Nou moe, de reactie is nu gedownmod naar +2, ik was juist zo trots op de+3. Verder ben ik het inhoudelijk absoluut niet eens met je k1n8fisher, het is niet met een Apple gekleurde bril geschreven, maar neutraal en ook goed beredeneerd. En al zou het met een Apple gekleurde bril geschreven zijn dan is de reactie daarop met argumenten de koninklijke weg om dat aan te tonen. Wat jij nu feitelijk doet is meningmodden goedkeuren. Maar ik zal verder niet inhoudelijk de discussie met je aangaan want daar is dit forum niet voor bedoeld.k1n8fisher schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:46:
[...]
Ten eerste is de reactie geen +3, wat de -1 poster waarschijnlijk ook vond en daarom een waarschijnlijk een compensatiemod heeft gegeven.
Ten tweede bepalen wij als PowerMods zelf of het de moeite waard is om hier naar te kijken.
Als je vindt dat een reactie op een verkeerde score staat kan je dat gewoon aangeven hier maar dan wel graag in zodanige bewoording dat het niet lijkt alsof je een bevel uitvaardigt: daar zitten wij niet op te wachten en daar zullen we ook zeker niet positief op reageren.
Het is zelfs de bedoeling dat een enkele mismod die niets/ niet veel afdoet aan de uiteindelijke score hier niet eens wordt gemeld. Dit topic is er voor bedoeld om echte fouten in moderatie aan te geven en recht te trekken: een troll die op een positieve score staat of een inzichtvolle reactie die op -1 staat omdat het geen populaire mening is bijvoorbeeld.
Waarom jouw reactie geen +3 waard is: het is een nette reactie maar niet zodanig dat iedereen deze zou moeten lezen. Sommige mensen zouden zelfs kunnen zeggen dat jouw reactie door een apple-gekleurde bril is gezien. De youtube link is interessant bij de materie en daardoor is de +2 wel terecht als eindscore maar hoger ook niet. Een enorm criticus zou zelfs kunnen zeggen dat als je de link naar het onderzoek aanklikt en het pdf bestand leest je deze youtube link ook tegenkomt en dus ook deze link niet eens zo veel meerwaarde heeft en dat jouw reactie uiteindelijk niet meer dan een +1 waard is.
Persoonlijk vind ik dat te ver doorgezocht en dus is m.i. de +2 gewoon een rechtvaardige score.
[...]
Hij is niet ongewenst en zou wmb ook een +1 mogen krijgen. Wat niet klopt aan jouw bewering (en ook dat is zeer sterk gesteld) wordt in een reactie al weggezet. misschien dat er nog wat mensen hem willen modden?
De -1 gevers zijn misschien verstokte PC gamers en die willen misschien niet graag horen dat er meer kan dan zij denken!
Verder blijft het vreemd dat iemand een -1 uitdeelt voor een +2/+3 reactie, en als enige. Daarom lijkt het me ook opportuun na te gaan wie dit gedaan heeft. Het verschil is groot genoeg en omdat het maar 1 persoon is geweest is deze ook makkelijk te identificeren.