Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:32:
[...]

"ja maar x game had in jaar 1 ook die problemen" - Dat is echt het meest slechte excuus ooit, zelfs de RNG in Destiny is niet zo slecht als die van the division.
lol dan heb je niet genoeg Destiny gespeelt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:09
Ik denk dat de missies zo gebouwd zijn dat je niet alsmaar kan terugvallen, en dat je of heeeeel veel tegenstanders krijgt, of van verschillende kanten en je niet kan uitwijken naar 1 kant omdat dan je objective wordt gepakt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:25:
[...]

dare i say it; er is niemand bij massive die tot rank50 gespeeld heeft .....
Gabe is rank 75, zie stream: https://www.twitch.tv/thedivisiongame

Neemt niet weg dat ik het eens ben met de opmerkingen van vele hier v.w.b. tech en andere DZ gerelateerde opmerkingen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:28:
[...]

onderstreept dat niet beetje het probleem? dat ik als speler zelf mijn eigen game moet verzinnen (alt) om beetje fun in de game te krijgen? ik ben een lul in de DZ, en dat bevalt me prima :+

maar zoals we op discord ook besproken hadden; wow/diablo etc. hebben zich ook moeten her-ontdekken tot wat ze nu zijn. maar ... neemt neit weg, dat het een bijzondere beslissing van massive is omtrent huidige loot/craft systeem :+
Nou ja wellicht wel, maar sommige aspecten van een spel zijn niet zo goed te testen als dat de community dat met z'n allen kan. Veel dingen kun je wel nagaan (met name het Division Tech verhaal), maar ik vind het feit dat Massive bereid is om het spel aan te passen aan de hand van suggesties van de community vind ik erg positief. Daar verdienen ze zeker credits voor en kun je alleen maar toejuichen. Ik ben het met je eens hoor wat het lootsysteem betreft, maar zolang de ontwikkelaar bereid is om dit spel te vormen a.d.h.v. suggesties hoor je mij niet snel klagen.
SinergyX schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:29:
[...]

Dat is al jaren een non-argument, zij hebben de basis gelegd van een systeem waar veel mensen content mee zijn, dat systeem kan je direct 1 op 1 overnemen. En dan paar je over slechts 1 aspect, het is in de game een opeenstapeling van zulke retarted keuzes waar je mij niet kan vertellen er ook maar op 1 moment goed is over nagedacht. En dan gaat het puur over keuzes, nog volledig los van de mechanics.
Ze hadden het inderdaad over kunnen nemen, maar ik denk dat je als gamestudio juist zelf iets wilt bedenken en zien slagen, dan een kopie maken van een bestaand lootsysteem. Wellicht in dit opzicht geen verstandige keuze, maar m.i. wel enigszins begrijpelijk.

Nogmaals, ik praat het huidige lootsysteem niet goed hè ;) Er zijn zeker aanpassingen nodig. Ik vind alleen dat sommige (met name op reddit) wel heel erg aan het zeiken zijn op Massive. Constructive criticism is zeker goed, maar ze verdienen het niet om de hele shitload aan haat over zich heen te krijgen.

Ik heb liever dat ze onze suggesties meenemen en het spel daarmee verbeteren, dan dat ze het compleet negeren en alleen maar nieuwe shit toevoegen. Alleen daar verdienen ze al lof voor.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
iTitus schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:19:
Overigens kan je volgens mij met je main account 30/30 extracten en dan 9 items in je backpack stoppen, safe house/checkpoint in, relog met alt account die bij een stash staat, leeghalen, relog main, profit.

Mocht je ooit een HE droppen terwijl je 30/30 bent.
Heb je dit getest? Klinkt wel als een handig iets namelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Ktenolix schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:36:
Ze hadden het inderdaad over kunnen nemen, maar ik denk dat je als gamestudio juist zelf iets wilt bedenken en zien slagen, dan een kopie maken van een bestaand lootsysteem. Wellicht in dit opzicht geen verstandige keuze, maar m.i. wel enigszins begrijpelijk.

Nogmaals, ik praat het huidige lootsysteem niet goed hè ;) Er zijn zeker aanpassingen nodig. Ik vind alleen dat sommige (met name op reddit) wel heel erg aan het zeiken zijn op Massive. Constructive criticism is zeker goed, maar ze verdienen het niet om de hele shitload aan haat over zich heen te krijgen.

Ik heb liever dat ze onze suggesties meenemen en het spel daarmee verbeteren, dan dat ze het compleet negeren en alleen maar nieuwe shit toevoegen. Alleen daar verdienen ze al lof voor.
Welke lof? Beetje goedmakerij voor iets wat er al in had moeten zitten, of gewoon uit de game is gesloopt en via DLC wordt toegevoegd? Of die onzin het geen shooter te mogen noemen maar een RPG? Als ik die game volgens RPG logica moet bekijken, gaat het compleet mis. Dat mensen niet kunnen wennen aan de extreem hoge TTK, so be it, maar voorbij dat punt gaat de game alsnog manco.

Zoals ik zei, ze hebben 3 jaar gewerkt aan de omgeving, 1 dag aan de AI en 2 dagen aan de mechanics.

Waarom speel ik het dan? hard mode (ipv challenge mode) alles gewoon leuk neermaaien, action style geen gezeur met 1 shot onzin van shotguns op 40 meter, actie en snelheid, hier en daar wat tactiek en weer doorgaan. Zo hoef ik me niet te irriteren aan de kansloze AI, de summiere variatie van mobs en drops, gewoon wat missies doormaaien en weer klaar. En dan hoef ik me al helemaaaaaal niet druk te maken over de RNG op RNG op RNG om maar die ene ultieme gun te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 04-04-2016 13:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:34:
[...]

lol dan heb je niet genoeg Destiny gespeelt :P.
661h - None deleted
Makes up 3 weeks 6 days 13 hours 50 minutes 37 seconds.
3 active and no deleted characters. ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Reddit is inderdaad omgetoverd naar meer gezeik dan naar leuke dingetjes.
De kern is vaak wel waar, maar na een paar keer is het verhaal wel duidelijk (deel bij vele de zelfde mening).

Ik ben zeker positief over de intenties van Massive, ze luisteren en acteren veel, sommige dingen waren misschien wat moeilijk te testen (impact van div tech).

Daar op aan sluitend, ik heb het idee dat veel ontwikkelaars het progress van de community onderschatten.
Zoals al eerder aangegeven, we zijn nu bijna 1 maand live en diverse mensen lopen vast in hun ding.

DZ rank 50, daarna weinig te doen behalve dev tech farmen (veel hackers atm waardoor het minder leuk is)
PvE, de challenger missies waren in het begin echt gaaf en intens, ondertussen weet je exact waar en wat vandaan komt, mijn groepje neemt vaak een random mee zodat deze beste man/vrouw ook makkelijk aan gear komt.

Ik kan mij een interview herinneren dat ze bewust hadden gekozen voor huidige loot systeem, zodat de gebruiker altijd upgrade mogelijkheden had en niet binnen een maand volledig top gegeared te zijn.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:49:
[...]

661h - None deleted
Makes up 3 weeks 6 days 13 hours 50 minutes 37 seconds.
3 active and no deleted characters. ;)
Dat zegt niet heel veel. Ik heb tot 3 weken na HoW op 1 wapen moeten wachten.
Wat zeker een probleem is is dat craften van Darkzone BP te duur is. Maar ook omdat er zoveel mogelijkheden zijn met Talents is het bijna onmogelijk om een perfecte roll te krijgen.

Dat is RNG tuurlijk maar dat komt door de hoeveelheid talents in het spel.

En omdat baas boven baas :P

1250h - 257h deleted
Makes up 7 weeks 3 days 2 hours 33 minutes 53 seconds.
3 active and 6 deleted characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

Welke submachine gun is gemiddeld genomen het beste voor PvE?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Grootste probleem momenteel zijn de cheaters op de PC versie, blijkbaar is er server side geen enkele check in place die checked of iemand z'n RoF wel klopt, of checkt of het wel mogelijk is om van positie x naar y te gaan in 3 seconden.

Mensen die roepen "koop een ps4" begrijpen het blijkbaar niet helemaal, als het op de PC nu al zo'n groot probleem is hou ik mijn hart vast mochten er ooit cheats uitkomen voor de consoles en geloof me die gaan er echt wel komen.
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:54:
[...]

Wat zeker een probleem is is dat craften van Darkzone BP te duur is. Maar ook omdat er zoveel mogelijkheden zijn met Talents is het bijna onmogelijk om een perfecte roll te krijgen.

1250h - 257h deleted
We hebben het dan ook over nu en niet toen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verderf op 04-04-2016 13:56 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:55:
Grootste probleem momenteel zijn de cheaters op de PC versie, blijkbaar is er server side geen enkele check in place die checked of iemand z'n RoF wel klopt, of checkt of het wel mogelijk is om van positie x naar y te gaan in 3 seconden.

Mensen die roepen "koop een ps4" begrijpen het blijkbaar niet helemaal, als het op de PC nu al zo'n groot probleem is hou ik mijn hart vast mochten er ooit cheats uitkomen voor de consoles en geloof me die gaan er echt wel komen.
Ze moeten dat gewoon heel hoog op de prio lijst zetten. Ze moeten vooral niet doen wat destiny doet.
Bugs/balance en in dit geval dan cheats negeren en content naar voren duwen. Zo hoort dat niet te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

[...]

Koop een PS4

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:48:
[...]

Welke lof? Beetje goedmakerij voor iets wat er al in had moeten zitten, of gewoon uit de game is gesloopt en via DLC wordt toegevoegd? Of die onzin het geen shooter te mogen noemen maar een RPG? Als ik die game volgens RPG logica moet bekijken, gaat het compleet mis. Dat mensen niet kunnen wennen aan de extreem hoge TTK, so be it, maar voorbij dat punt gaat de game alsnog manco.

Zoals ik zei, ze hebben 3 jaar gewerkt aan de omgeving, 1 dag aan de AI en 2 dagen aan de mechanics.

Waarom speel ik het dan? hard mode (ipv challenge mode) alles gewoon leuk neermaaien, action style geen gezeur met 1 shot onzin van shotguns op 40 meter, actie en snelheid, hier en daar wat tactiek en weer doorgaan. Zo hoef ik me niet te irriteren aan de kansloze AI, de summiere variatie van mobs en drops, gewoon wat missies doormaaien en weer klaar. En dan hoef ik me al helemaaaaaal niet druk te maken over de RNG op RNG op RNG om maar die ene ultieme gun te halen.
Tja, dat is jouw mening. Als je het spel niet leuk vindt, dan speel je het toch niet? Ik snap de frustratie van RNG op RNG op RNG wel hoor, maar ikzelf maak me helemaal niet druk om gear. Als ik een een decent wapen gecraft heb, speel ik prima ermee. Bij mij draait het spel meer om de speelervaring, vooral als ik met wat vrienden speel. Eindeloos grinden voor betere gear doe ik sowieso niet.

Nogmaals, niemand verplicht je om het spel te spelen. Als jij alleen maar gefrustreerd raakt van de loot, AI, variatie in mobs etc, leg het spel dan weer lekker in de kast.

Er zijn zeker dingen die gewoon in het spel hadden moeten zitten, maar nog blijf ik bij het feit dat Massive wel credits verdient voor het bereid zijn om het spel te vormen naar onze suggesties. Maar dat is mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Rudios schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:55:
PvE - Tactical AUG A3P
PvP - Vector 45 ACP

Consensus van Reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxxus schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:57:
[...]

PvE - Tactical AUG A3P
PvP - Vector 45 ACP

Consensus van Reddit
Ik dacht dat de MP5 ook goed was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:39
Ktenolix schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:58:
[...]

is allemaal persoonlijk toch? ik speelde met de vector, PVE en PVP. Heb gister Midas drop gekregen en gebruik de vector niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ak0nnmgn schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:59:
[...]

is allemaal persoonlijk toch? ik speelde met de vector, PVE en PVP. Heb gister Midas drop gekregen en gebruik de vector niet eens meer.
Deels wel inderdaad, maar ik dacht dat iemand wat berekeningen had gedaan (zag het volgens mij ook op Reddit voorbij komen). :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:48
Ik wordt een beetje zouteloos van de daily missions. Nu ook weer een uur bezig on een missie te starten. Elke keer wordt ik gekickt of start de missie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Ktenolix schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:00:
[...]

Deels wel inderdaad, maar ik dacht dat iemand wat berekeningen had gedaan (zag het volgens mij ook op Reddit voorbij komen). :)
DPS en schade op de vector is bij mij hoger dan die van de Midas maar de midas draagt 64 kogels tegenover de Vector met 40, en met mijn aim is dat nogal handig =D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Dennis_k schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:01:
Ik wordt een beetje zouteloos van de daily missions. Nu ook weer een uur bezig on een missie te starten. Elke keer wordt ik gekickt of start de missie niet
zelf starten, matchmaking starten en niet naar een andere lobby gaan, maar wachten tot mensen jou joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog. Probeer maar is 320 item met de goeie perk rolls te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Ktenolix schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:58:
[...]
Is het ook, meestal is het gewoon persoonlijk gevoel wat lekker speelt.

Maar, de Vector heeft vaak hogere standaard DPS waardes van daar dat de keuze vaak op deze gun valt.

Qua AUG, deze moet vrij accuraat zijn, wat uiteraard heel fijn is met de vele headshot die je nodig hebt :)

Persoonlijk speel ik ook met de Vector, maar dit is meer omdat dit de enige gun is die ik kan craften zonder div tech :P
Ik wil voor PvE toch een gaan kijken wat een nette LMG doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
[...]

1250h - 257h deleted
Baas boven baas boven baas, 1425 uur en 400 deleted :+

En toch is division gevoelsmatig nog meer grinden voor shit die bijna niet dropt.
En Destiny had je nog goede farmroutes waar gegarandeerd materials stonden :D
Rudios schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:55:
Vector wat mij betreft.

[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 04-04-2016 14:24 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
irritantste aan de DZ vind ik nog de drops. Knal je een hele straat vol gasten neer of bij een landmark. Krijg je kniebeschermers in het groen -_-

Of die kisten die pas bij lvl 30 te openen zijn. Hopelijk dat daar wat goeds inzit als ik eindelijk dz lvl 30 ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ktenolix schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:57:
Tja, dat is jouw mening. Als je het spel niet leuk vindt, dan speel je het toch niet? Ik snap de frustratie van RNG op RNG op RNG wel hoor, maar ikzelf maak me helemaal niet druk om gear. Als ik een een decent wapen gecraft heb, speel ik prima ermee. Bij mij draait het spel meer om de speelervaring, vooral als ik met wat vrienden speel. Eindeloos grinden voor betere gear doe ik sowieso niet.

Nogmaals, niemand verplicht je om het spel te spelen. Als jij alleen maar gefrustreerd raakt van de loot, AI, variatie in mobs etc, leg het spel dan weer lekker in de kast.

Er zijn zeker dingen die gewoon in het spel hadden moeten zitten, maar nog blijf ik bij het feit dat Massive wel credits verdient voor het bereid zijn om het spel te vormen naar onze suggesties. Maar dat is mijn mening. :)
Je leest wel m'n RNG op RNG, maar niet de zin ervoor, waarom ik wel speel.

Hard mode vind ik leuk, leuke balans tussen paar oh fuck momenten als je iets te overmoedig wordt en verder lekker beetje rondknallen en snel missies doorlopen. Klaar en nog een keer. Die loot kan me verder weinig boeien, alles wat je loot is toch standaard deconstruct zut en doe ik weer poging tot een leuke LMG te craften.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:32:
[...]

"ja maar x game had in jaar 1 ook die problemen" - Dat is echt het meest slechte excuus ooit, zelfs de RNG in Destiny is niet zo slecht als die van the division.
hebben we het nog niet eens gehad over alle talents en buffs die bugged/stuk of onjuiste values tonen :X

nog even komt DE 'content patch', hopelijk zien we dan ook weer nieuwe features en bugfixes

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 04-04-2016 14:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:17:
[...]

En toch is division gevoelsmatig nog meer grinden voor shit die bijna niet dropt.
In Destiny word je ook gelimiteerd doordat je een raid maar 1x per character per week kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:17:
[...]

In Destiny weet je in ieder geval zeker dat mocht je toch niks krijgen je die legendary marks kan inwisselen voor iets waar je tenminste van weet wat het word qua stats, in the division kan je makkelijk een avondje division tech opsparen en uiteindelijk ondanks je eerste dochter opgeofferd te hebben aan RNGEZUS nog niks hebben, probleem is de reward is gewoon veel te laag, die extra laag RNG op craftables zijn gewoon killing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:22:
[...]

Je leest wel m'n RNG op RNG, maar niet de zin ervoor, waarom ik wel speel.

Hard mode vind ik leuk, leuke balans tussen paar oh fuck momenten als je iets te overmoedig wordt en verder lekker beetje rondknallen en snel missies doorlopen. Klaar en nog een keer. Die loot kan me verder weinig boeien, alles wat je loot is toch standaard deconstruct zut en doe ik weer poging tot een leuke LMG te craften.
Oh ik dacht dat dat negatief / sarcastisch bedoeld was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:24:
[...]

In Destiny weet je in ieder geval zeker dat mocht je toch niks krijgen je die legendary marks kan inwisselen voor iets waar je tenminste van weet wat het word qua stats, in the division kan je makkelijk een avondje division tech opsparen en uiteindelijk ondanks je eerste dochter opgeofferd te hebben aan RNGEZUS nog niks hebben, probleem is de reward is gewoon veel te laag, die extra laag RNG op craftables zijn gewoon killing.
Klopt, en tel daarbij de keuze van +20 verschillende talents op...
Je moet gewoon de mogelijkheid hebben om je weapon talents te kunnen rollen net als met gear.
Soms heb ik het gevoel van de RNG in Destiny nog helemaal niet zo slecht was :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:27:
[...]

Je moet gewoon de mogelijkheid hebben om je weapon talents te kunnen rollen net als met gear.
Ik zou bijna zeggen, zelfs de legendary in WoW is nog beter geregeld.. maar dat zou wel iets te ver gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:27:
[...]

Tenzij je echt perse 320 wil hebben is de RNG helemaal zo slecht niet, iedereen die 310+ is kan alles doen wat hij wil en die 320 is er puur en alleen tegen power creep.

maar goed, genoeg over destiny in dit topic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 04-04-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:31:
[...]

Tenzij je echt perse 320 wil hebben is de RNG helemaal zo slecht niet, iedereen die 310+ is kan alles doen wat hij wil en die 320 is er puur en alleen tegen power creep.
Zeker, en acht het blijft om de fun gaan zeker als je met 4 man rond loopt.
Laatste dagen gaat met maar om 1 ding, agents pesten bij een extractie :+ :D

[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 04-04-2016 14:33 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:33:
[...]

Zeker, het blijft om de fun gaan.
Laatste dagen gaat met maar om 1 ding, agents pesten bij een extractie :+ :D
tip; pak een m44 ga op verlengde van extraction op dz01 zitten >:)

vind het leukste om te doen; kost je boel dz-credits/xp/keys maar fuck it; it's fun!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:33:
[...]

vind het leukste om te doen; kost je boel dz-credits/xp/keys maar fuck it; it's fun!!
Helaas zit DZ er voorlopig niet meer in met de cheaters op de PC, ben gestopt op DZ 30 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stoor me aan gebrek van duidelijkheid op het gebied van class roles. Te weinig detail over de aankomende gear sets, uiteindelijk zullen die speciale talents van de gear sets doorslaggevend worden mbt de keuze van gear/stats/talents? Aangezien we amper wat weten, weet ik dus ook niet wat wijsheid is om nu op dit moment op te focusen.
Nog al rot als je graag veel tijd in de game stopt, en maar moet gokken wat de maker uiteindelijk voor ogen heeft.. Heb je eindelijk dat top wapen, kom je er bijvoorbeeld achter na de patch dat de gear set die bij jou speelstijl past een andere wapens "eist".
Iemand een linkje of zo met duidelijkheid hier over? (mocht die er zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:37:
Ik stoor me aan gebrek van duidelijkheid op het gebied van class roles. Te weinig detail over de aankomende gear sets, uiteindelijk zullen die speciale talents van de gear sets doorslaggevend worden mbt de keuze van gear/stats/talents? Aangezien we amper wat weten, weet ik dus ook niet wat wijsheid is om nu op dit moment op te focusen.
Nog al rot als je graag veel tijd in de game stopt, en maar moet gokken wat de maker uiteindelijk voor ogen heeft.. Heb je eindelijk dat top wapen, kom je er bijvoorbeeld achter na de patch dat de gear set die bij jou speelstijl past een andere wapens "eist".
Ik vraag het me af, die talents zijn zo beroerd en voegen zo weinig toe dat ik vermoed dat het 1 deze dagen een flinke overhaul gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:38:
[...]

Ik vraag het me af, die talents zijn zo beroerd en voegen zo weinig toe dat ik vermoed dat het 1 deze dagen een flinke overhaul gaat krijgen.
Heel fijn in een game waar veel tijd in kan zitten, komen we er dadelijk achter dat we hele andere gear/stats nodig hebben voor je favo speelstijl..
Snap niet dat makers daar zo makkelijk over denken, dit soort games vragen veel tijd als je er zwaar in duikt en dan zit je er toch niet op te wachten om er achter te komen dat de maker een visie heeft ontdekt waardoor alles wat je hebt nagejaagd nutteloos maakt.

Dit zijn dingen waar ik me aan stoor, RNG/end game mats farmen etc kan ik me nog niet aan storen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

[...]

1250h - 257h deleted
Allemaal wel erg kort.
COH vanaf 2005 tot het eind in 2012.
Makes up ehhh a very long time... :*)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:33:
[...]

Zelf doen we meer heel zenuwachtig om agents heen rennen, naar het touw rennen en weer terug.
Shocknades erin, burning erop en chaos.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:37:
Standaard mmo/rpg truuk is nieuwe content significant beter te laten zijn. Dat zorgt ervoor dat zo veel mogelijk spelers de nieuwe DLC/expansion aanschaffen en spelen. In dat geval is je tot nu toe verzamelde gear vooral een manier om lekker makkelijk (soms te makkelijk) door de nieuwe content te jagen. Maar je moet niet gek opkijken als de eerste gear drop significant beter is en je meteen kunt gaan vervangen.

Mocht je je aan zoiets ergeren dan zou ik een beetje oppassen met de tijdsbesteding aan de huidige "endgame".

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdk1985 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:59:
[...]

Standaard mmo/rpg truuk is nieuwe content significant beter te laten zijn. Dat zorgt ervoor dat zo veel mogelijk spelers de nieuwe DLC/expansion aanschaffen en spelen. In dat geval is je tot nu toe verzamelde gear vooral een manier om lekker makkelijk (soms te makkelijk) door de nieuwe content te jagen. Maar je moet niet gek opkijken als de eerste gear drop significant beter is en je meteen kunt gaan vervangen.

Mocht je je aan zoiets ergeren dan zou ik een beetje oppassen met de tijdsbesteding aan de huidige "endgame".
Ik ben bekend met dat systeem, het gaat mij om duidelijkheid. Als ik een gemiddelde mmorpg een class speel dan is het duidelijker achter welke gear/stats etc je het beste kunt jagen, en in deze game heb ik op het moment het gevoel dat we daar pas achter gaan komen in de toekomst. Grinden etc heb heb ik geen probleem mee, er achter gaan komen dat de maker een visie heeft op het gebied van rol X en rol Y nadat je een maand/maanden aan het craften en grinden bent heb ik wel een probleem mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:52
Persoonlijk heb ik het idee dat de game überhaupt nog wat mist. Voorgangers als Borderlands hebben natuurlijk meer mechanics, bossfights en voertuigen. Defiance deed natuurlijk eigenlijk ook hetzelfde in een futuristische setting. Die game had, naast de normale (instanced) storyline en side quests, bijvoorbeeld ook aparte 4 player instances.

Ik ben benieuwd waar dit heen gaat. Er zit nu natuurlijk nog slechts 30 uur gameplay in de game dus het kan nog alle kanten op. Persoonlijk houdt ik meer van endgame content op basis van PvE dungeons. Maar helaas liggen mijn voorkeuren niet altijd op één lijn met die van Ubi. The Crew heb ik ook 100 uur van genoten maar de co-op modes zoals ze in Test Drive Unlimited 2 zaten zijn helaas nooit gekomen.

[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 04-04-2016 15:13 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
sdk1985 schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:12:
Defiance deed natuurlijk eigenlijk ook hetzelfde in een futuristische setting. Die game had, naast de normale (instanced) storyline en side quests, bijvoorbeeld ook aparte 4 player instances.
Wat ik ook enigzins mis uit Defiance, zijn de group events. Events die door alle spelers in de server 'gejoined' kunnen worden. Grotere 'events' dan de mobs met named enemies die je nu tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Ik heb laatst codes weggegeven voor die pre-order pakjes, politie, brandweer e.d.
Echter ben ik erachter gekomen dat je met de police backpack extra ammo op kan restocken en daarna weer je eigen backpack om kan doen.

Is er een manier om die code ergens te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
ak0nnmgn schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:37:
Ik heb laatst codes weggegeven voor die pre-order pakjes, politie, brandweer e.d.
Echter ben ik erachter gekomen dat je met de police backpack extra ammo op kan restocken en daarna weer je eigen backpack om kan doen.

Is er een manier om die code ergens te verkrijgen?
offtopic: Enig idee hoeveel ammo? Ik loop op mijn primary (AUG) met 1164 ammo rond. Ik vind het zelf zeker niet weinig, meer is altijd beter natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
agoNITE schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:46:
[...]

offtopic: Enig idee hoeveel ammo? Ik loop op mijn primary (AUG) met 1164 ammo rond. Ik vind het zelf zeker niet weinig, meer is altijd beter natuurlijk ;)
Geen idee, maar 20/30% zou het wel zijn.
Ik stack de Midas met een Aug, dus ben zo door mijn 1080 SMG bullets heen ;D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
agoNITE schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:46:
[...]

pssssst

je kunt voordat je ammo/restocked een ander backpak pakken met andere stats

1. equip backpack wat je +medkit geeft
2. restock
3. equip backpack wat je %ammo geeft
4. restock
5. equip preferred backpack

loop met +1200 ammo en 7 medkits (nanananna)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net afgelopen weekend gedinged naar level 30. Eerste twee Hard dailies al gedaan, ben alleen een beetje zoekende wat de eerste volgende stap is om mijn gear te verbeteren naar HE. (momenteel 65k dps en 40k stam)

Wat denken jullie? dailies blijven farmen en dan de Vector kopen? of voor 400k cash die HE AR kopen in BOO? Eerst voor iets anders gaan?

Ik kom er niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:00:
Ben net afgelopen weekend gedinged naar level 30. Eerste twee Hard dailies al gedaan, ben alleen een beetje zoekende wat de eerste volgende stap is om mijn gear te verbeteren naar HE. (momenteel 65k dps en 40k stam)

Wat denken jullie? dailies blijven farmen en dan de Vector kopen? of voor 400k cash die HE AR kopen in BOO? Eerst voor iets anders gaan?

wat is je dz rank? is dat 50? koop mp5/aug, is dat lager; ga voor de vector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vector is je eerste prioriteit op level 30. De rest komt vanzelf.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:01:
[...]

wat is je dz rank? is dat 50? koop mp5/aug, is dat lager; ga voor de vector
DZ rank pas 12 op het moment, in je eentje gaat dat vrij traag en wordt vaak PKed. Dus Vector it is :) Vanaf wanneer wordt een challenging instance een beetje doenbaar met een groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:24
of voor 400k cash die HE AR kopen in BOO? Eerst voor iets anders gaan?
Welke is dit? Of bedoel je de LMG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Physx schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:05:
[...]

Welke is dit? Of bedoel je de LMG?
Als ik me niet vergis is dat zo'n AK-47. Iets van Penahk ofzo heet hij, weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:03:
[...]

Yup, Vector is best een goeie start. Zelf heb ik liever een mp5 vanwege de grotere mags maar het is zeker een goed wapen voor de DZ.
Zelf had ik de mazzel dat ik de Caduceus gedropt kreeg waarmee ik zelfs met een high stamina build 100k DPS heb. Dat ding is een beest. :9
Die Pakhan is een LMG, geen slecht wapen maar je kunt beter een HE Vector of MP5 craften. Vergeleken met m'n Cad doet 'ie 70k DPS (30k minder dus), met een Vector of MP5 zit je al snel op de 100k+ DPS.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:01
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:07:
[...]

Als ik me niet vergis is dat zo'n AK-47. Iets van Penahk ofzo heet hij, weet het niet zeker.
Pakhan is het, alleen is niet hetzelfde als AK. AK is een assault rifle en de pakhan is een LMG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:08:
[...]

Pakhan is het, alleen is niet hetzelfde als AK. AK is een assault rifle en de pakhan is een LMG.
Aaah, okee. Excuse me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:53:
[...]

pssssst

je kunt voordat je ammo/restocked een ander backpak pakken met andere stats

1. equip backpack wat je +medkit geeft
2. restock
3. equip backpack wat je %ammo geeft
4. restock
5. equip preferred backpack

loop met +1200 ammo en 7 medkits (nanananna)
Thanks, was ook de voornaamste reden dat ik vroeg hoeveel extra ammo je krijgt! Zal straks thuis direct eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:07:
[...]

die voor 500k ... heb ik veeeel lol mee gehad; gooi er een 100% mag-size in, en gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:22:
[...]

en doe ik weer poging tot een leuke LMG te craften.
Is dat een beetje gelukt? Ben zelf ook fan van de LMGs, maar heb het idee dat ze alleen voor PVE viable zijn. M249 met 200 rounds in een extended magazine met 27% extra fire rate is wel grappig. :+ Heb alleen nog geen geluk gehad met talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
NLxAROSA schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:26:
[...]
Is dat een beetje gelukt? Ben zelf ook fan van de LMGs, maar heb het idee dat ze alleen voor PVE viable zijn. M249 met 200 rounds in een extended magazine met 27% extra fire rate is wel grappig. :+ Heb alleen nog geen geluk gehad met talents.
Ik had nu een dacht 18% crit dmg, maar 2de bonus was een remove status on kill. (3rde bonus is volgens mij altijd die stability van dacht 48% ofzo?).

Er is ook niet echt een makkelijke lijst te vinden welke mod op welke wapen te halen is, doodgegooid met onzin youtube filmpjes, maar een normaal leesbare technische site kennen ze blijkbaar niet.. en dat noemt zich RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Ik heb een probleem. Ik zit vast in Brooklyn. Na de cutscene blijf ik vast bij verbinden. Het het al 10 keer opnieuw geprobeerd maar geen resultaat. Laatste missie opnieuw gespeeld ook dat heeft niet geholpen.
Heeft iemand een oplossing kom er echt niet uit.

Speel het overigens op de PS4.

Groetjes,

Ferry

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ferry05 schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:45:
Ik heb een probleem. Ik zit vast in Brooklyn. Na de cutscene blijf ik vast bij verbinden. Het het al 10 keer opnieuw geprobeerd maar geen resultaat. Laatste missie opnieuw gespeeld ook dat heeft niet geholpen.

Groetjes,

Ferry
ticket bij ubisoft maken; krijg je te horen dat je nieuwe save/karakter moet aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:47:
[...]

ticket bij ubisoft maken; krijg je te horen dat je nieuwe save/karakter moet aanmaken
Ik heb al een uplay account of bedoel je iets anders?

Groetjes,

Ferry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Ferry05 schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:45:

Groetjes,

Ferry
game tijdens het laden afgesloten/PS4 afgesloten? Bekende van me had dit ook, die was met een rage in de darkzone en elke keer wanneer die de darkzone in ging crashte de game.

Enige wat hielp was de game van de PS4 verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
ak0nnmgn schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:54:

game tijdens het laden afgesloten/PS4 afgesloten? Bekende van me had dit ook, die was met een rage in de darkzone en elke keer wanneer die de darkzone in ging crashte de game.

Enige wat hielp was de game van de PS4 verwijderen en opnieuw installeren.
Ja de eerste keer toen ik de cutscene kreeg. Ik wachtte al 10 min uiteindelijk had ik de game afgesloten. Nu krijg ik iedere keer hetzelfde.

Als ik de game zou verwijderen en installeren ben ik dan alles kwijt? Mijn broertje is namelijk level 22.

Groetjes,

Ferry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
Het is gelukt. Ik heb mijn uplay account ontkoppeld en daarna weer gekoppeld.
Bedankt voor alle hulp iedereen.

Groetjes,

Ferry.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ferry05 schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:02:
Het is gelukt. Ik heb mijn uplay account ontkoppeld en daarna weer gekoppeld.
Bedankt voor alle hulp iedereen.

Groetjes,

Ferry.
ferry, op tnet doen we elkaar standaard de groeten; dus in reactie niet nodig :+
overigens [..edit knopje :+]
welkom op t.net :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Vraagje.. ik heb al een tijdje een he vector en heb deze nu in combinatie met een paarse level 30 lvoa-c.. ben voor die ar nog een upgrade aan het zoeken. Maar eigenlijk geen idee waarvoor ik nu moet gaan. Dacht eerst aan een liberator aangezien ik de m4 altijd fijn vond maar lees overal dat die niet zo goed is..

ben nog niet eens dz 30 dus een dz50 gun kopen wordt hem sowieso niet..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:25:
Vraagje.. ik heb al een tijdje een he vector en heb deze nu in combinatie met een paarse level 30 lvoa-c.. ben voor die ar nog een upgrade aan het zoeken. Maar eigenlijk geen idee waarvoor ik nu moet gaan. Dacht eerst aan een liberator aangezien ik de m4 altijd fijn vond maar lees overal dat die niet zo goed is..

ben nog niet eens dz 30 dus een dz50 gun kopen wordt hem sowieso niet..
vooral in DZ heb ik 'lang' met 2x vector gelopen ... naaaasty. een P90 (shotgun) is ook smakelijke toevoeging. zal straks de casady eens aanschaffen bij vendor in BO. die was in de alpha UBER, beta zwaar generft, vanilla nog geen ervaring mee.

pve; smg icm ar of sniper, daar waar ik zelf voorkeur geef aan sniper. hoewel combi smg + sniper ook goed werkt in dz(01). die 1e extraction campen blijft lame })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:09
The.Sticky schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:40:
[...]

Heb je dit getest? Klinkt wel als een handig iets namelijk :)
Zelf niet getest, maar hoorde het op stream een keer nadat ik zoiets bedacht had al.
Ik zie geen rede waarom het niet zou werken zolang stash shared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen moet echt de game eens voor 1 week lang boycotten tot ze alle crap fixen.
Dit ben ik hellemaal zat.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LDRzA2of8K8]

Kan zo vaak herhalen als ik wil, game is broken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Angeloonie schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:03:
[...]

Wat voor Vector is dat dan? En waar haal ik die? Ben sinds gister level 30, darkzone lvl 15. Speel nu met een paarse Aug lvl 28 maar is altijd ruimte voor verbetering natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:08:
Iedereen moet echt de game eens voor 1 week lang boycotten tot ze alle crap fixen.
[video]

Ik ook, net een daily mission gedaan, de groep waar ik mee speelde was zo vriendelijk om na de volgende checkpoint, even dood te gaan zodat ik iets verder waar wel een vloer is weer gezellig mee kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
HansAnders07 schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:55:
[...]

Wat voor Vector is dat dan? En waar haal ik die? Ben sinds gister level 30, darkzone lvl 15. Speel nu met een paarse Aug lvl 28 maar is altijd ruimte voor verbetering natuurlijk!
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie. Level 30 en Aug level 26 en beetje het overzicht kwijt hoe nu verder...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmichael schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:29:
[...]

Ik ook, net een daily mission gedaan, de groep waar ik mee speelde was zo vriendelijk om na de volgende checkpoint, even dood te gaan zodat ik iets verder waar wel een vloer is weer gezellig mee kon spelen.
Net game restart en weer probeert zelfde plek te vallen dit keer niet, game heeft duidelijk memory leak issue offzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

HansAnders07 schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:55:
[...]

De HE via de blue print die je kan kopen met phoenix points. Moet je dan zelf nog craften. Je wil vanaf nu zorgen dat je wapens gericht zijn op welke build je wil, dps, tank, healer, tech damage etc.

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-04-2016 00:34 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk joint darkzone group kicked, joined nog een group weer kicked, maakt eigen group mensen leaven direct en gaan rogue, the wtf is mis met deze game............ gemaakt voor kleuters offzo wordt echt hellemaal moe vasn deze game de langer ik darkzone speel, normaal nooit problemen maar iedereen loopt te trollen vandaag............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:08:
[...]

Yup, Vector is best een goeie start. Zelf heb ik liever een mp5 vanwege de grotere mags maar het is zeker een goed wapen voor de DZ.
Zelf had ik de mazzel dat ik de Caduceus gedropt kreeg waarmee ik zelfs met een high stamina build 100k DPS heb. Dat ding is een beest. :9
Die Pakhan is een LMG, geen slecht wapen maar je kunt beter een HE Vector of MP5 craften. Vergeleken met m'n Cad doet 'ie 70k DPS (30k minder dus), met een Vector of MP5 zit je al snel op de 100k+ DPS.
Ik zit met m'n HE Vector op 123K DPS en 51K health.
Had een goede hoge rol op m'n HE Vector.
Nu nog een beter magazijn, heb nu 32 rounds in mn magazijn.

Nu nog ff een hogere DZ rank en sparen voor de HE Aug blueprint.
Misschien word dat nog wel de MP5 maar ik twijfel nog, vind de Aug en Vec wel het fijnste schieten, vooral de Aug.
Daarnaast vind ik de Vector gewoon een erg gaaf wapen om te zien.

Ben ook met een 2e char bezig, daar wil ik een skills build gaan proberen.
Heerlijke game 8)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
wat bedoelen mensen hier met 'crowd control'.

Ik weet wat het betekent maar snap het niet in The Division context

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met 190k dps 62k hp 20k skill power
Of met 180k dps 82k hp 20k skill power, wel handig gear mods zo dat ik alles om kan gooien als meer hp wil.
Sjoepap schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 03:40:
wat bedoelen mensen hier met 'crowd control'.

Ik weet wat het betekent maar snap het niet in The Division context
Stun / blind / burn / tear gas / emp
Stun en blind leggen zich zelf uit.
Tear gas disorienteert target enemy aim wordt super slecht.
Emp zorgt er voor dat je skills niet kun't gebruiken seeker mine / first aid bv.

emp is vooral goed in pvp.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Still going strong na zo'n kleine 28 uur. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/V8Wo4yZcTSp2hLfqokTUSOm2/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteravond een heerlijke faalactie gehad. Ik was met 1 ander persoon bij de extraction zone in dz03, hij schiet flare, mobs spawnen. Ik snel m'n zakkie aan het touw knopen terwijl de ander bezig is met de mobs. Uiteindelijk beslist hij toch maar om eerst zijn loot veilig te stellen (met half health), waarop ik hem neerknal en hij 2 HE (mod + mk17 DMR) dropped. Ik snel oppakken en loot vastmaken aan het touw, waarop ik, net wanneer het balkje HELEMAAL VOL IS, neergemaaid wordt door nieuwe npc's. :P Dood, loot weg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 05:56:
Ik zit met 190k dps 62k hp 20k skill power
Of met 180k dps 82k hp 20k skill power, wel handig gear mods zo dat ik alles om kan gooien als meer hp
En hoeveel % damage mitigation heb je?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iew schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 02:35:
[...]
Ik zit met m'n HE Vector op 123K DPS en 51K health.
Had een goede hoge rol op m'n HE Vector.
Nu nog een beter magazijn, heb nu 32 rounds in mn magazijn.
Ik zit nu met de Cad op 105k DPS 7400 DMG en mag size 51 (Ext. mag met 22% rpm increase)
Health is 90k, en dat is wel erg handig als je veel solo DZ speelt. En Electronics 11k.

Ik ga uiteindelijk daarnaast een HE MP5 craften denk ik. En de skill powers iets hoger gooien naar de 18k.

Ik heb nog wel redelijk wat te doen, ben nu bijna rank 50 dus ga ik straks redelijk los bij de DZ vendors om HE gear te craften. Dit aangezien ik alleen nog maar HE Knee pads, performance mods en een scope heb.

Nog genoeg te doen dus. Ik ben nu wel blij dat ik afgelopen maand niet elke dag 10 uur heb gespeeld, anders had ik waarschijnlijk nu ook geklaagd over division tech drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
Gisteren level 27 geworden, die dps gaat wel echt gelijk hard omhoog. Epics droppen ook al een dolle, ongeveer ieder groep dropt wel een epic. Dan hopelijk woensdag level 30 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:24
Ik heb van de week wel een aardige lvl31 mk17 High End DMR gerolled.

Heb er nu een mag size op van 39, 275 RPM, +168% headshot damage (base)

Talents zijn:
Deadly (+crit hit damge van 26 %)
Vicious (+13% crit chance when at full health)
Brutal (+24 % headshot damage)

Die headshots gaan dan wel hard :-)

Ongeveer om het schot is een gegarandeerde crit (>50% crit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Gisterenavond zaten we met 8 agents in de DZ, renden wij bij DZ3 het plein op tijdens een extractie.
Ik hoor die gozer naar zijn maat roepen, 2 agents nope 4, wtf 8 agents, move move move. :D

2 levels gezakt, geen DZ keys meer, maar wel onwijs veel gelachen.

[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 05-04-2016 08:48 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op de construction site van DZ02 een Midas gedropt gekregen. Schrok er een beetje van aangezien ik al zo'n 7 dagen geen HE weapons gedropt heb gekregen. Wel heel vet gevoel. Toen ik hem wou extracten liepen er ineens 3 spelers in een party de zone op, hart ging flink tekeer maar ze bleken vriendelijk. Toch naar als je eindelijk een goede drop hebt en hij wordt afgepakt.

Helaas vind ik hem niet beter dan mijn huidige HE Navy MP5. Er zitten wel redelijke talents op, zoals self-preserved (3% van critical hit damage healen je), aangezien ik veel crit chance hebt loopt dat balkje wel aardig vol als ik een beetje doorram. Vooral bij niet al te moeilijke mobs is het wel chill, aangezien ik dan minder mijn skills en med kits moet gebruiken om door te blijven farmen.

Totale DPS is 149k, health 65k en skillpower heel laag. Ik heb nog genoeg te verbeteren maar heb daar idd ook division tech voor nodig. Is toch echt een bitch zeg, gisteren raakte ik er best gefrustreerd van. Besloten om gewoon te chillen in de DZ en vanaf nu minder bezig te zijn met div tech farmen ;). Lvl 59 in DZ nu, gaat lekker. Heerlijk spel. Ben er ook totaal nog niet op uit gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Ik heb de extended magazine blueprint van de BOO is dat de enige high end magazine of is er nog een te koop in de DZ? en wat is de max roll die ik zou kunnen krijgen? gister was het niet veel paar gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegetto1983 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:01:
Ik heb de extended magazine blueprint van de BOO is dat de enige high end magazine of is er nog een te koop in de DZ? en wat is de max roll die ik zou kunnen krijgen? gister was het niet veel paar gemaakt..
http://darkzoned.com/

Hier kan je zien wat er te koop is in de DZ. Weet niet of hij echt helemaal up to date is, moet je zelf even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:03:
[...]

http://darkzoned.com/

Hier kan je zien wat er te koop is in de DZ. Weet niet of hij echt helemaal up to date is, moet je zelf even checken.
Mooi lijstje zo! Dit is allemaal DZ rang 50 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:29:
[...]

En hoeveel % damage mitigation heb je?
50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Physx schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:39:
Ik heb van de week wel een aardige lvl31 mk17 High End DMR gerolled.

Heb er nu een mag size op van 39, 275 RPM, +168% headshot damage (base)

Talents zijn:
Deadly (+crit hit damge van 26 %)
Vicious (+13% crit chance when at full health)
Brutal (+24 % headshot damage)

Die headshots gaan dan wel hard :-)

Ongeveer om het schot is een gegarandeerde crit (>50% crit)
kijk even naar je talents, je hebt er diverse die van toepassing zijn voor marksman. metname 'in cover, 10sec. accuracy buff' is hele goeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:05:
[...]

Mooi lijstje zo! Dit is allemaal DZ rang 50 toch?
Denk het wel ja.

Weet iemand trouwens die respawn timers voor div tech boxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:08:

Op de PC of? ik heb dit echt nog geen 1 keer gehad op de PS4 :P

Ik heb vooral "problemen" met missies die niet willen starten, Daily 4x moeten herstarten met andere groepen omdat de deuren niet open gaan is nogal sucky.

Hopelijk fixen ze ook wat met de komende patch i.p.v. enkel wat gear toevoegen..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Iemand een idee wat goede (HE) mods zijn voor de:
-Blackmarket AK.
-Vector
-Socom M1A

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:22:
[...]

Denk het wel ja.

Weet iemand trouwens die respawn timers voor div tech boxes?
Schijnbaar varieert het per locatie maar mensen zeggen dat het tussen de 20 minuten en 2 uur is.

Ik vind het ook raar dat Massive besloten heeft om de division tech als enige "currency" niet de mogelijkheid te geven om van groen -> blauw > geel om te kunnen zetten. Er zit al zoveel RNG in de game en deze division boxes zijn zo gewild in de DZ dat ze 99 % van de tijd al weer leeg zijn, en als je er al één vind dan moet je maar hopen dat er een gele uit komt. Ik weet niet hoe ze dit willen oplossen maar op dit moment ben ik zo ver in de game dat het meer een "division tech farming simulator" is geworden 8)7

Ook ben ik er afgelopen weekend achter gekomen dat de Phoenix coins een max hebben van 1000, beetje jammer omdat er op dit moment weinig interessants is. (zeker wanneer het gaat om blueprints die geen division tech vereisen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:33:
[...]

De HE via de blue print die je kan kopen met phoenix points. Moet je dan zelf nog craften. Je wil vanaf nu zorgen dat je wapens gericht zijn op welke build je wil, dps, tank, healer, tech damage etc.
En waar vind ik die blueprint? Bij een darkzone vender of gewoon in m'n base of operations?
TgR_KILLER schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:53:
[...]

Op de PC of? ik heb dit echt nog geen 1 keer gehad op de PS4 :P

Ik heb vooral "problemen" met missies die niet willen starten, Daily 4x moeten herstarten met andere groepen omdat de deuren niet open gaan is nogal sucky.

Hopelijk fixen ze ook wat met de komende patch i.p.v. enkel wat gear toevoegen..
Ik zit regelmatig vast achter vuilniszakken en bosjes :X
Pagina: 1 ... 83 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst