Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:10
Zo, ook net aangeschaft op de PC :)

Zal mezelf op de spelerlijst zetten (Basekid) en even kijken wie ik kan toevoegen voor in het spel. Begrijp dat het een stuk leuker is als je samen speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Basekid schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:35:
Zo, ook net aangeschaft op de PC :)

Zal mezelf op de spelerlijst zetten (Basekid) en even kijken wie ik kan toevoegen voor in het spel. Begrijp dat het een stuk leuker is als je samen speelt!
Join dan gelijk de Discord server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:10
Will do, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Voor het eerst een uurtje solo in DZ overleefd. Meerdere enemies neergehaald (inclusief named enemies).

Op den duur kwam ik iemand tegen die dezelfde enemies als mij aanviel, toen ging hij ineens rogue (mij perongeluk geraakt denk ik). Ik hem afgemaakt, just in case (bij dropte aardig low level gear, niet meegenomen). Even later kwam hij mij weer opzoeken, zelfde riedeltje nog een keer. Heeft er wel voor gezorgd dat ik eindelijk DZ rank 30 heb bereikt.

Zo vind ik de DZ wel leuk, meestal kom ik alleen teams tegen die bij de extraction zone zitten te campen en iedereen met gemak neerhalen.

[ Voor 19% gewijzigd door agoNITE op 02-04-2016 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Zijn de Handstop, CQBSS Scope en de Muzzle Brake uit de Base of Operations de moeite om te craften? Geven deze de wapens een boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Vanavond met 3 randoms de DZ in. Twee keer een geel wapen, twee keer dood, twee keer geel wapen geloot door teammate. Nou ja, mooie run en van DZ 21 naar 24 gegaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jirnsum op 02-04-2016 23:10 ]

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Lizardz schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:45:
Zijn de Handstop, CQBSS Scope en de Muzzle Brake uit de Base of Operations de moeite om te craften? Geven deze de wapens een boost?
Vraag me ook altijd af wat ik het beste kan craften, had in eerste instantie een magazijn gemaakt, en daarna nog een stuk of 7, maar er was er maar 1 die m'n wapen enigzins booste en dan nog niet eens zo heel veel.

Vind het ook altijd lastig te bepalen wat voor soorten armor ik ga halen van mijn Phoenix Credit (als in Stamina/Electronics/Firearms gericht).

[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 03-04-2016 01:00 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha Honest game trailers doet The Division

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
http://www.psx-sense.nl/2...ing-the-division-onthuld/

Ik zie hier toch een hoop toffe dingen in, ik hoop dat het allemaal waar is. Want holyshit dan krijgt het eindelijk weer nieuwe dingen. Carepackage/mensen volgen als je dood bent zijn toch erg toffe dingen!

Dat loot droppen voor party ben ik minder blij mee, zo kan je een nieuwe speler heel makelijk helpen om te gearen. Maar als je vriend een goede dropt krijgt waar hij niks aan heeft kan hij jou mooi helpen.

[ Voor 25% gewijzigd door rolandos582 op 03-04-2016 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds gisteren nacht lvl 30 bereikt, met enkel de main en side missies. Wat raden jullie aan als de snelste manier om nu full gold te worden zodat ik de 12e gelijk aan de slag kan? Daily challenge of DZ? Of combi?

En waar moet ik voor grinden? Gear zelf? Of blueprints? Of DZ funds? Keys?

[ Voor 26% gewijzigd door bbblije op 03-04-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
rolandos582 schreef op zondag 03 april 2016 @ 07:03:
http://www.psx-sense.nl/2...ing-the-division-onthuld/

Ik zie hier toch een hoop toffe dingen in, ik hoop dat het allemaal waar is. Want holyshit dan krijgt het eindelijk weer nieuwe dingen. Carepackage/mensen volgen als je dood bent zijn toch erg toffe dingen!

Dat loot droppen voor party ben ik minder blij mee, zo kan je een nieuwe speler heel makelijk helpen om te gearen. Maar als je vriend een goede dropt krijgt waar hij niks aan heeft kan hij jou mooi helpen.
Ik vind dat alleen maar goed! Kunnen de nieuwere spelers wellicht een inhaalslag maken op de (meer ervaren) spelers die oa de bulletking hebben uitgebuit, op een legale manier. 😉

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op zondag 03 april 2016 @ 08:34:
Sinds gisteren nacht lvl 30 bereikt, met enkel de main en side missies. Wat raden jullie aan als de snelste manier om nu full gold te worden zodat ik de 12e gelijk aan de slag kan? Daily challenge of DZ? Of combi?

En waar moet ik voor grinden? Gear zelf? Of blueprints? Of DZ funds? Keys?
the division tech, wat je nodig hebt voor craften van items met de BP die je via pxc/dzfunds gekocht hebt.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Gister een PlayStation 4 gekocht met The Division. Vannacht heel even aangesloten en ingesteld en 3 missies gedaan.

Ik denk persoonlijk wel dat het leuker is om in een party te spelen. Maar ik ga straks verder en misschien komt het party aspect dan aan bod. Zie in safehouse wel allemaal internet spelers maar daarbuiten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
RedHat schreef op zondag 03 april 2016 @ 08:51:
Gister een PlayStation 4 gekocht met The Division. Vannacht heel even aangesloten en ingesteld en 3 missies gedaan.

Ik denk persoonlijk wel dat het leuker is om in een party te spelen. Maar ik ga straks verder en misschien komt het party aspect dan aan bod. Zie in safehouse wel allemaal internet spelers maar daarbuiten niet.
Zodra je naar buiten gaat moet je in een groep zitten om andere spelers te zien, of je moet de DarkZone in gaan (Het online gedeelte) waar je wel mensen tegenkomt (geregeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
(Nieuwe) Glitch/Bug gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/osmkmdag5/20160403_075420578_i_OS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/wgmfub095/20160403_075129302_i_OS.jpg

Heb nog een filmpje maar jullie krijgen wel een idee denk ik. ;)

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tranzy schreef op zondag 03 april 2016 @ 09:59:
(Nieuwe) Glitch/Bug gevonden.

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb nog een filmpje maar jullie krijgen wel een idee denk ik. ;)
Lekker stukje Inception ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik zakte gisteren tijdens Lincoln Tunnel Checkpoint ook opeens door het balkon heen :p iets teveel gegeten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
DarkElement schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:27:
Ik zakte gisteren tijdens Lincoln Tunnel Checkpoint ook opeens door het balkon heen :p iets teveel gegeten denk ik.
Precies hetzelfde op dezelfde plek. Respawnde in safe house, en kon met geen mogelijkheid het speelveld weer in.

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:59:
[...]

Vraag me ook altijd af wat ik het beste kan craften, had in eerste instantie een magazijn gemaakt, en daarna nog een stuk of 7, maar er was er maar 1 die m'n wapen enigzins booste en dan nog niet eens zo heel veel.

Vind het ook altijd lastig te bepalen wat voor soorten armor ik ga halen van mijn Phoenix Credit (als in Stamina/Electronics/Firearms gericht).
Extended magazine gaf mij een megaboost op DPS door dubbele ammo en 27% extra RPM. De andere wapen mods geven o.a. ook crit chance en accuracy, etc. en vaak ook hoge getallen, dus zeker de moeite waard wat mij betreft.

V.w.b. de keuze voor stamina/electronics/firearms ligt het er maar net aan wat voor build je beoogt (DPS/Tank of Heal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
Heb alleen niet het idee dat veel mensen voor een tank build gaan. Wil op zich wel een skill power build, die is bij mij momenteel historisch laag. De gear is momenteel zo random dat ik het lastig vind om geschikte items te vinden. Leuk dat de stats tussen spelers meer verschillen maar het zorgt er momenteel voor dat ik mij tot 1 build beperk. Misschien komt dat later nog.

Pas 1 challenge gedaan en een paar dailies. Laatste daily die ik deed was overigens best pittig, kreeg ook nog een HE item op het einde. Ik dacht dat je allee HE items kreeg bij de Daily challenge.

Even wat opgezocht. Denk dat we een daily mission op challenging hebben gedaan. Dat verklaart althans het HE item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:31:
V.w.b. de keuze voor stamina/electronics/firearms ligt het er maar net aan wat voor build je beoogt (DPS/Tank of Heal).
Maar het is toch bog helemaal niet duidelijk hoe die rollen er uit gaan zien? Momenteel red iedere challenge met een dps/stamina build, 5 medkits en iemand met een healing perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18
Ben eindelijk rank 50 en heb 900 Phoenix currency, enig idee wat ik moet halen van de special vender ? :+ Er is zoveel keuze maar ik kan niet alles kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Aug blueprint en magazine :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Waar wordt die AUG blueprint verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Safehouse va dz 05 geloof ik. Kan ook 03 zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 03-04-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:12

Oxigeon

En zo is dat!

DarkElement schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:27:
Safehouse va dz 05 geloof ik. Kan ook 03 zijn.
Dan moet ik daar maar eens een kijkje nemen. Je weet zo of je daar een specifieke Dz rank voor nodig hebt?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:52
Oxigeon schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:58:
[...]

Dan moet ik daar maar eens een kijkje nemen. Je weet zo of je daar een specifieke Dz rank voor nodig hebt?
Dz03 en rank 50 :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Ben nu level 8. Gaat niet extreem snel maar wel wat epische battles uitgevochten zeg. Soms moet je echt een paar keer overdoen om tot de juiste tactiek te komen.

Ik heb nog veel lvl4-5 gear maar nieuwe gear kost veel life maar ga er met dmg wel op vooruit. Toch maar voor Health gekozen.
Leuk spel, alleen de matchmaking voor missies had wel beter gekund. En mijn voice doet het soms niet, maar wel in PS menu.

Ik ben ook op een punt aanbeland waar de missies te moeilijk worden. Word bijna ge-one-shot. Maar op de map staan voor de rest geen bijzondere dingen meer (2 encounters)...

Heb je dan gewoon pech (Alsin kut loot) of kun je ergens nog grinden / levellen :?

[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 03-04-2016 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:54
RedHat schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:23:
Ben nu level 8. Gaat niet extreem snel maar wel wat epische battles uitgevochten zeg. Soms moet je echt een paar keer overdoen om tot de juiste tactiek te komen.

Ik heb nog veel lvl4-5 gear maar nieuwe gear kost veel life maar ga er met dmg wel op vooruit. Toch maar voor Health gekozen.
Leuk spel, alleen de matchmaking voor missies had wel beter gekund. En mijn voice doet het soms niet, maar wel in PS menu.

Ik ben ook op een punt aanbeland waar de missies te moeilijk worden. Word bijna ge-one-shot. Maar op de map staan voor de rest geen bijzondere dingen meer (2 encounters)...

Heb je dan gewoon pech (Alsin kut loot) of kun je ergens nog grinden / levellen :?
Zorg ervoor dat je in elke Safe House waar je komt, dat je met de JTF Soldier spreekt en de Situation Board bekijkt. Hiermee worden alle Side-Missions en Encounters in die zone op je kaart gezet.
Ga deze allemaal doen voor loot en experience, dan komt het wel goed.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij verklaren dat sommige gasten niet dood te krijgen zijn? (meerdere keren verschillende dudes).. vol high end.. alles geburned.. level gaat er niet af...

1 taunte zelfs of de mic dat je hem mocht schieten omdat ie toch niet dood ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:02:
Kan iemand mij verklaren dat sommige gasten niet dood te krijgen zijn? (meerdere keren verschillende dudes).. vol high end.. alles geburned.. level gaat er niet af...

1 taunte zelfs of de mic dat je hem mocht schieten omdat ie toch niet dood ging...
Dat heb ik ook, vooral bij Daily Missions, op Moeilijk of op Uitdagend.
Als ik bij missie "moeilijk" kies gaan ze soms zo dood en soms ben je ze aan het kietelen.

Bedoel je dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmichael schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:58:
[...]

Dat heb ik ook, vooral bij Daily Missions, op Moeilijk of op Uitdagend.
Als ik bij missie "moeilijk" kies gaan ze soms zo dood en soms ben je ze aan het kietelen.

Bedoel je dit ?
Nee ik bedoel in de DZ spelers.. die niet te killen zijn... hoe of waar je ze ook raakt niet geraakt kunnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:20:
[...]

Nee ik bedoel in de DZ spelers.. die niet te killen zijn... hoe of waar je ze ook raakt niet geraakt kunnen worden!
Miss n hack? Heb zelf iig al genoeg "teleporters" meegemaakt.

Schijnbaar zijn smgs de beste wapens met crit chance en alles, maar loop zelf met n shotgun als main. Je moet echt heel dichtbij staan wil je veel damage doen, maar wanneer jeje eerste headshot triggered kun je blijven pompen door dat talent die 50% kans op n kogel geeft als je headshot, mits je aim n beetje redelijk is.

De hele tijd van cover naar cover en dan Kiekeboe hagel, op naar de volgende.

Met smg is het wel makkelijker, maar shotgun is imo vermakelijker, totdat je voor de zoveelste keer de pve shotgunners over t hoofd ziet en BAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Volgens mij zijn er bepaalde gearpieces waar een health regen perk op zit waardoor je i.c.m. stamina build bijna niet plat te krijgen bent maar dat vind ik lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:02:

Gaat waarschijnelijk dan om exploit / cheat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:33:
[...]

Maar het is toch bog helemaal niet duidelijk hoe die rollen er uit gaan zien? Momenteel red iedere challenge met een dps/stamina build, 5 medkits en iemand met een healing perk.
Niet iedereen kiest firearms. Kom regelmatig tanks tegen, vooral solo-spelers in de darkzone. Pure skill/tech-builds heb ik nog nauwelijks gezien eerlijk gezegd, eigenlijk maar 1 keer.
DarkElement schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:40:
Volgens mij zijn er bepaalde gearpieces waar een health regen perk op zit waardoor je i.c.m. stamina build bijna niet plat te krijgen bent maar dat vind ik lame.
Gaat om een specifieke talent (2% heal gedurende status effect, maar die is dus gebroken en blijft onbeperkt doorwerken), werkt dat nog steeds of is dat inmiddels gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:54
NLxAROSA schreef op maandag 04 april 2016 @ 07:06:
[...]

Gaat om een specifieke talent (2% heal gedurende status effect, maar die is dus gebroken en blijft onbeperkt doorwerken), werkt dat nog steeds of is dat inmiddels gefixt?
Dit masker werkt nog steeds. Daarentegen kan je iemand met dat masker wel neer krijgen, dus moet er ook iets anders zijn. Misschien met dat masker, de Berserk talent op de chest en een volledige health build?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:50
Gisterochtend nog wat geluk gehad. Live op stream mijn eerste High End in world drop gehad.
En gelijk de Midas gun. Maar ff een twitter post van gemaakt. Gewoon omdat het kan :)

Beetje mee zitten stoeien, maar kwam niet echt goed uit de verf. Dus hou het voorlopig bij de Vector.

Ben erg benieuwd wat mn gearscore gaat worden. Zit nu op 120k dps met 70k health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig hoeven we niet heel lang te wachten tot de incursions update. Nog maar 8 dagen. :)

Ik ben toch nu wat vaker solo de DZ in gegaan, gaat me best goed af moet ik zeggen. Ondanks m'n glasscannon build. Aan de ene kant best vervelend dat je voor een aantal blueprints rank 50 moet zijn voordat je het kunt kopen. Op zich is het wel te doen, gewoon veel named elites opzoeken en zo ook nog een beetje Phoenix Credits opsparen. :)

DZ03 subway farm yay!

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Met die 20% korting via Ubisoft Club kriebelt het wel om de Season Pass te kopen, maar als ik het goed begrijp, voegt die niet echt veel toe tot pas ergens in juni wanneer de eerste expansie komt, want daarvoor zijn er 2 updates die zowiezo voor iedereen gratis zijn?

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ambi schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:08:
Met die 20% korting via Ubisoft Club kriebelt het wel om de Season Pass te kopen, maar als ik het goed begrijp, voegt die niet echt veel toe tot pas ergens in juni wanneer de eerste expansie komt, want daarvoor zijn er 2 updates die zowiezo voor iedereen gratis zijn?
Er komen eerst gratis updates aan, ja, maar daarna krijg je 3 betaalde DLC. Bovendien krijgen season pass owners extra content in de vorm van cosmetic items, challenges etc. Verdere details zijn nog niet echt bekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xerox schreef op maandag 04 april 2016 @ 07:31:
[...]

Dit masker werkt nog steeds. Daarentegen kan je iemand met dat masker wel neer krijgen, dus moet er ook iets anders zijn. Misschien met dat masker, de Berserk talent op de chest en een volledige health build?
het is vooral de +40% healing effects icm item wat healing geeft na status effects :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Was weer een feest gisterenavond in de Darkzone, twee groepen agents met 4 man en ook wij met 4 man die steeds rogue gingen op elkaar, twee high ends weten te jatten, en zelf ook een high end kwijt geraakt.

In tijden niet zo'n lol gehad in de DZ, met 12 man die in DZ3 elkaar het leven zuur maakten.
En zodra er een extractie was, gelijk erop af vliegen, slopen en loot extracten, ging echt over en weer.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Vraag t me nu ook af, eindelijk 50 na zwoegen en zweten, sta ik daar weet ik eigenlijk niet wat ik moet kopen, weet zowieso niet hoe ik hoger kom zit al 2 weken op hetzelfde, hoe doet men dat? elke keer hetzelfde maken en hopen op een betere roll?

wat haal ik bij de DZ vendors wat goed is of interessant met rank 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend geluk gehad...

Tijdens PVE gevechten in de DZ bij een extraction die al aan was geroepen werd een player gekilled die een gold midas lvl 28 dropte, deze kon ik natuurlijk niet laten liggen en vlug opgeraapt en tijdens de extraction mee gegeven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

vegetto1983 schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:44:
Vraag t me nu ook af, eindelijk 50 na zwoegen en zweten, sta ik daar weet ik eigenlijk niet wat ik moet kopen, weet zowieso niet hoe ik hoger kom zit al 2 weken op hetzelfde, hoe doet men dat? elke keer hetzelfde maken en hopen op een betere roll?

ga naar dz6 safe house en haal daar:
- aug
- navy mp5
- custom m44

dz2 of 3 (weet ik niet zeker):
haal daar wat HE gear items en mods

succes :) en het is idd steeds opnieuw maken en hopen op een betere roll.. het zou raar zij als iedereen direct de perfecte gun krijgt :P

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 04-04-2016 09:50 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:13
spartacusNLD schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:49:
[...]

- aug
- navy mp5
- custom m44

succes :) en het is idd steeds opnieuw maken en hopen op een betere roll.. het zou raar zij als iedereen direct de perfecte gun krijgt :P
Ik vben geen fan van die m44. Ik zou gewoon de BOO mk17 kopen. Veel goedkoper (geen division tech) en met balance is deze niet te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
spartacusNLD schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:49:
[...]

- aug
- navy mp5
- custom m44

ik heb een mp5 gekregen als drop 2 weken terug, is die dan minder? betreft die custom m44 is die beter dan die paarse sniper? ben even de naam kwijt die zo vlot schiet.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Physx schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:52:
[...]
Ik vben geen fan van die m44. Ik zou gewoon de BOO mk17 kopen. Veel goedkoper (geen division tech) en met balance is deze niet te verslaan.
de m44 is in teams met hoge buffs heel goed.. de mk17 heeft in mijn ogen net wat te weinig dmg :) maar idd is ook geen verkeerde dmr.
vegetto1983 schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:53:
[...]
ik heb een mp5 gekregen als drop 2 weken terug, is die dan minder? betreft die custom m44 is die beter dan die paarse sniper? ben even de naam kwijt die zo vlot schiet.. ?
de navy mp5 die je daar kan halen kan heel goede rolls krijgen :) de first wave m1a met balanced en accurate is idd beter voor de meeste mensen. maar niet iedereen heeft die destijd gekocht..

[ Voor 38% gewijzigd door spartacusNLD op 04-04-2016 09:56 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
vegetto1983 schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:53:
[...]

First wave M1A? Ik heb er eentje met 28% increased headshot bonus en 6% crit bij 100% health, zit maar op 25.6k base dmg, maar kan er mee leven :P

http://xboxclips.com/Sine...bd-4f40-b50b-8bf1fe0c943e
Valve belde, 1.4 CS had al betere AI/Bots dan dit.. (let op z'n aiming die verdieping lager loopt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
SinergyX schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:55:
[...]

First wave M1A? Ik heb er eentje met 28% increased headshot bonus en 6% crit bij 100% health, zit maar op 25.6k base dmg, maar kan er mee leven :P

http://xboxclips.com/Sine...bd-4f40-b50b-8bf1fe0c943e
Valve belde, 1.4 CS had al betere AI/Bots dan dit.. (let op z'n aiming die verdieping lager loopt).
Die bedoelde ik ja, geld dat rerollen dan ook voor gear? zijn trouwens de blueprints in de base minder dan die van de DZ5 en 6 vendors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
vegetto1983 schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:44:

In DZ6 mp5 halen, heb die m44 dniper gehaald maar schiet liever met mijn m1a.
Gear blueprints en vergeet je gear en weapon mods niet, en hou genoeg credits over om je gear te kunnen rollen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

vegetto1983 schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:57:
[...]
zijn trouwens de blueprints in de base minder dan die van de DZ5 en 6 vendors?
voor HE wapens zijn de dz6 blueprints beter, in de base zijn ze lvl 30 en in dz6 lvl 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vegetto1983 schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:57:
[...]

Die bedoelde ik ja, geld dat rerollen dan ook voor gear? zijn trouwens de blueprints in de base minder dan die van de DZ5 en 6 vendors?
boo is ilvl 30, rank50dz ilvl 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:57:
[...]

In DZ6 mp5 halen, heb die sniper gehaald maar achiey liever met mijn m1a.
Gear blueprints en vergeet je gear en weapon mods niet, en hou genoeg credits over om je gear te kunnen rollen.
oke dan ga ik daar maar kijken, ik neem aan dat je Phoenix bedoeld voor rerollen toch? ik zou ook wel flinke damage reduction willen, zat gister een stream te kijken van een gast die 99 was, die pakte makkelijk 4 man alleen ze schoten op hem er ging niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
vegetto1983 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:00:
[...]

oke dan ga ik daar maar kijken, ik neem aan dat je Phoenix bedoeld voor rerollen toch? ik zou ook wel flinke damage reduction willen, zat gister een stream te kijken van een gast die 99 was, die pakte makkelijk 4 man alleen ze schoten op hem er ging niet
Heb hem uit een drop gehad met talent stable en max accuracy.

Ja uit het rerollem haal je vaak hogere scores en vergeet je gear mods niet. Vooral zorgen voor hoge armor en health rolls.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

spartacusNLD schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:58:
[...]

voor HE wapens zijn de dz6 blueprints beter, in de base zijn ze lvl 30 en in dz6 lvl 31
Nee, alle bluepprints waar je met PXC voor betaald zijn ilvl31 dus ook die uit de boo
De blueprints waar je met $ of DZ$ voor betaald zijn ilvl 30

Enige verschil is dat je voor de DZ crafts ook division tech nodig hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 04-04-2016 10:09 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb prima gear, echter moet mijn armor omhoog, deze is echt te laag.
Dus daar ga ik aan spenderen vanavond.

Verder de MP5 gekocht en deze schiet toch wel erg lekker.

Dan bewaar ik mijn techs en credits tot de update, denk dat er nog wel betere gear gaat komen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Navy MP5 N, die je met de blueprint van DZ6 safehouse maakt, schijnt best een beest te zijn. Met de juiste ext. mag heb je 60 rounds in een mag zitten.

Ik heb nu een superior Navy MP5 N gedropt gekregen en close range is deze best te doen, maar m'n Caduceus is een stuk beter nog. Combo Caduceus en high-end MP5 lijkt mij het beste. Close range fights zijn zowiezo meer m'n ding dan een beetje snipen van afstand. Anders was de combo Caduceus + Marksman beter geweest denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb de HE MP5 blueprint ook sinds het weekend. En dan ga je craften eeeeeeen dan heb je natuurlijk waardeloze talents er op zitten. Nu in totaal 6 keer kunnen craften, alle 6 keren echt bijzonder waardeloos. En dan ben je weer door je HD DT heen 8)7

Ben benieuwd naar de toevoegingen van 12 april, ik hoop echt dat het vergaren van HE DT wat beter gaat worden, want het is gewoon niet te doen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
The.Sticky schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:20:
Ik heb de HE MP5 blueprint ook sinds het weekend. En dan ga je craften eeeeeeen dan heb je natuurlijk waardeloze talents er op zitten. Nu in totaal 6 keer kunnen craften, alle 6 keren echt bijzonder waardeloos. En dan ben je weer door je HD DT heen 8)7

Ben benieuwd naar de toevoegingen van 12 april, ik hoop echt dat het vergaren van HE DT wat beter gaat worden, want het is gewoon niet te doen op dit moment.
Ja dat is inderdaad dramatisch. Heb nu 2 blueprints gemaakt. 6+ backpacks gemaakt en nog steeds niet de combinatie die ik wil. Al minstens 8 magazines gecraft en wacht nog steeds op de Mag size + Rate of fire versie. Als je ze dan toch zelf moet craften hadden ze wel iets meer vrijheid mogen geven. Nu is het gewoon eindeloos grinden/craften tot je de versie hebt die bij jou build past.

Ben nu lvl 38 DZ, ga nu denk ik maar mijn PXC sparen zodat ik wat leuke items kan kopen zodra ik lvl 50 ben.

Snap overigens nog niet helemaal hoe het nu zit met de lvl 30/31 gear pieces. De HE blueprints die je kan kopen in BoO zijn die nou lvl 31? Waar kan ik dat aan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:25:
[...]

Ja dat is inderdaad dramatisch. Heb nu 2 blueprints gemaakt. 6+ backpacks gemaakt en nog steeds niet de combinatie die ik wil. Al minstens 8 magazines gecraft en wacht nog steeds op de Mag size + Rate of fire versie. Als je ze dan toch zelf moet craften hadden ze wel iets meer vrijheid mogen geven. Nu is het gewoon eindeloos grinden/craften tot je de versie hebt die bij jou build past.

Ben nu lvl 38 DZ, ga nu denk ik maar mijn PXC sparen zodat ik wat leuke items kan kopen zodra ik lvl 50 ben.

Snap overigens nog niet helemaal hoe het nu zit met de lvl 30/31 gear pieces. De HE blueprints die je kan kopen in BoO zijn die nou lvl 31? Waar kan ik dat aan zien?
Item level staat bij de details van het item helemaal onderaan. Het level requirement is wel 30, maar item level 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Snap overigens nog niet helemaal hoe het nu zit met de lvl 30/31 gear pieces. De HE blueprints die je kan kopen in BoO zijn die nou lvl 31? Waar kan ik dat aan zien?
Als ik de reactie van Bokkie zo lees lijkt het erop dat de gear of blueprints die je met Phoenix credits koopt lvl 31 zijn. Wat je koopt met DZ credits is gewoon lvl30.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F5544
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:45
Beste allemaal.

Ik heb het spel nu al een tijdje maar nog niet leuke en eerlijke mensen om de dz te verkennen. Ik geloof dat ik hier wel een aantal mensen kan ontmoeten om samen tegen de computer vijanden te vechten en elkaar te beschermen tegen stealers.

Als het je leuk lijkt kan je me onder mijn nickname toevoegen.

Groetjes,
Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
[...]

Haha ja welkom in de wereld van het grinden en herhalende craften. Ik heb denk ik totaal wel 30 Vectors gecraft, 15+ backpacks, 20+ kneedpads enz. enz.

Maar ergens is het dan ook wel een stukje voldoening als je wél een goede roll hebt en misschien 1 stat nog wilt rerollen met PhCr.

En ja wat al gezegd is hier boven: blueprints die je met PhCr koopt zijn item level 31. Dit staat er ook bij als je zo'n blueprint bekijkt.

[ Voor 6% gewijzigd door The.Sticky op 04-04-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

[...]

Let wel op dat je max 1000 PXC kan hebben. Ga meestal tot de 600 en dan ga ik shoppen voor blueprints ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The.Sticky schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:41:
[...]

Haha ja welkom in de wereld van het grinden en herhalende craften. Ik heb denk ik totaal wel 30 Vectors gecraft, 15+ backpacks, 20+ kneedpads enz. enz.

Maar ergens is het dan ook wel een stukje voldoening als je wél een goede roll hebt en misschien 1 stat nog wilt rerollen met PhCr.

En ja wat al gezegd is hier boven: blueprints die je met PhCr koopt zijn item level 31. Dit staat er ook bij als je zo'n blueprint bekijkt.
Persoonlijk vind ik het leuker en iets spannender om gear vanuit de DZ te halen, alleen zijn de high-end drops die ik daar heb gehad wel karig. Double Barrel shotgun en twee performance mods..
Laatst met een andere random speler even lvl 32 boss fights gedaan. Jemig, die gasten zijn erg taai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ktenolix schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:37:
[...]

Item level staat bij de details van het item helemaal onderaan. Het level requirement is wel 30, maar item level 31.
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:37:
[...]

Als ik de reactie van Bokkie zo lees lijkt het erop dat de gear of blueprints die je met Phoenix credits koopt lvl 31 zijn. Wat je koopt met DZ credits is gewoon lvl30.
Thanks gasten, dat klinkt wel logisch. Zal later even kijken of ik onderin het item level kan vinden.
The.Sticky schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:41:
[...]

Het is ook vervelend dat ik nog niet weet voor wat voor build ik precies wil gaan. Heb het nu een beetje afgestemd op mijn gear. Zou eigenlijk even moeten kijken hoeveel items ik in de stash kan opslaan, dat neemt geen ruimte in beslag als je items uit de DZ wil extracten toch?
4th schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:44:
[...]

Let wel op dat je max 1000 PXC kan hebben. Ga meestal tot de 600 en dan ga ik shoppen voor blueprints ;)
Ah dat is wel handig om te weten. Daar ben ik overigens nog lang niet. Doe te weinig dailies en challenges om veel punten binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Beltoni schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:51:
Het is ook vervelend dat ik nog niet weet voor wat voor build ik precies wil gaan. Heb het nu een beetje afgestemd op mijn gear. Zou eigenlijk even moeten kijken hoeveel items ik in de stash kan opslaan, dat neemt geen ruimte in beslag als je items uit de DZ wil extracten toch?
Klopt, neemt geen ruimte van je DZ extract stash in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
het aantal items wat je uit de DZ kan halen is nu nog 30 bij mij (wordt dit aantal hoger naarmate je hoger levelt in de dz?)

Hoe doen jullie dit mbt beheren ervan. soms loop ik maar te verzamelen in de DZ en dan kom je opeens wel een tof ding tegen maar kan je niet extracten omdat je kistje volzit. Dus dan kan ik weer alles destructen, uit de DZ gaan naar een safehouse en dan vanuit de stash het een en andere legen,verplaatsen, deconstructen,verkopen etc.

Hoe gaan jullie hiermee om? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:46:
[...]

Persoonlijk vind ik het leuker en iets spannender om gear vanuit de DZ te halen, alleen zijn de high-end drops die ik daar heb gehad wel karig. Double Barrel shotgun en twee performance mods..
Laatst met een andere random speler even lvl 32 boss fights gedaan. Jemig, die gasten zijn erg taai.
Ze 'moeten' het loot systeem gelijk houden aan alle 1001-rpg games; loot is nuttig, nu is alle loot een craftingmaterial :( nooit meer dat momentje "is dit mijn drop"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:58:
het aantal items wat je uit de DZ kan halen is nu nog 30 bij mij (wordt dit aantal hoger naarmate je hoger levelt in de dz?)

Hoe doen jullie dit mbt beheren ervan. soms loop ik maar te verzamelen in de DZ en dan kom je opeens wel een tof ding tegen maar kan je niet extracten omdat je kistje volzit. Dus dan kan ik weer alles destructen, uit de DZ gaan naar een safehouse en dan vanuit de stash het een en andere legen,verplaatsen, deconstructen,verkopen etc.

Je DZ stash blijft ongewijzigd qua grootte. Ik ga alvorens ik de DZ in ga eerst mijn stash leegmaken. Bijna alles deconstruct ik, tenzij ik het kan gebruiken. Normaliter pak ik in de DZ niet veel op aangezien ik alleen maar wil ranken. Mocht ik toch een item vinden wat ik wil (HE bijvoorbeeld :P) dan gooi ik m'n complete bag vol en ga ik extracten. De kans is dan kleiner dat, als ik dood ga, de HE item public dropped. Stel dat m'n stash vol zit (of bijna) dan ga ik eerst m'n stash leeghalen. Niets is erger dan een goede HE drop krijgen, maar niet kunnen extracten omdat je stash vol zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:58:

Nopes blijft max 30, erg irritant...

Simpel 3 keer volle extract van 9 en dan de laatste 3 los liggende blues of purples die ik vast wel laat liggen.
Soms pak ik exclusief paarse mods en attachments op omdat ik altijd tools en electronics tekort kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
En de stash kan je alleen buiten de DZ beheren toch? Niet dat ik iets over het hoofd zie in de safe houses binnen de DZ en ik voor niks de DZ elke keer verlaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Paulus07 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:12:
En de stash kan je alleen buiten de DZ beheren toch? Niet dat ik iets over het hoofd zie in de safe houses binnen de DZ en ik voor niks de DZ elke keer verlaat :P
Alleen buiten DZ ja, zeer belemmerend, zit gewoon max op je tijd in de DZ als je af en toe ook nog iets oppakt.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Gisteren was ik ff solo in de DZ om lvl 50 te halen was ik bezig in de Pit en raakte ineens wel erg snel me HP kwijt. Bleek dat 2 andere die ook aan het farmen waren niet wilde dat ik daar ook bezig was( had nog geen loot ) dus ik respawn hun zijn net klaar met de Pit farmen maar wel wel rogue omdat ze mij hadden gekilled.

Ik daarna snel teruggelopen omdat ik de baas wel getagged had maar helaas geen drop. Toen maar besloten beide spelers te beschieten. Eerste ging in 2 schoten neer met de M44 en die andere was helemaal in paniek en werd daarna met een 70k critical headshot ook neergelegd.

Al hun gedropte gear geloot including een HE handstop die ik eig wel kon gebruiken. Helemaal teruggelopen naar DZ03 om daar te extracten. Waren 2 andere spelers 1 die ook ging extracten en die andere was een beetje schimming maar ging achter een kist staan. Ik dacht dat ik wel voldoende tijd had.

Ook al was heel mijn balkje met extract vol had hij mij toch nog gedowned. Zo vervelend dat je die animatie van extracten niet snel kan stoppen of ff je ultimate kan poppen. Van de 9 items die ik had dropte uiteraard ook de handstop public :+

Daarna teruggegaan toen hij wilde extracten stond in ambush te wachten met pulse hide. Spawnt op dat moment echt letterlijk de boss met die 2 grote gasten erbij. Hierdoor kon ik hem net niet afmaken bij extract en werd ik geganked door zowel die speler als alle AI. Uiteraard schoten ze op mij en niet op hem. Dus dood. Al met al wel een leuke fight gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:00:
[...]

Ze 'moeten' het loot systeem gelijk houden aan alle 1001-rpg games; loot is nuttig, nu is alle loot een craftingmaterial :( nooit meer dat momentje "is dit mijn drop"
Wat dat betreft zouden ze het een stuk simpeler kunnen maken door de NPCs alleen maar crafting mats te laten droppen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:40:
[...]

Wat dat betreft zouden ze het een stuk simpeler kunnen maken door de NPCs alleen maar crafting mats te laten droppen. :+
men had gewoon hetzelfde systeem moeten pakken als 1001 rpg's ... het is immers een rpg zo beschrijft massive dit. waarom dan het wiel opnieuw uitvinden :F :N :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ze moeten die hele scavenging stat droppen, er is een reden dat diablo 3 magic find eruit gepatched heeft.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik wacht met volle smart op de 12 april update.

Ik heb absoluut geen perfecte gear (165k DPS, 75K HP), maar die HE dev tech lijkt niet te farmen te zijn.
De kistjes zijn altijd al geopend, heb het toevallig vanmorgen vroeg (5:30) nog geprobeerd, 4 kunnen openen, waarvan alles groen en blauw.

Dus upgraden van gear lijkt een beetje te stagneren.

Ik vond het DZ wel een leuk concept, de adrenaline die je kreeg bij het extracten van wat gear, ondertussen pak ik zelden nog wat op omdat het toch alleen maar ruimte in beslag neem en sinds vorige week val ik geregeld direct dood neer omdat er ergens een rogue teleport.

Klinkt misschien allemaal wat negatief, is niet zo bedoeld, maar ik mis een doel.
Ik hoop dat de "raids" weer een uitdaging bieden met gear dat niet totaal RNG is :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik wacht 12 april nog even af, maar ik vermoed dat het na een aantal dagen weer terug naar af is. Dan ga ik weer R6 spelen, geeft net wat meer voldoening.

Dit geeft wel een beetje weer hoe ik over the Division denk: https://www.reddit.com/r/...the_div_tech_why_putting/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxxus schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:00:
Ik wacht met volle smart op de 12 april update.

Ik heb absoluut geen perfecte gear (165k DPS, 75K HP), maar die HE dev tech lijkt niet te farmen te zijn.
De kistjes zijn altijd al geopend, heb het toevallig vanmorgen vroeg (5:30) nog geprobeerd, 4 kunnen openen, waarvan alles groen en blauw.

Dus upgraden van gear lijkt een beetje te stagneren.
idem; ben her helemaal mee gestopt om dev.tech te verzamelen; booooring as fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hell, ik merk dat sinds de Hornet fix ik eigenlijk alleen nog maar even online kom om de Dailies te doen (en dan vaak ook niet de Challenging) om wat PxC te scoren.

DZ heeft toch geen zin, Rogue gaan heeft 0 nut, gewoon farmen zou nog kunnen maar iedereen gaat maar Rogue dus ook dat schiet niet op (en je wordt daardoor al verplicht om in een team te gaan spelen). Plus die Div Tech chests die idd continue leeg zijn of troep geven.. Al met al is het allemaal de moeite niet waard, dus hopelijk snel het craftingsysteem/div tech op de schop zodat looten daadwerkelijk nut heeft.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb uit verveling een tweede char gemaakt. Heb ik tot de update weer wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren puur voor de XP door de Dark Zone gerend. Kwam ik een andere random solo speler tegen die ff aangepakt werd door twee rogues in een extraction zone. Met m'n Caduceus en seeker mine met flame mod die gasten neer kunnen halen, andere speler revived, alle spullen gejat en opgehangen en wegwezen maar. :P

Valt me op dat er nog genoeg spelers zijn die graag samenwerken om bosses e.d. neer te halen. Sinds de laatste patch zie ik wel meer rogue's maar niet zoveel als ik in eerste instantie verwacht had.
Wel zie ik meer solo rogue's, wat eigenlijk alleen maar hetzelfde effect heeft als een bordje met "shoot me" op je rug hangen. _O-

Er is voor mij nog genoeg te doen in de DZ, kijken wat de volgende update mee brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:12:
Wel zie ik meer solo rogue's, wat eigenlijk alleen maar hetzelfde effect heeft als een bordje met "shoot me" op je rug hangen. _O-
say hello to my little friend :+ :Y solo rogue *O* FTW :P

maar dat is eignelijk enige wat ik nog leuk vind aan de game; rogue kutten - nadruk op kutten, want ga steeds terug in rank :+ nu 0 keys, 0 dz credits en weer terug naar rank 50

nog 8 dagen dan kunnen we een nieuwe missei gaan farmen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:49

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:14:
[...]

say hello to my little friend :+ :Y solo rogue *O* FTW :P

maar dat is eignelijk enige wat ik nog leuk vind aan de game; rogue kutten - nadruk op kutten, want ga steeds terug in rank :+ nu 0 keys, 0 dz credits en weer terug naar rank 50

nog 8 dagen dan kunnen we een nieuwe missei gaan farmen :?
Een incursion/raid yep. Maar of het echt farmen wordt dat weet ik niet. Wat ik had begrepen van de streams wordt het gewoon rete moeilijk op hard en super moeilijk op challenging. Als iedereen als DPS build erin gaat ga je het niet redden volgens de devs en een inhouse beta team heeft dagen nodig gehad om een goede strategie te vinden om het te klaren en toen hebben ze het nog eens moeilijker gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:44:
Ze moeten die hele scavenging stat droppen, er is een reden dat diablo 3 magic find eruit gepatched heeft.
Er zit wil meer in Diablo 3 waar heren achter Division flink van konden leren, wat zeg ik.. al hadden ze maar een beetje rondgekeken in gamewereld hadden niet zo'n achterlijk systeem neergezet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:19
Overigens kan je volgens mij met je main account 30/30 extracten en dan 9 items in je backpack stoppen, safe house/checkpoint in, relog met alt account die bij een stash staat, leeghalen, relog main, profit.

Mocht je ooit een HE droppen terwijl je 30/30 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MaakmeGek schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:18:
[...]

Een incursion/raid yep. Maar of het echt farmen wordt dat weet ik niet. Wat ik had begrepen van de streams wordt het gewoon rete moeilijk op hard en super moeilijk op challenging. Als iedereen als DPS build erin gaat ga je het niet redden volgens de devs en een inhouse beta team heeft dagen nodig gehad om een goede strategie te vinden om het te klaren en toen hebben ze het nog eens moeilijker gemaakt.
Als datzelfde inhouse team ook verantwoordelijk was voor het testen van de rest van de game maak ik me daar totaal geen zorgen over :+
Ben al verrast dat ze zeggen dat er überhaupt een test team is, dat zou je niet zeggen gezien de shitload aan bugs/exploits/glitches.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:21:
[...]

Als datzelfde inhouse team ook verantwoordelijk was voor het testen van de rest van de game maak ik me daar totaal geen zorgen over :+
Ben al verrast dat ze zeggen dat er überhaupt een test team is, dat zou je niet zeggen gezien de shitload aan bugs/exploits/glitches.
En de dingen in het spel wat erg dom is. Bijvoorbeeld de Div Tech. Wie zn idee was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaakmeGek schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:18:
[...]

wordt gewoon farmen :+ niet de eerste keer, maar wedden dat we binnen 2 dagen die missie beheersen?

na verwachting is het combinatie van:
1. crowdcontrol
2. team target; met zn alle dezelfde mob uitschakelen
3. team splitten; in 2 van 2

cc de granaat poppetjes; team target de sniper(s)
zo ga je met je team tegenstander voor tegenstander af

combinatie van pulse, flash, gas nades en smartcover

mij lijtk combi build het praktische;
2 man gaan voor tech/skills
2 man gaan voor dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:23:
[...]

En de dingen in het spel wat erg dom is. Bijvoorbeeld de Div Tech. Wie zn idee was dat?
dare i say it; er is niemand bij massive die tot rank50 gespeeld heeft .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hele loot systeem van de game kan zeker wat aanpassingen gebruiken. Er is niet heel goed nagedacht over het hele Division Tech verhaal en de absurde RNG op RNG.. Maar ik vind wel dat de developers wat meer credits verdienen. Ze hebben al een aantal goede wijzigingen doorgevoerd en hebben gezegd ook te luisteren naar de suggesties van de community. Het spel is pas net een maand uit. Binnen deze maand vind ik dat ze al aardig positief bezig zijn.

Vergeet niet dat Diablo III, bijvoorbeeld, ook niet geheel tof was in den beginne. Het heeft ook een aantal patches geduurd voordat het gekomen is waar het nu is. The Division heeft ontzettend veel potentie en ik denk dat ze deze potentie wel kunnen waarmaken als ze op deze voet door blijven gaan.

Ik ben straks DZ rank 50 en vanaf dat punt ga ik ook HE DT nodig hebben, maar ik ga gewoon niet bewust de hele dag DT farmen totdat ik weer kan craften. Zolang ik maar een M44 heb, blijf ik wel gewoon lol hebben met dailies of in de DZ. Ik ga niet hersenloos zitten farmen voor de beste gear.

Als je je het DT farmen niks vindt, ga dan challenges doen, ga een alt beginnen, ga gewoon freeroamen, ga intel verzamelen. Of stop gewoon totdat er een patch is waardoor je het spel weer wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:25:
[...]

dare i say it; er is niemand bij massive die tot rank50 gespeeld heeft .....
Sowieso niet. Anders hebben ze wel eerder een andere oplossing gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:49

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

himlims_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:23:
[...]

wordt gewoon farmen :+ niet de eerste keer, maar wedden dat we binnen 2 dagen die missie beheersen?

na verwachting is het combinatie van:
1. crowdcontrol
2. team target; met zn alle dezelfde mob uitschakelen
3. team splitten; in 2 van 2

cc de granaat poppetjes; team target de sniper(s)
zo ga je met je team tegenstander voor tegenstander af

combinatie van pulse, flash, gas nades en smartcover

mij lijtk combi build het praktische;
2 man gaan voor tech/skills
2 man gaan voor dps
Ik weet het zo net nog niet of het zo snel gaat, tuurlijk uiteindelijk wordt het gewoon farmen. Maar van wat ik zag zijn het in ieder geval hele andere mechanics dan dat we tot nu toe hebben gezien en andere vijanden zoals dus onder andere drones waardoor coveren niet echt veel zin heeft. En geen checkpoints dus dood is vanaf begin weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:25:
Als je je het DT farmen niks vindt, ga dan challenges doen, ga een alt beginnen, ga gewoon freeroamen, ga intel verzamelen. Of stop gewoon totdat er een patch is waardoor je het spel weer wilt spelen.
onderstreept dat niet beetje het probleem? dat ik als speler zelf mijn eigen game moet verzinnen (alt) om beetje fun in de game te krijgen? ik ben een lul in de DZ, en dat bevalt me prima :+

maar zoals we op discord ook besproken hadden; wow/diablo etc. hebben zich ook moeten her-ontdekken tot wat ze nu zijn. maar ... neemt neit weg, dat het een bijzondere beslissing van massive is omtrent huidige loot/craft systeem :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ktenolix schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:25:
Vergeet niet dat Diablo III, bijvoorbeeld, ook niet geheel tof was in den beginne. Het heeft ook een aantal patches geduurd voordat het gekomen is waar het nu is. The Division heeft ontzettend veel potentie en ik denk dat ze deze potentie wel kunnen waarmaken als ze op deze voet door blijven gaan.
Dat is al jaren een non-argument, zij hebben de basis gelegd van een systeem waar veel mensen content mee zijn, dat systeem kan je direct 1 op 1 overnemen. En dan paar je over slechts 1 aspect, het is in de game een opeenstapeling van zulke retarted keuzes waar je mij niet kan vertellen er ook maar op 1 moment goed is over nagedacht. En dan gaat het puur over keuzes, nog volledig los van de mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaakmeGek schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:27:
[...]

Ik weet het zo net nog niet of het zo snel gaat, tuurlijk uiteindelijk wordt het gewoon farmen. Maar van wat ik zag zijn het in ieder geval hele andere mechanics dan dat we tot nu toe hebben gezien en andere vijanden zoals dus onder andere drones waardoor coveren niet echt veel zin heeft. En geen checkpoints dus dood is vanaf begin weer beginnen.
daarom zijn die twee zaken zo belangrijk; crowdcontrol, en met z'n alle dezelfde tegenstander als target kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
SinergyX schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:29:
[...]

Dat is al jaren een non-argument, zij hebben de basis gelegd van een systeem waar veel mensen content mee zijn, dat systeem kan je direct 1 op 1 overnemen. En dan paar je over slechts 1 aspect, het is in de game een opeenstapeling van zulke retarted keuzes waar je mij niet kan vertellen er ook maar op 1 moment goed is over nagedacht. En dan gaat het puur over keuzes, nog volledig los van de mechanics.
"ja maar x game had in jaar 1 ook die problemen" - Dat is echt het meest slechte excuus ooit, zelfs de RNG in Destiny is niet zo slecht als die van the division.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Pagina: 1 ... 82 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst