Uiteraard vinden heel veel mensen het bagger, dat is omdat dit soort reviews de fanboys naar buiten brengt, in het geval van de eerder genoemde +3 gebruiker, liet een snelle zoekopdracht zien dat ze beide al tijden zeer positief staan tegenover de PS4 en negatief tegenover XBO en MS.
Dit mag natuurlijk, maar in beide gevallen zie ik steeds maar 1 insteek in hun argumenten, Sony alleen maar positief benaderen en MS alleen maar negatief.
Gezien zij beide ook zo er in staan, is het logisch dat ze graag een review zien waarbij hun gevoel wordt beaamd, in dit geval dus dat de PS4 superieur is enz.
Als ik zo kijk dan verliest de 360 het op veel fronten en ik heb er dan ook een hard hoofd in dat multiplatform games die Esram gaan gebruiken, maar voor die discussie is er een ander artikel en zullen er vast nog meer komen. Uiteindelijk blijf ik vinden, wil je info over de XBO dan pak je een XBO review, wil je die over de PS4 dan pak je daar de review van, wil je een vergelijking, dan hebben we nu een achtergrond en hopelijk binnenkort een vergelijking van de 2.
Verder is mijn ervaring dat de redactie wel reageert, en het topic over de XBO laat dit dan ook weer zien.
Xbox One review
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900