Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Pirate Bay-oprichter moet 3,5 jaar achter de tralies voor hacken'

Geen +3, maar een 0. Het is deels inhoudelijk onjuist, deels speelt het op de man (1e regel), er zitten de nodige beschuldigingen van corruptie in zonder enige onderbouwing etc.

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 01-11-2014 06:59 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

wildhagen schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 06:12:
Verwijderd in 'nieuws: Pirate Bay-oprichter moet 3,5 jaar achter de tralies voor hacken'

Geen +3, maar een 0. Het is deels inhoudelijk onjuist, deels speelt het op de man (1e regel), er zitten de nodige beschuldigingen van corruptie in zonder enige onderbouwing etc.
Nog een klein zetje nodig zo te zien.

GB2 in 'nieuws: 'Politie wil af van niet-geregistreerde prepaidtelefoons''
0/-1, geen +1

poktor in 'nieuws: 'Politie wil af van niet-geregistreerde prepaidtelefoons''
Lijkt me eerder een -1 dan de +2/+1 waar hij nu op staat.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:31

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

HMC schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 05:39:
Na de admin edit (flame eruit) is het opzich geen slechte reactie.
Ja, dit is precies wat ikzelf ook heb gedacht. Ik snap heel goed wat hij bedoelde, het is puur door de laatste zin dat hij zijn reactie ontkrachtte.

Vraagje i.h.a. laten we na het knippen zo'n reactie op -1 of kan de normering aangepast worden aan de geknipte situatie, of blijft de normering ongewijzigd omwille van het signaal?

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Na het knippen vind ik het nog steeds een -1 hoor, wegens getroll over 'politiestaat' enzo. Ook de laatste zin is nog altijd een beetje op de man spelen richting Opstelten.

Denk dat-ie al met al prima staat waar hij nu staat.

[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 01-11-2014 09:02 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:00

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Waarom is het politiestaat gedeelte trollen?
Onder druk van een interne of externe bedreiging van de staatsveiligheid, al dan niet openlijk of bedekt gepromoot door media en overheden, bestaat het gevaar dat wetten doorgevoerd worden die burgerrechten inperken en stapsgewijs in de richting van een politiestaat leiden.
Dat is wat hier gebeurd. Of jij wel of niet die term zou gebruiken, is niet relevant, dat is namelijk mening modden. Als je op Google zoekt dan zie je ook dat Opstelten zijn krant, de Telegraaf, ook over een politiestaat spreekt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

"Getroll over politiestaat" is sowieso niet aardig en op de man spelen.

Wat zeggen over een naderbijkomende politiestaat kan best goed onderbouwd worden.
Dat doet hij inderdaad niet echt heel goed, maar het mag wel eens tijd worden dat meer mensen over dit soort spul gaan nadenken.

Om 'em dan maar meteen als troll weg te zetten is niet juist.

Edit
HMC in 'nieuws: BlackBerry geeft BBM met Snapchat-achtige feature vrij'

Er loopt er weer 1 te boosten.
Ik woon in Jakarta en heb het zien gebeuren. Dus on topic.

[ Voor 30% gewijzigd door HMC op 01-11-2014 10:40 . Reden: Huilen ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:43

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:31

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Ik weet dat in dit topic niet over inhoud moet worden gediscussieerd. Laat ik even volstaan met te zeggen dat ik net als HMC en Benjamin meen te herkennen waarom de term politiestaat is gebruikt. Een inhoudelijk niet sterke minister van justitie die zich volgend opstelt naar zijn opsporingsapparaat kan onoordeelkundig onverstandige wetten afroepen. Het risico voor afglijden naar een politiestaat kan dan reëel worden.

Toch snap ik Wildhagen hierin ook. Door de summiere reactie kan ieder een invulling geven aan het begrip politiestaat, van flame tot terechte kwalificatie. Door niet te duiden waarom de term van toepassing is driegt politiestaat een containerbegrip te worden waar ieder zijn eigen invulling aan kan geven.

De term politiestaat houdt een krachtige beschuldiging in die denk ik altijd beargumenteerd moet worden. Gebeurt dat laatste niet kunnen we niet overtuigt zijn van waarom de term is gebruikt. Hoezeer we zelf ook een invulling eraan kunnen geven. In het slechtste geval roept iedereen elkaar maar na zonder precies te weten wat politiestaat precies inhoudt. Om die reden dreigt zo'n term ook tot containerbegrip te verworden.

Laat die beoordeling maar zo, en laten we hopen op betere argumentatie een volgende keer. Het onderwerp is heel essentieel en verdient meer zorgvuldigheid.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
teacup schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:44:
Ik weet dat in dit topic niet over inhoud moet worden gediscussieerd.
Als we het oneens zijn over de juiste score, zoals hier na de admin edit, dan mag daar best over worden gediscussieerd en ook inhoudelijk. Dat zijn juist de argumenten voor de score die jij denkt dat er aan gehangen moet worden.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Virgin Galactic wil door met ruimtevaart ondanks crash SpaceShipTwo'

Wat is daar zo ongewenst aan? Gewoon ontopic lijkt me?

Is het overigens dezelfde mismodder die mijn andere reactie (wildhagen in 'nieuws: Virgin Galactic wil door met ruimtevaart ondanks crash SpaceShipTwo') een -1 gaf, en op naam aan het modden is? Misschien even nakijken? :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Niet echt +2 waardig.

Verwijderd in 'Google gaat bestandsuitwisselingsdienst voor Android en iOS uitbrengen'

Zo zijn er wel mee meningmodders bezig...

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 01-11-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

wildhagen schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:39:
wildhagen in 'nieuws: Virgin Galactic wil door met ruimtevaart ondanks crash SpaceShipTwo'

Wat is daar zo ongewenst aan? Gewoon ontopic lijkt me?

Is het overigens dezelfde mismodder die mijn andere reactie (wildhagen in 'nieuws: Virgin Galactic wil door met ruimtevaart ondanks crash SpaceShipTwo') een -1 gaf, en op naam aan het modden is? Misschien even nakijken? :)
Lees even het Let op gedeelte
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
De slechte moderaties zijn slechts een zeer klein gedeelte van de totale moderaties en sancties e.d. zijn aan de crew.

Verder gewoon ontopic.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Hoewel je in principe gelijk hebt, is dit óók niet de bedoeling. Laat dat soort dingen aan de crew over s.v.p.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:12

Tribits

Onkruid vergaat niet

Greymane in 'reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2014'

Het was al niet veel soeps, maar na die edit is het wel een volwaardige -1.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Voorheen was het gewoon een +1, dat jij het niet veel soeps vindt mag, maar het is ontopic en zijn mening is onderbouwd. Dat jij en ik het daar misschien niet mee eens zijn is niet relevant.

Nu moet die 'helaas' wel op -1, begrijp zijn frustratie wel, want het zijn wel idiote mening modders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Benjamin- schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:28:
Voorheen was het gewoon een +1, dat jij het niet veel soeps vindt mag, maar het is ontopic en zijn mening is onderbouwd. Dat jij en ik het daar misschien niet mee eens zijn is niet relevant.

Nu moet die 'helaas' wel op -1, begrijp zijn frustratie wel, want het zijn wel idiote mening modders.
Je mag van iemand die reageert op een topic ook wel wat deskundigheid op dat gebied verwachten. In DAA wordt er zo'n beetje dagelijks op gehamerd dat een i7 voor een game systeem weggegooid geld is en in eerdere BBGs is ook al uit de doeken gedaan waarom een SSD in een game systeem doorgaans geen logische keuze is. Daar komen die terechte 0 moderaties vandaan. Het kan best dat jij die kennis ook ontbeert maar ga dan geen stellige uitspraken doen over de moderatie. Dit heeft werkelijk niets met meningmodden te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Benjamin- schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:28:

Als jij het een +1 vindt (wat iets anders is dan dat het "voorheen gewoon een +1 was"), ben ik van mening dat je geen -1 hoeft te geven, na de edit. Een punt aftrek is hiervoor (idiote meningmodders) op zijn plaats, denk ik, waardoor de score op nul zou kunnen.
Naar mijn mening is de oorspronkelijke post nogal mager en ik zie geen onderbouwing, al ben ik het wel met hem eens. ;) Wie een nul geeft en met een punt aftrek op -1 uitkomt, kan ik ook zeker begrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Wat mij betreft maakt de toon van de edit het in dit geval toch echt ongewenst, ongeacht wat de reactie eerder waard was.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Toff schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:42:
[...]

Als jij het een +1 vindt (wat iets anders is dan dat het "voorheen gewoon een +1 was"), ben ik van mening dat je geen -1 hoeft te geven, na de edit. Een punt aftrek is hiervoor (idiote meningmodders) op zijn plaats, denk ik, waardoor de score op nul zou kunnen.
Naar mijn mening is de oorspronkelijke post nogal mager en ik zie geen onderbouwing, al ben ik het wel met hem eens. ;) Wie een nul geeft en met een punt aftrek op -1 uitkomt, kan ik ook zeker begrijpen...
Voor die edit was een +1 geen mismod geweest, er geldt immers ook geen verplichting op het opsporen van feitelijke onjuistheden voordat je een score toekent, ik zal mezelf ook wel eens vergissen in dat opzicht. Na die edit vind ik een 0 eigenlijk al te veel. Die punt aftrek regel is toch meer voor kwalitatief goede reacties waarin een milde fout wordt begaan en niet voor ongeremd er op los flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Zijn we het eens:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:41
Lijkt mij gewoon een +1 reactie, net als die erboven. Snap niet dat er zoveel -1's op komen, het is een normale reply die ontopic reageert op zijn opmerking.
N1ckk in 'nieuws: Gerucht: iPad Pro krijgt 12,2"-scherm en is net zo dun als iPhone 6'

[ Voor 14% gewijzigd door SidewalkSuper op 02-11-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
Allee, wie heb ik hier weer mee beledigd of getrolled? Niemand. Dit is allemaal zoals het in het echte leven gebeurt. Hier is niks mis mee.
De eerste 2 zijn zeker +1 waard, de 3e misschien een 0

Reactie 1
Reactie 2
Reactie 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Ik klaag niet graag over reacties, maar ik snap deze reacties (dit maal op mezelf) totaal niet.

Anoniem: 570121 in 'nieuws: Gerucht: AMD werkt aan 20nm-processor voor Xbox One'

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Dit is toch geen +2 waard? Ook wel een typische fipo trouwens: boy447 in 'nieuws: Gerucht: iPad Pro krijgt 12,2"-scherm en is net zo dun als iPhone 6'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:53

botoo

💀 too old to die young

MrAndy9797 schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:59:
Allee, wie heb ik hier weer mee beledigd of getrolled? Niemand. Dit is allemaal zoals het in het echte leven gebeurt. Hier is niks mis mee.
De eerste 2 zijn zeker +1 waard, de 3e misschien een 0

Reactie 1
Reactie 2
Reactie 3
Lijkt me een goed plan om eerst je eigen oogkleppen af te doen voordat je anderen van oogkleppen beschuldigd. Prima -1's imho

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
botoo schreef op maandag 03 november 2014 @ 01:56:
[...]

Lijkt me een goed plan om eerst je eigen oogkleppen af te doen voordat je anderen van oogkleppen beschuldigd. Prima -1's imho
Ik ben het wel met je eens dat veel Apple gebruikers puur Apple producten kopen omdat er Apple op staat (directe omgeving een paar van die figuren, inclusief mijn moeder ;)), maar je snapt zelf toch ook wel dat het formuleren van een dergelijk statement essentieel is? Het is namelijk best een kwetsend statement en de manier waarop jij het zegt is nogal trollerig of te zien als flamebait. Dus ja. Qua moderaties zou ik het niet veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:31
Deze reactie is weliswaar niet on-topic, maar zeker ook niet ongewenst:

Verwijderd in 'nieuws: Remsysteem SpaceShipTwo werd te vroeg geactiveerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik kan je reactie niet helemaal volgen itsyaboy, welk statement bedoel je hier? En ja, mijn reactie is in gelijke vorm als die van MrAndy9797 op de FP en dat is idd best trollerig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
botoo schreef op maandag 03 november 2014 @ 01:56:
[...]

Mwoah.. beetje opmerking moet kunnen.

Maar valt me wel vaker op. De ene opmerking mag wel, maar zodra je apple fans/android fans aanvalt, is het gelijk -1.

Vind wel dat hij gelijk heeft. 90% van de Apple kopers zijn te blind om te zien wat de (soms) betere alternatieven zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
EnigmaNL in 'nieuws: Call of Duty: Advanced Warfare krijgt zombies in dlc'

Hoewel hij gelijk heeft is deze +3 vooral een "Vind ik ook" en "Ben ik volledig met je eens" mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
@ Rrich: Hij is gemaild!

Wat is er ongewenst aan deze reactie: Verwijderd in 'nieuws: Remsysteem SpaceShipTwo werd te vroeg geactiveerd'
Het is off-topic, ok, maar ongewenst vind ik net iets te ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
botoo schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:57:
Ik kan je reactie niet helemaal volgen itsyaboy, welk statement bedoel je hier? En ja, mijn reactie is in gelijke vorm als die van MrAndy9797 op de FP en dat is idd best trollerig.
Verkeerde quote, excuses. Bedoelde MrAndy9797...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

lanerios schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:02:Vind wel dat hij gelijk heeft. 90% van de Apple kopers zijn te blind om te zien wat de (soms) betere alternatieven zijn.
Ik kan maar voor weinig mensen bepalen of er betere alternatieven zijn, 90% van de Apple gebruikers blind voor alternatieven noemen lijkt me ook nogal een gekleurde stelling.

Als ik in mijn omgeving kijk dan zijn er zeker wel alternatieven maar of dat dan 'beter' is dat waag ik te betwijfelen, waarschijnlijk alleen goedkoper (of het op termijn ook goedkoper blijft is een andere discussie en verder wel erg offtopic hier, maar ik wil best van gedachten met je wisselen als je dat leuk vind, DM me maar).

Het probleem met Apple/Android/etc. items op de FP dat de fanboys onmiddellijk hun genoegen/ongenoegen moet uiten zonder dat dit op nuttige informatie gebaseerd is en heel veel reacties is niet meer dan bashen naar het ander kamp.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

k1n8fisher schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:20:
Wat is er ongewenst aan deze reactie: Verwijderd in 'nieuws: Remsysteem SpaceShipTwo werd te vroeg geactiveerd'
Typische Vendar post. Lange epistels met onzin over de Mariana trog een quote van Einstein en Ford maakt het nog niet informatief, ik zou eerder zeggen zwaar off topic. Dus een -1 of 0 kan beide wel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Wat is dan een definitie van ongewenst? Ik zou de reactie namelijk eerder offtopic noemen dan ongewenst. Er staat niets nuttigs in dat aan de discussie bijdraagt, maar er staat ook niets in dat vervelend is voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

k1n8fisher schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:20:
Ik zie de -1 wel, een paginalang filosoferen of bewoording wel correct is komt bij mij wel over als frontpage vervuiling. Imho is een 0 niet fout maar ook een -1 is verdedigbaar.

[edit]
Verwijderd in 'nieuws: Remsysteem SpaceShipTwo werd te vroeg geactiveerd' gaat nog wat verder met flauwekul (en word wat beledigend ook) en is imho wel degelijk een -1

[ Voor 20% gewijzigd door botoo op 03-11-2014 11:33 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Daar mag nog flink wat op gedownmod worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Geen +2: antubus in 'nieuws: Samsung komt in januari met eerste lcdtv's met quantum dots'

[ Voor 34% gewijzigd door Kid Jansen op 03-11-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Is anders geen mismod aangezien hij in het kort uitleg geeft waarmee de post van zijn parent beantwoord wordt. Dat is best knap gezien de materie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+2 gegeven, vind het wel passen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Het slaat anders nergens op wat hij zegt imo. Je kan geen wit licht creëren door omzetting. Loze kreten die indrukwekkend overkomen. 0 gegeven - voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Misschien dat het voor een kleine groep lezers informatief is, maar voor de meerderheid die geen bal van kwantummechanica snapt is de uitleg veel te beknopt om er iets aan te hebben. Wat mij betreft dus niet +2 waard. Was de uitleg wat vollediger geweest of aangevuld met een link voor meer informatie dan had ik er wel een +2 in gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Jolke schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:47:
Het slaat anders nergens op wat hij zegt imo. Je kan geen wit licht creëren door omzetting. Loze kreten die indrukwekkend overkomen. 0 gegeven - voor de moeite.
Het klopt wel, het is alleen veel te beknopt voor een +2 naar mijn mening. Als je licht op een nanostructuur laat vallen zal daar een andere golflengte licht vanaf komen. Bij QDEF werkt het doordat een deel van het blauwe licht ongewijzigd wordt doorgelaten en de rest wordt beïnvloed door de twee typen nanokristallen die er in voorkomen: één voor rood en één voor groen.

Ditzelfde principe zie je ook terug in vlindervleugels. De kleur die de vleugels lijken te hebben komt niet alleen door pigment, maar voor een groot deel ook door nanostructuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Want? Hij vraagt of addon X eronder valt.. dat is geen spam.

Als hij nou een verkapte reclame post had, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vraagt hij niet. Het is een site voor de verkoop van een totaal product, geen specifieke add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dus als in het bericht zou staan:

" Bedrijf X laat winkels stoppen met verkoop Galaxy Ace"

en ik vraag

"Geld dat ook voor Galaxy Y"

is het verkapte reclame of spam. Dat is de vergelijking dan :)

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 03-11-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Verwijderd in 'nieuws: Brazilië wil eigen internetkabel naar Europa aanleggen'

Er zitten tussen de reacties op die reactie, een paar zeer cynische opmerkingen (ook van mij).
Ik kan dat op zich wel begrijpen. Want de originele opmerking/vraag, en dus sommige antwoorden erop zijn van een heel erg laag niveau. (Edit: Dan bedoel ik dus niet die cynische :P )

Uiteraard krijgen de cynische antwoorden, die ik wel begrijp, allemaal -1, terwijl ik echt facepalmend ook wilde reageren.
En dat heb ik dus ook gedaan.

Was er niet iets over old school Tweakers op de FP vandaag?

Een beetje niveau mag nog wel mogen toch?
En als dat er dan niet is, dan vind ik dat er met een lollige ondertoon best wel cynisch gereageerd mag worden.

Zucht en edit @evEndzhar. Iets aangepast
Wat ik bedoelde is dat er mensen serieus met nonsense antwoorden op die nonsense vraag ingaan.
Sommige mensen kunne daar enkelt om lachen.
Sorry, ik ben daar een van.
De vraag en sommige van de antwoorden (DUS MINUS DE CYNISCHE) gingen mij op mijn geliefde Tweakers te ver.

[ Voor 23% gewijzigd door HMC op 03-11-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
HMC schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:27:
Een beetje niveau mag nog wel mogen toch?
En als dat er dan niet is, dan vind ik dat er met een lollige ondertoon best wel cynisch gereageerd mag worden.
Iemand voor troll uitmaken op de frontpage is niets lolligs aan. Je reactie staat dus terecht op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik heb het niet over mijn eigen reactie en het maakt me niet uit dat mijn reactie op -1 staat.
Ik heb het over zijn reactie. :S
toch nogeen kunst dat die kabels zo onder water kunnen lopen.
en geen boten en dergelijk kunnen beschadigen.
Dude. Ik zie dit toch echt als een troll, die reacties uitlokt.
Ik kan mij namelijkl niet voorstellen dat iemand op tweakers zo echt gemeend reageert op een artikel.

Ik herhaal, ik heb het niet over mijn -1. Die zal me aan m'n reet roesten.
Lees eerst eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Lees zelf je warrige verhaal hierboven eens terug.

Om specifiek op de reactie Eclipseatic in te gaan; nee, hier zie ik geen troll in. Wel mogelijk een mislukte fipo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Warrig?

Ok, die is geen troll dan.Slechts een dufferd dan? :?
Maar om dan de logische, wat meer cynische reacties zo af te branden kan ik het niet mee eens zijn.
(minus de mijne...die mag je afbranden ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door HMC op 03-11-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Een reactie van lagere school niveau, het is een nieuwe user die zichzelf misschien onder de aandacht wilt brengen. Nou, dat is gelukt :+
* botoo doet 0

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Tribits schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:36:Je mag van iemand die reageert op een topic ook wel wat deskundigheid op dat gebied verwachten. In DAA wordt er zo'n beetje dagelijks op gehamerd dat een i7 voor een game systeem weggegooid geld is en in eerdere BBGs is ook al uit de doeken gedaan waarom een SSD in een game systeem doorgaans geen logische keuze is. Daar komen die terechte 0 moderaties vandaan. Het kan best dat jij die kennis ook ontbeert maar ga dan geen stellige uitspraken doen over de moderatie. Dit heeft werkelijk niets met meningmodden te maken.
En dit is dus de essentie van de mening mod. Hij vindt van wel dat het de moeite waard is, jij niet. Ik zou het ook niet kopen, ik geef dat liever uit aan bijvoorbeeld een mechanisch gamingtoetsenbord van 170 euro, terwijl er zat mensen zijn die op die laptop met mechanisch toetsenbord hebben gereageerd dat het onzin is.
Meningen mogen, zijn mening is ontopic. Maar:
Dirk schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:49:
Wat mij betreft maakt de toon van de edit het in dit geval toch echt ongewenst, ongeacht wat de reactie eerder waard was.
En precies hierom is het -1.

Ik heb wel aan de hand van dit een topic gemaakt in de Mooie Features forum, in de hoop dat dit topic ook door zulke mensen worden gevonden. Moderatie feedback link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Benjamin- schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:12:
[...]

En dit is dus de essentie van de mening mod. Hij vindt van wel dat het de moeite waard is, jij niet. Ik zou het ook niet kopen, ik geef dat liever uit aan bijvoorbeeld een mechanisch gamingtoetsenbord van 170 euro, terwijl er zat mensen zijn die op die laptop met mechanisch toetsenbord hebben gereageerd dat het onzin is.
Dat heeft niets met vinden te maken maar met benchmarks die dat aangetoond hebben. Dus ook niets met een meningmod. En die vergelijking met een mechanisch toetsenbord slaat nergens op, dat is iets wat volledig afhangt van persoonlijke voorkeur.

Daarnaast gaat een BBG over het het zo goed mogelijk bereiken van een bepaald doel binnen een bepaald budget. Prima dat iemand zijn geld ergens aan uit wil geven zonder duidelijk te kunnen motiveren waarom maar dat maakt die informatie dan wel irrelevant voor een BBG.

Overigens vond ik de uitgave persoonlijk wel de moeite waard, en heb dan ook een dergelijk systeem. Ik vond alleen het advies in zijn algemeenheid niet passend. Eerder een omgekeerde meningmod dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Tribits op 04-11-2014 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Tribits schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:35:
[...]

Dat heeft niets met vinden te maken maar met benchmarks die dat aangetoond hebben. Dus ook niets met een meningmod. En die vergelijking met een mechanisch toetsenbord slaat nergens op, dat is iets wat volledig afhangt van persoonlijke voorkeur.

Daarnaast gaat een BBG over het het zo goed mogelijk bereiken van een bepaald doel binnen een bepaald budget. Prima dat iemand zijn geld ergens aan uit wil geven zonder duidelijk te kunnen motiveren waarom maar dat maakt die informatie dan wel irrelevant voor een BBG.

Overigens vond ik de uitgave persoonlijk wel de moeite waard, en heb dan ook een dergelijk systeem. Ik vond alleen het advies in zijn algemeenheid niet passend. Eerder een omgekeerde meningmod dus.
Feitelijk gezien geven de i7's een betere performance - http://www.tomshardware.c...clock,review-32901-4.html
Nog een feit is dat in de laatste BBG topic er geen discussie heeft plaatsgevonden over het nut van de i7 enz.

Wat jij dus nu zegt is dat wanneer mensen dit wel bespreken, ze niet ontopic zijn in een BBG artikel.

Ik zou zeggen, meer verdiepen, minder mening modden.

Zelf heb ik een i5 vorige jaar in mijn gaming PC gezet, en zou ook zeker niet voor de i7 gaan, de aanbeveling klopt naar mijn idee dan ook zeker. Maar deze gebruiker vindt dat niet, dat mag, respecteer dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
In de reacts staan al een stuk minder overdreven -1 moderaties dan kort na plaatsing, maar ik denk dat -onder andere - mijn bericht mae-t.net in 'nieuws: Gebruikersaantal Windows 8.1 stijgt ten koste van Windows XP' toch wel iets beter zou mogen scoren dan ongewenst. Zeker aangezien het gezien de nieuwere reactie eronder die wel +1 heeft gekregen, stof voor een zinnige discussie aandraagt.

[ Voor 3% gewijzigd door mae-t.net op 04-11-2014 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Benjamin- schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:50:
[...]

Feitelijk gezien geven de i7's een betere performance - http://www.tomshardware.c...clock,review-32901-4.html
Nog een feit is dat in de laatste BBG topic er geen discussie heeft plaatsgevonden over het nut van de i7 enz.
Ik heb nooit gezegd dat een i7 niet beter presteert dan een i5, ze bieden alleen geen meerwaarde voor een gamesysteem. Zoals reeds eerder aangegeven wordt dat in desktop aankoop advies vrijwel dagelijks afgeraden.
Wat jij dus nu zegt is dat wanneer mensen dit wel bespreken, ze niet ontopic zijn in een BBG artikel.
Ten eerste is het beter om deel te nemen aan de BBG discussie op GoT dan bij het verschijnen van een BBG kritiek via de FP te leveren. Ten tweede mag een stellingen die tegen alle goed beargumenteerde adviezen van de kenners op het forum ingaat ook wel voorzien zijn van wat meer onderbouwing om relevant genoemd te kunnen worden.
Ik zou zeggen, meer verdiepen, minder mening modden.
Wel eens gelezen wat er in die popup staat als je modereert?
Beoordeel objectief om nuttige en minder nuttige reacties te scheiden.
Dat was duidelijk een minder nuttige reactie. Mening modden heeft betrekking op reacties waarin een mening wordt verkondigd waarvoor een score gegeven wordt die niet past bij de kwaliteit waarop die mening verwoord wordt. Dit is een discussie die prima gevoerd kan worden op basis van feiten of in ieder geval goede argumenten zoals benchmarks. Overigens kan afhankelijk van de manier waarop die verwoord wordt ook een on-topic mening nog gewoon op 0 eindigen.
Zelf heb ik een i5 vorige jaar in mijn gaming PC gezet, en zou ook zeker niet voor de i7 gaan, de aanbeveling klopt naar mijn idee dan ook zeker. Maar deze gebruiker vindt dat niet, dat mag, respecteer dat.
Dit heeft niets met al dan niet respecteren te maken. Een 0 geeft alleen aan dat het niet relevant of off-topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Tribits schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 01:20:Ik heb nooit gezegd dat een i7 niet beter presteert dan een i5, ze bieden alleen geen meerwaarde voor een gamesysteem. Zoals reeds eerder aangegeven wordt dat in desktop aankoop advies vrijwel dagelijks afgeraden.
Geen meerwaarden, maar presteert wel beter. Dus betere prestaties heeft bij jouw geen meerwaarde? Kan je dit argument ook uitleggen aan de simpele zielen hier?

Het is gewoon simpel, jij vindt dat de i7 een slechte keuze is, hij beargumenteerd dat dit de juiste keuze is omdat het beter bestemd is tegen de toekomst. Daar mag je het mee oneens zijn, maar het is onderbouwd, volledig gerelateerd aan het onderwerp (net als zijn SSD opmerking in hetzelfde bericht) en iets waar mensen vervolgens gewoon een nette discussie over kunnen hebben.

Wat je hier keer op keer op keer doet, is zijn mening als niet relevant verklaren, omdat jij jouw mening, namelijk dat het een slechte prijs/kwaliteit verhouding is, superieur vindt aan die van hem. En dat is waarom het een meningmod is. De BBG is dan ook een advies artikel. Een jaar geleden was dit ook de basis voor mijn computer, waar ik toch heel wat veranderingen in heb aangebracht, en dan bedoel ik echt wat flink verschuivingen van het geld, niet alleen net een ander model.
Je past het systeem aan op jouw wensen, jouw doel. Dit systeem heeft een zeer dure videokaart, ik ken zat gamers die hier niets aan hebben, simpelweg omdat ze spellen spelen die grafisch niet veel vragen, terwijl de CPU zoveel mogelijk moet bieden, bijvoorbeeld bij strategie spellen e.d.

Uiteindelijk is het punt dat jij met hem deze discussie had kunnen aangaan, dan krijg je een interessante discussie waarom dit wel of niet nuttig kan zijn, in plaats daarvan zeg jij gewoon, hup een offtopic rating erop want ik ben het niet met je eens dat de i7 de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Benjamin- schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 02:16:
[...]

Geen meerwaarden, maar presteert wel beter. Dus betere prestaties heeft bij jouw geen meerwaarde? Kan je dit argument ook uitleggen aan de simpele zielen hier?
Simpel zat, dat wordt namelijk dagelijks al in DAA uitgelegd zoals dat ook afgelopen dag weer het geval was. Eagle Creek in "Eerste keer pc bouwen". tldr; de extra prestatie wordt niet gebruikt bij het gamen dus geen meerwaarde.
Het is gewoon simpel, jij vindt dat de i7 een slechte keuze is, hij beargumenteerd dat dit de juiste keuze is omdat het beter bestemd is tegen de toekomst. Daar mag je het mee oneens zijn, maar het is onderbouwd, volledig gerelateerd aan het onderwerp (net als zijn SSD opmerking in hetzelfde bericht) en iets waar mensen vervolgens gewoon een nette discussie over kunnen hebben.
Nee, dat is het niet. Dat is een vermoeden wat niet onderbouwd wordt. Kan ook niet want er zijn geen aanwijzingen dat games in de (nabije) toekomst baat zullen hebben aan hyperthreading of dat de marginale extra prestatie van de i7 op termijn op zullen wegen tegen de extra uitgave. Het verleden heeft het tegendeel bewezen dus zonder nieuwe informatie is dat het meest voor de hand liggend.
Wat je hier keer op keer op keer doet, is zijn mening als niet relevant verklaren, omdat jij jouw mening, namelijk dat het een slechte prijs/kwaliteit verhouding is, superieur vindt aan die van hem. En dat is waarom het een meningmod is. De BBG is dan ook een advies artikel. Een jaar geleden was dit ook de basis voor mijn computer, waar ik toch heel wat veranderingen in heb aangebracht, en dan bedoel ik echt wat flink verschuivingen van het geld, niet alleen net een ander model.
Je past het systeem aan op jouw wensen, jouw doel. Dit systeem heeft een zeer dure videokaart, ik ken zat gamers die hier niets aan hebben, simpelweg omdat ze spellen spelen die grafisch niet veel vragen, terwijl de CPU zoveel mogelijk moet bieden, bijvoorbeeld bij strategie spellen e.d.

Uiteindelijk is het punt dat jij met hem deze discussie had kunnen aangaan, dan krijg je een interessante discussie waarom dit wel of niet nuttig kan zijn, in plaats daarvan zeg jij gewoon, hup een offtopic rating erop want ik ben het niet met je eens dat de i7 de moeite waard is.
Ik denk dat je even moet realiseren op wat voor site je hier bent. Tweakers is een techniek site waar zoveel mogelijk gewerkt wordt met feiten. Metingen, cijfers, karakteristieken, specificaties etc. Dat er tegenwoordig ook onderwerpen aan bod komen waar veel emoties en opinies bij komen kijken doet daar op zich weinig aan af, zeker voor artikelen die zich niet of nauwelijks lenen voor opinies en uitstekend voor een onderbouwing met feiten zoals een BBG. Het hele moderatie systeem is daar in beginsel ook op gebaseerd: de kwaliteit van de kennis die in de reactie ten toon wordt gespreid.

Het steekt me verder overigens nog al dat je nog steeds claimt dat ik het off-topic verklaar op basis van mijn mening. Ik heb eerder al aangegeven zelf wel voor een i7 gekozen te hebben, echter puur op basis van persoonlijke voorkeur. Ik zou het dan ook waarderen als je dergelijke ongefundeerde beschuldigingen verder achterwege laat. Ik beoordeel een reactie als deze puur op de waarde die deze in mijn ogen heeft voor andere lezers van de FP en heb duidelijk aangegeven in welke opzichten die tekort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Jongens, de discussie over Greymane in 'reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2014' is lang genoeg geweest. Een slecht advies, en ja dat is subjectief, kun je een 0 geven aangezien het al talloze keren is tegengesproken en dat ook nu weer in de eronder staande reactie beargumenteerd gebeurd. Dit kun je gewoon behandelen als een feitelijke onwaarheid die ook irrelevant is.

Nu weer verder met nieuwe mismods!

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
ehm...
mariowie in 'nieuws: Britse geheime dienst: internetbedrijven moeten beter meewerken'

Wellicht dat hier even iemand naar moet kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

alhoewel ontopic, riekt het erg naar een FIPO poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ircghost schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:09:
alhoewel ontopic, riekt het erg naar een FIPO poging
Maar absoluut geen +3

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Dat het geen +3 waard is hoeft niet eens uitgesproken te worden..

Ik doelde meer op het feit dat het een FIPO lijk te zijn, en die krijgt dan zelfs nog een lagere score..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik heb gewoon een +1 gegeven maar met al 75x +3 en 28x +2 heb ik zo mijn twijfels of hij makkelijk van de +3 komt.
Er staan in dat topic overigens wel meerdere onterecht hoge posts maar deze steekt er met kop en schouders (en bovenlichaam) bovenuit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Idd, wat te denken van deze:

wjn in 'nieuws: Britse geheime dienst: internetbedrijven moeten beter meewerken'

Loos statement en zeker geen +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Ik zou niet zeggen dat het een echte FIPO is. Zijn opmerking snijdt wel degelijk hout en hij is ook niet geplaatst in dezelfde minuut dat het artikel is geplaatst.
Niet altijd hoeft een goede reactie uit een heel betoog te bestaan. Hier is een +3 overdreven maar een +2 vind ik niet eens zo heel gek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

+2 voor een zweverige opmerking die buiten de realiteit staat? Lijkt mij een beetje overdreven.. max +1 in mijn ogen.

Ik ga akkoord dat het geen FIPO is, het was slechts opgebracht ter discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Duidelijk on-topic, ik vind het een terechte opmerking en vraag, maar is het informatief? Niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Hij is inzichtvol, en daar mag ook wat waarde aan worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inzichtvol? Nee, gewoon de kop in het zand steken...

Zeer geen fipo, maar ook zeker niets inzichtsvol aan. Gewoon een dertien in het dozijn +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Lijkt me een onbegonnen werk met 101x +3. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Gefixeerd wordt hij toch niet ;)

Imo ook geen +3 of +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Waarom een technische oplossing voor een maatschappelijk probleem? Kun je niet veel beter werken naar een samenleving waar deze groeperingen geen voedingsbodem hebben?
Ik mis de relatie met het nieuwsitem eigenlijk. Het gaat niet over een 'technische oplossing' en zo'n ideologische opmerking is wmb al helemaal een lege kreet.

De filo zie ik er ook niet in maar meer dan een 0 ook niet. De absurde hoeveelheid mee eens modders geeft wel weer aan hoe de grote groep tegenwoordig modereert.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Het is echt weer zo'n typische dooddoener zoals we bij elk artikel over privacy zien. Hooguit +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:36

LankHoar

Langharig tuig

Verwijderd in 'nieuws: Thaise douane pakt Pirate Bay-oprichter Fredrik Neij op'

Deze reactie lijkt nogal gemengde gevoelens naar boven te brengen: van 20 -1tjes tot 3 +3tjes. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Objectief bekeken is dit enigszins gerelateerd aan het onderwerp, dus zou het een 0 of +1 moeten opleveren.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het gehele bericht staat vol met mismods..

Mensen die zeggen dat het begrijpelijk is dat hij wordt opgepakt, krijgen gelijk -1. Nee goed niveau zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:36

LankHoar

Langharig tuig

lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:36:
Het gehele bericht staat vol met mismods..

Mensen die zeggen dat het begrijpelijk is dat hij wordt opgepakt, krijgen gelijk -1. Nee goed niveau zo :p
Je hebt gelijk.. :p

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
LankHoar schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:34:
Verwijderd in 'nieuws: Thaise douane pakt Pirate Bay-oprichter Fredrik Neij op'

Deze reactie lijkt nogal gemengde gevoelens naar boven te brengen: van 20 -1tjes tot 3 +3tjes. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Objectief bekeken is dit enigszins gerelateerd aan het onderwerp, dus zou het een 0 of +1 moeten opleveren.
Ik zie het als een standaard trol reactie om Buma Stemra te vergelijken met de maffia en daarom een terechte -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kan er inderdaad ook niet meer dan een -1 van maken nee.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
patrickvb in 'nieuws: Thaise douane pakt Pirate Bay-oprichter Fredrik Neij op' daarentegen is, hoewel het argument van diefstal al vaker is aangedragen in mijn ogen geen -1. Omdat zijn argumentatie geen hout snijdt in mijn ogen is het een 0, maar geen -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Sowieso gaat er weer een hele discussie -weer- over of het all dan niet stelen is als iemand iets download en daar gaat het niet over, het gaat immers over de arrestatie van Frederik Neij.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:23:
Gefixeerd wordt hij toch niet ;)

Imo ook geen +3 of +2
Waarom wordt hij niet gefixed??? Zelden zo'n mismod gezien! Als deze niet gefixed wordt, wat dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zelf een 0 gegeven. Wat een onzin reactie.. ik werk nu al enkele maanden met Bing, puur om te testen hoe het is. En het drama wat je er van maakt qua mindere resultaten, is voor wat ik zoek (en let op, dat is persoonlijk. Iedereen zoekt andere dingen) echt niet zo slecht gesteld.

Maar goed, ik zal het wel weer fout hebben :+

Maar goed, ik kom dan op een 0 uit.. Puur omdat het echt gigantisch off topic is. Hoe Bing is, heeft niks te maken met RemoteIE. En omdat het in mijn ervaring gewoon fout is.

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 04-11-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:22:
[...]

Waarom wordt hij niet gefixed??? Zelden zo'n mismod gezien! Als deze niet gefixed wordt, wat dan wel?
Ik zelf zou hem graag ook gefixeerd zien hoor, maar de powermods hebben al vaker aangegeven dat ze dat alleen in uiterste gevallen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:35:
Zelf een 0 gegeven. Wat een onzin reactie.. ik werk nu al enkele maanden met Bing, puur om te testen hoe het is. En het drama wat je er van maakt qua mindere resultaten, is voor wat ik zoek (en let op, dat is persoonlijk. Iedereen zoekt andere dingen) echt niet zo slecht gesteld.

Maar goed, ik zal het wel weer fout hebben :+

Maar goed, ik kom dan op een 0 uit.. Puur omdat het echt gigantisch off topic is. Hoe Bing is, heeft niks te maken met RemoteIE. En omdat het in mijn ervaring gewoon fout is.
Ik denk dat het heel persoonlijk is, ik krijg alleen maar bout resultaten met Bing versus Google. Onafhankelijk of ik nou in de bieb, thuis of bij een vriend ben. Dus binnen het kader of dit een handiger browser is, is een +1 nog wel te verantwoorden.. het is immers zijn mening en hij loopt niet te trollen/flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waarom +1 dan? het is echt totaal off topic zoals ik al aangaf. Het heeft echt totaal niks met het bericht te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Internet Explorer naar OS X, iOS en Android met RemoteIE' vind ik door de voorraad smiles en de aanvallende ondertoon niets anders dan -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
_David_ schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:36:
[...]

Ik zelf zou hem graag ook gefixeerd zien hoor, maar de powermods hebben al vaker aangegeven dat ze dat alleen in uiterste gevallen doen.
Voordat ik hier dan verder post, wat is dan een 'uiterst geval'?
Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]