Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.683 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat moet je meer lezen als reacties die alleen maar onjuistheden bevatten :) In elk geval zijn onjuistheden wel reden voor punt(en) aftrek en inderdaad een +2 voor een reactie met feitelijke onjuistheden erin is wat teveel van het goede. Een 0/+1 lijkt me beter.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Maar dat staat er niet, dan zou er moeten staan: "reacties die uitsluitend uit feitelijke onjuistheden bestaan", of "reacties die feitelijk onjuist zijn". Zoals het er nu staat zou je een +3 reactie een 0 mogen geven als er ook maar één ding in staat dat feitelijk onjuist is bewezen door (meerdere) andere betrouwbaardere bron(nen). Nu zou ik dat zelf niet zo snel doen, maar hoger dan een +1 zou ik in dergelijke gevallen ook zelden geven.

Maar als dat dus niet is wat jullie willen is het misschien een idee om de mod faq een kleine update te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Probeer dat maar niet. Ook al zijn het feiten die fout zijn. Wordt er gelijk begonnen "maar dat vind jij". Nee. Dat zijn feiten, groot verschil. Is al pagina of 2 eerder discussie over geweest.
Als een +3 fouten heeft die gewoon feitelijke onjuistheden hebben. Dan haal ik er zelf een punt af per fout. Zo kom ik snel op een redelijke score.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

GlowMouse schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 03:37:
Deze reactie is een feitelijk onjuiste constatering. Slechts één vóórstemmer was lobbyist (Wheeler), terwijl een tegenstemmer bij Verizon heeft gewerkt (Pai). Hij stat nu op +2, en dat lijkt me een erg hoge score.
Lijkt me gewoon een +1 toch? Als je het onjuist vindt, kun je daaronder inhoudelijk reageren waarom precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Gewoon een +1, het is misschien een wat grove aanname maar gezien de discussies omtrent het onderwerp is er genoeg spelingsruimte in de meningen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een topic waar er 1 met alleen maar -1 aan het strooien is.
nieuws: Apple experimenteert met kortingscodes voor in-app aankopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Alle reacties op de drie artikelen hierboven staan op dit moment op de goede score, maar iemand moet idd wel even kijken naar al die -1's

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb even het meeste nog een score gegeven dus ze staan nu stevig. Nu wachten op een powermod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Die staat uit.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Hah ik dacht ik kijk eens op het forum of het bij andere mensen ook opvalt dat bij sommige nieuws posts ALLE comments met meerdere keren -1 gemodereerd werden, blijkt dat het geen alleenstaande gevallen zijn. Best lullig... hier is zo nog een voorbeeld ....

nieuws: Sony introduceert Cyber-shot RX100 III

Niet dat ik met de score inzit maar als je dan iets ontopic probeert te posten lijkt het wel of het niet geapprecieerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad veel onzinnige -1's, duidelijk iemand die niet kan omgaan met de modrechten. Heb ze even op +1 gezet, de meeste dan sommige staan nog op 0 als die 2x0 hebben gekregen :).

Heeft nog een 0 nodig: Verwijderd in 'nieuws: Sony introduceert Cyber-shot RX100 III'
prOnorama2 in 'nieuws: Sony introduceert Cyber-shot RX100 III'
Verwijderd in 'nieuws: Sony introduceert Cyber-shot RX100 III'
Plekuz in 'nieuws: Sony introduceert Cyber-shot RX100 III'

+1 nodig:
Venator in 'nieuws: Sony introduceert Cyber-shot RX100 III'

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Inrage schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:16:
Hah ik dacht ik kijk eens op het forum of het bij andere mensen ook opvalt dat bij sommige nieuws posts ALLE comments met meerdere keren -1 gemodereerd werden, blijkt dat het geen alleenstaande gevallen zijn. Best lullig... hier is zo nog een voorbeeld ....

nieuws: Sony introduceert Cyber-shot RX100 III

Niet dat ik met de score inzit maar als je dan iets ontopic probeert te posten lijkt het wel of het niet geapprecieerd wordt...
Heb elk bericht daar even gemod, staat nu weer goed :)

---
Totaal niet belangrijk wat ik heb maar 1 moderatie ontvangen (gok ik), maar wel grappig dat ik een +1 krijg voor een bericht dat ik expliciet begin met; geheel off-topic :+

[ Voor 19% gewijzigd door Ircghost op 16-05-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Was nog steeds dezelfde persoon. Dirk heeft daar afdoende mee afgerekend.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Jup, we moeten alleen dus nog af en toe wat schade repareren waar er gemod is door die persoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen +2, max +1. Heb zelf een 0 gegeven omdat het een quote is zonder bronvermelding in het Engels. sjongenelen in 'nieuws: Ontwikkelaar Adblock Plus: hoog geheugengebruik komt mede door bug in Firefox'

Geen +2 ziet niet op de inhoud van het nieuwsartikel. Komt sowieso bij elk advertentie (blocker) nieuwsbericht wel ter sprake.
Richh in 'nieuws: Ontwikkelaar Adblock Plus: hoog geheugengebruik komt mede door bug in Firefox'

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaat nergens op: tofus in 'nieuws: Nederlandse rechter: bitcoin is geen geld maar ruilmiddel' Gebruiker voegt sowieso niets toe.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:27

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

paulthe1st in 'nieuws: Rusland overweegt blokkade sociale media'

Staat op +3. Ik denk dat dat niet helemaal correct is :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, idd, een 0 lijkt me wel afdoende ja.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Oud-iPhonegebruikster klaagt Apple aan om berichten die niet aankomen'

In zijn huidige vorm lijkt een +2 me wat overdreven, 0 is beter imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:56:
Geen +2, max +1. Heb zelf een 0 gegeven omdat het een quote is zonder bronvermelding in het Engels. sjongenelen in 'nieuws: Ontwikkelaar Adblock Plus: hoog geheugengebruik komt mede door bug in Firefox'

Geen +2 ziet niet op de inhoud van het nieuwsartikel. Komt sowieso bij elk advertentie (blocker) nieuwsbericht wel ter sprake.
Richh in 'nieuws: Ontwikkelaar Adblock Plus: hoog geheugengebruik komt mede door bug in Firefox'
Beiden een 0 is goed. De eerste omdat hij in het Engels is en de tweede omdat het toch wel als off-topic kan worden beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Loller1 in 'nieuws: Google verlengt ondersteuning Chrome OS tot vijf jaar'
Wat zeg ik hier fout? Het wordt zo geadverteerd, geen vreemde conclusie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Chrome OS is natuurlijk geen Browser. Chrome is de Browser en C OS is een OS gebaseerd op die browser.
Dan nog is een -1 compleet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Moet deze perse een -1 krijgen? Verwijderd in 'nieuws: Apple en Google stoppen onderlinge rechtszaken omtrent patentinbreuk'
Ik kan me zijn scepsis wel voorstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het een beetje een fipo, zeker omdat-ie het ook nog eens binnen een minuut na de newspost post, kan-ie onmogelijk het hele artikel hebben doorgelezen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

botoo

💀 too old to die young

Het is geen bijster nuttige reactie maar met een 0 is 'ie imho netjes.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Hij zal vast niet het hele artikel gelezen hebben maar alleen de titel kan soms genoeg zijn om zo'n gedachte te krijgen, en in zijn geval ook te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
edit: verkeerd topic

[ Voor 101% gewijzigd door sprankel op 17-05-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Voor commentaar op het mod systeem moet je hier zijn: Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat -1's nodig: Verwijderd in 'nieuws: OnePlus: One-smartphone wordt verkocht tegen kostprijs' Gebruiker is in bijna elke post wel aan het zeuren dat Android niks is. De post kan ook worden opgevat als een troll, het nieuwsbericht gaat namelijk over een Android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Als ik hem mod naar dit bericht, is het een 0. Hij geeft gewoon zn mening. Als we iedereen gaan modden naar zijn/haar post history ben je wel even bezig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:34:
Als ik hem mod naar dit bericht, is het een 0. Hij geeft gewoon zn mening. Als we iedereen gaan modden naar zijn/haar post history ben je wel even bezig.
Anders lees je verder door dan 1 post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ok:
Ik heb momenteel een BlackBerry Z10, en BlackBerry OS 10 vind ik echt geweldig, de hele bediening, hele manier van werken, settings, mogelijkheden zonder voor elk klein ding een app te hoeven downloaden.

Beantwoord dat je vraag waarom ik Android een bagger OS vind? ik heb nooit met Windows Phone gewerkt. maar erger dan Android zal het vast niet zijn.
totaal geen -1. Hij geeft een mening. Helaas staat de android fanboy brigade gelijk weer klaar
IK hoef geen 100.000de apps op mijn telefoon van allemaal onbekende developers, ik kan je de apps die ik heb gedownload zo opnoemen., en daar van gebruik ik er niet al te veel.

Ik gebruik mijn telefoon om productiviteit ook al is het prive gebruik, niet om te gamen of films te kijken.

Wat ik bedoel kwa instellingen is dat je je bij Android rot zit te zoeken naar instellingen, het zit niet logisch in elkaar alles staat op verschillende plekken waar door je moet zoeken als je wat wilt aanpassen.
Bij BlackBerry, en ook bij iOS zit alles netjes in een settings menu, zonder 100.000de sub menu's waar weer allemaal uitklap schermpje zijn.
Gewoon simpel, makkelijk.

Zoals ik zei, Windows Phone ken ik niet..maar Android vind ik regelrechte ramp om het zo maar te zeggen, vanaf 1.x vind ik het al een ramp en bij 4.4 is het nog steeds een ramp.
See above

Sorry, hij geeft gewoon aan dat hij Android een rot OS vind (wat voor veel mensen gewoon zo is). Mensen vragen waarom, hij geeft antwoord. Is dat gelijk een reden voor -1? Vind het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Heb de persoon die dat deed ondertussen aangeschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

In nieuws: Nederlanders kopen minder tablets en meer laptops wordt TMC wel erg zwaar afgeserveerd door -1 modders, imho beslist onterecht.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Allemaal op 0 gezet, discussie gaat echt totaal nergens over.

Behalve

TMC in 'nieuws: Nederlanders kopen minder tablets en meer laptops'

is een 0, met mod gezeik. Dus een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:22
heb er een paar naar 0 gezet van TMC, -1 is in veel gevallen onterecht, hoewel de discussie wel erg ontspoord en meer een welles nietes spelletje wordt...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het grappige is die MelvinV2 TMC van fanboyism beschuldigd terwijl TMC daar geen woord over rept en MelvinV2 juist in een ander bericht Apple loopt te bashen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 19-05-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Maar het is wel zo dat TMC over de argumenten van de ander heen leest en dan vraagt om argumenten. Dan kan ik me de wrevel wel indenken waardoor de score lager uitpakt voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ze zijn in ieder geval alle twee een beetje flauw en kortzichtig bezig, discussieren om het discussieren zegmaar. Heb lage scores uitgedeeld in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En ach, als je dan nog modgezeik gaat plaatsen. En vooral andere mensen die met argumenten komen gaat wegwuiven "ja maar dat bedoel ik nieeet!" dan zet je jezelf een beetje voor paal :) Allemaal 0 gegeven behalve de modgezeur, die een -1 (zoals het hoort)

BeBruno in 'nieuws: Eerste gedeeltelijk 3d-geprinte brailletelefoon verkrijgbaar'

is dat geen 0?

Opmerkingen als:
e functionaliteit die de telefoon biedt, is veel te beperkt. Alternatieven (zoals o.a. iPhone)
is geen alternatief. het gaat hier om een brailletelefoon. Iphone is dat niet.
Stel je zelf eens voor dat je de hierboven gepresenteerde telefoon moest inwisselen voor je eigen smartphone, ookal kost die laatste 10 keer meer.
Daar gaat het ook totaal niet om..

het lijkt alsof de persoon de telefoon wil bashen omdat het geen smartphone is, en daarmee de doelgroep (blinden) compleet vergeet.

[ Voor 60% gewijzigd door corset op 20-05-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
netjes boosted +1 gegeven. Staat nu op +1 ook gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Thanks.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
np. mods stonden toch raar bij dat artikel. Heb deze nu aangepast, en ga even door de rest bladeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Gewoon een +1 inderdaad. Je post staat daar nu vrij stevig op.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Sleep0rz in "Wachtwoorden iTunes-gebruikers blijken relatief eenvoudig te onderscheppen"
Maar, als ik jou was zou ik lekker mijn koppie in 't zand houden en op je knietjes naar de Grote Apple bidden en vooral niet zelf nadenken, net als de rest van je Applekudde.
Ik weet niet hoor, maar ik vind dit nogal een directe aanval op iAmRenzo die hem simpelweg vraagt om zijn zeer stellige beweringen te onderbouwen. Volgens mij hoort dit gewoon op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

nieuws: Microsoft introduceert Surface Pro 3
Het barst hier van de meningmods. Erg negatieve reacties krijgen -1 terwijl een 0 vaak beter op zijn plaats is. En verder staan veel positieve reacties op +2. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Nee inderdaad niet. Toch tel ik 14x een +3. Hier mag wel even naar gekeken worden imho. De post is inmiddels op de +1 uitgekomen.

Voor onderstaande post is +3 en +2 ook te hoog;
Artimunor in 'nieuws: Google geeft Google+-app 'automatische verhalen' en nieuwe interface'

Er lijkt veel op mening of "mee eens" te worden gemod bij dat topic zoals je de laatste tijd helaas vaak ziet.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 21-05-2014 08:19 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:24
plan: HP en Tweakers geven vijf Pavilion 11 x360-laptops weg

Al die reacties dat de link naar het topic het niet deed (vanmorgen de eerste 10 minuten ofzo), dat kan toch allemaal op -1 geveegd worden ? Dergelijke feedback hoort hier in een topic, niet onder een artikel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Carpento schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:15:
plan: HP en Tweakers geven vijf Pavilion 11 x360-laptops weg

Al die reacties dat de link naar het topic het niet deed (vanmorgen de eerste 10 minuten ofzo), dat kan toch allemaal op -1 geveegd worden ? Dergelijke feedback hoort hier in een topic, niet onder een artikel :?
Een plan mag soepeler gemod worden. Een -1 lijkt me (zeker voor de eerste reactie) zwaar overdreven.
De redactie reageert er tenslotte ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het is ook niet slecht bedoeld en allemaal binnen 5 minuten, dus een 0 voor dat soort reacties vind ik wel prima.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sfynx in 'nieuws: Wetenschappers kunnen 'rijstkorrel'-implantaat in lichaam draadloos opladen'

Iets (veels) teveel mening mods.. is een 0 of +1, maar zeker geen +2

Bovenstaande (van Calvin) +1 gemod

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 21-05-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde die net komen melden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41
Jortsteen2000 in 'nieuws: Google laat Chrome OS-gebruikers web-apps bundelen in mappen'

Hij scoort al 40 -1's, maar wat mij betreft is dit een -2 om duidelijk te maken dat dit soort reacties niet getolereerd worden.

Veel te laat zie ik. Is al gemeld. :X

[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 21-05-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
kiang in 'nieuws: Fairphone komt in 2015 met nieuwe 'eerlijke' smartphone'

Deze reactie is een grote ad hominem met maar weinig inhoudelijke tegenargumenten en hoort daarom natuurlijk niet op +2 te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
evEndzhar schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:59:
kiang in 'nieuws: Fairphone komt in 2015 met nieuwe 'eerlijke' smartphone'

Deze reactie is een grote ad hominem met maar weinig inhoudelijke tegenargumenten en hoort daarom natuurlijk niet op +2 te staan.
Ik geef het gewoon een -1. Wat een onzinnige aanval is dit zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik kom niet verder dan -1 gezien het op de man spelen met 'domme opmerking' en 'opmerkingen zijn van nog lager niveau'.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:38
qlum in 'nieuws: Google: advertenties op Glass en thermostaten behoren tot de mogelijkheid'

Deze van mij is nu niet echt +2 waardig, ben hier een tijdje niet geweest maar goed dit is een +1 at most:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+1 gegeven. De hogere gevers zijn adblock fankids denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

qlum schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:13:
qlum in 'nieuws: Google: advertenties op Glass en thermostaten behoren tot de mogelijkheid'

Deze van mij is nu niet echt +2 waardig, ben hier een tijdje niet geweest maar goed dit is een +1 at most:
Is inderdaad max +1 waard. De rest zijn mee eens moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Staat allemaal weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
BarôBarôZZa in 'nieuws: WikiLeaks: NSA luistert heel Afghanistan af' geen +3 lijkt mij. Wel interessant punt, en dat eerste deel bevestigd hij met een bron, maar dat tweede deel is puur speculatief. Dat het kan wil niet zeggen dat het ook gebeurt. Eerder een +2 dan lijkt me zo, misschien een +1 zelfs wel genoeg.

YopY in 'nieuws: WikiLeaks: NSA luistert heel Afghanistan af' geen +2

Sowieso redelijk wat mismods in dat artikel, maar dat zie je bijna altijd met politiek gevoelige onderwerpen hier op T.net.

Zou iemand trouwens nog even Kid Jansen in 'productreview: HP ZR2440w Zwart review door Kid Jansen' kunnen beoordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd in 'nieuws: Schuldeisers kunnen claims indienen bij faillissementsafwikkeling Mt. Gox'

Hoe is dit een +1? Gezeik over de posts en totaal off topic..
Kid Jansen schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:01:
BarôBarôZZa in 'nieuws: WikiLeaks: NSA luistert heel Afghanistan af' geen +3 lijkt mij. Wel interessant punt, en dat eerste deel bevestigd hij met een bron, maar dat tweede deel is puur speculatief. Dat het kan wil niet zeggen dat het ook gebeurt. Eerder een +2 dan lijkt me zo, misschien een +1 zelfs wel genoeg.

YopY in 'nieuws: WikiLeaks: NSA luistert heel Afghanistan af' geen +2

Sowieso redelijk wat mismods in dat artikel, maar dat zie je bijna altijd met politiek gevoelige onderwerpen hier op T.net.

Zou iemand trouwens nog even Kid Jansen in 'productreview: HP ZR2440w Zwart review door Kid Jansen' kunnen beoordelen?
Die eerste.. WTF 131x +3? Mismods gaan weer lekker vandaag!

[ Voor 64% gewijzigd door corset op 23-05-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

een powermod moet die eerste gaan vastzetten, die krijgen we nooit meer lager :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vind die nog wel +2 waard, ja het tweede deel is speculatief. Maar zegt wel exact wat deze ontwikkeling doet met mensen die daar wonen, vind het een belangrijk punt voor de discussie.
Gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ircghost schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:13:
[...]

Ik vind die nog wel +2 waard, ja het tweede deel is speculatief. Maar zegt wel exact wat deze ontwikkeling doet met mensen die daar wonen, vind het een belangrijk punt voor de discussie.

[...]

Gedaan
Vind ik aan de ene kant ook.. maar om het woord van een Ex drone bestuurder nou echt gelijk maar als feiten te nemen.. De bron is erg apart, dus ik zie een +1 ook als mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind een +2 nog wel kunnen, die heb ik hem dan ook gegeven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:15:
[...]

Vind ik aan de ene kant ook.. maar om het woord van een Ex drone bestuurder nou echt gelijk maar als feiten te nemen.. De bron is erg apart, dus ik zie een +1 ook als mogelijkheid.
Ik heb dat interview destijds ook gelezen in de nrc was het geloof ik, vond het behoorlijk geloofwaardig. Daarnast, wat kan een betere bron zijn dan een ex bestuurder in een geval zoals dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 19:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verkeerde topic :X

[ Voor 92% gewijzigd door Djesse8999 op 23-05-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dit eigenlijk een -1: DeEchteKwartel in 'nieuws: WikiLeaks: NSA luistert heel Afghanistan af' Slaat nergens op en geeft ook nog eens spoilers van een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zie er geen -1 in... dat er filmspoilers in staan is niet relevant, en dat het 'nergens op slaat' is weer geen valide reden voor een -1.

Een 0 lijkt me prima.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:57:
Ik zie er geen -1 in... dat er filmspoilers in staan is niet relevant, en dat het 'nergens op slaat' is weer geen valide reden voor een -1.

Een 0 lijkt me prima.
Wel relevant als je de film nog moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan nog is dat geen reden om een -1 uit te delen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:01:
Dan nog is dat geen reden om een -1 uit te delen.
Het is ongewenst om zomaar film spoilers te plaatsen zonder de correcte spoiler-tags.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jij vind dat ongewenst, dat is iets anders als het is ongewenst. Sowieso werken de spoiler-tags op de FP niet.

En hij geeft nota bene nog duidelijk aan dat er spoilers volgen, dus dat is gewoon netjes ook nog.

Geen reden voor een -1, een 0 is prima hier imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar verschillen we dus van mening :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dit is geen spoiler om maar te kunnen spoilen, dus nee, dit is niet ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
+2 is een score die best kan. Dat de reactie op een +3 blijft steken gaan we niets aan doen. Fixeren is alleen voor reacties die echt flink afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Google maakt web-app voor simulatie kwantumcomputer'

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lOWBwut3eAlLzoFC9eAIM35w/full.jpg

Seriously, 76x +3? Meer dan een 0 of, op zijn best, een uiterst krappe +1 zie ik er echt niet in.

Verwijderd in 'nieuws: Google maakt web-app voor simulatie kwantumcomputer'

+2 lijkt me beetje te hoog...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Och, relevante geintjes mogen op +1. En om het goede voorbeeld te geven heb ik hem daar ook maar op gefixeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

+1 is idd ok, maar een +3 (en ook de +2) leek me gewoon enigzins over de top :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-1 vind ik nog te hoog voor deze: Verwijderd in 'nieuws: Britse politie laat bestandszoekdienst FileCrop sluiten'

Deze staat op 0 moet naar -1: Zer0 in 'nieuws: Britse politie laat bestandszoekdienst FileCrop sluiten'

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:38
Ik weet niet wat er eerst stond maar wat er nu staat kan volgens mij gewoon op -1 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

johnkeates in 'nieuws: Iran wil sociale fotosite Instagram blokkeren'

Op de man spelend, kom niet verder dan een -1. Waarom dit +1, +2 en zelfs +3 (!) krijgt....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat hele bericht qua reacties is gewoon een grote rassen en relihaat bende. Echt zielig daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Jup, en is er daar ook een enorme hoeveelheid aan verschillende discussies. Volgens mij zijn er iets van 15 subdiscussies gaande. Erg moeilijk te beoordelen.
Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]