EensRoD schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:52:
Maar hoger dan een 0 vind ik het ook niet. En daar staat de reactie nu op.
Verwijderd in 'nieuws: AIVD en MIVD mogen ook via kabel internetverkeer aftappen'
23x +3 lijkt me een beetje overdreven, -1 of max een 0 lijkt me wel voldoende....
23x +3 lijkt me een beetje overdreven, -1 of max een 0 lijkt me wel voldoende....
Virussen? Scan ze hier!
Iedereen die daar +2 of +3 heeft gegeven mag zijn mod-rechten inleveren.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Een goede +1 of +2 reactie, die wel erg veel -1 waarderingen krijgt van mensen die niet weten hoe een democratie werkt.
Atomsk in 'nieuws: 'Europarlementariërs willen Google in delen opsplitsen''
Atomsk in 'nieuws: 'Europarlementariërs willen Google in delen opsplitsen''
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
n00bs in 'nieuws: 'Europarlementariërs willen Google in delen opsplitsen''
Lijkt me eerder -1 dan een 0, gezien het kinderlijke taalgebruik enzo.
Verwijderd in 'nieuws: 'Europarlementariërs willen Google in delen opsplitsen''
Imho kan die ook wel naar -1.
Lijkt me eerder -1 dan een 0, gezien het kinderlijke taalgebruik enzo.
Verwijderd in 'nieuws: 'Europarlementariërs willen Google in delen opsplitsen''
Imho kan die ook wel naar -1.
Virussen? Scan ze hier!
VOODOO_WILLIE in 'nieuws: ING kampt met landelijke storing Mijn ING - update'
vs
Verwijderd in 'nieuws: ING kampt met landelijke storing Mijn ING - update'
Of beide 0, of beide -1
wildhagen in 'nieuws: 'Bijna helft van wereldbevolking is online in 2018''
Geen +2. Wat statistiekjes die iedereen behoort te weten erin gooien is gewoon feit, maar niet "informatief" in de definitie die Tweakers daar aan geeft.
+1, max.
ninjazx9r98 in 'nieuws: Gerucht: Google gaat Glass-winkels sluiten'
Niks -1 aan. Gewoon een goede reactie.
vs
Verwijderd in 'nieuws: ING kampt met landelijke storing Mijn ING - update'
Of beide 0, of beide -1
wildhagen in 'nieuws: 'Bijna helft van wereldbevolking is online in 2018''
Geen +2. Wat statistiekjes die iedereen behoort te weten erin gooien is gewoon feit, maar niet "informatief" in de definitie die Tweakers daar aan geeft.
+1, max.
ninjazx9r98 in 'nieuws: Gerucht: Google gaat Glass-winkels sluiten'
Niks -1 aan. Gewoon een goede reactie.
[ Voor 42% gewijzigd door HMC op 22-11-2014 21:31 . Reden: Wild ]
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd in 'reviews: Grand Theft Auto V op PS4 - Mooier en spannender'
Is niet ongewenst, ook niet met het moderatiegezeur erbij.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Nee, maar wel vanwege het feit dat hij (een deel van) de PC gebruikers uitmaakt voor graphics hoeren.Dirk schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:44:
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Verwijderd in 'nieuws: Blood Sport laat gamers echt bloed verliezen als zij beschoten worden'
Geen +2
Geen +2
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Mijiru in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
Eerder -1 dan +1, ivm moderatiegeklaag en trollen over maffia enzo.
Eerder -1 dan +1, ivm moderatiegeklaag en trollen over maffia enzo.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Aaargh! in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
Deze reactie en de drie daaronder mogen van mij wel weg eigenlijk.
Deze reactie en de drie daaronder mogen van mij wel weg eigenlijk.
Ik ben het nog nooit zo met je oneens geweest.jktje in 'reviews: Grand Theft Auto V op PS4 - Mooier en spannender'
Bovendien is het moderatiegezeur vreemd, want Tweakers lijkt mij per definitie een site voor PC mensen.
Dat er nu ook consoles voorbij komen is mooi en leuk, maar daar valt weinig aan te tweaken.
Een dikke vette troll, met vreemd moderatiegezeur.
Als hij het bij de eerste zin had gelaten was het al beter geweest.
[ Voor 45% gewijzigd door HMC op 23-11-2014 15:33 ]
Ik zie niet in hoe dat niet ongewenst zou zijn.Dirk schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:44:
Voor die edit was het al een 0, 1 punt aftrek zorgt voor een -1.
Ieder die kritisch is betreft de praktijk van Samsung krijgt een -1? Typisch mening moderaten weer.
nms2003 in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
markiebiboy in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
Verwijderd in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
Sn0wblind in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
kmichael in 'downloads: AMD Catalyst 14.11.2 bèta'
Lijkt me een duidelijk gevalletje van trollen. Zeker geen +2 waard iig. Ik heb de reactie al naar +1 gekregen, maar dat is het zeker niet waard.
Lijkt me een duidelijk gevalletje van trollen. Zeker geen +2 waard iig. Ik heb de reactie al naar +1 gekregen, maar dat is het zeker niet waard.
Verwijderd
Jijzelf zit daar toch echt te trollen. Je beweert van alles en bewijst niets, en begint daarna ook nog eens te zeuren over het vermeende kopiëren van Samsung. Jouw reactie is in elk geval een -1, en de meeste waar je naar linkt ook.Sn0wblind schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:17:
Ieder die kritisch is betreft de praktijk van Samsung krijgt een -1? Typisch mening moderaten weer.
Berichten in de trant van "typisch Samsung, ze jatten alles" is trollen en gaat dus terecht op -1.Sn0wblind schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:17:
Trollen? hahaha, in de eerste link, waar ik eigenlijk ook naar wou verwijzen staat een hoop informatie. Trollen is "Samsung produceerd alleen troep".evEndzhar schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:33:
[...]
Berichten in de trant van "typisch Samsung, ze jatten alles" is trollen en gaat dus terecht op -1.
Wat ik benoem zijn zaken die gewoon bekend zijn.
Informeer jezelf voordat je iets trollen noemt. dit is totaal geen -1 waardig.
In iedergeval zal wat links bij mijn posts zetten. Mag je jezelf eventjes onderwijzen.
De eerste post waarnaar ik verwijs heeft zelfs een link naar een mooi artikel met een hoop bronnen. Dit noem jij trollen? Mensen posten verder een mening die kritisch is. Misschien een 0 maar het is geen ongewenst trollen.Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:30:
[...]
Jijzelf zit daar toch echt te trollen. Je beweert van alles en bewijst niets, en begint daarna ook nog eens te zeuren over het vermeende kopiëren van Samsung. Jouw reactie is in elk geval een -1, en de meeste waar je naar linkt ook.
Niveau van niks weer.
[ Voor 33% gewijzigd door Sn0wblind op 23-11-2014 16:44 ]
Verwijderd
Ik denk dat het gewoon meer jouw kruistocht tegen Samsung is die mensen niet leuk vinden. De eerste post waarnaar je verwijst heeft inderdaad een link, naar een artikel wat alles behalve objectief is. Als je niet begrijpt dat berichten zoals "typisch Samsung, ze jatten alles" ongewenst zijn, en jouw mening als de waarheid vindt gelden, dan snap je het modsysteem niet helemaal. Kijk dus vooral eens naar je eigen niveau, en vraag je af waarom je nu precies doet wat je doet.Sn0wblind schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:35:
[...]
Trollen? hahaha, in de eerste link, waar ik eigenlijk ook naar wou verwijzen staat een hoop informatie. Trollen is "Samsung produceerd alleen troep".
Wat ik benoem zijn zaken die gewoon bekend zijn.
Informeer jezelf voordat je iets trollen noemt. dit is totaal geen -1 waardig.
In iedergeval zal wat links bij mijn posts zetten. Mag je jezelf eventjes onderwijzen.
[...]
De eerste post waarnaar ik verwijs heeft zelfs een link naar een mooi artikel met een hoop bronnen. Dit noem jij trollen? Mensen posten verder een mening die kritisch is. Misschien een 0 maar het is geen ongewenst trollen.
Niveau van niks weer.
Niet objectief? Elk punt wat in die link wordt aangesneden is terug te vinden. Sterker nog in mijn post staat zelfs een link naar 1 van die cases. Kruistocht tegen Samsung? Volgens mij wil je liever je eventuele Galaxy aankoop verdedigen (zie je wat ik hier nu doe? aannames maken die kant nog wal slaan zoals je nu doet).Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat het gewoon meer jouw kruistocht tegen Samsung is die mensen niet leuk vinden. De eerste post waarnaar je verwijst heeft inderdaad een link, naar een artikel wat alles behalve objectief is. Als je niet begrijpt dat berichten zoals "typisch Samsung, ze jatten alles" ongewenst zijn, en jouw mening als de waarheid vindt gelden, dan snap je het modsysteem niet helemaal. Kijk dus vooral eens naar je eigen niveau, en vraag je af waarom je nu precies doet wat je doet.
Samsung is door Google op de vingers getikt voor kopieren, heeft wat blijkt uit de rechtzaken bewijs materiaal vernietigd etc. Allemaal zaken die algemeen bekend zijn. Dit heeft niks met mijn mening te maken. Ik heb alleen een samenvatting gepost van zaken die er de laatste decenia bij Samsung spelen en wat vele bedrijfskundigen als hun strategie beschouwen. Jij hebt vermoedelijk je eigen mening betreft Samsung gebruikt als lijdraad voor je mening betreft deze moderatie.
Ik vind het wat te makkelijk om te stellen dat al die reacties trollen zijn. Sommige wel, want er is geen onderbouwing, maar de reactie van Rin bijvoorbeeld vind ik prima. Lager dan een +1 zou ik niet geven, want je mag best negatief ergens over zijn, als je dat in nette bewoordingen en onderbouwd doet.
Eens met RoD, de eerste 2 reacties die Rin aanhaalt zijn imo -1, maar die van Rin zelf is wel +1
(oh en voor de gene die +2 heeft gegeven om te compensatie modden, dat is ook niet de bedoeling
)
(oh en voor de gene die +2 heeft gegeven om te compensatie modden, dat is ook niet de bedoeling
_David_ schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:10:
Eens met RoD, de eerste 2 reacties die Rin aanhaalt zijn imo -1, maar die van Rin zelf is wel +1
Typisch Samsung.
Wat heeft Samsung nou eigenlijk zelf ontwikkeld? Alles is een kopie voor minder geld geweest in het verleden.
Ik vind -1 prima passen.Onderbouwing omdat mods dit als trollerij bestempelen.
Dan graag een antwoordt op mijn vraag. Welke innovatie heeft Samsung gebracht? Het is een bedrijf die producten ontwikkeld in al bestaande markten. Waarbij bekend is dat ze veel marktaandeel weten te verwerven door initieel op prijs gebied te concurreren. Maar ze hebben niet zelf andere markten weten te creeeren.evEndzhar schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:17:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ik vind -1 prima passen.
Dus waar vind jij dit trollerij? Dit is mijn en in mijn ogen een zeer valide mening die kritisch tegenover Samsung staat.
Samsung taat daarnaast bekend om het counter sue-en zodra een kleiner bedrijf Samsung op de vingers tikt voor het schenden van patenten. Dit staat n lijn dat ze dit kunnen doen omdat hun eigen patent portfolio zodanig groot is dat ze vrijwel altijd een tegenklem kunnen indienen (die overigens vaak niet valide is maar dit zorgt voor forse vertraging waarbij producten dus wel op de markt kunnen blijven totdat ze inferieur zijn van ouderdom).
Dit is geen trollerij maar zaken die gewoon gebeuren. Overigens in de Korean bedrijfs community ook algemeen bekend.
edit: Dit had trouwens een mooie discussie in de desbetreffende thread kunnen zijn. Nu heb je gewoon het uiten van een mening met enige onderbouwing mond dood gemaakt omdat het niet schoomt met je eigen mening. Oftewel in mijn ogen mod onwaardig.
[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 23-11-2014 17:23 ]
Verwijderd
De enige Galaxy die ik heb gehad is de S2 ( tijdelijk), en verder vind ik de meeste producten van Samsung een slecht design hebben, onhandig en veel te duur. Maar goed, ik vind het wel gebeiteld. Je wil en kan niet normaal reageren, dus veel plezier nogSn0wblind schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:02:
[...]
Niet objectief? Elk punt wat in die link wordt aangesneden is terug te vinden. Sterker nog in mijn post staat zelfs een link naar 1 van die cases. Kruistocht tegen Samsung? Volgens mij wil je liever je eventuele Galaxy aankoop verdedigen (zie je wat ik hier nu doe? aannames maken die kant nog wal slaan zoals je nu doet).
Samsung is door Google op de vingers getikt voor kopieren, heeft wat blijkt uit de rechtzaken bewijs materiaal vernietigd etc. Allemaal zaken die algemeen bekend zijn. Dit heeft niks met mijn mening te maken. Ik heb alleen een samenvatting gepost van zaken die er de laatste decenia bij Samsung spelen en wat vele bedrijfskundigen als hun strategie beschouwen. Jij hebt vermoedelijk je eigen mening betreft Samsung gebruikt als lijdraad voor je mening betreft deze moderatie.
Ik reageer vrij normaal en plant er bronnen bij. Je hebt geen enkel tegen argument kunnen geven in waar mijn mening ongefundeerd is en puur trollerij. Mijn enige punt is dat je aannamens naar mij maakte en ik dit op dezelfde manier trachte te doen als jou puur om een punt aan te geven, heeft niks met volgens jou een kruistocht tegen Samsung te maken. Ik bracht simpelweg punten waar ze meerdere malen voor op hun vingers getikt zijn door verschillende instanties.Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:54:
[...]
De enige Galaxy die ik heb gehad is de S2 ( tijdelijk), en verder vind ik de meeste producten van Samsung een slecht design hebben, onhandig en veel te duur. Maar goed, ik vind het wel gebeiteld. Je wil en kan niet normaal reageren, dus veel plezier nogIk heb geen zin om meer moeite hierin te stoppen.
Het is gewoon frustrerend wanneer keer op keer bij een redelijk populair merk kritiek ge-uit wordt er steevast -1'tjes worden uitgedeeld. Heb dit al meerdere keren aangekaart. Het haalt nou eenmaal naar mijn mening het nut van discusseren op Tweakers weg er uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Sn0wblind op 23-11-2014 18:37 ]
CharlesND in 'nieuws: 'Patentenconsortium van Apple en Microsoft staakt rechtszaken tegen Android''
Geen +2
Leuke rant, maar zonder enige onderbouwing/bronnen
Geen +2
Verwijderd
Maar u heeft wel energie om herhaaldelijk mensen in dit topic weg te zetten als troll, of om mensen te betichten dat:Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:54:
[...]Je wil en kan niet normaal reageren, dus veel plezier nogIk heb geen zin om meer moeite hierin te stoppen.
- Men permanent alleen maar afkrakend bezig is.
- Men niet normaal kan reageren
- Ze geen bericht voorbij kunnen laten gaan zonder te trollen.
- Ze geen bronnen gebruiken als ze dat wel doen.
- Men een kruistocht voert tegen Samsung
- etc. etc. etc.
Al deze persoonlijke aanvallen blijken allemaal ongefundeerd.
Daarnaast zijn ze vooral niet netjes.
In dit topic rapporteert u meermalig kritische ontopic reacties, als 'trollende' reactie. Schijnbaar omdat iemand een mening heeft die u niet bevalt.
Dat doe je nu niet alleen naar Rin maar ook naar andere gebruikers waaronder mijzelf. Waar je niet nalaat iemand persoonlijk 'zwart' te maken of te beledigen.
En ik vraag mij af als u net zo hard op basis van uw mening modereert, als u hier kritische gebruikers met verwijten besmeert, of het dan niet goed is om kritisch naar uw moderatierechten te kijken.
Dit zal wel niet de juiste topic zijn om het te bespreken, maar ik ben het met je eens.StrongArmLance schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:47:
Ik heb het gevoel dat de laatste tijd alles met een linkje naar een externe bron of wat naar +2 wordt gevote door heel veel mensen.
Überhaupt zijn mensen erg gevoelig voor lange reacties met een mooie opmaak, die dan op de een of andere manier denken dat die meteen informatief zijn.
Daarnaast wordt ondertussen uit gewoonte de FiPo altijd direct op -1 of 0 gezet.
Overigens zijn de gemiddelde lange reacties amper (correct) geparagrafeerd. Lange teksten kunnen de lezer verwarren, waardoor ieder zich wel in een gedeelte van de reactie kan vinden en +1 of +2 geeft. Het is en blijven maar reacties, geen inzendingen voor columns in de krant.
Ik ben van mening dat daar iets op gevonden moet worden, een teken-limiet van 1000 tekens bijvoorbeeld. Ook al komen daar reacties uit met uitlatingen die wat korter door de bocht zijn dan zonder dat limiet. Of -iets minder drastisch- een trigger die afgaat als een reactie meer dan 1000 tekens bevat en daardoor het totaal aantal +2 beoordeling eerst door tweeën deelt voor de berekening van de gemiddelde beoordeling.
En voor FiPo's een uitzondering maken dat alleen mods die kunnen beoordelen. Of standaard op 0 blijven houden.
Verwijderd
U? Ik ben gewoon een jij hoorVerwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:17:
[...]
Maar u heeft wel energie om herhaaldelijk mensen in dit topic weg te zetten als troll, of om mensen te betichten dat:.
- Men permanent alleen maar afkrakend bezig is.
- Men niet normaal kan reageren
- Ze geen bericht voorbij kunnen laten gaan zonder te trollen.
- Ze geen bronnen gebruiken als ze dat wel doen.
- Men een kruistocht voert tegen Samsung
- etc. etc. etc.
Al deze persoonlijke aanvallen blijken allemaal ongefundeerd.
Daarnaast zijn ze vooral niet netjes.
In dit topic rapporteert u meermalig kritische ontopic reacties, als 'trollende' reactie. Schijnbaar omdat iemand een mening heeft die u niet bevalt.
Dat doe je nu niet alleen naar Rin maar ook naar andere gebruikers waaronder mijzelf. Waar je niet nalaat iemand persoonlijk 'zwart' te maken of te beledigen.
En ik vraag mij af als u net zo hard op basis van uw mening modereert, als u hier kritische gebruikers met verwijten besmeert, of het dan niet goed is om kritisch naar uw moderatierechten te kijken.
Maar ik vind het inderdaad geen probleem om iemand te wijzen op het feit dat hij/zij ongefundeerd zit te ranten tegen een product/fabrikant/whatever. Dat heeft niets te maken met een persoon zwart maken: het interesseert me echt niets wie er achter de reactie zit.
Van jou verwacht ik dat je je gezond verstand gebruikt tijdens het modereren en reageren. Als iets overduidelijk bedoeld is als trol, of gewoon als rant tegen wat het dan ook mag zijn, dan krijgt het van mij gewoon een -1. Ook al kan je er technisch gezien niets tegen vinden: if it smells like shit, looks like shit and even tastes like shit, it probably is.
Maar goed, even puntsgewijs ingaan op wat je zegt:
"Men permanent alleen maar afkrakend bezig is. "
Wat ook klopt, wanneer je de reacties doorleest van de betreffende persoon op berichten over het onderwerp.
"Men niet normaal kan reageren "
Bedoeld in de algemene zin, wanneer men blijft hangen op woorden en technische details wanneer men de strekking van wat er gezegd wordt prima begrijpt. Ook wel bekend als mierenneuken.
"Ze geen bericht voorbij kunnen laten gaan zonder te trollen. "
Wederom klopt dit ook, wanneer je de reacties doorleest van de betreffende persoon op berichten over het onderwerp.
"Ze geen bronnen gebruiken als ze dat wel doen."
Na de edit geloof ik vast dat er wat linkjes bij staan. Zo ken ik er nog wel een paar.
"Men een kruistocht voert tegen Samsung"
Ik klink als een kapotte plaat, maar: Wat ook klopt, wanneer je de reacties doorleest van de betreffende persoon op berichten over het onderwerp.
Sidenote: Zelfs al zijn rants wel gefundeerd, na een paar keer dezelfde rant van dezelfde gebruiker op verschillende artikelen over hetzelfde onderwerp dan is het ook wel mooi geweest. Als ik van jou voor de twintigste keer lees dat Blackberry zo goed is en Android zo onveilig, dan kan je het nog zo goed onderbouwd hebben, maar dan is het in feite gewoon trolling. Dat is dus het menselijke aspect van modereren: al heb je technisch gezien nog zo hard gelijk, de manier waarop je het brengt en het aantal keren dat je erover begint doen ook wat voor je score.
PS. Van mij mag er best naar mijn modrechten gekeken worden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 23:07 ]
Mee eens. Deze post heeft nog wel een zetje nodig om beter uit te komen wat betreft score._David_ schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:40:
CharlesND in 'nieuws: 'Patentenconsortium van Apple en Microsoft staakt rechtszaken tegen Android''
Geen +2
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Cowabungaa in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
Correcte opmerking en helemaal waar, maar toch zeker geen +2 waar.
roy-wl in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
Zucht, een duidelijk verdiende -1. Maar wat een reactie toch weer.
Correcte opmerking en helemaal waar, maar toch zeker geen +2 waar.

Die pak ik even op. Bedankt voor de melding.Jolke schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:52:
Ik zie nu pas sygys in 'nieuws: Bol.com waarschuwt klanten voor mailtje met vermoedelijk ransomware'.
Hoewel een interessant verhaal vraag ik me af of dit on topic is (binnen de reacties nog wel). Is deze werkelijk +2 waard? (Ik kan deze zelf niet meer modereren, de reactie is ouder dan 48 uur).
Hoewel een interessant verhaal vraag ik me af of dit on topic is (binnen de reacties nog wel). Is deze werkelijk +2 waard? (Ik kan deze zelf niet meer modereren, de reactie is ouder dan 48 uur).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Sygys zelft schrijft al meerdere keren in zijn post dat het niet on-topic is.
Lijkt mij ook zeker geen +2 waard.
Lijkt mij ook zeker geen +2 waard.
[ Voor 4% gewijzigd door Jolke op 24-11-2014 12:36 ]
.oisyn in 'plan: Tweakers roept 24 november uit tot Nationale Verander Je Wachtwoorden Dag'
Whatson in 'plan: Tweakers roept 24 november uit tot Nationale Verander Je Wachtwoorden Dag'
Geen +2
Er staan wel aardig veel reacties op +2 daar, een paar terecht maar ook zeker een paar onterecht.
Whatson in 'plan: Tweakers roept 24 november uit tot Nationale Verander Je Wachtwoorden Dag'
Geen +2
Er staan wel aardig veel reacties op +2 daar, een paar terecht maar ook zeker een paar onterecht.
Die laatste heeft nog een aantal zetjes nodig. Alleen een paar cartoons linken is geen +2.
nieuws: Kabinet: privacywaakhond mag meer en hogere boetes geven
Onder het nieuwsbericht zijn erg veel posts als +3 gemarkeerd, wat mij betreft dik onterecht en gewoon ontopic. Gaat om ~15:12 t/m 15:31.
Onder het nieuwsbericht zijn erg veel posts als +3 gemarkeerd, wat mij betreft dik onterecht en gewoon ontopic. Gaat om ~15:12 t/m 15:31.
[ Voor 4% gewijzigd door thof op 24-11-2014 15:55 . Reden: Toevoeging tijdvlak posts ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Daar is iemand lekker aan het mismodden inderdaad, staan nu weer goed
Verwijderd
Geen +2, een 0 info is onjuist: Anonymoussaurus in 'downloads: Unchecky 0.3.4'
Handig dus een +1, maar geen +2: Nijl in 'downloads: Unchecky 0.3.4'
Handig dus een +1, maar geen +2: coolkil in 'downloads: Unchecky 0.3.4'
Iemand loopt weer te strooien met +2
.
Deze heeft nog wat zetjes naar 0/-1 nodig: Sn0wblind in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
Handig dus een +1, maar geen +2: Nijl in 'downloads: Unchecky 0.3.4'
Handig dus een +1, maar geen +2: coolkil in 'downloads: Unchecky 0.3.4'
Iemand loopt weer te strooien met +2

Deze heeft nog wat zetjes naar 0/-1 nodig: Sn0wblind in 'nieuws: Samsung wil verkoop Nvidia-chips laten verbieden'
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2014 17:07 ]
Lees even hier boven, staat al een discussie over die reactieVerwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:03:
Wellicht dat het uit zichzelf alweer naar beneden bijgesteld wordt, maar hoe is deze reactie van Mexxdezeeuw een +2 waard? Het is iemand die alleen kort en bondig zijn mening geeft, wat mijn inziens hooguit +1 is.
edit: nvm, is zo te zien al naar +1 bijgesteld
edit: nvm, is zo te zien al naar +1 bijgesteld
[ Voor 9% gewijzigd door Moi_in_actie op 24-11-2014 17:24 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
+2 voor iemand die na al die tijd nog steeds dat xkcd stripje niet snapt vind ik wat verontrustend eigenlijk.
EvaluationCopy in 'plan: Tweakers roept 24 november uit tot Nationale Verander Je Wachtwoorden Dag'
Zie ook de reacties van o.a. SJCE en Sissors. De hele XKCD strip gaat juist uit van wordlists.
EvaluationCopy in 'plan: Tweakers roept 24 november uit tot Nationale Verander Je Wachtwoorden Dag'
Zie ook de reacties van o.a. SJCE en Sissors. De hele XKCD strip gaat juist uit van wordlists.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
TJRef in 'Tweaker maakt Snake op toetsenbord speelbaar door hacken van firmware'
Deze reactie van hem haalt een -1, waar een 0 beter op z'n plaats is.
Niet een heel schokkende melding, maar deze zelfde Tweaker scoort om 17:46 en om 20:19 nogmaals een -1 onder dezelfde rij reacties (iets lager in de rij), terwijl die posts toch een betere inhoud hebben naar mijn mening.
3x een -1 lijkt mij niet op z'n plaats.
Deze reactie van hem haalt een -1, waar een 0 beter op z'n plaats is.
Niet een heel schokkende melding, maar deze zelfde Tweaker scoort om 17:46 en om 20:19 nogmaals een -1 onder dezelfde rij reacties (iets lager in de rij), terwijl die posts toch een betere inhoud hebben naar mijn mening.
3x een -1 lijkt mij niet op z'n plaats.
Die -1 kan ik an sich wel begrijpen. Met weinig tact op een onhandige wijze gaan klagen bij een nieuwsitem is al niet gewenst en dan nog die opmerkingen over de moderatie. Dus dan lijkt me een -1 moderatie best te verdedigen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik vind het niet klagerig genoeg voor een -1, wat mij betreft mag ie ook wel op 0. Maargoed, heel veel voegt die reactie niet toe.
Mizgala28 in 'nieuws: Gerucht: Sony introduceert Xperia Z4 en Z4 Ultra begin januari'
Lap tekst met informatie, maar ik vind het niet echt informatief. Gewoon on-topic +1 lijkt me dus.
Lap tekst met informatie, maar ik vind het niet echt informatief. Gewoon on-topic +1 lijkt me dus.
Mee eens, maar ik kan me voorstellen dat mensen 'm +2 hebben gegeven voor de moeite.
Saved by the buoyancy of citrus
Het euvel dat mensen snel hoge scores uitdelen voor lange lappen tekst is iets wat moeilijk is te veranderen. Ook in dit geval zie ik niet meer dan een nette +1. Echt informatief of nieuwe inzichten levert deze post niet. +1 is een prima score vind ik
Het komt op mij een beetje over als een hele milde vorm van meningmodden, of in elk geval een foute manier van modereren, maar tegelijkertijd wel eentje die van het positieve uitgaat. Dan stoor ik me daar iig niet aan.Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:26:
Het euvel dat mensen snel hoge scores uitdelen voor lange lappen tekst is iets wat moeilijk is te veranderen.
Saved by the buoyancy of citrus
Ik heb al moeite met 'voor de moeite' +1 te geven. Het is gewoon niet zoals het mod-systeem bedoeld is. Maar goed, modders zijn ook gewoon mensen met gevoel.
hendrickbert in 'nieuws: Ontslaggolf ING kost tot 600 it'ers hun baan'
Serieus? dit +2 geven...
Serieus? dit +2 geven...
[ Voor 59% gewijzigd door _David_ op 25-11-2014 11:05 ]
Ik zit nog te twijfelen tussen +1 omdat het echt keihard de spijker op zijn kop slaat .. maar weer een 0 omdat zijn beschrijving natuurlijk een beetje beperkt is
Ik heb een 0 gegeven, alleen een linkje neerzetten is imo een 0, met een stukje tekst erbij was het nog +1 geweest
nieuws: Sony: cpu vormt de bottleneck bij Planetside 2 op PlayStation 4
Welke prutser heeft hier onderaan lopen modden, direct intrekken die rechten
Welke prutser heeft hier onderaan lopen modden, direct intrekken die rechten

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
keranoz in 'nieuws: Hacker had brede toegang tot gebruikersdata op servers Piratenpartij'Zeggen ze hier nu zelf dat piraten hackers zijn?
Na alle moeite om onderscheid te maken tussen de twee....
Flame... -1 imo
ik vind persoonlijk de url van de webpagina genoeg om duidelijk weer te geven waar het over gaat, gevolgd door een smiley om de absurditeit aan te duiden.Ircghost schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:23:
[...]
Ik zit nog te twijfelen tussen +1 omdat het echt keihard de spijker op zijn kop slaat .. maar weer een 0 omdat zijn beschrijving natuurlijk een beetje beperkt is.
Less is more.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het een +2 verdient 
Een 0 vind ik wel voldoende. Het is hier ook weer geen linkdump-site
Een 0 vind ik wel voldoende. Het is hier ook weer geen linkdump-site
Virussen? Scan ze hier!
Nou dat vind ik in dit geval wel erg streng. Tov een gewone +1 reactie voegt het wel iets toe. Geen 0 van mij._David_ schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:24:
Ik heb een 0 gegeven, alleen een linkje neerzetten is imo een 0, met een stukje tekst erbij was het nog +1 geweest
0 betreft een off topic of irrelevante comment, dat is zeker niet op zijn plaats.
+1 is deze comment welzeker, hij is "relevant"
+2 "deze reactie is een nuttige aanvulling op het artikel en of discussie".
is mij persoonlijk wat te hoog echter in mijn ogen niet geheel onjuist, als je waarde hecht aan de ironie dan is het toepasselijk.
Indien je het belangerijk vindt om prachtige verhalen te lezen is deze comment kort van aard.
+1 is deze comment welzeker, hij is "relevant"
+2 "deze reactie is een nuttige aanvulling op het artikel en of discussie".
is mij persoonlijk wat te hoog echter in mijn ogen niet geheel onjuist, als je waarde hecht aan de ironie dan is het toepasselijk.
Indien je het belangerijk vindt om prachtige verhalen te lezen is deze comment kort van aard.
Met een klein beetje tekst er bij had jouw post al veel duidelijker geweest en meer waarde gehad. Alleen een linkje wegplempen is een beetje gemakzuchtig zou je kunnen zeggen. Als jij daar net genoeg wegzet waardoor mensen het linkje ook aan willen klikken dan scheelt dat een hoop.
Het gebeurt ook regelmatig dat mensen een linkje wegplempen terwijl het totaal onzinnig is. Dan is een 0 of -1 totaal niet ondenkbaar. Ik denk dat in zijn huidige vorm zowel een 0 als een +1 te verdedigen is. Een +2 is imho toch net te veel.
Het gebeurt ook regelmatig dat mensen een linkje wegplempen terwijl het totaal onzinnig is. Dan is een 0 of -1 totaal niet ondenkbaar. Ik denk dat in zijn huidige vorm zowel een 0 als een +1 te verdedigen is. Een +2 is imho toch net te veel.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
HMC in 'nieuws: PvdA komt met voorstel voor 'alomvattende datawet''
Geen +1, max een 0. Hoort in GR thuis.
Geen +1, max een 0. Hoort in GR thuis.
Virussen? Scan ze hier!
Beetje persoonlijke grudge Wildhagen? 
Ik heb al een keer gehuild over Rusland/China in titels bij topics over hacken en zo.
Dat lijkt nu wat beter te zijn.
Om nu weer te gaan huilen over het aantal keer de naam van een politieke partij in een topic lijkt me dan wat te ver gaan.
Niet alles hoeft meteen in GR.
Het is gewoon een opmerking, een constatering.
Dat kan gewoon in een reactie op dat topic.
Leg mij maar eens waarom dat niet zou kunnen.
Ik heb al een keer gehuild over Rusland/China in titels bij topics over hacken en zo.
Dat lijkt nu wat beter te zijn.
Om nu weer te gaan huilen over het aantal keer de naam van een politieke partij in een topic lijkt me dan wat te ver gaan.
Niet alles hoeft meteen in GR.
Het is gewoon een opmerking, een constatering.
Dat kan gewoon in een reactie op dat topic.
Leg mij maar eens waarom dat niet zou kunnen.
Wat heeft dat nou weer met een persoonlijke grudge te maken? Misschien iets minder op de man spelen?
Dit is nota bene het topic om mismoderaties te melden, dus dat doe ik gewoon.
Je post iets waarvan je wéét dat het in GR thuishoort, en toch doe je het. Dat kan natuurlijk nooit een +1 zijn, op zijn minst is het een punt aftrek waard.
Dit is nota bene het topic om mismoderaties te melden, dus dat doe ik gewoon.
Je post iets waarvan je wéét dat het in GR thuishoort, en toch doe je het. Dat kan natuurlijk nooit een +1 zijn, op zijn minst is het een punt aftrek waard.
Virussen? Scan ze hier!
Er staat dan ook meer in de post dan alleen dat.
Klopt, daarom geef ik dus een 0 (die punt aftrek die ik al noemde). Was dit het enige geweest in de reactie had het een straight -1 geweest.
Virussen? Scan ze hier!
Dus ik moet een heel nieuw topic in GR aanmaken om te melden dat ik VIND dat het woord PvdA te vaak in dat topic genoemd wordt, welke sowieso bijna een 1-op-1 kopie is van de ANP telex?
Dat topic zal amper gelezen worden, voegt niets toe aan de discussie op FP, en heeft totaal geen meerwaarde voor het Forum van Tnet.
Slechts een kleine remark in de reacties maakt jou zo boos dat je het hier op het Forum moet melden?
Dat topic zal amper gelezen worden, voegt niets toe aan de discussie op FP, en heeft totaal geen meerwaarde voor het Forum van Tnet.
Slechts een kleine remark in de reacties maakt jou zo boos dat je het hier op het Forum moet melden?
Ja. Dat zijn nu eenmaal de regels. Regels waar je overigens bij registratie zelf mee hebt ingestemd btw....Dus ik moet een heel nieuw topic in GR aanmaken om te melden dat ik VIND dat het woord PvdA te vaak in dat topic genoemd wordt, welke sowieso bijna een 1-op-1 kopie is van de ANP telex?
En als je dat teveel moeite vind, is het kennelijk niet zo belangrijk?
En waar haal je vandaan dat ik boos zou zijn? Waarom moet je het meteen weer persoonlijk op de man spelen? Zou dat nu écht niet wat minder kunnen?
Virussen? Scan ze hier!
Ik speel niet op de man, waarom blijf je dat herhalen?
Kap daar eens mee. Is dat je enige verweer als iemand het met jou oneens is?
Hert feit dat er veel positieve mods zijn op mijn reactie geeft aan dat er op zijn minst een kern van waarheid in zit.
Die zal jij ((herstel: die worden door sommigen) meteen wegzetten als mening-mods.
Dat doet verder weinig af aan de constatering die ik deed.
Een kleine snelle reactie met die constatering.
0 mag best van mij, de score zal me verder worst wezen, maar om nou iedere klacht over een topictekst meteen dte verbranden met het "hoort in GR" kan ik niet begrijpen, want dan wordt GR natuurlijk helemaal overspoeld met topics waar slechts een of twee reacties op komen, en helemaal niet in acht worden genomen.
Wat is er dan mis met een reactie die dit even aankaart?
Ook zo vergeten.
Kap daar eens mee. Is dat je enige verweer als iemand het met jou oneens is?
Hert feit dat er veel positieve mods zijn op mijn reactie geeft aan dat er op zijn minst een kern van waarheid in zit.
Die zal jij ((herstel: die worden door sommigen) meteen wegzetten als mening-mods.
Dat doet verder weinig af aan de constatering die ik deed.
Een kleine snelle reactie met die constatering.
0 mag best van mij, de score zal me verder worst wezen, maar om nou iedere klacht over een topictekst meteen dte verbranden met het "hoort in GR" kan ik niet begrijpen, want dan wordt GR natuurlijk helemaal overspoeld met topics waar slechts een of twee reacties op komen, en helemaal niet in acht worden genomen.
Wat is er dan mis met een reactie die dit even aankaart?
Ook zo vergeten.
Je haalt twee dingen door elkaar HMC
1) de kwestie van of jouw opmerking in de GR moet of op de FP kan
en
2) of de GR al dan niet gelezen wordt.
Het feit dat de GR al dan niet gelezen wordt zou geen argument moeten zijn voor het plaasten van een opmerking op de verkeerde plek. Dit is al minstens 100x naar voren gekomen in dit topic. Daarnaast is mijn ervaring dat dingen in de GR wel opgepakt worden. Het feit dat ze het niet veranderen betekent dat ze het er niet mee eens zijn, niet dat ze het niet lezen.
1) de kwestie van of jouw opmerking in de GR moet of op de FP kan
en
2) of de GR al dan niet gelezen wordt.
Het feit dat de GR al dan niet gelezen wordt zou geen argument moeten zijn voor het plaasten van een opmerking op de verkeerde plek. Dit is al minstens 100x naar voren gekomen in dit topic. Daarnaast is mijn ervaring dat dingen in de GR wel opgepakt worden. Het feit dat ze het niet veranderen betekent dat ze het er niet mee eens zijn, niet dat ze het niet lezen.
En wat voor meerwaarde heeft het dan in de reacties op de FP?HMC schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:46:
Ik ageerde slechts over mijn constatering tijdens het lezen van het bericht.
Het kwam in me op.
Er kwamen reacties op.
Dus er onstaat discussie.
Dat is de meerwaarde.
Edit: Een discussie die je nooit op GR zal zien.
Het kwam in me op.
Er kwamen reacties op.
Dus er onstaat discussie.
Dat is de meerwaarde.
Edit: Een discussie die je nooit op GR zal zien.
[ Voor 12% gewijzigd door HMC op 25-11-2014 17:31 ]
Niemand reageert op het stukje wat in GR hoort:
--
RobinKuijp in 'reviews: Tweakers Gift Guide - Alle gave cadeaus op een rijtje'
Geen +2 en de reacties er onder kunnen ook op 0
Dat stukje van je reactie had je net zo goed in GR kunnen zetten en dan had de redactie er op kunnen reageren ipv dat het nu verloren is gegaan in de zee van reacties.Het woordje PvdA komt wel heel erg vaak terug in de tekst. Net als in het NOS bronartikel.
Dat hoeft op Tweakers niet!
--
RobinKuijp in 'reviews: Tweakers Gift Guide - Alle gave cadeaus op een rijtje'
Geen +2 en de reacties er onder kunnen ook op 0
[ Voor 27% gewijzigd door _David_ op 25-11-2014 17:36 ]
Dat ze daar niet direct op ingaan klopt inderdaad, maar de +3's en +2's waren dan dus vanwege mijn briljante encore?
Dacht het niet.
Oh, wacht, dat zijn meningmods.
Mijn HMC in 'nieuws: PvdA komt met voorstel voor 'alomvattende datawet''
andere reactie staat ook hard op -1.
Het zal mijn dag wel niet zijn, en jullie hebben gelijk. We zien het wel.
Dacht het niet.
Oh, wacht, dat zijn meningmods.
Mijn HMC in 'nieuws: PvdA komt met voorstel voor 'alomvattende datawet''
andere reactie staat ook hard op -1.
Het zal mijn dag wel niet zijn, en jullie hebben gelijk. We zien het wel.
[ Voor 43% gewijzigd door HMC op 25-11-2014 19:01 . Reden: agreed en flauw ]
Die laatste alinea...tja. Dit is ook geen +2 trouwens:
handige_harrie in 'reviews: Het Tweakers Verlanglijstje - Alle gave cadeaus op een rijtje'
Verwijderd
Er is iemand met +3 aan het strooien: nieuws: Basisscholen verstrekken privégevens kinderen aan software-ontwikkelaars
Heb het gemeld bij de powermods zodat die ernaar kunnen kijken
Echt informatief is de post misschien niet, maar ik vind het wel degelijk on-topic. De +3 vind ik echt overdreven wat dat betreft, het is niets meer dan een mening op de toekomst van scholen en privacyrechten in het algemeen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik denk dat veel mensen zich herkennen in die post en daarom een "mee eens" moderatie doen (wat tegen de richtlijnen is). Ik vind de post verder netjes en aan het onderwerp gerelateerd waardoor een +1 zeker kan.
Kan hem zelf niet modereren, want een reactie op mijn reactie: Verwijderd in 'nieuws: Basisscholen verstrekken privégegevens kinderen aan softwareontwikkelaars'
Is deze een +2 waard?
Is deze een +2 waard?
JT in 'nieuws: Deen moet hoge boete betalen voor maken spyware-app'
Ik snap niet waarom dat een -1 moet zijn
Ik snap niet waarom dat een -1 moet zijn
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
maar meer dan een 0 ook niet en daar staat ie nu op!
Verwijderd
Moet even flink -1 worden gedrukt. 3x3 in 'nieuws: Amazon brengt eerste budgetsmartphone in Android One-serie naar Europa' Altijd weer over BB spammen.
Dit is ook niet informatief: Mizgala28 in 'nieuws: Amazon brengt eerste budgetsmartphone in Android One-serie naar Europa' Dat draadje kan bezig verwijderd worden. Voegt niets toe.
Keypunchie in 'nieuws: Piratenpartij vermoedt dat aanval op systemen van binnenuit kwam'
Alles wat boven 0 is is zuiver mismodden aangezien er meedere rant's/trolls in zitten.
Alles wat boven 0 is is zuiver mismodden aangezien er meedere rant's/trolls in zitten.
Dus je +1 hem omdat ie een paar goede punten heeft, maar de ongewenste delen sla je over.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:50:
Hij noemt een paar goede punten dus van mij een +1.
Dan ben je modmisbruiker
Het is en zal in de huidige vorm een -1 blijven
Die reactie daaronder is ook zwaar offtopic
Ganonmaster in 'nieuws: Piratenpartij vermoedt dat aanval op systemen van binnenuit kwam'
Vertel eens wat je de ongewenste delen vindt. Een kruiwagen vol met kikkers? Hele mooie metafoor eerlijk gezegd voor een groep mensen die allemaal een andere kant op willen.
Voor de rest valt hij niemand persoonlijk aan, beschuldigd niemand ergens van of wat dan ook. Die +1 is normaal voor een on-topic reactie lijkt mij!
Die van ganomaster is wat dat betreft een mooie aanvulling en wmb ook niet ongewenst.
Voor de rest valt hij niemand persoonlijk aan, beschuldigd niemand ergens van of wat dan ook. Die +1 is normaal voor een on-topic reactie lijkt mij!
Die van ganomaster is wat dat betreft een mooie aanvulling en wmb ook niet ongewenst.
Richh in 'nieuws: Amazon brengt eerste budgetsmartphone in Android One-serie naar Europa' staat nu nog op 0, maar lijkt mij ook een -1, behoorlijk op de man en nog moderatiegezeur erin ook.
De +3 scores hierop zijn wel heel sterke mismods.
De +3 scores hierop zijn wel heel sterke mismods.
Verwijderd
Het hoort daar niet thuis, maar hij heeft helemaal gelijk. Blijkbaar zijn veel mensen het met hem eens.
HMC in 'poll: Kirk of Picard'
Mijn twee reacties zijn overduidelijk grappig bedoeld en hoeven niet zo afgebrand te worden vind ik.
Mijn edits waren overigens slechts "Startrek" naar "Star Trek", that's all (en dat kunnen jullie vast wel zien), en niet om ze grappiger te doen lijken met smilies, of zo.
Ik zie niet in waarom ze zo snel geboost zijn naar -1.
Aangezien andere reacties enkele +1's of helemaal geen mod krijgen, vind ik dat die twee reacties van mij ook of ongemod of 0, of +1 kunnen zijn.
Op een luchtige poll zoals deze moet je het toch wel erg bont maken om een -1 boost mod te krijgen toch? Het is allemaal niet echt life-or-death spul.
Mijn twee reacties zijn overduidelijk grappig bedoeld en hoeven niet zo afgebrand te worden vind ik.
Mijn edits waren overigens slechts "Startrek" naar "Star Trek", that's all (en dat kunnen jullie vast wel zien), en niet om ze grappiger te doen lijken met smilies, of zo.
Ik zie niet in waarom ze zo snel geboost zijn naar -1.
Aangezien andere reacties enkele +1's of helemaal geen mod krijgen, vind ik dat die twee reacties van mij ook of ongemod of 0, of +1 kunnen zijn.
Op een luchtige poll zoals deze moet je het toch wel erg bont maken om een -1 boost mod te krijgen toch? Het is allemaal niet echt life-or-death spul.
[ Voor 9% gewijzigd door HMC op 27-11-2014 16:39 ]
Stond op -1 toen ik het hier posttek1n8fisher schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:00:
maar meer dan een 0 ook niet en daar staat ie nu op!
[ Voor 9% gewijzigd door JT op 27-11-2014 17:11 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Gebruikersnaam zegt genoeg: gallery: tweakers_zuigt
Edit: Dat is snel
.
Edit: Dat is snel
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 00:05 ]
Creatieve naam
[ Voor 5% gewijzigd door _David_ op 28-11-2014 00:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]