All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
sfc1971 in 'reviews: Wat verdient de ict'er? - Tweakers onderzoekt de arbeidsmarkt'
en deze post heeft ook al een +6 voor +3 (gelukkig genoeg 1's om het uit te balanceren... maar toch opvallend...?)
sfc1971 in 'reviews: Wat verdient de ict'er? - Tweakers onderzoekt de arbeidsmarkt'
En dit verdiend geen 0
mphilipp in 'reviews: Wat verdient de ict'er? - Tweakers onderzoekt de arbeidsmarkt'
(en dezelfde persoon heeft waarschijnlijk dit ook naar 0 proberen te stemmen: David Mulder in 'reviews: Wat verdient de ict'er? - Tweakers onderzoekt de arbeidsmarkt' )
(Voor de duidelijkheid, toen ik deze post begon te schrijven had ik niet door dat het hier waarschijnlijk om 1 gebruiker ging die z'n boosts flink aan het (mis)gebruiken was, anders was ik er waarschijnlijk niet over begonnen, maar goed, toch handig als iemand er naar kijkt)
[ Voor 102% gewijzigd door David Mulder op 28-11-2014 08:18 ]
en
TiBoD in 'plan: Minecraft Challenge - Win een weeksalaris, Lumia 930 of Xbox One'
zijn volgens mij niet heel essentiële toevoegingen en niet heel +3 waardig?
Is dit een +3 waard? Gegoochel met formules, ik vind het wel informatief, maar nou niet must-read. Wat denken jullie hierover?
Overigens verderop in de reacties veel +2 uitgedeeld, waarbij velen het niet waard zijn, imo.
[ Voor 5% gewijzigd door Daantjeeuh op 28-11-2014 10:32 ]
Heb ook heel veel reacties daar op +1 gezet.
[ Voor 5% gewijzigd door _David_ op 28-11-2014 10:40 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Veel mee eens +3 modders terwijl de reactie wmb niet meer dan +1 waard is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ik krijg een reactiescore van 0 op dit punt:
Waterbeesje in 'nieuws: Nieuwe Eurocommissaris: netneutraliteit niet afzwakken'
Ik dacht dat het toch aardig ontopic was. Komt dit dan door het vernoemen van sinistere vormen van criminaliteit?
Niet zozeer om mezelf gelijk te geven in een eigen-score-beoordeling, maar meer in de trend van: ik snap het niet zo goed.
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
volgens mij toch wel +2 waard...?
Geen +3, eigenlijk betrekking op artikel, dus sec gezien niet eens on-topic waard.
en verderop:
JT in 'nieuws: Start-up ontwikkelt mini-pc met Cinnamon-desktop bovenop Ubuntu'
Geen +2.
[ Voor 6% gewijzigd door Jolke op 28-11-2014 12:49 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Zou zo maar kunnen dat de eerste modders dachten dat je misschien makkelijk wilde scoren dor het noemen van de bekende Taboes waar de overheid altijd mee schermt. Je staat nu in ieder geval op de +1.Beesje schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:46:
Vraagje...
ik krijg een reactiescore van 0 op dit punt:
Waterbeesje in 'nieuws: Nieuwe Eurocommissaris: netneutraliteit niet afzwakken'
Ik dacht dat het toch aardig ontopic was. Komt dit dan door het vernoemen van sinistere vormen van criminaliteit?
Niet zozeer om mezelf gelijk te geven in een eigen-score-beoordeling, maar meer in de trend van: ik snap het niet zo goed.
Helaas is een +2 net wat te veel. De link is wel handig maar maakt het niet meteen inzichtvol.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Verwijderd
Hij geeft aan dat het product veel te duur is door eenzelfde artikel te linken wat te koop is tegen een veel lagere prijs met dezelfde mogelijkheden. Daarmee geeft hij ook gelijk aan dat er 0 ontwikkeling aan te pas is gekomen bij het kastje in het nieuwsbericht. Ik vind het dus een essentiële toevoeging. Misschien moet je jouw argument nog wat verder uitbreiden want het wordt me nu niet geheel duidelijk wat je probeert te zeggen.Jolke schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:48:
gertjuhh in 'nieuws: Start-up ontwikkelt mini-pc met Cinnamon-desktop bovenop Ubuntu'
Geen +3, eigenlijk betrekking op artikel, dus sec gezien niet eens on-topic waard.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 16:45 ]
Biased informatie. Geen +2.
