die conclusie hadden wij ook al; 5jr aan de map / omgeving gewerkt, en laatste half jaar ... owjah fuck, (end)gameplay .... helemaal vergetenbbblije schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:24:
Ik kom net deze post tegen. Het is lang geleden dat ik deze E3 trailer had gezien en kan het me ook niet zo goed meer herinneren. Maar als ik dit zo terug zie dan vraag ik me toch ook sterk af wat ze 3 jaar lang hebben gedaan?
[afbeelding]
Verwijderd
Zit nu in de end game. Merk toch wel dat Dark Zone echt team based is, als we met een groep collega's rondstruinen leggen we alles redelijk snel neer maar als ik even lekker solo wil gaan ga ik niet hoger als DZ03.
Soms kom ik echt in een sandwich terecht tussen twee rivaliserende bendes, ben je net met de named enemy bezig en opeens wordt je in je rug aangevallen door een andere groep;
Extractions zijn echt heel nasty, heb je net een hele horde van je afgeslagen en al je med packs verbruikt. Ga je de loot aan het touw hangen *plop* staan er opeens in die laatste seconde een enemy met een shotgun in je rug te knallen;
Phoenix credits in DZ zijn inderdaad minimaal. Named enemy in DZ03/DZ04 geeft 1 of 2 Phoenix points.
Daily missions op hard geven 10+, Challenged soms zelfs 50+ maar ook daar is een groep echt noodzakelijk. Russian Consulate met zijn 4en was echt niet grappig; 5 of 6 lvl32 gasten die met shotguns op je af komen stormen. Dat ging dus niet helemaal lekker
Soms kom ik echt in een sandwich terecht tussen twee rivaliserende bendes, ben je net met de named enemy bezig en opeens wordt je in je rug aangevallen door een andere groep;

Extractions zijn echt heel nasty, heb je net een hele horde van je afgeslagen en al je med packs verbruikt. Ga je de loot aan het touw hangen *plop* staan er opeens in die laatste seconde een enemy met een shotgun in je rug te knallen;

Phoenix credits in DZ zijn inderdaad minimaal. Named enemy in DZ03/DZ04 geeft 1 of 2 Phoenix points.
Daily missions op hard geven 10+, Challenged soms zelfs 50+ maar ook daar is een groep echt noodzakelijk. Russian Consulate met zijn 4en was echt niet grappig; 5 of 6 lvl32 gasten die met shotguns op je af komen stormen. Dat ging dus niet helemaal lekker

* himlims_ hoest, iets met pulse
7 medkits helpt soms ook; equip backpack wat je +medkit geeft voordat je gaat restocken
[ Voor 23% gewijzigd door himlims_ op 05-04-2016 16:43 ]
Zat net even mijn gear om te gooien. Heb nu op de HE ACR en HE Vector de talent requirements. Ging daarna even mijn side arm testen. Toen gebeurde dit:
Voor de mensen die geen in hebben om te tellen. Dat zijn 51 schoten met een magazijn met 2 kogels
Voor de mensen die geen in hebben om te tellen. Dat zijn 51 schoten met een magazijn met 2 kogels
[ Voor 20% gewijzigd door Beltoni op 05-04-2016 16:53 ]
Idd pulse en iemand in het team met een vuurspuwende turret is ook erg fijnhimlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:35:
[...]
7 medkits helpt soms ook; equip backpack wat je +medkit geeft voordat je gaat restocken
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat is nu precies het effect van die pulse op je tegenstander? Los van het feit dat hij gedetecteerd wordt?justifire schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:49:
[...]
Idd pulse en iemand in het team met een vuurspuwende turret is ook erg fijn
Crit gaat omhoog ofzo? Kan het nog niet helemaal volgen
You're more one than anyone!Beltoni schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:43:
Zat net even mijn gear om te gooien. Heb nu op de HE ACR en HE Vector de talent requirements. Ging daarna even mijn side arm testen. Toen gebeurde dit:
[video]
- Tracen van vijanden/spelerswicked1980 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:56:
[...]
Wat is nu precies het effect van die pulse op je tegenstander? Los van het feit dat hij gedetecteerd wordt?
Crit gaat omhoog ofzo? Kan het nog niet helemaal volgen
- Verhoogde Crit Hit %
- Verhoogde Crit Hit Dmg
Win + win + win
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Gebruik pulse inderdaad maar als je in de sandwich komt omdat opeens een groep achter je rug spawned ben je in solo de pineut. 10+ gele enemies die op je af stormen ..himlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:35:
[...]
Ook op extraction, pulse geeft geen enemy aan, je staat bij het touw, opeens toch een enemy achter je met een shotgun
Turret neer knallen! Of een rev. package voordat je gaat extracten!Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:47:
[...]
Gebruik pulse inderdaad maar als je in de sandwich komt omdat opeens een groep achter je rug spawned ben je in solo de pineut. 10+ gele enemies die op je af stormen ..
Ook op extraction, pulse geeft geen enemy aan, je staat bij het touw, opeens toch een enemy achter je met een shotgun
Mooiste met die nieuwe patch is nog wel dat alle gear enzo op zijn kop gaat.. zit ik me nu uit mijn naat te werken om gear te verzamelen straks is het super makkelijk verkrijgbaar en is het waardeloos in vergelijking met de nieuwe gear...
ach ja... houd je bezig i guess
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik had al zoiets verwacht, heb bijna alle resources bewaard van de Hornet-farm. Ik ga pas craften zodra ik weet wat je precies nodig hebt voor de incursions.TgR_KILLER schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:20:
Mooiste met die nieuwe patch is nog wel dat alle gear enzo op zijn kop gaat.. zit ik me nu uit mijn naat te werken om gear te verzamelen straks is het super makkelijk verkrijgbaar en is het waardeloos in vergelijking met de nieuwe gear...
Ze snappen het duidelijk gewoon echt _niet_ bij Massive:
Grind wordt nu alleen maar erger en gaat van Divtech naar mats
Mooi, ze luisteren! Wacht...Crafting
Added new level 31 and 32 High-End items Blueprints to Vendors
Removed Division Tech requirements from some level 31 High-End Blueprints
Kom, laten we de grind nog erger maken! Ipv 50 blues nu 150 blues voor 1 HE item en dan ook nog eens deconstruct verlagen.. Lekker bezigIncreased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:
10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material
15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item
Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:
Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2
Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2016 20:02 ]
Heb nog twee plekken vrij in de groep voor de Darkzone op PS4. Add Redlizardz op PSN.
Angeloonie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:01:
[...]
Mooi, ze luisteren! Wacht...
[...]
Kom, laten we de grind nog erger maken! Ipv 50 blues nu 150 blues voor 1 HE item en dan ook nog eens deconstruct verlagen.. Lekker bezig

