Master of questionable victories and sheer glorious defeats
CM0102 in 'reviews: Football Manager 2015: laat steekjes vallen'
Geen +2, dit soort commentaar hoort in GR
Fleximex in 'reviews: Football Manager 2015: laat steekjes vallen'
Geen +3, misschien een krappe +2 omdat hij linkt naar een patch..
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Reactie is niet ongewenst, maar dit lijkt me wel een vrij uiterst geval hoor.Tribits schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:12:
[...]
Doorgaans gaat het dan om ongewenste reacties die door een massa stemmen op +2 of +3 belanden.
volgens mij gewoon 0 ipv +1
Verwijderd
[-1] lijkt me sterk ondergewaardeerd, al is de opmerking kritisch en scherp hij lijkt mij gewoon ontopic.
Hell, deze post is ook totaal geen +2 of +3.. is gewoon een ongefundeerde rant tegen van alles omdat het kan.
lol...Ik vraag mij dan ook wel eens af, of het nog wel ethisch is te betalen voor bedrijven die zo actief bezig zijn fundamentele rechten van mij, en mijn medelanders en actief te ondermijnen of te vernietigen.
En de wikipedia link.. als het echt allemaal zo ernstig was als daarin wordt geschetst, dan hadden we het vele malen eerder gehoord.
[ Voor 35% gewijzigd door corset op 04-11-2014 15:52 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik weet niet, maar is 176x (!) +3 niet een béétje overdreven??? Zelf kom ik niet verder dan een gewone +1?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Het nieuwsbericht gaat over een wetsvoorstel, voorgesteld door backbencher Jeroen van Wijsgaarden, die dit voorstel volgens mijn bronnen in dh letterlijk heeft overgenomen van een lobbyorganisatie.lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:50:
Verwijderd in 'nieuws: Tweede Kamer wil pop-up met waarschuwing op torrentsites - update'
Hell, deze post is ook totaal geen +2 of +3.. is gewoon een ongefundeerde rant tegen van alles omdat het kan.
[...]
lol...
En de wikipedia link.. als het echt allemaal zo ernstig was als daarin wordt geschetst, dan hadden we het vele malen eerder gehoord.
Een kritische analyse van hoe dit soort voorstellen gefinancierd worden, en dus in onze 2e kamer verschijnen, en hoe u als consument daar wat aan kan doen lijkt mij dan ook in ieder geval informatief.
Over de juistheid van 't sonyverhaa, u heeft t eerder kunnen lezenl: nieuws: Beveiligde Sony-cd verstopt bestanden op pc
Is na beraad gefixeerd!wildhagen schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:04:
mariowie in 'nieuws: Britse geheime dienst: internetbedrijven moeten beter meewerken'
Ik weet niet, maar is 176x (!) +3 niet een béétje overdreven??? Zelf kom ik niet verder dan een gewone +1?
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
"volgens mijn bronnen" vrij vertaald dus een vaag gerucht.. en je vind het serieus on topic?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:10:
[...]
Het nieuwsbericht gaat over een wetsvoorstel, voorgesteld door backbencher Jeroen van Wijsgaarden, die dit voorstel volgens mijn bronnen in dh letterlijk heeft overgenomen van een lobbyorganisatie.
Een kritische analyse van hoe dit soort voorstellen gefinancierd worden, en dus in onze 2e kamer verschijnen, en hoe u als consument daar wat aan kan doen lijkt mij dan ook in ieder geval informatief.
Over de juistheid van 't sonyverhaa, u heeft t eerder kunnen lezenl: nieuws: Beveiligde Sony-cd verstopt bestanden op pc
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Dát zou ontopic zijn en als 'mijn bronnen' wat meer zouden zijn dan een lege kreet dan zou het zelfs interessant zijn, maar zoals je het nu geschreven hebt is het niet meer dan een rant.Jeroen van Wijsgaarden, die dit voorstel volgens mijn bronnen in dh letterlijk heeft overgenomen van een lobbyorganisatie.
Een kritische analyse van hoe dit soort voorstellen gefinancierd worden, en dus in onze 2e kamer verschijnen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 202% gewijzigd door 3x3 op 04-11-2014 16:51 ]
| live and give like no one else |
[ Voor 83% gewijzigd door 3x3 op 04-11-2014 16:47 ]
| live and give like no one else |
Verwijderd
Zoals gewenst, is post aangepast met informatie over de schrijver en lobbyisten van het voorstel.botoo schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:29:
[...]
Dát zou ontopic zijn en als 'mijn bronnen' wat meer zouden zijn dan een lege kreet dan zou het zelfs interessant zijn, maar zoals je het nu geschreven hebt is het niet meer dan een rant.
maar goed, je zin heb je toch al. Zonder fixatie komt deze echt niet naar de 0..
[ Voor 20% gewijzigd door Dirk op 04-11-2014 21:05 ]
Turmin in 'nieuws: Belgische rechter verbiedt Bhaalu-recorder'
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Eerste 3 reacties staan stonden direct op -1 terwijl ze dat niet waard zijn. Ik heb een klein beetje het vermoeden dat iemand de -1 knop overmatig gebruikt
[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 04-11-2014 18:21 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Krijg 2x -1 voor mijn reacties, als zijnde ongewenst, denk omdat men denkt dat de producten niet vergelijkbaar zijn, en dat terwijl voor mij BitTorrentSync een 100% vervanger is voor Dropbox.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
graag toelichting waarom -1. Toen ik als moderator 2 of wellicht 3 fouten maakte bij het raten van posts werden mijn rechten ingetrokken. hopelijk ook bij deze moderator.
2x +3 maakt voor jou een sockpuppet (clone)?Stoney3K schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:33:
Hier loopt iemand (waarschijnlijk via een sockpuppet) een beetje zijn eigen mening op te modden. Dit is zeker geen +3 en de reacties verre van -1.
Turmin in 'nieuws: Belgische rechter verbiedt Bhaalu-recorder'
Misschien heeft er voor je edit iets verschrikkelijks gestaan, of gewoon "Hoi, FP, ik vul straks wel iets in"?Netrunner schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:45:
Netrunner in 'nieuws: Nederland gaat Russische hacker uitleveren aan VS'
graag toelichting waarom -1. Toen ik als moderator 2 of wellicht 3 fouten maakte bij het raten van posts werden mijn rechten ingetrokken. hopelijk ook bij deze moderator.
Zoals je reactie er nu uitziet, zie ik er geen echte -1 in, maar ik zie ook niets zinvols. Misschien levert je onderschatting van de ellende die het stelen van dergelijke hoeveelheden creditcardgegevens oplevert (we betalen het uiteindelijk met z'n allen) je de -1 op, maar op basis van de door mij waargenomen inhoud, c.q. het ontbreken ervan, lijkt een 0 het hoogst haalbare
[ Voor 49% gewijzigd door Toff op 05-11-2014 00:32 ]
Duidelijke FIPO die een edit heeft ontvangen en dan nog steeds off-topic is. Dan wordt er snel een -1 tegenaan gegooid omdat zulk gedrag niet is wat men graag ziet.Netrunner schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:45:
Netrunner in 'nieuws: Nederland gaat Russische hacker uitleveren aan VS'
Jij hebt trouwens als Moderator geen 2 a 3 fouten gemaakt waardoor jouw rechten zijn uitgeschakeld. Je hebt eerst een waarschuwingsmail gekregen waarin meerdere voorbeelden gegeven zijn van foute mods en binnen een maand had je er al weer genoeg om een uitschakeling van je modrechten te rechtvaardigen.
Deze reactie: Verwijderd in 'nieuws: Nederland gaat Russische hacker uitleveren aan VS' is niet meer dan een ongefundeerde beschuldiging van corruptie. Grote deel van de post is een quote uit het artikel en de laatste zin is dan de bewering dat het gaat in den hoop geld er voor te krijgen. -1 is daar de enige juiste score, lijkt mij!
[ Voor 17% gewijzigd door TheCapK op 05-11-2014 08:41 ]
Off-topic, maar niet ongewenst lijkt mij.
Verwijderd
Meer omdat je een reply doet op de hoogste beschikbare node van de thread terwijl je inhoudelijk helemaal niet replied op de vorige post maar alleen maar je favoriete bittorrent synchronisatie productje probeert te promoten.player-x schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:39:
player-x in 'nieuws: Dropbox krijgt betere integratie met Office en vice versa'
Krijg 2x -1 voor mijn reacties, als zijnde ongewenst, denk omdat men denkt dat de producten niet vergelijkbaar zijn, en dat terwijl voor mij BitTorrentSync een 100% vervanger is voor Dropbox.
Bijzonder irritant.
Ik ben het met je eens. Ik vermoed dat de negatieve scores komen door mensen die dit als spam zien voor een eigen ontwikkelde tool. In dit geval kan ik mij er niet zo aan storen (wat anders zou zijn als elk gerelateerd topic wordt gebruikt om de tool te pluggen).Jolke schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:07:
Verwijderd in 'nieuws: Dropbox krijgt betere integratie met Office en vice versa'
Off-topic, maar niet ongewenst lijkt mij.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Lastig wat ik er van moet vinden
Die hebben zich allemaal al gecorrigeerd zo te zien. Alle genoemde posts staan op dit moment op +1.Kid Jansen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:44:
Geen +2:
Verwijderd in 'reviews: Panasonic Viera AX900: de uhdtv die plasma naar de kroon steekt'
Dieterdde in 'reviews: Panasonic Viera AX900: de uhdtv die plasma naar de kroon steekt'
Carbon in 'reviews: Panasonic Viera AX900: de uhdtv die plasma naar de kroon steekt'
Geen +2
Yeasis in 'nieuws: OnePlus heeft een half miljoen One-smartphones verkocht'
Geen +2
--
NeP2013 in 'nieuws: Sony gaat startprobleem PlayStation 4 binnenkort verhelpen - update'
Geen +3, misschien +2 voor het linkje..
[ Voor 52% gewijzigd door _David_ op 05-11-2014 12:29 ]
Dit is geen +2 waard.
Aardig zeker dat dit geen -1 verdient... Zelfs geen 0...
Staat nu op +1, er wordt natuurlijk weer flink gemeningmod in dat artikel aangezien het politek + illegaal downloaden isDavid Mulder schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:58:
David Mulder in 'nieuws: Begin 2015 meer duidelijkheid over waarschuwings-pop-ups op torrentsites'

Komt omdat je een onpopulaire mening hebt. Voor 99 procent van de moderators is dat een valide reden voor een -1 tegenwoordig. Andere meningen dan die van henzelf worden niet getolereerd.David Mulder schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:58:
David Mulder in 'nieuws: Begin 2015 meer duidelijkheid over waarschuwings-pop-ups op torrentsites'
Iig staat hij nu op +1, waar hij hoort.
Virussen? Scan ze hier!
Voor de edit stond er verifieerbaar foute informatie mbt het bekijken van "frozen". Ik denk dat daarvoor aftrek is gegeven (dat had ik in eerste instantie ook gedaan). Je hebt deze fout herstelt zie ik inmiddels.David Mulder schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:58:
Dit is geen +3 maar meer +1, een 0 zou ook nog te rechtvaardigen zijn voor de manier waarop hij/zijn tekst neerzet.
Klopt dat het geen +3 verdient, vanwege "de manier hoe hij zijn tekst neerzet", maar een +2 zou denk ik ook nog wel te rechtvaardigen zijn. +1 zeker, en het is sowieso volledig on topic met valide punten, dus een 0 vind ik toch wel lastig worden om eerlijk te zijn.SRich schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:08:
freaky in 'nieuws: ACM: openstellen kabel is te duur en te complex voor nieuwkomers'
Dit is geen +3 maar meer +1, een 0 zou ook nog te rechtvaardigen zijn voor de manier waarop hij/zijn tekst neerzet.
Trek je er bij iedereen die ergens een klein foutje heeft staan die totaal geen invloed heeft op het punt van het grote verhaal een punt af? Als het de kern van het hele verhaal zou zijn dan geef ik je volkomen gelijk, maar of ik nou 1 jaar of 2 jaar heb gewacht op Frozen...Bor de Wollef schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:39:
[...]
Voor de edit stond er verifieerbaar foute informatie mbt het bekijken van "frozen". Ik denk dat daarvoor aftrek is gegeven (dat had ik in eerste instantie ook gedaan). Je hebt deze fout herstelt zie ik inmiddels.
[ Voor 30% gewijzigd door David Mulder op 05-11-2014 16:20 ]
Vooral om dan maar zorg verzekeringen e.d. erbij te halen.. nee, zeker geen +2
Afgezien van de drogredenen is het grootste deel van zijn reactie ook nog off topic ten opzichte van de parent. Van mij dus een 0.SRich schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:08:
freaky in 'nieuws: ACM: openstellen kabel is te duur en te complex voor nieuwkomers'
Geen +2
---
bbob in 'nieuws: Duitse uitgever stopt na twee weken met 'blokkade' Google'
Geen +2
[ Voor 31% gewijzigd door _David_ op 05-11-2014 19:52 ]
Klopt, staan nu weer op de goede scoreSRich schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:12:
Die reactie onder bbob1970 ook niet
Kain_niaK in 'nieuws: Thailand gaat Pirate Bay-oprichter snel uitleveren'
Geen +2
Verwijderd
Lijkt me een beetje een aluhoedje reactie.
Geen idee of dit nou +1 of 0 is, maar in ieder geval geen +2
ghangster in 'nieuws: WhatsApp gaat gelezen berichten markeren met blauwe vinkjes'
geen +2
[ Voor 29% gewijzigd door Daantjeeuh op 06-11-2014 08:57 ]
Waarom off topic?
Omdat niemand het kan uitleggen?
Ik vraag het me oprecht af.
Edit:
Er is een reactie nu op. Heel logisch.
Dat zou het zeker kunnen zijn en ik facepalm dat ik daar niet op kon komen.

Excuses voor mijn gehuil.

[ Voor 20% gewijzigd door HMC op 06-11-2014 12:27 ]
Eat the bugs, live in a pod
Dat zou je moeten vragen aan de personen die verantwoordelijk zijn aan de 4x off topic.HMC schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:21:
HMC in 'nieuws: WhatsApp gaat gelezen berichten markeren met blauwe vinkjes - update'
Waarom off topic?
Omdat niemand het kan uitleggen?
Ik vraag het me oprecht af.
Edit:
Er is een reactie nu op. Heel logisch.
Dat zou het zeker kunnen zijn en ik facepalm dat ik daar niet op kon komen.![]()
Excuses voor mijn gehuil.
Niet aan personen die +1 geven
Al vind ik de formulering van je vraag niet heel helder.
Je omschrijft een probleem zonder de vraag de stellen:
"waarom zijn de oudere berichten niet als gelezen gemarkeerd?"
[ Voor 11% gewijzigd door JDVB op 06-11-2014 12:52 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
En hoe ga ik daarachter komen dan?Dat zou je moeten vragen aan de personen die verantwoordelijk zijn aan de 4x off topic.
Niet aan personen die +1 geven
Modgezeur wordt (vaak terecht) genadeloos afgestraft.
Daar is die "smiley" toch voor? De uitleg van Tweakers, die ik ook in mijn hoofd had, en dan Perplex staan over die foto.Je omschrijft een probleem zonder de vraag de stellen:
Maar LoeWn in 'nieuws: WhatsApp gaat gelezen berichten markeren met blauwe vinkjes - update' heeft waarschijnlijk helemaal gelijk.
Gelukkig heeft die een dikke +1, want ik kon 'em uiteraard niet modden.
En ik zie nu dat Tweakers er zelf ook me gespeeld heeft en over gerapporteerd heeft.
Was dus toch wel interessant.
[ Voor 23% gewijzigd door HMC op 06-11-2014 14:44 ]
Verwijderd
mission in 'nieuws: Sharp brengt camera uit die in het donker beelden in kleur kan opnemen'
Dit soort troep wil je zelfs niet met -1 moderatie op de FP hebben...
SidewalkSuper in 'nieuws: Mac-malware infecteert iPhones en iPads'
SidewalkSuper in 'nieuws: Mac-malware infecteert iPhones en iPads'
En deze reactie ook geen 0, maar die kan ik niet raten.
Yzord in 'nieuws: Mac-malware infecteert iPhones en iPads'
is ouder dan deze discussie
King4589 in 'nieuws: AVG neemt een van de oudste computerbeveiligingsbedrijven over'
(Ik geef links naar waar die discussies beginnen)
Maar de latere staat hoger (qua positie) in de comments.
Die eerste krijgt allemaal slechte mods, en in de tweede die ik aanhaal zitten veel +2's en +3's.
Eigenlijk ALLEMAAL offtopic.
[ Voor 5% gewijzigd door HMC op 06-11-2014 15:31 ]
Grappig en wel, maar geenszins informatief
Ingewikkeld taalgebruik maakt het nog geen +3 lijkt mij.
Zulke moeilijke woorden gebruikt hij nou ook weer niet, vind het verder een duidelijk en kort geschreven stuk die inhoudelijk exact aangeeft wat het effect van deze vinkjes (kan) zijn. Hij vat in duidelijke woorden de frustratie van anderen samen en geeft ze perspectief, voor mij absolute toegevoegde waarde.tweaker2010 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:25:
Elithian in 'nieuws: WhatsApp gaat gelezen berichten markeren met blauwe vinkjes - update'
Ingewikkeld taalgebruik maakt het nog geen +3 lijkt mij.
Virussen? Scan ze hier!
Die had ik ook al +1 gegeven.
Beginnen met "credentials" is een no-go voor mij, maar voor velen meteen een
Uiteraard helemaal gelezen, maar vond 'em niet echt sterk.
Hij stond toen zelfs nog op +3.
+2 mag nog wel, want er staat veel info in, maar van mij +1 want de info stond eigenlijk al in het originele Tweakers bericht en sommige eerdere comments.
Verwijderd in 'nieuws: Nieuwe versie Popcorn Time is 'niet meer offline te halen''
Van mij +1
[ Voor 17% gewijzigd door HMC op 06-11-2014 17:06 ]
Als dit al geen waarde heeft, hoe kunnen andere berichten dan nog een waarde hebben?HMC schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:02:
Elithian in 'nieuws: WhatsApp gaat gelezen berichten markeren met blauwe vinkjes - update'
Die had ik ook al +1 gegeven.
Beginnen met "credentials" is een no-go voor mij, maar voor velen meteen een-moment.
Uiteraard helemaal gelezen, maar vond 'em niet echt sterk.
Hij stond toen zelfs nog op +3.
Van mij +1
Dat hij dat dan als "Communicatiewetenschapper met een speciale interesse in de impact van nieuwe technologie op menselijke relaties" even mooi samenvat is mooi, en wat mijn part informatief, maar ik vind het slechts +1, want slechts een samenvatting.
+1 is ook waarde toch?
Edit:
Sorry, maar ik moet weer klagen.
HMC in 'nieuws: FBI pakt vermeende beheerder Silk Road 2.0 op'
Ik schrijf over de waarheid van iemands reactie, en wat ik ervan vind.
Ook schrijf ik wat ik vind van mogelijke toekomstige wetgeving.
Dat kan off topic zijn, inderdaad.
Dus die van mij 0, ok.
Maar de directe reactie erop, die puur over drugs en zo gaat krijgt +1.
Het ging in mijn reactie ook over wapens, waar ik op reageerde, en daar zie ik niets over in deze directe reactie.
Dus ook 0.
Ik krijg nu zelfs spotlights
[ Voor 36% gewijzigd door HMC op 06-11-2014 18:47 ]
Verwijderd
Geen +2, gewoon een +1: reinouts in 'nieuws: Nederlanders zetten fysiek toetsenbord voor Jolla-smartphone op Kickstarter'
Geen +1, komt niet verder dan een persoonlijke aanval en een hoop onzin: Yoshi in 'nieuws: Nederlanders zetten fysiek toetsenbord voor Jolla-smartphone op Kickstarter'
Geen +2, vind het meer een 0/+1: Mathijs in 'nieuws: FBI pakt vermeende beheerder Silk Road 2.0 op'
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 21:08 ]
Beetje hoog alu-hoedjes gehalte vind ik, is dit een +1 waard?
Terrestrial in 'nieuws: FBI pakt vermeende beheerder Silk Road 2.0 op'
Beide geen +1, die eerste is gewoon flauw en die tweede lijkt me regelrecht ongewenst.
Naar eigen inzicht een 0 of +1 denk ik. De een zal het vinden getuigen van visie en de ander zal het zien als overdreven achterdocht.Daantjeeuh schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:10:
Ariejan in 'nieuws: Onderzoekers verbinden hersenen proefpersonen via http'
Beetje hoog al-hoedjes gehalte vind ik, is dit een +1 waard?
[ Voor 34% gewijzigd door Tribits op 07-11-2014 00:21 ]
nieuws: Synology biedt tot 48TB opslag met DiskStation DS1815+
Er wordt weinig over het artikel zelf, i.e. over de Synology DS1815+, gepraat, maar des te meer over 'kijk mijn systeem' of 'dit is het beste NAS systeem'
Staat al op 0.Jolke schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:59:
FaceDown in 'nieuws: FBI pakt vermeende beheerder Silk Road 2.0 op'
Zeker geen +3, zelfs geen +2.
geen +1
Jeroenneman in 'nieuws: Ubisoft raadt voor Far Cry 4 minimaal GeForce GTX 680 of R9 290X aan'
kan iemand naar deze hele thread kijken? Al dat gezeur over Steam vs Uplay
Door een -1 moderatie valt deze reactie terug van een +2 naar een +1. Ook al is ie van mezelf, een 2 lijkt me redelijk?
mashell in 'nieuws: Wirelurker richt zich ook via Windows op iPhones en iPads'
@Eddd ik vind het zelf eigenlijk ook gewoon +1
[ Voor 73% gewijzigd door Daantjeeuh op 07-11-2014 11:41 ]
Geen +3, hoort in GR.
Kan iemand me uitleggen waarom de post boven mij +1 krijgt en ik, die niet meer doe dan op de vraag te antwoorden, als ongewenst wordt gemarkeerd?
Verwijderd
Kritiek op android.SidewalkSuper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:27:
Wat is de mening over deze post? Wat hij zegt klopt natuurlijk wel, dus ik vind niet dat de -1's verdedigbaar zijn.
Dat lijkt me ongepast.
Zeker omdat 80% van de mensen android hebben,
En veel tweakers precies dat doen wat die gebruiker omschrijft.
De -1's zijn wel verdedigbaar. Hij heeft het erover dat rooten een slecht idee isSidewalkSuper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:27:
Wat is de mening over deze post? Wat hij zegt klopt natuurlijk wel, dus ik vind niet dat de -1's verdedigbaar zijn.
en dat het installeren van een custom ROM nog slechter isVeel Android gebruikers vinden het nog niet open genoeg, rooten hun toestel
.of erger nog installeren een custom ROM
Daarna maakt hij het af door te stellen dat alle custom ROMs standaard malware bevatten
.waar de malware al gewoon ingebakken kan zijn
Zonder enige onderbouwing zijn dit toch echt behoorlijk flames/trolls.
@nul07: kritiek op Android is niet ongewenst maar het moet wel onderbouwd zijn zoals met alle kritiek.
[ Voor 5% gewijzigd door TheCapK op 07-11-2014 13:17 ]
Daarom ook mijn post hier. Als hij "kan" had weggelaten was ik het met je eens geweest.
Kortom:
Rooten zorgt ervoor dat er beveiliging weggenomen wordt. Klopt
Customs roms kunnen malware ingebakken hebben. Klopt.
[ Voor 33% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-11-2014 13:20 ]
LOL.en dat het installeren van een custom ROM nog slechter is
quote:
of erger nog installeren een custom ROM
.
Daarna maakt hij het af door te stellen dat alle custom ROMs standaard malware bevatten
quote:
waar de malware al gewoon ingebakken kan zijn
Dat stelt hij helemaal niet.
Ik ben het totaal niet met die gozah eens, maar hij stelt slechts dat dat het geval KAN zijn, niet dat alle CM's standaard MW bevatten.
Geen +2
Virussen? Scan ze hier!
quelake in 'nieuws: Overbelaste Ziggo-helpdesk krijgt klachten over sponsorovereenkomst Ajax'
Verwijderd in 'nieuws: Overbelaste Ziggo-helpdesk krijgt klachten over sponsorovereenkomst Ajax'
Geen +3 imho. Max +2.
Virussen? Scan ze hier!
Als je zo'n topic plaatst (kaatst) kan je de bal verwachten.
Record aantal reacties binnen no-time op mening +2, +1, 0, -1, waar wss echt minimaal de helft stierensch## van is.
Wel weer de hits binnen. Ik ben het er niet mee eens.
Op 4k opnamen topic over Apple phones maar even bewust een troll geplaatst. Het is om te huilen.
Noem het een experiment. (Edit: Serieus, een troll als experiment. Jullie kunnen er iets mee.)
Edit: Het valt nog wel mee. Er is nog hoop.
Mijn goede voornemen voor 2015: Terugtrekken in het Forum.
[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 07-11-2014 17:31 ]
Bever! in 'reviews: Panasonic Viera AX900: de uhdtv die plasma naar de kroon steekt'
Bever! in 'reviews: Panasonic Viera AX900: de uhdtv die plasma naar de kroon steekt'
5x zelfde link en ook niet bepaald nette reacties. Daarnaast was de link ruim een uur eerder ook al gepost door iemand anders, dus ook nog eens oud nieuws. Onderste reactie is vaak toch wel één van de nieuwste en natuurlijk makkelijk te vinden.
ferro53 in 'reviews: Panasonic Viera AX900: de uhdtv die plasma naar de kroon steekt'
Lijkt me vrij duidelijke fipo en dus -1...
Verwijderd in 'nieuws: Studenten UT besturen bacteriën op chip met Nintendo-controller'
Op de man, -1.
Virussen? Scan ze hier!
In het artikel wordt gesproken over Nexus-devices dus het kan onmogelijk offtopic genoemd worden. Het refereer ook direct aan iets wat in het artikel besproken wordt (het achterblijven van updates voor Nexus-devices).
Ondertussen krijgt deze generieke posting over een toestel dat nergens in het artikel vermeld staat gewoon een +1: vinkjb in 'nieuws: 'Motorola is begonnen met uitrol Android 5.0 Lollipop''
De hele draad van 10+ post staat op -1 terwijl ik er niets ongewenst aan zie? off-topic kan nog, maar de meeste zijn volgens mij gewoon +1
Geen +3:
Verwijderd in 'nieuws: 'Motorola is begonnen met uitrol Android 5.0 Lollipop''
[ Voor 24% gewijzigd door RagingPenguin op 08-11-2014 14:37 ]
De meeste staan nu op 0, ik vind die hele discussie over die kairos watch offtopicRagingPenguin schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:33:
bulefy in 'reviews: Motorola Moto 360: mooi van buiten, matig van binnen'
De hele draad van 10+ post staat op -1 terwijl ik er niets ongewenst aan zie? off-topic kan nog, maar de meeste zijn volgens mij gewoon +1
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]