Ja, m'n reactie heeft maar 2 tot 4 moderaties gekregen, maar desalniettemin... voor een post waarvan ik verwachte dat ie +2 ging scoren om op -1 te staan~ (En dat zeg ik niet om verwend te klinken ofzo, zo nu en dan stop je wat meer werk in een post en die posts scoren bijna altijd +2's en om dan je post plots op -1's en 0's te zien staan verrast me dan wel om het zo te zeggen...)
David Mulder in 'nieuws: Dell kondigt Chromebook 11 voor onderwijsmarkt aan'
Naja, wie weet ga ik uit van teveel prior knowledge... zal er nog wat extra onderbouwing aan toevoegen, hieronder de post zoals die er eerst stond voor alle eerlijkheid
En loop je het risico erop dat dingen stuk gaan, loop je het risico op malware (ook op linux ja), heb je in grotere mate last van vertraging na langer gebruik, heb je een iets langzamer device (sowieso langere bootup) en hoger batterij verbruik. En als je daar bij optelt dat (zolang je niet om privacy geeft) google drive/microsoft office live/zoho office alle functionaliteiten bieden die 95% van de gebruikers in microsoft office gebruiken is het installeren van libreoffice (dat niet eens alle functionaliteiten van ms office heeft en ook een stuk langzamer is dan zowel de online als offline alternatieven) niet noodzakelijk... dan ziet het totaal plaatje er helemaal niet zo geweldig uit. Persoonlijk kan ik nog niet overgaan op chromeOS (aptana heeft teveel functies die nog in cloud9 missen en ik zou viber/skype missen), maar ik erken wel dat voor het gros van de mensen ik het echt absoluut zou aanraden.
@Gimp alternatieven: Pixlr, picnik, photoshop express, aviary, darkroom en genoeg andere. Natuurlijk, Gimp is uitgebreider dan welk van deze ook, maar indien je die extra functies niet nodig hebt (net zoals met ms office) kun je net zo goed het gratis (photoshop->gimp)/online (photoshop/gimp -> voorgaande lijst) alternatief gebruiken.
En als ik toch al bezig ben:
David Mulder in 'plan: Development-round-up - Iteratie #44' (ik zou het nog min of meer kunnen begrijpen als ie naar 0 zou zijn gegaan... maar -1... echt? Klinkt mij in de oren als iemand die adblock gebruikt en aan het x6 'gewetenmodden' is )
[
Voor 7% gewijzigd door
David Mulder op 12-12-2013 00:47
]