Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.659 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Natuurlijk kan iedereen zelf zoeken, maar als je een punt wil maken in een discussie is het niet erg netjes om iets te roepen en dan anderen maar de onderbouwing erbij te laten zoeken. Zo werkt het natuurlijk niet. Zeker bij de hierboven aangehaalde post is het mijns inziens niet voldoende om dit zomaar te roepen. Ik vind het in ieder geval niet hoger dan een 0.

Het zou trouwens ook fijn zijn als je hier iets rustiger reageert op de posts van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

de mensen kunnen ook ZELF! zoeken
Zo werkt het in een discussie natuurlijk niet... *jij* (als poster) wil iets overbrengen, dan moet *jij* ook de onderbouwing leveren, en niet verwachten dat de lezer dat maar op gaat zoeken, zo werkt een discussie nu eenmaal niet...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Niku in 'reviews: PlayStation 4: de volgende generatie begint nu'
Waarom krijg ik hier in godsnaam twee -1 moderaties op. Wat zijn er toch veel mismodders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

RoD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:48:
Natuurlijk kan iedereen zelf zoeken, maar als je een punt wil maken in een discussie is het niet erg netjes om iets te roepen en dan anderen maar de onderbouwing erbij te laten zoeken. Zo werkt het natuurlijk niet. Zeker bij de hierboven aangehaalde post is het mijns inziens niet voldoende om dit zomaar te roepen. Ik vind het in ieder geval niet hoger dan een 0.

Het zou trouwens ook fijn zijn als je hier iets rustiger reageert op de posts van anderen.
Ondanks zijn onstuimige manier van reageren heeft lanerios heeft wel gelijk: als iedereen elke reactie moet beginnen onderbouwen voor dingen die iedereen weet, dan zijn we even bezig. Het probleem hier is dat er een verschil is tussen wat iedereen weet in België of wat iedereen weet in Nederland. Het publiek hier is pakweg 90% Nederlander en heeft geen flauw benul van stadspolitiek in Antwerpen, net als de meeste Belgen geen flauw benul hebben van laat ons zeggen stadspolitiek in Rotterdam die in Nederland het nationale nieuws haalt.

Dit probleem gaat niet over enkel deze reactie in dit artikel maar algemener over artikels en reacties met betrekking tot België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je zegt zelf al dat het iets is wat niet iedereen weet. :) Het lijkt me vrij logisch dat niet iedereen de stadspolitiek in Antwerpen bijhoudt. Als je je reactie dan niet onderbouwt heeft het geen meerwaarde, aangezien je als lezer niet onzin van zinvol onderscheiden. Zeker niet met dergelijke beschuldigingen, die toch vaak als troll gezien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tweaker2010 in 'nieuws: HTC start Britse verkoop dualsim-variant One met micro-sd-kaartslot'
Ik hoef hier geen +3 voor, maar 0 lijkt me ook weer vrij mager. Kan iemand deze op de juiste score zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ikel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09-2024
Van +2 direct naar 0 terwijl mijn reactie volledig ontopic was + goed beredeneerd met voorbeeld. Ik ben echt niet een "punten fetishist" maar heb best wat tijd gestoken in deze ontopic! reactie.

nieuws: Franse rechter: zoekmachines moeten streamingsites blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:58

watercoolertje

Untertitel

watercoolertje in 'nieuws: Eerste Fairphones worden eind december geleverd'

Iemand die mij kan vertellen wat daar ongewenst aan is?

En aub niet huilen dat ik er te snel bij ben dan moeten moderaties niet meteen zichbaar zijn als jullie niet willen dat mensen te snel zeuren :>

[ Voor 19% gewijzigd door watercoolertje op 29-11-2013 16:01 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
watercoolertje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:00:

En aub niet huilen dat ik er te snel bij ben dan moeten moderaties niet meteen zichbaar zijn als jullie niet willen dat mensen te snel zeuren :>
Je eerste zin is een persoonlijke aanval. Rest is wel ontopic, waardoor ik op een 0 uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een op de man spelende eerste regel, bijvoorbeeld?

Kom niet verder dan -1 of maximaal een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

watercoolertje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:00:

Ik denk dat je dat ook wel weet. Een -1 vindt ik geen mismod, een 0 zou ook kunnen. En wij huilen niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mijn reactie mae-t.net in 'nieuws: Belgische school weert horloges uit angst voor spieken via smartwatch' krijgt een -1, terwijl ik toch netjes en naar mijn idee inhoudelijk en zonder waarde-oordelen (of zelfs positief te lezen: als zèlfs Google al een advertentiebedrijf is, dan is de rest nog veel erger) de uitspraak van de grand-parent (0) aan de parent (+1) probeer te verduidelijken.

Het enige dat ik kan verzinnen is dat iemand er een flame naar Google in las, maar dat het een advertentiebedrijf is zeggen ze zelf ook.

[ Voor 12% gewijzigd door mae-t.net op 29-11-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:39
Bericht: Sony's PlayStation Network is offline na toestroom Europese PS4-gamers

Je kon er op wachten natuurlijk, maar volgens mij is hier geen sprake van modereren maar van persoonlijke voorkeur voor bepaalde merken (laat ik het subtiel benoemen).

Mijn post: heeft tot gisteren op +1 gestaan, kan ik prima inkomen. Vanmorgen -1! Ik vind -1 ondergewaardeerd. Of het 0 of +1 moet zijn laat ik in het midden.

Echter, de reactie op mij is plots van -1 naar +1 gegaan. Ik vind deze verandering op zijn minst opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Falcon in 'nieuws: Archive Team voltooit back-up van Hyves'

Ik weet niet, maar is 22x +3 niet een béétje overdreven? Ik vind +1 wel voldoende?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Er word hier wel HEEL erg met -1'tjes gestrooid:
nieuws: Nvidia: pc is veruit superieur aan nieuwe consoles

Wat moet je dan reageren op een artikel dat gewoon 1 grote flamebait is?

EDIT:
Okay, ze zijn al weer verbeterd. Zou wel even kijken naar welke mod dat heeft gedaan want dat is niet helemaal netjes.

[ Voor 18% gewijzigd door Wolfos op 30-11-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:56

Umbrah

The Incredible MapMan

wildhagen schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:24:
Falcon in 'nieuws: Archive Team voltooit back-up van Hyves'

Ik weet niet, maar is 22x +3 niet een béétje overdreven? Ik vind +1 wel voldoende?
Idem, ik vind het wat absurd... Ik heb er een boosted +1 aan gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Umbrah schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:18:
[...]

Idem, ik vind het wat absurd... Ik heb er een boosted +1 aan gegeven..
Idd, echt te gek voor woorden. Nu al 46x +3, hier mag imho echt wel even naar gekeken worden...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:46

Herman

FP ProMod
Topicstarter

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Inderdaad, ik twijfel een beetje tussen +2 en +1, maar ik heb er vanwege de discussiekans toch er een +2 aangegeven. Zelfreflectie kan nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:21

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

ndonkersloot in 'nieuws: Hacker claimt jailbreak-methode voor PlayStation 4' -- 64x +3... ik ben het er niet mee eens, hooguit een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Niet eens met met de inhoud van de reactie of de moderatie? Als je denkt dat de hack wel echt is moet je zelf onder Tiwazz reageren. Mocht je argument overtuigend genoeg zijn, kunnen we hier ook wat met de moderatie van Tiwazz doen.

Hoewel ik graag had gezien dat Tiwazz kort de inhoud van het artikel waar hij naar linkt had samengevat, is de reactie naar mijn mening ook in de huidige vorm een essentiele toevoeging op het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik vind het gewoon geen +3; het is er veel te kort voor, als reactie, het komt wat belerend over richting de redactie, en hoewel het een discussie losmaakt, vind ik zijn inhoud erg karig: hij geeft een bron aan, die overigens haast net zo twijfelachtig is als de hack, en in plaats van dat hij die bron samenvat en interpreteert, paste hij alleen een URL met een beschuldiging dat tweakers fake nieuws verspreid. Ja: er had misschien meer onderzoek gedaan kunnen worden, maar ik begrijp dat het bericht in eerste instantie neergezet werd: het leeft. En natuurlijk leeft het feit dat het een BSD is op een X86 platform ook. Hoewel ik nog steeds niemand het woord TPM heb zien gebruiken ;)

Samenvatting: Ja, het voegt wat toe. Iets zeer essentieels eigenlijk (wat misschien onder "geachte redactie" had gekund)... maar nee... ik vind het niet een goede post:
1. Hij blaat de site af
2. Hij geeft geen enkele achtergrond
3. Die ENE bron is nou ook weer niet zo goed.

Die drie punten gezamelijk maken het een +1 voor mij... voornamelijk omdat hij de aanval in gaat met een quote als:
Kom nou, die 'hack' is harstikke nep.
Beetje jammer om een nieuws item te verspreiden wat niet waar is.
Had hij dat tactischer gebracht dan had ik er een +2 aan willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Umbrah schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:13:
Ik vind het gewoon geen +3; het is er veel te kort voor, als reactie, het komt wat belerend over richting de redactie, en hoewel het een discussie losmaakt, vind ik zijn inhoud erg karig: hij geeft een bron aan, die overigens haast net zo twijfelachtig is als de hack, en in plaats van dat hij die bron samenvat en interpreteert, paste hij alleen een URL met een beschuldiging dat tweakers fake nieuws verspreid. Ja: er had misschien meer onderzoek gedaan kunnen worden, maar ik begrijp dat het bericht in eerste instantie neergezet werd: het leeft. En natuurlijk leeft het feit dat het een BSD is op een X86 platform ook. Hoewel ik nog steeds niemand het woord TPM heb zien gebruiken ;)

Samenvatting: Ja, het voegt wat toe. Iets zeer essentieels eigenlijk (wat misschien onder "geachte redactie" had gekund)... maar nee... ik vind het niet een goede post:
1. Hij blaat de site af
2. Hij geeft geen enkele achtergrond
3. Die ENE bron is nou ook weer niet zo goed.

Die drie punten gezamelijk maken het een +1 voor mij... voornamelijk omdat hij de aanval in gaat met een quote als:

[...]
Had hij dat tactischer gebracht dan had ik er een +2 aan willen geven.
Een +3 is inderdaad te hoog, maar je inhoudelijke reactie op zijn post hoort in dat draadje en niet in dit topic.
Als je ziet dat deze reactie al +1 scoort, dan verdient Tiwazz wel een +2 vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
tweaker2010 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:01:
[...]

Een +3 is inderdaad te hoog, maar je inhoudelijke reactie op zijn post hoort in dat draadje en niet in dit topic.
Als je ziet dat deze reactie al +1 scoort, dan verdient Tiwazz wel een +2 vind ik.
Die reactie scoort 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

kozue in 'nieuws: 'AIVD en MIVD moeten internetverkeer ongericht kunnen aftappen''

+3 lijkt me beetje overdreven? Gewoon een +1 lijkt me?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom puur meningmodden: The Zep Man in 'nieuws: Adviescommissie: geheime dienst moet internetknooppunt kunnen aftappen'

Nooit en te nimmer een +3 waard.

Niks meer dan een +1 waard.

Powermod gewenst, want dit krijg je vermoedelijk niet meer om een normale manier terug.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:05:
Wederom puur meningmodden: The Zep Man in 'nieuws: Adviescommissie: geheime dienst moet internetknooppunt kunnen aftappen'

Niks meer dan een +1 waard. De poster snapt blijkbaar het verschil tussen 'toestemming geven' en 'verantwoording afleggen' niet.

Powermod gewenst, want dit krijg je vermoedelijk niet meer om een normale manier terug.
Gaf 'm een boostje +1, maar voelde me toch vrij miezerig toen ik de overige moderaties bekeek. Had ik beter eerst kunnen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Niku schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:09:
[...]

Gaf 'm een boostje +1, maar voelde me toch vrij miezerig toen ik de overige moderaties bekeek. Had ik beter eerst kunnen doen :+
1tje met boost erbij geprakt. ;)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:06

Tribits

Onkruid vergaat niet

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:05:

Niks meer dan een +1 waard.

Die lijkt me gewoon feitelijk onjuist en daarmee inderdaad geen +3 waard, in deze reactie wordt uitgelegd hoe het wel in elkaar zit: JackBol in 'nieuws: Adviescommissie: geheime dienst moet internetknooppunt kunnen aftappen'.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Tribits schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:31:
Die lijkt me gewoon feitelijk onjuist en daarmee inderdaad geen +3 waard, in deze reactie wordt uitgelegd hoe het wel in elkaar zit: JackBol in 'nieuws: Adviescommissie: geheime dienst moet internetknooppunt kunnen aftappen'.
De reactie van _DH klopt ook weer niets van: ministers en de regering als geheel maken wel degelijk deel uit van de wetgevende macht. Behalve dat zij wetvoorstellen in kunnen dienen, kunnen zij ook algemeen verbindende voorschriften vaststellen zonder daar de Eerste of Tweede Kamer bij te betrekken. Wat mij betreft dus een 0.

Het punt van The Zep Man over de scheiding der machten is terecht, hoewel hij zelf ook niet door lijkt te hebben dat dit gewoon vanuit de Grondwet geregeld is. Zijn reactie is dan ook hooguit +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik snap dat het Wilbert is die het schreef maar het heeft nul, nul te maken met het artikel.. mods zijn goed bezig die hem +2 gaven... Wilbert de Vries in 'plan: Philips en Tweakers geven tien Fidelio E5-surroundsets weg'... en zelfs 1x +3.. :(

ik heb met boost 0 gekozen, maar veranderd geen hol aan.

--
Hier ziet ook wat serieus idiote mods op:

aval0ne in 'nieuws: Facebook wil memes in overzicht omlaag drukken met nieuw algoritme'

[ Voor 31% gewijzigd door Ircghost op 03-12-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Ircghost schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:27:
Ik snap dat het Wilbert is die het schreef maar het heeft nul, nul te maken met het artikel.. mods zijn goed bezig die hem +2 gaven... Wilbert de Vries in 'plan: Philips en Tweakers geven tien Fidelio E5-surroundsets weg'... en zelfs 1x +3.. :(

ik heb met boost 0 gekozen, maar veranderd geen hol aan.
Misschien dat er daar wat mensen nog even kritisch naar hun moderatie moeten kijken?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

ik vraag mij af hoeveel mensen achteraf nog kritisch hun moderaties bekijken, denk heul weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Oljoner in 'nieuws: Nederlanders kopen minder vaak Windows Phone dan inwoners buurlanden'
Ik snap niet waarom dit een -1 waard is. Het eerste deel van de reactie lijkt op een flame, maar de rest van de reactie is goed onderbouwd. Misschien is 'ie later gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wilbert de Vries in 'plan: Tweakers zoekt tweakers voor tweede Buildfest-bouwfestijn'

Ondanks dat in .plans flexibeler gemod mag worden, lijkt een +3 hiervoor me wel érg overdreven hoog?

Wilbert de Vries in 'plan: Tweakers zoekt tweakers voor tweede Buildfest-bouwfestijn'

Idem, ook geen +3 imho.

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 03-12-2013 16:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
StephanVierkant schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:00:
Oljoner in 'nieuws: Nederlanders kopen minder vaak Windows Phone dan inwoners buurlanden'
Ik snap niet waarom dit een -1 waard is. Het eerste deel van de reactie lijkt op een flame, maar de rest van de reactie is goed onderbouwd. Misschien is 'ie later gewijzigd?
Omdat hij later gewijzigd is. Eerst stond er:

Veel mensen willen vooral iets anders dan windows.
Windows kennen ze van op hun werk en zijn ze in feite kotsbeu. De alles blokkerende updates, de traagheid, de bloatware met reclame, de quasi onverwijderbare bloatware, noodzaak van een virusscanner, het onlogisch in elkaar zitten van de menus.

Ze lonken naar IOS of OSX, maar dat is vaak veel te duur of een brug te ver. Dan is android vaak een logische keuze met verrassend weinig nadelen eenmaal ze eraan gewend zijn.

Mij verbaast het niets dat de pc verkopen (=windows verkopen), en dus onrechtstreeks windows phone, het slecht doen.

En dat is een gigantische flame.. en dus -1

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vjweirnogeenn
  • Laatst online: 28-07 00:22
SMGGM in 'reviews: BlackBerry Z30: hoog inzetten op een werkpaard'
Een -1 zonder dat dat terecht is. Er staan meerdere -1s die zeer dubieus zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
vjweirnogeenn schreef op woensdag 04 december 2013 @ 04:27:
SMGGM in 'reviews: BlackBerry Z30: hoog inzetten op een werkpaard'
Een -1 zonder dat dat terecht is. Er staan meerdere -1s die zeer dubieus zijn imo.
Compleet terecht. Een opmerking die nergens op slaat. Niet onderbouwd is, en gewoon flamebait is.

Verwijderd in 'nieuws: Android-oprichter Andy Rubin gaat voor Google aan robots werken'

Kan dit soort niveau naar -2 gehaald worden? Wat een onzin wordt dit zeg... Humor is leuk, maar gefaalde humor die ook nog eens nergens op slaat en meer op alu hoedjes niveau gaat lijken?

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 04-12-2013 14:32 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vjweirnogeenn
  • Laatst online: 28-07 00:22
lanerios schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:57:
[...]

Compleet terecht. Een opmerking die nergens op slaat. Niet onderbouwd is, en gewoon flamebait is.

Verwijderd in 'nieuws: Android-oprichter Andy Rubin gaat voor Google aan robots werken'

Kan dit soort niveau naar -2 gehaald worden? Wat een onzin wordt dit zeg... Humor is leuk, maar gefaalde humor die ook nog eens nergens op slaat en meer op alu hoedjes niveau gaat lijken?
Als je zelf de humor ergens niet van inziet dan is het niet meteen -2 waard...
Nog over mijn stukje, de persoon in kwestie geeft gewoon zijn mening en ervaring over BB10 en htc Android. Ookal is het negatief, het blijft geen -1 waard

[ Voor 9% gewijzigd door vjweirnogeenn op 04-12-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een -1 lijkt me idd wel afdoende, ik zie geen goede reden voor een -2 ofzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
lanerios schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:57:
[...]

Zonder zijn edit had een 0 of eventueel een +1 ook best gekund. Nu niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Pruttelpot in Belgacom worstelt met malware van Britse geheime dienst Is niet meer dan een rant, die ook nog eindigt met het ter dood brengen van mensen. Niet echt de 17 keer +3 waard die eraan is gegeven imo, maar een -1 of een 0.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TAEVO in 'nieuws: Benchmark wijst op Samsung-smartphone met 2560x1440-pixelscherm'
Dit is een -1 lijkt mij. Onbegrijpelijk dat hier +3 voor gegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
firest0rm in 'nieuws: Hotfile sluit direct zijn deuren na schikking met MPAA'

Ik weet niet wat ik moet vinden.. bericht is off topic, mod gezeik -1? Erg lastig eigenlijk, 0 zou ook kunnen.. maar klagen over moderaties vind ik gewoon dood irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
lanerios schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:25:

Ik weet niet wat ik moet vinden.. bericht is off topic, mod gezeik -1? Erg lastig eigenlijk, 0 zou ook kunnen.. maar klagen over moderaties vind ik gewoon dood irritant.
Gewoon -1 in de huidige vorm vind ik. Los van de post zelf is het geklaag over moderatie erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
lanerios schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:25:

Ik betrap mezelf ook regelmatig op een allergie tegen "modgezeur", maar aan de andere kant klaagt de poster hier over -1, voordat er sprake is van gezeur over de moderatie. Wellicht Zeker niet de juiste plek voor klachten over de moderatie, maar zonder "modgezeur" niet minder dan een 0 waard IMHO. Medemodders die -1 geven wil ik niet afvallen, maar op zich is de -1-vóór-modgezeur ook niet terecht...
(de kerstgedachte schopt er dit jaar vroeg in bij me, vrees ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Toff schreef op donderdag 05 december 2013 @ 01:31:
[...]

Ik betrap mezelf ook regelmatig op een allergie tegen "modgezeur", maar aan de andere kant klaagt de poster hier over -1, voordat er sprake is van gezeur over de moderatie. Wellicht Zeker niet de juiste plek voor klachten over de moderatie, maar zonder "modgezeur" niet minder dan een 0 waard IMHO. Medemodders die -1 geven wil ik niet afvallen, maar op zich is de -1-vóór-modgezeur ook niet terecht...
(de kerstgedachte schopt er dit jaar vroeg in bij me, vrees ik)
Klagen over de gegeven moderatie is net zo goed modgezeur. Het woord modden wordt misschien niet genoemd maar het eindresultaat blijft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
sygys in 'nieuws: EA stelt Battlefield 4-uitbreidingen uit om game te repareren'

Wat grof verwoord, maar wel een punt.. -1 waard? Hell no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Op zich is zijn reactie on-topic, het taalgebruik zorgt voor een punt aftrek waardoor ik op een 0 uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
tweaker2010 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:28:
[...]

Op zich is zijn reactie on-topic, het taalgebruik zorgt voor een punt aftrek waardoor ik op een 0 uitkom.
Hetzelfde hier inderdaad. De reactie is ontopic maar je kunt het ook normaal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MarElo in 'nieuws: 'NSA verzamelt dagelijks 5 miljard locatiegegevens van mobieltjes''

Weet niet waarom dit zoveel +2's en zelfs +3's krijgt, want ik kom niet verder dan een 0? Weinig relevante reactie imho?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:48:
MarElo in 'nieuws: 'NSA verzamelt dagelijks 5 miljard locatiegegevens van mobieltjes''

Weet niet waarom dit zoveel +2's en zelfs +3's krijgt, want ik kom niet verder dan een 0? Weinig relevante reactie imho?
Inderdaad, vanwege de grote lap tekst en de vervuiling van dat draadje zou ik er bijna een -1 aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand me svp willen uitleggen waarom 6 van mijn laatste 9 reacties een -1 verdienen?
5-dec, 21-nov (1), 21-nov (2), 21-nov (3), 21-nov (4), 20-nov

Op deze manier rest mij te concluderen dat mijn bijdragen niet langer worden gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:05:
Inderdaad, vanwege de grote lap tekst en de vervuiling van dat draadje zou ik er bijna een -1 aan hangen.
Dat heb ik net ook gedaan om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:12:
Zou iemand me svp willen uitleggen waarom 6 van mijn laatste 9 reacties een -1 verdienen?

Op deze manier rest mij te concluderen dat mijn bijdragen niet langer worden gewaardeerd.
Geen idee om eerlijk te zijn. Zien er gewoon goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
k1n8fisher schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:27:
[...]

Klagen over de gegeven moderatie is net zo goed modgezeur. Het woord modden wordt misschien niet genoemd maar het eindresultaat blijft gelijk.
Helemaal waar, maar er is dus -1 gemod vóór dat poster hierover zeurde en daarin had poster IMHO wel gelijk. Het gezeur erover maakt uiteindelijk de -1 terecht, maar gaat voorbij aan de oorspronkelijk (volgens mij) niet terechte -1-mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Waarom staat tijmenvn in 'nieuws: Toyota sluit deal met WiTricity voor ontwikkeling draadloos oplaadbare Prius' op -1?

Ok het is een eerste reactie, maar een flamebait vind ik het niet.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:12:

Blijkbaar ben jij veel gemod door iemand die standaard 2 punten verschil gebruikt als modscore dan wat gebruikelijk is voor de desbetreffende reactie. Hier wordt verder naar gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hij is 2 min na het plaatsen van het artikel gepost dus het neigt wel naar een fipo. Qua inhoud is het een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

2 berichten
Deze krijgt +3, al kan ik totaal niet begrijpen waarom, want hij begint zijn bericht met ronduit onzin: sprankel in 'nieuws: Microsoft gaat zero day in XP dit jaar niet meer patchen'
Blijkbaar is hij overtuigd dat je als consument alleen betaal voor het product, maar niet de support om dit product draaiende te houden, zelfs niet wanneer de maker deze support beloofd.
En vervolgens krijg ik een -1 omdat ik dit verhaal onderuit haal: Benjamin- in 'nieuws: Microsoft gaat zero day in XP dit jaar niet meer patchen'

Ik zal wel gezien worden als MS basher ofzo.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Benjamin- schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:54:
2 berichten
Deze krijgt +3, al kan ik totaal niet begrijpen waarom, want hij begint zijn bericht met ronduit onzin: sprankel in 'nieuws: Microsoft gaat zero day in XP dit jaar niet meer patchen'
Blijkbaar is hij overtuigd dat je als consument alleen betaal voor het product, maar niet de support om dit product draaiende te houden, zelfs niet wanneer de maker deze support beloofd.
En vervolgens krijg ik een -1 omdat ik dit verhaal onderuit haal: Benjamin- in 'nieuws: Microsoft gaat zero day in XP dit jaar niet meer patchen'

Daar word duidelijk op gereageerd. De eeuwig lange support die nu aan XP word gegeven zat niet in die consumentenprijs.

Denk wel dat deze post geen +3 waardig is.

Net zo als dit bijv:
gerbie71 in 'nieuws: Microsoft gaat zero day in XP dit jaar niet meer patchen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
2 berichten

Zijn eerste stelling is dan wel onjuist, de rest van zijn betoog blijft desondanks wel staan. Een +3 vind ik ook wat overdreven, maar hij mag best boven de massa uitsteken. Jouw reactie is overigens zeker niet ongewenst, dat dat is gewoon een valide ontopic punt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

2 berichten

Ik heb hem een +2 gegeven. Misschien dat iemand jouw openingszin "Ik vind dit toch wel een onzin verhaal" een beetje te aanvallend vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Oxidda schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:13:
[...]Daar word duidelijk op gereageerd. De eeuwig lange support die nu aan XP word gegeven zat niet in die consumentenprijs.
Dat was mijn argument dan ook niet, vind de support van MS hier zeer netjes, echter beweerd hij dat er geen support zit inbegrepen bij de prijs, dit is dan ook volstrekte onzin en maakt het bericht naar mening geen +3, +2 en twijfel ik persoonlijk tussen een 0 (door het eerste gedeelte) en een 1 door het 2de gedeelte. Met de (terechte) Apple bash aan het einde blijft die bij mij op 0.

Een 2 vind ik trouwens maar raar, was is er zo informatief? Dat een bedrijf allang had moeten vervangen? Dat XP van 2001 is? Dat MS geen ruk (zijn woord keuze, niet de mijne) geeft om mensen die op XP blijven zitten?

Maargoed, dat is mijn mening.
Misschien dat iemand jouw openingszin "Ik vind dit toch wel een onzin verhaal" een beetje te aanvallend vond?
Zou goed kunnen, blijf bij mijn woorden omdat ik het ook een onzin verhaal vind, ik vind dat als je zo'n bericht schrijf, dat je op ze minst even de voorwaarden van het gekochte product mag doorlezen, waar heel duidelijk staat wat het update beleid enz is.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ircghost in 'nieuws: Duitse politie pakt beheerders Bitcoin-miningbotnet op'

Ik snap niet echt waarom ik ten eerste een 0 krijg? Mensen kunnen het niet eens zijn, maar volgens mij is mijn antwoord in ieder geval wel behoorlijk on-topic. Daarnaast heb ik ook nog -1 gekregen wat al helemaal nergens op slaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Benjamin- schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:34:
Een 2 vind ik trouwens maar raar, was is er zo informatief? Dat een bedrijf allang had moeten vervangen? Dat XP van 2001 is? Dat MS geen ruk (zijn woord keuze, niet de mijne) geeft om mensen die op XP blijven zitten?
Ik vind het ook niet informatief. Afgezien van de eerste paragraaf die gewoon onjuist is, is de reactie een beetje open deur intrappen. Dat mag nog wel +1 krijgen, maar ik vind het geen +2 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:57
Ik begrijp deze -1 niet:

S0epkip in 'reviews: Xbox One: console met potentie'

Jullie?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Er blijven maar een paar obsessieve fanboys te keer gaan op mijn berichten, misschien kunnen ze ook worden nagekeken wie die -1's maar blijft geven.
Benjamin- in 'nieuws: Microsoft gaat zero day in XP dit jaar niet meer patchen'

De reacties vind ik ook beschamend, ze missen compleet het punt en blijven maar doorzeuren over hoe lang de support wel niet is en hoe geweldig MS is... zucht, soms zijn er van die dagen op de FP. :P
Zal de berichten daar verder laten, anders zitten jullie tot morgenochtend het werk van de fanboys te modden.

[ Voor 25% gewijzigd door Benjamin- op 06-12-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik vind dit een twijfel geval tussen 0 en -1 (zo vinden overigens ook de meesten, zie ik in de verdeling van de mods), omdat het hoewel een harde post die op het randje zit, het redactielid waarop gereageerd wordt niet persoonlijk 'aanvalt'.
Het verwoordt beiden de gevoelens van een grote groep mensen die van mening zijn dat de redacteuren ernstig tekort geschoten zijn in de kwaliteit en grondigheid van deze review. Het toont mijns inziens aan dat de ontwikkeling en de lijn die Tweakers de laatste jaren ondergaan en ingezet heeft, zeker niet goed valt bij de 'oude garde'. En om die reden kunnen deze reacties m.i. prima in de Spotlight staan. Als wake up call voor de Tweakers.net redactie.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Niet mee eens, ik hekel de vele berichten waarbij mensen constant een vergelijking willen zien, simpele feit is dat Tweakers al een achtergrond heeft geplaatst met de hardware vergelijking, ik zou het als minpunt zien als dit steeds weer naar voren komt.

De hardware is vergelijk, de conclusies waren duidelijk en goed.
Nu krijgen we reviews over het product zelf, natuurlijk vergelijk je het 1 en ander met de concurrentie, maar ik vind ook niet dat een console review moet bestaan uit een constante vergelijking welke beter is, daar is dus al een artikel over en het is nu nog te vroeg om goed te kunnen oordelen over welke 'beter' is, omdat ze eigenlijk beide nog niet af zijn.

De kritiek is dan ook eigenlijk puur gericht op dat ze niet goed hebben vergeleken, ipv een objectieve review te geven over de console zelf.
Tevens zou het ook wel heel raar zijn als dat zou worden gedaan, de PS4 review ging immers ook vooral alleen over de PS4 zelf.

Ik zou zeggen, laat ze vooral vragen op de juiste plek of er een directe vergelijking kan worden gemaakt tussen de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:14:

Het verwoordt beiden de gevoelens van een grote groep mensen die van mening zijn dat de redacteuren ernstig tekort geschoten zijn in de kwaliteit en grondigheid van deze review. Het toont mijns inziens aan dat de ontwikkeling en de lijn die Tweakers de laatste jaren ondergaan en ingezet heeft, zeker niet goed valt bij de 'oude garde'. En om die reden kunnen deze reacties m.i. prima in de Spotlight staan. Als wake up call voor de Tweakers.net redactie.
Commentaar op de redactie hoort niet op de FP, we verwachten daar een inhoudelijke discussie. Kritiek mag, maar dan wel in GR, waar het thuishoort.

Wat dat betreft vind ik overigens de eerste +3 niet onterecht, daar deze niet echt op de redactie is gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:25

botoo

💀 too old to die young

Frustus Maximus in 'reviews: Xbox One: console met potentie'
Daar is de meute mee-eens modderen weer, meerdere +3's op een -1 post.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach de GR leest nauwelijks iemand. Het is dan ook helemaal terecht dat kritiek gewoon onder de review wordt geplaatst. Soms is het overdreven, maar in dit geval vinden wel heel veel verschillende mensen dit een bagger review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Uiteraard vinden heel veel mensen het bagger, dat is omdat dit soort reviews de fanboys naar buiten brengt, in het geval van de eerder genoemde +3 gebruiker, liet een snelle zoekopdracht zien dat ze beide al tijden zeer positief staan tegenover de PS4 en negatief tegenover XBO en MS.
Dit mag natuurlijk, maar in beide gevallen zie ik steeds maar 1 insteek in hun argumenten, Sony alleen maar positief benaderen en MS alleen maar negatief.
Gezien zij beide ook zo er in staan, is het logisch dat ze graag een review zien waarbij hun gevoel wordt beaamd, in dit geval dus dat de PS4 superieur is enz.

Als ik zo kijk dan verliest de 360 het op veel fronten en ik heb er dan ook een hard hoofd in dat multiplatform games die Esram gaan gebruiken, maar voor die discussie is er een ander artikel en zullen er vast nog meer komen. Uiteindelijk blijf ik vinden, wil je info over de XBO dan pak je een XBO review, wil je die over de PS4 dan pak je daar de review van, wil je een vergelijking, dan hebben we nu een achtergrond en hopelijk binnenkort een vergelijking van de 2.

Verder is mijn ervaring dat de redactie wel reageert, en het topic over de XBO laat dit dan ook weer zien. Xbox One review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Benjamin- schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:24:
Er blijven maar een paar obsessieve fanboys te keer gaan op mijn berichten, misschien kunnen ze ook worden nagekeken wie die -1's maar blijft geven.

De reacties vind ik ook beschamend, ze missen compleet het punt en blijven maar doorzeuren over hoe lang de support wel niet is en hoe geweldig MS is... zucht, soms zijn er van die dagen op de FP. :P
Zal de berichten daar verder laten, anders zitten jullie tot morgenochtend het werk van de fanboys te modden.
Niet specifiek 1 persoon die jou daar omlaag modt. De ene keer geeft iemand je op de ene post een -1 en op de andere +1. Niets persoonlijks dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Er is zeker wel iets persoonlijks gaande, mijn berichten komen vrijwel nooit onder de 0, vaak gewoon op +1 of +2, nu massaal op -1 terwijl dit ook nog is onterecht is. Je kan mij niet vertellen dat MS fanboys daar niet massaal bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Benjamin- schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:29:

Je kan mij niet vertellen dat MS fanboys daar niet massaal bezig zijn.
Kan het wat minder trollerig? Heb jij inzicht in wie welke moderatie uitdeelt? Zonder dat inzicht kan je zo'n uitspraak simpelweg niet doen.

Zeker omdat uit onderzoek blijkt dat er kennelijk *niets* persoonlijks gaande is. Als jij anders denkt, zul je toch bewijzen moeten geven lijkt me zo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hoe moet ik bewijzen geven? Ik kan het niet zien, dessalnietemin als je 10x -1 of meer krijgt, terwijl het bericht ontopic enz is, dan klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Er zijn twee personen die twee van jouw reacties een -1 hebben gegeven, een van die twee heeft een derde reactie een +1 gegeven. De rest van de -1's zijn allemaal afkomstig van verschillende gebruikers. Nee, het is niet persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dat veranderd natuurlijk niet dat er daar massaal door fanboys word downgemod, of vinden jullie dat die wel allemaal -1's zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benjamin- schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:01:
Dat veranderd natuurlijk niet dat er daar massaal door fanboys word downgemod, of vinden jullie dat die wel allemaal -1's zijn?
Dat draadje is nu een welles nietes discussie geworden, je taalgebruik draagt daar ook niet aan bij:
Ik vind dit toch wel een onzin verhaal.
[...]
Je reactie is ronduit onbegrijpelijk. Hoezo spreek ik mezelf tegen? Heb je wel gelezen wat ik schreef?
En zo gaat dat nog even door... Je kan je punt ook maken zonder deze zinnen te gebruiken.
Een -1 is wel wat erg streng, maar meer dan een 0 vind ik het zeker niet.

[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 06-12-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Wanneer mensen mijn bericht weigeren te lezen, dan ga ik ze niet lief benaderen zou je alsjeblieft mijn bericht nog eens willen nalezen. Zij maken zelf domme opmerkingen omdat ze niet lezen, dan ga ik wel niet als een gek tegen ze te keer, maar een aardige reactie zit er dan ook niet in.

Verder heb ik hier meerdere keren aangegeven, maar ze worden niet naar beneden gemod ondanks dat ze een 0 verdienen, want het is immers niet relevant als je verhaal simpelweg niet klopt, dus dan krijg je dit soort praktijken. Dit betekent natuurlijk niet dat ik jullie hier de schuld van geef oid, maar om het maar even oneerbiedig te zeggen, er zijn veel mensen die als schapen modden, waardoor je soms extreme hoeveelheden foute moderaties zie, die in stand worden gehouden door mensen die er maar vanuit gaan dat in het welles nietes spelletje, de persoon met de - de foute is en de + de goede, een beetje wat jijzelf nu ook aangeeft, dat je nu niet meer ziet wat correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze post staat al op -1 maar het slaat nergens op: Verwijderd in 'nieuws: Gemeente Terneuzen gaat via Whatsapp met burgers communiceren' Sowieso betrekt deze gebruiker wel erg vaak BB bij een nieuwspost die daar helemaal niet overgaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: NSA: aftappen locatiedata mobieltjes is legaal op basis van bevel uit 1981'

Met termen als "amerikutkaan" en "een lolly likkende vette reet amerikaan" lijkt me dit niet meer dan een flamebait, en dus eerder -1 dan de 0 die hij nu heeft...

Verwijderd in 'nieuws: NSA: aftappen locatiedata mobieltjes is legaal op basis van bevel uit 1981'

+3 lijkt me een beetje overdreven, +1 is wel voldoende?

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 08-12-2013 05:31 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

gevoelig in 'nieuws: Amerikaanse technologiebedrijven: stop met massale dataverzameling'

Ik krijg een +2, terwijl mijn parent zonder motivatie onzin uitkraamt ("ze weten toch niet meer dan ik zelf plaats, dus is de NSA minder evil dan Google") en een +3 krijgt...

Dafuq?

Zijn reactie is eerder een +1 waard ofzo.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
@mindcrash
Wel een beetje snel niet? :) Beide reacties zijn een uur geleden geplaatst. Geef het systeem wel wat tijd om de reacties op de juiste score te laten belanden.

Inmiddels staan ze beide op de juiste score in elk geval :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Spotlight en / of informatief vind ik voor onderstaande reactie echt te hoog. Ik kom niet hoger dan een +1 maar een 0 vanwege het gebrek aan onderbouwing (op de desktop werkt Windows 8 volgens de poster niet goed) kan ik mij ook voorstellen.

DCG909 in 'nieuws: Microsoft lijkt toch niet te stoppen met verkoop Windows 7'

Waarschijnlijk krijgt de post hoge scores omdat het een populaire mening is.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 09-12-2013 09:11 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]