Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:40
Crafting:

Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:
15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item
Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:
Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2

Ik ga nog even al mijn spul omzetten voor die tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik ga dit vanavond maar is proberen, kijken of dat meer effectief is dan steeds loot extracten uit de dz en dat afbreken..

https://www.reddit.com/r/...solo_collecting_crafting/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QhKGbP4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0uQiUBC.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 12:36 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

wicked1980 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:18:
Gisteren een lvl10 M1A gemaakt, maar die lijkt een beetje buggy te zijn.

Als ik er een scope op zet, dan kan ik deze gebruiken totdat ik van wapen wissel, wissel ik weer terug dan werkt de scope niet meer. Ondanks dat ik hem wel op het wapen zie zitten.

Kijk ik dan in de inventory, dan zit er geen scope meer op de M1A, totdat ik hem weer plaats en het verhaal zich weer herhaald.

Iemand dit wel eens meegemaakt?
Heb dit ook gehad, is een laad fout.
Opnieuw inloggen lost dit op, heb dit namelijk ook gehad.
Ligt niet aan het soort scope, althans dat was niet het geval bij mij.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:53:
[...]

Nou 4 man met full HE gear kan je lexington event center & lincon tunnel redelijk YOLO doen hoor :P
Op sommige stukken is het tactisch beter om bijvoorbeeld 1 mob te laten leven of langer te laten leven zodat we een betere positie kunnen innemen voor de volgende wave.. soms ging alles zo snel dood dat we dat dus niet goed konden doen.. we moesten dus gewoon oppassen dat niet alles te snel neer ging :P
die 2e run gisteren ging echt bijzonder rap, dat was ~5-6min. :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

wie wist dit?

whatever skills you have equipped affect what pouches are on your pack

mooi detail was me nog niet opgevallen

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11
himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:40:
[...]

die 2e run gisteren ging echt bijzonder rap, dat was ~5-6min. :P
Ik vind dit toch wel moeilijk te geloven. Hebben jullie alle 4 dan >200K dps? 15 minuten wil ik wel geloven maar 5 minuten is toch echt wel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Physx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:55:
[...]
Ik vind dit toch wel moeilijk te geloven. Hebben jullie alle 4 dan >200K dps? 15 minuten wil ik wel geloven maar 5 minuten is toch echt wel erg snel.
>:) het is toch echt zo.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Physx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:55:
[...]

sounds like a challenge: wil m wel recorden voor je onze speedrun. maar 2wk geleden zaten we rond de 8min.

(we hebben gemiddeld +150u in de game zitten)

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Kju schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:38:
Ik snap het ergens wel. Het was dodelijk saai om van level 28 naar 30 te gaan en om de BoO volledig vrij te spelen met alleen maar side missions en encounters toen ik alle hoofdmissies al had gedaan. Het is dat vuileharrie me met wat anderen ff snel met een speedrun naar 30 had getrokken anders had ik het waarschijnlijk ook gewoon opgegeven.
Mooie discussie, wat is de BoO ?

Ik vermaak me wel erg met de missies juist, heb ook een 2e persoon naar level 7 gebracht.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Mars18 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:57:
[...]
Mooie discussie, wat is de BoO ?
Base of Operations of BoO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 21:11
himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:57:
[...]

sounds like a challenge: wil m wel recorden voor je onze speedrun,

Dat zou ik wel top vinden. Denk dat menig dan nog wat trucjes kunnen overnemen.

Wat hebben jullie voor gear / weapons en abilities?

[ Voor 8% gewijzigd door Physx op 06-04-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ja die moet ik nog allemaal op 100 procent hebben.

ze zijn volgens mij 90% 80% en 90%

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:57:
[...]

sounds like a challenge: wil m wel recorden voor je onze speedrun. maar 2wk geleden zaten we rond de 8min.

Graag, ben benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 10:41
Om eerlijk te zijn snap ik de buff niet voor phoenix coins, ik zwem er in en nu zie ik dat ze meer gaan droppen en dat ze je niet meer nodig heb voor de DZ 6 vendor en tevens niet meer voor calibrating.. waarvoor gebruik je ze dan nog? alleen voor de BOO special vendor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:06:
dan had je dit spel niet moeten kopen.. gear farmen is waar het allemaal om gaat in deze (en dit soort) games.
Juist bij dit 'soort' games had ik verwacht dan in iedergeval 1 herselcel bij die developers had kunnen kijken hoe het werkt in die 'andere' games, en daar hoort WoW ook bij, met name de kansloze faal van Gearscore (hit, leather gloves op een mail drager).

Verder moeit het mij ook niet meer, speel nog 1-2 missies per dag, zal met de week wel minder worden, mag hij naast Destiny op de plank, slechtste aankoop van het jaar :P

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 06-04-2016 13:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
http://frontpage.fok.nl/n...ivision-cheaters-aan.html

Kan op reddit nergens iets van vinden dus geen idee wat hun bron is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:20:

stream van eerder deze week, ze zijn wat 'traag' bij fok :+Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aAaQoUo.png
SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:12:
[...]

Juist bij dit 'soort' games had ik verwacht dan in iedergeval 1 herselcel bij die developers had kunnen kijken hoe het werkt in die 'andere' games, en daar hoort WoW ook bij, met name de kansloze faal van Gearscore (hit, leather gloves op een mail drager).
* himlims_ na lezen patch-notes
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5gJI0Be.gif
schaamteloos van reddit gejat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36

Staat in de patchnotes:

http://tomclancy-thedivis...51-16&ct=tcm:148-76770-32
Added support for reporting players on PC. Players can now type in chat /report

[ Voor 10% gewijzigd door Capa op 06-04-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:21:
[...]

stream van eerder deze week, ze zijn wat 'traag' bij fok :+

[...]

* himlims_ na lezen patch-notes
[afbeelding]
schaamteloos van reddit gejat
Haha ik zit in de trein. Heb de patch notes not niet gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Die titel :') Dé bevestiging dat hun anti-cheat dus gewoon ruk is, hoe anders moet je nu maar je spelers gaan vragen om mensen te gaan reporten, omdat ze blijkbaar zelf het niet kunnen. Ze zullen wel een stormvloed aan DZ-troller reports krijgen, berg extra werk is verdiende loon :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:42:
[...]

Die titel :') Dé bevestiging dat hun anti-cheat dus gewoon ruk is, hoe anders moet je nu maar je spelers gaan vragen om mensen te gaan reporten, omdat ze blijkbaar zelf het niet kunnen. Ze zullen wel een stormvloed aan DZ-troller reports krijgen, berg extra werk is verdiende loon :P
en hoe ga ik een rus of duitser reporten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
[...]

Jeetje man, wat ben jij negatief zeg.
Prima als je het niet leuk meer vindt, maar om iedere reactie van iemand aan moet grijpen om een negatieve shitload te geven gaat wat vervelen.

Laat het lekker voor wat het is als het zo slecht is en richt je ergens anders op.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:54:
[...]

Prima als je het niet leuk meer vindt, maar om iedere reactie van iemand aan moet grijpen om een negatieve shitload te geven gaat wat vervelen.

Laat het lekker voor wat het is als het zo slecht is en richt je ergens anders op.
Laat het lekker en lees mijn reactie dan niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:54:
[...]

zit opzich wel kern van waarheid in; hier de game ook even op laag pitje gegooid. sommige zaken zijn ronduit ... dom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:49

Dhrax

Prog Lord

Het word in dit topic ook een stuk rustiger. Veel mensen zijn al klaar met The Division. Ben zelf level 24 maar begin nu de interesse ook al kwijt te raken. Voelt meer als werken dan als leuk gamen. Destiny is ook farm/grind fest maar voelt al met al een stuk beter aan dan dit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:00:
[...]
zit opzich wel kern van waarheid in; hier de game ook even op laag pitje gegooid. sommige zaken zijn ronduit ... dom :+
stiekem zit deze man nog gewoon heel de dag op discord / en is gewoon elke avond online (of zo lijkt t iig)

laag pitje pfff :+
belfrink schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:06:
Het word in dit topic ook een stuk rustiger. Veel mensen zijn al klaar met The Division. Ben zelf level 24 maar begin nu de interesse ook al kwijt te raken. Voelt meer als werken dan als leuk gamen. Destiny is ook farm/grind fest maar voelt al met al een stuk beter aan dan dit :)
t is dat ik weiger een console aan te raken en dat destiny niet op PC te spelen is (dom van bungi want dan had the division geen schijn van kans) want anders had ik denk ik deze game niet gekocht.

[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Er is tijdens de state of the game stream gezegd dat ze zelf ook server-side checks hebben om cheaters eruit te halen. De reports van de community helpt hen alleen in het vinden van de cheaters die hun SS-checks niet detecteren. Dat het voor de spelers nu makkelijker wordt gemaakt om cheaters te rapporteren via de client lijkt me positief.

Dat ze daardoor ook veel meer false reports gaan krijgen, accepteren ze. Het is niet zo zwart-wit als dat je zegt. Bovendien geven ze ook nog toe dat hun detectie niet perfect is en ze daar ook aan het werk mee zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Ktenolix op 06-04-2016 14:12 ]

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

belfrink schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:06:
Zucht iedereen bejubeld Destiny, maar mijn ervaring met Destiny is ook niet best zeker niet aan het begin toen de game uitkwam Op een gegeven moment was het ook voor de zoveelste keer een raid spelen om maar hopen om goede loot te krijgen. Destiny heeft een voorsprong van 2 jaar. de eerste 2 uitbreidingen waren zeker het geld niet waard. Je kunt the division niet beoordelen met slechts 1 maand na release ter vergelijking Destiny 2 jaar na release. Destiny heeft natuurlijk wel een enorme update gehad met the taken king.

Laat de division voor wat het nu is en pak het weer op als ze meer content vrij gaan geven. Ik vind het nog wel leuk om te spelen vooral omdat het team based goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word gewoon doorslaggevend hoe massive de komende maanden de game laat ontwikkelen. Het lijkt er op dat ze veel voor plan zijn en dat we nu nog nat achter de oren de huidige game doorlopen, en de basics leren kennen. Alsof ze de eerste maand als kennismaking gebruiken, en dat de komende patches de game echt vorm gaat geven. Het is sowieso af te raden om in dit soort games vanaf het begin full time hardcore in te duiken, want je ziet nu al aan de 1.1 patch notes dat ze nu al (wel heel snel) met een catch up systeem komen. (bijvoorbeeld DZ plans die naar BoO verhuizen zonder de DT vereisten)

De balans tussen moeite/reward is zeer belangrijk, en als dat goed word en niet een bezigheidstherapie waarbij veel tijd/moeite met gear jacht binnen de kortste keren alweer vervangen kan worden dan komt het vast wel goed met de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:07:
Er is tijdens de state of the game stream gezegd dat ze zelf ook server-side checks hebben om cheaters eruit te halen. De reports van de community helpt hen alleen in het vinden van de cheaters die hun SS-checks niet detecteren.
het is buitensporig!!!! ben nu 3x ge-oneshot met een vector, rogues die teleporten, of shotguns die geleegd worden met ROF van smg (in 15min. tijd)

man man man, wat een hopeloze zaak is de DZ momenteel. ik overweeg nu zelf om een cheat te installeren
spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:06:
stiekem zit deze man nog gewoon heel de dag op discord / en is gewoon elke avond online (of zo lijkt t iig)

laag pitje pfff :+
2u max. afgelopen dagen. DZ kom ik nu helemaal niet meer in, en juist dat is nu interresant gezien de BP diegaan komen

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2016 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:25:
[...]

het is buitensporig!!!! ben nu 3x ge-oneshot met een vector, rogues die teleporten, of shotguns die geleegd worden met ROF van smg (in 15min. tijd)

man man man, wat een hopeloze zaak is de DZ momenteel. ik overweeg nu zelf om een cheat te installeren
Ik weet niet hoe goed hun checks zijn en hoe lang het duurt voordat het verwerkt is, maar ze hebben aangegeven hier mee bezig te zijn (naast alle andere fixes + changes + nieuwe content). Buiten dat, rapporteer je de spelers vervolgens wel? Of is het alleen klagen dat ze er zijn. Als niemand rapporteert wordt de kans natuurlijk kleiner dat de cheaters gepakt worden. :+

Ik snap overigens de frustratie, maar als je zelf overweegt om te gaan cheaten, ben je toch geen haar beter dan de cheaters zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:19:
Het word gewoon doorslaggevend hoe massive de komende maanden de game laat ontwikkelen. Het lijkt er op dat ze veel voor plan zijn en dat we nu nog nat achter de oren de huidige game doorlopen, en de basics leren kennen. Alsof ze de eerste maand als kennismaking gebruiken, en dat de komende patches de game echt vorm gaat geven. Het is sowieso af te raden om in dit soort games vanaf het begin full time hardcore in te duiken, want je ziet nu al aan de 1.1 patch notes dat ze nu al (wel heel snel) met een catch up systeem komen. (bijvoorbeeld DZ plans die naar BoO verhuizen zonder de DT vereisten)

De balans tussen moeite/reward is zeer belangrijk, en als dat goed word en niet een bezigheidstherapie waarbij veel tijd/moeite met gear jacht binnen de kortste keren alweer vervangen kan worden dan komt het vast wel goed met de game. :)
ik ben het grotendeels met hem eens.
Al die mensen die klagen dat de content op is en alsmaar aan het farmen/grinden zijn. Er bestaat ook zoiets als even een andere game proberen.

Maand uit en het is gelijk: puff begint wel saai te worden. (150+ uur al bezig). De meeste games hebben een playtime van hooguit 100 uur. (RPG)

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37
Schitterend toch hoe het spel / mijn luck me iedere keer in mn reet naait als het gaat om HE spul in de DZ. Gister een wapen gejat, vandaag weer een scope. Mn Stash zat vol, ik denk - ik ga snel ff dood bij mn maten die aan t extracten zijn. Op dat exacte moment staat er OPEENS een neutrale agent achter me. Niet gezien op pulse. Hij jat mn gouden loot - natuurlijk - en zet het op een rennen. Maten erachter aan, maar natuurlijk joint iemand onze groep > servermigratie. Het is echt ongelofelijk, maar ik heb steeds minder zin de DZ in te gaan op deze manier.

Die lootdrops moeten omhoog, anders flikker ik het spel van de PS af.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:25:
[...]

man man man, wat een hopeloze zaak is de DZ momenteel.ik overweeg nu zelf om een cheat te installerenn
Afbeeldingslocatie: http://america.pink/images/3/9/9/7/5/8/0/en/3-shame-shame-shame.jpg
Jeroenimoes schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:42:
Waarom moet dat? Stel nou dat alles heel simpel werd en dat alles en iedereen alleen maar HE gear en wapens had? :P beetje uitdaging is niet gek toch?

[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Schitterend toch hoe het spel / mijn luck me iedere keer in mn reet naait als het gaat om HE spul in de DZ. Gister een wapen gejat, vandaag weer een scope. Mn Stash zat vol, ik denk - ik ga snel ff dood bij mn maten die aan t extracten zijn. Op dat exacte moment staat er OPEENS een neutrale agent achter me. Niet gezien op pulse. Hij jat mn gouden loot - natuurlijk - en zet het op een rennen. Maten erachter aan, maar natuurlijk joint iemand onze groep > servermigratie. Het is echt ongelofelijk, maar ik heb steeds minder zin de DZ in te gaan op deze manier.

Probeer je tas gewoon constant vol te houden met troep. Als je word gesloopt door een Roque droppen er maar 3 items dus de kans groter dat de HE er niet bij zit.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shame,
shame,
i got an awsome aim! O-)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZT1P0oExgm4]
... *zucht* console O+ hopelijk wordt dit serieus aangepakt voordat ze met die supply drops komen, DZ is niet echt leuk op deze manier

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:49:
[...]

shame,
shame,
i got an awsome aim! O-)

[video]

... *zucht* console O+
Zo is er aan het hele spel toch geen reet meer aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 14:34
Speelt er eigenlijk iemand met een shotgun? Zie maar weinig mensen met een shotgun, vooral assault/smg en sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:49:
[...]

shame,
shame,
i got an awsome aim! O-)

[video]

... *zucht* console O+
sorry hoor maar hoeveel heb je het nou echt meegemaakt? hoeveel uur heb je in de dz uitgehangen? je zegt zelf dat je er niet zo veel (meer) komt..

heb nu 140 uur in de game zitten waarvan een significant deel in de dz en ben er 2 tegen gekomen. Dat valt heel erg mee.. toen ik nog actief was in BF3 en BF4 was het aantal hackers wat je tegenkwam per uur veeeeeel hoger.. en dat voor de battlefield serie die al heel lang ontwikkeld wordt.

Deze game is er pas net.. vindt je het raar dat de hacks nog niet gestopt kunnen worden? geef ze de tijd mensen!
wicked1980 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:50:
[...]
Zo is er aan het hele spel toch geen reet meer aan :?
jep.. als je hacked / hacks hebt geinstalleerd ben je gewoon je eigen ego aan te vergoten ipv jezelf vermaken (waar gamen nog altijd voor bedoeld is). Ik hou van uitdaging en mezelf verbeteren.. als software dat voor me doet.. wat ben je dan nog aan het doen? ga dan gewoon je huis schoonmaken ofzo of je vriendin vermaken? :P
Nivali schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:52:
Speelt er eigenlijk iemand met een shotgun? Zie maar weinig mensen met een shotgun, vooral assault/smg en sniper.
shotguns worden niet vaak gebruikt.. de afstand waarin ze goed zijn (met je gezicht tegen een vijand aan) is niet iets wat optimaal is.. op dit moment heb je een vijand eerder doet met vrijwel elke andere gun.

wel is een shotgun aan te raden als sidearm ipv handgun. om die klote shotties die niet dood gaan met dat laatste tikkie te geven als ze achter / naast je staan

[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:52:
[...]

sorry hoor maar hoeveel heb je het nou echt meegemaakt? hoeveel uur heb je in de dz uitgehangen? je zegt zelf dat je er niet zo veel (meer) komt..
denk 40pvp/60pve, maar je ziet aantal groeien. althans dat is mijn beleving. zojuist zal ongetwijfeld pech zijn; verkeerde dz instance, maar vervelend is het sowieso. game-breaking
heb nu 140 uur in de game zitten waarvan een significant deel in de dz en ben er 2 tegen gekomen. Dat valt heel erg mee.. toen ik nog actief was in BF3 en BF4 was het aantal hackers wat je tegenkwam per uur veeeeeel hoger.. en dat voor de battlefield serie die al heel lang ontwikkeld wordt.
zelfde gametijd :+ Battlefield kan ik niet over oordelen, is een game van EA die koop ik tijden niet meer; we worden WEER geneukt door EA games (lijst updated)
Deze game is er pas net.. vindt je het raar dat de hacks nog niet gestopt kunnen worden? geef ze de tijd mensen!
dat is bs, een ontwikkelaar behoord daar van begin af al rekening mee te houden; iedereen weet dat cheaters de gameervaring verkrachten. dat zou men ten alle tijden moeten voorkomen.
en gezien de cheats van nu, EXACT hetzelfde werken als de cheats die in de beta beschikbaar waren [..]

.. ik zal nooit een cheat gebruiken bij een online-game, tenzij in gesloten omgeving of voor redactionele doeleinden.

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
PSYVIRII schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:46:
[...]

Probeer je tas gewoon constant vol te houden met troep. Als je word gesloopt door een Roque droppen er maar 3 items dus de kans groter dat de HE er niet bij zit.
Yup niets leukers om als lvl30 agent dz60, een tas met groen/blauwe loot achter te laten.
En dan vooral de reactie te horen van de agents die je killen.

Wtf. blue stuff, wtf :+

Sleutel heb ik toch niet meer door het geklooi met rogue en manhunt gaan.
Agents is nu gewoon shoot on sight.

[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 06-04-2016 15:04 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:01:
dat is bs, een ontwikkelaar behoord daar van begin af al rekening mee te houden; iedereen weet dat cheaters de gameervaring verkrachten. dat zou men ten alle tijden moeten voorkomen.
en gezien de cheats van nu, EXACT hetzelfde werken als de cheats die in de beta beschikbaar waren [..]
Hoe weet je dat? Ik ben geen software ontwikkelaar en heb daar ook geen verstand van maar gaan de ontwikkelingen in hacks zo snel dat een ontwikkelaar dat onmogelijk kan bijhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:04:
[...]

Hoe weet je dat? Ik ben geen software ontwikkelaar en heb daar ook geen verstand van maar gaan de ontwikkelingen in hacks zo snel dat een ontwikkelaar dat onmogelijk kan bijhouden?
core mechanics, en hoe data en vooral welke data uitgewisseld wordt. sommige zaken gaan client- andere serverside. daarlangs kan men werken via encrypte vm container; meer dan aardig. men heeft ervoor gekozen dat niet te doen.

meeste cheats wijzigen clientside bepaalde files, en faken verificatie. detecten waardes in geheugen en wijzigen die. of de game vertrouwd client-side input. voor bijna alle zaken in ICT geldt; 'never trust user input'

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2016 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:05:
[...]

core mechanics, en hoe data en vooral welke data uitgewisseld wordt. sommige zaken gaan client- andere serverside. daarlangs kan men werken via encrypte vm container; meer dan aardig. men heeft ervoor gekozen dat niet te doen.

meeste cheats wijzigen clientside bepaalde files, en faken verificatie. detecten waardes in geheugen en wijzigen die. of de game vertrouwd client-side input. voor bijna alle zaken in ICT geldt; 'never trust user input'
Misschien maar niet meer uitbrengen voor PC dan?
Console only >:) :> :+

Cheater gonna cheat, je kan vanaf het begin de boel blokkeren, binnen een week zijn ze er weer, je zal altijd achter de feiten aan blijven lopen.
En zolang die "eikels" dit soort shit op youtube blijven zetten zal het alleen maar toenemen.
Want "kijk mij eens stoer cheaten"

[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 06-04-2016 15:16 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Griffx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:15:
[...]
Misschien maar niet meer uitbrengen voor PC dan?
Console only >:) :> :+
omdat 0,02% van de populatie cheats gebruikt? nee :) als je alle games zou verbieden waar wordt gehacked dan blijft er niks over ;)
Griffx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:15:
[...]
Cheater gonna cheat, je kan vanaf het begin de boel blokkeren, binnen een week zijn ze er weer, je zal altijd achter de feiten aan blijven lopen.
En zolang die "eikels" dit soort shit op youtube blijven zetten zal het alleen maar toenemen.
Want "kijk mij eens stoer cheaten"
het zijn:
- pubers
- mannen die thuis niet te zeggen hebben :+
- russen.. want rusland dont ask :P

daarnaast gewoon voor mensen een vorm van inkomen, met hacks wordt veel geld verdient. Zolang mensen hacks blijven kopen zal het blijven bestaan.

want '' waar geld verdient word wordt vals gespeeld ''

[ Voor 53% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:35:
ik ga dit vanavond maar is proberen, kijken of dat meer effectief is dan steeds loot extracten uit de dz en dat afbreken..

https://www.reddit.com/r/...solo_collecting_crafting/

[afbeelding]

[afbeelding]
Ben dit nu aan het doen (niet exact dat, maar alle electronics af). Werkt best fijn en redelijk vaak al een gele :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat heeft niets met pure luck te maken, maar met puur gepruts :+ btw de meeste HE drops zijn sowieso prut en 95% van de tijd craftmaterial.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:17:
[...]

omdat 0,02% van de populatie cheats gebruikt? nee :) als je alle games zou verbieden waar wordt gehacked dan blijft er niks over ;)

[...]
Als ik de berichten hier lees, lijkt het eerder 70% van de playerbase op de PC :+

[ Voor 30% gewijzigd door Griffx op 06-04-2016 15:31 ]

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:17:
want '' waar geld verdient word wordt vals gespeeld ''
het is eerder 'waar men vals wil spelen, wordt geld verdiend'.

Gewoon kwestie van V&A en doorkopieren, Shooter+PVP = 100% profit. Immers ligt het risico 100% bij de gebruiken en kan de cheat-maker gewoon de cheat maken en geld binnenharken.

En niet onbelangrijk over de discussie waarom cheaten:
To understand a cheater, you have to become one.

En alleen dan zal je het snappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McNutters
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 09:53
jantje 2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:40:
[...]

Kan ook aan de servers liggen sommige zitten in NA en sommige in EU. Als je dan net de pech hebt dat je met een groepje speelt op de verkeerde server ( wat je niet kan zien trouwens ) kan het zijn dat alles laggy aanvoelt. Al vaak genoeg in PVE dat je gewoon 1-2 sec delay hebt. Ga je in cover krijg je nog x aantal hits en ben je dood terwijl je al in cover zit. Erg vervelend zeker in challenge mode.

Laatste tijd wel het gevoel dat het vaker is maar kan zijn dat ik net de verkeerde teams join. Ik matchmake altijd met randoms mijn dailies.

Net zoals het wapen switchen niet instant is hier zit ook een delay op en dan denk ik waarom het zo lang duurde switch ik weer terug waardoor alles in de war is....en ben je dood.
Wat jij beschrijft merk ik inderdaad ook. Op zich interessant / leuk dat je spelers kunt ontmoeten die over de hele wereld wonen, maar of dat nu zo'n goede ontwikkeling is als je kijkt naar de performance van de game weet ik nu net nog niet. De weapon-switch kan ik mij voorstellen. He kost nu eenmaal tijd om je wapens om te ruilen en we hebben het hier over 2 seconden, stelt niet zo heel veel voor. Begrijp me goed, de argumenten waarom het hinderlijk wordt gevonden erken ik zeker!

Zit net patchnotes door te lezen en man...man...man... wat gaat het lastig worden voor zo'n casual speler als mijzelf om nog te craften. Gelukkig wel wat meer PxC, mede door de recalibrating van HE aanpassing en droprate. PxC's zijn voor mij best moeilijk te bemachtigen aangezien de DZ redelijk "farmed" is wanneer ik er ben en mijn gear is nog niet goed genoeg om 'soepel' door een challenging-mode daily te cruisen.

Ben benieuwd naar de rest en het uiteindelijke resultaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:58:
[...]
En niet onbelangrijk over de discussie waarom cheaten:
To understand a cheater, you have to become one.

En alleen dan zal je het snappen :P
Is toch niet moeilijk? Gevoel van eigenwaarde vergroten door in een virtuele wereld mensen neer te schieten, de cheater kan dit niet op de normale manier dus ga hij maar hacken want je diegene is gewoon n00b of wil de tijd niet investeren om ''goed te worden'' in de game.

mijn mening is dat als men ergens geen tijd in wil invsteren om ergens goed in te worden kan men beter heel de dag in bed blijven liggen en een uitkering aanvragen want aan deze personen hebben we niks.
Als men verwacht dat een game alles moet aandragen en dat nergens voor gewerkt moet worden dan moet men de sims gaan spelen ofzo :w

zo is het toch met alles '' je haalt eruit wat je erin stopt '' ? thats what she said'' :X
Wilt men geen tijd investeren moeten deze personen ook niet mekkeren als je geen HE build hebt

/einde betoog modus voor vandaag :> http://www.ishetal5uur.nl/

[ Voor 55% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het spel begint nu voor mij ook mega buggy te worden, ik had 2K skillpower voordat ik DZ in ging. Dacht op een gegeven moment wat gaat het slecht... Kijk naar m'n gear, nog maar 984 skillpower... En ik heb niets aan m'n gear veranderd! Wtf gebeurt hier!!!!

Edit: ik relog, nu is het weer 2K... Alle talents op m'n guns werkte niet meer :/ cooldowns van een eeuw en veel minder sterk. Hele hele vage bug!

[ Voor 22% gewijzigd door bbblije op 06-04-2016 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
bbblije schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:17:
Het spel begint nu voor mij ook mega buggy te worden, ik had 2K skillpower voordat ik DZ in ging. Dacht op een gegeven moment wat gaat het slecht... Kijk naar m'n gear, nog maar 984 skillpower... En ik heb niets aan m'n gear veranderd! Wtf gebeurt hier!!!!

Edit: ik relog, nu is het weer 2K... Alle talents op m'n guns werkte niet meer :/ cooldowns van een eeuw en veel minder sterk. Hele hele vage bug!
Moet je even wapens switchen dan is dit vaak verholpen. Gebeurd bij mij ook constant met fire/stamina. hier een daar snel wat switchen en het klopt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En toch snap je het niet ;)

Als jij daadwerkelijk denkt iets te kunnen bereiken in deze game buiten wat opgepimpte gear en daadwerkelijk 'goed' te zijn, zit je écht in de verkeerde game. Pochen met je HE gear en laten zien hoe goed je bent in DZ, voor wat precies? Geen leaderboards, geen global ranking, geen titels of status, helemaal niets wat je kan bereiken. Niets meer dan stukje goed zelfgevoel, pimp factor naar anderen en in de game ben je gewoon weer #GenericHero024.

Nee, het enige wat je laat zien 'omdat je goed bent', dat je belachelijk veel tijd heb genomen mindless te farmen tot de RNG goden deze keer wel wat leuks voor je doen, niets meer.. niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Ik heb ook maar een de patchnotes doorgenomen en besloten dat ik waarschijnlijk ga stoppen. Soms nog een daily lopen en misschien even in dat nieuwe stuk kijken, maar verder dikke doei. Ik was al bang dat de verwachtingen overrated waren en dat bleek in de end game dus zeker zo te zijn. Daarom besluiten de makers om hun fouten maar recht te trekken door het craft systeem he-le-maal kapot te nerfen.

Wie verzint het nu om deconstructen geeft altijd nog maar 1 mat. Groen => Blauw 10 mats nodig, Blauw => Geel 15 mats nodig en om een geel item te craften weer 10 ipv 8 (zal wel 6+4 zijn ipv 3+5).

Dat betekend dus dat je eerst 400 groene mats nodig had voor één HE item en nu 1500!!! (x1000 uitroeptekens) en dan is het dus hopen op een goede roll met je talents |:(

Geeft dus weer duidelijk aan dat de makers totaal géén idee hebben wat ze nou eigenlijk met het spel willen en hoe ze het willen balanceren. Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is het craft systeem één van de weinige zaken die wel goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:33:
[...]

Als jij daadwerkelijk denkt iets te kunnen bereiken in deze game buiten wat opgepimpte gear en daadwerkelijk 'goed' te zijn, zit je écht in de verkeerde game. Pochen met je HE gear en laten zien hoe goed je bent in DZ, voor wat precies? Geen leaderboards, geen global ranking, geen titels of status, helemaal niets wat je kan bereiken. Niets meer dan stukje goed zelfgevoel, pimp factor naar anderen en in de game ben je gewoon weer #GenericHero024.

Nee, het enige wat je laat zien 'omdat je goed bent', dat je belachelijk veel tijd heb genomen mindless te farmen tot de RNG goden deze keer wel wat leuks voor je doen, niets meer.. niets minder.
Zeker met je eens. Het hebben van HE gear zegt niks over het ''goed'' zijn. Wat het wel betekend is dat ik mijn teamgenoten beter van dienst kan zijn in Challange missies en in raids.. daar ligt voor mij de fun.

Het hele ''ik red new york'' maakt me niets uit. De SP zie ik als een soort introductie tot de game. Het sociale PVP / challange / raid gedeelte is waar voor mij de lol en ontspanning vandaan komt.. en dat is waarom we gamen toch? :)

Leaderboards zou leuk zijn maar dat wordt moeilijk bij deze progressie game.. wat ga je dan bijhouden? kills per uur? K/D ratio in pvp zone? deze game is moeilijk competitieve te maken. Als ik dat zou zoeken ga ik wel counterstrike doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Heb je een team van honderden devs...maak je een game met een budget van miljoenen. En dan lukt het niet eens om zonder de eerste dlc een proper endgame in je game te hebben. Stelletje amateurs :+

Zelfs ik had een betere creative director kunnen zijn. Belachelijk dit. Tegenwoordig zie je het ook steeds meer. Alsof de game ervoor moet zorgen dat men zich kapot speelt door saaie grind gedoe om mooie cijfers te kunnen laten zien "10Miljoenen levenloze idioten hebben 8uur achter mekaar hornet lopen farmen, zie je wel beste investeerders, onze aanpak werkt..grind is the new fun"

Brrr. Ik ga wel weer spelen als Incursions er zijn, een setje farmen maar niet omkijken naar "perfect rolls"etc, leuke setje zodat ik de DLC daarna ook kan clearen en done.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:33:
[...]

Progressie en competitie zijn 2 dingen. Ik ben gek op progressie in games, het gearen etc. en op deze manier gewoon genieten van een game.
Leaderboards en rankings interesseren me geen ******. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
Als je het niet leuk vind dan speel je toch iets anders? Als je kritiek hebt op het spel is dit de verkeerde plek om je gal te spuien. Prima dat je een keer gaat mekkeren maar als je het blijft doen is dat behoorlijk irritant.

Heb nog steeds, na ruim 2 dagen game time, erg veel plezier met dit spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DZ is echt lastig als je enkel paarse gear hebt :/ ik had eerder DZ in moeten gaan zodat m'n rank niet zo achter zou lopen :( had ik nu tenminste al wat blueprint kunnen kopen... Ben nu rank 30, maar het gaat nu zo langzaam richting de 50. Zeker omdat ik zo "slap" ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
TheBrut3 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:44:
Ik heb ook maar een de patchnotes doorgenomen en besloten dat ik waarschijnlijk ga stoppen. Soms nog een daily lopen en misschien even in dat nieuwe stuk kijken, maar verder dikke doei. Ik was al bang dat de verwachtingen overrated waren en dat bleek in de end game dus zeker zo te zijn. Daarom besluiten de makers om hun fouten maar recht te trekken door het craft systeem he-le-maal kapot te nerfen.

Wie verzint het nu om deconstructen geeft altijd nog maar 1 mat. Groen => Blauw 10 mats nodig, Blauw => Geel 15 mats nodig en om een geel item te craften weer 10 ipv 8 (zal wel 6+4 zijn ipv 3+5).

Dat betekend dus dat je eerst 400 groene mats nodig had voor één HE item en nu 1500!!! (x1000 uitroeptekens) en dan is het dus hopen op een goede roll met je talents |:(

Geeft dus weer duidelijk aan dat de makers totaal géén idee hebben wat ze nou eigenlijk met het spel willen en hoe ze het willen balanceren. Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is het craft systeem één van de weinige zaken die wel goed werkt!
Helemaal mee eens. Maar wat er niet is gemeld is of de focus op het verkrijgen van HE items is verschoven. Wellicht kun je na de patch wel betere of meer HE drops krijgen in plaats van dat bijna alle paarse drops zonder te kijken gedeconstruct worden.

Het is daarom nu nog te vroeg om te roepen dat ze geen idee hebben wat ze doen. Maar wie weet komt dat mogelijk alsnog :p

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Je bent level 30 en rank 30 maar je hebt nog steeds enkel paarse gear? Volgens mij doe je dan zelf iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:58:
Zoek nog steeds friends om darkzone rank mee te farmen / challenge modes mee te spammen.
PSN : Zer0K3wL1337
heb je net toegevoegd.
Ook in voor DZ en dagelijkse missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:17

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Mensen reageren inderdaad zo zuur dat ze dingen missen nu ze eenmaal lvl 30 hebben gehaald en klagen dat ze nu niets beters te doen hebben. Waarom hier je gal spuwen wanneer je het gewoon beter kan doen op het forum van Ubisoft?

Geef daar gewoon opbouwende kritiek, waar de devs wat mee kunnen en wanneer er genoeg mensen zijn die het met je eens zijn dan lijkt het mij dat ze daar ook gewoon wat mee gaan doen. Althans ik vind dat ze redelijk goed luisteren naar de gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:54:
Zeker met je eens. Het hebben van HE gear zegt niks over het ''goed'' zijn. Wat het wel betekend is dat ik mijn teamgenoten beter van dienst kan zijn in Challange missies en in raids.. daar ligt voor mij de fun.

Het hele ''ik red new york'' maakt me niets uit. De SP zie ik als een soort introductie tot de game. Het sociale PVP / challange / raid gedeelte is waar voor mij de lol en ontspanning vandaan komt.. en dat is waarom we gamen toch? :)

Leaderboards zou leuk zijn maar dat wordt moeilijk bij deze progressie game.. wat ga je dan bijhouden? kills per uur? K/D ratio in pvp zone? deze game is moeilijk competitieve te maken. Als ik dat zou zoeken ga ik wel counterstrike doen :)
Ze kunnen kleine zaken invoeren als speedrun leaderboards of dergelijke, beetje PVE-competitiviteit is nooit slecht :P Anders een CTF based mode (met ranking), Wave-survival boards, pak gewoon wat generic gamemodes uit andere games :P

Einde van de rit zitten we ook op dezelfde lijn: lol en ontspanning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
geen discord meer })

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:06:
Je bent level 30 en rank 30 maar je hebt nog steeds enkel paarse gear? Volgens mij doe je dan zelf iets verkeerd.
Leg me please uit waar ik naar toe moet? Ik heb echt geen idee :/

PC krijg ik van dailys maar met iedere dan m'n dailys doen heb ik er nu 150 bij elkaar, nog steeds (net) niet genoeg voor een vector in de BoO. Ik ben pas DZ in gegaan na de update, dus bosses droppen max 5 PC. Daily op challenge mode heb ik nog niet gedaan vanwege m'n "slechte" gear.

Blueprints vanuit de DZ hebben rank 50 nodig. Dus daar ben ik nog even zoet mee.

Ik lees en zie zoveel verschillende tips, maar dit zijn vaak gasten full HE die overal doorheen stormen :/

[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 06-04-2016 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
bbblije schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:23:
[...]

PC krijg ik van dailys maar met iedere dan m'n dailys doen heb ik er nu 150 bij elkaar, nog steeds (net) niet genoeg voor een vector in de BoO. Ik ben pas DZ in gegaan na de update, dus bosses droppen max 5 PC. Daily op challenge mode heb ik nog niet gedaan vanwege m'n "slechte" gear.

Blueprints vanuit de DZ hebben rank 50 nodig. Dus daar ben ik nog even zoet mee.

Ik lees en zie zoveel verschillende tips, maar dit zijn vaak gasten full HE die overal doorheen stormen :/
Van de daily challenge krijg je sowieso een geel item + 50 Phoenix Credits. Die zijn niet altijd even handig maar als je nog paarse gear hebt zal er vast iets voor je tussen zitten. Daarnaast gewoon lekker met een groepje de DZ in gaan. Droppen niet bijzonder veel gele items maar is wel erg leuk om te doen. Bazen dropen 3-5 credits in de hogere DZ's, tikt vanzelf wel aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 06-04-2016 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:21:
[...]

De DZ06 vendor heeft een blueprint voor een HE PEC Orange laser sight ;) Heb die al op zowel mijn pistol als mijn AUG.
sta hier nu in DZ06.. geen laster sight.. -O-

DZ05 heeft hem zie ik nu! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

Wat Beltoni zegt, van de daily Challenge krijg je 50 Phoenix credits (en een HE item) en anders kijken of je een groep kan joinen voor Lexington Challange, die geeft 30 PC per keer (indien Daily 50 de eerste keer) en ook een HE item. Gezien het craften hard gaat veranderen zou ik proberen om voor de patch iig nog wat te maken. Het lijkt er volgens de patchnotes op dat het véél duurder gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36
TheBrut3 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:41:
[...]

Wat Beltoni zegt, van de daily Challenge krijg je 50 Phoenix credits (en een HE item) en anders kijken of je een groep kan joinen voor Lexington Challange, die geeft 30 PC per keer (indien Daily 50 de eerste keer) en ook een HE item. Gezien het craften hard gaat veranderen zou ik proberen om voor de patch iig nog wat te maken. Het lijkt er volgens de patchnotes op dat het véél duurder gaat worden.
Sowieso vóór de patch de tools, fabric en parts naar HE (geel) craften. Ik weet niet of de mats voor de craftables ook omhoog gaan, of alleen voor de mats zelf.
TheBrut3 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:47:
[...]

Een item kost nu 8 mats, gaat naar 10. Dus ik gok van 5-3 naar 6-4.
Check, had de patchnotes iets te vluchtig gelezen.
10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item

[ Voor 19% gewijzigd door Capa op 06-04-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Capa schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:45:
Sowieso vóór de patch de tools, fabric en parts naar HE (geel) craften. Ik weet niet of de mats voor de craftables ook omhoog gaan, of alleen voor de mats zelf.
Een item kost nu 8 mats, gaat naar 10. Dus ik gok van 5-3 naar 6-4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

[...]
Daily op challenge mode heb ik nog niet gedaan vanwege m'n "slechte" gear.
Daar doe je verkeerd aan. Ook al moet je team je "dragen" als je gear nog niet goed is, moet je challenge mode niet uitstellen. Ook al zal je bijdrage in het begin gering zijn, zal je er toch veel van leren. Vooral Lincoln tunnel is op challenge mode voor de meer ervaren spelers vrij gemakkelijk en zelfs al zit er een "zwakkere" speler bij mag dit niet teveel een probleem zijn. Je zou dus Lincoln Tunnel herhaaldelijk op challenge mode kunnen spelen tot je wat betere gear hebt. Met Warren Gate Power plant en Russian Consulate zou ik nog wat wachten, want die zijn een stuk moeilijker.

[ Voor 9% gewijzigd door ambi op 06-04-2016 21:10 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:18
ambi schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:48:
[...]

Daar doe je verkeerd aan. Ook al moet je team je "dragen" als je gear nog niet goed is, moet je challenge mode niet uitstellen. Ook al zal je bijdrage in het begin gering zijn, zal je er toch veel van leren. Vooral Lincoln tunnel is op challenge mode voor de meer ervaren spelers vrij gemakkelijk en zelfs al zit er een "zwakkere" speler bij mag dit niet teveel een probleem zijn. Je zou dus Lincoln Tunnel herhaaldelijk op challenge mode kunnen spelen tot je wat betere gear hebt. Met Warren Gate Power plant en Russian Consulate zou ik nog wat wachten, want die zijn een stuk moeilijker. Het zijn trouwens niet enkel de daily missies die PC geven. Je kan elke main missie op challenge mode herspelen (zo vaak als je wilt) en er telkens PC voor krijgen.
Challenging unlock je wel pas als je de missie op Hard gedaan hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door Darow op 06-04-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Iemand zin om vanavond in DZ1 rond te lopen? Ben lvl 10 nu en wil wat gear upgrades gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Ik begrijp het geklaag om grinden niet zo, hebben die mensen nooit een mmo of diablo gespeeld ofzo? Daar is het toch ook eindeloos grinden om betere gear? Als er gestrooid wordt met vette loot loopt iedereen binnen 2 weken met 3 chars met de beste gear en dan is het spel echt voorbij. Ik begrijp de frustratie van het vele grinden wel, maar ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat je een (soort van) mmo speelt waarin (heel erg veel ) grinden essentieel is. Dat hoort er nou eenmaal bij.

Misschien heb ik vroegah wel teveel vanilla WoW gespeeld, The Division is echt grinden van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
RedHat schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:25:
Iemand zin om vanavond in DZ1 rond te lopen? Ben lvl 10 nu en wil wat gear upgrades gaan zoeken.
Level 10 mbt DZ of algemeen? Of zeg je bij de dz, rank?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Monda schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:36:
[...]

Level 10 mbt DZ of algemeen? Of zeg je bij de dz, rank?
Lvl 10 en dz 5 geloof ik

Lijkt me leuk om met voice wat te veroorzaken in DZ. Is toch leuker met wat NLers dan alleen

[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 06-04-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grindtegel schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:26:
Ik begrijp het geklaag om grinden niet zo, hebben die mensen nooit een mmo of diablo gespeeld ofzo? Daar is het toch ook eindeloos grinden om betere gear? Als er gestrooid wordt met vette loot loopt iedereen binnen 2 weken met 3 chars met de beste gear en dan is het spel echt voorbij. Ik begrijp de frustratie van het vele grinden wel, maar ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat je een (soort van) mmo speelt waarin (heel erg veel ) grinden essentieel is. Dat hoort er nou eenmaal bij.

Misschien heb ik vroegah wel teveel vanilla WoW gespeeld, The Division is echt grinden van niks.
is dat nu niet direct het punt; vette loot, 99% is instant deconstruct. dat kleine spannend moment van drop > equip is er niet (op lvl 30) . dat loot weer bruikbaar wordt gaat dan komen middels set items *O*

Een (mmo)rpg-shooter is voor mij zon beetje de natte droom qua game. aanbod (op PC) is daarin beperkt; borderlands :X en destiny, en nu dan the division. Ik zou willen dat the division vanilla wow was :9~ hoop dan ook dat er een aantal studios bezig zijn met een game als dat.

je hebt maar 1 ding wat telt; HE div-tech, rest is peanuts.

en dit huidig systeem werkt niet; zegt de ontwikkelaar, community manager en design vrouwke van massive zelf op hun twitch en podcast. wil de game over paar maanden wel eens zien; zal vast wel goed komen.

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Ja de drops van bosses zouden van mij ook beter/leuker/nuttiger mogen zijn, zeg maar zoals vanilla wow dat er een vast aantal items dropt met dus de kans dat jouw drop erbij zit. En inderdaad, dat vrijwel alle drops waardeloos zij is jammer, maar ik ben al lang blij dat ik als mostly singleplayer toch echt goede items kan krijgen, omdat ik ze zelf kan maken.

Het ging mij meer over het geklaag dat er zoveel gegrind moet worden, ik vind dat wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

ik ben het grotendeels met hem eens.
Al die mensen die klagen dat de content op is en alsmaar aan het farmen/grinden zijn. Er bestaat ook zoiets als even een andere game proberen.

Maand uit en het is gelijk: puff begint wel saai te worden. (150+ uur al bezig). De meeste games hebben een playtime van hooguit 100 uur. (RPG)
221 uur hier, ik heb jaren en jaren COH gespeeld 7 jaar of zo..., en daarvoor SOF2 ook jaren en jaren
Het ging altijd om de gezelligheid, vaste team maten m/v
Bijna dagelijks en wanneer iemand ff echt geen zin had dan speelde je ff een paar weken wat anders.

Ik heb nu nog niet eens HE gear op een vector en een damascus na, kom niet heel vaak in de DZ ben pas lvl13 of zo daar.
Heb het nog prima naar m'n zin en er komt nog een heleboel content aan.
En ja cheaters zijn vervelend maar ik hoop en denk dat dit langzaam aan wel steeds minder word.

Vermaak mij nog prima, misschien heb ik meer geduld dan sommigen >:) maar ben dan ook al een old gaming fart (47 jaar) misschien dat daar m'n geduld vandaan komt.

Het is tegenwoordig niet snel goed meer.
My advise ? take it easy... ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Grindtegel schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:50:
Het ging mij meer over het geklaag dat er zoveel gegrind moet worden, ik vind dat wel meevallen.
Grinden is niet erg en ik denk dat de meeste mensen grinden niet erg vinden MITS er een beloning is aan het einde van het grinden!

Zo heb ik uren XP gegrind in vanilla WoW voor fraction rewards en dat is prima, want je weet na een bepaalt punt, na x uur heb je jou reward.

In dit spel grind je uren/dagen om geen reward te krijgen ... en dat is de reden dat ik na 160 uur gestopt ben. 80 uur grinden, materialen verzamelen, "exploits" gebruikt voor loot en na 60+ vectors heb ik nog geen goede ... :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Dreanor schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:11:
[...]

Grinden is niet erg en ik denk dat de meeste mensen grinden niet erg vinden MITS er een beloning is aan het einde van het grinden!

Zo heb ik uren XP gegrind in vanilla WoW voor fraction rewards en dat is prima, want je weet na een bepaalt punt, na x uur heb je jou reward.

In dit spel grind je uren/dagen om geen reward te krijgen ... en dat is de reden dat ik na 160 uur gestopt ben. 80 uur grinden, materialen verzamelen, "exploits" gebruikt voor loot en na 60+ vectors heb ik nog geen goede ... :(
Haha bizarre aantallen zie ik hier voorbij komen! Ik ben level 30 en 14 dz, maar ik wacht nog op mn eerste gele item. Laat staan 60+ vectors. 8)7. Zoals ik al eerder zei, denk uiteindelijk dat mensen die deze game op t gemakkie (proberen te) spelen, uiteindelijk veel meer plezier hebben. Ik heb geen enkele exploit (mis) gebruikt en probeer alles te verzamelen en alle side missies te doen. Uiteindelijk heb ik nu nog genoeg "ruimte" voor verbetering, maar enkel nog bezig zijn met "gokken en hopen" op een goede rol, lijkt me idd erg saai en frustrerend.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Waar is de liefde voor de shotgun? Geen nieuwe bij de update, jammer! Hoe zit dat trouwens met de M1A waar belachelijk vee lui mee lopen. Sommige lui kunnen echt verrekte snel schieten met dat ding, exploit of gewoon belachelijk snelle triggerfinger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

CrapperDeCrap schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:48:
Waar is de liefde voor de shotgun? Geen nieuwe bij de update, jammer! Hoe zit dat trouwens met de M1A waar belachelijk vee lui mee lopen. Sommige lui kunnen echt verrekte snel schieten met dat ding, exploit of gewoon belachelijk snelle triggerfinger?
Stability! Als je de m1a hebt met een aantal stability perks dan kan je headshots blijven schieten. Extended magazine met 100% size en wellicht rate of fire increase zorgt voor de snelheid.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

TheBrut3 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:41:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat je max 50 PC kon halen per dag.

Daily op hard 15 x 2 = 30 PC
Daily op challanger = 20 PC

Of kun je er dan nog 1 doen voor 50 PC? Of bedoel je met Daily Challange gewoon die drie missies die je dagelijks kunt doen?

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Dooiedibbes schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:02:
[...]

Of kun je er dan nog 1 doen voor 50 PC? Of bedoel je met Daily Challange gewoon die drie missies die je dagelijks kunt doen?
Er zijn sws 3 missies die je over en over kunt spelen voor 30 PC en n lvl 30 he item.

Is scaveging nog steeds bugged trouwens als je over de 100% zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Dooiedibbes schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:02:
[...]

De eerste keer dat je challenging doet, dan krijg je 20 + 30 PC, dus 50 in totaal.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
CrapperDeCrap schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:18:
[...]

Er zijn sws 3 missies die je over en over kunt spelen voor 30 PC en n lvl 30 he item.
Welke andere 2 missies, naast General Assembly, zijn dat? Of bedoel je 2x een daily op Hard voor 2x30 PC + General Assembly voor HE item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
agoNITE schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:37:
[...]

Welke andere 2 missies, naast General Assembly, zijn dat? Of bedoel je 2x een daily op Hard voor 2x30 PC + General Assembly voor HE item?
Er zijn 3 missies waar je, of ze nu daily zijn of niet altijd challenging kunt selecteren. Lexington .... Center, russian ding en nog 1, ff zoeken op de map. Je kunt deze 3 blijven herhalen en na completion krijg 30 PC en he lvl 30 gear.

Lexington Center is imo t "makkelijkst", er zijn wat shotgun rushers waar je rekening mee moet houden maar met n beetje aardige gear goed te doen. Af en toe speel je natuurlijk met lui met hele goeie gear en dan blaas je r doorheen. Mocht je r wat moeite mee hebben spec dan flink op Electronics en gebruik dan de ballistic shield zodat jij de aandacht van veel trekt en de rest met hopelijk goeie gear kan maaien als n malle. Jij kunt je dan eventueel nog wat focussen op gastjes met minder dan 30% Health zodat je die met je pistool makkelijk kunt Killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTitus schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:43:
[...]

Lol, 4x stacken door 4x. CC granaat op jezelf te gooien, really? Of werkt het weer anders? Sowieso bullshit.

Die andere is dat damage boost when low health die niet weg gaat? Ook zo'n bug....

Alleen die mobile cover en passive armor ken ik niet? Wel smart cover buff, maar daarvoor moet je 1 keer per X sec in cover gaan.

Ik zie overigens nog steeds Builds die bijna 100 % uptime hebben van signature skill. Dat is het meest game breaking.
correctie volgens mij kun kun je ook 6x stacken, dus 1x bleed 1x shock 1x gas 1x blind 1x burn 1x emp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik had net een vage sound bug, speelde de daily hard van die apartment, hoor ik van het verhaal 2 stemmen door elkaar, een in het frans, blijkbaar een franstalige mafkees erbij en de normale in het engels. :?

Paar dagen geleden nog een groep die op manhunt zaten te wachten tot de timer was afgelopen, hadden me 2x ge oneshot met iets, al dan niet cheat maar goed, op gegeven moment spawn ik voor de derde keer, full rage mode dat ik er net niet een dood kreeg, kom ik weer de deur uit, zijn ze in gevecht met ongeveer de rest van de server aan spelers :9 dikke shootout met alle gadgets in werking, granaten overal etc. Best wel tof en dan ook nog een paar kills gemaakt in mijn solo remy.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond is het dan eindelijk zo ver! HE Vector is binnen! Heb er 4 gecraft, 2 zijn er redelijk! Maar helaas niet boven de 10k base dmg :/ met mods heeft m'n beste nu 46,5% kans op een crit (+23% base). En dan nog zonder de talents +11% tegen elites en +13% crit chance op full health.

Tweede heeft 9k base dmg en +5,5% crit chance en +13% crit op full health. (+25% base crit chance)

Talents zijn nog niet actief omdat ik pas sinds vanavond HE mask en kneepads heb. Dus ik mis nog wat stats :(

Spel blijft wel buggy doen met de stats, iets dat voor een stat based game niet gewenst is. Los hier van, hele dikke fun! Feest met ballonnen! Was een hele challenge trouwens, de "balonnen" missie op challenging! Een uur over gedaan! Met het geluk dat een team8 tot twee keer toe bugged in de muur zat (hij kon niet geraakt worden maar hij de enemys wel en ons reviven). Anders hadden we het nooit in een uur gered :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Laatst online: 14-11-2022
ondertussen 2-3 weken bezig met The Division.
voornamelijk met de single player.

Ik kan me nog redelijk vermaken, hoewel het nu wel een beetje eentonig wordt.
ondertussen level 24
en rustig alle Groene Blauwe en gele vakjes weg aan het spelen.

Gisteren de Base weer een beetje geupdate, en weer een Scala aan telefoons om op te halen gevonden.
Dit wordt nog een aardige klus

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik snap het gezeik over het crafting niet helemaal. Iedereen heeft al meteen een conclusie klaar dat het spel vanaf dinsdag zuigt en ze het niet meer gaan spelen. Oke, doei! :w kap dan ook met zeiken hier als je toch niet meer gaat spelen.

Bijna niemand bekijkt de kant van Massive, probeert zich in te leven in wat Massive als doel voor ogen heeft. Ja, crafting is op dit moment dè manier om de beste gear te krijgen. Maar vergeet iedereen dan dat er gear sets komen? Dat er assignments komen dat materials oplevert als divtech? Er zijn misschien meer manieren om gear te verkrijgen. Massive wil kennelijk niet dat je zo snel op je beste gear zit (geef ze eens ongelijk?) Aangezien je nu met meer moeite een vector x keer kunt craften, voordat je je gewenste vector hebt.

En dat gezeik dat er nu een nog grotere scheiding komt tussen de spelers die al op zowat hun beste gear zitten dankzij de exploits, en spelers die dat niet hebben gedaan. Dat gezeik dat je gegarandeerd geraped wordt in de DZ hierdoor. Vergeten die mensen niet dat er een nieuwe DZ bracket komt op basis van gear score? Dat er matchmaking komt op basis van gear score? Hierdoor kom je niet in een DZ instance terecht met iemand die veel en veel betere gear heeft dan jij. Wellicht gaat er ook wel een groot verschil zitten in mensen met gear score boven 160, maar wellicht komen er meer brackets bij.

De patch is nog niet eens uit... :F
natchai on thedivisiongame twitch stream @ 15:40 - 6 apr. 2016:
You do not have the full picture just yet, more information is coming soon. Trust me, you have nothing to worry about. The crafting material thing is combined with other things. You'll see, it'll be great.
hamish on twitter @ 23:40 - 6 apr. 2016:
We've got news coming tomorrow.

[ Voor 14% gewijzigd door Ktenolix op 07-04-2016 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 09:42
Misschien dat ze het verhogen van alle mats costs compenseren met weapon recalibration voor Phoenix Credits. Anders weet ik niet wat er nog goed aan kan zijn, maar als dit dan mogelijk is, zou ik toch een stuk vrolijker zijn. Ik zou graag een talent van mn weapons recalibraten.

En ik weet anders niet wat ik na de patch met mn Phoenix Credits moet doen. Lijkt me dat je er vanaf dan nog maar weinig mee kunt, behalve uitgeven bij die high end vendor @ BoO....

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:52
Ktenolix schreef op donderdag 07 april 2016 @ 07:33: You do not have the full picture just yet, more information is coming soon. Trust me, you have nothing to worry about. The crafting material thing is combined with other things. You'll see, it'll be great.
Dit is wel een vaag bericht. Wat is the full picture. De releasenotes zijn dat toch?

Als de kans op HE gear groter wordt lijkt het mij idd geen probleem, want ik denk dat mijn volledige gear door mij zelf gemaakt is of door challenge missies.

Ik ben dz 46 scavenging 105%. In mijn geval is ongeveer 2% HE drop en ook hier misschien maar 5% bruikbaar van. Craften is op het moment de enige manier om beter te worden

Ik extract op het moment alleen alle gouden pieces, paarse weapons en gear mods (voor de onderdelen) Geen zin om elke 5 minuten te extracten straks.

Er zijn inderdaad heel veel manieren om het verlies van craften te compenseren, afgezien van de nieuwe gear heb ik nog niets voorbij zien komen. En ik ben ook benieuwd wanneer ze de full picture uitleggen.

Edit : wat eddie zegt is recalibration natuurlijk ook een compensatie wat enorm veel materials kan schelen. Dit is een goede toevoeging.

[ Voor 5% gewijzigd door VySio op 07-04-2016 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
bbblije schreef op donderdag 07 april 2016 @ 01:42:
Vanavond is het dan eindelijk zo ver! HE Vector is binnen! Heb er 4 gecraft, 2 zijn er redelijk! Maar helaas niet boven de 10k base dmg :/ met mods heeft m'n beste nu 46,5% kans op een crit (+23% base). En dan nog zonder de talents +11% tegen elites en +13% crit chance op full health.

Tweede heeft 9k base dmg en +5,5% crit chance en +13% crit op full health. (+25% base crit chance)

Talents zijn nog niet actief omdat ik pas sinds vanavond HE mask en kneepads heb. Dus ik mis nog wat stats :(

Spel blijft wel buggy doen met de stats, iets dat voor een stat based game niet gewenst is. Los hier van, hele dikke fun! Feest met ballonnen! Was een hele challenge trouwens, de "balonnen" missie op challenging! Een uur over gedaan! Met het geluk dat een team8 tot twee keer toe bugged in de muur zat (hij kon niet geraakt worden maar hij de enemys wel en ons reviven). Anders hadden we het nooit in een uur gered :p
Jullie zijn nog een aardig eind doorgegaan of niet? :P Mooi dat je Vector zo bevalt!

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Pagina: 1 ... 86 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst