Die* fipo* beoordeel jij op +1?
[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 16-10-2013 18:50 ]
Liefhebber van Tweakers
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 16-10-2013 18:50 ]
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 11% gewijzigd door YellowOnline op 16-10-2013 19:34 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 16-10-2013 19:42 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Niet onderbouwde "ik hoor andere geluiden" terwijl de post erboven het tegenovergestelde beweert en iets te offtopic voor de 0 over een zakje groentemix krijgt van mij ook -1 als ik eerlijk ben.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 16-10-2013 20:43 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Staat nu op 0. Dit is trouwens wel een -1 waard:
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Persoonlijk heb ik hier veel moeite mee.Kain_niaK schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:42:
Ik heb deze post vrij snel opgeslagen, toen een klant geholpen, en toen de rest geschreven.
Kan iemand hier eventjes naar kijken? Ik heb er wel wat werk ingestoken. Denk niet dat hij offtopic is.
Kain_niaK in 'nieuws: Baidu's clouddienst Jiasule accepteert Bitcoin'
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
Ik wil hier graag nog even op terugkomen. Er zijn nu verschillende powermods geweest die geprobeerd hebben de beoordelingen aan te passen, het staat nu in dit topic, maar ondertussen zijn de +2's nog steeds niet verdwenen?SpeeDRaZoR3 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:21:
[...]
Dit nieuwsitem is wel heel erg slecht beoordeeld.
Misschien dat de mensen die +3 hebben gegeven is opnieuw het artikel over modderen moeten doorlezen.
Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
Heb alles +1 beoordeeld.
[ Voor 11% gewijzigd door Royeboi op 17-10-2013 01:01 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Vrij snel opgeslagen om een FiPo te krijgen neem ik aan? Dat levert bij mij een minpunt op. Daarnaast een compleet irrelevante post waarvoor hij een 0 krijgt. Komt in totaal uit op een -1.Kain_niaK schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:42:
Ik heb deze post vrij snel opgeslagen, toen een klant geholpen, en toen de rest geschreven.
Kan iemand hier eventjes naar kijken? Ik heb er wel wat werk ingestoken. Denk niet dat hij offtopic is.
Kain_niaK in 'nieuws: Baidu's clouddienst Jiasule accepteert Bitcoin'
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Een +1 inderdaad. Met mijn 6x boost / weging staat de post daar nu op.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 04:35:
Zavantas in 'nieuws: Belgacom sluit honderden huizen op glasvezel aan'
krijgt 6x +3 en 6x +2 , lijkt mij niet meer dan +1
Niet dat het onmogelijk is, maar als ik uit moet gaan van aannames, en de post is op dit moment een goede, dan ga ik niet een -1 geven. Zo lullig als de aanname niet klopt en men gaat denken "dan ga ik hier ook niet meer posten".Tsurany schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:43:
[...]
Vrij snel opgeslagen om een FiPo te krijgen neem ik aan? Dat levert bij mij een minpunt op. Daarnaast een compleet irrelevante post waarvoor hij een 0 krijgt. Komt in totaal uit op een -1.
[ Voor 20% gewijzigd door Cyphax op 17-10-2013 10:19 ]
Saved by the buoyancy of citrus
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik vind die post wel humor en kan me goed voorstellen dat hij zo reageerd.wildhagen schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:52:
Intrepidity in 'nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA'
24x +3? WTF? Max een 0 waard, en eigenlijk zelfs -1. Hij geeft nota bene zelf dat het als fipo bedoeld is...
[ Voor 19% gewijzigd door JDVB op 17-10-2013 18:48 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Heb je gelijk in, veel reacties voegen niets toe daar. Dit is ook geen +1 trouwens:lanerios schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:43:
nieuws: Samsung begint met Android 4.3-update Galaxy S4
Gewoon het hele bericht is dood gegooid met mensen die janken over de S3.. Allemaal maar 0 modden? is echt compleet off topic zo. Nee de S3 heeft de update nog niet. Dit is een bericht over de S4, dus off topic.
[ Voor 79% gewijzigd door witeken op 17-10-2013 23:24 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Helemaal niet, als je kijkt naar de orginele post tijd van het artikel en mijn reactie dan kun je zien hoeveel tijd er tussen zat. Ik heb het vooral gepost omdat dat de snelste en makkelijkste manier is om mijn post niet kwijt te raken. Ik was aan het typen en toen moest ik van mijn PC weg om een klant te helpen en toen heb ik het maar gepost en een half uur later de rest aangepast. Ik zie mijn fouten nooit tijdens het typen dus al mijn FP reacties zijn altijd meerdere keren aangepast achteraf.Tsurany schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:43:
[...]
Vrij snel opgeslagen om een FiPo te krijgen neem ik aan? Dat levert bij mij een minpunt op. Daarnaast een compleet irrelevante post waarvoor hij een 0 krijgt. Komt in totaal uit op een -1.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wat is die humor dan?
Dat maakt een 'mee eens' modderatie nog steeds niet wat de bedoeling van het modereren is.Hij zegt het niet zo, maar wat mij betreft overduidelijk dat dit een uiting is van de frustratie achter een dergelijke strekking.
Wat mij betreft is dat gewoon on topic, had hij dit zo verwoord dan zou de +3 zelfs te verdedigen zijn als je het mij vraagt (en ik snap dat veel mensen een dergelijke niet geschreven verklaring er nu ook in zien en de frustratie delen en vinden dat een dergelijke frustratie in het nieuws artikel verwerkt had mogen worden).
Nee, ik zie dit ook niet als een fipo, maar dat de kudde 'mee eens' modders er +3 voor geven is en blijft een onjuiste moderatie.Gezien de meerderheid deze post positief tot zeer positief beoordeeld zou ik dan ook niet direct denken dat deze ongewenst is. Dit lijkt me dan ook niet de doelloze first post, een -1 lijkt me dus niet op zijn plaats. Daarbij zegt hij niet dat het een fipo is, maar excuseert hij zich ervoor dat deze wel zo over kan komen.
Het lijkt mij juist kansloos om die reactie te hoog te laten staan, imho is een 0 de juiste score (ik mis de humor, dus wat dat betreft geen punt van mij), verder voegt die reactie wmb niets toe en hoeft imho niet boven het maaiveld uit te komen.Overigens 72x +3 op dit moment.
Dus lijkt het me vrij kansloos om dit te willen corrigeren mbv boosted votes vanaf die paar users die in dit topic langs komen. Dan zouden er op dit moment toch nog 77 votes op de 0 of lager moeten om deze naar beneden te krijgen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 43% gewijzigd door pino85 op 18-10-2013 12:53 ]
Liefhebber van Tweakers
Kan die post niet gefixeerd worden? Want dit gaat helemaal nergens over.Scorekaart
+3 Spotlight 79
+2 Informatief 40
+1 On-topic 73
0 Off-topic / Irrelevant 50
-1 Ongewenst 59
Mediaan 1
Effectief +1
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 18-10-2013 15:18 ]
Liefhebber van Tweakers
Reactie is niet meer modereerdbaar. Intrepidity in 'nieuws: Minister is niet tegen bespioneren van Nederlanders door NSA - update'Cloud schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:36:
Fixeren doen we alleen in bijzondere gevallen en dit is gewoon een fipo die onjuist gemodereerd is. Daar laten we gewoon het moderatiesysteem haar werk doen.
Het zou fijn zijn als de reactie op 0 of -1 terechtkomt, dat wel
Tweakblog van de maand
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Staat inmiddels ruimschoots op +1.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:19:
-1 mismod door iemand waardoor de post op een 0 uitkomt. Ik vind het gewoon een +1: Verwijderd in 'reviews: Faea F2S: smartphone met full-hd voor onder 200 euro'
Qua schrijfstijl en inhoud niet echt een +1 toch? Een 0 lijkt me een prima score hiervoor.Niku schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:21:
Vind het niet helemaal terecht dat mijn reactie als offtopic of zelfs ongewenst beoordeeld wordt.
Niku in 'video: Marius Titus bereidt zich voor op oorlog in Ryse: Son of Rome'
Waar ie momenteel weer ver onder staat.tweaker2010 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:45:
[...]
Qua schrijfstijl en inhoud niet echt een +1 toch? Een 0 lijkt me een prima score hiervoor.
Why not? Het is toch gewoon on-topic?tweaker2010 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:45:
[...]
Qua schrijfstijl en inhoud niet echt een +1 toch? Een 0 lijkt me een prima score hiervoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Cartman! op 21-10-2013 13:56 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Virussen? Scan ze hier!
Ik zal het wel verkeerd gezien hebben, maar volgens mij stond er eerst iets anders in zijn post. Had ook een flink aantal 0 stemmers en nu opeens niet meer, vaag dit
Ik heb mijn post niet gewijzigd, er heeft nooit wat anders gestaan.. Kreeg eerst een +2 (beetje overdreven misschien) en toen twee keer -1. Enfin, het staat op +1, prima zo.tweaker2010 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:29:
[...]
Ik zal het wel verkeerd gezien hebben, maar volgens mij stond er eerst iets anders in zijn post. Had ook een flink aantal 0 stemmers en nu opeens niet meer, vaag dit
[ Voor 3% gewijzigd door Remz op 22-10-2013 00:30 ]
Goeie god, wat een dramatisch reactie niveau daar. Hangt aan elkaar van trolls en misplaatste grappen die al zes keer gemaakt zijn op dezelfde pagina. Het ziet er niet uit met al die -1 reacties.Remz schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:29:
nieuws: Facebook kampt wereldwijd met problemen
Bijna alles heeft een +3... Waarschijnlijk dezelfde persoon geweest.
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Inmiddels niet meer. Met Niku, het gemiddelde inhoudelijke niveau van de reacties is wel opvallendRemz schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:29:
nieuws: Facebook kampt wereldwijd met problemen
Bijna alles heeft een +3... Waarschijnlijk dezelfde persoon geweest.
denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)
Verwijderd
Verwijderd
Eerste post klopt je vergelijking niet en je wattage is ook niet correct. Een 0 kan ik me dus wel voorstellen.Sn0wblind schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:22:
Weer typisch mening moderaten.
Sn0wblind in 'nieuws: Apple brengt Mac Pro in december uit voor 3049 euro'
Sn0wblind in 'nieuws: MacBook Pro Retina-laptops krijgen Haswell en prijsverlaging van 200 euro'
2 valide opmerkingen betreft de specs van de apparaten in combi met de prijs. Krijgt gewoon een offtopic stempel
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 22:16 ]
TDP wattage is wel degelijk correct. Bekijk het maar per onderdeel die erin zit. Pak dan het formaat van de heatsink erbij en met een beetj elogisch nadenken zijn heat issues misschien zeker wel een probleem met dit ontwerp. Naast dat bijvoorbeeld macbooks al problemen hebben met het terugclocken om deze regel is het de vraag of dat hierbij ook niet het geval is?Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:46:
[...]
Eerste post klopt je vergelijking niet en je wattage is ook niet correct. Een 0 kan ik me dus wel voorstellen.
Tweede een +1 gegeven.
Deze gebruiker voegt echt helemaal niets toe met zijn posts:
CoreIT in 'nieuws: Mac Pro komt in december uit voor 3049 euro'
Zie ook zijn profiel alles bij Apple staat terecht op -1.: gallery: CoreIT Blijkbaar post hij hetzelfde bericht een aantal keer in de verschillende nieuwsberichten.
Verwijderd
Terwijl in de review staat:Er wordt aangegeven dat het polsdraaien niet goed werkt. Dit spreek ik tegen. En de enkele keer dat het niet goed werkt kun je dus het knopje gebruiken. Nu wordt er net gedaan of tijd aflezen echt een onmogelijke opgave is. Dat is onzin,
Nu geloof ik zonder meer dat mensen mijn reactie niet aardig vinden, maar gezien hij het niet wilt begrijpen, zeg ik het gewoon nog wat duidelijker. Ik weet het, niet erg opbouwend, maarja ik vind het nog wel gaan.Als de accelerometer die beweging detecteert, gaat het schermpje vanzelf aan. Dit werkt redelijk goed, maar het komt ook vaak genoeg voor dat het schermpje niet aangaat en je alsnog op het knopje moet drukken of overdreven met je arm moet zwaaien.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
[ Voor 21% gewijzigd door Dylan93 op 23-10-2013 07:39 ]
Dat is inderdaad niet zo'n informatieve reactie. Hij staat nu op +1.Royeboi schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 01:56:
Meningmod:
dimocash in 'nieuws: Tele2 ziet aantal mobiele klanten in Nederland flink stijgen'
Hij geeft aan dingen gelezen te hebben op een forum, waaronder een aantal nare ervaringen. Dat lijkt me niet informatief. Veel speculatie, weinig inhoud en weinig feiten.
Je reactie is inderdaad niet ongewenst, heb hem een zetje naar +1 gegeven.Dylan93 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 07:38:
Standaard Apple topic, meningmod ?
Dylan93 in 'nieuws: Apple presenteert iPad Air en iPad mini met Retina-scherm'
Ik reageer gewoon op iemand die aankomt met een one liner:
"De Nexus 10 misschien :-)"
Welke ook nog eens een on topic score heeft...
[ Voor 24% gewijzigd door Royeboi op 23-10-2013 13:11 ]
Tweakblog van de maand
Vind die -1 toch echt een normale beoordeling hoor. Je enorm cynische/sarcastische schrijfstijl in die post is simpelweg ongewenst. Je kunt mensen ook op een andere toon op dingen wijzen.Royeboi schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:06:
Dan mijn eigen reactie: dat is geen -1, maar een +0 als ik hem zelf beoordeel. Ik ben hier niet on-topic, maar ik probeer iemand te wijzen op het feit dat er bij elke provider wel klachten te vinden zijn. Ik snap niet wat daar ongewenst aan is.
Royeboi in 'nieuws: Tele2 ziet aantal mobiele klanten in Nederland flink stijgen'
Tweakblog van de maand
Staat na mijn zetje op 0.qlum schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:11:
Lijkt me ook een 0, staat nu op +1 en gezien die meer dan 48 uur oud is blijft die daar ook op zonder tussenkomen van een powermod.
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Verwijderd
dus promods kunnen nu ook na 48 uur modden, eigenlijk wel zo logisch.
[ Voor 11% gewijzigd door qlum op 24-10-2013 20:27 ]
Tweakblog van de maand
PowerMods konden altijd al 48+ uur oude reacties modden afaikqlum schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:53:
[...]
dus powermods kunnen nu ook na 48 uur modden, eigenlijk wel zo logisch.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 18% gewijzigd door witeken op 23-10-2013 19:54 ]
Tweakblog van de maand
[ Voor 34% gewijzigd door teacup op 23-10-2013 21:10 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Tweakblog van de maand
Even een quote uit die reactie:witeken schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:52:
Dit is toch niet ongewenst?
Verwijderd in 'nieuws: AMD kondigt Heterogeneous Queuing aan'
Dat komt op mij nogal aanvallend over, maar misschien zie ik het verkeerd?"Jij snapt blijkbaar alleen (gaming) performance.... Probeer nog eens rustig te lezen wat ik zeg. En het is echt geen ramp als AMD eens een keer niet de beste ergens in is... pffft. AMD is wel het lieverdje van tweakers.net..."
Mee eens. Ik heb een punt aftrek gegeven.tweaker2010 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:14:
[...]
Dat komt op mij nogal aanvallend over, maar misschien zie ik het verkeerd?
Verwijderd
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het feit dat jij heel je reactie hebt aangepast geeft aan dat je ook niet geheel achter je post stond toch? Vind -1 voor de ongewijzigde reactie volkomen terecht. De reactie van sfranken is gewoon ongewenst, wordt niet eens geprobeerd om iets nuttigs toe te voegen aan de discussie.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:03:
Prima, ben het er niet mee eens maar heb het aangepast. De reactie van sfranken boven die van mij is dus ook "op de man spelen", gelet op de -1...? Niet echt consequent.
Kom ik dus weer terug op mijn eerder gestelde vraag: waarom wordt het modden niet standaard uitgezet om trollmods/meningmods tegen te gaan? En/of introduceer daarnaast een +/- button zoals op die (weliswaar verderfelijke) Nujij trollsite. Dan kan men zich daar op uitleven i.p.v. te meningmodden. Scheelt ook weer een hoop gezeik hier.
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door RoD op 24-10-2013 15:36 ]
[ Voor 71% gewijzigd door pino85 op 24-10-2013 15:09 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Bij nader inzien noem ik het liever "een kritische noot". Geen -1 dus.Dirk schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:43:
Je noemt het zelf al 'een kleine troll sneer', dat noemen wij op de man spelen en is ongewenst.
En wij vinden het dus wel een -1. Gezien je manier van reageren, ook in dit topic, zou ik je toch willen vragen je toon voortaan te matigen.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Bij nader inzien noem ik het liever "een kritische noot". Geen -1 dus.
reviews: Tweakers.net moderatie faq
Een kritische noot die de kennis, kunde of bedoelingen van de persoon, in plaats van zijn argumenten, aan de kaak stelt, is op de man gespeeld. Oftewel, reageer op de argumenten van een persoon, niet de op de persoon zelf of op zijn presentatie.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Bij nader inzien noem ik het liever "een kritische noot". Geen -1 dus.
reviews: Tweakers.net moderatie faq
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Ik heb een 0 gegeven.
Tweakblog van de maand
Verwijderd
Nee, maar het is precies 6 x -1, zou iemand eens kunnen kijken of dat één persoon is?
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad, meer dan een +1 is het zeker niet. Lijken mij grotendeels 'mee eens' moderaties.stephenskocpol schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:32:
Adamar in 'nieuws: 'Amerika waarschuwt bondgenoten voor aankomende onthullingen Snowden''
Deze reactie heeft een vrij hoog 'conspiracy theory' gehalte en voegt in mijn ogen geen informatie toe aan de discussie, alleen een mening en vermoeden. In mijn ogen is het een 0, heel misschien een 1 (als je dit soort opmerkingen vindt toevoegen aan de discussie), maar hij staat als "+2". Ik zie heel veel "+2" en "+3". Dit lijkt me een gevalletje modereren naar mening. Kan hier iets aan gedaan worden? Mijn boost-mod "0" haalt niets uit...
Verwijderd
Ten eerste is de reactie geen +3, wat de -1 poster waarschijnlijk ook vond en daarom een waarschijnlijk een compensatiemod heeft gegeven.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:07:
Hier even naar kijken Verwijderd in 'nieuws: Onderzoek: touchscreens iPhone 5s en 5c minder accuraat dan Galaxy S3'
iemand heeft daar -1 gemodereerd op een +3 reactie, een duidelijke indicatie voor modmisbruik.
Hij is niet ongewenst en zou wmb ook een +1 mogen krijgen. Wat niet klopt aan jouw bewering (en ook dat is zeer sterk gesteld) wordt in een reactie al weggezet. misschien dat er nog wat mensen hem willen modden?mad_max234 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:07:
kan iemand mij uitleggen waarom mijn post -1 is, kan ik het anders doen de volgende keer. Zie namelijk niet echt wat er zo ongewenst is aan mijn post, ontkracht gewoon iets wat niet waar is, met link erbij, is ook gewoon min of meer gerelateerd aan artikel. 0 voor irrelevant zou ik nog wel kunnen begrijpen maar -1 niet.
mad_max234 in 'nieuws: Rockstar kondigt Beach Bum-dlc en uitstel voor GTA Online-compensatie aan'
[ Voor 20% gewijzigd door TheCapK op 27-10-2013 12:54 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq