Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:29

botoo

💀 too old to die young

Dirk schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:50:
Dat zou je zeggen inderdaad, maar helaas, de voorraad mismodders lijkt onuitputtelijk... Het is waarschijnlijk gewoon te gemakkelijk om zomaar ergens even een +3 te geven. :|
Dirk, de oplossing is simpel en er zijn ook geen aanpassingen door dev's voor nodig.

Elke keer als dit soort bewuste mismodders de kop opsteken zien we dat in dit topic terug en word er veel tijd aan besteed, niet alleen door users maar ook door crew die er naar kijkt. Users hebben geen knopjes om mismodders van hun mod-mogelijkheden te strippen, crew heeft dat wel. Dus zodra je dit soort moedwillige mismodders spot dan zet je het vinkje uit en vertruurd een automagisch mailtje (dat moet eenmalig gemaakt worden, kost 10 minuten en kan je ws zelf of anders Cloud) met als inhoud:
Beste [user], je bent niet op de hoogte van het hoe en waarom van het moderatie-systeem en daarom zijn je moderatie-mogelijkheden uitgeschakeld. Indien je toch wilt modereren dan kun je in Modstatus klachtenloket een verzoek indienen.
ajuus/tabé/mvg

De tijd die jullie als crew hieraan kwijt zijn is niet meer dan de tijd die je nu kwijt bent om naar een aangedragen mismod te kijken. Op termijn kan het overgrote deel van dit soort mismodders niet meer modden, en zullen de bonafide modders weer de boventoon voeren zonder dat er zo veel extra aandacht aan mismodders besteed hoeft te worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Compleet nutteloze oneliner mag naar -1 ipv +1 of 0. amatoer in 'nieuws: Coolblue en Bol.com gaan op maandag bezorgen'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

wildhagen schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:39:
[...]

Brein doet volgens mij niet aan ontvoering, zit niet in de drugshandel, vermoord geen mensen etc etc zoals de maffia. Of heb je bronvermelding dat ze dat wel doen?

En als je ze vergelijkt met de maffia, vergelijk je ze daar dus óók mee, en dat noemen we een troll. En dus -1.
Soms kan je ook wel echt alles te letterlijk nemen. Het is geheel duidelijk waar diegene het over heeft. Ik vraag me af of jij ook over alles wat niet klopt zeurt in het leven.

Wij allen zijn schuldig aan uitspraken die niet kloppen, dingen zoals "ik heb het nu al 100x gezegd..." of "dit was echt ondragelijk" (terwijl ze het wel hebben gedragen) enz enz.

Uiteindelijk laat jij nu zien dat jij niet correct kan modden, want 1 staat er bij een -1 het volgende "Flamebait, troll of belediging van een andere gebruiker", het is geen flamebait want niemand boeit het, het is geen troll, want het bericht is duidelijk en doet niemand wat en dat laatste is ook duidelijk. Het is verder ontopic.

Tevens als je op maffiapraktijken zoekt op Google, dan krijg je spontaan een hartaanval* van al het verkeerd gebruiken volgens jouw standaarden.

*Ja ik weet het, je krijgt niet letterlijk een hartaanval, maar goed dat ik geen -1 hiervoor kan krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Benjamin- op 02-10-2013 14:02 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:09

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Benjamin- als je de bekende ongefundeerde kreten naar grote bedrijven en overheidsinstanties wilt lezen en schrijven, dan zijn er voldoende opties op het internet. Ik kan je wel een paar suggesties geven. Maar om enig niveau in discussie te houden, dan wordt hier verwacht dat je kunt onderbouwen wat je claimt. En wanneer je een onderneming in het rijtje van criminele organisaties plaatst, dan moet je daarvoor argumenten geven. Zo niet, dan wordt je reactie als troll gezien, hetgeen je al duidelijk is uitgelegd.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 09:39
+2 lijkt mij wat overdreven. Verwijderd in 'nieuws: Opstelten: doorspelen gegevens e-bookkoper aan Brein is geen probleem'

edit: lijkt erop dat hij weer 'goed' gemod is. Al staan de twee +3's er nog in.

[ Voor 13% gewijzigd door ApexAlpha op 02-10-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11

watercoolertje

Untertitel

watercoolertje in 'nieuws: Vertu komt met tweede prijzige Android-telefoon'

Iemand enig idee wat daar ongewenst aan is? Het is euro en niet dollar (uit het bericht iig), daarbij heb ik zelf in het verleden met nichemarkten gewerkt :9 en daar kan je gewoon veel meer vragen dus mijn 2de opmerking is gewoon zo, misschien niet goed onderbouwd maar dat maakt z'n uitspraak toch niet ongewenst?

Hangt dus eerder tussen offtopic en ontopic in :)

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 02-10-2013 15:06 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht even wachten tot er meer dan twee moderaties geweest zijn? Hij staat nu op offtopic en dat lijkt mij prima.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

watercoolertje schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:04:
watercoolertje in 'nieuws: Vertu komt met tweede prijzige Android-telefoon'

Iemand enig idee wat daar ongewenst aan is? Het is euro en niet dollar (uit het bericht iig), daarbij heb ik zelf in het verleden met nichemarkten gewerkt :9 en daar kan je gewoon veel meer vragen dus mijn 2de opmerking is gewoon zo, misschien niet goed onderbouwd maar dat maakt z'n uitspraak toch niet ongewenst?

Hangt dus eerder tussen offtopic en ontopic in :)
Ik zou los van of de score juist stond of niet de moderatie gewoon iets langer de tijd geven, we moeten het systeem wel de kans geven natuurlijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 02-10-2013 15:41 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Herman schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:16:
Benjamin- als je de bekende ongefundeerde kreten naar grote bedrijven en overheidsinstanties wilt lezen en schrijven, dan zijn er voldoende opties op het internet. Ik kan je wel een paar suggesties geven. Maar om enig niveau in discussie te houden, dan wordt hier verwacht dat je kunt onderbouwen wat je claimt. En wanneer je een onderneming in het rijtje van criminele organisaties plaatst, dan moet je daarvoor argumenten geven. Zo niet, dan wordt je reactie als troll gezien, hetgeen je al duidelijk is uitgelegd.
En wat ik al zei, jullie hechten te veel waarde aan bepaalde woorden. Hij begrijpt ook wel dat ze geen mensen omleggen, en iedereen begrijpt waarover hij het heeft.

Nogmaals, ga maar is op Google zoeken, maffiapraktijken wordt op zoveel plaatsen gebruikt, en nee dit zijn niet alleen een handje vol sites waar niemand komt.
Dat je een probleem hebt met het feit dat mensen woorden verkeerd gebruiken en dat er sowieso een verbastering van de taal plaats vind, dan mag dat, maar ik vind iemand -1 moderaten omdat een aantal van jullie het gebruik incorrect vinden, terwijl deze dus in vele andere situaties in vergelijkbare contexten ook wordt gebruikt, een grote fout.

Het moderating systeem is er om de rotzooi te scheiden van het goede, niet om tot in de eeuwigheid te zoeken naar dingetjes waar eigenlijk niemand een fluit om geeft. Het feit dat jullie ook nodig zijn om hem op een 0 te krijgen met al jullie -1's, zegt ook genoeg, de community boeit het niet, jullie blijkbaar wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Benjamin- op 02-10-2013 16:54 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat een troll ook ergens anders plaatsvind maakt het geen valide reden voor iets hoger dan een -1, want het is en blijft een troll.

En het gaat hier om een zeer zware beschuldiging gezien wat de maffia doet, dan mag je daarbij ook een zeer zware onderbouwing verwachten, want anders kom ik echt niet verder dan een -1. Sorry.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

Cyphax

Moderator LNX
Zeer zware beschuldiging? Je kunt ook overdrijven. :P

Het is geen nette vergelijking maar "zeer zware beschuldiging"... dan neem je het echt heel erg veel te letterlijk op. Da's net zoiets als gaan tellen wanneer iemand zegt "ik heb het al 100 keer gezegd" en als het er dan geen 100 zijn, er iets van zeggen. :P

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, gezien waar de maffia zich mee bezig houdt (o.a. drugshandel, moord etc) vind ik dat toch wel een serieuze beschuldiging hoor. Let ook op dat hij het over de maffia heeft, en dus de gehele organisatie bedoelt in zijn vergelijking, met alles wat hij erbij hoort. Als hij het over 'maffia-praktijken' oid had, was het al een stuk zwakker in de gebruikte context.

Maar hoe dan ook is het niet meer dan een -1, denk dat we het daar toch wel over eens kunnen zijn ;)

Just my € 0.02 of course ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
wildhagen schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:32:
Nou, gezien waar de maffia zich mee bezig houdt (o.a. drugshandel, moord etc) vind ik dat toch wel een serieuze beschuldiging hoor. Let ook op dat hij het over de maffia heeft, en dus de gehele organisatie bedoelt in zijn vergelijking, met alles wat hij erbij hoort. Als hij het over 'maffia-praktijken' oid had, was het al een stuk zwakker in de gebruikte context.
Ik denk dat je het eigenlijk zo zou moeten lezen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zou willen suggereren dat ze bij Brein een opslag met paardenhoofden hebben, bij wijze van spreken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cyphax schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:33:
[...]

Ik denk dat je het eigenlijk zo zou moeten lezen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zou willen suggereren dat ze bij Brein een opslag met paardenhoofden hebben, bij wijze van spreken. :)
Mwah, als je de gemiddelde reactie op Brein-gerelateerde nieuws-artikelen leest zou ik daar toch niet te zeker van zijn, het lijkt wel alsof het IQ van reageerders met minstens 90 procent verminderd zodra een artikel (al is het maar zijdelings) over Brein gaat ;)

Gaat vaak tot aan doodsbedreigingen en oproepen tot brandstiching/plaatsen van bommen in het Brein-gebouw aan toe (worden gelukkig wel snel naar -2 gezet).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

wildhagen schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:22:
Dat een troll ook ergens anders plaatsvind maakt het geen valide reden voor iets hoger dan een -1, want het is en blijft een troll.

En het gaat hier om een zeer zware beschuldiging gezien wat de maffia doet, dan mag je daarbij ook een zeer zware onderbouwing verwachten, want anders kom ik echt niet verder dan een -1. Sorry.
Waarom is het een troll?
One who posts a deliberately provocative message to a newsgroup or message board with the intention of causing maximum disruption and argument
Het enige argument die is ontstaan is hier of jullie wel correct modereren. Daar gaat jouw punt dus.

Verder is dus nogmaals jouw probleem met hoe het woord maffiapraktijken/maffia wordt gebruikt, maar het feit is dat mensen het voor veel meer gebruiken dan dingen zoals moord.
Uiteindelijk plaats jij wel iemand op -1 omdat jij het gebruik van het woord in het algemeen hekel, dat vind ik dus niet terecht naar deze individu.

EDIT: Over het gebruik van maffia of maffiapraktijken zit natuurlijk geen verschil, het 1 is het naampje van organisatie, het andere is de uitvoering van diezelfde organisatie. Het 1 kan niet zonder het andere bestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Benjamin- op 02-10-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Omdat de vergelijking met de maffia (en hun activiteiten) zeer mank gaan, en het dus een (al dan niet impliciete) beschuldiging inhoudt, waarvoor geen enkele onderbouwing geleverd wordt.

Dan vind ik het idd een troll, en dus -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:09

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Benjamin- schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:38:
(...)

Verder is dus nogmaals jouw probleem met hoe het woord maffiapraktijken/maffia wordt gebruikt, maar het feit is dat mensen het voor veel meer gebruiken dan dingen zoals moord.
Vanuit een ander perspectief: Zou iemand het waarderen als je in een discussie iemand met de maffia vergelijkt? Het is een onvriendelijke manier van discussiëren waarbij je met dergelijke termen je frustratie probeert kwijt te raken. Zie ook de modFAQ op dit punt. Een lagere score voor dergelijk taalgebruik is daarom prima te verdedigen.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Die vergelijking gaat niet op Herman, want in dat geval heb je het 1 over een persoon en 2 is dat gericht op iemand waarmee je in gesprek ben. Hier heeft hij het over een organisatie die hier zover ik toch weet niet actief is in de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Benjamin- schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:57:
Die vergelijking gaat niet op Herman, want in dat geval heb je het 1 over een persoon en 2 is dat gericht op iemand waarmee je in gesprek ben. Hier heeft hij het over een organisatie die hier zover ik toch weet niet actief is in de reacties.
Of ze zelf actief zijn doet imo niet terzake. Dit soort onderwerpen zijn over het algemeen onderwerpen waar de emoties hoog oplopen. Dan is het handig om niet zomaar dit soort boude kreten te gebruiken. Je kunt tenslotte ook met normaal taalgebruik duidelijk maken dat je de activiteiten van de stichting verwerpelijk vindt. Dat is voor de sfeer in een discussie misschien constructiever.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Moet deze echt op +3? Titan_Fox in 'nieuws: 'Positie Bill Gates als voorzitter Microsoft onder vuur''
Behalve vanwege meningmodden zie ik niet echt een reden voor meer dan +1, of hoogstens +2.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Spheroid schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:47:
[...]

Of ze zelf actief zijn doet imo niet terzake. Dit soort onderwerpen zijn over het algemeen onderwerpen waar de emoties hoog oplopen. Dan is het handig om niet zomaar dit soort boude kreten te gebruiken. Je kunt tenslotte ook met normaal taalgebruik duidelijk maken dat je de activiteiten van de stichting verwerpelijk vindt. Dat is voor de sfeer in een discussie misschien constructiever.
Zeker wel, want bij -1 staat flamebait, troll of een belediging van ander gebruiker, het is naar mijn, en gelukkig de meerderheid, niet een flamebait of troll, en er is geen sprake van belediging want brein zit hier niet.

Verder heeft die reactie tot niets geleden wat volgens jullie misschien zou gebeuren, en de score reflecteert dit dan ook. De community heeft het hier bij het rechte eind.

Wat ik al meerdere keren heb gezegd, we moeten niet problemen zoeken waar ze niet zijn, Google, MS of wat dan ook een maffia noemen, ook al misbruiken ze allemaal regelmatig hun macht en connecties met de overheid, is vragen om problemen, dat weet iedereen ook en is een -1 waard, want dat is gewoon flamebait. Brein een maffia noemen is compleet veilig, want de waardering voor Brein is gewoon extreem beperkt en gaat zeker niet tot het punt dat mensen hiermee moeite zullen hebben.
Die -1 die jullie willen komt dan ook vanuit de gedachte gang dat mensen hier moeite mee zullen hebben, niet dus, dus ook geen -1.

Wat ik al zei, community is het met mij eens, dus ik vind het best zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mee eens. Een +1 of evt +2 lijkt me een prima score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik vind dat ik 'm alleen een +2 zou moeten geven omdat ik het met 'm eens ben, maar dan zou ik eigenlijk verkeerd modden dus ik heb het bij een +1 gehouden. Hij staat echter nog steeds op +2 dus ik ben in de minderheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Je kopieert de link uit het artikel, je plakt het in het reactievenster, je schrijft een half lijntje tekst.... en je krijgt een +3?

magatsu in 'nieuws: Google brengt html5-editor Web Designer uit'

Ik heb een 0 gegeven.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Ghost Dog schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:28:
Moet deze echt op +3? Titan_Fox in 'nieuws: 'Positie Bill Gates als voorzitter Microsoft onder vuur''
Behalve vanwege meningmodden zie ik niet echt een reden voor meer dan +1, of hoogstens +2.
Iemand die maar bij iedere Microsoft posted blijft doordrammen dat hij Windows 8 niks vind en zijn mening als feit behandelt ? Die krijgt misschien net +1 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

0 omdat het offtopic is. Hij zit er constant naast met zijn bericht waardoor het niets meer met het nieuwsbericht heeft te maken. Hij zo 'hult' hij eigenlijk Bill Gates voor het leveren wat de klant wilde, wat is zijn optiek ook een tablet loze markt, terwijl Bill Gates hier juist een voorvechter voor was/is en hij voor een interface was/is die goed bestuurbaar is met vingers.

Hierdoor verliest zijn bericht compleet waarde, gezien dit juist gaat of Gates wel of niet goed is voor het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Je kunt het met deze user eens zijn of niet maar is een -1 niet iets te streng voor deze post?

Bulls in 'nieuws: FBI rolt ondergrondse 'drugsmarkt' Silk Road op en arresteert eigenaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dual Infinity in 'nieuws: Ameland moet grootste zonnepark van Nederland krijgen'
staat op +2 maar lijkt mij duidelijk een -1 , kan nog flink wat zetjes gebruiken.

Verwijderd in 'nieuws: FBI rolt ondergrondse 'drugsmarkt' Silk Road op en arresteert eigenaar'
staat op +3 , lijkt mij toch echt iets te hoog

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Kan iemand mijn uitleggen waarom deze vier keer +3 Spotlight krijgt?

Verwijderd in 'nieuws: Eerste webwinkels starten voorverkoop Radeon R9 290X met Battlefield 4'

Lijkt me erg hoog voor zo een post.

Edit/
url aangepast

[ Voor 43% gewijzigd door mad_max234 op 03-10-2013 19:47 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

mad_max234 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:46:
Kan iemand mijn uitleggen waarom deze vier keer +3 Spotlight krijgt?

Verwijderd in 'nieuws: Eerste webwinkels starten voorverkoop Radeon R9 290X met Battlefield 4'

Lijkt me erg hoog voor zo een post.

Edit/
url aangepast
Geen idee, hij lijkt me maximaal +1 waard en daar staat ie na mijn zetje ook op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Lijkt me ook, spotlight is echt voor posten die eruit springen, dus zeer uitgebreide en zeer informatieve posten(boven gemiddelde informatief, +2 is voor normale informatieve posten), waar wat tijd aan besteed is, of echt onmisbare info bevat die je moet lezen, etc.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:26
Ik krijg hier een 0 en -1. Lijkt me toch op zn minst gewoon een on topic-reactie. :)
SidewalkSuper in 'nieuws: NPO Uitzending Gemist en RTL XL krijgen mogelijk Chromecast-ondersteuning'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, al heb ik geen idee wat er voor je edit stond. Nu is ie +1 waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 16:26
Hetzelfde, zonder die iets uitgebreidere reactie op vdvoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik ook niet, staat nu op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:05

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dan mag Gropah in 'nieuws: Minister: Nederland kan niet optreden tegen privacyschending Netflix' ookwel genoemd worden als kandidaat voor +1

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 04-10-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

OkselFris in 'reviews: Samsung Galaxy Note 3: dure krachtpatser'
Lijkt me geen +3.

arnoudwokke in 'reviews: Samsung Galaxy Note 3: dure krachtpatser'
Deze lijkt me dan juist weer hoger dan +1. Ik heb zelf +2 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb ze beide +1 gegeven. Die reactie van Arnoud vindt ik niet zo informatief.
zkotz in 'reviews: Samsung Galaxy Note 3: dure krachtpatser' dit is ook geen +3 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

zkotz in 'reviews: Samsung Galaxy Note 3: dure krachtpatser'

+2, zie geen enkele reden waarom dit zo is, gewoon een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Waarschijnlijk 1 boost, mogelijk ook om daarmee weer meer boosts naar binnen te halen.

Ik moet zeggen dat die hele boost van mij ook mag verwijderd worden, of in ieder geval op een andere manier moet worden verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Amadeus1966 in 'nieuws: Nederlandse ontwikkelaar verwijdert regiolock van Galaxy Note 3'

Denk dat een -2 nog wat te mild is, als een -3 zou kunnen...?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Laatst online: 14-09 14:08

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Naar mening gemod (niets informatiefs):
itarix in 'nieuws: Microsoft belooft dat Kinect geen data voor advertentiedoeleinden verzamelt'

Ook zeker niet informatief, dus zeker geen +2 waard en al helemaal geen spotlight?:
tofus in 'nieuws: Microsoft belooft dat Kinect geen data voor advertentiedoeleinden verzamelt'

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Benjamin- schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:56:
[...]

Waarom?

Ik zie geen foute moderaties.
Er waren in het geheel geen moderaties. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dirk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:38:
[...]

Er waren in het geheel geen moderaties. ;)
En dat is een reden om dat hier te plaatsen waarom? Er zijn massa's berichten die niet gemod worden, zolang ze niet fout worden gemod is dit geen probleem. Dit topic gaat toch over fout modden, of heb ik het nu verkeerd begrepen?

[ Voor 10% gewijzigd door Benjamin- op 05-10-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het is erg prettig om een of andere vorm van waardering te krijgen voor je reactie, dus als een post er alweer een dag staat zonder moderaties dan is het geen probleem om hem even hier te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik zie 30 +3 moderaties wat niet meer dan een -1 waard is, noem mij maar lomp maar voor dit soort modders is er wmb maar 1 weg en dat is uitzetten wb modereren. Nu heb ik het al een poos niet meer voor het zeggen maar dit toestaan valt voor mij in de categorie zachte heelmeesters en stinkende wonden.

[edit]
@Benjamin hieronder:
Misschien eens tijd voor t.net om een artikel te schrijven over resolutie, dpi en ppi enzo.
Commentaar voor de redactie mag naar GR
Dan hoeven we niet bij ieder artikel van die domme reacties te lezen over dat het te hoog zou zijn
En dat is simpel flamen naar andere users.
Al bij al is dat een -1, elk punt hoger is fout en/of moedwillig mismodden.

[ Voor 22% gewijzigd door botoo op 06-10-2013 10:35 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

+1 gegeven, staat nu iig op +2.
Dirk schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:18:
Het is erg prettig om een of andere vorm van waardering te krijgen voor je reactie, dus als een post er alweer een dag staat zonder moderaties dan is het geen probleem om hem even hier te melden.
Want die +1 waardering is zo belangrijk? Als we dat systeem gaan handhaven dan hebben we straks 100x zoveel berichten.

Dit topic is toch echt voor reacties met een foute score, niet voor de honderden berichten per dag zonder score. Misschien toch is je eigen verhaal nalezen, want er staat werkelijk geen woord over berichten die niet gemod staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Laatst online: 05-08-2021
De 3 reacties op deze comment waren ontopic (niet de comment zelf), comment is nu aangepast, maar een -1 lijken ze me sowieso niet te verdienen (moet het dan een 0 zijn of een 1, want ze zijn technisch gezien wel ontopic)

Frozen in 'nieuws: TU Delft start project voor robotfabriek op bestelling binnen 24 uur'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De parent en de eerste 2 reacties horen mijns inziens gewoon op -1 thuis, dat soort zaken horen niet op de FP maar in GR.

De derde reactie kan dan wel op 0 misschien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Benjamin- schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 01:21:
+1 gegeven, staat nu iig op +2.

[...]

Want die +1 waardering is zo belangrijk? Als we dat systeem gaan handhaven dan hebben we straks 100x zoveel berichten.

Dit topic is toch echt voor reacties met een foute score, niet voor de honderden berichten per dag zonder score. Misschien toch is je eigen verhaal nalezen, want er staat werkelijk geen woord over berichten die niet gemod staan.
Dit is daarom ook iets wat we bij uitzondering toestaan, als het overlast gaat geven is het snel afgelopen. Concrete bepalingen ervoor maken is dus ook (nog) niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Je bedoelt als een random dit zou gaan doen dan zou je er iets van zeggen?

Een zogenaamde promod zou beter moeten weten en jij als powermod zou daar juist iets van moeten zeggen, ipv dit soort onzinnige berichten van hem te stimuleren.

Maargoed ik zal het allemaal wel niet begrijpen, ik ben immers maar een normale leek die leest waar dit topic voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Nee, hij mag dit niet vragen omdat hij een promod is, hij mag dit vragen omdat het een incidenteel verzoek is. Hij is ook niet de enige die het vraagt, zie bijvoorbeeld: Beesje in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII". Er zijn meer voorbeelden, maar die kan ik zo snel niet terugvinden. Zolang het bij dit soort incidentele verzoeken blijft kan het gewoon, zodra het er meerdere per dag worden zullen we het snel zat worden en maatregelen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zie het probleem er ook niet zo in. Gebeurt zo zelden, dat is echt muggenziften als je daar over valt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

SKiLLa in 'nieuws: Google en Microsoft gaan Brits whitespace-spectrum benutten'
Het gaat niet over het artikel, en is verder puur speculatief. Verder dan 0 kom ik daarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
David Mulder schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:29:
De 3 reacties op deze comment waren ontopic (niet de comment zelf), comment is nu aangepast, maar een -1 lijken ze me sowieso niet te verdienen (moet het dan een 0 zijn of een 1, want ze zijn technisch gezien wel ontopic)

Frozen in 'nieuws: TU Delft start project voor robotfabriek op bestelling binnen 24 uur'
De eerste is ge-edit dus daar kan weinig over gezegd worden nu. de rest is gewoon schoolmeestertje spelen en dus ongewenst. Als ik schoolmeester wil spelen wacht ik wel tot ik op mijn werk ben!
Het gaat iets te ver om het hele draadje weg te halen, daarvoor is de 'overtreding' niet serieus genoeg, maar ik zat er wel aan te denken!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

wildhagen schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:03:
Zie het probleem er ook niet zo in. Gebeurt zo zelden, dat is echt muggenziften als je daar over valt.
Het punt is dat dit topic hier niet voor is. Het feit dat Dirk terug naar juli moet gaan om er ook 1 te vinden die tevens veel meer waarde had gezien het daar om 3 legitieme 'foute' mods gaat, zegt genoeg.

*knip* Geen persoonlijke aanvallen, dat is een automatisch einde en verlies van de discussie.

[ Voor 31% gewijzigd door Dirk op 06-10-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

k1n8fisher schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:54:
[...]

De eerste is ge-edit dus daar kan weinig over gezegd worden nu. de rest is gewoon schoolmeestertje spelen en dus ongewenst. Als ik schoolmeester wil spelen wacht ik wel tot ik op mijn werk ben!
Het gaat iets te ver om het hele draadje weg te halen, daarvoor is de 'overtreding' niet serieus genoeg, maar ik zat er wel aan te denken!
Mee eens. eragonsrune in 'nieuws: TU Delft start project voor robotfabriek op bestelling binnen 24 uur' heeft nog wel een zetje richting -1 nodig imho (want schoolmeester) :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Bokkiej in 'nieuws: TU Delft start project voor robotfabriek op bestelling binnen 24 uur'

+3 voor een liedjestekst lijkt me nogal overdreven... Waarschijnlijk een boostmod.

Edit: Deze reactie is van meer toegevoegde waarde, maar geen +3. Origin64 in 'nieuws: TU Delft start project voor robotfabriek op bestelling binnen 24 uur'

Nog een mismod: JeroenH in 'nieuws: Nuon Solar Team pakt koppositie na eerste racedag World Solar Challenge'

[ Voor 49% gewijzigd door witeken op 06-10-2013 23:16 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lijkt me max +1 waard.
Edit: Deze reactie is van meer toegevoegde waarde, maar geen +3. Origin64 in 'nieuws: TU Delft start project voor robotfabriek op bestelling binnen 24 uur'
Heb hem +2 gegeven.
Staat inmiddels stevig op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Er zitten er genoeg in dat topic die te hoog staan.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Phoenix_the_II in 'nieuws: Nederlandse start-up Silk onthult Google Docs-concurrent'

Kan iemand mij uitleggen waarom dit uberhaupt -1 is?

Ondertussen blijkbaar al goed beoordeeld...

[ Voor 7% gewijzigd door Phoenix_the_II op 07-10-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Even los van op welke score hij zou moeten staan.
Ik zou het stukje over het modden (-1) wat door jou is in ge-edit er uit halen. Dit word als ongewenst gezien en daar trekken mensen doorgaans een punt voor af.
Ik ga er van uit dat je die edit pas deed toen hij in jou ogen op de onjuiste score stond. Beter is dus om dit gewoon sowieso weg te laten want dat kan je punten schelen.

[ Voor 48% gewijzigd door pino85 op 07-10-2013 15:47 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, staan stevig op de juiste scores.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zoiezo wordt er daar flink gemeningmod. Onderstaande reactie is toch niet ongewenst of off-topic?
tweaker2010 in 'nieuws: Belgen moeten binnenkort vingerafdrukken afgeven bij aanvraag paspoort'

En dit scoort dan 6x +3:
himlims_ in 'nieuws: Belgen moeten binnenkort vingerafdrukken afgeven bij aanvraag paspoort' :?

[ Voor 29% gewijzigd door tweaker2010 op 07-10-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Heb je een zetje gegeven!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reacties op -1 posts worden vaak verkeerd gemodereerd. Dit is geen +2 maar een +1:
Carrein in 'nieuws: Imec richt samen met ASML lithografie-lab op'
Idunno_WhyNoT in 'nieuws: Imec richt samen met ASML lithografie-lab op'

Geen +1 maar een 0.: Technics SA-DA8 in 'nieuws: Netgear Nighthawk-router met dualcore-cpu belooft wifi-snelheden tot 1,3Gbit/s'

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die eerste kan idd wel op +1, voegt niet zoveel toe. Die 2e kan wel op +2.
Staat inmiddels op de juiste score. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Notlupus in 'nieuws: Politie maakt bijna geen gebruik meer van drones'
Deze reactie krijgt massaal +2 en +3, dat lijkt op meningmodden. +1 lijkt me wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

+1 is max, maar ik vind een 0 ook prima verdedigbaar. +2 en zeker +3 lijkt me idd foute boel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexxon in 'nieuws: Microsoft vervangt YouTube-app door snelkoppeling op Windows Phone' heeft op t moment vier maal +3 en twee maal +2.

Weet niet of dit het juiste topic is om dit te zeggen, en of iemand dit al vermeld heeft: maar gebruiker [Verwijderde gebruiker] is me de laatste tijd opgevallen door z´n reactie scores. Meer dan 2000 karmapunten in de min in anderhalve maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
David Mulder in 'nieuws: Microsoft vervangt YouTube-app door snelkoppeling op Windows Phone'

Stond op -1 en nu op 0... maar lijkt me niet offtopic ofzo O-) Eerder gewoon een niet popi mening.

[ Voor 17% gewijzigd door David Mulder op 08-10-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 533023 in 'nieuws: Opening nieuw NSA-datacenter verhinderd door grote storingen'

mag ook wel ingegrepen worden.

Deze user vind ik overigens al langer fout bezig (zie ook Vervelende user op de FP, heeft weinig in druk gemaakt geloof ik...)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Kan iemand mij uitleggen wat hier ongewenst aan is?

watercoolertje in 'nieuws: HTC hint op presentatie smartphone met vingerafdrukscanner volgende week'

Uit de MOD FAQ:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Wat mij betreft niets. De post staat inmiddels op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht even langer wachten tot je een post komt melden? In die 20 minuten zijn er amper moderaties overheen gegaan. Het heeft weinig zin om elke post aan te dragen die niet direct de juiste moderatie krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:32:
Anoniem: 533023 in 'nieuws: Opening nieuw NSA-datacenter verhinderd door grote storingen'

mag ook wel ingegrepen worden.

Deze user vind ik overigens al langer fout bezig (zie ook Vervelende user op de FP, heeft weinig in druk gemaakt geloof ik...)
was dus al gezien, dank :) , overigens is het topic waar je naar verwijst er wel één in een forumdeel waar ik (en waarschijnlijk redelijk wat andere mensen) niet bij kunnen. Had al even gezocht op de username, maar niet echt iets gevonden, alleen één melding van een reactie in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

tweaker2010 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:54:
Notlupus in 'nieuws: Politie maakt bijna geen gebruik meer van drones'
Deze reactie krijgt massaal +2 en +3, dat lijkt op meningmodden. +1 lijkt me wel voldoende.
Ik kom niet verder dan -1, meer dan een rant en flame richting politie is het niet.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
Brazos in 'nieuws: Microsoft vervangt YouTube-app door snelkoppeling op Windows Phone'

- De comment kiest onverantwoorde bronnen (selectief statistieken waar windows phone goed in naar voren komt)
- Beledigd een andere gebruiker ("Google fandroid")
- En haalt op logisch vlak ook geen +2

Edit: Ik zie net dat er nog maar 3 users hebben gemod, my bad, excuses... zo nu en dan vergeet ik daar naar te kijken als een post net een +3 had en ik in frustration mode ga O-)

[ Voor 17% gewijzigd door David Mulder op 08-10-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

botoo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:22:
[...]
Ik kom niet verder dan -1, meer dan een rant en flame richting politie is het niet.
Die laatste zin is idd een rant, maar het eerste deel lijkt me wel on-topic, ik heb hem een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

was dus al gezien, dank :) , overigens is het topic waar je naar verwijst er wel één in een forumdeel waar ik (en waarschijnlijk redelijk wat andere mensen) niet bij kunnen. Had al even gezocht op de username, maar niet echt iets gevonden, alleen één melding van een reactie in dit topic.
Dat topic staat in Schop een Modje, met een slotje, dus daar kun je inderdaad niet bij. We hebben hem een keer vriendelijk aangesproken, maar blijkbaar is hij daar niet van onder de indruk, dus dan wordt het tijd voor verdere maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
tweaker2010 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:29:
[...]

Die laatste zin is idd een rant, maar het eerste deel lijkt me wel on-topic, ik heb hem een 0 gegeven.
Ik ook, vanwege het gebrek aan bronnen of andersoortige onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:18:
[...]

Wellicht even langer wachten tot je een post komt melden? In die 20 minuten zijn er amper moderaties overheen gegaan. Het heeft weinig zin om elke post aan te dragen die niet direct de juiste moderatie krijgt.
Waarom moet ik wachten? Waarom is het modsysteem dan zo direct? Waarom kan het modsysteem niet pas na 5 ratings een cijfer laten zien? Zodat de eerste stem niet meteen 100% aan waarde heeft.

De eerste stem zorgt juist voor een stempel, waardoor volgende mods dus al een negatief beeld hebben van een post voor ze hem uberhaubt lezen...

Waarom moet ik wachten als in mijn ogen onterecht behandeld wordt? Daarbij staat ie nog steeds op -1.

[ Voor 12% gewijzigd door watercoolertje op 08-10-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
botoo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:22:
Mee eens. Een beetje speculatie mag best (en dat hoeft niet altijd heel mooi onderbouwd te zijn), maar als er dan "dat is de enige waarheid" aan het einde staat, is het duidelijk dat de reactie volledig op onderbuikgevoelens gebaseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

NotSoSteady in 'nieuws: Nvidia maakt strenge systeemeisen Call of Duty: Ghosts bekend'
CH4OS in 'nieuws: Nvidia maakt strenge systeemeisen Call of Duty: Ghosts bekend'

Kan iemand helpen beide reacties naar +1 te pushen? Is niet echt +2 waard, heb ze al geboost.

[ Voor 28% gewijzigd door Zerfox op 08-10-2013 15:00 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]