Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.718 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Wat is er mis met zufzuf's reactie?
De "ach hou toch op man"?
Normale opening in NL taal als je iets compleet onwaar vindt. Niks grofs aan.
Ik heb 'em even gelezen, en alhoewel ik weinig van WP weet, klinkt het als zeer aannemelijk.
Ik ren er niet meteen door naar de winkel, maar het voegt toch wel wat toe.
Niet gemod door mij. Staat prima zo, IMO.

VOODOO_WILLIE in 'nieuws: Websites tonen geen advertenties door storing Googles DoubleClick - update'

Eerste opmerking wel enigszins waar.
Tweede gewoon een goede technische vraagstelling. Al +1 waard.
Derde inderdaad misschien beetje onder de gordel.

-1 te streng.
Hij reageert erg laat.
Dus die enkele -1 zit er meteen aan vast.

NVM. Ik kon 'em zelf nog modden.
Dacht dat deze al oud was. :F

[ Voor 38% gewijzigd door HMC op 14-11-2014 14:34 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 12:37

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Zijn laatste zinnetje is een probeersel om het goed te maken.

Inderdaad hoogstens +1, maar -1 kan ook nog.
0 kan niet, want het is niet off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: 'Android 5.0 komt snel naar de Nexus 4''

Vooral even lekker negatief zijn, want een bericht over Android voorbij laten gaan zonder te trollen, dat kan natuurlijk niet :') Onze gefrustreerde vriend kon het ook niet laten om te reageren, net eronder.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:42:

Vooral even lekker negatief zijn, want een bericht over Android voorbij laten gaan zonder te trollen, dat kan natuurlijk niet :') Onze gefrustreerde vriend kon het ook niet laten om te reageren, net eronder.
Ik zie in de reactie van nul07 anders geen trol, wat hij zegt is complaat waar en on-topic. Dat Andriodfans het niet leuk vinden om te horen is iets anders.

Edit:
Even goed on-topic als alle andere custom ROM gerelateerde reacties(of alle custom ROM gerelateerde reacties zijn off-topic, in dat geval valt er nog wat te modden :) )

RagingPenguin in 'nieuws: 'Android 5.0 komt snel naar de Nexus 4''
RagingPenguin in 'nieuws: 'Android 5.0 komt snel naar de Nexus 4''
Ik word vandaag wel erg hoog gewaardeerd ;)

Een hoop mee-eens-stemmers

aswin in 'nieuws: 'Android 5.0 komt snel naar de Nexus 4''
geen +3, is al een paar keer eerder gepost, maar die staan verder naar beneden.

[ Voor 49% gewijzigd door RagingPenguin op 14-11-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Jouw 2 reacties horen ook op +1, de rest staat (nu) goed :)

aswin in 'nieuws: 'Android 5.0 komt snel naar de Nexus 4''
Geen +3, +2 kan nog omdat hij de eerste is die meld dat de Factory image nu online staat.

[ Voor 69% gewijzigd door _David_ op 14-11-2014 21:30 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RagingPenguin schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:18:
[...]

Ik zie in de reactie van nul07 anders geen trol, wat hij zegt is complaat waar en on-topic. Dat Andriodfans het niet leuk vinden om te horen is iets anders.
Tja, ik lees dit wetende dat hij een BB-fanboy is en waarschijnlijk de discussie weer naar BB wil leiden ( wat hij ook gedaan heeft.) Sowieso krijgen een aantal telefoons van rond die periode wel degelijk updates, zoals ( jawel, mijn stokpaardje) Xiaomi's. Hij schrijft dus gewoon onzin en heeft zich niet ingelicht. Ook moet hij onderscheid weten te maken tussen Android, Google Android, en de updates die Google zelf uitrolt en de updates die fabrikanten uitrollen.

Dat kan je mierenneuken noemen omdat het voor de gemiddelde consument niets uitmaakt, maar we zitten hier niet op nu.nl maar op Tweakers. Hier doen dit soort details ertoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Tja, ik lees dit wetende dat hij een BB-fanboy is en waarschijnlijk de discussie weer naar BB wil leiden ( wat hij ook gedaan heeft.)
Volgens mij is het de bedoeling dat post gemodereerd worden zonder vooroordelen over de persoon die ze post. Het is neti de de bedoeling dat je -1's gaat uidelen omdat een BB fan post onder een Andriod artikel, BB fans hebben evenveel recht om daar te posten als andriodfans. Klinkt volgens mij ook vrij logisch.
Sowieso krijgen een aantal telefoons van rond die periode wel degelijk updates, zoals ( jawel, mijn stokpaardje) Xiaomi's. Hij schrijft dus gewoon onzin en heeft zich niet ingelicht. Ook moet hij onderscheid weten te maken tussen Android, Google Android, en de updates die Google zelf uitrolt en de updates die fabrikanten uitrollen.
Volgens mij hoef jij niet te bepalen wat een persoon moet posten, dat doet die persoon zelf wel. Al wil jij die verschillen toevoegen aan de discussie kan je reageren op de post
Dat kan je mierenneuken noemen omdat het voor de gemiddelde consument niets uitmaakt, maar we zitten hier niet op nu.nl maar op Tweakers. Hier doen dit soort details ertoe.
Op zich hoef je me geen woorden in de mond te leggen die ik niet heb gebruikt, maar om er toch maar serieus op in te gaan: Sinds wanneer is er een verplichte diepgang hier op tweakers? Volgens mij heb ik echt wat beleidswijzegingen gemist de afgelopen tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RagingPenguin schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:46:
[...]

Volgens mij is het de bedoeling dat post gemodereerd worden zonder vooroordelen over de persoon die ze post. Het is neti de de bedoeling dat je -1's gaat uidelen omdat een BB fan post onder een Andriod artikel, BB fans hebben evenveel recht om daar te posten als andriodfans. Klinkt volgens mij ook vrij logisch.
Vooroordelen? Nee, helemaal niet. Maar ik weet wel hoe deze gebruiker zijn posts bedoelt; de boom herken je aan zijn vruchten.
[...]

Volgens mij hoef jij niet te bepalen wat een persoon moet posten, dat doet die persoon zelf wel. Al wil jij die verschillen toevoegen aan de discussie kan je reageren op de post
Het lijkt me vrij logisch dat een gebruiker niet willens en wetens onzin gaat posten.
[...]

Op zich hoef je me geen woorden in de mond te leggen die ik niet heb gebruikt, maar om er toch maar serieus op in te gaan: Sinds wanneer is er een verplichte diepgang hier op tweakers? Volgens mij heb ik echt wat beleidswijzegingen gemist de afgelopen tijd...
Je zit op Tweakers. Diepgang is het idee van deze site. Als dat weg is dan kan je beter naar nu.nl gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:51:

Vooroordelen? Nee, helemaal niet. Maar ik weet wel hoe deze gebruiker zijn posts bedoelt; de boom herken je aan zijn vruchten.
Dat is dus een vooroordeel, jij beoordeeld de post op de kennis die je hebt over de gebruiker.
[...]
Hij presenteerd het dan ook niet als een hard feit...
[...]
Maar diepgang is niet verplicht en een post zonder diepgang hoort ook gewoon op +1 thuis. We hebben het hier neit over een +2 of + 3 post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RagingPenguin schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:59:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:51:

[...]

Maar diepgang is niet verplicht en een post zonder diepgang hoort ook gewoon op +1 thuis. We hebben het hier neit over een +2 of + 3 post.
Je quote gaat een beetje fout :P Wat vooroordelen betreft; ik kijk gewoon naar de feiten, en die vertellen me dat de gebruiker geen kans voorbij zal laten gaan om een verkapte sneer te geven naar Android. Sommige dingen hoeven niet keihard bewezen te zijn om waar te zijn.

Posts zonder diepgang zie ik zelf liever niet, overigens. ( Niet om te zeggen dat ik die zelf nooit maak.) Maar leg me eens uit welke toegevoegde waarde zijn reactie heeft? Behalve afgeven op verschillende fabrikanten doet die post niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel niet mee eens moderaties, dit is gewoon een +1 ook al ben je het er niet mee eens: Verwijderd in 'nieuws: Samsung en BlackBerry gaan samenwerken op zakelijke markt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Dat Samsung alles gaat kopieren van BB om BB uit te markt te drukken is een ongefundeerde beschuldeging. In de beschaafde wereld geld altijd nog 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen'. Zolang je geen bewijs/onderbouwing voor je beschuldiging hebt moet je hem niet als feit brengen. -1 is zeker verdedingbaar voor jouw post. Zelf sluit ik me aan bij de mensen die off-topic hebben gegeven, voornamelijk omdat het op het moment een loze uitspraak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 17:05

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

kodak in 'nieuws: 'Beveiligde delen UvA en HvA-sites vatbaar voor man-in-the-middle-aanval''

Deze mag naar +3. Deze post bevat meer en betere informatie dan het artikel zelf.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in 'nieuws: Verenigde Staten investeren honderden miljoenen euro's in nieuwe supercomputers'

Waarom -1?
Geen troll. Slechts een mening.
Kan je het mee eens zijn of niet.

Edit.
Ik ben vrij skeptisch over al het "westerse nieuws" over Rusland en ik ben in principe zelf vrij neutraal.
Maar wat is deze pipo aan het doen?
gallery: Tourmaline

[ Voor 25% gewijzigd door HMC op 15-11-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Edit.
Ik ben vrij skeptisch over al het "westerse nieuws" over Rusland en ik ben in principe zelf vrij neutraal.
Maar wat is deze pipo aan het doen?
gallery: Tourmaline
Volgens mij gaan die post van hem voornamelijk over wie wat moet bewijzen, allemensen wat een kinderachtig figuur. Hij zet volgens mij wel weer een reocrd neer als het gaat om negatief karma per artikel ;)

[ Voor 32% gewijzigd door RagingPenguin op 15-11-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Geen record, er is een gebruiker met ~120 reacties op 1 artikel (waarvan de meeste verwijderd zijn ondertussen) :P

ik heb die tourmaline al gemeld bij de powermods :)

[ Voor 16% gewijzigd door _David_ op 15-11-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Hopelijk kan en wil iemand mij uitleggen wie ik hier beledig, troll of flamebait?

Yzord in 'nieuws: Ontwikkelaar myBB-forumsoftware geeft waarschuwing na hack GitHub-account'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
FireBladeX in 'nieuws: Komende Assassin's Creed Unity-patch moet spelervaring 'drastisch' verbeteren'
Is gewoon een +1 (en één van de weinigen die ten minste wel on-topic is i.p.v. een hele discussie over Watch Dogs).

Dat je het er niet mee eens bent, maakt het niet meteen irrelevant of zelfs ongewenst. Ik blijf dat artikel volgen in ieder geval.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 08:42
Ruvetuve in 'nieuws: Encryptietool krijgt ondersteuning voor TrueCrypt-containers'

Wel informatief als je een alternatief zoekt die een hele disk kan encrypten, maar de reactie is niet on-topic: topic gaat over ondersteuning van True-Crypt containers en dat is nou juist wat het voorgestelde progje net niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Jolke schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:20:
Ruvetuve in 'nieuws: Encryptietool krijgt ondersteuning voor TrueCrypt-containers'

Wel informatief als je een alternatief zoekt die een hele disk kan encrypten, maar de reactie is niet on-topic: topic gaat over ondersteuning van True-Crypt containers en dat is nou juist wat het voorgestelde progje net niet kan.
Een +2 (daar staat de post nu op) is het inderdaad niet. Ik heb voor een +1 gekozen. Niet helemaal ontopic maar toch behulpzaam. Ik vond de +1 een mooie tussenweg :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Idd, geen +2 maar een +1 waardig. Zie nu dat ik die informatie in mijn post vergeten was toe te voegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Misschien erg laat.. maar:

Tourmaline

Ik wordt echt gek van de irritante troll reacties die deze persoon maakt in dat rusland artikel.. 64 posts met alleen maar troll op troll op flamebait.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die was gister al gemeld door HMC en bij de powermods gemeld door _David_ ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Daar is al wat mee gedaan!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Excuses! :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen +1, vind het een 0 want word echt niks wijzer van zijn post: PixelPhobiac in 'nieuws: Nederlands bedrijf introduceert webmaildienst met pgp-ondersteuning'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Kan één enkele link een +3 opleveren? Mij lijkt een +2 dik betaald:
TvdW in 'nieuws: Onderzoekers: groot deel van Tor-gebruikers is te identificeren'

De reactie erop, die voornamelijks uit quotes uit die link bestaat, lijkt mij, zonder in de materie ingeschoten te zijn, ook geen +3 waard?
DEVoTi0N in 'nieuws: Onderzoekers: groot deel van Tor-gebruikers is te identificeren'

Kritiek op het niveau van het artikel is zeker geen +3 waard:
Neut72 in 'nieuws: Onderzoekers: groot deel van Tor-gebruikers is te identificeren'

Op deze wijze heeft serieus modden geen enkele zin. :(

[ Voor 58% gewijzigd door Toff op 17-11-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

TvdW in 'nieuws: Onderzoekers: groot deel van Tor-gebruikers is te identificeren'
Deze kan naar max +2. Van mij zelfs gewon +1

DEVoTi0N in 'nieuws: Onderzoekers: groot deel van Tor-gebruikers is te identificeren'
Deze geeft wat alinea's uit die link, dus dat lijkt mij overbodig, dus ongewenst.

Beiden nu op +3. :S

Iets heel anders:
c.titan in 'video: Goat Simulator-ontwikkelaar toont trailer van mmo-dlc'
Kunnen we die op +2 (of +1) houden, voor een keer, want zo waar, en zo grappig. Er mag wel weer eens lol zijn in FP commentaren.
Ik lag persoonlijk dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
HMC schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:34:

Iets heel anders:
Kunnen we die op +2 (of +1) houden, voor een keer, want zo waar, en zo grappig. Er mag wel weer eens lol zijn in FP commentaren.
Normaalgesproken worden zowel first posts, oneliners en verwijzingen naar films of games genadeloos neergesabeld. Hier heb je zowat alles wat fout is (alleen WOII lijkt nog te ontbreken) bij elkaar...
Mij zegt het niets, omdat ik de game niet ken, maar omdat jij hem zo leuk vindt, zal ik me deze keer onthouden van modden, om je tegemoet te komen. Oké? Stiekem mis ik de good old "grappig, +2" moderatie ook wel een beetje hoor. Aan de ene kant zijn we te serieus en aan de andere kant is zwaar meningmodden schering en inslag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HMC schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:34:
Iets heel anders:
Nee, +2 is bedoeld voor informatieve reacties, dat is deze zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Van mij ook een simpele +1. Uiteraard. Maar ik vond het wel tof dat 'ie op +2 stond.
Ik vond 'em enigszins wel informatief. Op een goeie manier.

_David_
Neem het soms wat minder serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
wappiewappie in 'reviews: Toshiba Satellite Z30t - Mat scherm op een verder matte ultrabook'

Staat op +2, maar is dat natuurlijk niet. Ook al is het informatief, het is niet on-topic. +1 wellicht voor de moeite, van mij iig 0 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk geen +3 :'). Gewoon een +1: Smen in 'nieuws: Nokia toont afbeelding van nieuw apparaat waar het aan werkt' Hij vertelt wat iedereen boven hem al lang en breed heeft gepost.

Dit moet +1 zijn, veel mismodders weer die een 0 hiervoor geven en zelfs iemand met een -1 :/.: Verwijderd in 'nieuws: Nokia toont afbeelding van nieuw apparaat waar het aan werkt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Websmurf in 'nieuws: WhatsApp krijgt ondersteuning voor end-to-end-encryptie'
+2 voor een link die ook gewoon in het artikel staat is wat overdreven imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

eens, ik had die reactie eerst ook +2 gegeven, wist niet dat de link ook in het artikel stond. :X

[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 18-11-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen +2. Z'n bedrag klopt niet eens :'), ik heb dan ook een 0 gegeven: DDX in 'nieuws: Gemeente Amsterdam betaalt 200.000 euro voor extra Windows XP-ondersteuning'

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

_David_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:12:
eens, ik had die reactie eerst ook +2 gegeven, wist niet dat de link ook in het artikel stond. :X
Stond na jouw moderatie weer netjes op +1 maar nu is er 11x +3 bijgekomen waardoor 'ie weer op +2 staat... :/
Typisch toch, dat 'hee een linkje: +2/+3' zonder het artikel gelezen te hebben. Aan de andere kant springen de linkjes naar bronnen er ook niet uit in de artikelen..

@ChicaneBT duidelijk geen +2 inderdaad, +1 van mij, maar heeft nog wel een aantal zetjes nodig

[ Voor 16% gewijzigd door Migrator op 18-11-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+1 waarvoor? Zijn bedrag klopt niet eens, het moet 50 euro zijn :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Omdat hij redelijk ontopic reageert. Het is inderdaad slordig van 'm dat hij de 6500 uit het artikel pakt en niet 4000 maar dat maakt niet dat de hele reactie irrelevant is, al twijfelde ik ook tussen 0 en 1. Dat jij hem een 0 geeft daarom heb ik ook niks op tegen. Dat er nog geen reactie op 'm is dat hij een rekenfout heeft gemaakt is ook wel apart trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-1 moet +1 zijn: Verwijderd in 'nieuws: Nokia kondigt Android-tablet N1 aan'
Verwijderd in 'nieuws: Nokia kondigt Android-tablet N1 aan'

Voor mij een +1. Hij geeft geen relevante links en hij komt niet met argumenten waarom iets is zoals hij zegt dat het is.: WhatsappHack in 'nieuws: WhatsApp krijgt ondersteuning voor end-to-end-encryptie'
Toch maar een +1 gegeven want het klopt gewoon niet zoals ik in mijn post als reactie erop aangeef.: WhatsappHack in 'nieuws: WhatsApp krijgt ondersteuning voor end-to-end-encryptie'

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat kleur in een opstelling geen grond is voor nivellering van een reactie.

Wat ik wel denk is dat sommige van de posts, opzichzelf een ronde argumentatie missen om spotlightwaardig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Met een gekleurde voorstelling van zaken bedoel ik dat de argumenten zwak zijn en de feiten verdraaid. Daardoor zijn de genoemde reacties naar mijn mening slechts +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z'n begin klopt inderdaad al niet en ik heb dus mijn moderatie gewijzigd in +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Waarom krijg ik geen +2 Hippocampus in 'nieuws: Rechter VS: Giganews is niet aansprakelijk voor inbreuk usenetgebruikers' als ik de overige +2 bekijk dan ben ik de enige die ook daadwerkelijk uitleg geef over het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hippocampus schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:28:
Waarom krijg ik geen +2 Hippocampus in 'nieuws: Rechter VS: Giganews is niet aansprakelijk voor inbreuk usenetgebruikers' als ik de overige +2 bekijk dan ben ik de enige die ook daadwerkelijk uitleg geef over het topic.
Staat toch stevig op +2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:52:
[...]

Klopt, en al helemaal geen 89x(!) +3
Is inmiddels door een mod gefixeerd op +1, waar ik me bij aansluit.
Die inmiddels 96x +3 is waar ik me meer zorgen over maak dan over een enkele te hoge score. Mening/mismoden neemt zulke proporties aan, dat je er met (hoop ik) normaal modden (zelfs met boost) niks meer aan lijkt te kunnen doen. Ik voel me overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Mja, daarnet niet, toen was het toch echt +1 :$ (ik was content met mn +2 eerder maar soms fluctueert het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 14:12
Waarom? Het is gewoon een eerlijke mening. Geen aanval naar iemand of spam. Ik vindt het erg jammer dat tweakers op deze manier omgaat met reviews. Zoals je ook kan zien op de 7x +3 en de reacties van andere mensen hier is het duidelijk dat er meer mensen er niet mee eens zijn hoe deze game gereviewed is.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
xavento schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:37:
[...]

Waarom? Het is gewoon een eerlijke mening. Geen aanval naar iemand of spam. Ik vindt het erg jammer dat tweakers op deze manier omgaat met reviews. Zoals je ook kan zien op de 7x +3 en de reacties van andere mensen hier is het duidelijk dat er meer mensen er niet mee eens zijn hoe deze game gereviewed is.
Omdat een dergelijke discussie / opmerking niet op de frontpage thuis hoort, maar in Geachte Redactie.
Het enige wat ik zie is een klacht over de review en een aanval op de reviewer.
Die 7x +3 zijn dan ook zuivere mismods.

[ Voor 3% gewijzigd door _Peter2_ op 19-11-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
En dit is nou waarom tweakers niet meer is zoals het was. Je mag je mening niet meer geven op een artikel in de comments ? Juist door azijnpissers zoals jij gaat het helemaal fout hier.

