk.
Scorekaart
+3 Spotlight 128
+2 Informatief 19
+1 On-topic 16
0 Off-topic / Irrelevant 60
-1 Ongewenst 13
Deze post is dus gefixeerd op "0 Off-topic / Irrelevant"
Bor in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII"
Bor in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII"
Er is trouwens niks censuur aan omdat de reactie nog gewoon te lezen is, alleen dan wel op de goede score.
[ Voor 20% gewijzigd door _David_ op 15-06-2015 20:17 ]
Anoniem: 19709
Ik heb de http://tweakers.net/voorwaarden/ gelezen en wil graag dat mijn moderatie rechten hersteld worden.
Dit geeft toch meer plezier in het gebruik van de site.
Anoniem: 19709
Ik heb de reviews: Tweakers moderatie faq gelezen en begrepen en wil graag dat mijn moderatie rechten hersteld worden.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 19709 op 15-06-2015 21:59 ]
loki504 in 'nieuws: 'Amazon verwijdert Kodi uit Appstore wegens piraterij''
Weet niet of dit ook de bedoeling is? Kan iemand mij ophelderen?
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 87% gewijzigd door Grin op 17-06-2015 20:37 . Reden: verkeerde loket ]
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic