Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste
Acties:
  • 179.005 views

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 18:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

een linkje plaatsen met die toon er bij was al een 0 geweest en niet een +1 of zelfs +2 zoals jij zegt.

En je opmerkingen over het moderatiesysteem horen niet in dit topic.

---

raro007 in 'nieuws: Google brengt fitnessdienst voor Android uit'
Troep fipo, -1

[ Voor 64% gewijzigd door _David_ op 28-10-2014 18:12 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-11 15:37

player-x

Disruptive by design

_David_ schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:09:
een linkje plaatsen met die toon er bij was al een 0 geweest en niet een +1 of zelfs +2 zoals jij zegt.
Ik ben een behoorlijke hekel aan Apple, maar zo storend of Trollend vind ik het ook weer niet, gewoon een +1 imho.
En je opmerkingen over het moderatiesysteem hoort niet in dit topic.
Het is een relevante opmerking over het mod systeem, hoe kan je terecht gefrustreerde mensen afstraffen voor opmerking waar T-net zeker net zo goed debet aan is.

Als iemand verscheidende malen zijn post's ziet ondergewaardeerd, dan zal hij/zij daar zeker wel een keer wat over zeggen uit frustratie, imho geven jullie daar zolang het mod systeem zo zwaar gebroken is, te zware aftrek voor.

Hoezo hoort dat niet hier besproken te worden?

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

KeiFront heeft nog een paar zetjes nodig, de rest staat nu goed.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
player-x schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:20:
[...]
Ik ben een behoorlijke hekel aan Apple, maar zo storend of Trollend vind ik het ook weer niet, gewoon een +1 imho.
Ik gok dat de laatste regel er eerst niet stond. Trollend is het niet, want het is in principe een valide reactie op zijn parent. Maar het is de toon die de muziek maakt, die gaap smiley erbij maakt het er niet beter op. Of hij snapte niet dat het een grap was en dan is het een erg belerende reactie, of hij snapt het wel maar irriteert zich eraan? Ik zou zeggen dat zowel 0 als +1 te verdedigen zijn maar zelf vind ik het tot op dat punt een 0 waard.

Maar goed, dan komt het moderatiegeklaag er nog bij en dan kom ik echt niet hoger dan 0 en zou je zelfs een -1 kunnen overwegen.
[...]
Hoezo hoort dat niet hier besproken te worden?
'Niet hier', als in: niet in dit topic. Dit topic gaat over modereren van specifieke reacties, niet over het de modfaq zelf (de leidraad waarmee men tot scores kan komen). Zo'n discussie hier komt niet tot zijn recht en sneeuwt vooral de reacties onder die hier wel on-topic zijn. Die discussie kan prima in een nieuw topic gevoerd worden :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:02
LoeWn in 'nieuws: Gerucht: Sharp komt in 2016 met 4k-schermen voor smartphones'

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de moderatie op mijn reactie. Het is in de afgelopen 5 minuten geschommeld van +3 naar -1, terug naar +2, +1, +3 en nu weer +2. Blijkbaar heeft iedereen er een andere mening over.

Ik vind het zelf een +1. Ik kom met een beredenering om de stelling van de bovenste te ontkrachten. En het draagt zeker iets bij aan het onderwerp.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
+1.. onzin reactie. Zit je op een 4k scherm te kijken? Nop.

Zit te twijfelen over 0 of +1.. beetje trollerige reactie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
LoeWn schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:18:
LoeWn in 'nieuws: Gerucht: Sharp komt in 2016 met 4k-schermen voor smartphones'

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de moderatie op mijn reactie. Het is in de afgelopen 5 minuten geschommeld van +3 naar -1, terug naar +2, +1, +3 en nu weer +2. Blijkbaar heeft iedereen er een andere mening over.

Ik vind het zelf een +1. Ik kom met een beredenering om de stelling van de bovenste te ontkrachten. En het draagt zeker iets bij aan het onderwerp.
Ik geef er een +1 voor. Als iemand het niet met je eens is is het niet de bedoeling dat men het moderatiesysteem gebruikt om dit kenbaar te maken maar dient men een tegenreactie te plaatsen. Als je overduidelijk grote onzin plaatst kan dat wat anders zijn maar dat lijkt me in dit geval niet aan de orde.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 29-10-2014 11:23 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:02
Ik wil niet dat mijn reactie omhoog gemod word, en ik hoef ook geen gelijk te krijgen.
Maar ik heb het idd verkeerd. Doordat mijn scherm een niet zo'n hoge DPI heeft, zie ik inderdaad geen verschil terwijl die er wel kan zijn.
Maar dit is wel een serieuze reactie. Blijkbaar ben ik niet slim genoeg om een goed antwoord te geven. Maar dit betekent niet dat ik troll, ik ben dood serieus. Dus het is niet off-topic, het is geen troll. Dus waarom een -1 of een 0?

Ik vind het in het algemeen op Tweakers jammer dat je massaal naar beneden gemod wordt als je het fout hebt, terwijl je
- wel je best doet
- het on-topic is
- je serieus bent
- een beredenering geeft

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Je wordt (helaas dat ik het moet zeggen) hier vooral omlaag gemod omdat men het niet met je eens is. Kwaliteit van de reactie heeft daar niet per se mee te maken.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
In het geval iets gewoon fout is maar wel serieus en van onderbouwing voorzien zou je een 0 of +1 moeten krijgen afhankelijk van de context. Een -1 is wat mij betreft in dit geval duidelijk te zwaar. Dat is wel op basis van wat er nu in de reacties staat. Ik kan niet zien wat er voor de wijziging stond.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 15:01

TMC

Is het tegenwoordig normaal dat als je niet anti-Apple bent je direct -1 krijgt?

Wat ongelofelijk vermoeiend.

TMC in 'nieuws: Huawei brengt Honor 3c-smartphone voor 140 euro uit in Nederland'

TMC in 'nieuws: Huawei brengt Honor 3c-smartphone voor 140 euro uit in Nederland'

• corset
Omdat het nog steeds zo is dat Tweakers.net een zeer grote pro apple site is. En dat trekt gewoon achtelijk volk aan. Eenegzins neutraal reageren binnen Tweakers op Apple is onmogelijk (zowel van de gebruikers, als van de redactie)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• TMC

TMC

lanerios schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:53:
[...]

Omdat het nog steeds zo is dat Tweakers.net een zeer grote pro apple site is. En dat trekt gewoon achtelijk volk aan. Eenegzins neutraal reageren binnen Tweakers op Apple is onmogelijk (zowel van de gebruikers, als van de redactie)
Volledig mee eens als je 'pro' door 'anti' vervangt.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

niet-anti Apple -> voor Apple ;)

Edit: Iblies in 'nieuws: Huawei brengt Honor 3c-smartphone voor 140 euro uit in Nederland' dit is geen +3.

[ Voor 80% gewijzigd door tweaker2010 op 29-10-2014 12:56 ]

Verwijderd

Waarom zijn er altijd mensen die in Android berichten gaan janken om andere besturingssystemen? Ook nog eens een fipo :N. Verwijderd in 'nieuws: Motorola-smartphone heeft scherm met hoogste pixeldichtheid tot nu toe'

• corset
TMC schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:54:
[...]
Sorry, maar Ipad de beste e-reader noemen, constant apple ophemelen, is redelijk Pro apple hier ;P

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

lanerios schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:53:
[...]

Geachte Redactie
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:24:
Waarom zijn er altijd mensen die in Android berichten gaan janken om andere besturingssystemen? Ook nog eens een fipo :N. Verwijderd in 'nieuws: Motorola-smartphone heeft scherm met hoogste pixeldichtheid tot nu toe'
:/ wat een troep bericht, alexmeijer staat ondertussen wel bekend om dit soort troep.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• TMC

TMC

lanerios schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Sorry, maar Ipad de beste e-reader noemen, constant apple ophemelen, is redelijk Pro apple hier ;P
Wat jij 'ophemelen' noemt, noem ik 'eerlijk de pluspunten' aanwijzen.

Meeste mensen die Tweakers te pro-Apple vinden zijn te koppig om de pluspunten van Apple(-producten) te erkennen.

Verwijderd

Vooral Hoppa!, hij geeft in een bericht aan dat Apple hem niet interesseert en hij het allemaal niet zo volgt :'). En maar constant over Apple discussies beginnen :').

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Bosmonster in 'video: W3C presenteert html5 als officiële standaard'
geen +2, eerder een 0

[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 29-10-2014 14:39 ]

Verwijderd

TMC schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:54:
[...]
Wat moeten we uberhaupt met gezeur over Apple op een bericht over Huawei? Huawei heeft een nieuw toestel uitgebracht, en het ding is heel aardig voor de prijs. Punt. Heeft Apple niks mee te maken.

Ook dat gezeur van beide kanten moet maar eens afgelopen zijn, het is continu dit:

"Als je Apple niet verheerlijkt wordt je gedownmod!" en daarna komen dit soort reacties:
"Als je Apple niet afkraakt wordt je gedownmod!"

We weten dat iedereen vindt dat wanneer zijn reactie gedownmod wordt dat het niet aan hem maar aan de mismodders ligt, dat is een normale reactie. Maar zoals altijd ligt de waarheid in het midden: er zijn mensen die alles wat positief is over Apple per definitie downmodden en er zijn er die dat soort berichten per definitie op +3 zetten. Allebei zitten ze fout.
[b]_David_ schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:58:

[...]

:/ wat een troep bericht, alexmeijer staat ondertussen wel bekend om dit soort troep.
Helaas wel. Het verbaast me nog dat hij niet over BB begon.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 14:46 ]

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Wat moeten we uberhaupt met gezeur over Apple op een bericht over Huawei? Huawei heeft een nieuw toestel uitgebracht, en het ding is heel aardig voor de prijs. Punt. Heeft Apple niks mee te maken.

Ook dat gezeur van beide kanten moet maar eens afgelopen zijn, het is continu dit:

"Als je Apple niet verheerlijkt wordt je gedownmod!" en daarna komen dit soort reacties:
"Als je Apple niet afkraakt wordt je gedownmod!"

We weten dat iedereen vindt dat wanneer zijn reactie gedownmod wordt dat het niet aan hem maar aan de mismodders ligt, dat is een normale reactie. Maar zoals altijd ligt de waarheid in het midden: er zijn mensen die alles wat positief is over Apple per definitie downmodden en er zijn er die dat soort berichten per definitie op +3 zetten. Allebei zitten ze fout.

[...]

Helaas wel. Het verbaast me nog dat hij niet over BB begon.
Meningmodden is irritant, daar gaat het om. En in mijn optiek zitten meningmodders vooral aan de kant van Apple-critici ja. Deal with it. :9

Verwijderd

TMC schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:51:
[...]
Meningmodden is irritant, daar gaat het om. En in mijn optiek zitten meningmodders vooral aan de kant van Apple-critici ja. Deal with it. :9
Dat is dus het punt wat ik wil maken: dat is zo in jouw optiek. En dat is dan toevallig omdat jij gemismod wordt op een reactie die positief is over Apple. Bij mij is de kans groter dat ik gemismod word op een reactie die negatief is over Apple. Jij hebt dan het idee dat Tweakers meestal tegen Apple zijn, en ik dat Tweakers meestal voor Apple zijn.
Dat wordt dus een oeverloze discussie waar je nooit een nuttige conclusie uit gaat trekken, en daarom kunnen we allemaal maar beter stoppen met reacties te plaatsen zoals "Tweakers is altijd negatief tegenover Apple." No offense, overigens ;)

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Laten we inderdaad geen discussie hier voeren over het vermeende pro of anti Apple beleid bij Tweakers. We zijn hier in dit topic om het te hebben over mismoderaties en eventueel vragen te stellen over wat voor moderatie een bepaalde post zou moeten krijgen als je het een lastige post vind om te modereren.

Persoonlijk heb ik niets met Apple (maar dat is niet gebasserd op wat ze uitbrengen maar wel op hun policies) terwijl mijn vrouw een iPhone 4 en 5 heeft tezamen met een iPad2. Als haar PC het begeeft dan zou ze zo een Mac willen. Dat terwijl ik zelf een BB Z10 heb, evenals een Asus Transformer tablet en een Windows PC.
Boeien! Daar kijk ik niet naar als ik modereer. Ik kijk naar de inhoud gecombineerd met het topic. Dat verwachten we ook van alle mods hier op tweakers en wie zich daar niet aan houdt zal daar door ons op worden aangesproken.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-11 09:31
Loller1 in 'downloads: phpBB 3.1.0'
-1? Is het niet waar ofzo?

Xantios in 'downloads: phpBB 3.1.0'
Dit verdient dan weer wel een -1, beledegingen

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 19:56
PricewatchJunk in 'nieuws: Reddit komt met eigen crowdfundingdienst'
Dus eigenlijk een alternatief voor projecten die niet betrouwbaar genoeg zijn voor een fatsoenlijke site. En dat door en voor een community die voornamelijk 13 jarigen, antisemieten, en SJW bestaat. Lijkt me niet dat je daar serieus je project aan wilt verbinden.
ja hoor, -1. Was al weer vergeten dat Tweakers ook voornamelijk uit antisemieten bestaat.
Ik denk niet dat zo iemand op Tweakers thuishoort.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Reactie verwijderd. Rest wordt nog naar gekeken!

Verwijderd

Volgens mij loopt hij te trollen. Heb een -1 gegeven: Zoijar in 'nieuws: Nederlands internetplatform voor lenen van buren gaat uitbreiden naar VS'

Alle +3 mismodders zijn ook niet goed bezig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 23:50 ]

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
Minder dan een 0 vind ik Zoijar eigenlijk niet waard. Sterker nog, stiekem vind ik zijn onderwater sneer naar de discussie over auteursrechten enzo wel grappig zelfs...

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
MicGlou in 'nieuws: YouTube rolt ondersteuning voor video met 60fps uit - update'

Wat is er ongewenst aan mijn reactie? Een 0 kan ik nog prima mee leven... maar ongewenst lijkt mij zeker niet verdiend.

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Samsung verliest marktaandeel aan kleinere fabrikanten op smartphonemarkt'

Mijn reactie wordt vrijwel direct na plaatsing twee keer gedownmod, terwijl ik dat er in de verste verte niet in zie. Erg vreemd.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Verwijderd in 'downloads: HitmanPro 3.7.9 build 232'

Dat is een reactie op mij.
Geen +2.
+1 misschien, anders 0.

Ik begrijp ook wel dat die mbam.exe de installer van een ander anti-mal-/adware tooltje is.
Daarom moest ik zo lachen dat HitMan die als potentieel gevaar aanwijst.

Ik denk niet dat Hitman de .exe's induikt, het markeert gewoon alle .exe's als verdacht.

Edit: Bedankt voor de +1 op mijn ongemodereerde reactie dan. :)
Daar had ik niet eens om gevraagd. O+

[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 30-10-2014 11:11 ]

Eat the bugs, live in a pod

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Staat allemaal weer goed :)

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik ben best wel een beetje trots op de community tot nu toe, een Samsung versus Apple versus overigen discussie en het overgrote deel is beleefd en +1! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 30-10-2014 11:16 ]

Verwijderd

Ircghost schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:16:
Ik ben best wel een beetje trots op de community tot nu toe, een Samsung versus Apple versus overigen discussie en het overgrote deel is beleefd en +1! :D
Verrek, het kan nog :+

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ircghost schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:16:
Zeg dat nou niet :/ nu verpest je het :P

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11 16:04
Ik snap niet dat ik hiervoor inmiddels 12x een 0 krijg. :)
SidewalkSuper in 'nieuws: Samsung verliest marktaandeel aan kleinere fabrikanten op smartphonemarkt'

Slaat perfect op het onderwerp en is zelfs een nuttige toevoeging aan de bovenstaande reactie. Lijkt me.

[ Voor 16% gewijzigd door SidewalkSuper op 30-10-2014 13:49 ]

Verwijderd

SidewalkSuper schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:42:
Ik snap niet dat ik hiervoor inmiddels 12x een 0 krijg. :)
SidewalkSuper in 'nieuws: Samsung verliest marktaandeel aan kleinere fabrikanten op smartphonemarkt'

Slaat perfect op het onderwerp en is zelfs een nuttige toevoeging aan de bovenstaande reactie. Lijkt me.
Klopt, gewoon een +1. Maar even inhoudelijk, betekent "in het verkoopkanaal" in dit geval dat ze al aan distributeurs en providers verkocht zijn? Want dan zijn het voor Samsung dus wel degelijk verkopen, en technisch gezien dus ook marktaandeel- ook al zijn ze nog niet in handen van consumenten. Als ze alleen maar bij de verkopers liggen en ook Samsung nog geld moet krijgen voor de verkoop van die dingen, dan is het inderdaad nogal een vertekend beeld.

• SidewalkSuper
In het verkoopkanaal betekent inderdaad dat het bij bijv providers ligt of in winkels. Samsung heeft daar geen goed beeld van hoe hoog het aantal precies is. Het zijn echter nog geen verkopen, want Samsung moet hiervoor inderdaad voor het grootste deel nog geld ontvangen. Het is gokken hoe dat uiteindelijk uitpakt, want dat hangt af van de afspraken die Samsung maakt en kan per partij verschillend zijn.

Het toont wel aan dat de huidige modellen (bijv S5 en S4) niet zo goed aanslaan als die van de voorgaande jaren (bijv S3 en S2) dat er ophopingen ontstaan. Dit is dan ook iets wat het nieuwsbericht, en het daarop voorgaande nieuwsbericht bevestigt.

Verwijderd

Een beetje overdreven 39 x +3 lijkt mij: Sidewalk Super.

nieuws: Pirate Bay-oprichter veroordeeld voor hacken

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat hij schrijft is ook gewoon onzin, zie mijn correctie: evEndzhar in 'nieuws: Pirate Bay-oprichter veroordeeld voor hacken' Ik heb daar alvast 4x -1 en 2x 0 voor gevangen, maar dat zullen er nog wel meer worden.

Verwijderd

Dit is geen +3
SidewalkSuper in 'nieuws: Pirate Bay-oprichter veroordeeld voor hacken'

De poster claimt dat tijdens een rechtszaak is vast komen te staan dat iemand een misdrijf niet gepleegd zou hebben. Dat is echter gewoon niet waar en wordt ook niet ondersteunt door zijn bron quote en link.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dat is inderdaad geen +3, maar ik ben bang dat we die daar niet meer van af krijgen. :/

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is idd bij lange na geen +3 nee, toch zal hij straks heus wel 200+ 3's krijgen van het leger meningmodders.... nu al 66x iig.

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 30-10-2014 15:40 ]

Virussen? Scan ze hier!

• HMC

HMC

Pluviophile

Alhoewel ik het een interessante, meningvolle post vind, met een goede link naar meer informatie (als je 'em leest) en ik hem daardoor en +2 heb gegeven, vraag ik mij af wat "we" daar dan aan kunnen doen...

Ik kan mijn mod boosten naar 6x-1, ipv 1x+2.
Wat anders?
Zullen we dat dan moeten doen?

Hoe denken jullie hier over?

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

het is geen -1, dus je moet niet gaat boosten naar -1 om te gaan compenseren.

• Ircghost

Ircghost

Kom op HMC jij zou toch echt wel beter moeten weten dan dit.. je modereert iets ALTIJD naar de waarde.. NOOIT extra plus of min zodat het sneller in die buurt komt. Het is aan de mensen hier om genoeg tegengas te geven, of als dat niet lukt en het echt nodig is, een powermod het laten fixeren.

• evEndzhar
  • Niet online
HMC schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:48:
Alhoewel ik het een interessante, meningvolle post vind, met een goede link naar meer informatie (als je 'em leest) en ik hem daardoor en +2 heb gegeven, vraag ik mij af wat "we" daar dan aan kunnen doen...
De kern van zijn bericht is pertinent onjuist en daarom niet +3 waard, maar ook niet +2. De juiste score is 0 of +1.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, 0 of +1, ik neig (en geef) naar het laatste in dit geval. Zeer zeker geen +2 en een +3 is al helemaal fout.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 30-10-2014 15:53 ]

Virussen? Scan ze hier!

• HMC

HMC

Pluviophile

Kom op HMC jij zou toch echt wel beter moeten weten dan dit.. je modereert iets ALTIJD naar de waarde.. NOOIT extra plus of min zodat het sneller in die buurt komt. Het is aan de mensen hier om genoeg tegengas te geven, of als dat niet lukt en het echt nodig is, een powermod het laten fixeren.
Het was een vraag. Niet gedaan.

evEndzhar. Daar ben ik het niet mee eens.

• Ircghost

Ircghost

Het is eigenlijk jammer dat hij zegt dat tijdens de rechtszaak vast is komen te staan dat hij onschuldig is, ik denk dat dit een onhandige formulering is.

Maar op dit moment is het door die fout een 0, maar door de interessante bron nog wel een +1.

--
@ HMC je spreekt jezelf een beetje tegen, eerst zeg je "en ik hem daardoor en +2 heb gegeven" later zeg je dat je nog niet had gevote.

[ Voor 26% gewijzigd door Ircghost op 30-10-2014 15:58 ]

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
HMC schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:48:

Ik kan mijn mod boosten naar 6x-1, ipv 1x+2.
Wat anders?
Zullen we dat dan moeten doen?

Hoe denken jullie hier over?
Gezien het modsysteem werkt met de mediaan en niet met een gemiddelde zou het niet eens uit maken ofdat je boost naar de juite waarde of boost naar een puntje extra lager/hoger...

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

RagingPenguin schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

Gezien het modsysteem werkt met de mediaan en niet met een gemiddelde zou het niet eens uit maken ofdat je boost naar de juite waarde of boost naar een puntje extra lager/hoger...
Klopt, sinds dat de mediaan gebruikt wordt heeft compensatie modden geen effect meer. :)

• HMC

HMC

Pluviophile

Dus die +3 blijft een +3, tenzij een dictator daar iets anders van maakt. :P
In dit geval gewenst, maar wat een power!

Ik bedoel eigenlijk: Hoe komt het dan dat zoveel mensen het een zo waardevolle reactie vinden, of waarschijnlijker; het er zo mee eens zijn, dat ze er een (te) hoge mod aan geven?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

HMC schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:09:

Ik bedoel eigenlijk: Hoe komt het dan dat zoveel mensen het een zo waardevolle reactie vinden, of waarschijnlijker; het er zo mee eens zijn, dat ze er een (te) hoge mod aan geven?
Omdat de meeste moderators grof misbruik maken van het systeem en aan meningmodden doen, terwijl ze heus wel weten dat dat niet de bedoeling is.

Virussen? Scan ze hier!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Omdat het een first post is die door heel veel mensen gemod wordt + papegaai modden :)

en wat wildhagen al zei :)

[ Voor 14% gewijzigd door _David_ op 30-10-2014 16:11 ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

botoo

💀 too old to die young

Veel tweakertjes dragen TPB een warm hart toe en dus is een mede-oprichter daarvan een held waar ze geen verkeerd woord over willen horen. Als deze held dan veroordeeld wordt dan schreeuwt men moord en brand en een ieder die ter verdediging van de veroordeelde spreekt kan op enorme bijval rekenen (door te mismodden).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:36

The_Worst

Unox

video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc

Het is 'slechts' een video maar er volgens mij is er een (anti-)fanboy bezig. Flames worden bijvoorbeeld naar +3 gezet.

De grootste afwijkingen:
Mart-10 in 'video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc' (+3, hooguit +1 maar in verband met taalgebruik zelfs misschien een 0)
gar-wier in 'video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc' (+2, hooguit +1)
HWSHHZ in 'video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc' (+2, lijkt mij een 0)
FopenNL in 'video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc' (+2, lijkt mij een 0)
Verwijderd in 'video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc' (+2, lijkt mij een 1)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• SidewalkSuper
Hehe sorry mensen. Ik lees nu de reacties bij die piratebay post en zie idd dat ik het niet helemaal bij het rechte eind had, maar ik kan mezelf of de reacties ook niet modden, zodat die ook uitgelicht worden.

• Toff

Toff

FP ProMod
Niets weerhoud je ervan om je reactie met een "edit" uit te breiden. Wie weet, krijg je dan wel een +4 ;)
Soms gebeuren dingen gewoon. Je +3 is misschien niet terecht, maar dat is niet jouw schuld toch? Een volgende keer word je wellicht ten onrechte naar -1 getrapt. Het is net als in het voetbal: De scheids maakt fouten, net als ieder ander. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Door de bank genomen loopt het glad.

Verwijderd

RagingPenguin schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

Het belonen van onzin.

Verwijderd

SidewalkSuper schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:54:
Hehe sorry mensen. Ik lees nu de reacties bij die piratebay post en zie idd dat ik het niet helemaal bij het rechte eind had, maar ik kan mezelf of de reacties ook niet modden, zodat die ook uitgelicht worden.
Ik waardeer het dat je hier even aangeeft dat je post beter had gekund en niet deze over de top waardering zou moeten hebben.
Je zal het de volgende keer beter doen en dat is toch een belangrijk doel van modereren.

• SidewalkSuper
Ja, om nou op alle reacties die het beter uitleggen weer te reageren met dat ze het beter uitleggen of dat het ook een goede kijk is op de zaak vond ik ook niet zo nuttig. Zal ff een kleine edit doen! :)

Ik dacht dat ik helemaal op de hoogte was, maar de reacties tonen mijn (in ieder geval deels) ongelijk. Was iig wel de bedoeling om ontopic te reageren, zoals eigenlijk altijd mijn bedoeling is. Vind zelf de dom-, onwetendheid of onderbuik waar tegenwoordig toch veel mee wordt gereageerd ook juist vrij irritant.

[ Voor 43% gewijzigd door SidewalkSuper op 31-10-2014 01:25 ]

• Toff

Toff

FP ProMod
Quas in 'nieuws: Ziggo-abonnees in Twente krijgen keuze tussen Caiway en Cbizz'

+3? Zoals "Mopperman" erboven, die +1 krijgt, wat mij betreft niks meer?

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
@sidewalker super
De inhoud van jouw post is bij nader inzien niet helemaal correct maar het was wel een nuttige aanvulling op het artikel. Gezien het feit dat er door mensen op gereageerd is met correcties en jij deze edit hebt gedaan denk ik wel dat deze post een zodanige waarde heeft dat zowel een +1 als een +2 als eindscore te verdedigen is.
0, en zeker -1, zou veel te streng zijn.
Of hij nog van de +3 gaat komen? Durf het niet te zeggen maar ik denk niet dat we deze gaan fixeren!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

152x +3, daar komt hij echt niet meer van af als jullie hem niet gaan fixeren.

• corset
corset in 'nieuws: Bethesda bevestigt dat Prey 2 nooit uit zal komen'

Ik vraag me meer en meer af wat het nut is van reageren op de frontpage..

meneer krijgt +3, ik krijg -1.

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Geef het even de tijd, je post staat er nog niet zo lang. maar die -1 was niet terecht

• corset
Geef het de tijd, ok.. maar dan kom je terug

"ach mismods zijn niet erg, want de eindscore is goed". En is dat wat we willen? :p

arnoudwokke in 'nieuws: Toshiba begint verkoop harde schijf met capaciteit van 5TB'

is een 0.. cynische opmerkingen zijn beetje zielig op tweakers, ik verwacht wat meer niveau. Maar even vroeg gepost voordat alle hielenlikkers gelijk +3 geven.

[ Voor 60% gewijzigd door corset op 31-10-2014 11:17 ]

• Daantjeeuh
Panzy in 'video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc'
ElmarNieser in 'video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc'
geen +2

iFap in 'video: Bekijk Assassin's Creed: Unity op de pc'
Waarom is dit +1? De topic gaat over PC gameplay, en die kerel komt doodleuk aan met z'n PS4. Voor mij is dat gewoon off-topic. Het lijkt wel een trend tegenwoordig, topic gaat over A, dus de comment sectie over B en C

[ Voor 36% gewijzigd door Daantjeeuh op 31-10-2014 11:31 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

lanerios schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:59:
arnoudwokke in 'nieuws: Toshiba begint verkoop harde schijf met capaciteit van 5TB'

is een 0.. cynische opmerkingen zijn beetje zielig op tweakers, ik verwacht wat meer niveau. Maar even vroeg gepost voordat alle hielenlikkers gelijk +3 geven.
Het is gewoon een +1. Wellicht wat cynisch, maar de poster erboven haalt de zaken door elkaar.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-11 23:02

Benjamin-

CrazyGunner#2385

_David_ schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:50:
het is geen -1, dus je moet niet gaat boosten naar -1 om te gaan compenseren.
Waarom?

Het is een feitelijk onjuiste fipo. Als hij niet zo graag de eerste post had willen hebben, dan had hij misschien iets verder kunnen lezen dan zijn neus lang is.
Wanneer iemand dus de feiten negeert om er maar snel bij te zijn, dan ben je voor mij zeer ongewenst. Van mij dus ook 6x -1.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Omdat compensatiemodden niet toegestaan is? Is gewoon een vorm van misbruik.

Als een reactie de verkeerde score heeft moet dat gewoon hier gemeld worden.

Virussen? Scan ze hier!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Heb je nu alleen het woordje waarom gelezen? Als je namelijk de rest leest, dan zie je waarom ik het wel een -1 waard vind. Het compensatie verhaal ken ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Benjamin- op 31-10-2014 12:27 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

botoo

💀 too old to die young

Verdedigbare moderatie Benjamin- en als zodanig kan het imo ook niet onder compensatiemodden vallen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• SidewalkSuper
Benjamin- schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:22:
[...]

Waarom?

Het is een feitelijk onjuiste fipo. Als hij niet zo graag de eerste post had willen hebben, dan had hij misschien iets verder kunnen lezen dan zijn neus lang is.
Wanneer iemand dus de feiten negeert om er maar snel bij te zijn, dan ben je voor mij zeer ongewenst. Van mij dus ook 6x -1.
Als je mijn reacties wel vaker leest heb je misschien wel gemerkt dat ik nooit voor een fipo ga en ook zo nuttig mogelijk probeer te posten. Vind het ook opvallend (en beledigend) dat je dit nog meent te moeten posten zelfs na mijn uitleg hierboven.
De feiten negeren is iets totaal anders dan wat ik heb gedaan.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik denk dat jij de strekking niet goed begrijpt.

Jouw bericht klopt feitelijk niet. De quote in jouw bericht onderbouwd dit ook niet, daar staat alleen een argumentatie waardoor hij niet schuldig zou zijn enz.

Buiten dat je gewoon zou moeten weten dat iemand niet veroordeelt wordt als de feiten laten zien dat je onschuldig bent, is je bericht feitelijk onjuist omdat je niet de tijd hebt genomen om ook werkelijk te lezen wat er staat. Dat soort berichten vind ik simpelweg ongewenst en naar mijn idee is mijn moderatie ook te verantwoorden vanuit de modfaq.

Wat betreft jouw wens voor de fipo, dat is een nutteloze discussie, echter blijft het zo dat er aan de fipo strengere eisen zitten dan aan de rest. Waarom? Mensen hebben nogal de neiging om kort onzinnige berichten te plaatsen als fipo, terwijl ze niet de moeite nemen om zich te verdiepen in het onderwerp of uberhaupt het bericht te lezen. In jouw geval kan ik niet anders concluderen dat je niet de moeite hebt genomen om het artikel te lezen of zelfs je eigen quote.
Ik kan dit dan ook niet anders waarderen dan met een -1.

• SidewalkSuper
Het maakt me echt geen drol uit hoe je mn reactie beoordeeld, voor mijn part -10 je hem als het zou kunnen. De strekking van je bericht begrijp ik prima, ik ben niet achterlijk. Jij begrijpt mijn strekking blijkbaar niet.

Waar ik over struikel is hoe je me op de man wegzet. "Als hij niet zo graag eerste", "verder lezen dan zijn neus lang is", "feiten negeren om snel erbij te willen zijn". Dat is nogal wat, wat je dr uitgooit. In feite is het tegenovergestelde waar, want ik had al verder gelezen dan mijn neus lang is en dat is de reden dat ik gelijk kon posten met een leuke bron erbij. Dat er nog wat voor de andere kant te zeggen valt getuigt mijns inziens geenszins van mijn onkunde of onwelwillendheid om kritisch te denken. Ik was gewoon niet op de hoogte van een aantal van die punten die aangehaald werden, daarom ook mijn edit.

Ik vraag gewoon dat je me met net zoveel respect behandelt als ik jou. Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd.

[ Voor 5% gewijzigd door SidewalkSuper op 31-10-2014 13:26 ]

• evEndzhar
  • Niet online
k1n8fisher schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:13:
@sidewalker super
De inhoud van jouw post is bij nader inzien helemaal niet correct maar het was wel een nuttige aanvulling op het artikel.
Correctie. Hoger dan +1 valt hier naar mening dan ook op geen enkele manier te verantwoorden.
Of hij nog van de +3 gaat komen? Durf het niet te zeggen maar ik denk niet dat we deze gaan fixeren!
Met 152x +3, 30x +2 en 75x +1 durf ik het wel te zeggen: daar gaat niets meer aan veranderen.

• Ircghost

Ircghost

SidewalkSuper schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:21:
Het maakt me echt geen drol uit hoe je mn reactie beoordeeld, voor mijn part -10 je hem als het zou kunnen. De strekking van je bericht begrijp ik prima, ik ben niet achterlijk. Jij begrijpt mijn strekking blijkbaar niet.

Waar ik over struikel is hoe je me op de man wegzet. "Als hij niet zo graag eerste", "verder lezen dan zijn neus lang is", "feiten negeren om snel erbij te willen zijn". Dat is nogal wat, wat je dr uitgooit. In feite is het tegenovergestelde waar, want ik had al verder gelezen dan mijn neus lang is en dat is de reden dat ik gelijk kon posten met een leuke bron erbij. Dat er nog wat voor de andere kant te zeggen valt getuigt mijns inziens geenszins van mijn onkunde of onwelwillendheid om kritisch te denken. Ik was gewoon niet op de hoogte van een aantal van die punten die aangehaald werden, daarom ook mijn edit.

Ik vraag gewoon dat je me met net zoveel respect behandelt als ik jou. Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd.
Probeer je vooral niet al teveel aan te trekken van de reacties van hem, als je zijn geschiedenis hier bekijkt dan is het vrij duidelijk dat hij altijd zo vervelend reageert. Dus mijn advies; laat het gewoon lekker zitten en succes met je volgende reactie ;)!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Modbreak:Nu weer inhoudelijk en niet meer op de man spelen.

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
evEndzhar schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:32:
[...]

Correctie. Hoger dan +1 valt hier naar mening dan ook op geen enkele manier te verantwoorden.

[...]

Met 152x +3, 30x +2 en 75x +1 durf ik het wel te zeggen: daar gaat niets meer aan veranderen.
Dat iemand iets over het hoofd heeft gelezen wil niet zeggen dat hij meteen helemaal incorrect is. Jouw "verbetering" is dus totaal ongepast en onnodig. Laat dat a.u.b. achterwege!

• corset
nieuws: Facebook direct bereikbaar via Tor

Wat een niveau.. 80% blaat elkaar maar na, en heeft geen idee waar het over gaat.

• evEndzhar
  • Niet online
k1n8fisher schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:07:
Dat iemand iets over het hoofd heeft gelezen wil niet zeggen dat hij meteen helemaal incorrect is. Jouw "verbetering" is dus totaal ongepast en onnodig. Laat dat a.u.b. achterwege!
Heb je de reacties op zijn post wel gelezen (zoals die van mij)? De kern van zijn reactie is dat tijdens de rechtzaak bewezen is dat Gottfrid onschuldig is. Dit is volledig incorrect. Daar kan ik echt niets anders van maken. Om mijn reactie ongepast te noemen vind ik dan weer een beetje ongepast.

[ Voor 6% gewijzigd door evEndzhar op 31-10-2014 14:16 ]

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
evEndzhar schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:14:
[...]

Heb je de reacties op zijn post wel gelezen (zoals die van mij)? De kern van zijn reactie is dat tijdens de rechtzaak bewezen is dat Gottfrid onschuldig is. Dit is volledig incorrect. Daar kan ik echt niets anders van maken. Om mijn reactie ongepast te noemen vind ik dan weer een beetje ongepast.
Natuurlijk heb ik dat gelezen. Er is ook niet onomstotelijk bewezen dat Gottfrid schuldig is. Dus hij heeft niet 100 % gelijk maar jij net zo min!
Wat ongepast is aan jouw reactie is dat je dus mijn woorden gaat verdraaien en daar hou ik niet van. Als je het er niet mee eens bent kan je dat ook gewoon zeggen in plaats van als een schoolmeester mijn reactie te gaan "verbeteren". Dat ik jouw reactie daardoor ongepast vind is totaal niet ongepast. Mocht je hier verder op willen reageren dan stel ik voor dit via de PM te doen ipv hier het topic verder te vervuilen.

• corset
En kan het nu wat minder basis school niveau? Of blijven we van die kneuterige wellus niettus spelletjes spelen?

En voordat iemand zich aangesproken voelt, ik bedoel in het algemeen.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

SidewalkSuper schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:21:

Ik speel hier niet op de man, ik ken je niet. Het betreft hier feiten.

In het artikel staat het argument, waarbij duidelijk is dat het niet feiten betreft.
De citaat in jouw bericht doet precies hetzelfde, wederom staat daar het tegen argument, maar op geen enkel moment staat er dat er feiten van onschuld zijn aangedragen.

Feitelijk gezien heb jij niet goed gelezen, feitelijk gezien heb jij binnen 3 minuten van het artikel op het bericht gereageerd, feitelijk gezien had jij een feitelijk juiste reactie kunnen schrijven als je tijd had genomen om goed het bericht van Tweakers, en het bericht waar het citaat vandaan komt, te lezen.

Dat jij nu inziet dat je fout zat, betekent niet dat het bericht daarom niet meer ongewenst is. Daarnaast staat je originele bericht er nog steeds, alleen schrijf je dat er wat nuances zijn, ook dit is feitelijk onjuist, want een nuance is:
III.) [zelfstandig naamwoord]• klein detail vb:hij vertelt de gebeurtenissen met veel nuances • nuances aanbrengen in een verhaal [iets preciezer en iets anders verte...
IV.) kleurschakering, kleurspeling, nuancering, schakering, accent, tint
V.) • • Een minimaal verschil. • • Fijn detail.
Er zit nogal een verschil tussen een klein verschil, en gewoon tussen de waarheid en feitelijke onwaarheid. Tevens is de nuance het verschil tussen 5 jaar cel en vrijheid.

Als jij dit wilt zien als op de man spelen, be my guest, maar ik onderbouw hier waarom het bericht een -1 verdient, en ja dat is relevant gezien het bericht gewoon gefixered moet worden op echt maximaal 0.

@ircghost: Serieus? Waarom speel je op de man? Beetje onnodig dit.

• evEndzhar
  • Niet online
k1n8fisher schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:19:
Natuurlijk heb ik dat gelezen. Er is ook niet onomstotelijk bewezen dat Gottfrid schuldig is. Dus hij heeft niet 100 % gelijk maar jij net zo min!
Ik denk dat je het dan toch niet helemaal goed begrepen hebt. SidewalkerSuper stelt in zijn reactie dat een onafhankelijke partij bewezen heeft dat Gottfrid niet schuldig is. Ik geef in mijn reactie beargumenteerd aan dat dit helemaal niet het geval is. Daarmee heeft SidewalkerSuper dus 100% ongelijk en ik 100% gelijk.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Beetje rare reactie inderdaad, zeker gezien er in je reactie staat:
Deze 'onafhankelijke partij' (expert getuige) heeft helemaal niet gezegd dat Gottfrid Svartholm Warg onschuldig is, maar dat het naar zijn mening als expert mogelijk is dat hij onschuldig is.
En
Mijn punt is dat het helemaal niet vast staat dat Gottfrid onschuldig is zoals SidewalkSuper beweert. Of de veroordeling terecht is of niet kan ik niet over oordelen en daar doe ik ik dus ook geen uitspraak over.
En dat is ook het hele argument. Feitelijk gezien is er geen onschuld bewezen. Het enige wat is aangedragen is de mogelijkheid dat hij onschuldig is, dat ontkent niemand hier.
Of je vervolgens vindt dat de veroordeling correct is, tja dat is een hele andere discussie, wel een hele interessante, maar hier gaat het er om of het bericht +3 waard is omdat het zo informatief en essentieel is bij het bericht, of feitelijk onjuist en daardoor een veel lagere score moet krijgen.
Het feitelijk onjuiste is bewezen en dan blijft de vraag, hoe laag moet de score en wanneer gaat deze gefixeerd worden? Volgens mij zijn daar ook alle argumenten voor aangedragen en is het dus aan diegene die kunnen fixeren om daar een keuze in te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Benjamin- op 31-10-2014 14:45 ]

• Daantjeeuh
-nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Daantjeeuh op 31-10-2014 15:59 ]

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Big Mama in 'nieuws: 'Politie wil af van niet-geregistreerde prepaidtelefoons''
Moet nog een paar zetjes om naar 0 te gaan, en die +3 is al helemaal verkeerd.

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Arme minster Opstelten wordt in onderstaande reactie niet respectvol omschreven. Had de reactie al op -1 gezet, staat inmiddels alweer op +1.

Benno de Bruin in 'nieuws: 'Politie wil af van niet-geregistreerde prepaidtelefoons''

Graag even bijspringen svp.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

• HMC

HMC

Pluviophile

Na de admin edit (flame eruit) is het opzich geen slechte reactie.
Tot die ge-editte zin dan. Die had hij er zelf helemaal uit moeten laten.

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]