90% van alle comments op een REVIEW gaan over de REVIEW. Dat is toch vrij logisch lijkt me ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen +2
Master_duck in 'nieuws: Nederlandse bewaarplicht blijft bestaan ondanks ongeldige Europese wetgeving'

Een post van iemand die een arrest van de hoogste EU rechters wegwuift als een politiek meninkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

xavento schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:51:
En dit is nou waarom tweakers niet meer is zoals het was. Je mag je mening niet meer geven op een artikel in de comments ? Juist door azijnpissers zoals jij gaat het helemaal fout hier.

90% van alle comments op een REVIEW gaan over de REVIEW. Dat is toch vrij logisch lijkt me ?
Ik ben het helemaal met je eens, maar laten we het namecalling achterwegen :P?

Ik vind ook dat opbouwende kritiek of soortgelijke opmerking wel degelijk thuishoort in de commentsection van een post of review.
Zeker als het schort aan objectiviteit of inhoudelijke correctheid van die review.
Mensen lezen de review, en vervolgens de comments. Die gaan niet naar GR.
Juist door in de comments dus zo een reactie te geven, geef je mensen die de review lezen om er iets van op te steken een beter inzicht in hoe betrouwbaar de review is

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 21:55
_Peter2_ schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:47:
[...]

Omdat een dergelijke discussie / opmerking niet op de frontpage thuis hoort, maar in Geachte Redactie.
Het enige wat ik zie is een klacht over de review en een aanval op de reviewer.
Die 7x +3 zijn dan ook zuivere mismods.
Wat een onzin, dit hoort juist bij de comments van een review.
Of mag je geen mening meer geven over een review(er) in de comments?

Het is een slechte review, punt. Dat mag gerust gezegd worden in de comments...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
sjaak88 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:17:
[...]

Dat was in elk geval mijn interpretatie van de richtlijn.

Inhoudelijk zegt de reactie niet veel, alleen dat de review slecht is, zonder zelf aan te geven wat er dan precies slecht is aan de review.
Jammer dat wij als community geen cijfer kunnen geven voor de reviews die gedaan worden.
Leuk idee, maar of topic voor de review
Dit is toch bij verre de meest belabberde review van het jaar.
Zonder verdere onderbouwing in mijn ogen een flame
Voor iemand die een voormalig PC-Zone medewerker is had ik toch echt wel heel veel meer verwacht.
Wat had je meer verwacht?
Het lijkt eerder een eerste-impressie dan een echte review. Heb je uberhaupt wel level 100 gehaald Paul ? Daarnaast is er momenteel nog geen reed te doen op 100 dus de game bestempelen als "makkelijk" is wel heel kort door de bocht.
Hier heb je een punt.
Dit lijkt weer op een overhaaste review om zo snel mogelijk iets over WoD op de website te hebben staan. Jullie reputatie op het gebied van reviews van games is al slecht, maar hierdoor wordt het echt niet beter. Heel erg jammer.
Is een mening.

Veel meer dan een 0 of een +1 kan ik er niet van maken.+2 en +3 zijn in mijn ogen dan mismods.
Dat mensen het met Xavento eens zijn, rechtvaardigt nog geen +3 moderatie.

[ Voor 13% gewijzigd door _Peter2_ op 19-11-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat mag gezegd worden maar daar hoeft men niet voor beloond te worden. Ik zou de reactie absoluut geen opbouwende kritiek kunnen noemen:
Jammer dat wij als community geen cijfer kunnen geven voor de reviews die gedaan worden. Dit is toch bij verre de meest belabberde review van het jaar. Voor iemand die een voormalig PC-Zone medewerker is had ik toch echt wel heel veel meer verwacht.
Je zegt hier helemaal niets, afgezien van het feit dat jij het een slechte review vindt en dat je meer verwacht had (wat dan?). Niets opbouwend, gewoon je mening.
Het lijkt eerder een eerste-impressie dan een echte review. Heb je uberhaupt wel level 100 gehaald Paul ? Daarnaast is er momenteel nog geen reed te doen op 100 dus de game bestempelen als "makkelijk" is wel heel kort door de bocht.
Je geeft het antwoord hier zelf al; 'op dit moment is er nog geen reet(?) te doen op 100'. Dus op dit moment, is het dan toch een makkelijke game? Moet een reviewer gaan gokken op wat voor content er mogelijk toegevoegd zal worden die de game minder makkelijk zal maken dan het nu is?

Een game wordt gereviewed zoals deze nu is, dat lijkt me logisch. Als je daar problemen mee hebt, dan moet je dat wel degelijk aankaarten in GR, want dat heeft niets met de huidige review te maken.

Wat overblijft is je vraag of de reviewer 100 bereikt heeft.
Dit lijkt weer op een overhaaste review om zo snel mogelijk iets over WoD op de website te hebben staan. Jullie reputatie op het gebied van reviews van games is al slecht, maar hierdoor wordt het echt niet beter. Heel erg jammer.
Ook dit is een sneer naar de redactie die totaal niet relevant is voor de review zelf en dus gewoon in GR aan de redactie gericht zou moeten worden.

Al met al is er geen enkele reden om de reactie hoog te modereren. 0 is wel het hoogst haalbare omdat je nog een punt probeert te maken; namelijk dat het in de toekomst mogelijk minder makkelijk zal worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

sjaak88 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:17:
[...]

Mee eens, maar het gaat nu meer om de manier waarop en je taalgebruik lijkt me niet echt informatief. ;)

Ik ben het overigens wel met je eens dat kritische comments blijkbaar ongewenst zijn onder een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Kritisch (en onderbouwt) commentaar hoort in GR.

Het is daar veel beter terug te vinden en makkelijker op te reageren door de reviewer zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 21:55
tweaker2010 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:29:
[...]

Mee eens, maar het gaat nu meer om de manier waarop en je taalgebruik lijkt me niet echt informatief. ;)

Ik ben het overigens wel met je eens dat kritische comments blijkbaar ongewenst zijn onder een review.
Cloud heeft overigens wel gelijk. De post heeft weinig inhoud en zelfs een zeer slechte onjuistheid zit erin.

''Daarnaast is er momenteel nog geen reed te doen op 100 dus de game bestempelen als "makkelijk" is wel heel kort door de bocht.''

Er is dus wel al genoeg uitdaging te vinden op 100, alleen de raids zijn er nog niet. Hier is de reviewer erg de mist mee ingegaan om te zeggen dat het makkelijk is. Want je hebt CM's en HC's, die zijn verre van makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Er is ook zeker wel wat te doen op 100. Ik doelde er meer op dat er nog content aan zit te komen, vandaar dat ik het erg kort door de bocht vindt om nu al een review te schrijven en te bestempelen met "makkelijk". Zelfs de datums zijn bekend dus zijn argument over Heists in GTA (zoals in zijn reactie op zijn eigen review) slaat dus eigenlijk nergens op. Blizzard heeft al duidelijk aangegeven de content nog niet te releasen zodat characters eerst kunnen gearen voor dergelijke raids en rustig kunnen gaan levellen.

Daarnaast als reactie op Cloud: Nee de reviewer hoeft niet te "gokken" op welke content er nog komt omdat dit allang bekend is. Paul geeft zelfs aan dit al in de Beta te hebben gespeeld dus ik vindt het een erg vreemde redenatie om te zeggen dat de game "makkelijk" is.

Ik had inderdaad meer opbouwende kritiek kunnen geven dat ben ik volledig met je eens. Maar iemand met zoveel ervaring in het reviewen van games had zelf toch ook beter moeten weten of zie ik dat nou volledig verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 13:47
MatthiasDS in 'nieuws: WhatsApp en Spotify maken apps voor Android Auto'

Kan er iemand aangeven waarom mijn post (die eerste dan) massaal ongewenst wordt gestemd terwijl de post waarop ik reageer hetzelfde onderwerp betreft en die +2 krijgt?

Slaat toch echt helemaal nergens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Fixed. Overigens mag tha_crazy in 'nieuws: WhatsApp en Spotify maken apps voor Android Auto' wel naar beneden, dat is echt geen +2 waard.

Overigens zijn jouw reacties niet de enige die onterecht -1 kregen, bij Martinspire in 'nieuws: WhatsApp en Spotify maken apps voor Android Auto' en Martinspire in 'nieuws: WhatsApp en Spotify maken apps voor Android Auto' slaat het naar mijn mening ook nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 13:47
Klopt, ik was inderdaad niet de enige. Lijkt me duidelijk stemmen tegen een afwijkende mening in plaats van de aard van de post.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
-1 voor een ontopic reactie op de post erboven? Dat lijkt me niet te kloppen.

Bor in 'nieuws: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes vereist minimaal een GeForce GTX 650'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Die modder krijgt van mij nog wel een berichtje.......!

• _Peter2_

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Is wel erg kort door de bocht maar inderdaad geen -1 waard.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Waarom is mijn time lapse gemint?
HMC in 'nieuws: Amnesty en EFF komen met scanner voor overheidsspyware'

Ik heb het een uur laten draaien, en een paar edits met updates in mijn post gedaan.
Verder verbeter ik geen engels zoals de reactie erop stelt, ik zet alleen iets in bold omdat ik dat niet echt vind kloppen.
Makkelijk te gebruiken, ja, want slechts op een knopje drukken, maar verder gebeurt er gewoon helemaal niets gedurende een heel uur.

Edit: NVM. Tis nog vroeg.

[ Voor 44% gewijzigd door HMC op 21-11-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze gebruiker heeft de neiging om op alles wat over Android gaat flink te trollen. Ik kwam hem in het artikel over Chrome voor Android ook weer een paar keer tegen. Wat in combinatie daarmee ook opvalt is dat al zijn reviews van Apple-producten zijn en hij ze allemaal 5 sterren geeft. Kan er hier eens naar gekeken worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Deze reactie heeft een edit gehad waardoor hij ongewenst is geworden. ik weet niet wat er voor de edit stond maar nu is het in ieder geval niets meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

k1n8fisher schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:47:
Deze reactie heeft een edit gehad waardoor hij ongewenst is geworden. ik weet niet wat er voor de edit stond maar nu is het in ieder geval niets meer!
Geen idee. Ik heb hem net een zetje naar -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tweaker2010 in 'reviews: BlackBerry Passport: indrukwekkend, maar niet voor iedereen'
Misschien mis ik iets maar wat is hier ongewenst aan? Ik krijg hier 4x -1 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
+3 is mischien een beetje overdreven maar een +2 zie ik er zeker wel in.(hoewe; ik +3 zeker verdedigbaar vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Die reactie van Ruben voegt echt iets toe dus die zie ik wel als een +3.

Die van tweaker2010 zie ik die -1 krijgen door de eerste zin. Niet echt nodig en kan als FP vervuiling worden aangemerkt. De tweede zin maakt het toch wel on-topic en daardoor is een 0 als niet onlogisch.

Die van ikdv is met een +2 hoog zat af.
Die van desmond staat nu op de +1 waar die thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik vind dat zeker niet allemaal +1's. Die eerste staat nu op +1 (zonder fix overigens), maar de rest staat nog op +2 en dat lijkt me eigenlijk wel prima (behalve die derde, want dat is een dubbelpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Bij die laatste geeft DJ Henk zelf al aan dat alleen de laatste twee regels van zijn post OT zijn. :P
Verder eens dat er weinig echt +2 tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ach, het is een aardige post mbt het besturingssysteem waar nog weinig mensen ervaring mee hebben. Ik vind het dus wel wat toevoegen en daarom +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen -1, 8x al daar wordt stevig gemeningmod/gemismod.: Verwijderd in 'reviews: BlackBerry Passport: indrukwekkend, maar niet voor iedereen' Gewoon een +1. Het is ontopic en correct.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb het gevoel dat de laatste tijd alles met een linkje naar een externe bron of wat
quotes
naar +2 wordt gevote door heel veel mensen.

Überhaupt zijn mensen erg gevoelig voor lange texten met een mooie opmaak, die dan op de een of andere manier denken dat die meteen informatief zijn.

Zelfs dit
Denk eerder dat het richting streamen gaat waardoor zo'n memorystick wel weer voldoende is. (Uiteraard speel je dat spel dan niet op de stick maar op de server).
stond op +2...

Daarnaast wordt ondertussen uit gewoonte de FiPo altijd direct op -1 of 0 gezet.

Terwijl ik van deze iTeV in 'nieuws: Intel toont computer met formaat usb-stick' wel zou kunnen betogen dat het 'enige relevantie' heeft. (heeft ook al 2x -1..)

@hieronder, die staat in ieder geval weer goed.

[ Voor 30% gewijzigd door StrongArmLance op 21-11-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Maar hoger dan een 0 vind ik het ook niet. En daar staat de reactie nu op.
Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]