I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Schoolmeester die naar -1 mag. Geen +3 waard.
Virussen? Scan ze hier!
Hij heeft nog geen -1 ontvangen. Geen idee wat er voor zijn edit stond maar nu kan +1 toch ook wel?wildhagen schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:43:
Verwijderd in 'nieuws: Darpa steunt 'autocomplete' voor programmeurs'
Schoolmeester die naar -1 mag. Geen +3 waard.
Verkeerde reactie? Deze heeft geen edit en staat alweer een tijdje diep in het rood.tweaker2010 schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:33:
[...]
Hij heeft nog geen -1 ontvangen. Geen idee wat er voor zijn edit stond maar nu kan +1 toch ook wel?
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Scrolling voor dichtgeklapte reacties is niet helemaal duidelijk op het moment. Je komt dan net onder die reactie uit.tweaker2010 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:53:
Ah, my bad. Ik dacht dat het om deze ging Heedless in 'nieuws: Darpa steunt 'autocomplete' voor programmeurs'
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Geen +3, voegt opzich niks toe. +2 max
Engineer in 'nieuws: Darpa steunt 'autocomplete' voor programmeurs'
Zou degene die hier +3 aangeeft subiet zijn mod rechten ontnomen kunnn worden
[ Voor 32% gewijzigd door SRich op 10-11-2014 18:30 ]
GAIAjohan in 'nieuws: Mozilla haalt uit naar Android en iOS'
Geen +2
Is dit een -1? het sarcasme druipt er vanaf maar het is on topic...minimaal een 0 toch? of ben ik te vergeving gezind vandaag? Ik heb hem +1 gegeven (on topic) maar heeft nog een zetje nodig om van die -1 af te komen. Wat vinden jullie?
-The_Mask- in 'nieuws: Onderdelenfabrikant Zalman ontkent faillissement'
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Als reactie op het stukje onzin wat hij schrijft waar hij ook nog expliciet bij zet dat het gaat om feiten? Of wat bedoel je want anders zie ik het niet echt.Jij kijkt liever naar de feiten welke je uit je grote duim zuigt?
[ Voor 11% gewijzigd door -The_Mask- op 10-11-2014 22:26 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd en is er een andere reden of heeft er inderdaad iemand een hekel aan je. Na je post hier zullen er ongetwijfeld nog wat andere modjes naar je posts kijken.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
PdeBie in 'nieuws: Voormalige Nokia-medewerkers maken internet-of-things-apparaat toegankelijk'
0, bevat misinformatie zoaks de post eronder word aangegeven. En die post zijn geen -1.
Verwijderd
Volgens mij wil hij zich voordoen als de BB-priester, die contact heeft met de BB-goden en ons heidenen wel eens even uit zal leggen waarom BB de beste religie is. Ongelooflijk hee. Van mij een 0, zou hem nog bijna -1 geven.RagingPenguin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:02:
Verwijderd in 'nieuws: 'BlackBerry wil niet te veel toestellen uitbrengen''
0, bevat misinformatie zoaks de post eronder word aangegeven. En die post zijn geen -1.
Was die gebruiker niet een van de meerdere gebruikers, die bij jouw blackberry review de overtuiging had dat je het waarschijnlijk het toestel nooit in bezit had?RagingPenguin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:02:
Verwijderd in 'nieuws: 'BlackBerry wil niet te veel toestellen uitbrengen''
Verder spreekt de gebruiker met de discussie over whatsapp/bbm over specifiek indonesië, en de mensen die op hem reageren over een wereldwijde situatie, dat lijkt meer 'langs elkaar heenpraten' dan een geval van misinformatie.
De persoon is weet wel altijd selectief positieve informatie over het platform te posten, maar dat doet weinig af van de informatieve waarde van de post die je uitselecteerd.
| live and give like no one else |
Tweakers is een NL site dus kan die persoon er wel vanuit gaan dat men naar het gebruik van Whatsapp en BB Messenger hier kijkt. Die vergelijking met Indonesie is niet zo relevant. En bovendien ontbreekt een bron. Ik twijfel tussen een 0 en +1.3x3 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:39:
[...]
Verder spreekt de gebruiker met de discussie over whatsapp/bbm over specifiek indonesië, en de mensen die op hem reageren over een wereldwijde situatie, dat lijkt meer 'langs elkaar heenpraten' dan een geval van misinformatie.
De persoon is weet wel altijd selectief positieve informatie over het platform te posten, maar dat doet weinig af van de informatieve waarde van de post die je uitselecteerd.
Het is nogal lastig te lezen vind ik en eigenlijk offtopic. De post staat nu netto op 0 wat imho prima is._Peter2_ schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:05:
Verwijderd in 'downloads: Mozilla Firefox 33.1' lijkt mij niet ongewenst.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Helemaal mee eens, bij posten stond hij nog stevig op -1.Bor de Wollef schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:34:
[...]
Het is nogal lastig te lezen vind ik en eigenlijk offtopic. De post staat nu netto op 0 wat imho prima is.
Hij zegt dat de uitrol van de PP in Indonesie vertraging had. Bij het deel over BBM en marktaandeel staat geen regioaanduiding. Dat het over indonesie moet gaan moet je erzelf maar bij verzinnen.3x3 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:39:
[...]
Verwijderd
MrBreaker in 'productreview: Ebode IPV58P2P review door MrBreaker'
MrBreaker in 'productreview: Ebode IPV58P2P review door MrBreaker'
Jesse20 in 'productreview: Ebode IPV58P2P review door MrBreaker'
Geen +2: mustang9 in 'productreview: Ebode IPV58P2P review door MrBreaker'
Iemand is flink aan het mismodden geweest.
Lijkt me allemaal 0 of +1. Hoewel ik het nut van +1 voor een 'mooie review'-post ook betwijfel.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Anonymoussaurus in 'nieuws: Gamers klagen over framerate-problemen Assassin's Creed: Unity'
Geen +2
Anonymoussaurus in 'nieuws: Gamers klagen over framerate-problemen Assassin's Creed: Unity'
Troll, -1
[ Voor 41% gewijzigd door Daantjeeuh op 11-11-2014 18:42 ]
Die lijkt weinig ander doel te dienen dan die krachtterm te noemen die de schrijver van het artikel nu net niet wilde noemen. Voegt weinig toe, kan er ook niet meer van maken dan een nul.Daantjeeuh schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:38:
lukjah in 'nieuws: Gamers klagen over framerate-problemen Assassin's Creed: Unity' Een stuk tekst quoten en vervolgens zeggen dat het een goed stukkie tekst is, is in mijn boekje niet meer dan een 0 waard.
Je verwijst twee keer naar dezelfde reactie volgens mij. De reactie waar je naar verwijst lijkt me overigens geen +2, zo informatief is die quote van nu.nl nou ook weer niet.
persoonlijke aanval op Jur een +3???
ymmv in 'reviews: Assassin's Creed: Unity - glorieuze terugkeer in Europa'
+2 kan ik nog wel begrijpen, maar +3 is wel erg veel van het goede.
Dit is ook geen +3. Max +2
Klopt. Deze staat nu netjes op +1.
Triest, ja ik weet het geen sancties voorstellen, dus laat ik het zo zeggen: een -1 lijkt me nog aan de hoge kantRagingPenguin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:54:
Gurty in 'reviews: Assassin's Creed: Unity - glorieuze terugkeer in Europa'
persoonlijke aanval op Jur een +3???
Edit: Overigens wel eens met die +2 voor ymmv in 'reviews: Assassin's Creed: Unity - glorieuze terugkeer in Europa', zo kan kritiek toch ook?
[ Voor 24% gewijzigd door Tribits op 11-11-2014 20:52 ]
Heeft het over afschieten. Moet toch anders te formuleren zijn.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Overeenkomstig policy (en anders wel Nederlandse wet) ongewenst.teacup schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:38:
freaky in 'nieuws: Nederlandse smartphonegebruikers betalen vaker met creditcard dan via iDeal'
Heeft het over afschieten. Moet toch anders te formuleren zijn.
Edit: Ik wil hier niet al te diep inhoudelijk op ingaan maar een opmerking als 'zonder juridische grondslag' doet mij toch wel de haren te berge rijzen. Bestaat er bij de schrijver enig besef aan de hoeveelheid juridische regels en maatregelen waaraan een financiële dienstverlener tegenwoordig onderworpen is?
[ Voor 23% gewijzigd door Tribits op 11-11-2014 22:59 ]
Wat leesvoer:Tribits schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:44:
[...]
Overeenkomstig policy (en anders wel Nederlandse wet) ongewenst.
Edit: Ik wil hier niet al te diep inhoudelijk op ingaan maar een opmerking als 'zonder juridische grondslag' doet mij toch wel de haren te berge rijzen. Bestaat er bij de schrijver enig besef aan de hoeveelheid juridische regels en maatregelen waaraan een financiële dienstverlener tegenwoordig onderworpen is?
- http://www.reddit.com/r/E..._70000_in_my_account_say/
- http://www.theguardian.co...il-secure-email-indiegogo
- https://aralbalkan.com/3898/
Ik denk dat de user daarop doelt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Geen +3 of +2, hoort in gr + de toon
Verwijderd
Max een 0 idd, hoort overduidelijk in GR thuis. Alles hoger dan 0 lijkt me op zijn minst neigen naar modmisbruik._David_ schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:53:
Jeroenneman in 'reviews: Assassin's Creed: Unity - glorieuze terugkeer in Europa'
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft wijzigt naam Lync in Skype for Business'
Mag naar -1 imho.
[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 12-11-2014 04:48 ]
Virussen? Scan ze hier!
Sorry, zat op m'n telefoon dus er is wat fout gegaan met kopieren/plakken van de link. Anyway, lukjah in 'nieuws: Gamers klagen over framerate-problemen Assassin's Creed: Unity' kan nog wat zetjes naar 0 gebruikenTribits schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:28:
[...]
Die lijkt weinig ander doel te dienen dan die krachtterm te noemen die de schrijver van het artikel nu net niet wilde noemen. Voegt weinig toe, kan er ook niet meer van maken dan een nul.
[...]
Je verwijst twee keer naar dezelfde reactie volgens mij. De reactie waar je naar verwijst lijkt me overigens geen +2, zo informatief is die quote van nu.nl nou ook weer niet.
Ik ben er niet van overtuigd dat dit een GR zou moeten zijn. Imho is het in deze situatie verdedigbaar om het niet met het eindoordeel van de redactie eens te zijn (om genoemde redenen) en dat mag in dit geval wmb best op de FP._David_ schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:53:
Jeroenneman in 'reviews: Assassin's Creed: Unity - glorieuze terugkeer in Europa'
Helaas is de aftiteling '"Zeer goed" my ass.' wel beneden all peil en maakt er voor mij een -1 van .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
JKP in 'nieuws: Gezelschapsspellen voegen Chromecast-ondersteuning toe'
Nee dat moeten ze niet. Daarvoor is de frontpage niet de juiste plek zoals hier en op andere plekken al meerdere malen aangegeven.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:58:
Als mensen kritiek hebben op een artikel moeten ze dat vooral gewoon op de FP plaatsen.
Je bereikt de redactie veel beter door gebruik te maken van GR. Een discussie over het wel of niet goed bereikbaar zijn via dat forum is interessant maar offtopic in het mismod topic. Reacties die bedoelt zijn voor GR zijn op de frontpage niet gewenst omdat het al snel in lange sub disucssies verzand die erg afleiden van het originele onderwerp.
Verwijderd in 'reviews: Android 5.0 Lollipop: oogt beter en werkt fijner'
Richh in 'reviews: Android 5.0 Lollipop: oogt beter en werkt fijner'
Niet meer dan -1.
[ Voor 21% gewijzigd door Migrator op 12-11-2014 13:52 . Reden: Andere formulering ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Mee eens, maar aan de andere kant reageert Jur zelf ook op de FP (op positieve feedback) dus wat dat betreft doet de redactie daar zelf ook aan mee. Dan loop je risico dat kritische vragen ook daar gesteld worden.Bor de Wollef schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:24:
[...]
Nee dat moeten ze niet. Daarvoor is de frontpage niet de juiste plek zoals hier en op andere plekken al meerdere malen aangegeven.
Je bereikt de redactie veel beter door gebruik te maken van GR. Een discussie over het wel of niet goed bereikbaar zijn via dat forum is interessant maar offtopic in het mismod topic. Reacties die bedoelt zijn voor GR zijn op de frontpage niet gewenst omdat het al snel in lange sub disucssies verzand die erg afleiden van het originele onderwerp.
Naja, begrijpen dat het op iOS lijkt is best te doen (het is beide plat...) en Android 2.3 mooier vinden is een mening... Niet alsof we die altijd -1'en. Het enige wat dit apart lijkt te zetten is dat dit een mening is die niemand deelt.Mwah, op zich kan een -1 ook prima, zo'n reactie zonder onderbouwing zorgt niet voor gewenste vervolgreacties met zo'n vergelijking met iOS en Android 2.3. Ik snap dat veel mensen het als troll zien.
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 14:39 ]
laat maar je had het al veranderd
[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 12-11-2014 14:47 ]
Ik heb een 0 gegeven, -1 kan ook.
[ Voor 23% gewijzigd door _David_ op 12-11-2014 15:06 ]
Overal -1 terwijl het vaak gewoon ontopic meningen zijn. Het zijn geen super reacties, hebben ook niet veel toegevoegde waardes. Maar zowat elke -1 is onterecht. Ik heb hier een hoop boostpunten moeten gebruiken
Als voorbeeld:
glenlemmens in Microsoft toont gameplay van multiplayer halo 5 guardians
Vind ik geen -1..
[ Voor 26% gewijzigd door LoeWn op 12-11-2014 16:15 ]
Verwijderd
1
| http://tweakers.net/nieuws/99584/microsoft-toont-gameplay-van-multiplayer-halo-5-guardians.html?showReaction=7316163#r_7316163 |
Dat wordt dan automatisch:
echtwaarisdatzo in 'nieuws: Microsoft toont gameplay van multiplayer Halo 5: Guardians'
Geen +2
Diavire in 'nieuws: Gamers klagen over framerate-problemen Assassin's Creed: Unity'
Verwijderd in 'nieuws: Gamers klagen over framerate-problemen Assassin's Creed: Unity'
FlyEragon in 'nieuws: Gamers klagen over framerate-problemen Assassin's Creed: Unity'
Geen +3:
dfury in 'nieuws: Gamers klagen over framerate-problemen Assassin's Creed: Unity'
Geen +2
Dit wordt een leuk artikel:
Verwijderd in 'nieuws: Google: Europeanen moeten zich kunnen verzetten tegen privacyinbreuk overheid VS'
Geen +3
mashell in 'nieuws: Google: Europeanen moeten zich kunnen verzetten tegen privacyinbreuk overheid VS'
Geen +2
[ Voor 54% gewijzigd door _David_ op 12-11-2014 17:54 ]
3x3 in 'reviews: Android 5.0 Lollipop: oogt beter en werkt fijner'
Thystan in 'reviews: Android 5.0 Lollipop: oogt beter en werkt fijner'
[ Voor 6% gewijzigd door 3x3 op 12-11-2014 18:37 ]
| live and give like no one else |
andreetje in 'nieuws: Kabinet blijft voorstander van openstellen kabel'
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Verwijderd
-1 3x3 zou geen onderzoek doen, stemmingmakerij, etc. Komt met geen enkel argument enkel fanboy gezeur: calvinturbo in 'reviews: Android 5.0 Lollipop: oogt beter en werkt fijner'
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 20:12 ]
mocem in 'nieuws: Kabinet blijft voorstander van openstellen kabel'
Staat nu op +1.temp00 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 19:01:
Ik ben geen mod, maar dit +3? Kom op zeg. Het overgrote deel is off topic en gaat over de zorg. Zelfs wanneer hij z'n parallel al heeft getrokken wordt er afgesloten met een zeurverhaal over de zorg. Ik zit daar helemaal niet op te wachten als ik goede reacties mbt het openstellen van de kabelmarkt wil lezen en daar op filter.
andreetje in 'nieuws: Kabinet blijft voorstander van openstellen kabel'
Zoals ik uitleg in mijn reactie lijkt begint het nogal met 'Google haalt bewust privacy eruit', zoals in de reacties op je posts staat is dat simpelweg niet waar. Gezien eerdere posts snap ik dat mensen dat koppelen aan stemmingsmakerij. -1's lijken mij in ieder geval niet terecht, maar +1 of hoger lijkt me zeker niet op zijn plaats. Gezien de uitschietende +2 moderatie van Thystan (voordat ik zelf modde) heb ik overigens een licht vermoeden van iets met potten en ketels3x3 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:36:
Hier heb ik toch het gevoel dat er een beetje mening-gemod wordt: Want volgens mij voer ik hier met anderen een discussie met argumenten over één van de onderwerpen van de review en aspecten van het nieuwe platform.
Thystan in 'reviews: Android 5.0 Lollipop: oogt beter en werkt fijner'
Een reactie die eindigt met iets over kinderachtige naamgeving vind ik al snel neigen naar trolling. Verder zijn een vloeiender OS en een beter presterende SoC geen 'zwart-op-wit-feiten' en ook de rest is redelijk verschillend per persoon. +1 zou ik zeker onterecht vinden in ieder geval.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:10:
Geen -1. Als de reactie een +1 is dan is deze post dat ook.: Verwijderd in 'reviews: Nexus 9: Google doet mee met de grote jongens'
Nog een aantal reacties dan:
MTDjassen in 'nieuws: Reviews: Nexus 6 is een goede telefoon met matige accuduur' geen +3
MTDjassen in 'nieuws: Reviews: Nexus 6 is een goede telefoon met matige accuduur' geen +2
Ansenyi in 'reviews: Android 5.0 Lollipop: oogt beter en werkt fijner' geen +3
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is zeker geen +2. De post staat nu netto op 0 wat gezien de toonzetting imho beter is.Tribits schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:46:
Geen +2, met die laatste opmerking is een 0 zelfs nauwelijks te verdedigen.
mocem in 'nieuws: Kabinet blijft voorstander van openstellen kabel'
Verwijderd
Zucht. Waarom bestaan dit soort mensen?
Die is verwijderd. Opzettelijk zoiets posten is trollen van het ergste soort!Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:33:
Anoniem: 546283 in 'nieuws: Samsung maakt software om gegevens uit apps tussen apparaten uit te wisselen'
Zucht. Waarom bestaan dit soort mensen?
Typische one liner die bij elk UHD artikel weer voorbij komt. Dit is geen +2 waard.
Verwijderd
Geen +2:
Bomberman71 in 'nieuws: Reviews: Nexus 6 is een goede telefoon met matige accuduur'
Bomberman71 in 'nieuws: Reviews: Nexus 6 is een goede telefoon met matige accuduur'
MTDjassen in 'nieuws: Reviews: Nexus 6 is een goede telefoon met matige accuduur'
4bit in 'nieuws: Reviews: Nexus 6 is een goede telefoon met matige accuduur'
Geen -1:
Richh in 'nieuws: Reviews: Nexus 6 is een goede telefoon met matige accuduur'
Verwijderd
Ik snap dat jij dat vind omdat je erg sterk pro Google en Android bent. SoC is zeker krachtiger zoals diegene onder me schrijft is de single core performance van de N9 enkel beter, alleen heb je daar niets aan. Lags en backlightbleeding komt uit het artikel is correct en bouwkwaliteit ook. Je loopt gewoon te mismodden.Richh schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:56:
Een reactie die eindigt met iets over kinderachtige naamgeving vind ik al snel neigen naar trolling. Verder zijn een vloeiender OS en een beter presterende SoC geen 'zwart-op-wit-feiten' en ook de rest is redelijk verschillend per persoon. +1 zou ik zeker onterecht vinden in ieder geval.
Die laatste zin over de kinderachtige naamgeving is iets waar je door veel mensen op zal worden afgerekend. Daar komen de meeste -1's vandaan. Zo erg is hij dus niet aan het mismodden. Had je die laatste zin weggelaten was het een heel ander verhaal geweest!Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:51:
[...]
Ik snap dat jij dat vind omdat je erg sterk pro Google en Android bent. SoC is zeker krachtiger zoals diegene onder me schrijft is de single core performance van de N9 enkel beter, alleen heb je daar niets aan. Lags en backlightbleeding komt uit het artikel is correct en bouwkwaliteit ook. Je loopt gewoon te mismodden.
Verwijderd
Door een terechte opmerking die mensen mogelijk niet leuk vinden is het nog geen -1. Dus ja het is zeker mismodden.k1n8fisher schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:02:
[...]
Die laatste zin over de kinderachtige naamgeving is iets waar je door veel mensen op zal worden afgerekend. Daar komen de meeste -1's vandaan. Zo erg is hij dus niet aan het mismodden. Had je die laatste zin weggelaten was het een heel ander verhaal geweest!
Ik zei: zo erg is het dus niet mismodden! Dat jij de opmerking terecht vindt wil niet zeggen dat dit zo is. Hou het netjes en geef aan dat jij iets zo vindt en dan vallen er veel minder mensen over!Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:10:
[...]
Door een terechte opmerking die mensen mogelijk niet leuk vinden is het nog geen -1. Dus ja het is zeker mismodden.
Verwijderd
Dat zei jij ja, ik vind dat onterecht. Een opmerking maakt het geen -1, deze opmerking is correct en netjes. Mensen zijn aan het mismodden en jij keurt het goed.k1n8fisher schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:12:
[...]
Ik zei: zo erg is het dus niet mismodden! Dat jij de opmerking terecht vindt wil niet zeggen dat dit zo is. Hou het netjes en geef aan dat jij iets zo vindt en dan vallen er veel minder mensen over!
en @Chicane, opmerkingen als:
niet echt bevordelijk voor je argument.. Het werkt zelfs in sommige gevallen tegen je.Ik snap dat jij dat vind omdat je erg sterk pro Google en Android bent
(Ik ben zelf niet pro iets, Ik heb een Apple tablet, Android en Windows phone)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nee! De opmerking is jouw mening maar wordt niet zo weggezet. Sommigen vatten dat op als een troll. Die geven er een -1 aan. Anderen vatten het minder erg op en geven er een 0 aan. Weer anderen interesseert het niet en die geven er een +1 aan. het modsysteem is niet met zodanige regels dat iedere post altijd mooi binnen het kader valt van: dit is een -1, dat is een 0 en dat is een + (whatever). Enige afwijking zal je altijd hebben. Dat is dan niet automatisch mismodden.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:16:
[...]
Dat zei jij ja, ik vind dat onterecht. Een opmerking maakt het geen -1, deze opmerking is correct en netjes. Mensen zijn aan het mismodden en jij keurt het goed.
Ik snap best dat het niet leuk is als je een post van jezelf op de -1 ziet eindigen maar als je dingen post die op het randje zijn dan is de kans groot dat je af en toe toch over die rand valt. Ook daar zal je dan vrede mee moeten hebben.
Kan hier even naar gekeken worden? Plaats volgens mij een 'gratis' link naar betaalde content.
MadMarky in 'nieuws: Universiteit Twente: op internet ontstaat een informatie-elite in Nederland'
Geen +3, ik vind het een 0.
Al noem je iets kinderachtig zonder te onderbouwen waarom je dat kinderachtig vind is een -1 eerder de juiste score als een mismod. En de toon uit de gequote post hierboven is ook een beetje op het randjeVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:51:
[...]
Ik snap dat jij dat vind omdat je erg sterk pro Google en Android bent. SoC is zeker krachtiger zoals diegene onder me schrijft is de single core performance van de N9 enkel beter, alleen heb je daar niets aan. Lags en backlightbleeding komt uit het artikel is correct en bouwkwaliteit ook. Je loopt gewoon te mismodden.
+2? No way!
Zo denkt iedereen over anderen.
Gewoon een sneer naar anderen. Hij voelt zich verheven. Een 0 van mij.
CopyCatz in 'nieuws: 'Chinese hackers zijn systeem VS-weerdienst binnengedrongen''
Blaat maar wat. Totaal ongegrond en slechts een mening, niet (historisch) onderbouwd.
In mijn ogen zelfs een gevalletje brainwash.
Verder gewoon off. 0 van mij.
De reacties erop zijn natuurlijk allemaal meteen mening mod gevoelig, en daar doe ik niet aan mee.
Dus dan maar allamaal off?
Heeft niets meer met topic te maken.
Gaat ineens allemaal over geopolitieke interests.
En uiteraard wordt Rusland er zelfs weer bijgesleept.
[ Voor 46% gewijzigd door HMC op 13-11-2014 19:01 ]
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
Als iets overduidelijk is dan hoeft er niet altijd een onderbouwing bij. Daarnaast is de post zonder die zin sowieso een +1, met die zin erbij gelijk een -1 volgens sommigen. Nee, dat kan niet kloppen dan zou er aftrek van 2 punten volgen.RagingPenguin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:50:
[...]
Al noem je iets kinderachtig zonder te onderbouwen waarom je dat kinderachtig vind is een -1 eerder de juiste score als een mismod. En de toon uit de gequote post hierboven is ook een beetje op het randje
Erg irritante post: patrykvdmeulen2 in 'nieuws: Facebook vereenvoudigt gebruikershandleiding en beleid'
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 18:56 ]
Verwijderd in 'nieuws: Facebook vereenvoudigt gebruikershandleiding en beleid'
Subtiel, maar toch echt -1 imo
Wat is hier precies off-topic aan? De reactie onder mij krijgt +2. Lijkt me meningmodden.
tweaker2010 in 'nieuws: Verkoop mobiele laders voor smartphones in Nederland groeit sterk'
En dit is ook geen 0 dacht ik.
[ Voor 29% gewijzigd door tweaker2010 op 13-11-2014 21:02 ]
Mag zo'n rare reactie blijven met -1 of moet een user hier ook op aangesproken worden? Wat een raar figuur...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
inderdaad is dat zeker een trollMigrator schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:56:
Ik ben het niet met je eens dat je nooit twee punten aftrek kunt krijgen met één zin: Als je een ontopic reactie schrijft maar in de laatste zin iemand beledigt, trollt of flamet dan wordt daarmee de post ook vaak een belediging/troll/flame omdat dat de 'smaak' is die blijft hangen en is een -1 absoluut geen mismod.
Verwijderd
Hoe weet jij dat zo zeker? Het lijkt mij eerder een grapje met een knipoog.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 22:51 ]
Verwijderd
-1? Lijkt me niet.
Martinspire in 'nieuws: Microsoft: alle Lumia-toestellen met Windows Phone 8 krijgen Windows 10'
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: alle Lumia-toestellen met Windows Phone 8 krijgen Windows 10'
Rexus in 'nieuws: Microsoft: alle Lumia-toestellen met Windows Phone 8 krijgen Windows 10'
Magnetic_Man in 'nieuws: Microsoft: alle Lumia-toestellen met Windows Phone 8 krijgen Windows 10'
Geen +2
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 08:37 ]
-1 gegeven, de privacy stabs hebben we nu wel gehad lijkt me.Migrator schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:56:
Ik ben het niet met je eens dat je nooit twee punten aftrek kunt krijgen met één zin: Als je een ontopic reactie schrijft maar in de laatste zin iemand beledigt, trollt of flamet dan wordt daarmee de post ook vaak een belediging/troll/flame omdat dat de 'smaak' is die blijft hangen en is een -1 absoluut geen mismod.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Geen -1, maar wel degelijk on-topic imo.
Deze reactie klopt in mijn ogen inhoudelijk voor geen meter, maar heeft wel 4x +3 en 11x +2.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Rant zonder enkelijke onderbouwing, geen +2
Met het huidige taalgebruik is het inderdaad geen +2._David_ schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:32:
zufzuf in 'nieuws: Microsoft: alle Lumia-toestellen met Windows Phone 8 krijgen Windows 10'
Rant zonder enkelijke onderbouwing, geen +2
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]