Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik speel momenteel met een paarse AUG, 10.1k base damage. Inclusief mods kom im op een ruime 130k DPS uit. Loont het, met het oog op de komende update, nu nog om de HE Vector blueprint te halen in de BoO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
iew schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:37:
[...]

Heb dit ook gehad, is een laad fout.
Opnieuw inloggen lost dit op, heb dit namelijk ook gehad.
Ligt niet aan het soort scope, althans dat was niet het geval bij mij.
Probleem was inderdaad gisteren gelukkig weer weg.

Weer heerlijk 2 uurtjes geknald, wat een prachtgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
agoNITE schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:09:
Ik speel momenteel met een paarse AUG, 10.1k base damage. Inclusief mods kom im op een ruime 130k DPS uit. Loont het, met het oog op de komende update, nu nog om de HE Vector blueprint te halen in de BoO?
IMHO niet, maar dat moet je ook voor jezelf beslissen.. mijn HE Vector doet 10.4k base dmg en met mods kom ik op 120K DPS.
Al zegt de DPS verdomd weinig natuurlijk, beetje teveel qua build die invloed heeft erop.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:34
TgR_KILLER schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:18:
[...]

IMHO niet, maar dat moet je ook voor jezelf beslissen.. mijn HE Vector doet 10.4k base dmg en met mods kom ik op 120K DPS.
Al zegt de DPS verdomd weinig natuurlijk, beetje teveel qua build die invloed heeft erop.
Ligt vooral aan je firearms, mijn vector doet een base dmg van 12.5k en 95K DPS zonder mods, met mods 193K DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
Gisteren samen met iemand anders de daily's gedaan. We zitten beide rond 110k DPS en 60k Health. De hard missions gingen bijna als een speedrun, snap dat het gescaled wordt naar 2 personen maar we gingen er echt snel doorheen. Aangezien dit zo gemakkelijk ging ook maar Challenging met zijn 2en geprobeerd, deze was echter dan weer niet te doen, wat het verschil dus net iets te groot maakt tussen deze 2 moeilijkheidsgraden.

Verder vermaak ik mij nog best met het spel, speel per week hoogstens 8uur (met uitzondering van 2 vrije dagen begin van het spel) dus misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft. Als je het dagelijks meerdere uren speelt kan ik mij voorstellen dat het eentonig wordt maar er komt weer een mooie update aan dus een beetje geduld allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:37
TOMEKKKKK schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:39:
Gisteren samen met iemand anders de daily's gedaan. We zitten beide rond 110k DPS en 60k Health. De hard missions gingen bijna als een speedrun, snap dat het gescaled wordt naar 2 personen maar we gingen er echt snel doorheen. Aangezien dit zo gemakkelijk ging ook maar Challenging met zijn 2en geprobeerd, deze was echter dan weer niet te doen, wat het verschil dus net iets te groot maakt tussen deze 2 moeilijkheidsgraden.

Verder vermaak ik mij nog best met het spel, speel per week hoogstens 8uur (met uitzondering van 2 vrije dagen begin van het spel) dus misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft. Als je het dagelijks meerdere uren speelt kan ik mij voorstellen dat het eentonig wordt maar er komt weer een mooie update aan dus een beetje geduld allemaal :)
Dat probleem heb ik ook, net level 30 en DZ 20, dps van +/- 85000 en health +/- 50000, daily op hard loop je doorheen zonder problemen maar de challenges zijn onmogelijk.
Toch nog maar wat in de DZ levelen om wat HE blueprints te gaan verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOMEKKKKK schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:39:
Challenge schaalt niet naar groep, is voor vier personen. Klopt dus dat dit niet te doen is voor jullie twee.

En in ander nieuws, lijkt erop dat Massive/Ubi hard op gaan treden tegen cheaters:

http://www.engadget.com/2...anning-division-cheaters/

*O*

Zou alleen liever zien dat ze e.e.a. automatiseren ipv aan de 'report' knop te hangen.

[ Voor 9% gewijzigd door NLxAROSA op 07-04-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36
Gister voor het eerst een fijne encounter met een paar rogues, ik weet niet wat ze voor gear hadden maar een schot met een sniper rifle deed nog net aan 1,8k dmg. 8)7 Heb het maar opgegeven na 3 schoten en vond het wel mooi voor de avond... Geen zin om mij te frustreren over 3 overpowered HE rukkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat had ik dus ook gisteren. Schoten die normaal voor 30-40k raken deden op hem maar 900. Iemand een idee wat voor gear/talents/skills je moet stacken om dat voor elkaar te krijgen?

Of is dat een exploit? Gast stond niet in cover en ik heb ook nog een damage bonus voor out-of-cover op mijn eigen gear zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Nog uit de podcast van gister:

ui team is bezig met compare weapons without mods

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
NLxAROSA schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:08:
Dat had ik dus ook gisteren. Schoten die normaal voor 30-40k raken deden op hem maar 900. Iemand een idee wat voor gear/talents/skills je moet stacken om dat voor elkaar te krijgen?

Of is dat een exploit? Gast stond niet in cover en ik heb ook nog een damage bonus voor out-of-cover op mijn eigen gear zitten.
Dat is volgens mij een exploit, ik had het op de PS4 ook was echt niet normaal meer kreeg ze gewoon niet dood (was groepje van 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
NLxAROSA schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:57:
[...]
Challenge schaalt niet naar groep, is voor vier personen. Klopt dus dat dit niet te doen is voor jullie twee.

En in ander nieuws, lijkt erop dat Massive/Ubi hard op gaan treden tegen cheaters:

http://www.engadget.com/2...anning-division-cheaters/

*O*

Zou alleen liever zien dat ze e.e.a. automatiseren ipv aan de 'report' knop te hangen.
Kijk dat wisten wij niet, daar hadden we dus sowieso niet aan hoeven te beginnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:18:
[...]

Dat is volgens mij een exploit, ik had het op de PS4 ook was echt niet normaal meer kreeg ze gewoon niet dood (was groepje van 3)
Waarom is meteen alles een exploit als het niet voor je eigen zinnige brein te verklaren valt? Voor hetzelfde geld hadden ze hun Survivor Link aan gezet. Dan kun je nog zoveel DPS output hebben, maar die wordt dan echt zwaaaar gereduceerd op alle teamleden.

En daarnaast kun je inderdaad een behoorlijke bult schade al incasseren door de juiste stats op je gear te hebben + een flinke hoeveelheid armor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
The.Sticky schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:28:
[...]

Waarom is meteen alles een exploit als het niet voor je eigen zinnige brein te verklaren valt? Voor hetzelfde geld hadden ze hun Survivor Link aan gezet. Dan kun je nog zoveel DPS output hebben, maar die wordt dan echt zwaaaar gereduceerd op alle teamleden.

En daarnaast kun je inderdaad een behoorlijke bult schade al incasseren door de juiste stats op je gear te hebben + een flinke hoeveelheid armor te hebben.
Omdat er gewoon 2 groepen waren die het steeds deden je kreeg ze gewoon niet dood, die gasten bleven gewoon staan, en er schoot 5 man op hem, die survivor link duurt geen 10 minuten of wel dan.

Ik geloof best dat je veel schade kan wegfilteren maar van een headshotvan 160k naar 10k dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:35:
[...]

Omdat er gewoon 2 groepen waren die het steeds deden je kreeg ze gewoon niet dood, die gasten bleven gewoon staan, en er schoot 5 man op hem, die survivor link duurt geen 10 minuten of wel dan.

Ik geloof best dat je veel schade kan wegfilteren maar van een headshotvan 160k naar 10k dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Stel je voor dat je een groep van 4 mensen hebt, die goed op elkaar afgestemd zijn qua talents en abilities. Alle 4 hebben ze Survivor Link als signature skill aan staan. Daarbij hebben ze goede onderlinge communicatie en tactieken, omdat ze vaker samen spelen. Dan kun je dus 4 keer achter elkaar de signature gebruiken en daarbij elkaar qua healing ook nog ondersteunen.

En ja, er zijn wel wat bugs / exploits in de game helaas, maar ik vind het te kortzichtig om het meteen daar op te schuiven op het moment dat je iets niet kunt verklaren.

Daarbij zeg je: een headshot van 160k. Maar doe je constant 160k? Of is dat een critical hit? En is dat op een NPC en op wat voor level NPC? Of is dat op een speler?

Er zijn ontzettend veel factoren die daarbij komen kijken zoals je ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
The.Sticky schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:41:
[...]

Stel je voor dat je een groep van 4 mensen hebt, die goed op elkaar afgestemd zijn qua talents en abilities. Alle 4 hebben ze Survivor Link als signature skill aan staan. Daarbij hebben ze goede onderlinge communicatie en tactieken, omdat ze vaker samen spelen. Dan kun je dus 4 keer achter elkaar de signature gebruiken en daarbij elkaar qua healing ook nog ondersteunen.

En ja, er zijn wel wat bugs / exploits in de game helaas, maar ik vind het te kortzichtig om het meteen daar op te schuiven op het moment dat je iets niet kunt verklaren.

Daarbij zeg je: een headshot van 160k. Maar doe je constant 160k? Of is dat een critical hit? En is dat op een NPC en op wat voor level NPC? Of is dat op een speler?

Er zijn ontzettend veel factoren die daarbij komen kijken zoals je ziet :)
Nee dat is geen critical hit, dat is gewoon wat mijn wapen doet als hij een headshot doet, en dat werd dus 10k. Maar goed 4x suvivor link kom je nog niet in de buurt van hoe lang ik heb staan schieten op ze, en andere gasten maar goed je mag verder je mening hebben, maar iemand gelijk kortzichtig vinden vind ik wel erg kort door de bocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:43:
[...]

Nee dat is geen critical hit, dat is gewoon wat mijn wapen doet als hij een headshot doet, en dat werd dus 10k. Maar goed 4x suvivor link kom je nog niet in de buurt van hoe lang ik heb staan schieten op ze, en andere gasten maar goed je mag verder je mening hebben, maar iemand gelijk kortzichtig vinden vind ik wel erg kort door de bocht.
wat doen jullie kortzichtig naar elkaar joh _O- d:)b

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
wauzer schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:46:
[...]

wat doen jullie kortzichtig naar elkaar joh _O- d:)b
Laten we het daar maar op houden inderdaad. Maar goed ben vooral benieuwd naar de grotere addons, meer metro stelsels enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Ben sinds het weekend niet eens meer de DZ in geweest. Het loont op dit moment meer om op beide lvl 30's de Daily Challenge te doen en daarnaast Police Academy te farmen voor mats.. Best erg eigenlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:26

Rem

WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:43:
[...]

Je vergeet dat de damage van player to player veel lager is als van player naar NPC. Dit is omdat je anders te gemakkelijk iedereen zou kunnen one-shotten. Mijn MP5 raakt voor ongeveer 45K per schot, 62 kogels in een magazijn en 300 RPM. Dan zou ik dus ongeveer 30~35 players neer kunnen maaien met 1 magazijn, niet echt gewenst!

Daarnaast:
65% damage reduction van armor, capped.
40% damage reduction van medkit als het gebruikt word in laatste balk met talent.
10% damage reduction van chest met reckless talent.
evt. survivor link, smart cover buff (is bugged en kan gebruikt worden zonder achter je smart cover te zitten), die andere cover skill...

Je ziet hoe een speler dus al heel veel damage reduction kan stacken, daaroverheen gaat dan nog een keer de PvP damage reduction! Een goede tankbuild maakt je praktisch invincible, zeker als je een groep hebt met buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Rem schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:53:
[...]

Je vergeet dat de damage van player to player veel lager is als van player naar NPC. Dit is omdat je anders te gemakkelijk iedereen zou kunnen one-shotten. Mijn MP5 raakt voor ongeveer 45K per schot, 62 kogels in een magazijn en 300 RPM. Dan zou ik dus ongeveer 30~35 players neer kunnen maaien met 1 magazijn, niet echt gewenst!

Daarnaast:
65% damage reduction van armor, capped.
40% damage reduction van medkit als het gebruikt word in laatste balk met talent.
10% damage reduction van chest met reckless talent.
evt. survivor link, smart cover buff (is bugged en kan gebruikt worden zonder achter je smart cover te zitten), die andere cover skill...

Je ziet hoe een speler dus al heel veel damage reduction kan stacken, daaroverheen gaat dan nog een keer de PvP damage reduction! Een goede tankbuild maakt je praktisch invincible, zeker als je een groep hebt met buffs.
Ja dat geloof ik ook allemaal wel maar vond dit wel erg extreem, gewoon omdat ie het ook zo lang volhield terwijl er 5 man op hem stond te schieten :) maar goed ik ben daarna gewoon weg gelopen en geen last meer van hem gehad.

Merk dat er zoiezo meer Rogues zijn in DZ01 / DZ02 dan in de hogere gebieden hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 11:59
WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:55:
[...]

Ja dat geloof ik ook allemaal wel maar vond dit wel erg extreem, gewoon omdat ie het ook zo lang volhield terwijl er 5 man op hem stond te schieten :) maar goed ik ben daarna gewoon weg gelopen en geen last meer van hem gehad.

Merk dat er zoiezo meer Rogues zijn in DZ01 / DZ02 dan in de hogere gebieden hehe.
reden van het laatste is wanneer je rogue bent (althans, ik) je graag langs NPC's wilt rennen zodat ze een soort afleiding voor je achtervolgende agents zijn. Wanneer je in DZ 5/6 dat doet wordt je gelijk neergepegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:27
Gisteren zag ik een groepje rogues rond bryant park hangen en ik was in lvl 32 gebied bij een extraction solo. Had net een HE holster als drop gehad en een volle backpack. Op dat moment waren de rogues ook van de map af en liepen ze niet meer rond het park.

Ik schiet dus me flare af en op dat moment was er niemand omdat ik iets daarvoor had gepulsed, ik loop iets naar voren draai me om en ineens staan er 3 spelers achter me op de extract.

Obvious things are obivous rights. vieze hackers die over de map kunnen warpen. Had geen zin om moeite te doen ben iets weggelopen net alsof ik stond te wachten en gewoon logged :+ Gasten stonden gewoon te wachten tot extract zodat ze me konden afmaken en wegwarpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:24
jantje 2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:09:
Gisteren zag ik een groepje rogues rond bryant park hangen en ik was in lvl 32 gebied bij een extraction solo. Had net een HE holster als drop gehad en een volle backpack. Op dat moment waren de rogues ook van de map af en liepen ze niet meer rond het park.

Ik schiet dus me flare af en op dat moment was er niemand omdat ik iets daarvoor had gepulsed, ik loop iets naar voren draai me om en ineens staan er 3 spelers achter me op de extract.

Obvious things are obivous rights. vieze hackers die over de map kunnen warpen. Had geen zin om moeite te doen ben iets weggelopen net alsof ik stond te wachten en gewoon logged :+ Gasten stonden gewoon te wachten tot extract zodat ze me konden afmaken en wegwarpen.
*kuch* conceal pulse */kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrambler mod op Pulse: "The pulse protects the user and allies from hostile pulse scans.".

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
iTitus schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:18:
[...]

*kuch* conceal pulse */kuch*
Is ook een optie, maar als ik daar al letterlijk 10-30 min rondloop en niemand is daar heel tijd. En op het moment dat ik de flare schiet staan er ineens 3 man om je heen is het voor mij wel Obvious dat ze daar niet al heel de tijd waren.

iets met 1 + 1 = 2

Zeker gezien het feit dat ik al meerder filmpjes voorbij zien komen van mensen die dezelfde ongein uithalen.

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 07-04-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
jantje 2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:25:
[...]

Is ook een optie, maar als ik daar al letterlijk 10-30 min rondloop en niemand is daar heel tijd. En op het moment dat ik de flare schiet staan er ineens 3 man om je heen is het voor mij wel Obvious dat ze daar niet al heel de tijd waren.

iets met 1 + 1 = 2

Zeker gezien het feit dat ik al meerder filmpjes voorbij zien komen van mensen die dezelfde ongein uithalen.
Net als jij hele tijd pulse kan doen, kunnen zij ook hele tijd conceal pulse doen ;) Daarnaast heeft pulse ook een maximum radius. Kan prima dat zij conceal pulse doen en jij binnen hun timer op je pulse drukt, dan vind je niks nee. En als ze dan in de buurt zijn, zie je ze ook niet verder gezien je pulse ze niet heeft gescanned.

Als je op de PS4/X1 speelt is het antwoord in ieder geval duidelijk. Op de PC... tja, kunnen cheats/glitches zijn. Maar valt me op dat veel mensen het gelijk daar op gooien, terwijl dat lang niet altijd het geval is. Soms spelen groepen gewoon érg goed samen. Maar dat willen mensen blijkbaar niet altijd zien O-)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04

Wauw. Je neus zal wel klein zijn, want verder dan dat kijk je niet. #kortzichtig
:O

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52

Dit gebeurd heel vaak, maar heeft weinig met hacken of cheaten van doen.(mag ik zeggen dat dit de laatste dagen wel heel, heel maar dan ook heel snel wordt geroepen hier)
Onze vaste groep loopt alle 4 met de pulse block, en die wisselen we om de 15/20 seconden af als we een extract zien, vervolgens sticky bomb er op met 10 seconden en knallen en extracten maar. :+

Je zal ons niet zien aankomen :>

[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 07-04-2016 11:39 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
psssst; nog maar 5 dagen :P *O* patch update day

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Macchill schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:33:
[...]

Wauw. Je neus zal wel klein zijn, want verder dan dat kijk je niet. #kortzichtig
:O
Ja net zoals jouw opmerking ook heel erg veel bijdraagt ofcourse. #nutteloos |:(

Ik snap best dat niet alles cheats hax unfair plane is. Maar sommige dingen voelen gewoon niet goed, je weetwel sixth sense enzo. Ik zal de laatste zijn die iemand van cheats zal beschuldigen maar deze situatie was heel erg fishy.

Het is die kleine extract waar je zon roof hebt in DZ05 waarbij ze 100% niet van boven kwamen en niet van rechter kant ( gezien vanuit de hoek dat je van boven komt ) Blijft alleen de linkerkant over. Ik heb hier heel de tijd naar gekeken en ik heb best wel een aardig oog in spotten van enemy spelers.

Als ik letterlijk op de extract sta waar ik de flare schiet kan ik eigenlijk 270* in de gaten houden behalve als ze van boven komen. Ik loop 3m naar voren waardoor de linker kant achter dat muurtje verdwijnt ik loop bijna gelijk terug en ineens staan er 3 man op de extract waarbij er te weinig tijd is geweest dat zij van boven gekomen zijn en te weinig tijd om de afstand te overbruggen om achter de cover naar het midden van de extract te lopen.

Aangezien daarvoor er in de omgeving niemand was, ik van beide kanten ben gekomen en je onderbuik gevoel meegenomen kan het gewoon niet legit zijn dat die gasten daar ineens uit het niets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:28
Gisteren werd ik ook verrast, in de DZ werd ik neergeknald weer terug samen met nog drie andere werd echt een manhunt uiteindelijk
Alle 3 neergeknald gaf een voldaan gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The.Sticky schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:28:
[...]

Andersom geldt ook, damage en crit stacken (evt. ook nog pulse crit erbij) en je hebt mensen zo om. Dus ook als je in 1 of 2 schoten neergaat dan betekent dat niet per sé dat je met een cheater te maken hebt.

Heb zelf op dit moment een beetje een allegaartje als build, dus dan val je overal zo'n beetje tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Even een korte vraag. Ik heb net alle wings geupgrade. Ik kan echter die master mod bij skills niet selecteren, of is deze nu unlocked en standaard aan op alle skillmods?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
jantje 2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:52:
[...]

Ja net zoals jouw opmerking ook heel erg veel bijdraagt ofcourse. #nutteloos |:(
Dit was ook absoluut niet een post om wat bij te dragen. Puur om even de opgekropte frustraties te uiten… Het is in elk geval niet persoonlijk naar enkelt en alleen naar jouw bedoeld. Vanmorgen kwam ik ook al een nodeloze opmerking tegen, en stond op het punt er toen wat van te zeggen.
Je hebt gewoon de pech op het verkeerde tijdstip te whinen.
Dus lees deze post gewoon in het algemeen, niet als rant naar jouw alleen.

Persoonlijk ben ik geen fan meer van fora zoals deze. Zo af en toe kom ik even bijlezen, maar ben het na een paar posts weer helemaal zat.
Ik ben namelijk van mening dat (ook) dit forum helemaal verziekt wordt door mensen die andere mensen uitmaken voor ‘glitch-bitches’ of ‘rukkers’ of ‘no-lifers’ of ‘cheaters’. Puur op basis van het feit dat ze ingemaakt worden, of niet kunnen winnen, of niet de loot krijgen die ze willen..
Waar er vaak niet gekeken wordt is dat er ook andere builds, talents, samenwerkingen, tactics e.d. zijn dan die van die zeurende gebruiker zelf.
Nee, eerste reactie nadat je als excuustruus gekilled wordt: ‘cheaters!’, ‘dat kan niet zonder exploit!!’, ‘Jullie gebruiken een glitch!’, ‘je hebt geen leven!’.

Kom op zeg, wees eens wat competitiever. Als je niet kan winnen, doe je in veel gevallen misschien wel iets verkeerds. (Ik zeg bewust ‘…in veel gevallen misschien…’ want ja, er zijn glitches. Daar zijn ze mee bezig. Flex en relax. En ja, sommige gevallen kunnen niet helemaal door de beugel, maar dat is de balans dat altijd een issue blijft (in veel games worden ze uiteindelijk veelal weg gewerkt).

Het zou gewoon leuk zijn dat mensen niet gelijk beginnen te whinen over bepaalde gevallen die ze meemaken, en gelijk beginnen te roeptoeteren met de makkelijkste zonde-woorden ‘glitch’, ‘exploit’, ‘cheater’ en ‘no-lifer’. Doe gewoon even normaal. Dat zal de sfeer absoluut goed doen.
Als iets niet lukt, kom je later terug.

Dank u, en sorry als ik iemand beledig. Ik zal proberen mij niet meer mengen in wat dan ook.. :w

[ Voor 4% gewijzigd door Macchill op 07-04-2016 12:21 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 10:41
Zit ik even in de DZ me gebruikelijke division tech route te lopen merk ik ineens op dat er een gele drop in de buurt is gevallen. Bleek dat er 2 mensen waren overvallen bij de extraction route ergens in een level 32 gebied door NPC's.

En wat bleek die te hebben?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HbRds3d.png

Ben zo blij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39
Lucky You !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zidanexo schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:31:
Zit ik even in de DZ me gebruikelijke division tech route te lopen merk ik ineens op dat er een gele drop in de buurt is gevallen. Bleek dat er 2 mensen waren overvallen bij de extraction route ergens in een level 32 gebied door NPC's.

[afbeelding]

Ben zo blij *O*
Heb er ook een.. alleen geen balanced als talent.. zonder dat is de m1a gewoon ruk IMHO. iig niet beter als de paarse versie die een tijdje terug te koop was.

Veel plezier ermee! als je hem goed stabiel kan houden is het een leuke DMR :)

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 07-04-2016 12:41 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

[afbeelding]

Ben zo blij *O*
Nice!!! Daar ben ik ook op aan het wachten. Mijn HE drops zijn altijd een midas of M4.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Iemand zin en tijd om de DZ in te gaan of daily challenge mission te doen. PS4 CartmanMMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond eerst even een aantal missies op hard doen en daarna als ik nog tijd heb DZ in... Degene die nog mensen zoeken om vaak mee te gamen mogen me toevoegen op PSN... distructor89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18

[afbeelding]

Ben zo blij *O*
Had laatst de HE Classic M1A versie gevonden. Wat is precies het verschil tussen deze twee? Merkte wel al dat de Classic niet alle mod-slots beschikbaar heeft.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

x3rius schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:15:
[...]

Had laatst de HE Classic M1A versie gevonden. Wat is precies het verschil tussen deze twee? Merkte wel al dat de Classic niet alle mod-slots beschikbaar heeft.. :(
Classic is 2 modslots (+ kleur) en custom alle, daarom heb ik he custom m44 gecraft en de he classic op mijn alt equipped

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Ik denk dat ik de M44 blueprint toch maar eens ga aanschaffen dan. Wacht ik wel mooi tot volgende week met het craften ervan, dan kost het als het goed is geen HE divtech meer :)

Maar... wat zijn de ervaringen van mede Tweakers hier? Ik heb zelf nu al een flinke tijd de een Superior First wave M1A die toen een keer bij de Advanced Weapon Vendor te koop was. Heb nog steeds niet een betere geloot tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

The.Sticky schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:12:
Ik denk dat ik de M44 blueprint toch maar eens ga aanschaffen dan. Wacht ik wel mooi tot volgende week met het craften ervan, dan kost het als het goed is geen HE divtech meer :)

Maar... wat zijn de ervaringen van mede Tweakers hier? Ik heb zelf nu al een flinke tijd de een Superior First wave M1A die toen een keer bij de Advanced Weapon Vendor te koop was. Heb nog steeds niet een betere geloot tot zover.
Heb die helaas gemist maar later een he classic m44 gekregen met 44,1K per shot. Daarna een M44 custom gecraft (3x) met 38,1K maar met magazine slot en hogere headshot dmg.

Als je met de sniper unscoped wil spammen van bullets dan is het beste om bij de superior FW M1A te blijven. Wil je grote dmg doen op range dan is de M44 wel wat voor je. Er bestaat overigens een armor piece met 9% crit chance na reload. Zeer handig op een sniper met lage magazine count ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
4th schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:17:
[...]

Heb die helaas gemist maar later een he classic m44 gekregen met 44,1K per shot. Daarna een M44 custom gecraft (3x) met 38,1K maar met magazine slot en hogere headshot dmg.

Als je met de sniper unscoped wil spammen van bullets dan is het beste om bij de superior FW M1A te blijven. Wil je grote dmg doen op range dan is de M44 wel wat voor je. Er bestaat overigens een armor piece met 9% crit chance na reload. Zeer handig op een sniper met lage magazine count ;)
Hmm klinkt wel als een fijn wapen voor mijn manier van snipen in dat geval. Ik ben altijd scoped aan het snipen met m'n M1A tot zover. En sterker nog, ik heb die talent van 9% crit na reloaden er ook nog bij haha. Zit op de gloves als ik me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Gisteren ook een leuk talent tegengekomen waarmee je 30 kogels krijgt voor je main gun, bij elke sidearm kill.

Mijn primary is een Sniper met nu nog maar 100 kogels, dus daar ben je zo doorheen. Dus dit was een welkome mod.

Deze dus: http://thedivision.wikia.com/wiki/Repo_Reaper

[ Voor 11% gewijzigd door wicked1980 op 07-04-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

wicked1980 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:31:
Gisteren ook een leuk talent tegengekomen waarmee je 30 kogels krijgt voor je main gun, bij elke sidearm kill.

Mijn primary is een Sniper met nu nog maar 100 kogels, dus daar ben je zo doorheen. Dus dit was een welkome mod.

Switch persoonlijk nooit naar sidearm maar voor mensen die heb wel gebruiken zeker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
4th schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:44:
[...]

Switch persoonlijk nooit naar sidearm maar voor mensen die heb wel gebruiken zeker handig.
"switching to your pistol is faster than reloading"

nu nog althans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

wicked1980 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:46:
[...]

"switching to your pistol is faster than reloading"

nu nog althans :P
Switchen naar je smg (primary, gebruik sniper als secondary) levert meer power op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
4th schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:47:
[...]

Switchen naar je smg (primary, gebruik sniper als secondary) levert meer power op ;)
Die is bij mij nogal eens leeg :+

Mooie manier om in ieder geval weer wat kogels voor je primary te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18

Dat is 1 van de 4 talents die je kan kiezen toch? Zijn volgens mij wel betere die je kan kiezen. One is None talents is heerlijk, bij een headshot 50% kans dat de kogel niet wordt gebruikt. Filmpje wat ik laatst hier had geplaatst laat zien dat je daar best veel geluk mee kan hebben.

Steady Hands is voor mij een must. Heb daarnaast wat talents voor sticky bomb. Bleed of Blind AoE, afhankelijk voor welke ik gebruik en nog een andere maar daar kan ik nu even niet op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Beltoni schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:51:
[...]

Dat is 1 van de 4 talents die je kan kiezen toch? Zijn volgens mij wel betere die je kan kiezen. One is None talents is heerlijk, bij een headshot 50% kans dat de kogel niet wordt gebruikt. Filmpje wat ik laatst hier had geplaatst laat zien dat je daar best veel geluk mee kan hebben.

Steady Hands is voor mij een must. Heb daarnaast wat talents voor sticky bomb. Bleed of Blind AoE, afhankelijk voor welke ik gebruik en nog een andere maar daar kan ik nu even niet op komen.
Ik zit daarvoor nog te vroeg in de game (LVL11). Ik heb nog maar 1 talent slot actief helaas.
Voor nu lost het in ieder geval mijn meest voorkomende probleem op, ammo tekort op mijn marksman rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

justifire

Shut up and squat !!

Deze ook altijd aan staan icm sniper op primary.
Van de week weer eens een paar uurtjes met de Tenebrae gelopen maar uiteindelijk toch weer terug geschakeld naar de custom M44.
In DZ 5 & 6 doe je met die Tenebrae gewoonweg veels te weinig dmg en met gebrek aan stopping power ben je beter uit met een paar welgemikte headshots van de M44.
Blijf nog steeds hopen op een HE FW-M1A drop, maar veel meer dan een waardeloze mod of handgrip wil er de laatste tijd niet vallen :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

4th schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:17:
[...]

Ik kan ook de SRS aanraden. Ook lekker damage en zijn accuracy is door het dak. Dat wil zeggen dat de kogel ook daar komt waar jij hem wilt hebben. Geen idee hoe dat bij de M44 zit maar ik ben wel klaar met M1A. Medium damage per shot met als enig voordeel dat in het geval van nood je lekker door kan knallen. Ik doe wel een roll en pak ondertussen bij secondary.

Die talent van 30 shots voor een pistol kill is overigens briljant. Gebruik ik ook heel vaak. Is overigens alleen maar echt bruikbaar voor marksmans. 30 kogels voor je SMG is niet echt een aanvulling.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omdat ik nog regelmatig mensen tegenkom die andere zoeken om mee te spelen, het staat in de start post maar ik wil het hier nogmaals noemen. Er is een Tweakers The Division community voor de PS4, met dank aan Bravehendrik. Zoek je iemand om te spelen, dat is de plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Aanvullende info op het nieuwe craften:

http://bit.ly/1MhKjQq

Het was misschien beter geweest als ze in één keer alle info hadden vrijgegeven, gezien de behoorlijk heftige reacties vanuit de community. Maar ik moet zeggen dat ik er positief tegen aan kijk nu het geheel duidelijk is wat er veranderen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
The.Sticky schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:00:

Het was misschien beter geweest als ze in één keer alle info hadden vrijgegeven, gezien de behoorlijk heftige reacties vanuit de community. Maar ik moet zeggen dat ik er positief tegen aan kijk nu het geheel duidelijk is wat er veranderen gaat :)
Het zal druk worden in DZ05 & DZ06 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Snap nu wel de craft wijzigingen nu een named npc 100% een HE item dropt. Er komen straks heel veel HE bij en wat hij lijkt ook veen deconstruct of zelf trade binnen je groep. Was inderdaad beter geweest om het meteen het volledige verhaal naar buiten te brengen. Snap niet zo goed waarom half verhaal. Of ze zijn geschrokken van de reacties en hebben snel wat bedacht zoals de 100% drop rate van HE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PirE schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:27:
[...]

Het zal druk worden in DZ05 & DZ06 :D.
Yep, nu maar hopen dat de spawns daar eindelijk goed gaan werken..

Sowieso echt veel meer DZ's nodig, want het is gewoon te weinig nu. Maar misschien doen ze dat ook al en voegen ze DZ01/02 samen in 01, en 03/04 in 02 zodat je 03-06 als hoge level hebt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik ga het allemaal wel zien wat die patch brengt.. Ik was begonnen met parts verzamelen en Phoenix credits.. Maar dacht vandaag eigenlijk, waarom doe ik dit?

Phoenix dropped straks mega hard volgens mij. Dus toch maar een HE muzzle mod gekocht en de HE firearms gear mod.. Heb nu dus een nieuwe muzzle op mijn AR (4 HE mods nu, paarse gun :P) en 2x een HE firearms mod gecraft, beide met Amor als substat.

Ook alvast even gekeken welke skills ik op mijn HE armor wil omzetten als volgende week recalibrate geen Phoenix meer kost maar gewoon normale credits. Kan ik eindelijk die +5000 skillpower eraf toveren :P en wat andere skills wat beter inzetten..

Is die +x% armor destruction eigenlijk een stat die wel te gebruiken is? Of werkt die ruk?
Ga in ieder geval wel voor + armor op 1 of 2 items waar ik nu wat op heb zitten wat te vervangen is..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Dit gaat wel een chaos veroorzaken in DZ...extraction zones...iedereen heeft wel een HE in zijn bag...go rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ReQuiem83 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:53:
Dit gaat wel een chaos veroorzaken in DZ...extraction zones...iedereen heeft wel een HE in zijn bag...go rogues.
Dat zal uiteindelijk zijn balans ook wel weer vinden.. Juist omdat iedereen een HE item heeft ;)

En buiten DZ is missies ook nog altijd een manier om named enemies te verslaan he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
ReQuiem83 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:53:
Ligt het aan mij of gaan er nu al veel meer mensen rogue (PC versie)? Op zich niet zo erg, maar het wordt wel een beetje irritant als men je ook steeds aanvalt terwijl je helemaal niks bij je hebt, dat is echt zo zinloos en een verspilling van tijd.. Rustig looten en anderen met rust laten is er niet meer bij lijkt het wel.. Ik vermoed dat het te maken heeft met steeds meer mensen die zich vervelen in de game en dus maar wat rogue gaan voor de lol ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Inflatable schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:08:
[...]

Ligt het aan mij of gaan er nu al veel meer mensen rogue (PC versie)? Op zich niet zo erg, maar het wordt wel een beetje irritant als men je ook steeds aanvalt terwijl je helemaal niks bij je hebt, dat is echt zo zinloos en een verspilling van tijd.. Rustig looten en anderen met rust laten is er niet meer bij lijkt het wel.. Ik vermoed dat het te maken heeft met steeds meer mensen die zich vervelen in de game en dus maar wat rogue gaan voor de lol ofzo..
Op de Xbox ook idd. Ach ik ben inmiddels lvl30 maar heb nog niet alles op de kaart gehaald, zodra ik dat heb zijn de ettertjes allang naar een volgende game door :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The.Sticky schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:00:

true - komt allemaal vast wel goed; zowel voor de casual gamer, als die met meer vrijetijd :+

was met diablo/wow/destiny/runescape etc. toch ook; die games hebben zich ook moeten herontdekken.

wat mij vooral opviel van in de podcast eerder deze week; was dat ze allemaal erkende dat huidig systeem niet optimaal is.
dat ze de data hebben gezien, en blijkt dat craften interresatner is dan looten; niet wenselijk,
binnekort kleine patch om eea recht te trekken (zie paar posts hierboven)
maar .... dat ze het systeem wel gaan herzien voor de lange termijn, daarop zijn ze tijdens de podcast niet verder op ingegaan, maar ik vond dat wel een zeer interresant gegeven.

en volgende week komt de 'dlc/update', set items, nieuwe crafts, rogue tweaks, airdrops etc. komt langzaam bij beetje meer variatie.
Inflatable schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:08:
die indruk had ik eerder deze week ook. dat heeft volgensmij aantal oorzaken;
1. vele zijn rank50+ (hebben meeste items/bp en kennen de content etc.)
2. sommige zijn een 2e karakter begonnen (puur voor DZ of dailies)
3. rogue penalty is generft; minder zware consequenties
4. nodige gamers hebben gewacht met DZ tot ze lvl30 zijn
5. verveling; maak je eigen plezier (tbh; voor mij ook voornaamste reden om rogue te gaan - boeiend die loot)

[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 07-04-2016 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Klote rogue gasten die iedereen opwachten bij safehouses. Zo kan ik nooit lvl 30 halen als die lvl 66 gasten in dz01 spammen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
himlims_ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:29:
[...]

die indruk had ik eerder deze week ook. dat heeft volgensmij aantal oorzaken;
1. vele zijn rank50+ (hebben meeste items/bp en kennen de content etc.)
2. sommige zijn een 2e karakter begonnen (puur voor DZ of dailies)
3. rogue penalty is generft; minder zware consequenties
4. nodige gamers hebben gewacht met DZ tot ze lvl30 zijn
5. verveling; maak je eigen plezier (tbh; voor mij ook voornaamste reden om rogue te gaan - boeiend die loot)
Zoals gezegd, prima als je mensen die niks bij zich hebben maar met rust laat.. Jouw zogenaamde "plezier" hoeft niet ten koste te gaan van anderen hun plezier.. Ik heb helemaal geen zin om steeds maar weer in gevecht te moeten gaan met mensen die alles en iedereen aanvallen zonder reden.. Dat is doelloos en tijdverspilling.. Ik ben ook allang level 30 en 50+ in de DZ, maar toch wil ik blijven looten, ben nog lang niet 100% met mijn gear en skills etc.. Als je perse PvP wil val dan alleen Rogue's aan of mensen met loot bij extractions, iets met een doel.. Nu is het veel te veel alleen maar trolling en griefing, mensen zelfs opwachten buiten safe rooms, zo enorm triest ben je dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Paulus07 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:58:
Klote rogue gasten die iedereen opwachten bij safehouses. Zo kan ik nooit lvl 30 halen als die lvl 66 gasten in dz01 spammen :(
Opnieuw inloggen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Inflatable schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:00:
[...]

Zoals gezegd, prima als je mensen die niks bij zich hebben maar met rust laat.. Jouw zogenaamde "plezier" hoeft niet ten koste te gaan van anderen hun plezier.. Ik heb helemaal geen zin om steeds maar weer in gevecht te moeten gaan met mensen die alles en iedereen aanvallen zonder reden.. Dat is doelloos en tijdverspilling.. Ik ben ook allang level 30 en 50+ in de DZ, maar toch wil ik blijven looten, ben nog lang niet 100% met mijn gear en skills etc.. Als je perse PvP wil val dan alleen Rogue's aan of mensen met loot bij extractions, iets met een doel.. Nu is het veel te veel alleen maar trolling en griefing, mensen zelfs opwachten buiten safe rooms, zo enorm triest ben je dan..
Tja, helaas werkt dat zo in MMO's waar PVP in zit.. en dat zal altijd zo blijven ;) dus als je je daar zo aan stoort, is dit gewoon niet t spel voor jou, je kan er namelijk niks aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ze moeten DZ in echte zones verdelen aan de hand van je DZ rank. Kom je in een zone die veel lager is dan wordt je dps/armor enz gedown scaled. En ga je als laag DZ rank in hoger dan gebeurd er niets (dus geen upscale) om het wel een doel te houden natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door ReQuiem83 op 07-04-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ReQuiem83 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:03:
Ze moeten DZ in echte zones verdelen aan de hand van je DZ rank. Kom je in een zone die veel lager is dan wordt je dps/armor enz gedown scaled. En ga je als laag DZ rank in hoger dan gebeurd er niets (dus geen upscale) om het wel een doel te houden natuurlijk
Zal dat helpen? Betwijfel het.. dan gaan mensen gewoon een x keer dood zodra ze de hoogste gear hebben en dan zijn ze de ranks ook kwijt..

Nu gaan ze het op gearscore doen.. dat zal ook maar deels werken, als jij exact net niet genoeg gearscore hebt voor het "hogere" darkzone level dan kan je als nog alles omleggen wss.

Alles is te misbruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 10:41
ReQuiem83 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:03:
Kan nog steeds misbruikt worden, na rank 50 op dit moment is er geen reden om hoger te gaan dus je kan met de beste gear helemaal terug naar rank 1 gaan als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Zidanexo schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:07:
[...]

Kan nog steeds misbruikt worden, na rank 50 op dit moment is er geen reden om hoger te gaan dus je kan met de beste gear helemaal terug naar rank 1 gaan als je wilt.
Tenzij je bepaalde gear DZ rank afhankelijk maakt. Dus je kan hem alleen gebruiken bij als je rank x en hoger hebt. Maar alles is te misbruiken en je houd mensen die exploits/hacks gebruiken en mensen die willen trollen en anderen irriteren. Die laatste groep kan/wil ik niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:52
Blij met de duidelijkheid van nu! Het craften wordt minder belangrijk (en dat is idd nu het grootste gedeelte van mijn gear) Maar er staat nu tenminste belangrijkere loot tegenover.

Wat betreft irritatie mbt rogue agents: Denk dat XP wins en losses op basis van darkzone level moeten zijn. Een hoger level die een lagere neerschiet geeft veel minder XP en degene die gekilled is verliest minder XP en credits. Wanneer een lage een hogere killed kan het andersom. Hier ook teams bij in berekenen: een single lage level agent krijgt bv minder rogue tijd dan een groep van 4 of een extreem hoog level.

Bovendien moet de oneshot-> rogue er af. dit is super irritant! Of dat er een systeem is die ziet dat je niet op een player aan het schieten bent maar op de bv een NPC en de player per ongeluk een bullet krijgt.

Even de kleintjes beschermen tegen de hoge levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik heb van de week the division gehaald. Nog nooit een Tom Clancy game gespeeld en duurde ook even voordat het spel me een beetje te pakken kreeg. Alleen zijn er nog wat onduidelijkheden bij mij die ongetwijfeld lachwekkend zijn:

Ik ben nu lvl 6 en moet voor een missie dus een mask maken. Nou moet ik hier textiel voor hebben. Waar haal ik dat in godsnaam vandaan? Trek elk kastje open wat me opvalt. Zal er ongetwijfeld een hoop voorbij lopen.
Maar ik stond dus bij die werkbank dude en moet dus 6 x textiel hebben en heb er 0.
Geen idee waar ik dat vandaan kan halen.
Iemand die me een beetje op weg kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike30 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:30:
Ik heb van de week the division gehaald. Nog nooit een Tom Clancy game gespeeld en duurde ook even voordat het spel me een beetje te pakken kreeg. Alleen zijn er nog wat onduidelijkheden bij mij die ongetwijfeld lachwekkend zijn:

Ik ben nu lvl 6 en moet voor een missie dus een mask maken. Nou moet ik hier textiel voor hebben. Waar haal ik dat in godsnaam vandaan? Trek elk kastje open wat me opvalt. Zal er ongetwijfeld een hoop voorbij lopen.
Maar ik stond dus bij die werkbank dude en moet dus 6 x textiel hebben en heb er 0.
Textiel (Fabric) kan je vinden als je op je map kijkt. Dus druk select en dan kijk je op je map en zoek naar het icoontje wat voor textiel staat, het is een soort van lichtblauw. Gewoon over de icoontjes hoveren en dan kan je het wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:44:
[...]

Textiel (Fabric) kan je vinden als je op je map kijkt. Dus druk select en dan kijk je op je map en zoek naar het icoontje wat voor textiel staat, het is een soort van lichtblauw. Gewoon over de icoontjes hoveren en dan kan je het wel vinden.
En door spulletjes die je niet nodig hebt te deconstructen :*)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
mike30 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:30:

De makkelijkste manier om aan textiel te komen is gear deconstructen, bijvoorbeeld n vest of kniebeschermers die je niet meer gebruikt. In je inventory heb je de optie deconstruct. Textiel ligt ook in de spelwereld, meestal in winkels. De locaties worden aangegeven op je map als je er langs loopt. Meestal liggen er 2 a 3 kistjes met groen of blauwe textiel, na t looten duurt het n bepaalde tijd tot de kistjes weer gevuld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Ik vind het ook wel jammer al die griefers die met zijn 4'en alleen maar aan het campen zijn en solo gasten afknallen. Beetje sneu ook maar goed niks aan te doen, als er weer zo'n clubje kleuters bezig is dan ga ik wel mijn alt levellen. Zou mooi zijn als je pvp aan en uit kon zetten, dan kunnen mensen zoals ik (die vrijwel altijd alleen spelen) gewoon doorspelen zonder kleuterij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

Er is een manier om pvp te vermijden; niet naar de DZ gaan.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Alsof men ruikt wat ik in men rugzakje heb zitten =(
heb ik HE gear waar ik geen reet aan heb kan ik op men gemakje extracten..Heb ik iets waar ik blij van wordt, komen er 4 man op me af rennen .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het echt een hele slechte zaak, altijd een HE drop. Dit is toch ook niet leuk? :/ verliest het helemaal zijn waarde. Hogere droprate, ala. Maar niet gegarandeerd. Het moet wel een uitdaging blijven. Dat ze crafting moeilijker maken is oké, maar ik zou liever zien dat het moeilijker is om de blueprint te krijgen. Nu zie je al hoe random de stats zijn. Straks verspil je nog meer "kostbare" materialen :/

De challenging boss zou enkel altijd een HE moeten droppen. Met een lage random kans op een set piece.

Ze mogen van mij in DZ ook wat eindbazen of DZ events invoeren waar gegarandeerd een aantal HE drops uit komen met een kans op een set. Maakt DZ ook minder statisch, lame farm routes nu :/ er moet op een gegeven moment gewoon een enorm gang gevecht uitbreken waar wij als agents tussen zitten. Of een gemuteerde zombie uit het riool kruipen. Bane? Of iemand in een mech suit. Lekker ala GW2! Met 20 man ergens helemaal wild gaan op een eindbaas! Dan nog rogues er bij voor extra gaos! De loot die hier van dropt hoef je dan niet te extracten maar word zogenaamd collectief geextract. land er op het einde van de missie een apachi waar je even langs loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
dusty schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 01:59:
Er is een manier om pvp te vermijden; niet naar de DZ gaan.
Dan moeten ze het ook mogelijk maken HE blueprints via PvE te verdienen, dat is er nu dus niet (challenge missies HE drops zijn geen alternatief).. Wil je de beste gear dan wordt je gedwongen de DZ in te gaan om die blueprints te kopen (eerst nog DZ level 50 worden ook) en Division Tech te verzamelen.. De balance tussen PvE en PvP is er dus niet..

DZ level zegt ook helemaal niks.. Ik heb een 2e level 30 character (handig om alle daily's 2x te kunnen doen) en kan daar via de stash al mijn HE gear van mijn 1e character op zetten.. Loop je dus als DZ level 1 rond met 50+ level gear.. Compleet nutteloos dus die rank als je er geen gear-restricties aanhangt..

Dit zijn allemaal fundamentele blunders in een MMO RPG game.. Als ze die niet aanpakken is deze game gedoemd te mislukken op termijn imho..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het gedoe met alles opsplitsen qua level and gear score voor elke speler wel een beetje ver gaan eigenlijk. Als je alleen maar andere spelers en npc's ziet die naar jouw level en nu gearscore geschaalt zijn, wat is dan het doel nog van de RPG? Je wilt toch wat progressie zien? Dat je beter en sterker wordt ten opzichte van je omgeving door experience en goede, hardbevochten loot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:00:
Ik vind het gedoe met alles opsplitsen qua level and gear score voor elke speler wel een beetje ver gaan eigenlijk. Als je alleen maar andere spelers en npc's ziet die naar jouw level en nu gearscore geschaalt zijn, wat is dan het doel nog van de RPG? Je wilt toch wat progressie zien? Dat je beter en sterker wordt ten opzichte van je omgeving door experience en goede, hardbevochten loot?
De brackets in dz zijn bedoeld om ervoor te zorgen dat jij als level 20 speler niet constant afgemaakt wordt door een level 30 speler. De bracket betekent overigens niet dat alles naar jouw level geschaald wordt. Dat geldt zeker niet voor npc's. Als je naar de tabel in deze post kijkt, kun je zien hoe de brackets nu werken.

Aangezien er op end-game (level 30) nu een verschil zit tussen goed gegearde mensen en de fresh-thirties, is een bracket op basis van gearscore meer dan welkom (gearscore zegt hoe goed je gear is). Vooral met name het feit dat er nieuwe item level 32 gear en gear sets komen, gaan de goed gegearde mensen nog beter worden t.o.v. verse max-level spelers. De komende bracket verdeelt de huidige lvl 30 bracket in twee stukken:
  • Lvl 30 - Gearscore < 160
  • Lvl 30 - Gearscore >= 160
Dat houdt in dat je dus als verse lvl 30, geen mensen tegen komt met item level 32 gear (score 160+). Aangezien je tegen deze personen hoogstwaarschijnlijk geen kans maakt, komt een aparte bracket alleen maar ten goede.

Overigens betekent het niet dat de npc levels aangepast gaan worden. Die blijven nog steeds 30/31/32 afhankelijk van de DZ sectie waar je je in bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 03:19:
Ik vind het echt een hele slechte zaak, altijd een HE drop. Dit is toch ook niet leuk? :/ verliest het helemaal zijn waarde. Hogere droprate, ala. Maar niet gegarandeerd. Het moet wel een uitdaging blijven. Dat ze crafting moeilijker maken is oké, maar ik zou liever zien dat het moeilijker is om de blueprint te krijgen. Nu zie je al hoe random de stats zijn. Straks verspil je nog meer "kostbare" materialen :/

De challenging boss zou enkel altijd een HE moeten droppen. Met een lage random kans op een set piece.

Ze mogen van mij in DZ ook wat eindbazen of DZ events invoeren waar gegarandeerd een aantal HE drops uit komen met een kans op een set. Maakt DZ ook minder statisch, lame farm routes nu :/ er moet op een gegeven moment gewoon een enorm gang gevecht uitbreken waar wij als agents tussen zitten. Of een gemuteerde zombie uit het riool kruipen. Bane? Of iemand in een mech suit. Lekker ala GW2! Met 20 man ergens helemaal wild gaan op een eindbaas! Dan nog rogues er bij voor extra gaos! De loot die hier van dropt hoef je dan niet te extracten maar word zogenaamd collectief geextract. land er op het einde van de missie een apachi waar je even langs loopt.
Maar wie zegt dat die HE drop een goede is? Misschien heb je 80% kans op een brakke performance mod. Tussen de HE items zit nog veel verschil in kwaliteit. Item level 30/31, wel of geen goede talents op wapens, attributes op gear etc.

-
Die DZ events waar jij op doelt gaan er ook komen: Supply drops. Dat zijn random drops in de DZ, wat beschermd wordt door sterke NPC's. De loot ervan hoef je niet te extracten. Prepare for rogue chaos! En dat is nog maar het eerste DZ event. Wellicht komen er meer. ;)

Sowieso hoef je niet te wachten op gemuteerde wezens/zombies. (=/= Tom Clancy Universe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:33:
[...]

De brackets in dz zijn bedoeld om ervoor te zorgen dat jij als level 20 speler niet constant afgemaakt wordt door een level 30 speler. De bracket betekent overigens niet dat alles naar jouw level geschaald wordt. Dat geldt zeker niet voor npc's. Als je naar de tabel in deze post kijkt, kun je zien hoe de brackets nu werken.

Aangezien er op end-game (level 30) nu een verschil zit tussen goed gegearde mensen en de fresh-thirties, is een bracket op basis van gearscore meer dan welkom (gearscore zegt hoe goed je gear is). Vooral met name het feit dat er nieuwe item level 32 gear en gear sets komen, gaan de goed gegearde mensen nog beter worden t.o.v. verse max-level spelers. De komende bracket verdeelt de huidige lvl 30 bracket in twee stukken:
  • Lvl 30 - Gearscore < 160
  • Lvl 30 - Gearscore >= 160
Dat houdt in dat je dus als verse lvl 30, geen mensen tegen komt met item level 32 gear (score 160+). Aangezien je tegen deze personen hoogstwaarschijnlijk geen kans maakt, komt een aparte bracket alleen maar ten goede.

Overigens betekent het niet dat de npc levels aangepast gaan worden. Die blijven nog steeds 30/31/32 afhankelijk van de DZ sectie waar je je in bevindt.
Ja, ik snap hoe de brackets werken, maar dat lost zo weinig op. Ik ging met lvl 24 de DZ een tijdje in omdat ik daar het hoogste van de bracket was. Toen ik uiteindelijk toch maar naar level 25 ging, was ik weer het mietje van de DZ. Dat terwijl ik betere stats had. Hetzelfde ging voor level 29 en level 30. Zo blijf je bezig. Je moet op een gegeven moment toch gewoon makkelijker ergens doorheen rollen en niet steeds (relatief) terug gegooid worden in een hogere bracket als je progressie maakt?

Wat is de ervaring als ik straks van gearscore van 159 naar 160 gaat? Dan ga je van heel goed mee lopend naar een beginner! Leuk dat je dan een level 32 verslaat alsof het een level 31 is. Behalve het hogere nummertje merk je daar helemaal niks van alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:42:
[...]

Ja, ik snap hoe de brackets werken, maar dat lost zo weinig op. Ik ging met lvl 24 de DZ een tijdje in omdat ik daar het hoogste van de bracket was. Toen ik uiteindelijk toch maar naar level 25 ging, was ik weer het mietje van de DZ. Dat terwijl ik betere stats had. Hetzelfde ging voor level 29 en level 30. Zo blijf je bezig. Je moet op een gegeven moment toch gewoon makkelijker ergens doorheen rollen en niet steeds (relatief) terug gegooid worden in een hogere bracket als je progressie maakt?

Wat is de ervaring als ik straks van gearscore van 159 naar 160 gaat? Dan ga je van heel goed mee lopend naar een beginner! Leuk dat je dan een level 32 verslaat alsof het een level 31 is. Behalve het hogere nummertje merk je daar helemaal niks van alleen.
Dat klopt, maar dat is alleen het geval in PvP. Je zou alles gewoon in 1 DZ instance kunnen gooien, maar daar krijg je heel veel griefing van, geloof me. :+ Het is nu al zo dat mensen met BiS gear zich vervelen en maar gaan campen rond extraction zones / safe houses. Dan kun je niks beginnen. :) Ik snap de reden achter de brackets wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Can I just say: I told you so?

Nu we het hele verhaal weten van de opkomende patch, is iedereen nu tevreden? Dit laat wel weer zien dat Massive zeker goede intenties heeft en niet ons van het spel weg willen drijven (contrary to popular belief).

Ik vind het overigens wel vreemd waarom dit niet met de patch notes mee gekomen is. Wellicht dat ze hier wat meer uitleg over wilde geven. Wellicht dat ze dit als truc doen, om te laten zien hoe erg ze naar de community luisteren. Eerst dikke nerf aankondigen (zonder de positieve kant in de patch notes te zetten) -> gegarandeerd geklaag -> positieve kant aankondigen -> yay Massive luistert naar community. :+ Wellicht dat ze geschokt waren door de massive (hehe :+) shit dat ze over zich heen kregen, en gauw aanpassingen hebben gedaan.

Hoe dan ook laat het zien dat Massive echt haar best doet om dit spel beter vorm te geven. Laten we hier ook geen Reddit 2.0 van maken, want ik heb echt veel zeikposts voorbij zien komen hier. Er bestaan ook veel positieve kanten van Massive, hun support en de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Ktenolix schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:54:
Can I just say: I told you so?

Nu we het hele verhaal weten van de opkomende patch, is iedereen nu tevreden? Dit laat wel weer zien dat Massive zeker goede intenties heeft en niet ons van het spel weg willen drijven (contrary to popular belief).

Ik vind het overigens wel vreemd waarom dit niet met de patch notes mee gekomen is. Wellicht dat ze hier wat meer uitleg over wilde geven. Wellicht dat ze dit als truc doen, om te laten zien hoe erg ze naar de community luisteren. Eerst dikke nerf aankondigen (zonder de positieve kant in de patch notes te zetten) -> gegarandeerd geklaag -> positieve kant aankondigen -> yay Massive luistert naar community. :+ Wellicht dat ze geschokt waren door de massive (hehe :+) shit dat ze over zich heen kregen, en gauw aanpassingen hebben gedaan.

Hoe dan ook laat het zien dat Massive echt haar best doet om dit spel beter vorm te geven. Laten we hier ook geen Reddit 2.0 van maken, want ik heb echt veel zeikposts voorbij zien komen hier. Er bestaan ook veel positieve kanten van Massive, hun support en de game zelf.
Ben sowieso tevreden hoor... Vind t een topgame, en vind t super dat massive zo actief is om alles direct op te pakken..
En ook hier wordt t publiek steeds jonger he ;-)

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inflatable schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 05:21:
[...]

Dan moeten ze het ook mogelijk maken HE blueprints via PvE te verdienen, dat is er nu dus niet (challenge missies HE drops zijn geen alternatief).. Wil je de beste gear dan wordt je gedwongen de DZ in te gaan om die blueprints te kopen (eerst nog DZ level 50 worden ook) en Division Tech te verzamelen.. De balance tussen PvE en PvP is er dus niet..
De beste gear heb je in PVE ook helemaal niet nodig (wellicht straks wel, maar dat weten we nog niet). Daarnaast focussen ze nu op het PVP stuk, maar ik durf er een kratje om te verwedden dat er hierna ook een grote change voor PVE komt. Komt wel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 08-04-2016 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
wauzer schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:58:
[...]

En ook hier wordt t publiek steeds jonger he ;-)
Ik denk eerder dat het al bestaande publiek steeds ouder wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
het is wel een enorme nerf om elke named enemy een HE te laten droppen, voelt een beetje als een korte termijn oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:29:
het is wel een enorme nerf om elke named enemy een HE te laten droppen, voelt een beetje als een korte termijn oplossing..
dat heeft men tijdens de podcast ook geroepnen, we weten dat het nu niet goed werkt, de patchnotes/aanpassingen zijn gedeeltelijk bekend, we gaan werken aan langertermijn oplosso9ing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vraagje over iets waar in tegen aan liep:

Ik heb bij de beveiligings wing diegene van 1000 credits unlockt waardoor je (op de ps4) via L1 + R1 een extra bijv sentry ed kan neerzetten.

Alelen nu komt het volgende, via L1 heb ik een medikit, via R1 heb ik een sentry.
Kan ik nu met L1 + R1 bijv die mijnen koppelen?

Want dat koppelen lukt niet. (ik speel op de ps4)

Komt het omdat ik bij de technische vleugel nog niet diegene van 1000 credits heb unlockt?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:29
Wii4all schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:42:
Vraagje over iets waar in tegen aan liep:

Ik heb bij de beveiligings wing diegene van 1000 credits unlockt waardoor je (op de ps4) via L1 + R1 een extra bijv sentry ed kan neerzetten.

Alelen nu komt het volgende, via L1 heb ik een medikit, via R1 heb ik een sentry.
Kan ik nu met L1 + R1 bijv die mijnen koppelen?

Want dat koppelen lukt niet. (ik speel op de ps4)

Komt het omdat ik bij de technische vleugel nog niet diegene van 1000 credits heb unlockt?
Ga bij options - Abilities naar de onderste 3 skills toe. De meest rechter daarvan, Survivor Link, kan je nu selecteren. Als je die hebt geselecteerd, gebruik je L1+R1 om deze te activeren.
Je kan op L1+R1 geen andere skill plaatsen dan één van de Signature Skills onderin.

[ Voor 5% gewijzigd door Xerox op 08-04-2016 08:51 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:52
shoombak schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:29:
HE is ook level 30. Ik denk dat de meerderheid inmiddels HE lvl31 voor het grootste gedeelte in hun gear heeft. Straks komt lvl 32 erbij. Dus als je bezig bent met lvl32 is level 30 HE hetzelfde als dat paars nu is. Dit is een tegenmaatregel voor de deconstruct nerf.

Gevolg van dat ze looten belangrijker willen maken en craften minder belangrijk

[ Voor 7% gewijzigd door VySio op 08-04-2016 09:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:17

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Haha 't is ook nooit goed! 8)7

Community: OMG ze nerfen het craften, hoe kom ik nou aan HE mats!?

Massive: Nou we zorgen voor een gegarandeerde HE drop bij named bosses!

Community: Nou das ook niet meer leuk alleen maar HE drops!

;( 8)7

Dit is toch een handige tussenoplossing? Ik bedoel of er dropt iets goeds en je kan het equipen of je deconstruct het en je hebt mats voor een blueprint die eventueel beter is.

Het mooie is ook dat de bosses als het goed is een vast patroon gaan krijgen met drops zodat je gerichter kan farmen naar gear die je nog mist.

[ Voor 14% gewijzigd door MaakmeGek op 08-04-2016 09:21 ]

Pagina: 1 ... 87 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst