Je hebt helemaal gelijk dat het mismods waren, jammer genoeg kan ik je niet naar de +1 krijgen. Heeft nog een paar zetjes nodig. Wel weer jammer van de ruzieschoppers onder je (maar daar kan jij niks aan doen natuurlijkAzzKickah schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:16:
Laat ik het ook eens wagen dan:
AzzKickah in 'nieuws: Antec introduceert GX300-behuizing'
Als degene waar ik op reageer z'n "Mooie kast." ontopic is, waarom is mijn "Lelijke kast." dan 17x Offtopic/Irrelevant en ook nog 6 keer zelfs 'ongewenst' ?
Zoals degene onder mij ook al opmerkt, het is toch een mening? Of worden alleen positieve meningen als ontopic gezien...?
Klopt, staan nu op +1.
Dit lijkt mij alles behalve een -1
Ircghost in 'nieuws: Samsung rolt Android 5.0 Lollipop uit naar Galaxy S5'
+3, moet maximaal een +1 zijn
+3 lijkt me een beetje overdreven, gewoon een +1 imho.
Virussen? Scan ze hier!
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
EDIT:
Ben dus niet de enige die er zo over denkt.
EDIT2 @ 11:48:
Waarom 61 personen vinden dat het een +3 waard is...

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 05-12-2014 11:48 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik vind -1 een beetje overdreven, als ik nu echt iets verkeerds zou doen dan had ik het begrepen. Met name ook omdat soortgelijke reacties op mijn post een +1 krijgen, dat klopt niet echt. Dat tijdens het belangrijkste moment voor een hele hoop mensen de stream wegviel kan nu eenmaal voor frustratie zorgen bij mij en bij andere mensen. Ik neem aan dat je dat gewoon mag uiten.
It takes one to know one...
[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 05-12-2014 16:20 ]
Dankje, een 0 is prima._David_ schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:20:
-1 is inderdaad overdreven, ik heb een 0 gegeven.
It takes one to know one...
mux in 'nieuws: Tweaker bouwt pc in plank'
Allemaal geen +2
De reactie eronder sfranken in 'nieuws: CentOS begint met uitgeven 'rolling releases'' is schurend, maar ook deze reactie heeft naar mijn indruk niet tot doel iemand te kwetsen maar tracht, niet subtiel helaas, feedback te geven. De toonzetting kan zonder meer prettiger. Maar is dit op de man? Los van de formulering lijkt het me terechte feedback, en dat is niet altijd leuk. Een vraag die wel gesteld kan worden is of de FP de geëigende plek is voor feedback sessies. Over deze reactie twijfel ik tussen 0 en -1. -1 als we dit niet willen op de FP.
De tweede reactie van de eerste poster, mkools24 in 'nieuws: CentOS begint met uitgeven 'rolling releases'', ik betrap mijzelf op wat sympathie voor de persoon, spreekt zelf over sarcasme wat ikzelf ironie zou noemen. Ook geen -1. Hij haalt de halve wereld erbij dus wat mij betreft een 0.
Het verschil van mening in deze drie posts geeft een inkijk in hoe de community de rolling update wijziging opvat, en dat is, technisch juist of niet, ook informatie. Zeker in een programmeurs community wordt technische juistheid zo'n sterke heilige graal dat er soms minder oog is voor het uitleggen aan en motiveren van een achterban voor een verandering. De drie reacties geven een inkijkje in acceptatie probleem in de community, helaas is ook dit informatie.
Om het bovenstaande wilde ik het toch even hier neerleggen. Feedback op de FP wringt, dat zie ik ook wel, maar heftige discussies moeten wel gevoerd kunnen worden, en technici zijn meestal geen neerlandici en vervallen als ze opgewonden worden in minder gepolijst taalgebruik.
Een escape is dat feedback op posters van reacties op de FP wordt afgekeurd, net als dat gebeurt bij reacties over taalkundige puntjes. Dat dwingt reacties ook meer om ontopic te blijven en met inhoudelijke argumenten te komen, die ik in alle drie de reacties mis. Een nettiquette zou kunnen zijn dat feedback via DM moet plaatsvinden. Een feedback is een onder vier ogen aangelegenheid, en hoort dus niet op de FP thuis (dus eigenlijk -1). By the way de nettiquette link in de Tweakers voorwaarden komt wel op de site, maar niet op de gewenste page.
(excuses voor het weer veel te lange verhaal

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Staat nu goed_David_ schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 23:20:
Het gaat daar niet helemaal lekker, elke post van mux krijgt +2 en +3 ...
Allemaal geen +2
Deze persoon viel me een tijdje gekeden al op, even history langs gegaan en werkelijk geen enkele nuttige reactie, meeste is (kinderachtige) spam en een paar reacties zijn al verwijderd.
De enige post die nuttig leek blijkt een copy/paste van precies dezelfde post die iemand een paar posts daarvoor maakte.
Kan iemand hier naar kijken?
Joe_P in 'nieuws: NASA lanceert Orion-capsule met succes'
Informatief zeker, maar deze krijgt (behalve van mij) enkelt spotlights.
+2.
Aardig dat mux verdere uitleg geeft, en dat kan informatief zijn, maar ik denk +1
OllieNL in 'nieuws: Tweaker bouwt pc in plank'
Deze moet onderzocht worden. Enai reageert op mkools24, maar idioot1234 vraagt zich dingen af in de ik-vorm. Of is het slechts lollig bedoeld?
[ Voor 59% gewijzigd door HMC op 06-12-2014 10:06 ]
Eat the bugs, live in a pod
Die 1e krijgt van mij ook een +2, aangezien het erg interessante informatie is. Het blijft echter wat wikipedia achtergrond informatie maar in een mooi jasje.HMC schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 09:47:
Joe_P in 'nieuws: NASA lanceert Orion-capsule met succes'
Informatief zeker, maar deze krijgt (behalve van mij) enkelt spotlights.
+2.
Aardig dat mux verdere uitleg geeft, en dat kan informatief zijn, maar ik denk +1
De 2e is voor mij een +2 waard omdat hij toch dieper ingaat op de techniek
Zoals nu met King's Quest.
Dezelfde reacties komen terug.
Dan weet ik echt niet hoe ik ze moet modden.
Velen zijn Deja vu, dus zou ik ze op 0 willen zetten.
Maar dat kan oneerlijk zijn.
Maar sommigen spammen slechts hun eerdere post op het nieuwere FP topic.
Edit:
Ik bedoel in zijn algemeenheid lijkt dit te gelden voor topics die 2x gemeld worden. Eerst video en dan topic, of andersom.
De first post in topic na de video van KQ. Die hebben we al gezien in het video-topic.
Edit 2: Daar zit ik hier geloof ik verkeerd mee.
[ Voor 28% gewijzigd door HMC op 06-12-2014 12:50 ]
--
segascope in 'reviews: LittleBigPlanet 3 - Doet zichzelf tekort'
Edgarz in 'nieuws: Tribunaal: Britse geheime dienst handelt niet in strijd met mensenrechten'
Geen +2
ro8in in 'reviews: The Crew: Goed concept, matige uitwerking'
Dit is al helemaal geen +2, hoort in GR + op de man spelen.
[ Voor 46% gewijzigd door _David_ op 06-12-2014 14:12 ]
Het is dat hij op de man speelt wat voor lagere score zorgt. Maar niet alles hoort in de GR. Hij geeft namelijk ook gewoon aan wat hij wel goede eigenschappen vindt. Ik vind het wel lastig aangezien het randje GR / FP is in mijn ogen._David_ schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:07:
ro8in in 'reviews: The Crew: Goed concept, matige uitwerking'
Dit is al helemaal geen +2, hoort in GR + op de man spelen.
imo hoort een deel van die reactie in GR maar het was gewoon +1 geweest als hij/zij niet op de man ging spelen.Ircghost schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 17:04:
[...]
Het is dat hij op de man speelt wat voor lagere score zorgt. Maar niet alles hoort in de GR. Hij geeft namelijk ook gewoon aan wat hij wel goede eigenschappen vindt. Ik vind het wel lastig aangezien het randje GR / FP is in mijn ogen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Een +2 had hij nooit gekregen met de huidige opmaak en simpele opsomming. Maar een +1 had nog net wel gekund zonder zijn op de man opmerking.botoo schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 17:11:
Met 'argumenten' als 'Jurian moet weer lekker gewoon fifa gaan spelen' stuur je wmb de hele reactie naar de haringkelder. Zonder die toevoeging zou het best wel op een +1 mogen eindigen en mss wel op +2 als je meerekent dat de redactie zelf ook redactioneel inhoudelijk reageert op de fp (en daarmee zelf ook GR negeert).
Reactie lijkt mij verder vrij goed. Ik ken het spel niet, en ik vind zijn reactie daardoor vrij informatief.
[ Voor 86% gewijzigd door HMC op 06-12-2014 20:00 . Reden: De bedoelde reactie ]
[ Voor 94% gewijzigd door HMC op 06-12-2014 20:00 . Reden: dubbel, verkeerde knop ]
Maar blijft verder informatieve post. Voor mij althans.
Heb 'em op +1 gezet na hier gelezen te hebben, maar ik kan +2 zeker waarderen.
Edit:
HMC in 'nieuws: Franse providers moeten The Pirate Bay inclusief proxies blokkeren'
Omdat je de reactie op je eigen reactie niet kan modden vond ik het wel zo netjes om even te vermelden dat ik het ermee eens was. Ik besef tijdens het tikken van die simpele "Agreed." al, dat dat off is, en die score zou ik dan ook moeten hebben.
HMC in 'nieuws: 'Organisaties beginnen kort geding tegen overheid om bewaarplicht''
LOL. Ik zwengel een discussie aan, waar men op ingaat en het grotendeels met mij eens is, en allen krijgen +1, behalve ik.
Of alles op 0, of alles op +1.
[ Voor 72% gewijzigd door HMC op 07-12-2014 08:21 . Reden: mismods ]
Nee inderdaad niet. Het zou zelfs meer iets voor GR kunnen zijn. Ik heb een +1 gezet.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ircghost in 'nieuws: OnePlus ontkent gerepareerde toestellen als nieuw uit te leveren'
En
Ircghost in 'nieuws: OnePlus ontkent gerepareerde toestellen als nieuw uit te leveren'
Beetje jammer van de minnetjes zo..
Maar waarom in je reactie klagen als je de juiste plek wel weet te vinden?
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Die eerste post die je aandraagt moet ik nog even beter bekijken maar de tweede vind ik geen hoogvlieger hoor. Als je op basis van een soort gut feeling iemand een zeikerd noemt zonder echte duidelijke onderbouwing kan ik mij de score die je krijgt wel voorstellen.Ircghost schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:40:
Ik kan niet zien hoeveel reacties, maar lekkere meningmods op mij:
...
Beetje jammer van de minnetjes zo..
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Verwijderd
De tweede heeft nog klein zetje nodig naar -1.
Dit is een aanval op de man:
En deze manier van argumenteren is ook onwenselijkIk heb het hele verhaal gelezen maar voor zover ik kan inschatten is hij gewoon een zeikerd.
De andere post staat ook terecht op 0.Als je ook kijkt naar zijn schrijfstijl heb ik er niet heel veel vertrouwen in dat dit een serieus iemand is.
Die voegt in mijn optiek niets toe,
Ik denk dat een 0 hier wel een goede eindscore is.
Ik had eerst geklaagd en toen pas bedacht dat er een forum voor is. Daarna vergeten m'n reactie weer terug te zetten. Mijn fout[b][message=43367708,noline]
Maar waarom in je reactie klagen als je de juiste plek wel weet te vinden?
Echt +3? Eigenlijk is het niet eens on-topic.
Hoewel ik de informatie wel een leuk 'weetje' vind, vind ik het eerder +1.
Geen +2: ATS in 'nieuws: Rechter: UberPOP-taxidienst blijft verboden'
Jeoh in 'nieuws: Rechter: UberPOP-taxidienst blijft verboden'
pietje63 in 'nieuws: Rechter: UberPOP-taxidienst blijft verboden'
[ Voor 35% gewijzigd door Migrator op 08-12-2014 11:06 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.

edit: had even niet gezien dat hij hierboven ook al genoemd werd
[ Voor 13% gewijzigd door Daantjeeuh op 08-12-2014 11:41 ]
almar in 'nieuws: Neelie Kroes moet start-ups naar Nederland halen - update'
Geen +2
[ Voor 33% gewijzigd door _David_ op 08-12-2014 12:10 ]
Verwijderd
Want ik heb berichten geschreven die negatief zijn beoordeeld, maar begrijp niet waarom.
Deze 3 berichten, gaan over feitelijk handelen van een man, en plaatsen dat tegenover wat hij zegt. Ze schetsen daarmee een schijnbare discrepantie tussen wat dhr. Zegt en doet,
Alleen ik zie niet hoe dat ongewenst is.
Verwijderd in 'nieuws: Telegram levert per dag 1 miljard berichten af'
Hoe kan ik deze posts, inhoudelijk of qua toonzetting verbeteren dat ze wel [+1] ontopic zijn, of inhoud toevoegen[+2]?
Ik denk niet dat je helemaal begrijpt hoe mijn bericht bedoeld is. Ik heb het over de schrijver van de link waar naar gerefereerd wordt. Niet over de user met wie ik discuseer.Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:16:
[...]
De tweede heeft nog klein zetje nodig naar -1.
Dit is een aanval op de man:
[...]
En deze manier van argumenteren is ook onwenselijk
[...]
De andere post staat ook terecht op 0.
Die voegt in mijn optiek niets toe,
If anything, die user speelt mij wel op de man door te zeggen: blijkbaar kan ik beter lezen dan jij.
Mijn tweede bericht is binnen de rest van de berichten onder dat artikel in mijn ogen prima ontopic. Het is negatief, akkoord, maar niet off topic.
Die berichten horen helemaal niet op -1 te staan. Ik weet alleen zo gauw niet of het 0 of +1 waard is.. dat laat ik aan iemand anders (?). Je formatting is trouwens wel een beetje vervelend om te lezen, misschien vandaar de -1's...Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:13:
Kan iemand mij helpen?
Want ik heb berichten geschreven die negatief zijn beoordeeld, maar begrijp niet waarom.
Deze 3 berichten, gaan over feitelijk handelen van een man, en plaatsen dat tegenover wat hij zegt. Ze schetsen daarmee een schijnbare discrepantie tussen wat dhr. Zegt en doet,
Hoe kan ik deze posts, inhoudelijk of qua toonzetting verbeteren dat ze wel [+1] ontopic zijn, of inhoud toevoegen[+2]?
Je krijgt -1 omdat je niet de populaire mening verkondigtVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:13:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb ze allemaal +1 gegeven
Gulle gevers die +3 hebben gegeven hiervoor. Reactie is ouder dan 48 uur, dus ik kan er zelf niets aan doen; dit is zeker geen +3 waard.
Deze staat inmiddels op +1.Jolke schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:48:
Panama in 'nieuws: Ssd's bereiken twee petabyte aan schrijfacties bij duurtest'
Gulle gevers die +3 hebben gegeven hiervoor. Reactie is ouder dan 48 uur, dus ik kan er zelf niets aan doen; dit is zeker geen +3 waard.
t-force in 'reviews: De nieuwste ssd's: Samsungs 850 Evo en de concurrentie'
Beiden geen +3 imho... ik geef respectievelijk +1 en +2.
Virussen? Scan ze hier!
Allemachtig, 27 reacties op +2 en zelfs 10 op +3. Ik ga ze niet stuk voor stuk linken maar daar zitten wel de nodige mismods en/of meningmods tussen.
En voor wie er geen genoeg van krijgen zijn er hier ook nog wel wat te halen:
nieuws: Staat betaalt 33,5 miljoen euro aan Stichting de Thuiskopie na schikking
[ Voor 34% gewijzigd door Tribits op 09-12-2014 03:04 ]
Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Verwijderd
Kan deze niet door een powermod gecorrigeerd worden?Tribits schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 02:56:
En voor wie er geen genoeg van krijgen zijn er hier ook nog wel wat te halen:
nieuws: Staat betaalt 33,5 miljoen euro aan Stichting de Thuiskopie na schikking
Zaken als
Het gaat hier om een instantie die specifiek voor de uitvoering van de wet in het leven is geroepen. Die volkomen transparant is. En waarbij de rechter heeft besloten dat de staat inderdaad het zaakje niet had mogen bevriezen.belastingbetaler even 33 miljoen Eurouit de zak gekloptt door een frauduleuze instantie die in de eerste plaats niet hoort te bestaan
Niks frauduleus, niks hoort niet te bestaan, en niks uit de zak geklopt. Dit soort populisme is geen +3 waard. Het is zelfs geen +1 waard. Claims van fraude moet je kunnen onderbouwen, anders is het niet meer dan een -1 waard.
calvinturbo in 'plan: Development-round-up - Iteratie #61'
Alsof hij niet goed genoeg weet dat wat Chrome doet ook geen standaard is...
Veel slechte moderaties op dit artikel, IMHO +1
basst85 in 'nieuws: Betaalsysteem iDeal ligt plat door storing'\
Gewoon een linkje is echt geen +3 waard, slechte moderators
Recon24 in 'video: Verken de werelden van No Man's Sky'
---
Modque is weer een stuk leger, wie maakt me los door het af te maken (in de oudere sector dan):P
[ Voor 9% gewijzigd door Ircghost op 09-12-2014 14:51 ]
crackletinned opent hier openlijk de aanval op elke vorm van religie. Lijkt me dat dit behoorlijk tegen het zere been kan schoppen van mensen en is imo daarmee een flame/hate post. Een 0 zou ik nog kunnen indenken, een -1 zou ik beter gepast vinden... een +1 vind ik erg hoog hier voor. Die zou ik wel gepast kunnen vinden met een statement als "vind ik persoonlijk onzin" in plaats van "is onzin"
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Geen +2, onzin reactie
Ik vind zijn "aanval" op de Noord Koreanen anders ook echt zwwar storend en bevooroordeeld. Ik zou bijna willen vragen hoeveel hij er kent.
Inderdaad lompe reactie.
Verwijderd
Inderdaad doet hij het weer, en merk jij het weer.
Get off his tail!
Dat het over BB gaat "deze keer", is inderdaad typerend, maar zo'n slechte reactie is het niet.
Een -1? Gevalletje mening-modden van jouw kant misschien?Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:18:
Niet weer he... : 3x3 in 'nieuws: HTC brengt medio januari Desire 620 voor 249 euro op de markt' -1 gegeven weer eens een bericht over BB waar het niet thuishoort, nu weer over een tijdelijke actie.
Het is een hele dikke 0. Meer niet.
Verwijderd
Het is ongewenst om in elk topic over een ander OS te gaan spammen zoals bepaalde BB fanboys doen. De vergelijking slaat sowieso nergens op. Jij als BB fan zult dat vast anders zien.itsyaboy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:54:
[...]
Een -1? Gevalletje mening-modden van jouw kant misschien?
Het is een hele dikke 0. Meer niet.
Virussen? Scan ze hier!
Jij vindt het ongewenst als iemand anders bepaalde vergelijkingen maakt. Betekent niet gelijk dat het ongewenst is voor iedereen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:01:
[...]
Het is ongewenst om in elk topic over een ander OS te gaan spammen zoals bepaalde BB fanboys doen. De vergelijking slaat sowieso nergens op. Jij als BB fan zult dat vast anders zien.
Zoals ik eerder zei: die post heb ik een 0 gegeven: off-topic. Oftewel, ik ben dus geen direct voorstander van de oorspronkelijke post.
Verder kan je inderdaad stellen dat ik een BlackBerry fan ben. Dit maakt mij echter geen fanboy. Ik heb zelf ook de nodige kritiek op BlackBerry en ik word er ook moe van als 3x3 gaat zitten spammen met BlackBerry vergelijkingen. Ik denk eigenlijk dat een discussie gewenst is. Is het nou wel of niet wenselijk dat mensen in een nieuws-artikel over product A, beginnen over product B? Of het nou Apple, Android, BlackBerry of Windows phone (of straks hopelijk Ubuntu phone, Sailfish.. etc etc) is.. Soms voegt het wat toe, soms is het ronduit vermoeiend. Desondanks zie ik er geen -1 in.
Ook valt het mij op dat jij in jouw enthousiasme vaak slechts 1 kant belicht van een kwestie. Want wat doe jij met al die reacties op BlackBerry nieuws-artikelen die een ander platform toelichten als vergelijkingsmateriaal? Dat kan wederom gezien worden als een toevoeging voor de discussie, of gewoon als vermoeiend.
Verwijderd
Offtopic: ja, dus een 0. Echt ongewenst (dus -1) kan ik het niet noemen.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
_David_ schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:16:
Er zijn ondertussen meerdere mensen die steeds zitten te spam over BB, vreselijk irritant.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 16:31 ]
Kom bijvoorbeeld met een richtlijn waarin vergelijkende reacties gestandaardiseerd (en dus onderbouwd) beoordeeld kunnen worden op het feit of de individuele reactie nou wel of niet bijdraagt aan de discussie.
En wees dan vooral consistent. Je hebt er wel een handje van om alleen de BlackBerry fanboys eruit te halen, maar er zijn genoeg andere fanboys.
Geen +3, geen idee trouwens of iedereen dit nog kan modden. (48 uur limiet)
Virussen? Scan ze hier!
Als daar nog een Pro of Powermod een 0 of -1 tegenaan gooit .....
[ Voor 34% gewijzigd door TheCapK op 09-12-2014 16:49 ]
Zoniet dan hardcore op 0 of +1
Damnit, inderdaad al +48 uur.
[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 09-12-2014 16:52 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 16:53 ]
[ Voor 15% gewijzigd door pcgek op 09-12-2014 17:00 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Geen +2, wat belachelijk dat dit +2 krijgt, begint hier soms steeds meer te lijken op nujij
drdelta in 'nieuws: Zweedse Politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline - update'
Ook geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Zweedse Politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline - update'
Imo geen +3
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 09-12-2014 23:00 ]
Die eerste 2 staan op +1, waarvan die laatste zelfs wel naar 0 mij imho. Ik vind zijn statement inhoudelijk compleet onjuist en heb hem ook verteld waarom._David_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:59:
WoutervOorschot in 'nieuws: Zweedse Politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline - update'
Geen +2, wat belachelijk dat dit +2 krijgt, begint hier soms steeds meer te lijken op nujij
drdelta in 'nieuws: Zweedse Politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline - update'
Ook geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Zweedse Politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline - update'
Imo geen +3
Die laatste ga je nooit naar beneden krijgen zonder fixering, en dat is toch wel nodig bij zo'n bericht dat puur is geschreven uit misplaatste kennis ("artiesten moeten maar een ander 'echt' beroep kiezen") en onderbuik gevoelens.
Die 1e staat ondertussen alweer op +2Ircghost schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:14:
[...]
Die eerste 2 staan op +1, waarvan die laatste zelfs wel naar 0 mij imho. Ik vind zijn statement inhoudelijk compleet onjuist en heb hem ook verteld waarom.
Die laatste ga je nooit naar beneden krijgen zonder fixering, en dat is toch wel nodig bij zo'n bericht dat puur is geschreven uit misplaatste kennis ("artiesten moeten maar een ander 'echt' beroep kiezen") en onderbuik gevoelens.

En die laatste gaat inderdaad nooit meer van +3 af als hij niet gefixeerd wordt, 119x +3

Maar ja het gaat weer over downloaden he.
[ Voor 11% gewijzigd door _David_ op 10-12-2014 00:17 ]
Geen +2, maar een 0, totaal offtopic.
Pyrone89 in 'nieuws: Zweedse Politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline - update'
Geen +3, een +1 lijkt me wel voldoende.
loki504 in 'nieuws: Zweedse Politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline - update'
Geen +2, een +1 lijkt me wel voldoende
Geen +2, een +1 lijkt me wel voldoende
Virussen? Scan ze hier!
pkleingu2 in 'nieuws: Microsoft hint op abonnementenmodel voor Windows 10'
Zouden beide een -1 moeten zijn, en zeker geen +1. Voegen niks aan het onderwerp toe.
Verwijderd
Al is het niet erg onderbouwd, en zou ik het zelf niet doenLoller1 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:22:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft hint op abonnementenmodel voor Windows 10'
pkleingu2 in 'nieuws: Microsoft hint op abonnementenmodel voor Windows 10'
Zouden beide een -1 moeten zijn, en zeker geen +1. Voegen niks aan het onderwerp toe.
Een discussie op deze manier vebreden lijkt mij niet per definitie ongewenst.
Het is geen toevoeging aan het topic. Als ik de tekst lees die ik te zien krijg als ik boven "-1" ga staan, dan maken beide reacties daar aanspraak op. Ik ben benieuwd of gebruikers ook een +1 krijgen als we dit zouden doen in een Linux topic en posten "Dan maar naar Windows!"Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:32:
[...]
Al is het niet erg onderbouwd, en zou ik het zelf niet doen
Een discussie op deze manier vebreden lijkt mij niet per definitie ongewenst.
Dit is ongewenst.
Nee, het is niet ongewenst, het is hoogstens gewoon offtopic/overbodig. Er staat niets beledigends of vervelends in. Ik zie niet in waarom je geen alternatief OS zou mogen noemen.Loller1 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:40:
[...]
Het is geen toevoeging aan het topic. Als ik de tekst lees die ik te zien krijg als ik boven "-1" ga staan, dan maken beide reacties daar aanspraak op. Ik ben benieuwd of gebruikers ook een +1 krijgen als we dit zouden doen in een Linux topic en posten "Dan maar naar Windows!"
Dit is ongewenst.
Loller1 in 'nieuws: Afbeeldingen van Meizu-telefoon met full-hd-scherm van 4,6" komen online'RoD schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:44:
[...]
Nee, het is niet ongewenst, het is hoogstens gewoon offtopic/overbodig. Er staat niets beledigends of vervelends in. Ik zie niet in waarom je geen alternatief OS zou mogen noemen.
Zou minstens een 0 moeten zijn dan.
Bewijst maar weer mijn punt. Op een Windows artikel reageren met "Dan maar naar Linux" mag wel, maar op een Linux artikel hetzelfde doen met Windows. Naha -> -1.
Is het ook. Die reactie staat er nog maar net.Loller1 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:01:
[...]
Loller1 in 'nieuws: Afbeeldingen van Meizu-telefoon met full-hd-scherm van 4,6" komen online'
Zou minstens een 0 moeten zijn dan.
Ja, want een N=1 is natuurlijk een accurate representatie van de werkelijkheidBewijst maar weer mijn punt. Op een Windows artikel reageren met "Dan maar naar Linux" mag wel, maar op een Linux artikel hetzelfde doen met Windows. Naha -> -1.

Schoolmeester, mag op -1.
De +2 en +3 gevers willen kennelijk graag hun moderatierechten inleveren denk ik?
Virussen? Scan ze hier!
Die had ik inderdaad vanmorgen ookal een -1 gegeven, maar daar komt die maar niet op aan.wildhagen schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:52:
blobber in 'nieuws: Zweden: veel servers in beslag genomen bij Pirate Bay-inval - update'
Schoolmeester, mag op -1.
De +2 en +3 gevers willen kennelijk graag hun moderatierechten inleveren denk ik?
Hij heeft nog een paar zetjes nodig voor hij weer op -1 staat.
Virussen? Scan ze hier!
Ik hoop dat jullie in de nieuwe mod-schemes die eraan zitten te komen zoiets weer meenemen.
Totaal geen schoolmeester. Gewoon lollig.
Heb er zelf ook een -1 aan gehangen. Zie de humor er niet van in ('t is gewoon flauw, al is het imo geen echte schoolmeester) en ik wil niet dat soort reacties lezen. De huidige 0 kan ik mee leven. +1 voor dit soort 'grappig' ben ik het absoluut niet mee eens.
[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 10-12-2014 17:23 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
markiebiboy in 'nieuws: Zweedse politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline - update'
En dan heeft ook nog iemand dit een +2 gegeven...
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]