(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
me?watercoolertje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:51:
Pendaco in 'nieuws: Afbeeldingen suggereren integratie sms in Google Hangouts'
watercoolertje in 'nieuws: Afbeeldingen suggereren integratie sms in Google Hangouts'
Zucht, weer iemand die bewust me post opzoekt om ze weg te modden

Anyways, je hebt gelijk. Dat lijkt iemand te zijn die specifiek jou opzoekt om je posts op -1 te modden

Mag ook nog wel iemand doorheen fietsen. Er worden echt belachelijke hoeveelheden +2 en +3 gegeven voor redelijk standaard reacties.
Blijkbaar klopt het niet wat deze persoon zegt maar krijgt desondanks een +3 (wat al te gek is).
Ik zou hem graag naar +1 of +0 willen werken omdat reacties op zijn reactie betere informatie geven.
Verwijderd
OddesE in 'nieuws: Android-console van Mad Catz komt in november uit voor 250 dollar'
Dit is echt geen +3 wie geeft hier 6x +3 voor? : OddesE in 'nieuws: Android-console van Mad Catz komt in november uit voor 250 dollar'
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 21:49 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Mismodder bekent hier, die post zelf is ook een -1 trouwens.: johnkessels87 in 'nieuws: Android-console van Mad Catz komt in november uit voor 250 dollar'
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Verwijderd
Weer 6x +3 mismod moet op 0 of -1: Sp3dy in 'nieuws: Android-console van Mad Catz komt in november uit voor 250 dollar'
Staat ie op.
Wat is hier precies ongewenst aan?
tweaker2010 in 'nieuws: Ubisoft maakt dlc-plannen Assassin's Creed IV: Black Flag bekend'
enermax in 'reviews: Een nieuw tijdperk: smartphones met gebogen scherm'
[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 09-10-2013 12:23 ]
Liefhebber van Tweakers
Alle +2 en +3 moderaties aangeschreven!pino85 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:23:
Deze is niet echt +3 waardig imo.
enermax in 'reviews: Een nieuw tijdperk: smartphones met gebogen scherm'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Serieus.. +2? Bashen op Samsung omdat ze plastic gebruiken, maar tegelijk wel Apple de hemel ervoor inprijzen.. Kom op zeg. Troll opmerking meer niet.. 0
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mag ik vragen waarom deze reactie gefixeerd wordt op +1? Comments op elke vorm van spelfouten in een artikel zijn ongewenst, dit wordt zelfs herhaald in de edit in de FiPo. Als ik de uitleg zou volgen zou ik op een -1, maximaal +0 uitkomen. Erg vreemd dat iemand de eerste posts edit, maar vervolgens Arnoud doodleuk fixeert op een +1.
[ Voor 15% gewijzigd door Royeboi op 09-10-2013 15:55 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Lijkt me niet echt een +3 waard, maximaal een +1. Veel meningmodders denk ik, gezien de 21x +3?
Sergelwd in 'nieuws: Britse politie vraagt registrars om blokkade torrentsites'
En daar is de troll-link weer...
[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 09-10-2013 15:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad, dit wilde ik dus ook net gaan vragen!Royeboi schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:47:
arnoudwokke in 'nieuws: Apple brengt iPhone 5s en iPhone 5c op 25 oktober in Nederland uit'
Mag ik vragen waarom deze reactie gefixeerd wordt op +1? Comments op elke vorm van spelfouten in een artikel zijn ongewenst, dit wordt zelfs herhaald in de edit in de FiPo. Als ik de uitleg zou volgen zou ik op een -1, maximaal +0 uitkomen.
Leuk redacteurs onder elkaar, maar de regels gelden toch voor een ieder?
Zeker gezien de Admin-edit op de FIPO.
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
En waarom sowieso fixeren? De mismods zijn niet van dergelijke aard dat het modsysteem dit niet kan oplossen?
[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 09-10-2013 16:07 ]
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad, lachwekkend, een grappig opmerking of wat dan ook wordt normaal genadeloos afgestraft, maar bij de heer Wokke wordt alles toegelaten.wildhagen schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:06:
Ik vind een fix op +1 idd wel wat aan de hoge kant. Een gewone user krijgt hier een (terechte!) -1 voor, maar een crewlid krijgt een +1? Gelijke monikken, gelijke kappen zou ik zo zeggen. Of beide op +1, of beide op -1.
En waarom sowieso fixeren? De mismods zijn niet van dergelijke aard dat het modsysteem dit niet kan oplossen?

Virussen? Scan ze hier!
Ik heb geen idee waarom die reactie op +1 is gefixeerd, en het is ook niet door iemand van de PowerMods gedaan. De fix is er iig nu af.
waargemaaktGelijke monikken, gelijke kappen zou ik zo zeggen
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
EGM360 in 'nieuws: Politie pusht Burgernet-acties via app'
alles hoger dan een +1 is echt absurd voor deze posts.
deze hoort op -1 niet op +1
FaceDown in 'nieuws: Panasonic stopt mogelijk in maart met productie plasma-tv's'
[ Voor 22% gewijzigd door Toet3r op 09-10-2013 21:59 ]
Verwijderd
2 keer spam op een dag van dezelfde firma die hier zijn eigen producten aanprijst in 2 verschillende topics.
Mag wat mij betreft hard aangepakt worden.
Dat lijkt inderdaad min of meer een spamaccount te zijn. Is inmiddels al onder de aandacht van de powermods gebracht.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 05:17:
Anoniem: 498891 in 'nieuws: Belgische telco's krijgen jaar om te voldoen aan bewaarplicht' en Anoniem: 498891 in 'nieuws: Microsoft kondigt prijsverlagingen Azure aan'.
2 keer spam op een dag van dezelfde firma die hier zijn eigen producten aanprijst in 2 verschillende topics.
Mag wat mij betreft hard aangepakt worden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Rigs in 'nieuws: Sony presenteert kleine high-end smartphone'
Liefhebber van Tweakers
Grootse paniek in deze .Plan, de -1'tjes zijn niet meer bij te houden.
Verder mag degene die deze post +3 durft te geven wel een klap op zijn kont krijgen:
medennis in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
Wow, opeens wordt iedereen naar +2 en +3 gemod:
Verwijderd in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
VSteeman in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
Vighu in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
VTe in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
koessien in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
Valerious in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
Paul Hulsebosch in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
Paul Hulsebosch in 'plan: Win een bètakey voor Hearthstone: Heroes of Warcraft'
De lijst gaat verder en verder, ik houd ermee op. Maar er zitten zeker enkele mensen tussen die zich misdragen hebben..
[ Voor 94% gewijzigd door Zerfox op 10-10-2013 12:31 ]
Heb hem +1 gegeven. Vind het niet zoveel toevoegen eerlijk gezegd.pino85 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
Is dit daadwerkelijk 16x +3 waard? ik vind dat wat te veel van het goede
Rigs in 'nieuws: Sony presenteert kleine high-end smartphone'
Dit is ook geen +2 of +3 waard. Ik dacht meer aan een 0 max:
Eswip in 'nieuws: Gerucht: Apple halveert productie iPhone 5c wegens tegenvallende vraag'
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Edit: Heb het gros volgens mij goed kunnen zetten maar oa deze krijg ik niet recht getrokken door de 6x+3.
freaky in 'nieuws: Microsoft kondigt prijsverlagingen Azure aan'
[ Voor 187% gewijzigd door pino85 op 10-10-2013 18:45 ]
Liefhebber van Tweakers
Is een +1 niet wat te hoog, gezien het grote gehalte (zowat de helft...) moderatiegezeur, met ook nog eens een troll erin (laatste regel)?
Ik kom zelf niet verder dan een -1 hierdoor.
Maar zelfs zonder die troll/modgezeur, lijkt een +3 me een beetje overdreven, zeker 30x +3....

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 11-10-2013 09:36 ]
Virussen? Scan ze hier!
Met dergelijk commentaar is er slechts 1 optie * botooDe kutten hier zijn zuurder dan fluorozwavelzuur.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Verwijderd in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
TMC in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
marhalm in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
w4v3g0d in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
Six9 in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
Martinspire in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
svennibus in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
WoutervOorschot in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
triflip in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
madmaxnl in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
Ik vermoed dat hier iemand met de botte bijl tientallen of misschien wel honderd reacties heeft zitten minnen om zoveel -1 reacties te veroorzaken.
En dan voornamelijk iemand die het niet eens was met de vele kritische noten die er bij de review van de 1020 werden opgemerkt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 16:46 ]
Zie ook: Nokia Lumia 1020 review
Volgens de modfaq is een -1 gerechtvaardigd, dus dan moet je niet gek opkijken dat je dan deze score krijgt.
Lijkt me geen +1, maar -1 in zijn huidige vorm? En die +2 en +3 sloegen al helemaal nergens op...
Virussen? Scan ze hier!
Reactie is inmiddels aangepast. Ik weet niet wat er voor de edit stond (nu is het geen -1 meer), dus ik modereer die reactie maar niet.wildhagen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:09:
Nas T in 'nieuws: Sim-kaarten Vodafone-klanten waren eenvoudig door kwaadwillenden te blokkeren'
Lijkt me geen +1, maar -1 in zijn huidige vorm? En die +2 en +3 sloegen al helemaal nergens op...
Virussen? Scan ze hier!
Idd. Het zou mooi zijn als de inhoud van een reactie gefixeerd kan worden ipv alleen de scorewildhagen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:11:
Ah, hij is weer ge-edit, voor de 4e (of 5e?) keer inmiddels. Gaat hard zo
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Je mag onder een review niet zeggen dat je het niet eens bent met de review ?tweaker2010 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:54:
Het is heel simpel: commentaar op de redactie over een review hoort niet daar maar in het GR-topic.
Zie ook: Nokia Lumia 1020 review
Volgens de modfaq is een -1 gerechtvaardigd, dus dan moet je niet gek opkijken dat je dan deze score krijgt.
Welke barbaars land is dit?
Overigens mag inhoudelijk commentaar gewoon onder de review, zolang je maar op een nette toon je eigen zienswijze geeft op de zaken die daadwerkelijk in de review besproken worden. Commentaar op vorm, stijl en ontbrekende inhoud horen dan weer in Geachte Redactie thuis. Dat helpt de inhoudelijke discussie namelijk niet.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Veel van de door mij aangehaalde reacties zijn prima en op nette toon en gaan niet over de vorm of de stijl maar refereren wel vaak over de tweakers reviewers mening over windows phone os waarmee elke windows phone een automatisch lagere score krijgt.Dirk schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:47:
Dat is geen beleid van een land, maar van een website.
Overigens mag inhoudelijk commentaar gewoon onder de review, zolang je maar op een nette toon je eigen zienswijze geeft op de zaken die daadwerkelijk in de review besproken worden. Commentaar op vorm, stijl en ontbrekende inhoud horen dan weer in Geachte Redactie thuis. Dat helpt de inhoudelijke discussie namelijk niet.
En ja 3,5 is erg laag voor de lumia 1020 als een 3 sterren zo ongeveer de laagst gegeven score is voor een smartphone.
Dus wat probeer je nu te zeggen? "Dan ga je naar een echte review site" noem ik geen nette reactie hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:57:
[...]
Veel van de door mij aangehaalde reacties zijn prima en op nette toon en gaan niet over de vorm of de stijl maar refereren wel vaak over de reviewers mening over windows phone waarmee elke windows phone een automatisch lagere score krijgt.
Verwijderd
Ik blijf op deze manier m'n post editten
Zoveel +2's in dat topic waarvan de meeste dat waarschijnlijk niet eens zijn.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 16:14 ]
Verwijderd
Iemand vraagt in de om een vergelijking met de S4 zoom camera telefoon omdat die vergelijking in de review ontbreekt. En ik geeft daar precies wat hij zoekt namelijk de link naar die vergelijking met de S4 zoom in een review. Eerder een plus 1 dan een -1tweaker2010 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:03:
[...]
Dus wat probeer je nu te zeggen? "Dan ga je naar een echte review site" noem ik geen nette reactie hoor.
DPreview is namelijk gewoon DE review site voor camera's en heeft ook de uitgebreidste review met de Lumia 1020 en S4 zoom op het gebied van cameravergelijking
Tweakers een een algemene ICT nieuwssite, forumsite die ook reviews doet maar die zeker op het gebied van camera reviews niet bijzonder staat aangeschreven.
Een echte reviewsite op camera gebied is dus wel DPreview en niet tweakers. Als ik dat zeg krijg ik dan meteen een min 1?
Bovendien haal je er nu 1 reactie uit maar er waren tientallen reacties zwaar omlaag gemodereerd
In deze
svennibus in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
of deze
WoutervOorschot in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
of deze
zie ik gewoon hele nette reacties die allemaal naar -1 gemodereerd waren overduidelijk omdat ze inhoudelijk een mening bevatten die afwijkt van de mening van de reviewer. Blijkbaar mag dat dus niet op tweakers.
En het is niet alleen die paar reacties. Het topic leek wel gebombardeerd maar niet alles resulteerd in negatieve reacties maar het patroon was wel opvallend
Zeg maar: WP mist notificatiecentrum +2 => maar WP heeft Live tiles +0
Ik wil nog even aanvullend een reactie speciaal aanhalen. Deze
Six9 in 'reviews: Nokia Lumia 1020: high-end camera, midrange-telefoon'
ook een min 1. Ik vind het wel zeker een +2 of +3 zelfs.
De tweakers reviewer geeft in de reacties daarboven namelijk aan dat de Lumia 1020 mede een lagere score krijgt omdat Google apps ontbreken. De reactie met de -1 constateert dan heel terecht dat bij tweakers blijkbaar een product een lagere score gegeven wordt als de maker van een concurrerend product lastig doet.
Stukje tekst over inhoud verwijderd en naar 'Geachte Redactie' gezet omdat het daar meer toepasselijk was
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 17:25 ]
Er wordt met +3 gegooid op deze reactie, wat zeer onlogisch is gezien de inhoud.
Mensen met een andere mening dan die van hem bombarderen tot 'hersenloze figuren' vind ik eerder een troll en dus -1 of max een 0, ipv een +1 of zelfs +3...
Virussen? Scan ze hier!
Waarom krijgen reacties als bovenstaande die in feite neerkomen op bashen een +2?
Virussen? Scan ze hier!
wildhagen in 'nieuws: Medewerker Ziggo verliest laptop met onversleutelde klantgegevens'
[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 12-10-2013 16:49 ]
Liefhebber van Tweakers
Als ik hem zelf zou moeten beoordelen zou ik een 0 geven, geen -1 idd (maar he, ik ben bevooroordeeld
Boy in 'nieuws: 'Amazon verwijdert boeken over seksueel misbruik uit Kindle-store''
+2 vind ik wat hoog, een +1 lijkt me voldoende?
incaz in 'nieuws: Brazilië doet onderzoek naar concurrentievervalsing Google'
+3 is imho een tikje hoog, max +2?
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Beide staan inmiddels op de juiste score.wildhagen schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:46:
Boy in 'nieuws: 'Amazon verwijdert boeken over seksueel misbruik uit Kindle-store''
+2 vind ik wat hoog, een +1 lijkt me voldoende?
incaz in 'nieuws: Brazilië doet onderzoek naar concurrentievervalsing Google'
+3 is imho een tikje hoog, max +2?

Verwijderd in 'nieuws: Internetorganisaties: VS moet beheer internet loslaten'
Tweakblog van de maand
Verwijderd in 'nieuws: Brazilië doet onderzoek naar concurrentievervalsing Google'
Gezien het trollerige taalgebruik lijkt het me eerder een -1 dan de +1 waar hij nu staat door 6x +2 en 6x +3?
Virussen? Scan ze hier!
Hij onderbouwt het vind ik goed en het voegt zeker wat meer toe dan de standaard +1.
+2 van mij er bij.
@ Wildhagen,
Die staat nu op -1, die +3's en +2's zijn wel jammer.
[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 13-10-2013 10:19 ]
Liefhebber van Tweakers
SuperDre in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
Ik zie niet echt waarom dit +3 is.
En RebelwaClue in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
SuperDre in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
dasiro in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
En Madrox in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
Madrox in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
Verwijderd in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
En Blokker_1999 in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
yGiDoRp in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
Verwijderd in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
En Blokker_1999 in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
Blokker_1999 in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
Blokker_1999 in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt extra 'GA Rollup A'-update bij release'
[ Voor 91% gewijzigd door witeken op 13-10-2013 20:11 ]
Tweakblog van de maand
unglaublich in 'video: Gathering of the Tweakers - Zweefvlieger Peter00'
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Verwijderd in 'nieuws: Hacker ontdekt backdoor in D-Link-routers'
@hiervoor
Ik ben het met je eens en vind de +2 ook te hoog. Een normale +1 post als je het mij vraagt.
[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 14-10-2013 08:46 ]
Liefhebber van Tweakers
6x -1? lijkt me nou niet dat mijn reactie ongewenst is....
Hoi.
Verwijderd
danilson in 'nieuws: Bitcoin-netwerk verdubbelt rekenkracht in maand tijd naar 2 petahash/s' lijkt me geen +3 waard.
Ik heb je een +1 gegeven. Netto kom je daarmee op dit moment op 0 uit.basdej schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:02:
basdej in 'nieuws: Bitcoin-netwerk verdubbelt rekenkracht in maand tijd naar 2 petahash/s'
laserdesign in 'nieuws: Bitcoin-netwerk verdubbelt rekenkracht in maand tijd naar 2 petahash/s'
Is niet meer dan een "ik ook" en mag dan wat mij betreft naar de -1.
[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 15-10-2013 08:46 ]
Haatbaardenlanden -> troll -> -1?
Virussen? Scan ze hier!
Staat na mijn zetje op +1.basdej schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:02:
basdej in 'nieuws: Bitcoin-netwerk verdubbelt rekenkracht in maand tijd naar 2 petahash/s'
Staat nu op -1.Bor de Wollef schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:45:
laserdesign in 'nieuws: Bitcoin-netwerk verdubbelt rekenkracht in maand tijd naar 2 petahash/s'
Is niet meer dan een "ik ook" en mag dan wat mij betreft naar de -1.
Hij heeft het zag ik nu wel doorgestreept staan maar wat mij betreft veranderd dat niets. Zetje gegeven.wildhagen schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:19:
himlims_ in 'nieuws: 'NSA verzamelt massaal inhoud van adresboeken''
Haatbaardenlanden -> troll -> -1?
[ Voor 54% gewijzigd door pino85 op 15-10-2013 10:00 ]
Liefhebber van Tweakers
Waarom krijgt dit -1? Had ik dan simpelweg dezelfde tekst neer moeten pennen als één post hoger?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Lastig. Ik kan een -1 voor een post met alleen een verwijzing naar een eerdere post van jezelf wel voorstellen. Voor een copy paste had je in ieder geval -1 gekregen. Op zich voegt deze post niets toe maar je kunt je afvragen of -1 de juiste score is of dat een 0 meer op zijn plaats is.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:27:
AllSeeyinEye in 'nieuws: Eerste custom rom met Sense 5.5 voor HTC One verschijnt'
Waarom krijgt dit -1? Had ik dan simpelweg dezelfde tekst neer moeten pennen als één post hoger?
Ter lering dan: hoe had ik kunnen/moeten reageren? Hij reageert immers met een nagenoeg identieke strekking op mijn eerdere bericht als de gebruiker boven hem, waarop ik al gereageerd heb....Bor de Wollef schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:31:
[...]
Lastig. Ik kan een -1 voor een post met alleen een verwijzing naar een eerdere post van jezelf wel voorstellen. Voor een copy paste had je in ieder geval -1 gekregen. Op zich voegt deze post niets toe maar je kunt je afvragen of -1 de juiste score is of dat een 0 meer op zijn plaats is.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Rigs in 'nieuws: Bing rendert eerste zoekresultaat in achtergrond'
Ook deze niets toevoegende reactie is imho geen +2 waard:
HelloJed in 'nieuws: Bing rendert eerste zoekresultaat in achtergrond'
[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 15-10-2013 10:37 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dit is geen +3 waard, +1 lijkt me wel voldoende.
Verdien ik hier deze -1? Ik zie niet echt wat er flame/troll/bait aan is, ik ben alleen voorbeelden op gaan noemen...
Ik vind dat lastig. Wellicht was gewoon niet reageren beter. Wat vinden de andere pro en powermods hiervan?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:32:
[...]
Ter lering dan: hoe had ik kunnen/moeten reageren? Hij reageert immers met een nagenoeg identieke strekking op mijn eerdere bericht als de gebruiker boven hem, waarop ik al gereageerd heb....
Geen idee wat er voor je edit stond, maar ik vind hem door je schrijfstijl max een 0 waard.ikt schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:09:
ikt in 'nieuws: Gerucht: Google wil gebruikers belonen voor bijhouden mobiel gebruik'
Verdien ik hier deze -1? Ik zie niet echt wat er flame/troll/bait aan is, ik ben alleen voorbeelden op gaan noemen...
Voor de edit vroeg ik waarom het als ongewenst werd gemod, daarna kreeg ik meer ongewenste votes en besloot ik dat het een slecht idee was om opheldering te vragen over wat er mis was.tweaker2010 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:03:
[...]
Geen idee wat er voor je edit stond, maar ik vind hem door je schrijfstijl max een 0 waard.
Schrijfstijl? Bedankt voor de feedback
Graag een -2
En dan zelfs iemand die daar een +3 voor geeft, alle moderators die meer dan -1 hebben gegeven lijken me schuldig aan modmisbruik.
Bovenliggende reactie terecht -1, onderliggende wordt ook zeker niets aan gemist.
[ Voor 20% gewijzigd door JDVB op 15-10-2013 15:31 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Je bent me voor. Wilde hetzelfde posten.JDVB schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:28:
Anoniem: 469887 in 'nieuws: Stokoude mobieltjes zullen niet meer werken op netwerk Vodafone'
Graag een -2
En dan zelfs iemand die daar een +3 voor geeft, alle moderators die meer dan -1 hebben gegeven lijken me schuldig aan modmisbruik.
Bovenliggende reactie terecht -1, onderliggende wordt ook zeker niets aan gemist.
+3 lijkt me beetje over de top? Verder dan een +1 kom ik niet.
Virussen? Scan ze hier!
Edit:
Deze is denk ik een nulletje(krijgt oa 8x+2)
Verwijderd in 'reviews: Windows Phone 8 Update 3: met het oog op de toekomst'
[ Voor 233% gewijzigd door pino85 op 15-10-2013 21:56 ]
Liefhebber van Tweakers
Ge0force in 'reviews: Windows Phone 8 Update 3: met het oog op de toekomst'
Je kan niet akkoord zijn met een mening, maar om daarom -1 te modden vind ik niet correct.
vali in 'Google-horloge komt binnenkort en is gebaseerd op informatiedienst Now'.
Merk steeds vaker dat ik opeens -1 berichten krijg die niet terecht zijn, misschien onbedoeld iemand gekwetst ergens in het verleden?
[ Voor 16% gewijzigd door vali op 15-10-2013 22:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Aionicus in 'nieuws: Gebruikers boos om uitblijven fix voor Nexus 4-problemen met virtuele providers'
of deze
Aionicus in 'nieuws: Gebruikers boos om uitblijven fix voor Nexus 4-problemen met virtuele providers'
en dit is toch geen +2
Game_overrr in 'nieuws: Gebruikers boos om uitblijven fix voor Nexus 4-problemen met virtuele providers'
Voor mij een -1. Kritiek op de redactie en de keuze die ze maken mag wat mij betreft besproken worden in GR.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:44:
+2 en +3 mismod: two in 'nieuws: WhatsApp kampt met internationale storing - update' Dit lijkt me een 0 of een -1.
Een nul zou eventueel ook nog kunnen.
Die 2 posts zijn wat mij betreft geen -1's nee al weet ik bij de 2e ook niet direct of het klopt wat hij zegt of niet.( Zit niet zo in die materie). derde post staat nu op +1.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:57:
Dit is toch geen -1?
of deze
en dit is toch geen +2
Game_overrr in 'nieuws: Gebruikers boos om uitblijven fix voor Nexus 4-problemen met virtuele providers'
[ Voor 55% gewijzigd door pino85 op 16-10-2013 10:23 ]
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 16-10-2013 10:27 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Deze mag ook wel op -1. Onbegrijpelijk dat ie +3 krijgt.
Saved by the buoyancy of citrus
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
DidierB in 'nieuws: WhatsApp kampt met internationale storing - update'
Totaal overbodige fipo achtige reactie krijgt van mij -1. Dit soort reacties zorgen er voor dat de reacties op de FP steeds minder interessant zijn om te lezen.tweaker2010 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:25:
Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp kampt met internationale storing - update'
Deze mag ook wel op -1. Onbegrijpelijk dat ie +3 krijgt.
[ Voor 45% gewijzigd door Bor op 16-10-2013 14:48 ]
Verwijderd
Is 0 maar naar mijn mening een +1, want ontopic en ik geef antwoord op een vraag op een +1 post.
Verwijderd in 'nieuws: Albert Heijn gaat wifi aanbieden in alle vestigingen'
Is -1 maar naar mijn mening een 0. Reageer netjes op HanslH die dan wel weer een 0 voor zijn post krijgt.
Je eerste reactie blinkt niet bepaald uit qua taalgebruik en die tweede reactie gaat nog een stapje verder.Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:14:
Is 0 maar naar mijn mening een +1, want ontopic en ik geef antwoord op een vraag op een +1 post.
Is -1 maar naar mijn mening een 0. Reageer netjes op HanslH die dan wel weer een 0 voor zijn post krijgt.
Ik vind 0 en -1 wel te rechtvaardigen. Met net taalgebruik zou je een punt hoger staan.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Daar ben ik het niet mee eens. "Smartphonezombie", als je daar op doelt, is ludiek bedoeld. Zie de reactie van _Thanatos_, die dat wel inziet. Is ontopic en dus +1. Begrijp niet wat dat met "taalgebruik" heeft te maken en al helemaal niet dat mijn tweede reactie nog een stap verder gaat. Die staat op nu ook op 0, waarop ie hoort te staan.tweaker2010 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:51:
[...]
Je eerste reactie blinkt niet bepaald uit qua taalgebruik en die tweede reactie gaat nog een stapje verder.
Ik vind 0 en -1 wel te rechtvaardigen. Met net taalgebruik zou je een punt hoger staan.
@bootoo
Als je dat al als trollen beschouwd....
Meningmod-alert!
Intrepidity in 'nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA'
24x +3? WTF? Max een 0 waard, en eigenlijk zelfs -1. Hij geeft nota bene zelf dat het als fipo bedoeld is...
Cilph in 'nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA'
Inhoudelijk onjuist, dus 0. Zéker geen 10x +3 waard!
Johan tb in 'nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA'
Gewoon een +1, zeker geen 10x +3.
[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 16-10-2013 17:56 ]
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Dit nieuwsitem is wel heel erg slecht beoordeeld.wildhagen schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:52:
nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA
Meningmod-alert!
Intrepidity in 'nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA'
24x +3? WTF? Max een 0 waard, en eigenlijk zelfs -1. Hij geeft nota bene zelf dat het als fipo bedoeld is...
Cilph in 'nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA'
Inhoudelijk onjuist, dus 0. Zéker geen 10x +3 waard!
Johan tb in 'nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA'
Gewoon een +1, zeker geen 10x +3.
Misschien dat de mensen die +3 hebben gegeven is opnieuw het artikel over modderen moeten doorlezen.
Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
Heb alles +1 beoordeeld.
PSN: speedrazor3
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]