Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Kassa: driekwart internetgebruikers haalt geadverteerde internetsnelheid niet

Iemand heeft vrijwel alle reacties onder die newspost 2x +3 gegeven.... even nakijken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 12:20
wildhagen schreef op zondag 04 mei 2014 @ 11:43:
nieuws: Kassa: driekwart internetgebruikers haalt geadverteerde internetsnelheid niet

Iemand heeft vrijwel alle reacties onder die newspost 2x +3 gegeven.... even nakijken?
Ik kwam hier voor precies hetzelfde. Er zijn 175 reacties. Daarvan zijn er 100 +2 en 37 +3. Lijkt mij wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Gespot, dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mooi! :)

Meeste staat inmiddels goed, maar nog niet alles.

The Eagle in 'nieuws: Kassa: driekwart internetgebruikers haalt geadverteerde internetsnelheid niet'

+3 lijkt me wat overdreven, veel meer dan een +1 zie ik er niet in.

Renegade666 in 'nieuws: Kassa: driekwart internetgebruikers haalt geadverteerde internetsnelheid niet'

Geen +2 imho, gewoon +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 22:26

botoo

💀 too old to die young

Ook al ben ik het volledig met hem eens, ik kom toch niet verder dan een 0 offtopic.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Netjes +1 gegeven, is on topic. Gaat over het nieuwsbericht. En nee, dat hoort niet in geachte redactie, hoe graag iedereen daar ook alles wil hebben :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:08

Cyphax

Moderator LNX
Hmmm +1 of 0, ik snap beide standpunten. Ik ga van het positieve uit en in die zin is het ook geen overbodige post (kan mensen prima aan het denken zetten) dus zou ik naar +1 leunen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

De reactie heeft met het onderzoek van Kassa helemaal niks te maken,dus in dat opzicht gewoon 0 waardig. Maar omdat ie zo ontzettend T.net vriendelijk is heb ik er gister een +1 aan gehangen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dat is een veel betere verwoording van mijn beslissingsprocedure. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen -1. Eigenlijk is het gewoon een reactie op daarvoor dus ontopic, maar offtopic vind ik ook prima.: Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: opvolger Xiaomi Mi3 krijgt Snapdragon 801-soc en 3GB ram'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:38:
Geen -1. Eigenlijk is het gewoon een reactie op daarvoor dus ontopic, maar offtopic vind ik ook prima.: Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: opvolger Xiaomi Mi3 krijgt Snapdragon 801-soc en 3GB ram'
Heb je een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
PdeBie in 'nieuws: Call of Duty: Advanced Warfare komt 4 november uit'

Ik zie niet in waarom dit -1 is. 0 Snap ik, maar -1? Ik val toch niemand aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dat is "maar" 2x -1, ik gok dat dat 1 iemand is. Even een zetje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:38:
Kan nogal als flamebait gezien worden. Ik zie de -1 wel. Dit post je (als tweaker) niet als mening, maar puur als "lol Iphone is lord! android is peasant!" niveau. Ook omdat het precies 0 met het bericht te maken heeft. En dan over het status symbool ervan, dat is alleen maar lachwekkend. (alleen apple mensen denken dat).

Ik geef het zelf een 0. Anders heb ik weer de jankende fanboys achter me aan.

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 05-05-2014 14:33 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
lanerios schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:23:
[...]

Dit post je (als tweaker) niet als mening, maar puur als "lol Iphone is lord! android is peasant!" niveau.
In dit geval reageerde hij op een post die specifiek al over de iPhone begon:
"maar hier in China zit de iPhone nog stevig op z'n troon. "
Het noemen van de iPhone komt binnen de context van zijn reactie niet uit de lucht vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De toon is echter nogal.. apart. En nogmaals

1.) niks met bericht te maken
2.) Opmerkingen als status e.d.

Ik zie de -1 er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik zie t :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
The_Bird in 'nieuws: Belg moet mogelijk 60.000 euro schadevergoeding betalen voor downloaden films'

tegendraadse mening is nog steeds on topic. Maar 18x -1? en 8x 0.. Gaat weer goed zo

[ Voor 100% gewijzigd door corset op 06-05-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Een moraalridder die op oorlogspad is? Reactie heeft sowieso al geen inhoud,meer dan een 0 geef ik er niet voor.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En laat me raden..

Oljoner in 'nieuws: Belg moet mogelijk 60.000 euro schadevergoeding betalen voor downloaden - update'

mag ook op 0? Omdat hij duidelijk wel jou mening heeft? Hoewel het een duidelijke -1 is.

Joy! puntensysteem werkt geweldig, als je de mening hebt die tweakers wil dat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Geen post waar ik iets van waarde in kan ontdekken en een -1 is nergens voor nodig. Ja ,is wmb ook een 0 waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
po1son in 'nieuws: Duitse satellietzender test uitzenden voetbalwedstrijd in 4k'

Waarom -1?

Hij maakt gewoon een opmerking.. een 0 kan ook. Maar anti voetbal? gelijk -1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 22:26

botoo

💀 too old to die young

pcgek schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:02:
[...]

Een moraalridder die op oorlogspad is? Reactie heeft sowieso al geen inhoud,meer dan een 0 geef ik er niet voor.
De reactie heeft idd niet meer inhoud dan het ventileren van een persoonlijke voorkeur, niet van belang voor anderen en daarmee niet meer dan 0 waard, maar ook niet minder dan 0! (behalve als je graag eens/oneens wilt mismodden).

Overigens lijkt het mij ongewenst om iemand direct als moraalridder af te schilderen omdat 'ie een andere mening heeft dan het gebruikelijke 'wij willen alles voor niks', wat op T.net overheerst.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
botoo schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:49:
[...]

De reactie heeft idd niet meer inhoud dan het ventileren van een persoonlijke voorkeur, niet van belang voor anderen en daarmee niet meer dan 0 waard, maar ook niet minder dan 0! (behalve als je graag eens/oneens wilt mismodden).

Overigens lijkt het mij ongewenst om iemand direct als moraalridder af te schilderen omdat 'ie een andere mening heeft dan het gebruikelijke 'wij willen alles voor niks', wat op T.net overheerst.
Helaas is dat het nieuwe tweakers. Ben je anti piracy? Dan ben je hier niet meer welkom. Fok/Geenstijl lijken de laatste maanden betere community te hebben. (van horen zeggen, ik weiger naar die junk te gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Geenstijl is sowieso onzin kwa publiek. Er komen hier gewoon meer mensen waardoor meningen enorm uiteen kunnen lopen. Ook minder serieuze mensen vinden hun weg en kunnen redelijk ongestoord hun gang gaan. Dit is over het algemeen prima, alleen op sommige punten merk je dat wat meer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Clavius in 'nieuws: Belg moet mogelijk 60.000 euro schadevergoeding betalen voor downloaden - update'

Enorme fipo met een berg +2 & +3

Van mij krijgt ie de tot nu toe enige -1

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kop was waarschijnlijk verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:32:
[...]

Dat weet ik wel zeker en daar is een apart topic voor.
Dat maakt de post een 0 en als e het dan zo snel mogelijk post om maar de fipo te scoren komt ie op -1 voor mij...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:32:
[...]

Dus? dan moet ie dat in het Geachte Redactie forum melden.

meer dan een 0 is die reactie niet.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

botoo schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:49:
[...]

Vraagteken heb ik dan ook niet voor niks geplaatst. :) Maar de post is eigenlijk gewoon veel te simpel om er wat anders van te maken. Het is ook nog eens een losse post,als reactie op iemand was het een ander verhaal geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Umbrah in 'nieuws: Opera geeft nieuwe versie met betere window-manager vrij' -- uiteraard een briljant commentaar stukje van mij waar meer aandacht voor mag komen (serieus, webkit begint te groot te worden), maar meer dan een +2 zal ik mezelf niet geven. Mogelijk een +1 omdat het slechts kort is en niet echt iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Lijkt me een normale +1 in eerste instantie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Het gaat weer lekker vandaag. Ik moet natuurlijk beter weten, een post in een 'Apple' topic, maar het is wel tekenend weer. Hoe kan ik 10 maal +1 scoren, en 9 maal -1. Ik beledig niemand, niet off topic, en geef zelfs een verkapt compliment ;)

paradoXical in 'reviews: Apple MacBook Pro 13: de verwachtingen waargemaakt'

+2 Informatief 2
+1 On-topic 10
0 Off-topic / Irrelevant 6
-1 Ongewenst 9

8)7

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gewoon +1, en staat hij ook op. Helaas is de kans precies 0 dat de mismodders worden aangepakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

paradoXical schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:30:
Het gaat weer lekker vandaag. Ik moet natuurlijk beter weten, een post in een 'Apple' topic, maar het is wel tekenend weer. Hoe kan ik 10 maal +1 scoren, en 9 maal -1. Ik beledig niemand, niet off topic, en geef zelfs een verkapt compliment ;)

paradoXical in 'reviews: Apple MacBook Pro 13: de verwachtingen waargemaakt'

+2 Informatief 2
+1 On-topic 10
0 Off-topic / Irrelevant 6
-1 Ongewenst 9

8)7
die staat nu al op +1, maar in je andere reactie zit moderatie gezeur en dat is niet de bedoeling
lanerios schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:38:
Gewoon +1, en staat hij ook op. Helaas is de kans precies 0 dat de mismodders worden aangepakt :(
Hoe weet jij wat er achter de schermen gedaan wordt aan mismodders?

[ Voor 13% gewijzigd door _David_ op 07-05-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
EN hebben we het over die reactie? Nee, inderdaad niet! Dus dat staat er compleet los van.. Beetje onzin zo. "ja je hebt gelijk, maar je weet toch, die andere post van je kan echt niet"

[ Voor 34% gewijzigd door corset op 07-05-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

lanerios schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:45:
EN hebben we het over die reactie? Nee, inderdaad niet! Dus dat staat er compleet los van.. Beetje onzin zo. "ja je hebt gelijk, maar je weet toch, die andere post van je kan echt niet"
Het is gewoon een tip, ik heb de reactie die hij postte gewoon +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nieuws: KNVB zet Google Glass en Oculus Rift in bij training Nederlands elftal

Lekker aanvallende toon is +2 tegenwoordig? Ik weet het, staat er pas net, maar alsnog bizar. +1 mag echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
X-Fighter in 'nieuws: Bètatest van Destiny gaat in juli van start'

+2? Ik heb hem een -1 gegeven, omdat het alle fatsoen ontbreekt en aanzet tot semi-illegale praktijken. Nep pre-orders plaatsen om een beta-key te bemachtingen in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste zetje naar -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb het maar even weggeknipt, aangezien het toch een vorm van fraude is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteryz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vind het wel heel twijfelachtig of dat fraude is.. Je gaat namelijk niet over tot koop of pretendeert te gaan kopen. Je zet jezelf meer op een interesselijst.

[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 07-05-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het idee is toch hetzelfde, als die post van X-Fighter niet door de beugel kan dan deze ook niet lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja dat was ook mijn eerste gedachte, maar bij de eerste zei hij expliciet een pre-order te plaatsen om vervolgens een code te krijgen en dan gewoon simpelweg de pre-order cancellen. Dat is dus echt valsspelen (fraude is een groot woord) om de code te krijgen.

In het tweede geval zet je jezelf op een lijst van mensen die geinteresseerd zijn in het spel, maar je gaat geen enkele overeenkomst aan. Dus ze stellen hetzelf beschikbaar. Dus ik vind nog wel een redelijk groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
computerjunky in 'nieuws: Codemasters gaat Linux-games uitbrengen'

Computerjunky reageert nogal stevig op het hele artikel, maar lang niet al tijn reacties zijn ongewenst.

Moet in zo'n geval gekeken worden naar de individuele reacties of moet naar het geheel aan reacties wat weinig onderbouwd gezeur is over gebrekkige ondersteuning van applicaties / drivers op Linux.

Lang niet al zijn reacties zijn -1 waard in mijn ogen. Sommige wel, maar anderen zijn gewoon on topic of off-topic.(zoals computerjunky in 'nieuws: Codemasters gaat Linux-games uitbrengen')

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ircghost schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:46:
Ja dat was ook mijn eerste gedachte, maar bij de eerste zei hij expliciet een pre-order te plaatsen om vervolgens een code te krijgen en dan gewoon simpelweg de pre-order cancellen. Dat is dus echt valsspelen (fraude is een groot woord) om de code te krijgen.

In het tweede geval zet je jezelf op een lijst van mensen die geinteresseerd zijn in het spel, maar je gaat geen enkele overeenkomst aan. Dus ze stellen hetzelf beschikbaar. Dus ik vind nog wel een redelijk groot verschil.
Omdat het een aanvulling is op de ongewenste post,kan ik me voor stellen dat mensen dit ook als ongewenst zien. Het ziet er wat dubieus uit. Een op zichzelf staande post was in dit geval beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
MatthiasDS in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'

De "off-topic/irrelevant" votes steken me hier toch wat. In een bericht dat inhoofdzaak draait rond resolutie en PPI mbt een nieuw model is het discussiëren over resolutie en PPI toch zeker niet irrelevant of off-topic?

Om maar te vergelijken: maradesign in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
Deze post is niet meer off- of on-topic dan de mijne maar krijgt welgeteld 0 off-topics.

[ Voor 28% gewijzigd door MatthiasDS op 08-05-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Er heeft ook iemand behoorlijk wat reacties een +3 gegeven bij dat artikel:

Mizgala28 in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
MatthiasDS in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
ixl85 in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
Gohan040 in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
maradesign in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
FaceDown in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
rkonings in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
FlyEragon in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
bramgozer in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
bramgozer in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
spNk in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
Vetsmelter in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
Anner in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
Ardj in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'
Jvann in 'nieuws: LG bevestigt dat komende G3-smartphone resolutie van 2560x1440 pixels krijgt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:11
Inderdaad, stonden vanochtend op +3, nadat de 0 votes

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
downcom in 'nieuws: DNB: bitcoin voldoet niet aan de eisen voor geld'

Hoe mod je dit, ik denk snel al streng en gelijk -1. Politiek gezever hou je maar op nujij.nl, en niet hier is mijn idee. De +3 en +2 zijn 100% zeker fout

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 08-05-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

We hebben ook nog de 0 en +1 score. Het is dan wel een eerste post maar minder dan een 0 zie ik er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Eigenlijk zijn alle negatieve argumenten die door de Nederlandse Bank worden aangereikt net zo aanwezig bij de euro.
Onzin, sorry, maar elk weldenkend persoon weet dat dit nergens op slaat
Daar is ook nog steeds niet voldoende vetrouwen in
binnen banken genoeg, en daar gaat het om. Dus redelijk onzin.
Het gaat gewoon om macht maar dat durven ze dan weer niet te zeggen.
Wat hier fout aan is ga ik niet eens uitleggen. Moet duidelijk zijn.

Het is gewoon een duidelijke bullshit post om even snel fipo te krijgen en euro aan te vallen.

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 08-05-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-1 gegeven kan er niets meer van maken.

Dit moet ook een -1 zijn. Zie vooral onderaan: MrHankey in 'nieuws: DNB: bitcoin voldoet niet aan de eisen voor geld'

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
corset in 'nieuws: T-Mobile verliest 98.000 mobiele klanten in afgelopen kwartaal'

Was ik al bang voor.. enige kritiek op T-mobile is een 0 >_> is toch netjes on topic?

Bovenstaande ook -1 gegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 08-05-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoBeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 11:25
GeoBeo in 'nieuws: Russische overheid legt internet verder aan banden'

+3 Spotlight 2
+2 Informatief 28
+1 On-topic 26
0 Off-topic / Irrelevant 10
-1 Ongewenst 14

|:( 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door GeoBeo op 08-05-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:36:
corset in 'nieuws: T-Mobile verliest 98.000 mobiele klanten in afgelopen kwartaal'

Was ik al bang voor.. enige kritiek op T-mobile is een 0 >_> is toch netjes on topic?

Bovenstaande ook -1 gegeven.
Waarschijnlijk omdat je uit Zeeland komt ;).

Edit: Trouwens op +1 gezet :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Haha. Woonde ik er maar. Alles beter dan deze klere randstad.

Bericht zelf een 0 gegeven (bovenstaande) omdat zoals al aangegeven er veel feitelijke dwalingen inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel onzin +2's in dat Bitcoin topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

GeoBeo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:08:
GeoBeo in 'nieuws: Russische overheid legt internet verder aan banden'

+3 Spotlight 2
+2 Informatief 28
+1 On-topic 26
0 Off-topic / Irrelevant 10
-1 Ongewenst 14

|:( 8)7
Moderatiegezeur -> 1 punt aftrek.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vendar in 'nieuws: Phonebloks: alle elektronica moet modulair worden'

Dat soort doodsbedreigingen lijkt me niet echt wenselijk op de FP....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze gebruiker voegt ook precies niets toe: gallery: annunaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Is er al iets gedaan met Kid Jansen in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII"? Want ik zie die +3 moderaties er nog wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:11

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ja. Wij passen alleen de moderaties niet aan, dat doet hooguit de user zelf.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
  • Laatst online: 21-01-2023
Geachte heren (pro)mods
Ik heb er weer een van mezelf gevonden die op een verkeerde score is beland:

BenGenaaid in 'nieuws: Blijvend slechte Wii U-verkoop levert Nintendo opnieuw verlies op'

Lijkt mij geen -1, ik beledig niemand, geen flame bait, geen ongewenst taalgebruik, ik geef hoogstens mijn mening over iets dat door fabricanten ongewenst wordt gezien, kortom ik probeer een on topic punt aan te snijden... (mening: de mogelijkheid tot modden kan de verkoop stimuleren).

uw mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hoogstwaarschijnlijk omdat het over dingen gaat die niet door de beugel kunnen (modden zodat je gekopieerde games kan draaien, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:18:
hoogstwaarschijnlijk omdat het over dingen gaat die niet door de beugel kunnen (modden zodat je gekopieerde games kan draaien, etc)
Dat zou bijna cencuur zijn, bovendien geef ik al aan dat het modden bedoeld is voor het afspelen van media (in mijn geval), dat je er ook je EIGEN backups mee kan spelen is een nuttige bijkomstigheid. Met andere woorden ik promoot onder geen beding illegale handelingen en kan dit diengevolge gewoon geen -1 score zijn. persoonlijk vindt ik het een 1 maar kan mij indenken dat andere een 0 genoeg zouden vinden.
Vandaar mijn verzoek tot een "zetje"

Vergeet niet dat modden onder geen beding illegaal is (tijdje terug nog een artikel over geweest dat een rechter dit ook besloten had.... kan de bron niet zo gauw vinden)

En net als vorige keer, blijkbaar hier weer een paar mensen die dit forum gebruiken om meteen verder te downmodden, een oude reactie waar maar 2 mods voor gegeven zijn, meteen na een reactie hier meer -1 mods, blijkbaar nog meer mening modders die dit lezen... grappig

[ Voor 24% gewijzigd door BenGenaaid op 09-05-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Als we gaan kijken:
Ik heb er voor de Wii 6 gekocht in totaal, ik heb er 522 ;) geprobeerd,
icm met de rest van je post schreeuwd piracy
Ik denk dat de populariteit van de WiiU wel toe gaat nemen als deze ook makkelijk gemod kan worden (nu nog voorbehouden aan enkele smart pants....zie eerste download van WiiU game op the piratebay.... key inbegrepen).
Gaat nou niet echt over media toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

BenGenaaid schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:26:
[...]

Vergeet niet dat modden onder geen beding illegaal is (tijdje terug nog een artikel over geweest dat een rechter dit ook besloten had.... kan de bron niet zo gauw vinden)
Misschien niet nee, alleen verbind jij het in een zin,door tpb en key te noemen, aan illegaliteit. En dat is iets wat we hier liever niet zien.
En net als vorige keer, blijkbaar hier weer een paar mensen die dit forum gebruiken om meteen verder te downmodden, een oude reactie waar maar 2 mods voor gegeven zijn, meteen na een reactie hier meer -1 mods, blijkbaar nog meer mening modders die dit lezen... grappig
Je brengt hem hier zelf onder de aandacht ,logisch dat ie dan nog wat meer moderaties krijgt. Dus kennelijk vonden meer mensen hem een -1 waard.

[ Voor 33% gewijzigd door pcgek op 09-05-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:38:
Als we gaan kijken:

[...]
icm met de rest van je post schreeuwd piracy

[...]
Gaat nou niet echt over media toch?
Dat is jouw mening en die is zoals bij al jouw reacties op mijn review verzoeken, tegenovergesteld aan die van mij.

Ik lees nergens in mijn reactie het woordt piracy, bovendien is dat geen reden tot het geven van een -1, want dat is een topic op zichzelf (zie de velen artikelen hierover) dus zeer zeker geen reden tot het modden naar een -1 alleen omdat het ruikt naar iets waar men het persoonlijk niet mee eens bent.

[ Voor 19% gewijzigd door BenGenaaid op 09-05-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga er niet op in (persoonlijk aanvallen is beetje apart). Maar opmerkingen als "het gaat verkopen als de modders meer kunnen, zie maar er zijn al games voor te downloaden" is gewoon discutabel te noemen.

Het zou net zo goed een 0 kunnen zijn hoor, maar ik twijfel er nog erg over, en liever iemand die goed verstand heeft over modden die dat zegt, dan is het namelijk meestal wat beter onderbouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BenGenaaid schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:49:
[...]

Ik weet ook zeker dat 1 van de extra -1 die er gegeven zijn na plaatsen van dit verzoek hier van jouw afkomstig zijn..
Kunnen dit soort beschuldigingen zonder onderbouwing niet gewoon achterwege blijven?

Jij kunt niet zien wie welke moderaties gegeven heeft.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
wildhagen schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:01:
[...]

Kunnen dit soort beschuldigingen zonder onderbouwing niet gewoon achterwege blijven?

Jij kunt niet zien wie welke moderaties gegeven heeft.
is al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
pcgek schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Misschien niet nee, alleen verbind jij het in een zin,door tpb en key te noemen, aan illegaliteit. En dat is iets wat we hier liever niet zien.

[...]

Je brengt hem hier zelf onder de aandacht ,logisch dat ie dan nog wat meer moderaties krijgt. Dus kennelijk vonden meer mensen hem een -1 waard.
Als je de betreffende torrent had gevonden, had je ook gevonden dat je met die hele torrent niks kan anders dan downloaden, je kan hem niet draaien, het is een illustratie geweest van de makers dat de encryptie key gevonden is en men dus bezig is hem te modden, kwestie van tijd.... nieuws bericht en geenzins een verbinding naar illegaliteit, de betreffende torrent is ook op artstechnica o.i.d. geweest en is de key expliciet genoemd om aan te geven dat de encryptie methode achterhaald was, ik deed hier hetzelfde.

Dus nogmaals voor de duidelijkheid, ik promoot in deze post geenzinds Piracy, anders had ik dat wel expliciet vermeld.

Mijn opmerking over dat het grappig is dat dit blijkbaar -1 modders aantrekt bevestig jij alleen maar door aan te geven dat er duidelijk dus mening modders worden aangetrokken door dit forum. Want anders dan mening modden is dit niet, het is met de beste wil van de wereld geen -1 (heb net de modfaq er nog even op nagelezen)

sterker nog jullie hebben hier op tweakers er zelf aandacht aan besteed:

nieuws: 'Hack Wii U maakt spelen van illegale games vanaf usb mogelijk'

dus hoezo
En dat is iets wat we hier liever niet zien.
en dan een ander voorbeeld van hoe het wel moet (modereren):

Titan_Fox in 'nieuws: 'Hack Wii U maakt spelen van illegale games vanaf usb mogelijk''

terecht een +1 en er staat in mijn post hetzelfde alleen iets uitgebreider (meer woorden).

Dus....

[ Voor 19% gewijzigd door BenGenaaid op 09-05-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
Kan deze een ban krijgen?
Anoniem: 592635 in 'nieuws: Epic Games kondigt gratis Unreal Tournament-game aan'

--edit--
zie dat lanerios me al ruim voor is, maar wellicht versterkt dit alleen maar het standpunt.

[ Voor 18% gewijzigd door PdeBie op 09-05-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Om maar wat voorbeelden te noemen:

Verwijderd in 'nieuws: Samsung in protest tegen schadevergoeding Apple-patentzaak'

Verwijderd in 'reviews: Huawei Ascend P7: topmodel dat niet helemaal mee kan komen'

Verwijderd in 'nieuws: BASIC bestaat 50 jaar' (huh? hoort dat een opmerking te zijn?)

Verwijderd in 'reviews: Samsung Gear 2-smartwatch: langzaam op de goede weg'

Ik zeg zeker niet dat ze allemaal -1 zijn! Maar de reacties zijn op zn minst wel kort, apart en niet echt normaal.

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 09-05-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

pdebie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:15:
Kan deze een ban krijgen?
Anoniem: 592635 in 'nieuws: Epic Games kondigt gratis Unreal Tournament-game aan'

--edit--
zie dat lanerios me al ruim voor is, maar wellicht versterkt dit alleen maar het standpunt.
Lijkt me duidelijk. Personen die zich zo uitlaten hoeven we niet meer op Tweakers te zien lijkt me.

Gisteren ook al een reactie die dezelfde stijl volgt:
Anoniem: 592635 in 'reviews: Huawei Ascend P7: topmodel dat niet helemaal mee kan komen'

[ Voor 20% gewijzigd door Niku op 09-05-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
zijn status op zijn profiel past wel bij hem. Hebben de modjes dit gedaan? :P

Status: Blaataap
[Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zullen we hier geen individuele gebruikers afbranden? Bij klachten over gebruikers zien we liever dat een topic in Schop een Modje wordt gemaakt. Verder wordt dit opgepakt.
Ik ben het met je eens dat deze reactie niet op -1 hoeft. Wel heeft het heel erg de neiging van piraterij. Ik kan me voorstellen dat mensen die niet veel van de materie weten dit op -1 modden. Misschien is het handig als je de volgende keer wat meer uitleg geeft over wat je nou precies bedoelt.

[ Voor 54% gewijzigd door RoD op 09-05-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het modden van een Wii is NIET toegestaan, waarvoor het doel ook is, het mag gewoon niet. Dus zijn het praktijken die volgens vele reports in deze topic serie al eerder zijn aangedragen, niet welkom zijn.

Dat is mijn argument. We moeten nu niet opeens uitzonderingen gaan maken omdat het minder erg is, lijkt me.

Het gaat mij niet om de 0 of -1.. maar we moeten nu echt niet goed gaan zitten praten, wat andere keren als fout werd gezien.

Daarom is het voor mij gewoon niet duidelijk waarom ik blijkbaar een -1 geef omdat ik er geen verstand van heb.

[ Voor 35% gewijzigd door corset op 09-05-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Nee dat is onjuist lanerios, het is laatst nog bij rechterlijke macht vastgesteld dat het niet opzich illegaal is om een apperaat te hacken voor personal use. Maar verder ben ik het wel met je eens dat er een duidelijke lijn getrokken moet worden.

Aan de ene kant vind ik dit (op persoonlijke titel) een hele lichte overtreding die eigenlijk niet een -1 waard is, maar gezien de lijn die normaal getrokken wordt op GOT FP vind ik dat je dezelfde lijn moet hanteren en dan gaat hij daar overheen (op titel als mod).

@RoD; ik weet genoeg (bovengemiddeld) van deze materie af, maar hij pronkt duidelijk met illegaal download gedrag. Al is zijn volgende opmerking niet geheel -1, de algemene stijl en implicaties vind ik negatief.

al met al is het een schrijnend grensgeval welke lastig te beoordelen is, ik stel dan ook voor dat het gewoon met rust wordt gelaten en kijken wat de community ervan vindt (door te voten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
RoD schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:20:
Zullen we hier geen individuele gebruikers afbranden? Bij klachten over gebruikers zien we liever dat een topic in Schop een Modje wordt gemaakt. Verder wordt dit opgepakt.

[...]

Ik ben het met je eens dat deze reactie niet op -1 hoeft. Wel heeft het heel erg de neiging van piraterij. Ik kan me voorstellen dat mensen die niet veel van de materie weten dit op -1 modden. Misschien is het handig als je de volgende keer wat meer uitleg geeft over wat je nou precies bedoelt.
Ik zal de volgende keer zorgvuldiger in mijn woordkeus zijn.

ps de genoemde 522 geprobeerde spellen waren overigens niet gedownload maar in de afgelopen 5,5 jaar bij mijn plaatselijke bibliotheek besteld en geleend en geprobeerd op mijn eigen Wii zonder copieren. (gem dus ongeveer 2 per week).

Ik vind het dan ook ongepast dat er hier woorden in mijn mond worden gelegd die ik niet heb gezegd (op het virtuele papier dan)
maar hij pronkt duidelijk met illegaal download
Die link die leg ik niet die zeg ik niet die bedoel ik niet, zoals gezegd zal ik volgende keer mijn woord keus wat aanpassen en er expliciet bij vermelden dat het NIET om piraterij gaat (ik ging er allleen van uit dat ik niet in dezelfde post nog eens uit moet leggen dat ik meer dan 500 dvd's gekocht heb, geript naar HDD en die vanaf de HDD op mijn Wii afspeel tegelijk met mijn eigen backups van al mijn Gamecube disks en dat dit zonder modden van de Wii niet kan....zal ik volgende keer wel uitleggen dan)

Maar Rob, bedankt, jij vindt het ook geen -1, da's genoeg voor mij.... was een pricipe kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ok, dat kon ik natuurlijk niet weten dat je het over een bibliotheek had. Ik zal mijn score dan ook aanpassen. Maar ik hoop dat je ook begrijpt dat veel mensen het wel dachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoBeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 11:25
wildhagen schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:35:
[...]

Moderatiegezeur -> 1 punt aftrek.
Oh nee ok, dan snap ik waarom 36 mensen mijn post +2 geven en 14 mensen -1 "ongewenst" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
GeoBeo schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 10:38:
[...]

Oh nee ok, dan snap ik waarom 36 mensen mijn post +2 geven en 14 mensen -1 "ongewenst" :?
Sommige mensen zien moderatiegezeur en daar werkt dat als een rode lap op: zeuren dus -1. Klopt niet maar helaas gebeurt het wel.
Om heel eerlijk te zijn: de moderaties op jouw post lopen echt alle kanten op, van +3 tot -1 met alles wat daartussen zit. Is ook zwaar overdreven. +1 was zonder modcommentaar goed geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door TheCapK op 10-05-2014 10:47 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik geef mod gezeur standaard 2 punten aftrek. Mensen die reageren horen te weten dat dat daar niet moet.
Ook het feit dat de info compleet fout is (zie posts eronder) geeft mij een -1.

Ik ga geen geschiedenis debat aan hier. Maar het is algemeen bekend dat de stalin cijfers zeer onbetrouwbaar en fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:12:
Ik geef mod gezeur standaard 2 punten aftrek.
en dat is dus niet de bedoeling.
lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:12:
Mensen die reageren horen te weten dat dat daar niet moet.
Ook het feit dat de info compleet fout is (zie posts eronder) geeft mij een -1.
Uit de Modfaq
Het is mogelijk dat je feitelijke onjuistheden constateert in een reactie. In dat geval is een score van 0 de laagste beoordeling die je aan een reactie met een goedbedoelde (vriendelijke) inhoud dient te geven, en niet een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dus punten aftrek vanwege modgezeik mag niet? Huh? Als ik in dit topic lees, wordt dit constant gedaan.

0 voor foute info
1 punt eraf voor modgezeik.

Waar zit ik precies fout? Of is dat opeens weet fout geworden? Ben gewoon nieuwsgierig want als dat zo is, dan moeten jullie echt dit gaan invoeren, nu is het de normaalste zaak van de wereld in dit topic.

[ Voor 35% gewijzigd door corset op 10-05-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:27:
Dus punten aftrek vanwege mos gezeik mag niet?
Jawel, maar geen 2 punten (zonder heel goede reden).

Uit de mod-faq:
Klachten over moderaties

Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen.
In het geval van de reactie waar het hier over gaat levert dat dus een 0-moderatie op vanwege moderatiegezeur. Anders was het een +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zal het aanpassen... maar zulke foute, verzonnen informatie gaan goedkeuren vind ik erg apart...

Als ik gewoon logisch kijk

Een 0 voor de 100% foute info. (En zeer discutabel)
Dan 1 punt eraf voor modgeklaag.

Ik snap een 0 an sich, maar zeggen dat een -1 gewoon fout is snap ik dan weer niet.

[ Voor 51% gewijzigd door corset op 10-05-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:31:
Ik zal het aanpassen... maar zulke foute, verzonnen informatie gaan goedkeuren vind ik erg apart...

Ik snap een 0 an sich, maar zeggen dat een -1 gewoon fout is snap ik dan weer niet.
Ik snap je punt wel. Naar mijn mening wordt het gros van de reacties op Tweakers.net een punt te hoog beoordeeld. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon te streng voor Tweakers.net. Daar had ik ook al last van toen ik nog moderator was van Videokaarten & Beeldschermen. Ik ben toen ook een keer op de vingers getikt omdat er meerdere klachten waren binnengekomen over mij dat ik te streng was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:31: