En dat is nu precies waarom een dev zich moet baseren op de metrieken/statistieken en niet op de grote schreeuwers op de forums en social media. Doet Massive tot nu toe prima vind ik.
bedankt!Xerox schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:51:
[...]
Ga bij options - Abilities naar de onderste 3 skills toe. De meest rechter daarvan, Survivor Link, kan je nu selecteren. Als je die hebt geselecteerd, gebruik je L1+R1 om deze te activeren.
Je kan op L1+R1 geen andere skill plaatsen dan één van de Signature Skills onderin.
Trouwens vreemd dat ze niet gewoon een soort van melding geven als je de combinatie probeert te gebruiken....maar goed, het zal wel aan mij liggen dat ik eroverheen lees ofzo
Burp
Ik heb momenteel m'n HE gear op m'n gloves na icm de Vector. Ik ben helaas nog maar DZ 34. Welke gun blueprint raden jullie aan? Wat is een verstandige combi met een vector, 2K firepower, 3k stamina en 2K tech? Hybrid build. Healing, Tech met voldoende dps. Vooral PVE, in de huidige missies heeft een sniper niet echt veel zin, enkel Lincoln. Wat verwachten jullie van de Incursions? En wat vinden jullie van de BM AK 47? Of toch combineren met een shotty als stoppingpower voor rushers?
[ Voor 31% gewijzigd door bbblije op 08-04-2016 09:51 ]
HE's zijn letterlijk alleen maar crafting materials..hoezo speciaal? De kans dat je een drop krijgt die precies de talents/stats heeft die je wilt is nihil. Alleen maar goed om mee te craften.bbblije schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 03:19:
Ik vind het echt een hele slechte zaak, altijd een HE drop. Dit is toch ook niet leuk?verliest het helemaal zijn waarde. Hogere droprate, ala. Maar niet gegarandeerd. Het moet wel een uitdaging blijven. Dat ze crafting moeilijker maken is oké, maar ik zou liever zien dat het moeilijker is om de blueprint te krijgen. Nu zie je al hoe random de stats zijn. Straks verspil je nog meer "kostbare" materialen
![]()
De challenging boss zou enkel altijd een HE moeten droppen. Met een lage random kans op een set piece.
Ze mogen van mij in DZ ook wat eindbazen of DZ events invoeren waar gegarandeerd een aantal HE drops uit komen met een kans op een set. Maakt DZ ook minder statisch, lame farm routes nuer moet op een gegeven moment gewoon een enorm gang gevecht uitbreken waar wij als agents tussen zitten. Of een gemuteerde zombie uit het riool kruipen. Bane? Of iemand in een mech suit. Lekker ala GW2! Met 20 man ergens helemaal wild gaan op een eindbaas! Dan nog rogues er bij voor extra gaos! De loot die hier van dropt hoef je dan niet te extracten maar word zogenaamd collectief geextract. land er op het einde van de missie een apachi waar je even langs loopt.
The first casualty in war is always the truth...
Ik zou eerder kijken wat requirements de talents op je Vector zijn, probeer daar aan te voldoen om de talents ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Ik merk dat ik hier niet altijd aan voldoe.bbblije schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:49:
Wat is een verstandige combi met een vector, 2K firepower, 3k stamina en 2K tech?
Verwijderd
Gisteren een nieuwe backpack gemaakt en sinds dien kom ik niet meer in de game want hij blijft op connecting staan wanneer ik inlog
Vooropgesteld: het blijft in een hoop opzichten natuurlijk persoonlijke smaak en kijken naar wat voor jezelf de meest plezierige speelstijl is. Dat gezegd hebbende, kan ik je m'n eigen ervaringen wel geven. Misschien heb je er wat aanbbblije schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:49:
- Welke gun blueprint raden jullie aan?
- Wat is een verstandige combi met een vector, 2K firepower, 3k stamina en 2K tech?
- In de huidige missies heeft een sniper niet echt veel zin, enkel Lincoln.
- En wat vinden jullie van de BM AK 47?
Er van uitgaande dat je de Vector blueprint al hebt: dit is voor een non-divtech SMG wel de fijnste die je bij je kunt dragen. Ik heb de AUG en MP5 blueprints uit de DZ ook, maar gezien daar (nog wel) divtech voor nodig is, nog niet geprobeerd ze te craften. De MP5 heb ik als losse drop van een boss gehad en ik vind zelf de MP5 echt veeeele malen lekkerder schieten dan de AUG of Vector. Ik hoop dat met de patch de divtech requirement wegvalt daarvoor, dan ga ik zeker een paar rolls proberen.
Wat betreft je verhouding van stats is ook een stukje persoonlijke voorkeur. Ik heb zelf bijvoorbeeld rond de 3700 Firearms, 2100 Stamina en maar 1050 Electronics. Resulteert voor mij in 191k DPS (met Vector), 64500 health en 18500 skillpower. Die skillpower krijg ik van bepaalde stats op m'n gear, dus ondanks m'n lage Electronics heb ik wel een degelijke hoeveelheid skillpower. Voor mij werkt deze hybrid build tot zover erg lekker. Heb een nette hoeveelheid armor ook daarbij, dus ik kan zelfs solo flink goed overleven in bijv. de DZ.
Naast m'n Vector gebruik ik heel vaak juist wel een sniper. Als je jezelf goed traint op headshots schieten (wat toch wel een must is in deze game), dan is een sniper echt je beste vriend. Met de juiste combi van mods en stats kun je echt hele hoge damage output doen op bijv. bosses en heavy's. Then again blijft het wel een persoonlijke voorkeur
De BM AK-74 heb ik deze week gehaald en daar na een aantal keer een hele fijne roll op gekregen. Ik ben erg te spreken erover! De DPS ligt weliswaar lager dan bijv. de Vector, maar met de juiste mods er op schiet dat ding echt super zuiver en rechtdoor met een enorme bult aan kogels in je mag. Ik kan 'm zeker aanraden om te hebben naast een SMG en een sniper!
Hoop dat je er wat mee kunt
Oké ik heb opeens een HUGE probleem... na het updaten van de PS4 was mijn database beschadigd en moest deze steeds worden opgestart, met hetzelfde resultaat. Na het reconstrueren van mijn database in de veilige modus kan ik nu weer gebruik maken van de PS4, maar The Division start niet meer?!
"Er is een fout opgetreden"
Kan ook nergens een save-game vinden ouzo, dus vrees dat ik nu echt een probleem heb??
Kan ook nergens een save-game vinden ouzo, dus vrees dat ik nu echt een probleem heb??
|- Rotterdam -|
Wordt dat niet ergens op het interweb opgeslagen? Bij de pc versie wel (voor zover ik weet, ervaring uit het verleden met de AC-games).polm85 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:20:
Oké ik heb opeens een HUGE probleem... na het updaten van de PS4 was mijn database beschadigd en moest deze steeds worden opgestart, met hetzelfde resultaat. Na het reconstrueren van mijn database in de veilige modus kan ik nu weer gebruik maken van de PS4, maar The Division start niet meer?!
Account staat online dus er is geen savegame.Macchill schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:23:
[...]
Wordt dat niet ergens op het interweb opgeslagen? Bij de pc versie wel (voor zover ik weet, ervaring uit het verleden met de AC-games).
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Dus neem aan dat ik het spel kan formatteren (o.i.d.) zonder problemen?PSYVIRII schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:23:
[...]
Account staat online dus er is geen savegame.
|- Rotterdam -|
Ik heb ook de BM AK-47 sinds een tijdje met Brutal, Destructive en Unforgiving talents er op en wat mods die headshot & weapon damage en accuracy en stability ten goede komen en ben daar inderdaad zeer, zeer tevreden over. Dat ding doet echt de namen van zijn talents alle eer aanThe.Sticky schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:03:
[...]
De BM AK-74 heb ik deze week gehaald en daar na een aantal keer een hele fijne roll op gekregen. Ik ben erg te spreken erover! De DPS ligt weliswaar lager dan bijv. de Vector, maar met de juiste mods er op schiet dat ding echt super zuiver en rechtdoor met een enorme bult aan kogels in je mag. Ik kan 'm zeker aanraden om te hebben naast een SMG en een sniper!
Steam/uPlay: EvulKlowne
deformatteren? maar ja, je kan het spel verwijderen van de PS4, wanneer je inlogt met je Uplay credentials zou je online (gehele game dus) progressie opgehaald worden.polm85 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:26:
[...]
Dus neem aan dat ik het spel kan deformatteren (o.i.d.) zonder problemen?
Hmz dat zuigt, stel je vraag hier anders even:polm85 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:20:
[PS4] PlayStation 4 - deel 6
Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
Heb je nog best snel die HE gear gekregen?! eergisteren ofzo had je toch enkel nog maar 1/2 gear dingen en toen crafte je de Vector?bbblije schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:49:
Ik heb momenteel m'n HE gear op m'n gloves na icm de Vector. Ik ben helaas nog maar DZ 34. Welke gun blueprint raden jullie aan? Wat is een verstandige combi met een vector, 2K firepower, 3k stamina en 2K tech? Hybrid build. Healing, Tech met voldoende dps. Vooral PVE, in de huidige missies heeft een sniper niet echt veel zin, enkel Lincoln. Wat verwachten jullie van de Incursions? En wat vinden jullie van de BM AK 47? Of toch combineren met een shotty als stoppingpower voor rushers?
Opmerking over je sniper zit ik ook mee, daarom heb ik mijn sniper voor de Vector ingerolen. Gisteren wel een paarse FW m1a gevonden en die in mijn stash gegooid, gebruik hem nu ook niet.
Ik heb nog altijd mijn paarse AR, vind nog geen goede HE versie... en handschoenen heb ik nog helemaal nooit HE voorbij zien komen dus die zijn ook nog paars. Die AK heb ik al veel over getwijfeld, maar die lijkt mij zo langzaam schieten.. RPM van mijn huidige AR is zoveel meer.. geen idee hoeveel DPS ik met mijn build zou hebben op de AK. Ik heb op mijn huidige AR nu 142k en op de Vector 122k.
Dit weekend is mijn vriendin er niet dus zal wel aardig wat weg spelen, ga ook proberen even alle encounters enzo op te ruimen denk ik
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Zojuist gehoord op de stream:
vanmiddag set info announcement.
oa bonussen voor 2, 3 en 4 pieces van de set
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Houd dus in dat je talent krijgt bij gebruik van 2 gearpieces van dezelfde set?4th schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:10:
We zullen zienSamboi schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:16:
[...]
Houd dus in dat je talent krijgt bij gebruik van 2 gearpieces van dezelfde set?
welke stream? van ''thedivisiongame'' ?4th schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:10:
[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2016 12:18 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat of dat bij 2 set pieces je (ik zeg maar wat) 500 meer stamina krijgt, bij 3 naast 500 stamina nog 25% crit hit chance en bij 4 naast 500 stamina, 25% crit chance ook 20% crit damage.Samboi schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:16:
[...]
Houd dus in dat je talent krijgt bij gebruik van 2 gearpieces van dezelfde set?
Verwijderd
Ik hoop dat deze patch ook het probleem oplost van variatie in dps fluctuaties bij blueprints. Zal wel betekenen dat je alsnog opnieuw moet craften maar het is denk ik niet anders.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2016 12:20 ]
dat is geen probleem hoor! waarom zou elke craft de zelfde damage moeten geven volgens jou? dat hoort er juist bijVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:20:
Ik hoop dat deze patch ook het probleem oplost van variatie in dps fluctuaties bij blueprints. Zal wel betekenen dat je alsnog opnieuw moet craften maar het is denk ik niet anders.
daarnaast is het zo dat jou firearms aantal invloed heeft op wat de dmg gaat zijn van een wapen... vandaar dat het vrijwel nooit het zelfde is als bij iemand anders
[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2016 12:24 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Volgens mij is het onderdeel van het ontwerp en dus geen probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:20:
Ze geven aan dat alles te makkelijk gecraft wordt, dus makkelijker gaan ze niet niet maken.
Ja, massive geeft met deze patch inderdaad aan dat ze af willen van het vele craften.. ze willen mensen bewegen om de game te spelen en daarmee loot te krijgen.. een veel te groot deel van de wapens en gear die mensen nu hebben is gecraft volgens de blogpost van massive.Capa schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:24:
[...]
Volgens mij is het onderdeel van het ontwerp en dus geen probleem.
Ze geven aan dat alles te makkelijk gecraft wordt, dus makkelijker gaan ze niet niet maken.
Ik ben er alleen maar blij mee! Het door de DZ lopen met een groep en alles afslachten wat er in je buurt komt wordt nu de moeite..
Nu loopt ik vooral van kistje naar kistje en ben je elke dag de vaste missies opnieuw aan het doen.. super saai natuurlijk. De DZ ingaan en incursioins doen lijkt me veel leuker
Waarom zijn Zoveel mensen van mening dat een sniper alleen nuttig Is op Lincoln tunnel?
Je weet dat je range op je smg klein Is en dat je daar buiten minder damage doet? Dus alles verder dan 15m is nuttig voor een sniper. Je kan ook een AR nemen, maar als je een m1a me balanced hebt dan wil je niets anders meer.
Je weet dat je range op je smg klein Is en dat je daar buiten minder damage doet? Dus alles verder dan 15m is nuttig voor een sniper. Je kan ook een AR nemen, maar als je een m1a me balanced hebt dan wil je niets anders meer.
Het gaat vaak ook om ''ease of use'' meeste mensen zijn gewoon spray and pray.. ipv ''moeite'' doen om headshots te maken.. maar ben het idd met je eens DMR's zijn heel goed en handig met de juiste talents en dmg.iTitus schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:34:
Waarom zijn Zoveel mensen van mening dat een sniper alleen nuttig Is op Lincoln tunnel?
Loop zelf ook met een Vector + M1A. Begin altijd met de M1A en pas als ze dicht bij is switch ik naar de vector. Zeker omdat ik met de M1A en heel de balk accuracy vol zo een hele mag als headshots weg knalt.iTitus schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:34:
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Ik volg al die streams niet echt.. maar had die wijziging wel verwacht. is in de meeste games zo dat high end gear pieces set bonussen hebben.4th schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:10:
Vraag mij alleen echt af hoe ze dat hier gaan doen qua drops enzo. Tenzij je altijd een set gear item krijgt bij een bepaalde missie oid. Anders duurt het echt maaaaaanden voor je een goede drop hebt. Al zijn de bonussen van die verschillende items wel set denk ik (net als de named guns enzo)
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Ik gebruik vaak me sniper ( atm M44) ook voor die "zware jongens" lopen niet snel waardoor je rustig headshots kan poppen en harde crits kan doen. Gaat over het algemeen sneller dan ze weg sprayen. Zeker als je telkens tussen de 300-400k crit.iTitus schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:34:
Helaas nog geen M1a1 met balanced gehad, dus die heb ik nog niet kunnnen proberen
Al vind ik het wel gewoon heerlijk, zeker in hard missies, full pray and spray te gaan met MP5 met rof boost
[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 08-04-2016 13:39 ]
je hebt een talent; wanneer je in cover gaat, krijg je buff van 10sec. +accu, dat is een heeeeeel nuttig talent voor de marksmanjantje 2 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:38:
[...]
Ik gebruik vaak me sniper ( atm M44) ook voor die "zware jongens" lopen niet snel waardoor je rustig headshots kan poppen en harde crits kan doen. Gaat over het algemeen sneller dan ze weg sprayen. Zeker als je telkens tussen de 300-400k crit.
Helaas nog geen M1a1 met balanced gehad, dus die heb ik nog niet kunnnen proberen
Al vind ik het wel gewoon heerlijk, zeker in hard missies, full pray and spray te gaan met MP5 met rof boost
Lol ik gebruik een police M4 met scope als sniper... als secondary naast m'n vector.
Ik maak "burst salvo" headshots
Ik maak "burst salvo" headshots
To do or not to do...
Ze hebben de hele loot hierarchie imo gewoon verpest. Craften hoort een alternatief te zijjn voor High end gear, dus bijna net zo goed maar niet helemaal en beetje lastig om alle mats te farmen. Daarentegen horen dan wel de High end drops goed te zijn en altijd beter dan crafted items.
Een aantal "special" crafted items die dan nog lastiger te krijgen zijn die dan bijvoorbeeld beter zijn dan HE drops in de DZ maar niet beter dan incursion sets.
Zou wel betekenen dat ze die hele RNG bullshit van stats op gear iets minder zouden moeten maken. Gewoon items met vaste talents/stats. Beetje based op builds. Een item kan Firearm/stamina/skillpower of een hybride zijn met ditta minor talents die bij de build passne (smg/ar/sniper etc). Minder mengelmoes van gear dan. Dat was wel vet geweest. Maar goeddd, de Gear sets zijn hopelijk een stuk minder rng kwa stats.
Een aantal "special" crafted items die dan nog lastiger te krijgen zijn die dan bijvoorbeeld beter zijn dan HE drops in de DZ maar niet beter dan incursion sets.
Zou wel betekenen dat ze die hele RNG bullshit van stats op gear iets minder zouden moeten maken. Gewoon items met vaste talents/stats. Beetje based op builds. Een item kan Firearm/stamina/skillpower of een hybride zijn met ditta minor talents die bij de build passne (smg/ar/sniper etc). Minder mengelmoes van gear dan. Dat was wel vet geweest. Maar goeddd, de Gear sets zijn hopelijk een stuk minder rng kwa stats.
The first casualty in war is always the truth...
steady handshimlims_ schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:43:
[...]
je hebt een talent; wanneer je in cover gaat, krijg je buff van 10sec. +accu, dat is een heeeeeel nuttig talent voor de marksman
Waarom is RNG erg? Dat maakt het toch juist interessant? Anders had alles en iedereen binnen no time de beste gear.. mats farmen / craften wordt dadelijk niet zo interessant omdat dz (boss farmen + supply drops) + incursions veel meer gaat opleveren.. je verzameld hier en daar wat mats en je kan af en toe wat craften.Jumpiefox schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:52:
Ze hebben de hele loot hierarchie imo gewoon verpest. Craften hoort een alternatief te zijjn voor High end gear, dus bijna net zo goed maar niet helemaal en beetje lastig om alle mats te farmen. Daarentegen horen dan wel de High end drops goed te zijn en altijd beter dan crafted items.
[ Voor 70% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2016 13:58 ]
Verwijderd
Het craften is niet het probleem, de fluctuaties bij blueprints zijn een probleem. Een Vector blueprint behoort voor iedereen dezelfde min-dps en max-dps te bieden. Dus niet 8000-9000 voor speler A en 9000-10.000 voor speler B. Wat er na "roll the dice" uit komt varieert dus, dat is het concept.spartacusNLD schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:21:
dat is geen probleem hoor! waarom zou elke craft de zelfde damage moeten geven volgens jou? dat hoort er juist bij
Het is een probleem wat door Massive als een bug wordt gezien maar het is mij dus niet duidelijk of dit ook wordt opgelost.
http://forums.ubi.com/sho...or-BLUEPRINT-damage-range
Als ze het dus wel oplossen kan dit betekenen dat we de wapens opnieuw moeten craften, want ik vermoed dat ze dit niet met terugwerkende kracht kunnen oplossen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2016 14:01 ]
Weten we zeker dat de daadwerkelijke crafts ook in die ranges zitten?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:57:
[...]
Het craften is niet het probleem, de fluctuaties bij blueprints zijn een probleem. Een Vector blueprint behoort voor iedereen dezelfde min-dps en max-dps te bieden. Dus niet 8000-9000 voor speler A en 9000-10.000 voor speler B. Wat er na "roll the dice" uit komt varieert dus, dat is het concept.
Het is een probleem wat door Massive als een bug wordt gezien maar het is mij dus niet duidelijk of dit ook wordt opgelost.
Als ze het dus wel oplossen kan dit betekenen dat we de wapens opnieuw moeten craften, want ik vermoed dat ze dit niet met terugwerkende kracht kunnen oplossen.
Kan best zijn dat de plan onzin verkoopt maar de uiteindelijke craft gewoon in de goede range zit. Heb ik al diverse keren gezien bij items.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik zie veel variatie in DMG. Dus ik koop een schematic en dan zegt hij bijvoorbeeld 8000-8200. Ga ik dan craften dan zegt hij voor het craften 8600-8700. Maar als ik dan daadwerkelijk craft is het 9100.Angeloonie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:14:
[...]
Kan best zijn dat de plan onzin verkoopt maar de uiteindelijke craft gewoon in de goede range zit. Heb ik al diverse keren gezien bij items.
Dus zelf kijk ik er niet meer zo naar, ik craft gewoon en zie wel wat er uitkomt. Enige dat telt is daadwerkelijke output op de firing range (dus inclusief gear/talents/etc.).
DPS is niet waar je naar moet kijken volgens mij, noch DMG.. Dit word nu zo beinvloed door hoeveel Firearms je o.a. gespecced hebt.. Ik heb gisteren 2 nieuwe HE firearms mods gemaakt en dit heeft meteen impact op DPS en DMG van een wapen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:57:
[...]
Het craften is niet het probleem, de fluctuaties bij blueprints zijn een probleem. Een Vector blueprint behoort voor iedereen dezelfde min-dps en max-dps te bieden. Dus niet 8000-9000 voor speler A en 9000-10.000 voor speler B. Wat er na "roll the dice" uit komt varieert dus, dat is het concept.
en die RNG.. Ja, het is niet zo erg imho als er wat verschil in zit.. maar als nu een HE mask dropped, dan kan je nog firearms / stam/ electronics gok krijgen, en alle substats kunnen ook nog eens in totaal 4x8 verschillende zijn ofzo, die je dan ook maar exact in de goede combi moet vinden.. dat met de kans dat een mask dropped.. en dan heb je nog verschillende HE masks vast ook...
Zo ben je wel eeuwen bezig met de juiste gear te vinden. Ik heb in alle andere RPG's die ik heb gespeeld nog nooit zoveel verschil in stats gezien die aanpasbaar waren. Aan de 1e kant is dat leuk, aan de andere kant is het nu wel heel erg veel.
"Steady Hands gives your Agent the benefit of reduced recoil (25% reduction to be exact) for 10 seconds after entering any cover"
dus heel handig voor mensen die een DMR gebruikenwicked1980 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:37:
[...]
"Steady Hands gives your Agent the benefit of reduced recoil (25% reduction to be exact) for 10 seconds after entering any cover"
Dit had ik ook met mijn vector. Kwam iets van 400 boven de potentiële max uit.NLxAROSA schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:24:
[...]
Ik zie veel variatie in DMG. Dus ik koop een schematic en dan zegt hij bijvoorbeeld 8000-8200. Ga ik dan craften dan zegt hij voor het craften 8600-8700. Maar als ik dan daadwerkelijk craft is het 9100.
Dus zelf kijk ik er niet meer zo naar, ik craft gewoon en zie wel wat er uitkomt. Enige dat telt is daadwerkelijke output op de firing range (dus inclusief gear/talents/etc.).
Als je al je gear uit doet en relogt, dan zal het voor iedereen hetzelfde zijn de min/max roll.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:57:
[...]
Het hangt namelijk van je Firearms af.
Gisteren eindelijk level 30 geworden, zit nu aan de 67k dps rond de 32k health en iets van 9k skill power. Heb echter geen idee wat nu het beste is om te gearen? Hard modes doen? DZ ingaan? Andere opties?
Ik ben het eens met Spartacus + het feit dat Talents veel meer impact hebben op DPS dan veel mensen verwachten zoals bijvoorbeeld de combinatie: brutal + Fierce geeft makkelijk 20k dps extraspartacusNLD schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:21:
[...]
dat is geen probleem hoor! waarom zou elke craft de zelfde damage moeten geven volgens jou? dat hoort er juist bij
daarnaast is het zo dat jou firearms aantal invloed heeft op wat de dmg gaat zijn van een wapen... vandaar dat het vrijwel nooit het zelfde is als bij iemand anders
Dit hangt af van jouw speelstijl. Grinden zul je toch moeten doen voor gear en dan is de keuze om dat te doen PVE of PVPstefanbrekel schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:34:
Gisteren eindelijk level 30 geworden, zit nu aan de 67k dps rond de 32k health en iets van 9k skill power. Heb echter geen idee wat nu het beste is om te gearen? Hard modes doen? DZ ingaan? Andere opties?
nopeNivali schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:44:
Kun je een sidearm sawwed off shotgun eigenlijk ook modden?
lees topic even terug; is nu niet alsof dat je de eerste bent die met dit dillema zitstefanbrekel schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:34:

[ Voor 54% gewijzigd door himlims_ op 08-04-2016 16:10 ]
Die heb ik altijd geselecteerd, imho een van de meest veelzijdige en meest te gebruiken talent die altijd handig is.himlims_ schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:43:
[...]
je hebt een talent; wanneer je in cover gaat, krijg je buff van 10sec. +accu, dat is een heeeeeel nuttig talent voor de marksman
Ik ben nog wel naarstig op zoek naar een goede sniper, loop nu nog steeds met een superior custom (geloof ik) m1a met 35,4k damage ofzo geloof ik.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Lincoln Tunnel, over en over en over! Een aantal bruikbare HE31 drops, en veel PCTgR_KILLER schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:02:
[...]
Heb je nog best snel die HE gear gekregen?! eergisteren ofzo had je toch enkel nog maar 1/2 gear dingen en toen crafte je de Vector?
Opmerking over je sniper zit ik ook mee, daarom heb ik mijn sniper voor de Vector ingerolen. Gisteren wel een paarse FW m1a gevonden en die in mijn stash gegooid, gebruik hem nu ook niet.
Ik heb nog altijd mijn paarse AR, vind nog geen goede HE versie... en handschoenen heb ik nog helemaal nooit HE voorbij zien komen dus die zijn ook nog paars. Die AK heb ik al veel over getwijfeld, maar die lijkt mij zo langzaam schieten.. RPM van mijn huidige AR is zoveel meer.. geen idee hoeveel DPS ik met mijn build zou hebben op de AK. Ik heb op mijn huidige AR nu 142k en op de Vector 122k.
Dit weekend is mijn vriendin er niet dus zal wel aardig wat weg spelen, ga ook proberen even alle encounters enzo op te ruimen denk ik
Weet niet hoe snel je straks andere mods zou kunnen kopen. Maar dingen als de extended magzijn nooit weggegooid geld lijkt mij.
Phoenix credits rollen straks net zo hard weer binnen..
Phoenix credits rollen straks net zo hard weer binnen..
Zijn er nog andere mensen die het boek van the division hebben, new york collapse? Ben er net in begonnen, benieuwd hoeveel ervan ook daadwerkelijk terugkomt in het spel. Zou mooi zijn als ik straks echt Bill z'n lijk tegen het fietsenrek voor het biolab tegenkom... En benieuwd of er nog geheimpjes uit dat boek te halen zijn natuurlijk...
Ik heb dit met mijn liberator. Deze is nog nooit boven de min damage van mijn gekochte blueprint uitgekomen. En ik heb het wel 7x gecraft. Is er iets wat je kan doen (denk aan talents of speciale gear oid) om grotere kans op hogere shotdamage te krijgen?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:57:
[...]
Liberator is ook meer ter ondersteuning van een electronics build volgens mij...
ik liep net langs de dz toen ik een manhunt ding kreeg.. dus ik dz in.. zoek die gasten die allemaal al aan het vechten waren.. pomp 3 clips uit mijn vector in hem... minimale dmg.. lol. Hij was te druk bezig met andere gelukkig dus ben keihard weg gerend.. haha.. maar damn.. das gwn erg..
ik liep net langs de dz toen ik een manhunt ding kreeg.. dus ik dz in.. zoek die gasten die allemaal al aan het vechten waren.. pomp 3 clips uit mijn vector in hem... minimale dmg.. lol. Hij was te druk bezig met andere gelukkig dus ben keihard weg gerend.. haha.. maar damn.. das gwn erg..
De nieuwe gear sets:

3 set: +100% Critical Hit Damage
4 set: Talent | Shooter Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus by 2%. Bonus is reduced by 1% every second.
3 set: +20% Health on Kill
4 set: Talent | Nomad When receiving fatal damage you are instead healed to full health. Can occur once every 10 minutes.
3 set: +20% Skill Haste
4 set: Talent | Tactician's Authority Every 60k damage your group deals adds 1% skill power to you for a max of 100% bonus. Bonus is reduced by 1% every second the group isn't dealing damage.
3 set: +20% Damage to Elites
4 set: Talent | Stalker Headshots mark the enemy. Increasing the damage inflicted on the target by 15% for a duration of 10 seconds each. A target can receive up to three marks.
coz the other text info was just messy...
bron reddit

- Striker's Battlegear
3 set: +100% Critical Hit Damage
4 set: Talent | Shooter Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus by 2%. Bonus is reduced by 1% every second.
- Path of the Nomad
3 set: +20% Health on Kill
4 set: Talent | Nomad When receiving fatal damage you are instead healed to full health. Can occur once every 10 minutes.
- Tactician's Authority
3 set: +20% Skill Haste
4 set: Talent | Tactician's Authority Every 60k damage your group deals adds 1% skill power to you for a max of 100% bonus. Bonus is reduced by 1% every second the group isn't dealing damage.
- Sentry's Call
3 set: +20% Damage to Elites
4 set: Talent | Stalker Headshots mark the enemy. Increasing the damage inflicted on the target by 15% for a duration of 10 seconds each. A target can receive up to three marks.
coz the other text info was just messy...
bron reddit
[ Voor 135% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2016 21:25 ]
Striker's Battlegear lijkt me dan het beste als je het leuk vindt om met een smg te spelen lijkt me?
Ik denk dat ze hier een mooie spread neerzetten voor de verschillende speelstijlen
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Dacht ik even snel de daily hard modes te doen nu vrouw en kinders even weg zijn, zijn de dailies niet gereset
Hopelijk vanavond weer.
We're currently aware some player's dailies aren't resetting properly in The Division. We'll look into this further. Thank you.
We're currently aware some player's dailies aren't resetting properly in The Division. We'll look into this further. Thank you.
Verwijderd
Die daily's lijken sowieso erg vaak niet te triggeren...het enige is om dan weer uit de groep te gaan en een andere daily te kiezen met een nieuw groepje. Beetje irritant...maar goed ik overleef het wel (de challenge allen soms niet).Carthrax schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:16:
Dacht ik even snel de daily hard modes te doen nu vrouw en kinders even weg zijn, zijn de dailies niet geresetHopelijk vanavond weer.
Gisteren wel aardige run, alle daily's met 1 groepje en daarna de DZ in via random matching, ging ook prima. Kreeg zelfs een paarse slougy (of hoe die muts ook heet) en nu kan ik heel camp geheel in het paars.
De daily's zijn vandaag helemaal kapot, zijn niet gereset.
Het is niet dat de daily's niet triggeren, er zijn er momenteel gewoonweg geen

Verwijderd
Ah...helemaal geweldig dus.
"Gelukkig" heb ik tot vanavond geen tijd...dus wellicht is het tegen die tijd gefixed.

Ahh ben niet de enige dus die daily missions mist. Wel weer timing hoor kan ik ze eindelijk is een keer doen deze week zijn ze bugged
Gisteren besloten om het te kopen, moest vanmorgen om 5:00 mij zelf dwingen om te stoppen en te gaan slapen, dat is mij in jaren niet meer gebeurd, dat zegt wel wat over de game.
Moet nog wel veel leren, ook de termen die worden gebruikt, met 43 merk je wel dat je ouder wordt
Moet nog wel veel leren, ook de termen die worden gebruikt, met 43 merk je wel dat je ouder wordt
Je bent hier in goed gezelschapNLsandman schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:18:
Gisteren besloten om het te kopen, moest vanmorgen om 5:00 mij zelf dwingen om te stoppen en te gaan slapen, dat is mij in jaren niet meer gebeurd, dat zegt wel wat over de game.
Ik moet zeggen ben nu een tijdje bezig op de pc en elk team waar ik in heb gezeten is top .
Als ik dood ging laten ze de loot liggen tot dat ik terug ben.
en erg verslavend speel elke dag toch wel 2 uurtjes effe na het werk .
Is het mogelijk om met macro toetsen gear te switchen?
Ik zie met die sets namelijk wel mooie combinatie mogelijkheden waar je vlug tussen wil wisselen.
Maar damn, 4 Strikers en 2 Sentry's gaat op papier lekker sterk worden in PvP
Ben ook benieuwd of de andere Attributes die op de gearset zitten fixed zijn.
Ik zie met die sets namelijk wel mooie combinatie mogelijkheden waar je vlug tussen wil wisselen.
Ben ook benieuwd of de andere Attributes die op de gearset zitten fixed zijn.
Je weet dat loot van mobs private is? En de loot die je in de DZ dropt als je dood gaat (zonder rogue te zijn) grotendeels ook? Alleen de credits, ammo, keys, consumables zijn wel public en die kan iemand al per ongeluk oppakken door er overheen te lopen. Vaak heb je dat zelf niet eens door.Beaudog schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:05:
Ik moet zeggen ben nu een tijdje bezig op de pc en elk team waar ik in heb gezeten is top .
[ Voor 50% gewijzigd door TheBrut3 op 09-04-2016 18:58 ]
voor zo ver ik weet niet; heb er ook na gezocht. enige (bruikbare) macro wat nu gebruik is; 'deconstruct vanuit stash' of 'upgrade resources' zodat je niet 1001x op spatie/esc hoeft te drukken.TheBrut3 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:49:
Is het mogelijk om met macro toetsen gear te switchen?
verwacht wel dat het gaat komen; je maakt een game zo waarbij je gear/guns on the fly kunt wisselen, maar je vergeet om daar vervolgens 'favoriten' of 'sets/loadouts' mee te kunnen maken. gebeurd met (te) vaak dat ik een alternatief-item deconstruct die eigenlijk bedoeld is voor solo-gameplay
Verwijderd
The Division services are not available at this time. Please try again later.
DELTA. 20000988
Ik heb het spel net op de xbox one en elke keer als ik een stukje loop krijg ik de melding hier boven.
Ik moet dan weer opnieuw beginnen.
Hebben anderen hier ook last van?
Wat kan ik er tegen doen?
DELTA. 20000988
Ik heb het spel net op de xbox one en elke keer als ik een stukje loop krijg ik de melding hier boven.
http://downdetector.com/status/uplayVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:29:
The Division services are not available at this time. Please try again later.
DELTA. 20000988
http://www.isitdownrightnow.com/uplay.ubi.com.html
https://twitter.com/uplayubisoft
blijft probleem; https://t.co/iURENLGv73
verder geen idee, hoe wat xbone/live/uplay status
"oplossing" is het gene wat je zelf al beschrijft;
keertje systeem uit/aan
opnieuwe aanmelden
later nog eens proberen
etc.
mogelijk dat je voutcode een specifiek issue is, vaak geeft een zoekmachine meer resultaat
Verwijderd
Thanx. Ik zag op twitter dat er meer mensen last van hebben op verschillende platforms.
Beetje jammer. Heel de dag getraind, ik denk vanavond even knallen, niet dus.
Je weet dat loot van mobs private is? En de loot die je in de DZ dropt als je dood gaat (zonder rogue te zijn) grotendeels ook? Alleen de credits, ammo, keys, consumables zijn wel public en die kan iemand al per ongeluk oppakken door er overheen te lopen. Vaak heb je dat zelf niet eens door.
[/quote]
Haha oke dat wist ik niet
[/quote]
Haha oke dat wist ik niet
Even een korte vraag. Ik heb alle wings geupgrade. Ik kan echter die master mod bij skills niet selecteren, of is deze nu unlocked en standaard aan op alle skillmods?
PSN: Mondaatje
is soort van passive-buff; permanent beschikbaar op alle 'mods' van desbetreffende skill. toch? ofwel; als je alle wings volledig unlocked, wordt het effect van je skills iets vergroot.Monda schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:38:
Even een korte vraag. Ik heb alle wings geupgrade. Ik kan echter die master mod bij skills niet selecteren, of is deze nu unlocked en standaard aan op alle skillmods?
Gewoon weer proberen, had dit ook op pc.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:06:
Thanx. Ik zag op twitter dat er meer mensen last van hebben op verschillende platforms.
snap geen hol meer van dat craften, HE wapens, simpele groene wapens etc etc.
Heb je een HE wapen met mods erop heeft een DPS van 90k. Pak je een simpel groen wapen tik je bijna de 150K aan.
Zelfde met een geel masker/item. Ik heb nu ook een groene gevonden en bam de DPS en health springen belachelijk omhoog als ik hem zou kiezen.
Waarom speel ik dan nog in de DZ zoeken naar HE dingen (die toch niet vallen
).
Heb je een HE wapen met mods erop heeft een DPS van 90k. Pak je een simpel groen wapen tik je bijna de 150K aan.
Zelfde met een geel masker/item. Ik heb nu ook een groene gevonden en bam de DPS en health springen belachelijk omhoog als ik hem zou kiezen.
Waarom speel ik dan nog in de DZ zoeken naar HE dingen (die toch niet vallen
Verwijderd
Dat kan, bijvoorbeel bij een HE item van lvl30 en een groen item van lvl31 
Zie je rechtsonderin het scherm met wapen specificaties.
Zie je rechtsonderin het scherm met wapen specificaties.
En staar je niet teveel blind op de DPS ingame. Bijvoorbeeld accuracy voegt enorm veel DPS toe, maar doet in de praktijk weinig/niets. Ik had eerst een wapen met mods met vooral accuracy en heb dat vervangen door crit chance + crit damage + headshot damage. Mijn DPS ging met 30-40k omlaag (!), maar ik ga nu door mobs/rogues heen als een warm mes door de boter. 
Zo zouden accuracy uit de DPS calculatie moeten halen, het is 'valse' DPS. En er zijn nog wel een paar dingetjes die beter kunnen. Ik gebruik liever deze voor calculatie: http://www.divisiondps.com/
Zo zouden accuracy uit de DPS calculatie moeten halen, het is 'valse' DPS. En er zijn nog wel een paar dingetjes die beter kunnen. Ik gebruik liever deze voor calculatie: http://www.divisiondps.com/
Dat word hier dus waarschijnlijk 2 pcs uit de Path of the Nomad set (+50% scavenging) gecombineerd met 2 pcs uit de Sentry's Call set (+30% headshot dmg)
Heb dan waarschijnlijk een aardige sniperbuild met iets meer kans op HE drops.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Want? Na dinsdag droppen alle named bosses een HE, heb je geen scavenging meer voor nodig. Maakt de scavenging bonus mijn inziens helemaal nutteloos en kan je dus beter een andere combo verzinnen.justifire schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:51:
Dat word hier dus waarschijnlijk 2 pcs uit de Path of the Nomad set (+50% scavenging) gecombineerd met 2 pcs uit de Sentry's Call set (+30% headshot dmg)
https://untappd.com/user/OzzBier
Juist niet, kans op twee keer een HÈ.nickvanozzie schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:20:
[...]
Want? Na dinsdag droppen alle named bosses een HE, heb je geen scavenging meer voor nodig. Maakt de scavenging bonus mijn inziens helemaal nutteloos en kan je dus beter een andere combo verzinnen.
En dus meer kans op gear met de juiste perks.
Weet je dat zeker? Lijkt me een beetje sterk eerlijk gezegd. Als het daarentegen de drop van division tech zou beïnvloeden, zou het me meer interesseren.Griffx schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:29:
[...]
Juist niet, kans op twee keer een HÈ.
En dus meer kans op gear met de juiste perks.
edit: Verhoogd wss de kans voor HE drop van niet named boss. Misschien bedoelde je dat.
[ Voor 11% gewijzigd door ambi op 10-04-2016 11:54 ]
Verwijderd
scavenging is poep. set met extra critical hit damage en die met de extra headshot damage lijken mij aardig OP. De rest is leuk voor de show.justifire schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:51:
Loop al 3 avonden rond met als resultaat 1 HE performance mod dropVerwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:02:
[...]
scavenging is poep. set met extra critical hit damage en die met de extra headshot damage lijken mij aardig OP. De rest is leuk voor de show.
Gisteren mijn scavenging van +27% naar +148% gegooid et voila, 3 HE drops in 2 uurtjes waarvan 1 de MP5
Noem het pech / geluk, noem het RNG, maar ik vind het opvallend
Whatever works for you
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
is er een manier om het craften van mats sneller te doen op de PS4?
Elke keer zo'n los ding is vrij tijdrovend.
PSN: Eczeem
NeeDooiedibbes schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:02:
De enige optie is: houd vierkantje ingedrukt en druk op rondje wanneer hij klaar is. (Laat vierkantje niet los)Dooiedibbes schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:02:
PSN: Redrafted
Volgens mij snap ik je niet.iTitus schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:55:
Met kans op 2 HE drops moet je dus vaker extracten. Meer down time etc
Je speelt een loot based game en dan heb je loot en dat ervaar je als downtime met extracten. Koekoek
Geef mij er maar twee ipv 1
Verhoogd je kans op HE dus boss en kistjes.ambi schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:53:
[...]
Weet je dat zeker? Lijkt me een beetje sterk eerlijk gezegd. Als het daarentegen de drop van division tech zou beïnvloeden, zou het me meer interesseren.
edit: Verhoogd wss de kans voor HE drop van niet named boss. Misschien bedoelde je dat.
Heb al de nodige He uit kistjes getrokken.
Heb gemiddeld per uur 2x een HE, moet wel bij gezegd worden dat we alleen in DZ5 en 6 lopen.
Scaveging op 151 hier, zonder veel verlies van DPS en Health, 195K om 92K
[ Voor 52% gewijzigd door Griffx op 10-04-2016 14:53 ]
Ik heb al weken 100+ scavaging en nog nooit een leuke drop gehad en mega weinig he.. dus tis rng.. niet scavaging die voor drops zorgt 
hmmmz dailies nog steeds stuk of ligt het aan mij?
[ Voor 16% gewijzigd door TgR_KILLER op 10-04-2016 15:06 ]
Same nog geen HE drop gehad. Daily''s blijven tot dinsdag weg. Wel beetje raar. Net of ze bewust gedaan hebben.TgR_KILLER schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:02:
Ik heb al weken 100+ scavaging en nog nooit een leuke drop gehad en mega weinig he.. dus tis rng.. niet scavaging die voor drops zorgt
Ik ben nu level 20 en 20dz maar heb nog geen superior wapen. Weet iemand hoe ik er aan eentje kom zonder het te kopen?
Groetjes,
Ferry
Groetjes,
Ferry
[ Voor 8% gewijzigd door Ferry05 op 10-04-2016 15:42 ]
Het is zeker RNG.TgR_KILLER schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:02:
Maar mijn ervaring is wel dat ik met Scav meer HE krijg dan mijn teammember zonder.
Dus ja RNG maar je kan RNG ook een handje helpen.
Moet je n beetje mazzel mee hebben, RNG. Om en rond level 25 geloof ik zul je ze meer en meer tegenkomen.Ferry05 schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:12:
Ik ben nu level 20 en 20dz maar heb nog geen superior wapen. Weet iemand hoe ik er aan eentje kom zonder het te kopen?
Groetjes,
Ferry
Had ik je al verteld over mijn LVL31 AUG die ik gisteren gedropt kreeg? met 30% scavegingGriffx schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:12:
[...]
Het is zeker RNG.
Maar mijn ervaring is wel dat ik met Scav meer HE krijg dan mijn teammember zonder.
Dus ja RNG maar je kan RNG ook een handje helpen.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik ben inmiddels DZ39 maar qua HE drops niet het geluk gehad. Twee keer een Midas maar op beide runs werd het complete team omgelegd door 1 rogue. Dat schiet niet op
Ik snap het bedankt.CrapperDeCrap schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:32:
Moet je n beetje mazzel mee hebben, RNG. Om en rond level 25 geloof ik zul je ze meer en meer tegenkomen.
Drie missies op uitdagend gespeeld en drie maal HE handschoenen als reward gekregen. Aan 1 paar had ik wel genoeg gehad, hoewel de tweede die ik kreeg wel iets beter was. Zijn de rewards 24 uur lang hetzelfde qua soort item of heb ik gewoon pech?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst