Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zidanexo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:53:
[...]

Schijnbaar varieert het per locatie maar mensen zeggen dat het tussen de 20 minuten en 2 uur is.

Ik vind het ook raar dat Massive besloten heeft om de division tech als enige "currency" niet de mogelijkheid te geven om van groen -> blauw > geel om te kunnen zetten. Er zit al zoveel RNG in de game en deze division boxes zijn zo gewild in de DZ dat ze 99 % van de tijd al weer leeg zijn, en als je er al één vind dan moet je maar hopen dat er een gele uit komt. Ik weet niet hoe ze dit willen oplossen maar op dit moment ben ik zo ver in de game dat het meer een "division tech farming simulator" is geworden 8)7

Ook ben ik er afgelopen weekend achter gekomen dat de Phoenix coins een max hebben van 1000, beetje jammer omdat er op dit moment weinig interessants is. (zeker wanneer het gaat om blueprints die geen division tech vereisen)
Ik ben het met je eens. We hebben meerdere manieren nodig om division tech te vinden, of een andersoortige material waar je mee kan craften. Ook zou ik me voor kunnen stellen dat ze ook ervoor gekozen zouden kunnen hebben dat je HE weapons uit elkaar haalt, en die deconstructen in HE division tech bijvoorbeeld. Vaak krijg je namelijk HE die je niet nodig hebt, en dan krijg je er een paar HE crafting materials voor die ik ook kan craften met een paar wapens kopen (met credits die ik genoeg heb) en dan weer upgraden naar HE materials.

Ook hoop ik heel erg dat we net zoals Destiny factions kunnen steunen, dat je bijvoorbeeld een keuze voor de Rikers of wat dan ook moet maken en dan speciale gear kan verkrijgen via hen. Later in de game zou ik me ook kunnen voorstellen dat je in plaats van de base of operations ook strongholds kan bezoeken van vijanden of andere factions in New York, en dat je daar ook dingen kan upgraden of speciale gear kan verkrijgen. Maakt het landschap wat unieker allemaal.

Om mensen vaker rogue te laten gaan of PVP te steunen kan je ook HE division tech als reward geven als je een manhunt complete, of bounties aan het spel toevoegen die als je ze allemaal weet te completen binnen een dag ook HE division tech opleveren. Door alleen boxes te hebben maak je het echt nodeloos frustrerend. Gelukkig zijn we er trouwens denk ik op 12 april vanaf, dan kunnen we hopelijk genieten van sterkere armor sets en is misschien ons hele gegrind voor tech niet nodig geweest. Haha. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zit met dezelfde situatie; neem even pauze van de game tot volgende patch. dan is er weer 'voldoende' nieuws te beleven

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 05-04-2016 10:09 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:05:
[...]

Om mensen vaker rogue te laten gaan of PVP te steunen kan je ook HE division tech als reward geven als je een manhunt complete, of bounties aan het spel toevoegen die als je ze allemaal weet te completen binnen een dag ook HE division tech opleveren.
Ik snap ook niet waarom mensen boven de rank 50 rogue gaan, wanneer je die rank bereikt heb je al zoveel DZ funds dat het niet de moeite waard is en volgens mij is de XP na rank 50 nutteloos. Ik snap dan ook niet waarom mensen rogue gaan want de kans dat je iemand dood die een HE gear heeft is al klein en dan moet het je maar hopen dat het upgrade voor je is.
himlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:08:
[...]
zit met dezelfde situatie; neem even pauze van de game tot volgende patch. dan is er weer 'voldoende' nieuws te beleven
Ik denk dat ik nu me aan de pc versie begin en puur focus op de PVE (Story etc). en de PS4 versie een beetje links laat liggen. Ik heb behoorlijk wat uren in de DZ gespendeerd om naar level 50 te komen maar ik vind de rewards nou niet de moeite waard.

Het grootste probleem is dat het verschil tussen de PVE HE crafted gear en de DZ HE crafted gear minimaal is, het klopt dat de special vendor (PVE) niet voor elke slot wat verkoopt (hands + chest blueprint kan je alleen krijgen bij de pvp vendor) maar in ieder geval kost het geen division tech om ze te maken en zeker wanneer het gaat om wapens wil je de juiste talents rollen.

En om even duidelijk te maken dat Divison tech (yellow) echt rare is.. ik heb meer dan 2000k gold, 300k aan DZ currency en 1000 Phoenix points en ik heb een whooping 30 division tech gekregen in die tijd, en voor het craften van 1 item kost het al 3 division tech en dan moet je maar hopen dat het de juiste stats heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door Zidanexo op 05-04-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:24

Kju

Zidanexo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:20:
[...]

Ik denk dat ik nu me aan de pc versie begin en puur focus op de PVE (Story etc). en de PS4 versie een beetje links laat liggen. Ik heb behoorlijk wat uren in de DZ gespendeerd om naar level 50 te komen maar ik vind de rewards nou niet de moeite waard.

Het grootste probleem is dat het verschil tussen de PVE HE crafted gear en de DZ HE crafted gear minimaal is, het klopt dat de special vendor (PVE) niet voor elke slot wat verkoopt (hands + chest blueprint kan je alleen krijgen bij de pvp vendor) maar in ieder geval kost het geen division tech om ze te maken en zeker wanneer het gaat om wapens wil je de juiste talents rollen.

En om even duidelijk te maken dat Divison tech (yellow) echt rare is.. ik heb meer dan 2000k gold, 300k aan DZ currency en 1000 Phoenix points en ik heb een whooping 30 division tech gekregen in die tijd, en voor het craften van 1 item kost het al 3 division tech en dan moet je maar hopen dat het de juiste stats heeft.
Je snapt toch wel dat de endgame gewoon "division tech farming runs" is en dat je daarom zo weinig division tech hebt? :+

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Alweer onderhoud gedurende de dag in Europa. Kunnen ze hun servers niet batchgewijs updaten. Stel amateurs. Hier moet de EU maar eens haar beklag over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Kju schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:28:
[...]

Je snapt toch wel dat de endgame gewoon "division tech farming runs" is en dat je daarom zo weinig division tech hebt? :+
Ik snap dat Massive het moeilijk wil houden met het bemachtigen van de HE gear, het probleem zit meer in het feit dat al heb je 1000 yellow tech (dat is een grind..) dan moet je nog maar hopen dat het de juiste talents rolt. Ik had liever gezien dan je met yellow tech je talents kan switchen op je wapen want de RNG in de game is belachelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ik vind het juist prima dat het gedurende de werkdag is. Kunnen we vanavond tenminste weer los ;)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
3 uur onderhoud!!!!!

Fijn zo'n vrije ochtend. Even een uurtje knallen voor dat laatste level.

https://twitter.com/TheDi...status/717019251098390529

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Jirnsum schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:40:
Ik vind het juist prima dat het gedurende de werkdag is. Kunnen we vanavond tenminste weer los ;)
Ik heb er geen probleem mee dat ze onderhoud plegen maar ik vind het frappant dat zelfs de singe player niet te spelen is wanneer dit gebeurd .. ik kan niet eens de benchmark doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje.vlaam schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:45:
3 uur onderhoud!!!!!

Fijn zo'n vrije ochtend. Even een uurtje knallen voor dat laatste level.

https://twitter.com/TheDi...status/717019251098390529
Dit is standaard. Elke dinsdag onderhoud van 9am - 12am. ;)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Dat is hun wekelijkse onderhoud, altijd zelfde dag/tijd. Had je dus kunnen voorzien.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Maat van mij heeft op de ps4 telkens dat ze de connectie met het spel verliest, krijgt dan die agent8483834 melding.

Wat kan hier de oorzaak van zijn, hij blijft wel connectie houden met PSN

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
jantje.vlaam schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:36:
Alweer onderhoud gedurende de dag in Europa. Kunnen ze hun servers niet batchgewijs updaten. Stel amateurs. Hier moet de EU maar eens haar beklag over doen.
ga.werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje.vlaam schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:36:
Ik neem aan dat dit sarcasme is? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Even vraagje

Als je een wapen die je net gevonden/gekocht/gecraft hebt wil vergelijken met je huidige active wapen, dan worden de stats naast elkaar gezet. Zo had ik gisteren een AK47 gevonden, die ik wilde vergelijken met mijn M4. Nu was de damage wel hoger van de AK, maar de reload, RPM en acc van de M4 waren weer beter.

Maar komt dat door de mods die erop zitten? Of zijn dat de default stats die getoond worden?
Als dat dus niet zo is, zou je dan elke keer je mods moeten deactiveren voor een eerlijk vergelijk?

En volgens mij kwam ik gisteren mijn eerst bugje tegen. Moest 2 virusscanners opstarten.
De eerste stond in een speeltuintje, en de tweede boven op het appartementencomplex, de tweede kon ik echter niet aanzetten, er kwam geen vierkantje in beeld (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicked1980 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:09:
Even vraagje

Als je een wapen die je net gevonden/gekocht/gecraft hebt wil vergelijken met je huidige active wapen, dan worden de stats naast elkaar gezet. Zo had ik gisteren een AK47 gevonden, die ik wilde vergelijken met mijn M4. Nu was de damage wel hoger van de AK, maar de reload, RPM en acc van de M4 waren weer beter.

Maar komt dat door de mods die erop zitten? Of zijn dat de default stats die getoond worden?
Als dat dus niet zo is, zou je dan elke keer je mods moeten deactiveren voor een eerlijk vergelijk?

En volgens mij kwam ik gisteren mijn eerst bugje tegen. Moest 2 virusscanners opstarten.
De eerste stond in een speeltuintje, en de tweede boven op het appartementencomplex, de tweede kon ik echter niet aanzetten, er kwam geen vierkantje in beeld (PS4)
Ja je moet de attachments er af halen voordat je gaat vergelijken.

En die scanner die je probeert te activeren is de derde in plaats van de 2e, dus is die nog niet actief ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wicked1980 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:09:
Even vraagje

Bij het vergelijken worden de attributes van de mods meegenomen. Je zult dus de mods eraf moeten halen om de base attributes van de wapens te vergelijken. Hopelijk komt hiervoor nog een patch, dat het vergelijken alleen gedaan wordt op base attributes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:10:
[...]

Ja je moet de attachments er af halen voordat je gaat vergelijken.

En die scanner die je probeert te activeren is de derde in plaats van de 2e, dus is die nog niet actief ;)
ah dus toch, dan toch jammer dat ik die AK gedeconstruct heb 8)7

Het waren in totaal maar 2 scanners (1/2) of die eerste moet niet meetellen.
Zal eens kijken of ik die missie ergens kan vinden

[edit]

Het was dus deze: YouTube: The Division - All Virus Research Encounters Walkthrough (Virus Scanner Locations)

Als die tweede echt daar bij die trap staat, dan moet ik voortaan maar niet meer spelen na 12 uur s'nachts :X

[ Voor 22% gewijzigd door wicked1980 op 05-04-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Laatst online: 17-09 19:36
wicked1980 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:29:
[...]

Het ding dat niet werkte kan ook nog de zender zijn geweest waarmee je de scanresultaten moet versturen. Dan staat de tweede scanner er ergens tussenin

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:17

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

wicked1980 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat ik al weet welke je bedoeld. Je start de sequence en dan moet je een fire escape omhoog nemen dan kom je nog wat cleaners tegen en dan de 'inactieve' virusscanner toch?

Bij die mission ben ik ook in de fout gegaan en ik sloeg mezelf voor de kop nadat ik het probleem had gevonden. 1 ding, je bent er tig keer langs gelopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Jirnsum schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:32:
[...]

Het ding dat niet werkte kan ook nog de zender zijn geweest waarmee je de scanresultaten moet versturen. Dan staat de tweede scanner er ergens tussenin
Dat lijkt het geval te zijn :+

/schaammodus :$

@Maakmegek, blij dat ik niet de enige ben :+

[ Voor 7% gewijzigd door wicked1980 op 05-04-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level 31 enemies in de DZ gaan 2-4 Phoenix credits droppen. Level 32 enemies droppen 3-5 PC. :)

Nieuwe blueprints, item level 32 blueprints.

Oude blueprints in de DZ vendors (rank 50 + HE divtech requirements) worden verplaatst naar BoO vendors. De HE divtech en rank requirements komen dan te vervallen. De DZ vendors krijgen dan nieuwe blueprints.

[ Voor 42% gewijzigd door Ktenolix op 05-04-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:08
Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:40:
Level 31 enemies in de DZ gaan 2-4 Phoenix credits droppen. Level 32 enemies droppen 3-5 PC. :)

Bron?

En ik neem aan alleen de named enemies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:21

Oude blueprints in de DZ vendors (rank 50 + HE divtech requirements) worden verplaatst naar BoO vendors. De HE divtech en rank requirements komen dan te vervallen. De DZ vendors krijgen dan nieuwe blueprints.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Laatst online: 01-08 10:21
Bron is state of the game

stream

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Physx schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:42:
[...]

Bron?

En ik neem aan alleen de named enemies?
https://www.twitch.tv/thedivisiongame

^^^^^ bron

Aanvullende patch notes voor de 1.1 patch volgende week komen later vandaag.
  • PC spelers kunnen binnenkort mogelijke cheaters via de client rapporteren via /report.
  • Backpack issue hebben ze wellicht een fix voor (volgende week) -- gerelateerd met het hebben van teveel items in je inventory (mods op een wapen worden soms gezien als losse items).
  • Ze hebben naast community reports, server trackers om cheaters op te sporen... Eerst krijg je een 3-day ban. Daarna krijg je perm ban. Er zijn ook erg veel valse reports.
  • Een aantal van de suggesties van de community zijn geïmplementeerd in toekomstige updates...

[ Voor 98% gewijzigd door Ktenolix op 05-04-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37

Altijd, of random?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:44:

PC spelers kunnen binnenkort mogelijke cheaters via de client rapporteren via /report.
wanneer uplay/ubisoft de consequenties nu ook aanpast; 3 dagen ban .... da fuck ,das nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:50:
[...]

wanneer uplay/ubisoft de consequenties nu ook aanpast; 3 dagen ban .... da fuck ,das nix
Dat is voor de 1e keer. Tweede keer in de fout = perm ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:44:
Aanvullende patch notes voor de 1.1 patch volgende week komen later vandaag.
Moet zeggen dat de support qua updates tot nu erg goed is.
Hoop alleen wel dat ze de DPS calculation glitch verhelpen, soms kan er wel 40k verschil in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
Ze hadden het net volgens mij over Amhersts Lab na General Assembly... dat 8% van de mensen dat niet heeft gedaan. Is dat nog na het helikopter gevecht? Waarschijnlijk hoor ik bij de groep mensen die dat heeft gemist dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Beltoni schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:03:
Ze hadden het net volgens mij over Amhersts Lab na General Assembly... dat 8% van de mensen dat niet heeft gedaan. Is dat nog na het helikopter gevecht? Waarschijnlijk hoor ik bij de groep mensen die dat heeft gemist dan.
Na chopper fight ja, zit links onderin op de map, is een echo met leuke info

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Dat is nog een stukje story line ergens anders in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ja het heeft dezelfde icontje als een sidemission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:24
Nee dat is een missie die je eerder al doet, waarbij je met die DZ chopper moet extracten terwijl cleaners je komen halen. Ergens hoog in West NY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

iTitus schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:05:
[...]

Nee dat is een missie die je eerder al doet, waarbij je met die DZ chopper moet extracten terwijl cleaners je komen halen. Ergens hoog in West NY.
Dat was Amherst Appartment volgens mij..

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
Dan zal ik het wel gedaan hebben. Heb alle (side) missions gedaan, ook bijna alle intel is binnen. Zijn alleen nog 2 echo's in het Garment District die ik niet kan completen.

Thanks voor de feedback iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Er is wel een ECHO met Keener in een lab wat van Amhersts geweest is, maar dat is geen missie. Die popt na General Assembly: "mysterious signal"

[ Voor 21% gewijzigd door Titus op 05-04-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
iTitus schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:08:
Er is wel een ECHO met Keener in een lab wat van Amhersts geweest is, maar dat is geen missie. Die popt na General Assembly: "mysterious signal"
Het is inderdaad meer gepraat, niks bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iTitus schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:08:
Jawel, een missie genaamd "Unknown Signal". ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Complete lijst van de State of the Game:

Division Tech
  • Can drop from NPCs
Backpack Issue
  • No modded items in the Inventory
  • It should be fixed and it will be patched in the 1.1 update
  • But can also have other fallout, but it is under investigation.
Cheating
  • Cheating report helps and they are also asking for reports from the community
  • Can be reported in-game after 1.1
  • They are also scanning themselves with server side tracking
  • Suspension and banning is happening
  • It is not perfect, but they are working on. Better solutions will be implemented in the future.
  • There is a 3 day suspension, then there is a second chance, but then it is a permanent ban
  • There were also many false reports because some Players are very high geared (the new Dark Zone Bracket in level 30 will probably help the situation)
  • /report (Username) to report player in game after 1.1
Stats
  • Completion Rate: 41% of all character created have the story completed (only 8% of those went to the last Echo)
  • 37% of all character have reached level 30%
News next week
  • New Podcast about Incursions / Endgame / Balancing will be released later this week.
  • New Article about Gear Sets and Incursions
  • Next Update can be downloaded during maintenance on April 12
Incursion update 1.1 Preview
  • Falcon Lost is the new Incursion that will be released next week
  • 4 Gear Sets (1 Dark Zone / 3 more PvE Focused)
  • More information about that during this week
  • Gear Score will be implemented
  • Assignments are daily and weekly activities (new every day) Dark Zone / PVE / Crafting
  • Supply Drops in the Dark Zone. That are guarded by NPCs
  • Trading among team-members (give feedback if it not OK)
Patchnotes for 1.1 will be released later today – these are the highlights
Phoenix Credits changes will be included
  • Level 30 enemies drop 1-3 Credits
  • Level 31 enemies drop 2-4 Credits
  • Level 32 enemies drop 3-5 Credits
Blueprints
  • New Level 31 / 32 Blueprints
Crafting
  • Older Blueprints will not require Division Tech anymore + moved to BoO
  • The New ones will need Division Tech
Dark Zone changes
  • Items can be bought with these Dark Zone Ranks (15 / 25 / 40 / 75 / 90) more granular DZ Ranks
  • New Dark Zone Brackets (below 160 / above 160)
  • 160 = Full high end 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Backpack Issue
  • No modded items in the Inventory
https://www.reddit.com/r/...tenance_tuesday_april_05/
Wat betekend dit? Dat ik niet langer met 4 modded guns rond kan lopen? Ik switch mijn setup regelmatig.

[ Voor 20% gewijzigd door bbblije op 05-04-2016 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:30:
[...]

Wat betekend dit? Dat ik niet langer met 4 modded guns rond kan lopen? Ik switch mijn setup regelmatig.
denk dat ze bedoelen dat mods geen slots kosten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:30:
[...]

Ja dat precies. Omdat je dan je inventory size onzeilt. en dat vind het spel niet leuk. Dus eigenlijk heb je dan je limiet overschrijd maar niet. Dus dan glitched het spel ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Volgens mij bedoelen ze dat er een probleem was met bepaalde gemodde items die niet werden weergegeven in je backpack? Staat bij 'issue', maar ben er niet helemaal van op de hoogte. Iemand?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:21
Wat me niet duidelijk is, wanneer komen deze updates live? Tijdens de incursion update van volgende week? (Dat is 1.1 toch?) Of is er vandaag met het onderhoud van de server ook al het een en ander aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
DarkElement schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:32:
Volgens mij bedoelen ze dat er een probleem was met bepaalde gemodde items die niet werden weergegeven in je backpack? Staat bij 'issue', maar ben er niet helemaal van op de hoogte. Iemand?
Het gaat erom dat mensen, om bagspace te besparen, wapens (welke ze niet eens gebruikten) modden omdat het dan als 1 item geteld zou worden i.p.v. bijvoorbeeld 4 (wapen en 3 losse mods)

Advies is in ieder geval om dat niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Nivali schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:32:
Wat me niet duidelijk is, wanneer komen deze updates live? Tijdens de incursion update van volgende week? (Dat is 1.1 toch?) Of is er vandaag met het onderhoud van de server ook al het een en ander aangepast?
Volgende week, vandaag geen client patch alleen server side aanpassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Je kunt stuff die je niet gebruikt toch ook in je stash dumpen. edit: Of verkopen/slopen

[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 05-04-2016 12:34 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
DarkElement schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:34:
Je kunt stuff die je niet gebruikt toch ook in je stash dumpen.
Zeker, maar dat is niet handig als je lekker in de DZ rond loopt.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Er staat ook niks over infinite health "glitch" toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Wat een idioten.
MP5 kan je volgende week dus vrolijk zonder DTech craften.

Dus alles wat je nu craft met DTech is zonde. Way to balance the game, nu is al ons pijnlijke grindwerk "voor niets" geweest massive?

Also 1 dz focussed set? Dan gaat iedereen dus die set dragen, lekker divers!

Oh well...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
iTitus schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:35:
Wat een idioten.

Dus alles wat je nu craft met DTech is zonde. Way to balance the game, nu is al mijn pijnlijke grindwerk "voor niets" geweest massive?

Oh well...
Ja maar als iedereen verschillende perks en shit heeft is het ook weer niet goed vanwege het verschil.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Griffx schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:36:
[...]

Ja maar als iedereen verschillende perks en shit heeft is het ook weer niet goed vanwege het verschil.
Dit dus....

Tja ze hebben een "foutje" gemaakt... Wees blij dat ze t proberen te herstellen ipv t spel te laten doodbloeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Griffx schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:36:
[...]

Because? PvP is zo eenzijdig als maar wat zie ook Marcostyle, hij verwoord het wel aardig.

Meer sets met meer verschillende manieren van spelen zorgt voor diverse gameplay en dus voor interessantere PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
iTitus schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:35:
Wat een idioten.

Dus alles wat je nu craft met DTech is zonde. Way to balance the game, nu is al ons pijnlijke grindwerk "voor niets" geweest massive?

Oh well...
Het is wat onduidelijk in de notes maar tijdens de stream is er niet gezegd dat alle oude patterns verplaatst zouden worden en dat ze allemaal geen tech meer nodig zouden hebben.

Met of zonder tech moet je nog steeds mazzel hebben met je roll en straks komen er ook weer nieuwe blueprints bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:35:
[...]

Zeker, maar dat is niet handig als je lekker in de DZ rond loopt.
Zo las ik van iemand een handige tip (waar ik zelf nog niet bij stil had gestaan). Zet je tweede char bij je stash! Als je DZ stash vol is log je in een safehouse. Met je tweede character haal je hem leeg! Relog met je main en weer door! Zo voorkom je dat je spullen weg moet gooien als je de DZ uit moet om je stash leeg te halen.

Wbt de modded gun "fix". Dit is naar! Heel erg naar! Dan ben je dus altijd te laat om te switchen en heeft het geen nut meer :/ Als ik ergens zonder kogels zit dan hoop ik dat het ergens is waar ik in een rustig hoekje mijn guns kan modden :P Tijdens een vuurgevecht de yolo shotgun uit de tas trekken is er niet meer bij :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthNeo
bbblije schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:47:
[...]

Wbt de modded gun "fix". Dit is naar! Heel erg naar! Dan ben je dus altijd te laat om te switchen en heeft het geen nut meer :/ Als ik ergens zonder kogels zit dan hoop ik dat het ergens is waar ik in een rustig hoekje mijn guns kan modden :P Tijdens een vuurgevecht de yolo shotgun uit de tas trekken is er niet meer bij :(
Je kunt nog steeds een extra gun meenemen met mods maar mensen die op de cap zitten van de inventory met bijvoorbeeld 10 guns met volledige mods in die guns kunnen problemen ondervinden.

Daarvan hebben ze het advies gegeven dat niet te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:34:
Je kunt stuff die je niet gebruikt toch ook in je stash dumpen. edit: Of verkopen/slopen
klopt, maar stash zit al vol met skins/mods/addons :+ (nee, die heb ik inmiddels ondergebracht bij een alt omdat ook dat te weinig ruimte geeft)

je hebt uren lopen zoeken in de DZ naar dat freaking division-tech, heb je weer een lot voor de item-loterij. blijkt dat je toch niet de winnende roll/lot hebt. Maar dat item kan soms nog best nuttig zijn, voor alternatieve build. andere toepassing etc.

met het gevolg dat aantal HE items groeit; en je stash te klein wordt

ga je vervolgens maar weer een 3e krakter maken voor opslag van HE alternative builds :N FIX THIS SHIT TODAY!!!!

//edit; ik blijf bij mijn statement - niemand bij massive heeft tot rank50 gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 05-04-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:21:

• New Dark Zone Brackets (below 160 / above 160)
• 160 = Full high end 31
Dus dat betekent dat je als beginnend level 30 niet meer constant kapot gemaakt wordt in de darkzone door die full high end gasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
HansAnders07 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:53:
[...]

Dus dat betekent dat je als beginnend level 30 niet meer constant kapot gemaakt wordt in de darkzone door die full high end gasten?
Daar lijkt het inderdaad wel op, maar ik vraag mij wel af hoe dat gaat werken als ze een vriend joinen met een lager lvl, of de groep dan naar de hogere bracket gaat of de lagere maar het lijkt i.i.g. positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die opmerking van de blueprints vind ik inderdaad best vaag.
Zeggen ze nu dat alle blueprints die je nu kan halen in de DZ na de update geen Div. Tech meer nodig hebben? Dan wacht ik zeker nog even met craften ja. Blij dat ik m'n Caduceus gedropt kreeg en niet nu al een HE SMG gecraft heb. Dan had ik toch een paar uur voor Jan met de korte achternaam dat spul lopen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

HansAnders07 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:53:
[...]

Het duurt wel even voordat je lvl 160 hebt bereikt in de DZ. Ze hadden deze cap beter op 100 kunnen zetten naar mijn mening.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:58:
Zeggen ze nu dat alle blueprints die je nu kan halen in de DZ na de update geen Div. Tech meer nodig hebben? Dan wacht ik zeker nog even met craften ja. Blij dat ik m'n Caduceus gedropt kreeg en niet nu al een HE SMG gecraft heb. Dan had ik toch een paar uur voor Jan met de korte achternaam dat spul lopen verzamelen.
Ik heb de stream gevolgd en daar zeiden ze niet specifiek dat alle oude blueprints de tech requirements verliezen, maar de notes op reddit lijken dit wel te zeggen.

Ik zou zelf even een weekje wachten als je al goede alternatieven hebt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
ricjuh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:00:
[...]

Het duurt wel even voordat je lvl 160 hebt bereikt in de DZ. Ze hadden deze cap beter op 100 kunnen zetten naar mijn mening.
gearscore 160 vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthNeo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:00:
[...]

Ik heb de stream gevolgd en daar zeiden ze niet specifiek dat alle oude blueprints de tech requirements verliezen, maar de notes op reddit lijken dit wel te zeggen.

Ik zou zelf even een weekje wachten als je al goede alternatieven hebt ;-)
Haha, euh ja.. Ik ren nog even rond met m'n Cad en een paarse mp5 die ik gedropt kreeg. Wil toch eerst m'n gear verbeteren naar High-End en dat kost niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Voor zover ik begreep gaat een aantal oude blueprints de eis voor division tech loslaten, hierdoor zullen ze dus gewoon bij de BOO te verkrijgen zijn. Ik hoop zelf minimaal op de gear items.

Want als je namelijk niet van PvP houd moet je nu verplicht door naar dz rank 50 om dan pas de andere helft van je gear te craften. Als dit een voorbode is dat alle blueprints na een korte pauze ook gewoon in de BOO te krijgen zullen zijn ben ik groot voorstander. Vind dit al een goede stap en ook dat de DZ rank eisen lager lijken te komen. Hoewel ik wel benieuwd ben wat je bij lvl 90 wel niet kan scoren.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:08
mmm heb ik net 80 % van mijn division tech gebruikt om te craften komen ze hiermee. Ach, had het kunnen verwachten bij een MMO. Zou wel goed zijn dat je 1 of 2 division tech trerug kan krijgen als je deze ontmanteld. Dit zal denk ik wel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
iTitus schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:38:
[...]

Because? PvP is zo eenzijdig als maar wat zie ook Marcostyle, hij verwoord het wel aardig.

Meer sets met meer verschillende manieren van spelen zorgt voor diverse gameplay en dus voor interessantere PvP
Maakt mij geen bal uit, hoe meer diversiteit hoe beter.
Maar aan de andere kant heeft een groot deel van de player base liever dat de base stats gelijk zijn aan elkaar.

Je hoort nu al veel dan men elkaar uit maakt voor cheater omdat je ze gewoon met 1 schot van je sniper kapot schiet.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ricjuh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:00:
[...]

De nieuwe bracket is op basis van gearscore, niet op dz rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat er tijdens de stream gezegd werd is dat er nieuwe blueprints aankomen. Deze blueprints gaan waarschijnlijk een aantal huidige blueprints in de DZ vendors vervangen (waar dus een dz rank requirement aan zit en waarvoor HE divtech voor nodig is). De 'oude' blueprints die vervangen worden, worden verplaatst naar de vendor in de BoO. Daarmee komt ook de dz rank requirement en HE divtech materiaal te vervangen.

Er is niet gezegd dat alle huidige dz blueprints vervangen worden, en je dus je HE divtech weggegooid hebt. Er is ook niet gezegd hoe vaak nieuwe blueprints toegevoegd gaan worden en welke huidige vervangen worden. Het kan heel goed zijn dat je nog steeds een mp5 blueprint via de dz vendor moet kopen en dus ook nog HE divtech nodig hebt voor het craften.

Ik vermoed dat de DZ vendor een snelle manier zal zijn om bepaalde blueprints te bemachtigen en dat een aantal later via de BoO beschikbaar komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we wel even er stil bij staan dat Massive gewoon echt naar de community luistert. Vanuit de community is de vraag gekomen om HE Div Tech minder frusterend te maken om te verzamelen: mobs gaan het nu ook droppen. Ik vind het persoonlijk geweldig om te zien dat een ontwikkelaar de community zo tegemoet wil komen om het speelplezier te vergroten. Dat is te meer een reden waarom ik dit spel de komende maanden wil gaan spelen.

Ik denk dat het huidige spel een heel ander spel is dan over een paar maanden, ben heel benieuwd wat we nog allemaal kunnen verwachten van deze game.

Edit: vanaf nu ben ik dus deze week even lekker me niet meer aan het frusteren en doe ik op m'n gemak de dailies en laat ik het farmen van div tech tot volgende week liggen. Dan wordt het dus een stuk makkelijker, heerlijk :O .

Nog een vraag trouwens: wat zijn nu de benefits van een twee character op lvl 30 hebben? Ik zie vooral mogelijkheden in het maken van een totaal andere build op mijn alt, maar nu mijn main sterk is kan ik toch gewoon challenge mode blijven farmen voor phoenix credits en is dat toch geen reden om een alt te hebben?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:21:
Laten we wel even er stil bij staan dat Massive gewoon echt naar de community luistert. Vanuit de community is de vraag gekomen om HE Div Tech minder frusterend te maken om te verzamelen: mobs gaan het nu ook droppen. Ik vind het persoonlijk geweldig om te zien dat een ontwikkelaar de community zo tegemoet wil komen om het speelplezier te vergroten. Dat is te meer een reden waarom ik dit spel de komende maanden wil gaan spelen.

Ik denk dat het huidige spel een heel ander spel is dan over een paar maanden, ben heel benieuwd wat we nog allemaal kunnen verwachten van deze game.
Mobs droppen al divtech. ;)

Maar inderdaad, Massive verdient zeker lof op dat gebied (vind ik). Er zijn mensen van mening dat veel zaken al standaard in het spellen hadden moeten zitten. Dat is misschien ook zo, maar wees blij dat ze in ieder geval naar de community luisteren. :) Kun je niet van andere studios zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:23:
[...]

Mobs droppen al divtech. ;)

Maar inderdaad, Massive verdient zeker lof op dat gebied (vind ik). Er zijn mensen van mening dat veel zaken al standaard in het spellen hadden moeten zitten. Dat is misschien ook zo, maar wees blij dat ze in ieder geval naar de community luisteren. :) Kun je niet van andere studios zeggen.
Geen HE Div tech toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aantal keren toch zeker HE divtech als drop gekregen in de subway van DZ03. :) Daar zijn geen divtech kistjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Vind het zowieso best wel knullig dat je div tech niet kan upgraden van blauw naar geel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:25:
[...]

Een aantal keren toch zeker HE divtech als drop gekregen in de subway van DZ03. :) Daar zijn geen divtech kistjes.
Ik heb dan echt zoveel pech. Ik doe niet anders dan de hele dag DZ03 farmen, nog nooit HE div tech geloot daar.

Daarnaast kom je vanaf volgende week dus om in Phoenix Credits? Als zelfs normale mobs die kunnen droppen dan heb je er dadelijk teveel met het tempo waarin we nu DZ01 en DZ02 kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Zijn er eigenlijk recipes welke groene en blauwe div tech nodig zijn?
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:28:
[...]

Daarnaast kom je vanaf volgende week dus om in Phoenix Credits? Als zelfs normale mobs die kunnen droppen dan heb je er dadelijk teveel met het tempo waarin we nu DZ01 en DZ02 kunnen farmen.
Volgens mij nog steeds alleen van named.

[ Voor 72% gewijzigd door 4th op 05-04-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:28:
Je kan ze omzetten in crafting materials, blauwe div tech = blauwe materials (electronics, weapon parts etc). Blauwe materials kan je vervolgens weer upgraden (per 5) naar hogere kwaliteit (HE electronics, weapon parts).

Helemaal onderaan bij de crafting bench kan je dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:28:
Voor zover ik weet niet. Ik heb ze vooral gebruikt om te converteren naar andere materials.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:28:
[...]

Ik heb dan echt zoveel pech. Ik doe niet anders dan de hele dag DZ03 farmen, nog nooit HE div tech geloot daar.

Het is bij mij nog niet vaak voor gekomen hoor, wellicht 1 à 2 keer.

Ik weet trouwens niet of ook normale mobs PC gaan droppen. Ik verwacht eigenlijk meer dat lvl 32 named elites meer gaan droppen dan lagere level named elites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:30:
Het is bij mij nog niet vaak voor gekomen hoor, wellicht 1 à 2 keer. Ik weet trouwens niet of ook normale mobs PC gaan dropped. Ik verwacht eigenlijk meer dat lvl 32 named elites meer gaan dropped dan lagere level named elites.
Heb je je eigen post met de patchnotes wel gelezen ? :p
Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:21:
Patchnotes for 1.1 will be released later today – these are the highlights
Phoenix Credits changes will be included
  • Level 30 enemies drop 1-3 Credits
  • Level 31 enemies drop 2-4 Credits
  • Level 32 enemies drop 3-5 Credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
agoNITE schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:37:
[...]

[...]
Volgens mij ging het over HE div tech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ereaser schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:40:
[...]

Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:30:
Ik weet trouwens niet of ook normale mobs PC gaan dropped. Ik verwacht eigenlijk meer dat lvl 32 named elites meer gaan dropped dan lagere level named elites.
PC=Phoenix Credits, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agoNITE schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:37:
[...]

[...]
Zo is dat gezegd tijdens de stream ja, maar dat is geen garantie dat alle mobs ineens pc gaan spawnen. Er is eerder al aangegeven (bij de vorige patch geloof ik), dat hogere level named enemies meer pc gaan droppen. Dit was toen niet met de patch meegekomen vanwege stability issues. Het is dan aannemelijker dat het bij deze patch notes ook over die named enemies gaat, in plaats van dat ineens alle enemies pc droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:40:
[...]

Nee ik had het ook over Phoenix Credits. Er staan nergens named elites. Het zou wel handig zijn als ze die patch notes wat duidelijker zouden maken zeg. Zoals het nu opgeschreven staat kan je er vanuit gaan dat normale mobs de kans hebben om phoenix credits te droppen. Het zou dan wel heel snel gaan. Ik haal nu er al superveel binnen met een paar rondjes in de DZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:42:
[...]

Nee ik had het ook over Phoenix Credits. Er staan nergens named elites. Het zou wel handig zijn als ze die patch notes wat duidelijker zouden maken zeg. Zoals het nu opgeschreven staat kan je er vanuit gaan dat normale mobs de kans hebben om phoenix credits te droppen. Het zou dan wel heel snel gaan. Ik haal nu er al superveel binnen met een paar rondjes in de DZ.
Deze patch notes zijn notules van de state of the game stream. Het zijn niet de officiële patch notes. Die komen later vandaag. Ik vermoed dat die wat duidelijker zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:42:
[...]

Zo is dat gezegd tijdens de stream ja, maar dat is geen garantie dat alle mobs ineens pc gaan spawnen. Er is eerder al aangegeven (bij de vorige patch geloof ik), dat hogere level named enemies meer pc gaan droppen. Dit was toen niet met de patch meegekomen vanwege stability issues. Het is dan aannemelijker dat het bij deze patch notes ook over die named enemies gaat, in plaats van dat ineens alle enemies pc droppen.
Het zal waarschijnlijk zo zijn dat alle mobs een kans krijgen PC te droppen, aangezien ALLE named mobs dat nu al doen. Ik denk dat ze dit doen om meer mensen de DZ in te krijgen, maarja de reden dat velen dit niet doen is omdat er constant ge-corpse-camped word of dat mensen te hoge stats hebben t.o.v. de casual players. Daarom dus ook de gearscore mechanic voor DZ. Je komt als casual gamer geen hardcore PvP meer tegen met een absurde gearscore (zou je denken).

Wat ik me wel afvraag is wat er gebeurt als je met alleen maar paarse low level gearscore gear de DZ in gaat, en dan switchct in de DZ naar je HE set...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb al een aantal keer random HE divtech gehad van een mob. Dit was weliswaar in hogere DZ zones, vanaf DZ04, maar het is wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The.Sticky schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:49:
[...]

Ik heb al een aantal keer random HE divtech gehad van een mob. Dit was weliswaar in hogere DZ zones, vanaf DZ04, maar het is wel mogelijk.
Sterker nog, dat is bijna de meest betrouwbare manier om HE divtech te krijgen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Er staat nergens iets over t verhelpen van die infinite health glitch toch? is er ook niks over gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wauzer schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:55:
Er staat nergens iets over t verhelpen van die infinite health glitch toch? is er ook niks over gezegd?
Daar is inderdaad niks over gezegd helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McNutters
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 09:53
wellicht heel oud / vertrouwd:

is het een bug of een feature dat ik soms ~1 sec. moet wachten voordat een headshot geregistreerd wordt?
Heb het hier over PVE en in single player. Wanneer grouped, nog steeds in PVE, is het afhankelijk van wie de sessie is of het even lang of soms langer duurt.

Dacht het eerst te wijten aan framerate drop, maar mijn game draait stabiel 55-60 FPS op mijn PC met GFX settings medium (no vsync, lage shadows settings). Zou het een latency dingetje kunnen zijn vanwege 'always online' achtige zooi?

PS. andere 'hits' lijken wel direct te registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
McNutters schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:35:

is het een bug of een feature dat ik soms ~1 sec. moet wachten voordat een headshot geregistreerd wordt?
Heb het hier over PVE en in single player. Wanneer grouped, nog steeds in PVE, is het afhankelijk van wie de sessie is of het even lang of soms langer duurt.

Dacht het eerst te wijten aan framerate drop, maar mijn game draait stabiel 55-60 FPS op mijn PC met GFX settings medium (no vsync, lage shadows settings). Zou het een latency dingetje kunnen zijn vanwege 'always online' achtige zooi?

Heb hier ook altijd last van, plus ooit het feit dat ik al damage ontvang terwijl de enemy nog achter een crate zit en wel er achter vandaan komt. Het tweede gebeurd bij mij sporadisch maar dat eerste altijd. Lijken eerder op latency issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stefanbrekel schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:39:
[...]

Heb hier ook altijd last van, plus ooit het feit dat ik al damage ontvang terwijl de enemy nog achter een crate zit en wel er achter vandaan komt. Het tweede gebeurd bij mij sporadisch maar dat eerste altijd. Lijken eerder op latency issues.
Dit en input-lag. Ik heb het ook met mijn ps4 op mijn plasma scherm, als ik verstoten word uit de huiskamer en in de studeer kamer moet gaan zitten heb ik het met mijn PC scherm een stuk minder! De hit-reg is sneller en beter! Merk dat ik op mijn tv wat achter de feiten aan schiet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
bbblije schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:43:
[...]

Dit en input-lag. Ik heb het ook met mijn ps4 op mijn plasma scherm, als ik verstoten word uit de huiskamer en in de studeer kamer moet gaan zitten heb ik het met mijn PC scherm een stuk minder! De hit-reg is sneller en beter! Merk dat ik op mijn tv wat achter de feiten aan schiet :p
Nu moet ik zeggen dat ik ook altijd op de pc speel, maar merk het vooral de laatste tijd dat het steeds vervelender begint te worden. PC heeft een GTX960 en 2 samsung 23inch schermen van nog geen 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McNutters
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 09:53
stefanbrekel schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:39:
[...]

Dank voor je reactie. Vraag mij toch af of dit niet een server-side dingetje is, aangezien het niet uit lijkt te maken of ik tijdens piek-uren of in de 'late uurtjes' aan het gamen ben.

Hebben jullie trouwens ook het idee dat de AI lijkt te "locken" op spelers? Zie dit met regelmaat gebeuren als ik weer eens dood op de grond lig nadat een shotgun dude mij neer heeft gemaaid en gelijk de volgende speler voor z'n rapen wilt knallen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
McNutters schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:58:
[...]

Dank voor je reactie. Vraag mij toch af of dit niet een server-side dingetje is, aangezien het niet uit lijkt te maken of ik tijdens piek-uren of in de 'late uurtjes' aan het gamen ben.

Hebben jullie trouwens ook het idee dat de AI lijkt te "locken" op spelers? Zie dit met regelmaat gebeuren als ik weer eens dood op de grond lig nadat een shotgun dude mij neer heeft gemaaid en gelijk de volgende speler voor z'n rapen wilt knallen |:(
Haha nee dat niet, is gewoon pure pech. Hoewel ik me dat ook steeds meer begin af te vragen, de AI lijkt nog niet al te best te zijn. Gisteren stond een elite gewoon zich uit te staren terwijl ik hem intussen gewoon aan het headshotten was. In dit geval dropte hij vervolgens wel een mooie paarse backpack, neemt echter niet weg dat zoiets wel opgelost moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom net deze post tegen. Het is lang geleden dat ik deze E3 trailer had gezien en kan het me ook niet zo goed meer herinneren. Maar als ik dit zo terug zie dan vraag ik me toch ook sterk af wat ze 3 jaar lang hebben gedaan?

Afbeeldingslocatie: http://officesnapshots.com/wp-content/uploads/2014/03/UBISOFT-4-Main.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 05-04-2016 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
bbblije schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:24:
Ik kom net deze post tegen. Het is lang geleden dat ik deze E3 trailer had gezien en kan het me ook niet zo goed meer herinneren. Maar als ik dit zo terug zie dan vraag ik me toch ook sterk af wat ze 3 jaar lang hebben gedaan?

[afbeelding]
Waarom is de stripper paal weg gefotoshopt?

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
McNutters schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:35:

Kan ook aan de servers liggen sommige zitten in NA en sommige in EU. Als je dan net de pech hebt dat je met een groepje speelt op de verkeerde server ( wat je niet kan zien trouwens ) kan het zijn dat alles laggy aanvoelt. Al vaak genoeg in PVE dat je gewoon 1-2 sec delay hebt. Ga je in cover krijg je nog x aantal hits en ben je dood terwijl je al in cover zit. Erg vervelend zeker in challenge mode.

Laatste tijd wel het gevoel dat het vaker is maar kan zijn dat ik net de verkeerde teams join. Ik matchmake altijd met randoms mijn dailies.

Net zoals het wapen switchen niet instant is hier zit ook een delay op en dan denk ik waarom het zo lang duurde switch ik weer terug waardoor alles in de war is....en ben je dood.
Pagina: 1 ... 84 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst