"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Rinzwind in 'nieuws: Microsoft graaft verloren exemplaren Atari 2600-game E.T. op'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Heb hem ook een 0 gegeven.pcgek schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:04:
Iemand die hier de grap van inziet? Heb hem zelf op een 0 en de +2 lijkt me toch echt wel wat te hoog.
Rinzwind in 'nieuws: Microsoft graaft verloren exemplaren Atari 2600-game E.T. op'
jpsch in 'nieuws: Microsoft graaft verloren exemplaren Atari 2600-game E.T. op'
Je kunt deze post zien als troll of grap maar in beide gevallen zou een +3 geen juiste score zijn.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
CykkVii in 'nieuws: Philips verkoopt audiovisuele tak aan gitaarfabrikant'
Ik kan niet zien hoe vaak en wie natuurlijk..
Saved by the buoyancy of citrus
Pseud0n in 'nieuws: Philips verkoopt audiovisuele tak aan gitaarfabrikant'
[ Voor 39% gewijzigd door pcgek op 28-04-2014 13:51 ]
Zoals deze van Wilbert is al weer te veel,die doet het 4 minuten later nog eens . Totaal overbodig,dus nu is het echt vervuiling.Krijgt van mij een -1
Wilbert de Vries in 'nieuws: Philips verkoopt audiovisuele tak aan gitaarfabrikant'
Daar hebben we dan de 5 minuten regel voor. Kan zijn dat Wilbert niet had gerefresht voor hij hem wegzette. Na meer dan 5 minuten is het een dubbelpost en dan mag ie op -1.pcgek schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:00:
Volgens mij valt het onder gedoogbeleid, heb er eerder ook wel veel in het afvalputje zien belanden.
Zoals deze van Wilbert is al weer te veel,die doet het 4 minuten later nog eens . Totaal overbodig,dus nu is het echt vervuiling.Krijgt van mij een -1
Wilbert de Vries in 'nieuws: Philips verkoopt audiovisuele tak aan gitaarfabrikant'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
verdient volgens mij geen -1 ? Hij benoemt namelijk gewoon een feit...
Hoi.
Heb wel eens van een ongeschreven 2 minuten regel gehoord,maar dat zal ik dan wel mis hebben. En met reacties van deze aard zie ik graag uitzondering op die regelk1n8fisher schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:51:
[...]
Daar hebben we dan de 5 minuten regel voor. Kan zijn dat Wilbert niet had gerefresht voor hij hem wegzette. Na meer dan 5 minuten is het een dubbelpost en dan mag ie op -1.
nieuws: Amerikaanse overheid raadt gebruik IE af vanwege nieuw lek
Daar wordt, weer duchtig met -1 en +3 rondgesmeten, afhankelijk van of je microsoft verdedigt of niet.
Linken naar individuele reacties is iets handiger10 feet high schreef op maandag 28 april 2014 @ 22:37:
Kan iemand eens naar dit topic kijken?
nieuws: Amerikaanse overheid raadt gebruik IE af vanwege nieuw lek
Daar wordt, weer duchtig met -1 en +3 rondgesmeten, afhankelijk van of je microsoft verdedigt of niet.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Allemaal? Sorry als ik onduidelijk overkwam, maar wat ik wilde aangeven was dat er in dat topic enkele mensen op een structurele manier verkeerde moderaties lopen uit te delen. Ongeacht of iets on- of offtopic is; dus een hoop -1's voor reacties die (zoals de titel zelfs aangeeft) iets over alternatieve browsers aanhalen. En +3 voor reacties pro-Microsoft._David_ schreef op maandag 28 april 2014 @ 22:52:
[...]
Linken naar individuele reacties is iets handiger(klikken op de datum+tijd van een reactie)
Ik ben maar een gewoon lid, ik zie niet wie die reacties uitdeelt, he. Dus vandaar dat het me aangeraden lijkt dat iemand die het wel kan zien, er eens naar gaat kijken.
Noem eens een paar voorbeelden, je hoeft ze niet allemaal te posten hoor.10 feet high schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:02:
[...]
Allemaal? Sorry als ik onduidelijk overkwam, maar wat ik wilde aangeven was dat er in dat topic enkele mensen op een structurele manier verkeerde moderaties lopen uit te delen. Ongeacht of iets on- of offtopic is; dus een hoop -1's voor reacties die (zoals de titel zelfs aangeeft) iets over alternatieve browsers aanhalen. En +3 voor reacties pro-Microsoft.
Ik ben maar een gewoon lid, ik zie niet wie die reacties uitdeelt, he. Dus vandaar dat het me aangeraden lijkt dat iemand die het wel kan zien, er eens naar gaat kijken.
Wij kunnen niet altijd alle reacties langs lopen maar als je een voorbeeld geeft kijken we er even naar.
Kan iemand mijn en de reactie boven mij even een score geven?
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaanse overheid raadt gebruik IE af vanwege nieuw lek'
Wulfklaue in 'nieuws: Amerikaanse overheid raadt gebruik IE af vanwege nieuw lek'
Maar geen enkel voorbeeld kan mijn punt verduidelijken. Het gaat niet om individuele reacties, maar om een of enkele individuele gebruikers, die naar eigen mening een hoop antwoorden in het rood of donkergroen zetten.
Als je nog een voorbeeld wil, dit (Loller1 in 'nieuws: Amerikaanse overheid raadt gebruik IE af vanwege nieuw lek') is een voorbeeld van een post die niet gemodereerd werd, op een moment (21u30-22u) dat zowat elke post die niet pro-microsoft was op -1 werd gezet. Maar ik mag natuurlijk niks insinueren.
Die post is vrijwel volledig offtopic en dus 0 ipv de 41x +3 die de post nu krijgt.Ircghost schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:47:
Wat moeten we trouwens met dat enorme verhaal over adblockers, Wulfklaue zet wel een interessant verhaal neer maar een +3 voor een lang betoog die 100% offtopic is gaat nergens over. Ook veel reacties daarna gaan weer over de adblockers..
0, die hele adblock discussie is off topicIrcghost schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:47:
Wat moeten we trouwens met dat enorme verhaal over adblockers, Wulfklaue zet wel een interessant verhaal neer maar een +3 voor een lang betoog die 100% offtopic is gaat nergens over. Ook veel reacties daarna gaan weer over de adblockers..
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
--
Deze heeft trouwens een shitload aan mismods.. misschien kan een van powermods er even naar kijken wie hier bezig zijn geweest..
TunefulDJ_Mike in 'nieuws: Amerikaanse overheid raadt gebruik IE af vanwege nieuw lek'
[ Voor 63% gewijzigd door Ircghost op 29-04-2014 14:21 ]
Staat atm op 0 maar hoort op +1, er worden al aardig wat reacties naar beneden gemod in dat artikel puur op browservoorkeur

Verwijderd in 'nieuws: Europol wil activiteiten internetcriminelen verstoren'
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
De post scoort nu een +1 maar ik vind hem best interessant genoeg voor een hogere score, zeker gezien er een bron vermeld staat.
Hij is net 1 uur gepost en heeft nog maar 1 moderatie ontvangen, een beetje geduld is wel op zijn plaats.
Kleuterniveau klinkt een beetje aanvallend. Ik heb hem een 0 gegeven.
terwijl dit geen Flaimbait, Troll, of belediging is,
0 of 1+ was wat meer passend geweest denk ik.
Who`s afraid of a little thunder?
Gaat niet zoals het hoort hier..
Opgelost.lassieman schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:56:
evilution in 'nieuws: KPN gaf klanten zakelijke voip-dienst zelfde wachtwoord'
Gaat niet zoals het hoort hier..
Teckna in 'nieuws: KPN gaf klanten zakelijke voip-dienst zelfde wachtwoord' is ook geen +3.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
oh dan weet ik dat nu, in ieder geval bedankt !
Who`s afraid of a little thunder?
Moet Brahiewahiewa in 'nieuws: KPN gaf klanten zakelijke voip-dienst zelfde wachtwoord' ook niet -1 zijn dan?
Nogal op de man spelende troll, mag naar -1 denk ik?
Virussen? Scan ze hier!
-1 it is. De reacties eronder ook. Moddergooien is nergens voor nodig.wildhagen schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 06:20:
pe1dnn in 'nieuws: IDC: Samsung en Apple verliezen terrein op smartphonemarkt'
Nogal op de man spelende troll, mag naar -1 denk ik?
denk persoonlijk dat dit geen -1 is, er wordt niet getrolt, niet gescholden geen kwaad gesproken, lijkt mij ninimaal een 0 voor off topic, hoewel ik toch degelijk ontopic heb geprobeerd te reageren.. zo te zien ook maar 1 stem, dus ... verzoek is toch van mijn kan deze aan te passen naar minimaal een 0.
BenGenaaid in 'nieuws: Ook Rockstar-games hebben last van offline gaan GameSpy-servers'
met vriendelijke groet
2.) zoals de reactie eronder al aangeeft, compleet onzin
En dan laat ik de onleesbaarheid er maar buiten.. ik zie de -1 wel eigenlijk.
Maar da's mijn opvatting van de mod faq.
[ Voor 3% gewijzigd door BenGenaaid op 01-05-2014 10:48 ]
Wat betreft score; het is behoorlijk offtopic en lastig leesbaar. Max een 0 denk ik.
Inderdaad Steam is zeker tegenwoordig vergelijkbaar met DRM, wordt door mij ook niet meer gebruikt nu voor nieuwe games, aangezien je daar je client voor moet updaten, en daar is een verbinding voor nodig, Steam op mijn PC is ook meer een overgebleven relikwie uit vervlogen tijdenBor de Wollef schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:02:
Je noemt o.a. Steam als min of meer alternatief voor DRM begrijp ik? Steam = DRM![]()
Wat betreft score; het is behoorlijk offtopic en lastig leesbaar. Max een 0 denk ik.
Over de leesbaarheid, ach een paragraaf hier en daar had wel op zijn plaats geweest ja.. afgezien van de typo's
Het ontopic gedeelt was:
Maar het is niet zo belangrijk, vond het alleen erg typerend dat een pro download standpunt meteen gedownmod werd als -1.... dat is allesInternet verbinding als vereiste = schandalige vorm van DRM, zeker als men na verloop van tijd de stekker eruit trekt. DAAR ging mijn post over.
Wat ook erg opvalt is dat sinds de posts op dit forum, ineens van 1 stem er nu 16 zijn waarvan nu 10 een -1, blijkbaar schop ik hier ook nog tegen zere benen aan (of te lang de browser niet refreshed).

Heb de leesbaarheid van de post in ieder geval even wat verbeterd hoop ik..
edit typo
edit 2 aanvulling
[ Voor 12% gewijzigd door BenGenaaid op 01-05-2014 11:51 ]
6x +2 lijkt me wat aan de ruime kant voor deze reactie.
Loller1 in 'nieuws: Microsoft rolt update uit voor kwetsbaarheid Internet Explorer'
edit:
Correctie: Verkapte wat is de nieuwswaarde post. Wmb toch maar niet hoger dan een 0.
[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 01-05-2014 22:11 ]
Sméagol in 'nieuws: Kickstarter gaat van start in Nederland'
Make lovecraft not warcraft.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Ik weet verder niet of dit de goeie plek is, maar wat suggesties:
1] als dit niet al gedaan wordt: een automatische melding wanneer mod scores worden terug gedraaid. Als dit vaak genoeg gebeurt, misschien dat mensen dan toch de FAQ er op na slaan.
2] De mogelijkheid om te kunnen modereren standaard uitzetten. Ik heb hier zelf nooit behoefte aan gehad, en nodigt blijkbaar misbruik uit bij sommige mensen. Mensen kunnen het zelf aan zetten, zodra ze de FAQ hebben doorgelezen. Misschien is een zwaar versimpelde FAQ dan ook op z´n plaats.
Edit: ik zou de edit weghalen, maar ben ik nou gek, of kan ik ´m niet meer editen? Ik krijg alleen de reageer link.
[ Voor 8% gewijzigd door Sméagol op 01-05-2014 22:38 ]
Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem
Nee, dat kan niet meer, de reactie is meer dan 48 uur oud...Sméagol schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:10:
Ik zal het de volgende keer laten, en direct hier posten. Maar worden ze nog verwijderd?
ook een 0 van mij gekregen maar die reactie heeft nog aardig wat moderaties nodig voordat ie op de goede score staatpcgek schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:43:
Allemaal leuk en aardig ,maar de waarde van deze reactie lijkt me een behoorlijk stuk lager te liggen dan een +3. Heb hem zelf op 0 ,maar kan een +1 ook nog wel begrijpen.
Loller1 in 'nieuws: Microsoft rolt update uit voor kwetsbaarheid Internet Explorer'
edit:
Correctie: Verkapte wat is de nieuwswaarde post. Wmb toch maar niet hoger dan een 0.
Meestal lost het systeem,na meerdere moderaties, het ook vanzelf op. Mocht je denken dat een reactie toch niet op de juiste score terecht is gekomen, even ruim binnen 48 uur na plaatsing melden.Maar ook weer niet al te snel na het plaatsen,want anders krijgt het systeem de kans nietSméagol schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:37:
Haha. Er staat in de FAQ geloof ik dat je het best even kan wachten omdat het mod-systeem dit soort dingen vaak vanzelf oplost. Wat jammer, maar ok.
Het is inderdaad jammer dat je het een beetje in de gaten moet houden. Het punt is een beetje dat het niet zoveel zin heeft om na 1 moderatie die niet klopt aan de bel te trekken. Bij veel van deze meldingen merk ik dat tegen de tijd dat ik 'm open, hij al op of bijna op de goede score staat.Sméagol schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:37:
Haha. Er staat in de FAQ geloof ik dat je het best even kan wachten omdat het mod-systeem dit soort dingen vaak vanzelf oplost. Wat jammer, maar ok.
In jouw geval loopt het helaas iets anders. Je kunt 'm nog steeds niet editen om die laatste paragraaf eruit te halen?
Ik heb bij deze post de toonzetting geïnterpreteerd als zijnde redelijk mild. Ik geef om die reden een lichte voorkeur voor +1 bij deze post._David_ schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 01:03:
[...]
ook een 0 van mij gekregen maar die reactie heeft nog aardig wat moderaties nodig voordat ie op de goede score staat
[ Voor 22% gewijzigd door Cyphax op 02-05-2014 10:12 ]
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Sony voegt Ayrton Senna-content toe aan Gran Turismo 6'
Die Senna gamecontent is voor Sony gewoon pure commercie met daasrbovenop nog het uitbuiten van de sterfdag en ik mag dat best ongepast vinden toch.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
tellavist in 'nieuws: Sony voegt Ayrton Senna-content toe aan Gran Turismo 6'
Nee, de reageer knop is er voor in de plaats gekomen, ik gok dat dat ook gebeurt na 48 uur. M´n laatste reactie op een ander artikel kan ik nog wel wijzigen in ieder geval, en die is van gisteren.Cyphax schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:11:
[..]
Je kunt 'm nog steeds niet editen om die laatste paragraaf eruit te halen?
[..]
Dit is (ook) wel zo'n reactie waarbij je kunt wisselen tussen 0 en 1. Ik merk dat het bij mij vaak van m'n bui afhangt.pcgek schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:39:
Vind dat de post waarop hAI reageert ook een 0 waard is. Ook een kreet zonder onderbouwing,maar valt kennelijk net even wat beter in de smaak.![]()
tellavist in 'nieuws: Sony voegt Ayrton Senna-content toe aan Gran Turismo 6'

Cyphax in 'nieuws: Yahoo staakt ondersteuning do-not-track'
Ik heb m'n best gedaan om een nette post te schrijven maar hij staat momenteel eigenlijk domweg veel te hoog met +3.
Ik was al blij met +2 maar met +3 gok ik dat er wat meningmodding achter zit. Of ik ben te streng over m'n eigen post.
[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 02-05-2014 13:05 ]
Verwijderd
Vind ik wel meevallenVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:38:
Geen +2, heb een 0 gegeven. De post gaat niet in op de privacy aspecten en hij eindigt met een flame: Verwijderd in 'nieuws: Acer-manager verklapt komst Chromebook met Bay Trail-hardware'
Hij heeft gewoon een goed punt... Al mist goede argumentatie wel maar dat laat ik achterwege want ik kan niet meer modden

Verwijderd
-2 nominatie: Mark16 in 'nieuws: Acer-manager verklapt komst Chromebook met Bay Trail-hardware' Sowieso die hele gebruiker voegt niets toe. Nog eentje: Mark16 in 'video: Apps maken binnen 36 uur op Amsterdamse hackathon'
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 13:52 ]
Omdat ik dat kanVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:45:
Waarom reageer je dan hier als je niet meer kunt modden?
-2 nominatie: Mark16 in 'nieuws: Acer-manager verklapt komst Chromebook met Bay Trail-hardware' Sowieso die hele gebruiker voegt niets toe. Nog eentje: Mark16 in 'video: Apps maken binnen 36 uur op Amsterdamse hackathon'
Het is al een kutsysteem en ik wil ook gewoon kunnen reageren in dit topic en mijn mening laten horen want dat is de reden van dit topic

Wat is hier precies 0 aan? Ik reageer netjes on topic. Ik geef aan dat Chicane het misschien niet duidelijk heeft gelezen, val niemand aan oid.
Verwijderd
AjDuLion in 'nieuws: Tinder gaat advertenties tonen in app'
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 14:09 ]
On itVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:45:
(...)
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Oneliners zonder onderbouwing zijn geen +1.lanerios schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:13:
Is netjes on topic, geeft gewoon een mening. Is dus een +1. Een mening hoeft niet super uitgebreid te zijn
Goed
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 14:24 ]
Ok, dus met die logica, als hij had gepost:Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:23:
[...]
Oneliners zonder onderbouwing zijn geen +1.
[...]
Goed.
"Ik denk, dat zodra er advertenties en betaalde opties in de app gaan zitten, de userbase gigantisch zal teruglopen." Was het gelijk al beter geweest, precies hetzelfde, maar uitgebreider.
Als ik je posts daar zie, ben je vooral bezig mensen aan te vallen die denken dat de userbase gaat teruglopen. Beetje jammer, vooral ook omdat in jou reacties je constant het zelfde herhaald. Is het dan zo nodig om die mensen ook maar eens op deze manier aan te pakken?
Iemand enig idee waarom ik hier 8x -1 voor krijg?
Waarschijnlijk omdat 8 kindertjes het niet met je stelling eens zijn en omdat ze geen interesse hebben in modereren zoals het bedoeld is maar wel graag het mod-systeem misbruiken om hun persoonlijke mening te ventileren.tweaker2010 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:35:
tweaker2010 in 'nieuws: Call of Duty: Advanced Warfare komt 4 november uit'
Iemand enig idee waarom ik hier 8x -1 voor krijg?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Vraagje.. wat doen we hiermee?
1.) Onzinpost. Geen van de laatste gen MMO's is echt dood gegaan
2.) Flamebait door dit te suggereren
Ik kom uit op een -1..
Virussen? Scan ze hier!

Laten we het anders doen:
Tja, nog steeds ben ik van mening dat Samsung een grote fout heeft gemaakt. Ik vraag me dan ook af hoe lang het duurt voordat de mobiel budget gaat worden om vervolgens te sterven, zoals alle andere niet-Apple telefoons.
Precies hetzelfde verhaal. Echter wordt dat 90% van de tijd als flamebait gezien. Of heeft apple/samsung in dat opzicht een voorkeurs behandeling?
Of 1 lijn trekken, of gewoon accepteren dat je van alles moet toestaan.
En sorry, de post schreeuwt "OMG alle MMO's zijn dood, WoW is de baaaas!" qua niveau.. dat is echt flamebait in mijn ogen. Maar ja, laatste posters moeten we behouden denk ik?
[ Voor 23% gewijzigd door corset op 03-05-2014 09:39 ]
-1 is wat star, ik ben niet zeker of dit als flamebait gezien moet worden, zou hij slechts 1 MMO genoemd hebben dan wel, maar een vergelijking maken naar 2 MMO's haalt wmb de angel uit de flamebait en lijkt het meer op een eerlijk bedoelde vergelijking. Ik kan je visie wel volgen maar zoals gezegd, het is wat star bekeken.lanerios schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:07:
Zodiac in 'reviews: Ruimte voor verbetering in The Elder Scrolls Online'
Vraagje.. wat doen we hiermee?
1.) Onzinpost. Geen van de laatste gen MMO's is echt dood gegaan
2.) Flamebait door dit te suggereren
Ik kom uit op een -1..
Overigens zie ik de onzin van de reactie wel en een 0 score is imho terecht.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
en
Verwijderd in 'nieuws: Wetenschappers bevestigen bestaan van 'zwaarste element''
Staan onterecht op -1. Ik deel zijn mening niet en vind wat hij zegt grove onzin, maar hij doet mee aan de discussie vanuit zijn eigen overtuiging, zonder flamen of trollen.
Overvloed aan meningmods zo te zien (tenzij er voor de edit iets anders stond, dat kan ik niet zien). Deze hoort gewoon op +1.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Die tweede is niet geedit, zeker niet -1 waardig en heeft er ook 22 gekregen...
[ Voor 19% gewijzigd door Boxman op 03-05-2014 14:35 ]
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Laten we het erop houden dat er iets stond wat eigenlijk wel dik -1 waardig was vóór zijn edit_David_ schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:31:
Ik ben benieuwd wat er voor de edit stond, je reactie krijgt niet zomaar 66x -1
Virussen? Scan ze hier!
Staan inmiddels op -87 en -39, daar is even wat uberboost overheen gegaan? Horen deze volgens jullie echt op -1?Boxman schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:08:
Verwijderd in 'nieuws: Wetenschappers bevestigen bestaan van 'zwaarste element''
en
Staan onterecht op -1. Ik deel zijn mening niet en vind wat hij zegt grove onzin, maar hij doet mee aan de discussie vanuit zijn eigen overtuiging, zonder flamen of trollen.
Overvloed aan meningmods zo te zien (tenzij er voor de edit iets anders stond, dat kan ik niet zien). Deze hoort gewoon op +1.
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]