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 17:10 ]
Hoe kan je dan verlangen dat de users hun redactioneel commentaar in GR plaatsen?
MAX3400 vangt -1 terwijl Arnoud een +3 mag scoren? Lijkt me niet echt correct (veel bruine tongen aan het modden)
[ Voor 10% gewijzigd door botoo op 28-11-2014 17:30 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
-1 wegesn kritiek op BB? Ik zet alleen een onjuistheid recht in een +2 reactie, met driedubbele bronvermelding(ja, een onjuistheid in een +2 reactie, klopt ook niet helemaal)
edit:
Verwijderd in 'nieuws: Duitsland krijgt inzage in broncode BlackBerry in ruil voor goedkeuring overname'
Post met onjuistheden gaat direct op +2
En mijn onderbouwde antwoord direct op -1
RagingPenguin in 'nieuws: Duitsland krijgt inzage in broncode BlackBerry in ruil voor goedkeuring overname'
meningmodden ten top daar.
edit 2:
ATS in 'nieuws: Duitsland krijgt inzage in broncode BlackBerry in ruil voor goedkeuring overname'
Berkeley in 'nieuws: Duitsland krijgt inzage in broncode BlackBerry in ruil voor goedkeuring overname'
satoer in 'nieuws: Duitsland krijgt inzage in broncode BlackBerry in ruil voor goedkeuring overname'
Lijken mij allemaal +1
[ Voor 69% gewijzigd door RagingPenguin op 28-11-2014 18:09 ]
Inderdaad, die reactie van Arnoud hoort niet op +3botoo schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:27:
GR reactie: MAX3400 in 'video: Trailer van Star Wars: The Force Awakens' maar dan komt de redactie zelf wel met een reactie op de FP: arnoudwokke in 'video: Trailer van Star Wars: The Force Awakens'
Hoe kan je dan verlangen dat de users hun redactioneel commentaar in GR plaatsen?
MAX3400 vangt -1 terwijl Arnoud een +3 mag scoren? Lijkt me niet echt correct (veel bruine tongen aan het modden)
Geckoo in 'video: Trailer van Star Wars: The Force Awakens'
Geen +2
---
jip_86 in 'nieuws: Sony begon onder schuilnaam crowdfundactie horloge van elektronisch papier'
Waarom is dit +2? puur omdat zijn username in het artikel genoemd wordt?

[ Voor 18% gewijzigd door _David_ op 28-11-2014 18:34 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Bron Bron Bron.
Van mij krijgt wttj ook +1, zelfs meer dan een keer. Dat is een primeur.
Maar nlb heeft ook goeie punten, die ook ondersteund zijn door weer andere bronnen.
arnoudwokke in 'video: Trailer van Star Wars: The Force Awakens'
Arnoud niet +3, maar echt wel super react. Ik voel de Fors!
Grappig, dus als old school mod minimaal +1. Ik kan met +2 echt ook wel leven.
[ Voor 41% gewijzigd door HMC op 29-11-2014 12:15 ]
Op de man spelen en compleet incorrecte conclusies trekken.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Lijkt me geen +2 waard. Duidelijk mensen die het met hem eens zijn hier.
0 met 8 -1 moderaties, dit terwijl mijn argument direct gerelateerd is aan nieuwe Scifi films/series, waar de regisseur van deze film medeverantwoordelijk is.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
thunder8 in 'nieuws: Platenmaatschappijen klagen internetprovider aan om piraterij'
Geen +2
still_the_same in 'reviews: Pricewatch Gift Guide'
Ook geen +2
[ Voor 15% gewijzigd door _David_ op 29-11-2014 13:11 ]
Vind ik eerder een 0 want het nieuwsitem gaat over platenmaatschappijen.
thunder8 in 'nieuws: Platenmaatschappijen klagen internetprovider aan om piraterij' kan nog wel wat zetjes gebruiken.
Verwijderd in 'nieuws: Platenmaatschappijen klagen internetprovider aan om piraterij' is dus echt geen +3
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Ook al zou hij gelijk hebben, het afzeiken van andere Tweakers mag natuurlijk nooit een +2 opleveren. Dit is hooguit een 0.
Wat is er mis met deze beste man?, zijn reactie is leterlijk bij het botten af.Er is weinig ergers binnen technologische ontwikklelen dan de aantasting van het mensenrecht privacy. Mensen als jij krijg ik altijd een Maxima-gevoel bij.
Met alles respect hoor maar techno-goedpraters als jij heb ik niets aan. Mensen als jij zien nooit een probleem. Sommigen worden echt pas wakker als ze in de gaskamer staan.
Vooral omdat hij zelfs te lui is om de post waar hij op reageert goed te lezen.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Daar ajb niet mee aankomen.
Die is te....makkelijk,
Verder is zijn rant inderdaad behoevend aan een hele rits edits. Veel gescheld.
Van mij ook een -1. Maar had zeker +1 gekund zonder de scheldwoorden.
Eigenlijk wel, want hij zegt op een manier dat als men een techno evangelist bent, je niet waker word voor je in de gaskamer bent, en dat je het daarom min of meer verdient.HMC schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:42:
Hij verwenst jou helemaal de gaskamer niet in.
Dat is ongeveer de zelfde redenatie als men gebruikt voor het uitgeven van de Darwin Awards.
De beste man was me al een paar keer eerder opgevallen, en kan nou niet zeggen dat het vaak in een positieve manier was.Van mij ook een -1. Maar had zeker +1 gekund zonder de scheldwoorden.
Het spijt me zeer dat jij dat daar in leest, maar dat is gewoon niet wat er staat.Eigenlijk wel, want hij zegt op een manier dat als men een techno evangelist bent, je niet waker word voor je in de gaskamer bent, en dat je het daarom min of meer verdient.
Eerdere posts mogen totaal geen invloed hebben op de mod die je geeft op een nieuwere reactie.De beste man was me al een paar keer eerder opgevallen, en kan nou niet zeggen dat het vaak in een positieve manier was.
Je zegt eigenlijk dat je hem niet zo mag om zijn eerdere reacties, en daardoor de volgende reacties van die persoon ook meteen in een ander daglicht gesteld moeten worden.
Dat kan natuurlijk niet.
Ik vind bijvoorbeeld jouw reactie erop player-x in 'nieuws: Pizza Hut volgt oogbewegingen om te bepalen wat klant wil bestellen' TOTAAL offtopic. Het heeft NIETS met het topic te maken. Zelfs kan ik ongewenst onderbouwen. Je legt hem woorden in de mond en gebruikt drogreden. Maar die staat nu op +1.
Je Nederlands kan ook wel een stuk beter. Maar dat is een stomp onder de gordel.
Edit: Ik zie nu dat je hem flink aangepast hebt.Nu wel aardig en feitelijk. Gaskamer verwijt staat er echter nog in.
[ Voor 33% gewijzigd door HMC op 30-11-2014 17:11 ]
Verwijderd
Niet echt. Hij zegt dat veel mensen dingen pas door hebben wanneer het te laat is. Of je dan een gaskamer verdient of niet, dat heeft er niks mee te maken. Je moet naar de grote lijnen kijken, naar de strekking van de reactie.player-x schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:13:
[...]
Eigenlijk wel, want hij zegt op een manier dat als men een techno evangelist bent, je niet waker word voor je in de gaskamer bent, en dat je het daarom min of meer verdient.
Vind je dan dat een gaskamer opmerking als argument zelfs gebruikt kan worden, ik vind het bijna net zo ongepast als het Nazi argument zelf.HMC schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:48: Gaskamer verwijt staat er echter nog in.
Als hij had geschreven, ''veel techno evangelisten zullen zelfs niet waker worden als we in een George Orwelliaanse 1984 wereld leven'', is heel wat anders.
Btw, leest er iemand in mijn post dat ik zo een persoon ben, waar hij me van beschuldigt?
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Doe dan een vergelijking met kikkers in een pan water, dan haal je de lading van je bewering.
Er leven nog een paar mensen die WOII hebben meegemaakt en een flink aantal die de gevolgen ervan aan den lijve hebben ondervonden.
Heeft niets te maken met de naam Vendar, al is het "Vendar alert" hier geen onbekend verschijnsel. Sommige dingen doe je niet en een volkomen onnodige verwijzing zoals door Vendar hier gebruikt, reken ik onder die dingen. Als we dit soort uitlatingen hier gaan goedpraten, is voor mij de grens bereikt.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik besef goed genoeg dat de reacties van mij en aval0ne off-topic zijn, maar dan dienen die van MrAndy9797 ook zo gemodereerd te worden.
Deze post en alles wat hier na er op komt
Verwijderd in 'nieuws: Pizza Hut volgt oogbewegingen om te bepalen wat klant wil bestellen'
En bij deze.
player-x in 'nieuws: Pizza Hut volgt oogbewegingen om te bepalen wat klant wil bestellen'
En deze en de opvolgende.
Timoo.vanEsch in 'nieuws: Pizza Hut volgt oogbewegingen om te bepalen wat klant wil bestellen'
Er zijn of zes mensen die allemaal het zelfde stemmen, of er is iemand die te veel boost punten heeft.
Of die zorgen terecht zijn is een tweede, maar de traditie van bedrijven om elk nieuw type tech te misbruiken waar ze kunnen om hogere omzet te draaien, is geen paranoia, maar min of meer een feit van de huidige tijd.
Hoe kun je dan een dergelijke discussie offtopic noemen?
Daarnaast imho het missgebruik hier van de boost functie 9x is ook absurd.
Stond paar minuten geleden nog enkelt op -1. Nu heeeeel veel +1's, zooi informatief en zelfs spotlight.
Of er klopt iets niet, of ik zie het echt helemaal verkeerd.
En dat zou zo maar kunnen.
Die +2s en +3 zijn vrij duidelijk meningmods van mensen die het niet zo op android hebben gok ik.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ik moest eerst een goed nadenken voor ik hier op reageerde, maar het was simpeler dan ik dacht, waar het op neer komt is dat zijn argumenten op zich niet slecht zijn, alleen de manier waar op hij het brengt veel te bot is.pcgek schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:06:
Als je denkt dat iemand onbeschoft tegen je is,waarom dan nog de moeite nemen daar op te reageren?
Is dat een rare reden?
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Verwijderd
Ook dit is geen +2 maar het is anti-Google dus goed ofzo: HerrPino in 'nieuws: Mozilla brengt Firefox-versie uit met vernieuwde zoekfunctie en videochatdienst'
Ook geen +2: dusty-2011 in 'nieuws: Mozilla brengt Firefox-versie uit met vernieuwde zoekfunctie en videochatdienst'
Iemand met +2 aan het strooien?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 23:44 ]
Geen +2
Chadi in 'nieuws: Opstelten en Belastingdienst genomineerd voor Big Brother Award'
Geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Opstelten en Belastingdienst genomineerd voor Big Brother Award'
Geen +3
[ Voor 49% gewijzigd door _David_ op 03-12-2014 11:44 ]
Ik ben het drie keer met je eens_David_ schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:41:
Phoenix_the_II in 'reviews: De topgames van dit najaar getest: welke hardware heb je nodig?'
Geen +2
Chadi in 'nieuws: Opstelten en Belastingdienst genomineerd voor Big Brother Award'
Geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Opstelten en Belastingdienst genomineerd voor Big Brother Award'
Geen +3
Deze posts hebben nog wel wat setjes nodig.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Heb ze wat setjes gegeven._David_ schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:41:
Phoenix_the_II in 'reviews: De topgames van dit najaar getest: welke hardware heb je nodig?'
Geen +2
Geen +2
Geen +3
RadioKies in 'reviews: De topgames van dit najaar getest: welke hardware heb je nodig?'
Is ook geen +3, +2 kan nog
Geen +3, maar laatste alinea is toch wel boem pats raak. Daarom van mij +1. (Edit: wow al weer 2 uur te laat)
Zooi ervoor is totaal off topic.
Waarom is Chadi in 'nieuws: Opstelten en Belastingdienst genomineerd voor Big Brother Award' geen +2?
Informatief is hij zeker. Op een anarchistische manier misschien, maar informatief en waar.
[ Voor 60% gewijzigd door HMC op 03-12-2014 14:57 ]
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Spotify-gebruikers luisterden dit jaar naar zeven miljard uur aan muziek'
Verwijderd in 'nieuws: Spotify-gebruikers luisterden dit jaar naar zeven miljard uur aan muziek'
Geen +2 spNk in 'nieuws: Spotify-gebruikers luisterden dit jaar naar zeven miljard uur aan muziek' Geen bronvermelding en te veel 'IMO' en 'ik denk'. Dat zijn geen feiten. Vervolgens nog een sneer met die kabels. Nee, dat kan geen +2 zijn.
@RoD
Thanks
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 15:04 ]
Ik heb er naar gekekenVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:01:
Triest figuur die met -1 aan het strooien is bij mijn posts:
Lijkt mij toch echt wel offtopic.
Ik heb er maar op gereageerd in FP zelf, want hier off.
Dat zal me wel weer zur komen te staan.
Nieuws: Chicane huilt over mods op Chicane.
Verwijderd
Je keurt duidelijke mismods goed? Ik modereer jouw posts gewoon normaal ondanks dat je nu duidelijk tegen me loopt te bitchen en flamen. Zelfs in dit topic loop je te flamen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 15:22 ]
Ik KAN er zelfs geen meningmod aan geven, al zou ik het willen.
Mismod? Waarom?
Je zet "generaties" weg.
Wat is er mis met de MP3 generatie, tov de CD of LP generatie? Of de FLAC generatie?
Zie je nu inmiddels hoe bizar je klinkt? Hoor je het ook?
Je reacties staat nu weer goed ChicaneBTVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:01:
Triest figuur die met -1 aan het strooien is bij mijn posts:
Geen +2 spNk in 'nieuws: Spotify-gebruikers luisterden dit jaar naar zeven miljard uur aan muziek' Geen bronvermelding en te veel 'IMO' en 'ik denk'. Dat zijn geen feiten. Vervolgens nog een sneer met die kabels. Nee, dat kan geen +2 zijn.
@RoD
Thanks.
die +2 heeft nog een paar zetjes nodig.
[ Voor 89% gewijzigd door _David_ op 03-12-2014 15:23 ]

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 03-12-2014 15:26 ]
[ Voor 100% gewijzigd door HMC op 03-12-2014 15:34 ]
Sow da's snel van de +3 af
Edit 2: Nog ouder maar ook geen +3: Eldunari in 'nieuws: Opstelten en Belastingdienst genomineerd voor Big Brother Award'
[ Voor 36% gewijzigd door Migrator op 03-12-2014 18:00 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dat soort trolls horen imho niet op +1 thuis. Maximaal een 0, maar ik vind -1 persoonlijk beter.
Virussen? Scan ze hier!
Junia in 'nieuws: MMD start levering Philips-monitor met 40"-scherm en uhd-resolutie'
Shifra in 'nieuws: MMD start levering Philips-monitor met 40"-scherm en uhd-resolutie'
N0stradamus in 'nieuws: MMD start levering Philips-monitor met 40"-scherm en uhd-resolutie'
Verwijderd in 'nieuws: MMD start levering Philips-monitor met 40"-scherm en uhd-resolutie'
Verwijderd
Trolls? Eigenlijk zeg je dat het een 0 is. En waarom geef jij dan een -1?wildhagen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:10:
Verwijderd in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
Dat soort trolls horen imho niet op +1 thuis. Maximaal een 0, maar ik vind -1 persoonlijk beter.
Dit is helemaal niks, een first post :/: RRvW in 'nieuws: Creative Assembly kondigt free-to-play-game in Total War-reeks aan' Staat op -1 maar zelfs dat lijkt me te hoog.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 20:39 ]
Ik vind jou daar ook vrij trollerig bezig. Van mij een -1. Geen enkele zin in die post is constructief, snijdt houdt en de generaliserende toon van die post maakt het dan wel af als een echte -1.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:29:
[...]
Trolls? Eigenlijk zeg je dat het een 0 is. En waarom geef jij dan een -1?
Dit is helemaal niks, een first post :/: RRvW in 'nieuws: Creative Assembly kondigt free-to-play-game in Total War-reeks aan' Staat op -1 maar zelfs dat lijkt me te hoog.
Verwijderd
Vele zinnen in die reactie berusten op feiten en anderen zijn een opinie. Het is offtopic dat wel, maar verder heb je geen punt.itsyaboy schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:44:
[...]
Ik vind jou daar ook vrij trollerig bezig. Van mij een -1. Geen enkele zin in die post is constructief, snijdt houdt en de generaliserende toon van die post maakt het dan wel af als een echte -1.
Het hele probleem met jouw 'feiten' is dat de gegeven straffen zijn afgewogen in de individuele rechtzaken. Dat het fout voelt dat iemand 120 uur werkstraf krijgt voor het doodrijden van 3 mensen, dat gevoel snapt iedereen wel. Maar om te stellen dat je altijd 120 uur werkstraf krijgt als je 3 mensen doodrijdt, en die stelling maak jij door jouw suggestieve en generaliserende toon, ben je wat mij betreft de realiteit uit het oog verloren. En ook het individuele karakter van de rechtzaak.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:55:
[...]
Vele zinnen in die reactie berusten op feiten en anderen zijn een opinie. Het is offtopic dat wel, maar verder heb je geen punt.
Vervolgens zeg je:
Een feit? Regelrechte trollerij is dit!Bij meer mensen dood krijg je dus alweer korting van de rechter. Zoals dat gebruikelijk is in het strafrecht. Des te meer delicten je pleegt, hoe meer korting je krijgt.
Verwijderd
Ik vind dat je daar een punt hebt en heb dit gelijk aangepast.pcgek schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:19:
Zoals je aan de moderaties kunt zien vinden veel mensen ''dood'' en ''korting'' niet kunnen in 1 zin. Wat mij betreft een terechte -1.
[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 21:42 ]
Liberteque in 'video: Sony brengt PS4 met uiterlijk van oorspronkelijke PlayStation op de markt'
Geen +2
GS88 in 'video: Sony brengt PS4 met uiterlijk van oorspronkelijke PlayStation op de markt'
geen +3
Verwijderd
Moet een -1 of 0 zijn. Ik vind zijn post erg flamerig overkomen. JeroenH in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
Geen +1, het is onzin. leppe in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
Hij gaat in op jouw post en hij vermeldt de door de rechter aangegeven argumenten die jij zo behendig verzwijgt. Lijkt me een prima on topic post en - het moet me van het hart - ik vind het van jou nogal kinderachtig dat je via deze omweg alsnog je nietbestaande gelijk probeert te behalen.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:57:
Hoe is dit een +2 of zelfs +3? Het is offtopic en hij kent de feiten van de zaak niet. Gohan040 in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
.
Heb ik idd met een 0 gewaardeerd.Moet een -1 of 0 zijn. Ik vind zijn post erg flamerig overkomen. JeroenH in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
.
Wat is hier "onzin" aan? Je bent het er (zonder uitleg) blijkbaar niet mee eens, maar de redenatie is volstrekt valide IMHO.Geen +1, het is onzin. leppe in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
[ Voor 34% gewijzigd door Toff op 04-12-2014 00:36 ]
Verwijderd
Daar reageert hij niet op mijn post. Jammer joh je hele verhaal gaat niet op. Ik heb hem trouwens daar gewoon een +1 gegeven. Ik vind het echter zoals aangegeven geen +2 of +3 waard. Dus ik zou zeggen trek je beschuldigingen aan mijn adres via dezelfde weg gewoon weer in.Toff schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:23:
[...]
Hij gaat in op jouw post en hij vermeldt de door de rechter aangegeven argumenten die jij zo behendig verzwijgt. Lijkt me een prima on topic post en - het moet me van het hart - ik vind het van jou nogal kinderachtig dat je via deze omweg alsnog je nietbestaande gelijk probeert te behalen.
.
Als je door rood rijdt en je veroorzaakt een dodelijk ongeluk dan heb je waarschijnlijk een andere situatie dan met die Pool. Verder is het door rood rijden niet per se ook het veroorzaken van gevaar op de weg. Voor het door rood rijden is niet voor niets een specifiek artikel opgenomen in de Wegenverkeerswet. De strafmaat voor het veroorzaken van gevaar op de weg kun je daarom wel verhogen zonder dat de strafmaat voor door rood licht rijden wijzigt. Zijn verhaal is inderdaad half onjuist, de eerste helft is wel correct.Toff schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:23:
Wat is hier "onzin" aan? Je bent het er (zonder uitleg) blijkbaar niet mee eens, maar de redenatie is volstrekt valide IMHO.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 01:38 ]
Alles onder deze reactie incaz in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
is NUL of lager.
Het gaat helemaal niet over een verkeersongeval, nog is het onderwerp daadwerkelijk de rechtspraak in Nederland. Dat 1 iemand wat opmerkt over de strafmaat lijkt me voldoende, al dat gekrabbel eronder heeft helemaal niets met het topic te maken imho.
Nog maar even los van mijn verdenking dat sommigen daar alleen posten om hoger te staan in de leesweergave.
---
De discussie ontspoort na deze reactie:
JeroenH in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
En dat komt omdat die reactie, hoe net geformuleerd ook, hartstikke trollt. Het is gewoon zuiver discussie uitlokken om het moeilijk doen.
Toevoeging onder ---
[ Voor 24% gewijzigd door Ulysses op 04-12-2014 09:31 ]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Verwijderd
Hoe kan dit in vredesnaam off-topic zijn?!?!
Verwijderd in 'nieuws: Nature-uitgever maakt alle wetenschappelijke artikelen gratis leesbaar'
Een on-topic vraag, die on-topic beantwoord wordt. Moet minstens +1 zijn.
Hoe kan dit -1 ongewenst zijn???!!?!?!
Verwijderd in 'nieuws: Nature-uitgever maakt alle wetenschappelijke artikelen gratis leesbaar'
Mag mijn eigen post zijn, maar dit kan gewoon niet anders dan +2 zijn.
Maar blijkbaar is het ongewenst om daadwerkelijk insider informatie op de FP te zien, Lekker schreeuwen, dát is gewenst.
Gewoon +1's
Agreed. Terug naar een systeem van een groepje dedicated serieuze modders als ik het voor het zeggen zou hebben.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:29:
De meningmods beginnen me zo langzamerhand aardig de keel uit te hangen.
Je berichten staat nu weer goed.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:29:
Maar blijkbaar is het ongewenst om daadwerkelijk insider informatie op de FP te zien, Lekker schreeuwen, dát is gewenst.
Gewoon +1's
Verwijderd
EENS! Hier ook en het aantal onterechte +2's en -1's is absurd hoog de laatste tijd.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:29:
Mensen die net beginnen kunnen ook een serieuze modder worden. Er moet dus sowieso een systeem blijven waarbij nieuwe modders welkom zijn. Je kunt niet verwachten dat iedereen van de serieuze modders constant en overal modereert. Is er trouwens nog een modqueue?Ulysses schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:45:
[...]
Agreed. Terug naar een systeem van een groepje dedicated serieuze modders als ik het voor het zeggen zou hebben.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 11:27 ]
JeroenH in 'nieuws: OM eist twee jaar cel voor ziekenhuis-hacker'
Er zijn nu mensen die expres met +3's lopen te strooien op die post.
@ Operator!
Kan dit eens even uitgezocht worden? Want dat zijn of dubbele accounts, of is een groepje sfeerverziekers.
Als je met een modqueue dit bedoelt dan jaVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:22:
[...]
EENS! Hier ook en het aantal onterechte +2's en -1's is absurd hoog de laatste tijd.
[...]
Mensen die net beginnen kunnen ook een serieuze modder worden. Er moet dus sowieso een systeem blijven waarbij nieuwe modders welkom zijn. Je kunt niet verwachten dat iedereen van de serieuze modders constant en overal modereert. Is er trouwens nog een modqueue?
Discussie over het modsysteem hoort trouwens niet in de topic, daar is een andere voor
Nou ja, als je het aantal mismods dat hier gemeld wordt, afzet tegen het aantal reacties op Tnet FP, dan valt het eigenlijk wel mee.Agreed. Terug naar een systeem van een groepje dedicated serieuze modders als ik het voor het zeggen zou hebben.
Ik kan Tweakers alleen maar dankbaar zijn voor een Forum topic als deze.
Zal best wel hoofdpijn en facepalm zijn soms, al de klachten doorwerken.
Respect.
[ Voor 0% gewijzigd door HMC op 04-12-2014 12:27 . Reden: wrong name ]
In dat topic werd sowieso veel gemeningmod. Ik krijg op bovenstaande posts in diezelfde discussie ook een -1 terwijl het gewoon ontopic is. Bij mijn 2e post stond ik een tijdlang op een +2, maar heeft iemand er een dag later 6x 0 (offtopic) overheen geboost. Nu vind ik het niet erg dat die post op +1 staat, maar het is geen offtopic post.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:29:
Gewoon +1's
Die boosts mogen van mij achterwege blijven. Ikzelf heb nu 73 boosts. Echt te belachelijk voor woorden, ik gebruik ze zelf amper en ik heb soms het idee dat er meer misbruik dan gebruik van wordt gemaakt.
Aluhoedje, maar dat er in studieschulden wordt gehandeld net als in hypotheken is feit.
Het kan me minder schelen dat deze op -1 staat dan WIE deze zo sterk op -1 zet.
0 lijkt me niet slecht, want het dwaalt af, maar net stond deze gewoon nog op +1.
Edit: Mr. Bor
Uiteraard ben ik het grotendeels met je eens.
Een +1 kan best te hoog zijn, zoals ik ook al zei, maar een -1 is te laag.
Ik vroeg me af WIE 'em ineens zo hardcore op -1 zette.
De react is niet ongewenst, IMO, omdat er dingen worden aangehaald die waar (zouden kunnen) zijn.
Als ik ga onderbouwen, met links naar Keiser Reports en andere sites dan Volkskrant (die uiteraard niet over dit soort dingen schrijven) krijg ik het ook weer aan m'n broek.
Was er niet zoiets met "zelf dingen uitzoeken" op Tnet?
Ik geef iets aan.
Dus niet onderbouwen is -1?
Ik zeg slechts dat die plotselinge dip vreemd is.
Ik zie nu zelfs dat er weer vreselijk gemismod wordt op mijn reactie.
Dan maar -1 of zelfs -2.
My goodness zeg...
[ Voor 42% gewijzigd door HMC op 04-12-2014 15:59 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Mr. Jummy in 'nieuws: Gerucht: opvolger HTC One M8 heeft 5"-full-hd-scherm en 20-megapixelcamera' (zeker niet meer dan +1, die +3 mods slaan nergens op...)
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: opvolger HTC One M8 heeft 5"-full-hd-scherm en 20-megapixelcamera'
Astennu in 'nieuws: Gerucht: opvolger HTC One M8 heeft 5"-full-hd-scherm en 20-megapixelcamera' (niet wezenlijk anders dan deze en deze en die waren er ruim eerder)
Verwijderd in 'nieuws: Yota brengt YotaPhone 2 met e-ink-scherm uit in Nederland voor 699 euro'
Verwijderd in 'nieuws: Iers ministerie kon bij privégegevens veel Nederlanders via UWV'
Audi-Arjan in 'nieuws: Iers ministerie kon bij privégegevens veel Nederlanders via UWV'
Splorky in 'nieuws: Bluetooth 4.2 maakt tracking lastiger en maakt data-overdracht 2,5 keer sneller'
Geen -1:
pekkos in 'nieuws: Yota brengt YotaPhone 2 met e-ink-scherm uit in Nederland voor 699 euro'
Mag juist wel naar -1:
Wesley-groet in 'plan: Nomineren Tweakers Awards 2015 begonnen'
Deze misschien wel -2:
Verwijderd in 'downloads: Tor Browser Bundle 4.0.2'
[ Voor 40% gewijzigd door Kid Jansen op 04-12-2014 18:51 ]
Geen +2: Bulkzooi in 'nieuws: 'Oververhitting Snapdragon 810 leidt mogelijk tot uitstel high-end smartphones'''
Deze mogen naar 0, want klopt geen zak van het rekenwerk:
Xanaroth in 'nieuws: Wetenschappers maken camera die beelden schiet met 100 miljard fps'
nms2003 in 'nieuws: Wetenschappers maken camera die beelden schiet met 100 miljard fps'
60 fps ∙ 3600 s/u ∙ 24 u/d ∙ 365 d/j = 1.892.160.000 frames per jaar.
1011 fps ∙ 1 s / 1.892.160.000 fpj = 52,85 jaar
[ Voor 71% gewijzigd door Kid Jansen op 04-12-2014 21:03 ]
AzzKickah in 'nieuws: Antec introduceert GX300-behuizing'
Als degene waar ik op reageer z'n "Mooie kast." ontopic is, waarom is mijn "Lelijke kast." dan 17x Offtopic/Irrelevant en ook nog 6 keer zelfs 'ongewenst' ?
Zoals degene onder mij ook al opmerkt, het is toch een mening? Of worden alleen positieve meningen als ontopic gezien...?
[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 04-12-2014 21:19 ]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]