Leuk hoor, 30 purples extracten voor 60? (hoop ik, zie geen nerf naar 1 voor purples) blue materials. 60 maakt 4 High end materials. Je moet dus 2,5 keer je hele stash deconstructen om een item te craften, wat dan weer crap is.
Gejat van reddit, maar 100% waar.
Eind van de maand nieuwe Witcher DLC en begin mei nieuwe Uncharted.The Division is like saving up all your life, to buy a lotto ticket for a chance to win a sealed bag with a question mark on it, which has a chance to have the keys to a car which has the chance to be the keys to a new car, which has the chance to be a Lamborghini, which might be the right color and and model. Then you might actually get one if you are the lucky 1%, but then it's missing the engine, tires, and interior, and you can only re-calibrate one of the missing things so it's effectively a loss.
One of those things fails and you're back to saving for the rest of your life again for your next chance to fail.
Ik ben redelijk 'nieuw' in The Division en ben nu lvl 10.
Heb geen missions meer (Ja een lvl 27 mission, misschien iets te hoog gegrepen) maar kan nu wel de DZ in.
Heb ik ook ff uurtje gedaan, kwam al redelijk snel bij de Extraction Zone en de timer ging naar 0. Alleen de loot kreeg ik niet, moet je dan nog wat extra doen? (Was 1 setje pants niet zo bijzonder).
2e x; had ik 2 leuke wapens gevonden, weer EZ in, timer op 0, niets. Wel een teammaat die al m'n loot stal.. Snap niet zo goed hoe, maar dat was wel raar.
Misschien heeft iemand zin die het allemaal wat beter snapt om teamen in DZ01 en misschien dmv voice iets beter wegwijs maken
Heb geen missions meer (Ja een lvl 27 mission, misschien iets te hoog gegrepen) maar kan nu wel de DZ in.
Heb ik ook ff uurtje gedaan, kwam al redelijk snel bij de Extraction Zone en de timer ging naar 0. Alleen de loot kreeg ik niet, moet je dan nog wat extra doen? (Was 1 setje pants niet zo bijzonder).
2e x; had ik 2 leuke wapens gevonden, weer EZ in, timer op 0, niets. Wel een teammaat die al m'n loot stal.. Snap niet zo goed hoe, maar dat was wel raar.
Misschien heeft iemand zin die het allemaal wat beter snapt om teamen in DZ01 en misschien dmv voice iets beter wegwijs maken
Als ik het hier zo een beetje lees gaat het plezier steeds meer achteruit door de komende patches.
Ben zelf level 30 en dz12. Maar in mn eentje geen beginnen aan...
Had een aardig zakje vol echter niet gelukt om te extracten. Iedere keer spawnde er een enemy of 6 die me net voor ik kon extracten, afslachtten. 6 keer geprobeerd, toen helemaal geïrriteerd ps4 uitgezet. Hopelijk vanavond met een groepje proberen.
Ben zelf level 30 en dz12. Maar in mn eentje geen beginnen aan...
Had een aardig zakje vol echter niet gelukt om te extracten. Iedere keer spawnde er een enemy of 6 die me net voor ik kon extracten, afslachtten. 6 keer geprobeerd, toen helemaal geïrriteerd ps4 uitgezet. Hopelijk vanavond met een groepje proberen.
PSN: Mondaatje
Ik was eigenlijk aan het twijfelen om mijn muzzle break te upgraden naar de HE versie.. Maar al dit lezende ga ik zowel mijn Phoenix credits en mats maar eens opsparen.. en elke avond zo veel mogelijk HE mats constructen..Angeloonie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:01:
Kom, laten we de grind nog erger maken! Ipv 50 blues nu 150 blues voor 1 HE item en dan ook nog eens deconstruct verlagen.. Lekker bezig
Overigens vind ik deze wel weer lekker : "Recalibrating High-End items will now cost normal Credits instead of Phoenix Credits"
Heb een paar dingen die ik wilde aanpassen maar dood zonde van mijn Phoenix creds vond.. Then again, met die change dat bosses meer phoenix gaan droppen fixed dat zichzelf ook wel weer.. Volgens mij gaat het alleen makkelijker worden om blueprints te kopen zo, maar lastiger om ze daadwerkelijk te maken.. (the grind for mats is real..) Ik ga t wel zien.. tot en met komend weekend maar even phoenix en mats stockpilen en dan gaan we het komende week meemaken
[ Voor 33% gewijzigd door TgR_KILLER op 05-04-2016 21:43 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
En ik zat al te klagen hoe belachelijk veel crafting materials je nodig had vanwege het random x random x random crafting systeem ....Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:
10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material
15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item
Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:
Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2
Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2

Wat een stel leeghoofden zijn de mensen bij Massive zeg ... Denken ze aan dat het spel leegloopt omdat men mogelijk te snel gear krijgen ofzo?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
In je "stash" in je Base of Operations (of elke safe house buiten de DZ) heeft een tab genaamd "Extractions" daar moet je je item eerst uithalen.RedHat schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:25:
[...]
[...]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Sowieso je loot wel aan het kabeltje hangen om te extractendusty schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:02:
[...]
In je "stash" in je Base of Operations (of elke safe house buiten de DZ) heeft een tab genaamd "Extractions" daar moet je je item eerst uithalen.
Zo dat was weer rondje DZ op de PS4. Vermaak me er nog prima mee maar heb wel gevoel dat er mensen gewoon cheaten op de PS4, je heb er rogues tussen zitten die gewoon niet dood te krijgen zijn. Geen idee hoe ze het doen maar mijn wapens doen bijna geen damage op ze.
En wat betreft die crafting mats dat veranderen ze uit eindelijk wel weer, het is gewoon dingen proberen tot ze een juiste balans gevonden hebben zo werkt het bij veel mmo's eigenlijk wel.
En wat betreft die crafting mats dat veranderen ze uit eindelijk wel weer, het is gewoon dingen proberen tot ze een juiste balans gevonden hebben zo werkt het bij veel mmo's eigenlijk wel.
Dat is het dusTgR_KILLER schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:05:
[...]
Sowieso je loot wel aan het kabeltje hangen om te extracten.. staat niet dat hij dat wel heeft gedaan haha..
Vandaag een drop van een HE Midas, komt er even later een lvl 92 rogue voorbij die in 10 tellen ons hele lvl31-34 team omlegt. Ik snap niet helemaal wat de humor is spelers om te leggen die zoveel slechtere gear hebben. Iets van pick on someone your own size enzo...
[ Voor 86% gewijzigd door Jirnsum op 05-04-2016 22:17 ]
Steam profiel UPlay JirnsumNL
ik zit nu al een poosje met een groepje in de Darkzone, veelal pakken wij division tech kistjes, en killen wij bosses. nu merk ik dat ik er helemaal geen Gouden division tech bij krijg. Hij bleef eerst steken op 7 gouden tech, ik vond dit al vreemd en heb toen wat gecraft. en nu blijft hij steken op 4. terwijl ik wel zie dat ik zo nu en dan een gouden tech op pak.
Iemand anders dit probleem? of een oplossing?
Niet om het een of ander maar in deze game kan je niet echt zien wel goede gear heeft en we starter gear heeft ... !Jirnsum schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:16:
Vandaag een drop van een HE Midas, komt er even later een lvl 92 rogue voorbij die in 10 tellen ons hele lvl31-34 team omlegt. Ik snap niet helemaal wat de humor is spelers om te leggen die zoveel slechtere gear hebben. Iets van pick on someone your own size enzo...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Punt, maar in het onderste deel van de DZ is het een aardige gok uit te gaan van low levelDreanor schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:28:
[...]
Niet om het een of ander maar in deze game kan je niet echt zien wel goede gear heeft en we starter gear heeft ... !
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Het wordt dus nog mega veel mats gaan farmen voordat de nieuwe patch komt. Omg

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
*Zucht*... vanavond mijn tweede HE wapen in de DZ zien droppen.... om hem WEDEROM door een rogue afgepakt te zien worden. Dan kruipt het bloed waar het niet gaan kan hoor... als ik dodelijk saai loop te farmen dropt er geen HE shit, maar wel toevallig als ik een boss mede kill en omstaande agents direct rogue gaan.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Laat de drop volgende x liggen en kom na 10 minuten terug als iedereen weg is.Jeroenimoes schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:18:
*Zucht*... vanavond mijn tweede HE wapen in de DZ zien droppen.... om hem WEDEROM door een rogue afgepakt te zien worden. Dan kruipt het bloed waar het niet gaan kan hoor... als ik dodelijk saai loop te farmen dropt er geen HE shit, maar wel toevallig als ik een boss mede kill en omstaande agents direct rogue gaan.
PSN: Kidjuh
Zijn het niet gewoon de groene die je oppakt?benjamin19 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:23:
ik zit nu al een poosje met een groepje in de Darkzone, veelal pakken wij division tech kistjes, en killen wij bosses. nu merk ik dat ik er helemaal geen Gouden division tech bij krijg. Hij bleef eerst steken op 7 gouden tech, ik vond dit al vreemd en heb toen wat gecraft. en nu blijft hij steken op 4. terwijl ik wel zie dat ik zo nu en dan een gouden tech op pak.
EDIT:
Wat is de beste Assault Rifle op dit moment? Heb zelf de Black Market AK-74, maar vind dat die nogal wat recoil heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door Lizardz op 06-04-2016 00:41 ]
Verwijderd
Zoek nog steeds friends om darkzone rank mee te farmen / challenge modes mee te spammen.
PSN : Zer0K3wL1337
PSN : Zer0K3wL1337
Ja en dan in een servermigratie komen...Kidjuh schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:27:
[...]
Laat de drop volgende x liggen en kom na 10 minuten terug als iedereen weg is.

AK is prima (probeer bursts), maar ik vind mijn Caduceus wel erg lekker. Dat is helaas wel een drop...Lizardz schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:40:
[...]
Wat is de beste Assault Rifle op dit moment? Heb zelf de Black Market AK-74, maar vind dat die nogal wat recoil heeft.
[ Voor 41% gewijzigd door Geronimous op 06-04-2016 01:16 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
En intussen weer meer smart cover / mobile cover exploiters in darkzone, pasive dmg reductie en dmg boost 24/7 zonder ook maar ooit cover te gebruiken, ja echt lame wordt moe van deze exploits.......
En wat doet Ubisoft laatste 2 weken durfen ze niks meer te hotfixen, maar ho maar wel even phoenix credits in de grond nerfen.
edit: life regen glitch kun je 4x stacken........ voor 8% health per seconde
trained hadden ze disabled via hotfix maar rehabilitated niet.
En wat doet Ubisoft laatste 2 weken durfen ze niks meer te hotfixen, maar ho maar wel even phoenix credits in de grond nerfen.
edit: life regen glitch kun je 4x stacken........ voor 8% health per seconde

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2016 06:02 ]
Eens, maar voorlopig wordt de gap tussen mensen die snel hebben kunnen farmen/RNGen en nieuwe mensen alleen maar groter. Gaat de DZ straks ook op gear level ipv player level trouwens? Dat zou een hoop schelen.WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:05:
Voor de volledigheid, zie hier de complete patch notes lijst.
Afgezien van nieuwe content is onder andere het volgende aangepast:
(daarbij heb ik aangegeven wat ik ervan vind: positief - neutraal - negatief).
Afgezien van nieuwe content is onder andere het volgende aangepast:
(daarbij heb ik aangegeven wat ik ervan vind: positief - neutraal - negatief).
Gameplay
- Turret skill can no longer suppress enemy NPCs, as this allowed named NPCs to be defeated too easily
- Recalibrating High-End items will now cost normal Credits instead of Phoenix Credits
- Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 named enemies:
- [list]
- Level 30: 1-3 Phoenix Credits
- Level 31: 2-4 Phoenix Credits
- Level 32: 3-5 Phoenix Credits
- [/list]
Dark Zone
- The vendor in the Church Safe House will now sell items in Dark Zone Funds instead of Phoenix Credits
- Ranks requirements for Superior and High-End quality items at the Dark Zone Vendors have been adjusted:
- [list]
- Superior (Purple) items: Rank 15 instead of 30
- High-End (Gold) level 30 (Gear Score 163): Rank 25 instead of 50
- High-End (Gold) level 31 (Gear Score 182): Rank 40 instead of 50
- [/list]
- Added a new Dark Zone bracket for characters with Gear Score 160+
Crafting
- Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:
- [list]
- 10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material
- 15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
- 10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item
- [/list]
- Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:
- [list]
- Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2
- Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2
- [/list]
- Added new level 31 and 32 High-End items Blueprints to Vendors
- Removed Division Tech requirements from some level 31 High-End Blueprints
- Fixed a bug where sometimes the weapon talents would not activate if the player has the exact stat requirements
- Fixed an exploit where players could shoot through corners of covers
- Fixed an exploit where players could ignore the fire rate of certain weapons
- Fixed various prop collisions so that players no longer become stuck
- The buff from Smart Cover no longer stacks if multiple teammates are using it on the same piece of cover
- Fixed a bug where NPC’s would sometimes not respawn at one of the landmarks in the Dark Zone
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Eigenlijk vind ik alle veranderingen goed, behalve dat je meer crafting items nodig hebt en deconstructen minder oplevert.
Ik had hier eerst geen zin in maar misschien ga ik toch nog even de truc gebruiken om veel level 30 guns te vinden, deze in je stash plaatsen. En deze met een laag level character te verkopen om vervolgens heel goedkoop veel low level Guns te kopen. Deze hierna weer met je hogere character deconstructen.
Of werkt deze niet meer...
Ik had hier eerst geen zin in maar misschien ga ik toch nog even de truc gebruiken om veel level 30 guns te vinden, deze in je stash plaatsen. En deze met een laag level character te verkopen om vervolgens heel goedkoop veel low level Guns te kopen. Deze hierna weer met je hogere character deconstructen.
Of werkt deze niet meer...
Gisteren voor de eerste maal The Dark Zone ingeweest...Volgens mij klopte er toen iets niet aangezien ik werkelijk geen enkele vijand tegenkwam. Op een bepaald moment kreeg ik een foutmelding op PS4 en keerde ik terug naar het homescreen. Vervolgens opnieuw de game opgestart en opnieuw The Dark Zone in gegaan. Nu wel veel vijanden en na kwartiertje spelen al 2 blauwe items kunnen looten. Vervolgens een team gejoined en mijn 2 items kunnen extracten.
Ik heb wel een vraagje...ik ben zelf lvl 14 en speel dus nog in de lage dark zones maar horen daar geen bosses te zijn ? Ik dacht dat deze met een bepaald icoontje op de map aangeduid werden maar ik heb in totaal toch wel een half uur gespeeld in deze dark zone en nooit een boss zien staan op de map...
Ik heb wel een vraagje...ik ben zelf lvl 14 en speel dus nog in de lage dark zones maar horen daar geen bosses te zijn ? Ik dacht dat deze met een bepaald icoontje op de map aangeduid werden maar ik heb in totaal toch wel een half uur gespeeld in deze dark zone en nooit een boss zien staan op de map...
Verwijderd
Als ik me niet vergis worden bosses in de DZ niet op de map getoond. Ik vond de DZ in het begin (ben nu nog niet lang bezig hoor) ook vrij leeg, maar probeer veel gebouwen en subways in te lopen en echt hoekjes op de zoeken. Je zult ze niet veel op straat vinden.Rebbelx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:35:
Gisteren voor de eerste maal The Dark Zone ingeweest...Volgens mij klopte er toen iets niet aangezien ik werkelijk geen enkele vijand tegenkwam. Op een bepaald moment kreeg ik een foutmelding op PS4 en keerde ik terug naar het homescreen. Vervolgens opnieuw de game opgestart en opnieuw The Dark Zone in gegaan. Nu wel veel vijanden en na kwartiertje spelen al 2 blauwe items kunnen looten. Vervolgens een team gejoined en mijn 2 items kunnen extracten.
Off-topic: Gisteren mijn eeste challenging Daily gedaan
deel die ervaring niet; bosses zitten altijd op vaste plekken, je hebt zeker sinds laatste update nodige roamers en encounters afwijkend van de standaard locaties.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:38:
[...]
Als ik me niet vergis worden bosses in de DZ niet op de map getoond. Ik vond de DZ in het begin (ben nu nog niet lang bezig hoor) ook vrij leeg, maar probeer veel gebouwen en subways in te lopen en echt hoekjes op de zoeken. Je zult ze niet veel op straat vinden.
je loopt naar ruimte/gebouw/subway waar normaliter een boss zit; gooit pulse tegenaan, en klaar. geen boss? op naar volgende locatie.
Maar hoe weet je of je te maken hebt met een boss en wanneer met een non-boss ?himlims_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:45:
[...]
deel die ervaring niet; bosses zitten altijd op vaste plekken, je hebt zeker sinds laatste update nodige roamers en encounters afwijkend van de standaard locaties.
je loopt naar ruimte/gebouw/subway waar normaliter een boss zit; gooit pulse tegenaan, en klaar. geen boss? op naar volgende locatie.
Hebben ze het discord channel geblokkeerd op mijn stage locatie verdomme
Dan gaan me maar productief zijn tot 17:00 weer vandaag
de rest van de mobs niet
Dan gaan me maar productief zijn tot 17:00 weer vandaag

Voor iedereen die nog niet aangesloten is bij onze discord groep en deze game in groepen wil spelen en alle info vers van de pers binnen wil krijgen:
MELD JE HIER AAN!
MELD JE HIER AAN!
Boss heeft een naamRebbelx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:51:
[...]
Maar hoe weet je of je te maken hebt met een boss en wanneer met een non-boss ?
[ Voor 75% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 08:55 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Als ze een naam hebben en een fel geel balkje dan is het een boss. Paarse balkjes normale enemies, dat dof gele zijn elites.Rebbelx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:51:
[...]
Nu bijna lvl 29, en gisteren nog wat mooie gear uit de DZ weten te halen. Echter ging er meerdere keren iemand Rogue, maar die nam vervolgens niet de gear mee? Whyyy?
PSN: Bellerophon-
Kan begrijpen dat het zeer frustrerend is ja..Jeroenimoes schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:18:
Gister bij een extractie een team van 3 gekilled (wij waren met 2) en 1 speler dropte een HE Midas (die ik nog niet had). Manman wat een heerlijk gevoel is dat, die andere gast werd waarschijnlijk gek.
Kon de Midas mooi extracten via hun chopper
psn: HertogJack
Hoop mensen loten die paarse rommel al nieteens meerBellerophon schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:56:
Nu bijna lvl 29, en gisteren nog wat mooie gear uit de DZ weten te halen. Echter ging er meerdere keren iemand Rogue, maar die nam vervolgens niet de gear mee? Whyyy?
psn: HertogJack
Verwijderd
Omdat velen de gear helemaal niet interessant vinden (waaronder ik). Rogue gaan doe je eerder voor het levelen en de DZ keys als mensen die droppen.Bellerophon schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:56:
bosses hebben een naam; zijn van kleur 'hard geel'Rebbelx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:51:
[...]
elite enemies hebben geen naam, en zijn 'zacht geel'
Easy lvl dan... een DZ Lvl van 50 die rondjes aan het rennen is in DZ02Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:58:
[...]
Omdat velen de gear helemaal niet interessant vinden (waaronder ik). Rogue gaan doe je eerder voor het levelen en de DZ keys als mensen die droppen.
Verwijderd
Je DZ level zegt niks over skill of wat dan ook he.Bellerophon schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:00:
[...]
Easy lvl dan... een DZ Lvl van 50 die rondjes aan het rennen is in DZ02
Ik ben level 53 in DZ, en elke speler kan mij zo neer knallen als ik even niet op let. Ik heb het gros te danken aan solo farming runs in DZ01 t/m DZ04. Gewoon in je eentje de bos-spawns af lopen, ook de level 31's kan je makkelijk solo doen.
Heb ook een 2de character gemaakt waarbij ik niet hoef te letten op DZ level, heb mijn eerste op 51-52 zitten welke genoeg was (destijds). De nieuwe stap ik solo DZ in en pik ik met me sniper steeds groepen van 1-3 mobs af en ga dan weer paar stappen verder naar voren om de volgende paar te triggeren. Je moet alleen opletten voor patrouilles in de rug.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Nee eens, maar zijn gear was zonder meer beter dan mijn gear. Zeg maar als een warm mes door zachte boterVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:07:
[...]
Je DZ level zegt niks over skill of wat dan ook he.
Ik ben level 53 in DZ, en elke speler kan mij zo neer knallen als ik even niet op let. Ik heb het gros te danken aan solo farming runs in DZ01 t/m DZ04. Gewoon in je eentje de bos-spawns af lopen, ook de level 31's kan je makkelijk solo doen.
Gisteren een lvl10 M1A gemaakt, maar die lijkt een beetje buggy te zijn.
Als ik er een scope op zet, dan kan ik deze gebruiken totdat ik van wapen wissel, wissel ik weer terug dan werkt de scope niet meer. Ondanks dat ik hem wel op het wapen zie zitten.
Kijk ik dan in de inventory, dan zit er geen scope meer op de M1A, totdat ik hem weer plaats en het verhaal zich weer herhaald.
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Als ik er een scope op zet, dan kan ik deze gebruiken totdat ik van wapen wissel, wissel ik weer terug dan werkt de scope niet meer. Ondanks dat ik hem wel op het wapen zie zitten.
Kijk ik dan in de inventory, dan zit er geen scope meer op de M1A, totdat ik hem weer plaats en het verhaal zich weer herhaald.
heb ik ook.. bug met snipers in het algemeen lijkt het te zijn.. andere long range scope kopen en die erop gezet lijkt het probleem op te lossen. denk dat deze bug alleen met de standaard scope voorkomtwicked1980 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:18:
Gisteren een lvl10 M1A gemaakt, maar die lijkt een beetje buggy te zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 09:31 ]
Dat wilde ik eigenlijk ook testen, maar kon zo snel geen vendor vinden met een fatsoenlijk inzoomende scopespartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:23:
[...]
heb ik ook.. bug met snipers in het algemeen lijkt het te zijn.. andere long range scope kopen en die erop gezet lijkt het probleem op te lossen. denk dat deze bug alleen met de standaard scope voorkomt

[edit]
Inderdaad veel voorkomende bug dus: http://forums.ubi.com/sho...e-Mods-dont-stay-equipped
[ Voor 13% gewijzigd door wicked1980 op 06-04-2016 09:41 ]
Dat was het dan weer met the division voorlopig. Ben een weekje level 30, nu ook dz lvl 32. Paar gouden gear stukjes, paar nog paars. Maar ik heb het gehad, ik weiger om eindeloos te farmen in de hoop op die minieme kans op betere gear. En hoewel ik me in de dz best vermaak is daar rondrennen ook geen doel op zich. Jammer, vond het echt een fantastisch spel lvl 1 tot 30. Maar aan de andere kant wel 100 uur top vermaak voor 60€, toch niet slecht. En wie weet wordt het in de toekomst nog wat.
Op naar mad max!
Op naar mad max!
tip van de dag, gevonden op reddit:
The mods vendor at the BoO is selling a green small laser pointer, the only thing that fits in a pistol under barrel slot. It's just hip fire accuracy, but they're really rare. They have not been sold to my knowledge, and only a lvl15 can be crafted. So buy one, better than nothing.
alleen vandaag te koop dus snel halen
De DZ06 vendor heeft een blueprint voor een HE PEC Orange laser sight
The mods vendor at the BoO is selling a green small laser pointer, the only thing that fits in a pistol under barrel slot. It's just hip fire accuracy, but they're really rare. They have not been sold to my knowledge, and only a lvl15 can be crafted. So buy one, better than nothing.
De DZ06 vendor heeft een blueprint voor een HE PEC Orange laser sight
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 10:35 ]
Mad Max = Koude kermisNorthside schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:48:
Dat was het dan weer met the division voorlopig. Ben een weekje level 30, nu ook dz lvl 32. Paar gouden gear stukjes, paar nog paars. Maar ik heb het gehad, ik weiger om eindeloos te farmen in de hoop op die minieme kans op betere gear. En hoewel ik me in de dz best vermaak is daar rondrennen ook geen doel op zich. Jammer, vond het echt een fantastisch spel lvl 1 tot 30. Maar aan de andere kant wel 100 uur top vermaak voor 60€, toch niet slecht. En wie weet wordt het in de toekomst nog wat.
Op naar mad max!
Op reddit is er een goede post over de patch notes:
https://www.reddit.com/r/...oot_view_from_the_devils/
Gaat meer over dat we nog niet weten wat voor effect craftnerf gaat hebben, totdat we het zelf ervaren. Misschien zijn er andere manieren om betere gear te krijgen, of craft materials te krijgen..
Gaat meer over dat we nog niet weten wat voor effect craftnerf gaat hebben, totdat we het zelf ervaren. Misschien zijn er andere manieren om betere gear te krijgen, of craft materials te krijgen..
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Mad Max was anders een behoorlijk vermakelijke game. Voor een prikkie gekocht en was echt iedere € waard. Enorm veel lol gehad en grafisch flink in orde.
Ja wel wat repetitief maar dat is in alle games tegenwoordig zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 06-04-2016 10:10 ]
Begrijp me niet verkeerd, die mening deel ik met je. Maar de herhaling slaat wel ontzettend toe. Er had naar mijn gevoel gewoon meer in gezetenAngeloonie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:09:
[...]
Mad Max was anders een behoorlijk vermakelijke game. Voor een prikkie gekocht en was echt iedere € waard. Enorm veel lol gehad en grafisch flink in orde.
Ja wel wat repetitief maar dat is in alle games tegenwoordig zo.
Verwijderd
De DZ06 vendor heeft een blueprint voor een HE PEC Orange laser sightspartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:55:
tip van de dag, gevonden op reddit:
Ktenolix schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:56:
Op reddit is er een goede post over de patch notes:

div tech voor nodig zeker?Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:21:
[...]
De DZ06 vendor heeft een blueprint voor een HE PEC Orange laser sightHeb die al op zowel mijn pistol als mijn AUG.
Na de patch waarschijnlijk geen div tech meer voor nodigspartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:35:
[...]
div tech voor nodig zeker?deze zal wel naar de BoO komen bij de 1.1 update.. ff kijken wat de stats erop zijn! ben al tijden op zoek naar een goede HE underbarrel attachement.. bij DZ06 (blijkbaar) steeds overheen gekeken
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ja vandaar dat ik wacht met craften tot dinsdag4th schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:35:
[...]
Na de patch waarschijnlijk geen div tech meer voor nodig
[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 10:37 ]
Heb de plans gister ook gehaald om precies dezelfde reden. PC krijg je redelijk snel weer bij met daily x2 charactersspartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:36:
[...]
Ja vandaar dat ik wacht met craften tot dinsdagga de blueprint wel halen.. je weet nooit of die verdwijnt.. Phoenix credits zat
(660 op dit moment)
Stash en Phoenix credits, rest nietNivali schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:39:
Wat share je eigenlijk tussen characters? Alleen je stash, of ook phoenix, craftings mats enz. ?
Lol, 4x stacken door 4x. CC granaat op jezelf te gooien, really? Of werkt het weer anders? Sowieso bullshit.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 03:30:
En intussen weer meer smart cover / mobile cover exploiters in darkzone, pasive dmg reductie en dmg boost 24/7 zonder ook maar ooit cover te gebruiken, ja echt lame wordt moe van deze exploits.......
edit: life regen glitch kun je 4x stacken........ voor 8% health per secondetrained hadden ze disabled via hotfix maar rehabilitated niet.
Die andere is dat damage boost when low health die niet weg gaat? Ook zo'n bug....
Alleen die mobile cover en passive armor ken ik niet? Wel smart cover buff, maar daarvoor moet je 1 keer per X sec in cover gaan.
Ik zie overigens nog steeds Builds die bijna 100 % uptime hebben van signature skill. Dat is het meest game breaking.
Verwijderd
Holy shitznizzle, ik wist niet dat je PC ook share.... /me gaat even snel inloggen vanaf werk
Is er al iets bekend over de eerste (uitbreidings)update(s)? De eerste kwam toch ook ergens in april?
Steam ID = Ackerfiets
12 april, pagina terug stonden de (voorlopige) patch notesFamily Guy schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:43:
Is er al iets bekend over de eerste (uitbreidings)update(s)? De eerste kwam toch ook ergens in april?
wat ik met de meeste groepen van discord altijd doe is challange missies speedrunnen.. gisteren deden we lexington event center in max 10 min per stuk.. gaat een stuk sneller dan steeds switchen tussen chars..Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:43:
[...]
Holy shitznizzle, ik wist niet dat je PC ook share.... /me gaat even snel inloggen vanaf werk
Had 9 minuten kunnen zijn als ik niet constant YOLO ging en gerevived moest wordenspartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:48:
[...]
wat ik met de meeste groepen van discord altijd doe is challange missies speedrunnen.. gisteren deden we lexington event center in max 10 min per stuk.. gaat een stuk sneller dan steeds switchen tussen chars..
Verwijderd
Ahum.... YOLO does not apply to this game....Angeloonie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:50:
[...]
Had 9 minuten kunnen zijn als ik niet constant YOLO ging en gerevived moest worden
Nou 4 man met full HE gear kan je lexington event center & lincon tunnel redelijk YOLO doen hoorVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:51:
[...]
Ahum.... YOLO does not apply to this game....
Op sommige stukken is het tactisch beter om bijvoorbeeld 1 mob te laten leven of langer te laten leven zodat we een betere positie kunnen innemen voor de volgende wave.. soms ging alles zo snel dood dat we dat dus niet goed konden doen.. we moesten dus gewoon oppassen dat niet alles te snel neer ging
[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 10:54 ]
Idd, het is puur gemakzucht waardoor ik vaak dood ga. In het begin toen Challenging nog echt lastig was deed ik voorzichtig, nu doe ik vaak niet eens de moeite meer om permanent in cover te zitten met smart cover etc. En dan lig je dus af en toe even doodspartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:53:
[...]
Nou 4 man met full HE gear kan je lexington event center & lincon tunnel redelijk YOLO doen hoor
Op sommige stukken is het tactisch beter om bijvoorbeeld 1 mob te laten leven of langer te laten leven zodat we een betere positie kunnen innemen voor de volgende wave.. soms ging alles zo snel dood dat we dat dus niet goed konden doen.. we moesten dus gewoon oppassen dat niet alles te snel neer ging

Speel te vaak de Hard missies op YOLO.. Daar hoef je dus echt geen seconde cover te zoeken en ik merk dat ik dat in Challenging nog te vaak doe
Verwijderd
Ik bedoel meer dat reviven/respawnen in de game zit..... dus het is meer YOLAMTAYRspartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:53:
[...]
Nou 4 man met full HE gear kan je lexington event center & lincon tunnel redelijk YOLO doen hoor
TILVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:56:
[...]
Ik bedoel meer dat reviven/respawnen in de game zit..... dus het is meer YOLAMTAYR
Misschien, heb het in een steam sale gekocht dus zal het sowieso spelen. Hoe lang, dat weet ik niet. Vind het jammer van the division, had daar liever nog 100 uur in gemaakt (zoals de eerste 100 uur dan). Misschien in de toekomst nog, als ze de single player story mode niet helemaal uit het oog gaan verliezen...Bellerophon schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:56:
Mad Max = Koude kermis
Mad Max was bij mij goed voor 45 uurNorthside schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:07:
[...]
Misschien, heb het in een steam sale gekocht dus zal het sowieso spelen. Hoe lang, dat weet ik niet. Vind het jammer van the division, had daar liever nog 100 uur in gemaakt (zoals de eerste 100 uur dan). Misschien in de toekomst nog, als ze de single player story mode niet helemaal uit het oog gaan verliezen...
Leuk een nieuw gebeid,
Ik ben level 26, alle hoofdmissies uitgespeeld, moet nog level 30 worden.
Darkzone sla ik bewust over, al mijn vrienden zijn al terug naar Destiny.
Ik zelf deze week ook eigenlijk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Grappig hoe mensen een groot deel van het spel overslaan en vervolgens het spel kort vinden.
Het spel begint pas eigenlijk op lvl 30.. de meeste content moet nog toevoegd worden.. en de dz is een mega onderdeel van de gamplay tot nu toe.. dus je mist super veel van de gameMars18 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:20:
Leuk een nieuw gebeid,
inderdaad.. vreemdVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:25:
Grappig hoe mensen een groot deel van het spel overslaan en vervolgens het spel kort vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 11:38 ]
Ik snap het ergens wel. Het was dodelijk saai om van level 28 naar 30 te gaan en om de BoO volledig vrij te spelen met alleen maar side missions en encounters toen ik alle hoofdmissies al had gedaan. Het is dat vuileharrie me met wat anderen ff snel met een speedrun naar 30 had getrokken anders had ik het waarschijnlijk ook gewoon opgegeven.
PSN: Kjujay
Speel dan gewoon nietMars18 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:20:
Leuk een nieuw gebeid,

DZ is juist 10x meer fun dan de gewone missies met "zoek dit, activeer dit, clear dit en dat en wacht op JTF"
Of dat mensen de game gaan vergelijken met bijvoorbeeld WoW.. Snap ik ook niet.
Een peer vergelijk je toch ook niet met een appel? Of met een banaan?
Ik bedoel: Het zijn compleet andere games! Dat valt niet te vergelijken!
Heb je het spel gekocht, en het bevalt je wel: Heb je geen pech! Geniet er van!
Heb je het spel gekocht, en het bevalt je niet: helaas heb je dan pech. Niks meer aan te doen. Learn to live with it. Move on with your life. Even slikken en weer doorgaan.
Had je eerst reviews moeten lezen, even een maandje moeten wachten. Eens zien wat eruit komt.
Als de DZ je niet bevalt: de opzet was al reeds enige periode bekend. Ja mensen killen je, en snitchen wat stuff na een boss-kill, vlak na ze je groepje verlaten.
Een peer vergelijk je toch ook niet met een appel? Of met een banaan?
Heb je het spel gekocht, en het bevalt je wel: Heb je geen pech! Geniet er van!
Heb je het spel gekocht, en het bevalt je niet: helaas heb je dan pech. Niks meer aan te doen. Learn to live with it. Move on with your life. Even slikken en weer doorgaan.
Had je eerst reviews moeten lezen, even een maandje moeten wachten. Eens zien wat eruit komt.
Als de DZ je niet bevalt: de opzet was al reeds enige periode bekend. Ja mensen killen je, en snitchen wat stuff na een boss-kill, vlak na ze je groepje verlaten.

[ Voor 2% gewijzigd door Macchill op 06-04-2016 11:47 . Reden: Even wat grammaticaal gewauwel opgelost.. ]
inderdaad.. het enige wat overeenkomt is dat het een MMO is.. daar houd het dan ook bij op.. vergelijken met destiny kan dan weer welMacchill schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:42:
Of dat mensen de game gaan vergelijken met bijvoorbeeld WoW.. Snap ik ook niet.
Een peer vergelijk je toch ook niet mer een appel? Of met een banaan?
''mensen nitchen je stuff'' hoe en wat? loot die dropt is persoonlijk en blijft een hele tijd liggen.. alleen loot die dropt van jezelf nadat je dood bent gegaan kan opgepakt worden door andere mensen en is daarna ook weg.. als groepsgenoten dit bij je doen speel je toch echt met de verkeerde mensen hoorMacchill schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:42:
Als de DZ je niet bevalt: de opzet was al reeds enige periode bekend. Ja mensen snitchen je stuff snel na een boss, vlak na ze je groepje verlaten.
[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 11:47 ]
Ik neem aan dat je mijn punt begrijpt?spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:45:
[...]
''mensen nitchen je stuff'' hoe en wat? loot die dropt is persoonlijk en blijft een hele tijd liggen.. alleen loot die dropt van jezelf nadat je dood bent gegaan kan opgepakt worden door andere mensen en is daarna ook weg.. als groepsgenoten dit bij je doen speel je toch echt met de verkeerde mensen hoor
jah oke
maar ik snap je punt!
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2016 11:50 ]
Klopt, maar ik heb de technische vergelijkingen van hoe het craften van wapens in WoW en Division al voorbij zien komen.spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:50:
[...]
jah okemaar dat ligt meer aan hou mensen zijn in een MMO dan aan de game toch? kan massive dan ook niks aan veranderen. de meeste mensen veranderen in assholes als ze anoniem zijn in een online omgeving zonder verdere consequenties.
maar ik snap je punt!
Ik bedoel: ik heb nog geen goudstukken gezien in Division, of 'Blackrock Ore'... Het is een ander spel, setup, idee, enz..
Wat ik ook bedoel is: mensen hadden al kunnen weten dat het deels een SP game werd, en deels een MP. Als MP je niet bevalt, koop de game dan niet.
Je vraagt toch ook niet aan je vriendin of je vreemd mag gaan met haar veel leukere zus?
Mooie spreuk: 'Als het antwoord je niet bevalt, moet je de vraag niet stellen'
Dat moet je dus ook niet vragen maar doen.Macchill schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:56:
[...]
Wat ik ook bedoel is: mensen hadden al kunnen weten dat het deels een SP game werd, en deels een MP. Als MP je niet bevalt, koop de game dan niet.
Je vraagt toch ook niet aan je vriendin of je vreemd mag gaan met haar veel leukere zus?
Mooie spreuk: 'Als het antwoord je niet bevalt, moet je de vraag niet stellen'
Wat een slechte vergelijking

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Voor mij was het spel toch echt over op level 30. Gear farmen is (en was) voor mij niet het spel. New york redden en je basis uitbouwen wel.spartacusNLD schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:38:
Het spel begint pas eigenlijk op lvl 30..
Verder ook niet erg, heb mn lol gehad, maar er had meer ingezeten. Misschien komt dat in de toekomst nog, als de dollar flu overslaat naar een nieuw gebied ofzo.
Ricloo86 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:01:
[...]
Dat moet je dus ook niet vragen maar doen.
Wat een slechte vergelijking
Ik wacht nog op een reactie van mensen met een zogenaamde 'open relatie'..
Maar ik weet niet of ik dan bij Tweakers die doelgroep tegen ga komen...

dan had je dit spel niet moeten kopen.. gear farmen is waar het allemaal om gaat in deze (en dit soort) games.Northside schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:01:
[...]
Voor mij was het spel toch echt over op level 30. Gear farmen is (en was) voor mij niet het spel. New york redden en je basis uitbouwen wel.
Verder ook niet erg, heb mn lol gehad, maar er had meer ingezeten. Misschien komt dat in de toekomst nog, als de dollar flu overslaat naar een nieuw gebied ofzo.
Wat ik wel weet is dat de laatste 3 betaalde updates veel aan de single player gaan toevoegen. Vooral de laatste uitbreiding (pas in december) gaat interessant voor je zijn. Hier moet je namelijk je basis verdedigen en uitbreiden met verdedigingen enzovoort..
Ik heb mij nooit echt bezig gehouden met Trophies.
Maar wil ze van the Division even allemaal halen, is ook redelijk eenvoudig imo.
Maar als je platina hebt gehaald en er komen uitbreidingen, komen er ook nieuwe trophies? of is dit enkel bij de uitgave van het spel een vast aantal?
Maar wil ze van the Division even allemaal halen, is ook redelijk eenvoudig imo.
Maar als je platina hebt gehaald en er komen uitbreidingen, komen er ook nieuwe trophies? of is dit enkel bij de uitgave van het spel een vast aantal?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Bij voorbeeld een rocket league werden er ook nieuwe trophies aan toegevoegd.Ricloo86 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:10:
Ik heb mij nooit echt bezig gehouden met Trophies.
ou zomaar kunnen
Burp
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst