Ik ben het met je eens. We hebben meerdere manieren nodig om division tech te vinden, of een andersoortige material waar je mee kan craften. Ook zou ik me voor kunnen stellen dat ze ook ervoor gekozen zouden kunnen hebben dat je HE weapons uit elkaar haalt, en die deconstructen in HE division tech bijvoorbeeld. Vaak krijg je namelijk HE die je niet nodig hebt, en dan krijg je er een paar HE crafting materials voor die ik ook kan craften met een paar wapens kopen (met credits die ik genoeg heb) en dan weer upgraden naar HE materials.Zidanexo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:53:
[...]
Schijnbaar varieert het per locatie maar mensen zeggen dat het tussen de 20 minuten en 2 uur is.
Ik vind het ook raar dat Massive besloten heeft om de division tech als enige "currency" niet de mogelijkheid te geven om van groen -> blauw > geel om te kunnen zetten. Er zit al zoveel RNG in de game en deze division boxes zijn zo gewild in de DZ dat ze 99 % van de tijd al weer leeg zijn, en als je er al één vind dan moet je maar hopen dat er een gele uit komt. Ik weet niet hoe ze dit willen oplossen maar op dit moment ben ik zo ver in de game dat het meer een "division tech farming simulator" is geworden![]()
Ook ben ik er afgelopen weekend achter gekomen dat de Phoenix coins een max hebben van 1000, beetje jammer omdat er op dit moment weinig interessants is. (zeker wanneer het gaat om blueprints die geen division tech vereisen)
Ook hoop ik heel erg dat we net zoals Destiny factions kunnen steunen, dat je bijvoorbeeld een keuze voor de Rikers of wat dan ook moet maken en dan speciale gear kan verkrijgen via hen. Later in de game zou ik me ook kunnen voorstellen dat je in plaats van de base of operations ook strongholds kan bezoeken van vijanden of andere factions in New York, en dat je daar ook dingen kan upgraden of speciale gear kan verkrijgen. Maakt het landschap wat unieker allemaal.
Om mensen vaker rogue te laten gaan of PVP te steunen kan je ook HE division tech als reward geven als je een manhunt complete, of bounties aan het spel toevoegen die als je ze allemaal weet te completen binnen een dag ook HE division tech opleveren. Door alleen boxes te hebben maak je het echt nodeloos frustrerend. Gelukkig zijn we er trouwens denk ik op 12 april vanaf, dan kunnen we hopelijk genieten van sterkere armor sets en is misschien ons hele gegrind voor tech niet nodig geweest. Haha.