Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Samenvatting van de update/stream: https://www.reddit.com/r/...he_stream_heres_the_text/
Stream Notes: (Will Update) This Update Hits the 12th of April :D "We read your feedback, trust us" Devs listen to community confirmed.
- Incursions were hard, they made them harder, "Don't expect to beat it on the first or second time."
- Best Gear and Weapons in the Incursions.
- Concept art shows a really cool underground, huge area for "Falcon Lost," LMB is confirmed as main enemies and have access to vehicles.
- 4 different gear sets, powerful talents are granted when you have all the gear in a set equipped, will "change the way we play," Sets are a green color.
- Gear Sets are "rare," reward for Incursion, one gear set is specific to the Dark Zone experience (called "Path of the Nomad").
- "Strikers Battle Gear" Combat assault, for grunts.
- "Sentry's Assault" For Electronics lovers.
- "There are blueprints for Gear sets"
- Looks like a gear set for each play style.
- "When you hit level 30, item level will be removed and "Gear Score" will be added."
- Gear Sets require a trade off, probably sacrificing stats for the powerful bonuses.
- Instead of player levels in the future, we will see there gear score.
- Confirmed that we will be able to view players gear.
- "Trading" If a group is playing and they all get a good drop, they can trade stuff they don't want.
- In Dark Zone must trade at checkpoints, protect players from stealing.
- The "500 Slot" Backpack was just a dev build, Massive pls nerf Dev.
- Trading works by dropping it on the ground, that means that a random person in a group can steal your gear. Be carful.
- "Assignments" Weekly and Daily objectives, already on your map, you will get Phoenix credits, division tech (No Word on HE). Some is Combat Themed, Dark Zone Themed. "Kill X number of Rikers."
- "Supply Drops" Dark Zone item, "really good loot in them," available to whole group. You don't need to extract these items. Happens once every hour, guarded by "Tough Enemies."
- "Spectator Camera" You can view other players after you die, FINALLY. Switch Between them, move around the camera, sounds like the way they have it in GTA: Online when you die.
- Now showing a "hilarious" community video. Its not.
- Most predictable way to get Gear Sets is Incursions, however you can get them anywhere.

Falcon Lost Incursion Specific:
- LMB have taken over a water plant, FL is underground.
- Story wise you NEED to retake the water plant
- 4 Man Squad only, you don't see player levels, just gear score. Looks better honestly.
- Story Wise (Spoiler Warnings) Bliss is dead (shocking) new person has taken over, big explosions happen.
- Some objectives in the incursion include a "Eliminate X number of waves" and "Destroy APC"
- 2 Difficulties, Hard Mode is the easiest, at least Level 31 gear to be effective. Then Challenge Mode, you need the new gear to be effective. Overall, needs a higher level of focus.
- Challenge mode is "brutal," the best developers and the best gear took them a couple days to beat it on challenge mode.
- Its very fun, if you love a challenge, get ready for tactical gameplay.
- There will be more Incursions after this "Many More"
- Story wise, there are big events happening in the world.
- Need a good group, need good synergy, might be hard with randoms.
- Will probably start to use more consumables.
- APC does huge damage, but you can get away from fire.
- There are flying "Drones" that need to be dealt with differently versus humans. Complete 180 in terms of facing them.
- Matchmaking, required gear score though.
- If you fail, all die, you start from the beginning.
- If you beat it, you may get a "good gun" and may get a gear set item.
- NO WEEKLY TIMER, however for the first time you do it for that week, you get a better reward.
- ~Can't~ Can damage APC with bullets, not too effective. Best way to kill it with a new mechanic.
- "Group coordination is key."
- Completely new location.
- Future Incursions will have new mechanics, they have played them.
- Challenge mode is the sure fire way to get Gear Sets.
- You can get the weekly reward with multiple characters.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
"Gearscore" .. werkelijk is daar 1 van die ontwikkelaars blijven hangen in 2008 met zijn laatste gespeelde MMO WoW misschien?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:16
Imo vind ik vicious echt zwak, want hoevaak ben je op 100% hp. Ik ben dat zelf bijna nooit, je krijgt 1 hit en gelijk weg bonus. Deadly/brutal zijn dan vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Misschien moet je gewoon 1 of andere uber gamer zijn om die Challenge mode die er nu in zit nog moeilijker te willen hebben. Maar nu doe ik er al zo'n 2 uur over, als we hem al halen met de groep waar ik in zit xD en nog nooit een HE item gehad..

En dan maken ze hem nog moeilijker en met de KANS dat je een goed item krijgt?

Nope, das niks voor mij :P daar ga ik mij de eerste maanden niet in wagen 8)7 leuk voor de pro gamer, niet voor iemand die gewoon even een spelletje wil starten en een uurtje wat wil doen.. Beetje jammer dat het altijd zo gaat met MMO's.. de 'raids' of hoe je ze wil noemen moeten altijd maar moeilijker en langer en t liefst ook 5/6 uur duren.. die tijd heb ik niet eens, al zou ik t willen..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TgR_KILLER schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:29:
Misschien moet je gewoon 1 of andere uber gamer zijn om die Challenge mode die er nu in zit nog moeilijker te willen hebben. Maar nu doe ik er al zo'n 2 uur over, als we hem al halen met de groep waar ik in zit xD en nog nooit een HE item gehad..
Dat is knap, je krijgt altijd een HE item van de daily challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:31:
[...]

Dat is toch altijd een lvl30 drop?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]
Nope, je kunt ook een daily doen op hard en dan krijg je hem wel niet. Wel phoenix coins uiteraard. Alleen bij challenge mode krijg een HE item. En dan uiteraard ook daily challenge mode zoals de bibliotheek etc.
SinergyX schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:33:
[...]
Dat is toch altijd een lvl30 drop?
Correct, lvl 31 elites zijn alleen craftable zover ik kan zien. Volgens mij niet eens DZ drops.

[ Voor 23% gewijzigd door rolandos582 op 31-03-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rolandos582 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:34:
[...]

Nope, je kunt ook een daily doen op hard en dan krijg je hem wel niet. Wel phoenix coins uiteraard. Alleen bij challenge mode krijg een HE item. En dan uiteraard ook daily challenge mode zoals de bibliotheek etc.
Dan doe je dus niet de daily challenge maar een daily hard.

En ja level 31, maar als je moeite hebt met challenging dan heb je dus nog lvl 30 nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 31-03-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
[...]

Dan ben ik vast scheel xD heb er nu al een paar gedaan, maar zou niet weten welk Item ik er gekregen zou moeten hebben.. mijn HE armor heb ik of gecraft/gekocht of uit DZ gehaald..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:35:
En ja level 31, maar als je moeite hebt met challenging dan heb je dus nog lvl 30 nodig.
Heeft weinig met moeite te maken, heel challenge mode is compleet nutteloos buiten phoenix credits en deconstruct-materials. Maarja, hele playerbase van Division is al een complete verdeling (haha.. snap je em?) tussen de 'het is te makkelijk' en 'dit is dom moeilijk'. Hoewel ik vaak genoeg challenge mode niet haal, noem ik het ook niet moeilijk, maar gewoon simpel belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Angeloonie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:35:
[...]
Dan doe je dus niet de daily challenge maar een daily hard.

Ja okay als je het letterlijk gaat lezen, daily challenge is namelijk voor mij dagelijkse uitdaging. Niet challenge mode. Maar goed 8)7

Je kunt niet zomaar inderdaad challenge mode doen, daar heb je eerst redelijke gear voor nodig. Dus beginnen met lvl 30 gear uit DZ/craften/hard modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vanaf morgen is Hornet voorbij:
Madison Field Hospital: The Elite NPC that spawns when Hutch is killed before jumping down from the roof will no longer drop additional loot when killed repeatedly
Missions: Named NPCs killed from outside the mission area will no longer drop additional loot when killed repeatedly
Fixed issues which could allow groups to bypass the limit of four members

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 31-03-2016 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Komt er morgen een patch dan?
Al zal ik er vannacht geen seconde minder om slapen, heb de hele glitch niet gebruikt.

Ben benieuwd naar alle nieuwe content, ik hoop vooral dat het een stuk beter uitgewerkt is dan vele end game zaken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Vanavond voor het eerst die Daily Challenges gedaan. Eerst de twee op hard, toen Russisch consulaat op challeninf. WTF was dat zeg. We bleven elkaar reviven en hebben het uiteindelijk op de een of andere manier gehaald. Leverde mij m'n eerste gele items. Een vest en een scope :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

TgR_KILLER schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:40:
[...]
Dan ben ik vast scheel xD heb er nu al een paar gedaan, maar zou niet weten welk Item ik er gekregen zou moeten hebben.. mijn HE armor heb ik of gecraft/gekocht of uit DZ gehaald..
Het ontgaat mij soms ook welk HE item ik gekregen heb (ik vermoed dat ze misschien niet altijd correct als nieuw gemarkeerd worden in de inventory). Ik scroll dan terug in het chat window tot de lijn waar vermeld wordt hoeveel Phoenix Credits je gekregen hebt en de lijn daarboven vermeld welk (HE) item je voor de missie gekregen hebt.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
de daily challenge russian consulaat vandaag met gemak gehaald. zat in een team met 8 man, dan is het peanuts. 1e x dat ik een challenge op challenging haalde, met zen 4e is het haast niet te doen.

in de darkzone 2 HE items gekregen, dus snel naar het extraction point, krijg ik een foutmelding en sluit ie het spel af (PS4!). goed chagerijnig, start spel opnieuw op en spawn in een safehouse mét men items. jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat zo onwijs nog vetter worden! Dit weekend lvl 30 aantikken, volgende week gear farmen, en dan raiden tot ik er bij neer val!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die de laatste 2 dagen altijd een DZ mismatch krijgt via random matchmaking?

Heb na het betreden van de DZ ook nergens de optie om de juiste player bracket te joinen van mn teamgenoten ofzo. Ben lvl 25 en 11 in DZ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Handig filmpje voor de mensen die de stream hebben gemist/ het te saai vonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Weet iemand of er werkende cheats zijn voor deze game op de PC?

Ik kwam vanavond een speler tegen in de DZ genaamd Rogue.Killer die o.a. mij in 1 shot steeds omlegde.. Zelfs een keer nog voordat ik zichtbaar was voor hem en ik mijn survival link geactiveerd had, dat kan dus niet.. Ik ben er daarom nagenoeg 100% van overtuigd dat die gast cheatte..

Hoop het niet want dat zou de game voor mij flink verpesten, het DZ gedeelte iig wel..

[ Voor 8% gewijzigd door Inflatable op 01-04-2016 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 19:44
Helaas kom je er heel soms eentje tegen, ja het is mogelijk te Cheaten op PC... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe het met de loot zit in DZ?

Als ik met mijn vrienden samen DZ in ga gebeuren er 2 verschillende dingen.

De ene keer kan 1 iemand de loot pakken en verdwijnt meteen alles en de andere keer wordt de loot gedeelt onderling en ziet iedereen iets anders liggen?

Ben ik nu gek aan het worden of is dit te verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

De loot is hetzelfde als bij alle andere dingen. Het is voor elk persoon in de groep random. Loot drops zijn altijd alleen voor één persoon, tenzij ze van een dode menselijke speler komen in de DZ. Als meerdere mensen tegelijk loot zien liggen dan hebben gewoon meerdere mensen gelukt. Heeft verder niets te maken met wie het oppakt, het is altijd per persoon verschillend en je kunt alleen je eigen loot zien.

Vijanden met een gele balk en een naam daarboven geven altijd loot voor iedereen in de groep, maar die loot is dan nog steeds per persoon apart/verschillend.

[ Voor 16% gewijzigd door Walance op 01-04-2016 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dacht dat DZ anders was dat daar de loot was voor degene die het snelste was maar dat is dus niet zo ook hier is het net zo als buiten de DZ random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 02:37:
Weet iemand of er werkende cheats zijn voor deze game op de PC?

Ik kwam vanavond een speler tegen in de DZ genaamd Rogue.Killer die o.a. mij in 1 shot steeds omlegde.. Zelfs een keer nog voordat ik zichtbaar was voor hem en ik mijn survival link geactiveerd had, dat kan dus niet.. Ik ben er daarom nagenoeg 100% van overtuigd dat die gast cheatte..

Hoop het niet want dat zou de game voor mij flink verpesten, het DZ gedeelte iig wel..
Dat is niet zo hel moeilijk met een m44 sniper en vol geel gear.. dus hoef nog niet te zeggen dat ie cheaten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 07:41:
Kan iemand mij vertellen hoe het met de loot zit in DZ?

Als ik met mijn vrienden samen DZ in ga gebeuren er 2 verschillende dingen.

De ene keer kan 1 iemand de loot pakken en verdwijnt meteen alles en de andere keer wordt de loot gedeelt onderling en ziet iedereen iets anders liggen?

Ben ik nu gek aan het worden of is dit te verklaren?
klopt er gebeuren 2 verschillende dingen:
1. loot van npc's is -altijd- van jou
2. loot van agens is public 'up for grabs'

ga je dood; door agent of npc, dan dop je jouw contaminated-loot
maar niet alle loot die je hebt raak je kwijt.
jouw loot drop gedeeltelijk public, en gedeeltelijk private; private is alleen voor jou zichtbaar en gemaarkeerd op de map. public kan iedereen pakken.

probeer altijd 9/9 items te hebben; desnoods wat blauwe. .. stel, je loot een HE; en je gaat dood met 9/9 items, heb je redelijke kans dat je HE private-dropt. heb je minder items, is de kans dat je HE public dropt grooter.

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 01-04-2016 09:41 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:35:
[...]

klopt er gebeuren 2 verschillende dingen:
1. loot van npc's is -altijd- van jou
2. loot van agens is public 'up for grabs'

ga je dood; door agent of npc, dan dop je jouw contaminated-loot
maar niet alle loot die je hebt raak je kwijt.
jouw loot drop gedeeltelijk public, en gedeeltelijk private; private is alleen voor jou zichtbaar en gemaarkeerd op de map. public kan iedereen pakken.

probeer altijd 9/9 items te hebben; desnoods wat blauwe. .. stel, je loot een HE; en je gaat dood met 9/9 items, heb je redelijke kans dat je HE private-dropt. heb je minder items, is de kans dat je HE public dropt grooter.
In aanvulling hierop:

Afhankelijk van je Rogue rank wordt een aantal private en een aantal public gedropped. Bij een volle bag van 9 items is dat:

Neutral:
- 3 public
- 6 private

Rogue rank 0:
- 4 public
- 5 private

Rogue rank 1:
- 5 public
- 4 private

Rogue rank 2:
- 6 public
- 3 private

Rogue rank 3:
- 7 public
- 2 private

Rogue rank 4:
- 8 public
- 1 private

Rogue rank 5 (max):
- 9 public

Welke items private of public gedropped worden is random. Ik weet niet hoe hit exact zit als je bag niet vol is, maar volgens mij drop je sowieso x aantal public. (unconfirmed)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ktenolix schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:49:
[...]

Welke items private of public gedropped worden is random. Ik weet niet hoe hit exact zit als je bag niet vol is, maar volgens mij drop je sowieso x aantal public. (unconfirmed)
Is gewoon random volgens mij, vanmorgen had ik er 2 en ik dropte er 2, soms heb ik er 3 en drop ik er 0 public..

Leuke website trouwens: http://thedivisiondatabase.com/
Ze gaan alle skins en cosmetische zaken er op zetten met screenshots :)

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 01-04-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:59:
[...]

Is gewoon random volgens mij, vanmorgen had ik er 2 en ik dropte er 2, soms heb ik er 3 en drop ik er 0 public..

Leuke website trouwens: http://thedivisiondatabase.com/
Ze gaan alle skins en cosmetische zaken er op zetten met screenshots :)
Ah, thanks! Ik heb ook regelmatig wat gedropped toen ik <9 items had, maar weet niet meer hoeveel daarvan public waren. :D

Toffe site inderdaad! Voeg hem wel toe aan de TS.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Hier nog een lijst van iemand die alle craftable weapons heeft gekocht en vergeleken:

https://www.reddit.com/r/...nd_weapon_blueprints_and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik heb het gevoel dat in vergelijking met andere RPG's er weinig loot gedropped wordt.
Of wordt dat langzaam aan steeds meer?

De AI valt me af en toe ook wel tegen. Had gisteren een Boss die amper verplaatste waardoor ik hem op mijn dooie gemakkie vanuit cover neer kon schieten. Nu zat ik wel hoog en hij laag, maar dan nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ben benieuwd hoe lang dit spel nog actief blijft, merk nu al dat de interesse wegtrekt. Er is gewoon te weinig te doen ipv de eindeloze lootgrind. Voelt alsof er bij andere MMO's meer diepgang in zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wicked1980 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:23:
Ik heb het gevoel dat in vergelijking met andere RPG's er weinig loot gedropped wordt.
Of wordt dat langzaam aan steeds meer?

De AI valt me af en toe ook wel tegen. Had gisteren een Boss die amper verplaatste waardoor ik hem op mijn dooie gemakkie vanuit cover neer kon schieten. Nu zat ik wel hoog en hij laag, maar dan nog
in vergelijking tot andere RPG is de loot nutteloos; want je deconstruct het, omdat de crafts betere items zijn dan drops :F en daarom zuigt het systeem :+ je hebt niet meer dat kleine 'geluk/spannend momentje wat je in 1001 andere rpg's wel hebt ..... is dit DE drop, is dit MIJN gun'

hoewel; dat met die sets/droppen wel gedeetelijk terug komt - wat ik begreep gisteren uit de stream

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 01-04-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik ben pas level 13 net geworden. Veel solo doe ik maar hoe krijg ik betere items dan alleen maar groen en blauw.
Als ik de DZ inga komen er vijanden van level 20 ofzo op me afgerend en ik ben dan al klaar.
Terwijl ik natuurlijk ook snel mijn base wil uitbereiden en meedoen met de DZ

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Clavat schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:40:
Ik ben pas level 13 net geworden. Veel solo doe ik maar hoe krijg ik betere items dan alleen maar groen en blauw.
Als ik de DZ inga komen er vijanden van level 20 ofzo op me afgerend en ik ben dan al klaar.
Vooral veel main- en side-missies blijven spelen die het meeste XP opleveren zodat je in level omhoog gaat, dan komen er vanzelf ook steeds betere items tot je beschikking door zowel drops als bij de verschillende vendors, van groen, blauw tot uiteindelijk paars.. Totdat je richting level 30 gaat en je kan gaan werken aan gele high-end spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
himlims_ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:32:
[...]

in vergelijking tot andere RPG is de loot nutteloos; want je deconstruct het, omdat de crafts betere items zijn dan drops :F en daarom zuigt het systeem :+ je hebt niet meer dat kleine 'geluk/spannend momentje wat je in 1001 andere rpg's wel hebt ..... is dit DE drop, is dit MIJN gun'

hoewel; dat met die sets/droppen wel gedeetelijk terug komt - wat ik begreep gisteren uit de stream
Verkopen doe ik inderdaad niet, deconstruct bijna alles, ondanks dat er nog maar weinig te craften valt nu (lvl 7)

Maar had gehoopt met enige regelmaat ook wat bruikbare wapens te vinden, en dat valt me zwaar tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicked1980 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:00:
[...]

Verkopen doe ik inderdaad niet, deconstruct bijna alles, ondanks dat er nog maar weinig te craften valt nu (lvl 7)

Maar had gehoopt met enige regelmaat ook wat bruikbare wapens te vinden, en dat valt me zwaar tegen
Mijn eerste HE drop was mijn AR (Caduceus) en die gebruikt ik nog steeds, het ligt er dus maar net aan wat je krijgt. Maar meestal zijn de craftables wel beter ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Weet iemand of er al set bonussen bekend zijn van de nieuwe gear sets?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Sowieso vind je onder een bepaald niveau (16?) alleen maar groen, daarna pas blauw. Vanaf level 26 (?) vind je paars en vanaf 30 pas goud (HE).

Maar op jouw niveau zijn de drops prima om te gebruiken hoor, of je moet eerst de sides doen voor de schematics en zelf craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Laatst online: 24-08 13:13
Clavat schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:40:
Hoe hogere level en hoe moeilijker de main missies worden hoe meer blauwe en daarna ook paarse loot er wordt gedropt nog even bikkelen naar lvl 30 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
MichaelvD2203 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:49:
[...]

Hoe hogere level en hoe moeilijker de main missies worden hoe meer blauwe en daarna ook paarse loot er wordt gedropt nog even bikkelen naar lvl 30 dus
Dan gaan we door met main mission en de side missions

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

< lvl 30 is loot nog wel nuttig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
[...]

Dus jij hoopt op een high end gun als je nog maar lvl 7 bent ? Als je 4 lvl's hoger bent heb je de helft van je gear alweer geupgrade. Pas vanaf lvl 30 ga je op zoek naar de juiste gear voor jou om zo je character te smeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:17
x3rius schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:22:
Hier nog een lijst van iemand die alle craftable weapons heeft gekocht en vergeleken:

https://www.reddit.com/r/...nd_weapon_blueprints_and/
Nice. Heb de HE Tactical ACR geloot in de DZ met prima talents. Wapen bevalt wel maar ik heb een ander AR (paars) die een hogere DPS heeft. Zat gisteren even te twijfelen maar denk dat de ACR toch mijn main blijft. Geel ziet er toch een stuk leuker uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
[...]

Ik heb tot nu toe (lvl 29,5) zoveel mogelijk verkocht, en zo af en toe een nieuw wapen gekocht bij 1 van de vendors. het geluk dat een wapen dropt die er echt op vooruit gaat is nihil. En je alles verkoopt, heb je snel genoeg geld, en kan je weleens wat lijden om wat te kopen.

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beide gedaan...
Toen ik op een gegeven moment nuttige gear had deed ik grijze gear deconstructen en alle niet nodige groene / blauwe gear verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Beltoni schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:22:
[...]

Nice. Heb de HE Tactical ACR geloot in de DZ met prima talents. Wapen bevalt wel maar ik heb een ander AR (paars) die een hogere DPS heeft. Zat gisteren even te twijfelen maar denk dat de ACR toch mijn main blijft. Geel ziet er toch een stuk leuker uit :)
Bij mij dropte die ook in DZ. Dps op papier en talents vallen n beetje tegen, maar dat ding blaast super stabiel. Heb n paarse scar L met op papier inclusief talents heel veel stabillity, accuracy en meer dps, maar die acr blaast m omver. Shooting Range is echt n uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Macchill schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:38:
[...]

Ik heb tot nu toe (lvl 29,5) zoveel mogelijk verkocht, en zo af en toe een nieuw wapen gekocht bij 1 van de vendors. het geluk dat een wapen dropt die er echt op vooruit gaat is nihil. En je alles verkoopt, heb je snel genoeg geld, en kan je weleens wat lijden om wat te kopen.
Moet je idd afwegen, meestal verkocht ik de dure wapens zodat die in verhouding mij meer opleverde dan deconstructen, want elke blue geeft zelfde meuk. Toch zou ik zo veel mogelijk blijven deconstructen als je niet direct een wapen wil kopen en direct die kan gebruiken. tot lvl 25 is het nog wel te doen, daarna ga je niks meer kopen totdat je high end BP kan kopen. daarvoor wil je dus zoveel mogelijk de overige meuk deconstructen zodat je genoeg materials hebt om te craften.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Macchill schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:38:
[...]

Vanaf midden level 20's zou ik alles deconstructen.. ik heb ook veel verkocht altijd maar nu ik ruim level 30 ben kom ik erachter dat ik beter wat meer had kunnen slopen voor de broodnodige parts.. na level 30 koop je nagenoeg niks meer en door daily missies enzo te doen krijg je ruim genoeg geld binnen. Bijna alles na level 30 craft je.. en daar heb je die parts zwaar voor nodig, ik heb gisteren even een loot run gedaan om tools binnen te harken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
Vind het echt jammer dat, zoals hierboven ook al aangegeven is, de loot die dropt meestal niet meer is dan wat crafting materials. Dan craft je vervolgens 10x het zelfde wapen en hoopt dat de juiste stats erop zitten.
Bij WoW vond ik het altijd super spannend dat als je een boss gekilled had hij mogelijk jouw wapen had en was je super excited als dat ook daadwerkelijk zo was.
Nu kill je een boss gaat terug om je zooi te deconstructen om vervolgens weer 2 x een bepaald wapen te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
038Zwolle schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:22:
Vind het echt jammer dat, zoals hierboven ook al aangegeven is, de loot die dropt meestal niet meer is dan wat crafting materials. Dan craft je vervolgens 10x het zelfde wapen en hoopt dat de juiste stats erop zitten.
Bij WoW vond ik het altijd super spannend dat als je een boss gekilled had hij mogelijk jouw wapen had en was je super excited als dat ook daadwerkelijk zo was.
Nu kill je een boss gaat terug om je zooi te deconstructen om vervolgens weer 2 x een bepaald wapen te craften.
Dat loot systeem in WoW / GW2 (waar ik dan ervaring mee heb qua endgame lang geleden) zit sowieso anders in elkaar.
Tot zover ik mij kan herrinneren dropped een bepaalde baas altijd iets van een kleine subset aan high level items waar je wat aan hebt.. Dus als je specifiek dat stuk armor of dat wapen wil hebben dan hoef je enkel die 1e boss te grinden.

In the division dropped alles voor zover ik weet compleet at random, en is de pool uit HE items welke gedropped kunnen worden echt HUGE. vandaar dat je ook redelijk vaak redelijk nutteloze scopes of silencers ofzo krijgt. I.p.v. dat wapen of armor wat je wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

TgR_KILLER schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:26:
[...]

Dat loot systeem in WoW / GW2 (waar ik dan ervaring mee heb qua endgame lang geleden) zit sowieso anders in elkaar.
Tot zover ik mij kan herrinneren dropped een bepaalde baas altijd iets van een kleine subset aan high level items waar je wat aan hebt.. Dus als je specifiek dat stuk armor of dat wapen wil hebben dan hoef je enkel die 1e boss te grinden.

In the division dropped alles voor zover ik weet compleet at random, en is de pool uit HE items welke gedropped kunnen worden echt HUGE. vandaar dat je ook redelijk vaak redelijk nutteloze scopes of silencers ofzo krijgt. I.p.v. dat wapen of armor wat je wil hebben.
Kan het ook beter vergelijken met Vanilla D3 .

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Als ik Rhodes nog één keer 'Look, we both got shit to do....' hoor zeggen als ik alleen maar electronics en tools op kom halen bij zijn collega's in de Tech Wing, dan geef ik 'm terug aan de Cleaners. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

Is er btw een blueprint van een First Wave M1A?
Gisteren weer een upgrade gevonden voor mijn main weapon, ik zit nu op 91k dps.
En mijn sniper doet er dankzij nieuwe gloves 31,7k per shot.
Maar dit is een SOCOM M1A, al weet/snap ik niet goed wat dan het verschil is met een First Wave M1A
Dus als iemand een link heeft of kan uitleggen wat de verschillende prefixes bij een wapen inhouden dan graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
MichaelvD2203 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:17:
[...]

Dus jij hoopt op een high end gun als je nog maar lvl 7 bent ? Als je 4 lvl's hoger bent heb je de helft van je gear alweer geupgrade. Pas vanaf lvl 30 ga je op zoek naar de juiste gear voor jou om zo je character te smeden
Nee uiteraard niet, maar had wel verwacht dat er meer zou vallen. Ook al is het waardeloze crap

Ik ben gewend om uit een dungeon te komen strompelen omdat mijn satchel weer vol zit en ik alles weer moet verkopen. Maar dat gebeurt hier idd echt niet.

TIjdens een missie rond de 30 bad guys neergelegd, en dan je is score 2 clips, 1 incendiary bullet en een kniestuk bij de Boss :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wicked1980
NLxAROSA schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:40:
Als ik Rhodes nog één keer 'Look, we both got shit to do....' hoor zeggen als ik alleen maar electronics en tools op kom halen bij zijn collega's in de Tech Wing, dan geef ik 'm terug aan de Cleaners. :+
Zolang hij maar niet begint over een arrow in the knee... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:16
GrimScythe schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:42:
Is er btw een blueprint van een First Wave M1A?
Gisteren weer een upgrade gevonden voor mijn main weapon, ik zit nu op 91k dps.
En mijn sniper doet er dankzij nieuwe gloves 31,7k per shot.
Maar dit is een SOCOM M1A, al weet/snap ik niet goed wat dan het verschil is met een First Wave M1A
Dus als iemand een link heeft of kan uitleggen wat de verschillende prefixes bij een wapen inhouden dan graag :)
Deze heb ik gister uit de DZ getrokken (L).

Stats atm : primary DPS - 129.088 Health - 74.455 Skill Power - 13.843

Richt me vooral op de eerste twee punten, Heb als Primary een Vector ACR en als Secondary de First Wave M1A paars.

Gister voor het eerst met opzet rogue gegaan, toch wel lekker als je wat mensen neerpoft en ze dan deaudt maakt met een melee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
NLxAROSA schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:40:
Ik heb dat vooral met al die JTF gasten overal.. dat oneindige "shit, cleaners" of wat ze ook exact roepen.. Er zijn totaal geen cleaners te bekennen in de hogere levels maar goed, volgens mij zien ze spoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Vanochtend heb ik russian ambassade gespeeld met een random andere speler
Wat was die eindbaas lastig.

Uur over gedaan totaal, heb nu alle main missies gedaan ben pas level 26

Nog zoveel zij missies haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:16
Mars18 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:22:

side missions schiet je zo doorheen, zou zoveel mogelijk die van een zone pakken waarin je level past, daar haal je de meeste XP mee.

Of je moet natuurlijk alle side missies willen doen, dan kan je overal beginnen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ak0nnmgn schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:28:
[...]

side missions schiet je zo doorheen, zou zoveel mogelijk die van een zone pakken waarin je level past, daar haal je de meeste XP mee.

Of je moet natuurlijk alle side missies willen doen, dan kan je overal beginnen ;) .
Ik heb gisteren nog een paar sidemissies weggewerkt aangezien ik ff geen trek meer had in de dailies. Vooral die "jaag op deze en deze bad guy en schiet eerst 2 secondanten dood" missies vond ik altijd nog best lastig tijdens het levelen.. Nu ik level 30 ben met redelijke gear (100k dps / 65k hp) vlieg ik gewoon door die missies heen xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Iemand al geprobeerd of Hornet en kornuiten nu niet meer te farmen zijn? :+

Gisteravond samen met collega Licoln Tunnel op Challenge mode met z'n 2en gecleared haha, in best nog wel een rappe tijd ook. So much for challenge mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
Mars18 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:22:

Had ook het vermoden dat mij dit zou gaan overkomen, ben inmiddels level 25 en zit in dat gebied rechtsonderin (ik geloof Stuyvesant) en heb nog iets van 3 a 4 missies open staan. Ik clear ieder gebied en ren dan door naar het volgende safe house. Gisteren van level 22 met 19k dps naar level 25 gegaan met inmiddels 31k dps. Er moet echter nog steeds een goed main weapon droppen voor me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
stefanbrekel schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:50:
[...]

Had ook het vermoden dat mij dit zou gaan overkomen, ben inmiddels level 25 en zit in dat gebied rechtsonderin (ik geloof Stuyvesant) en heb nog iets van 3 a 4 missies open staan. Ik clear ieder gebied en ren dan door naar het volgende safe house. Gisteren van level 22 met 19k dps naar level 25 gegaan met inmiddels 31k dps. Er moet echter nog steeds een goed main weapon droppen voor me :(
Als je genoeg geld hebt kijk eens bij vendors, of een eigen blueprint die je krijgt bij de vele missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
stefanbrekel schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:50:
[...]

Dps gaat pas lopen vanaf 30 :). Daarvoor lekker missies doen. Is nog allemaal niet zo van belang ;)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
Bjorn89 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:55:
[...]

Als je genoeg geld hebt kijk eens bij vendors, of een eigen blueprint die je krijgt bij de vele missies?
Naja het vreemde is dat alle weapons die bij mij droppen alleen maar health boost geven. Was gisteren samen met een collega rond aan het lopen, voor hem dropte er constant weapons en ik moest het hele tijd doen met Kneepads/gloves/backpacks welke geen upgrade voor me zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
stefanbrekel schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:00:
[...]

Naja het vreemde is dat alle weapons die bij mij droppen alleen maar health boost geven. Was gisteren samen met een collega rond aan het lopen, voor hem dropte er constant weapons en ik moest het hele tijd doen met Kneepads/gloves/backpacks welke geen upgrade voor me zijn.
Geen mods(kan je nog een extra boost meegeven ook bij rugzakken enzo) ? En je eigen blueprints al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
stefanbrekel schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:00:
[...]

Als je, zoals je aangeeft, de side-missions heb gevolgd van safehouse tot safehouse, dan heb je daardoor een Superior AUG blueprint gekregen als reward. Deze zou ik sowieso gaan craften, omdat die namelijk erg fijn is om mee te levelen, zelfs tot level 30.
Enhanced AUG A3P
Complete all Side Missions & Encounters in area Flatiron District (lvl 15-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zitten sowieso wel wat leuke wapens en armor bij vendors of die je kan craften.. Ik heb er best wat verbruikt en gekocht tijdens het levelen.. Heb eigenlijk vooral de M4 gebruikt als main wapen tot level 30, helaas (als hij al bestaat) geen paarse / HE M4 gezien nog..

Over geld heb ik mij echt geen zorgen gemaakt tijdens het level en regelmatig wat gekocht, al vond ik ook wel dingen.. tot de laatste 3/4 gebieden had ik steeds alle missies, side missies en encounters gedaan, dus levelde best wel rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Beste fans van Division,

Ik heb overal gekeken maar ik kan het antwoord op de volgende vraag nergens vinden. Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen?

Ik heb Division voor ps4 en heb wat outfitpack's gekocht en gedownload: mariniers en militair. Geintje kostte mij kleine 10 euri, maar hey... stomme (mss zelfs domme) is dat ik nu niet weet hoe ik deze outfits kan selecteren. Staat niet bij mijn inventory oid. Ps4 geeft wel aan dat ik heb betaald en gedownload . Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? Weet iemand van jullie dit?

Ben benieuwd!

Oh en wat een vette game hé? :-P

Edit: ik heb geen seasonpass. Outfits los gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Baseline op 01-04-2016 19:56 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:49:
Beste fans van Division,

Ik heb overal gekeken maar ik kan het antwoord op de volgende vraag nergens vinden. Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen?

Ik heb Division voor ps4 en heb wat outfitpack's gekocht en gedownload: mariniers en militair. Geintje kostte mij kleine 10 euri, maar hey... stomme (mss zelfs domme) is dat ik nu niet weet hoe ik deze outfits kan selecteren. Staat niet bij mijn inventory oid. Ps4 geeft wel aan dat ik heb betaald en gedownload . Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? Weet iemand van jullie dit?

Ben benieuwd!

Oh en wat een vette game hé? :-P

Edit: ik heb geen seasonpass. Outfits los gekocht.
Rewards vendor helemaal achterin de base of operations. langs de trap naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:49:
dat ik nu niet weet hoe ik deze outfits kan selecteren.
Af te halen bij de Rewards Claim Vendor in je Base of Operations. Als je BoO binnenloopt gewoon rechtdoor blijven lopen. Hij staat achteraan in de gang tussen medical en security wing.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Laatst online: 21:32

iew

What the...?!

TgR_KILLER schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:33:
Zitten sowieso wel wat leuke wapens en armor bij vendors of die je kan craften.. Ik heb er best wat verbruikt en gekocht tijdens het levelen.. Heb eigenlijk vooral de M4 gebruikt als main wapen tot level 30, helaas (als hij al bestaat) geen paarse / HE M4 gezien nog..

Over geld heb ik mij echt geen zorgen gemaakt tijdens het level en regelmatig wat gekocht, al vond ik ook wel dingen.. tot de laatste 3/4 gebieden had ik steeds alle missies, side missies en encounters gedaan, dus levelde best wel rap.
Ik heb een paarse lvl 30 M4, die bestaat dus ;)
Een HE M4 weet ik niet, maar zal vast ook bestaan.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ambi, Michael: you guys are the bomb! Gelukt! Was ik ws pas na hoop schelden achtergekomen... }) 8)7

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Gisteren ook begonnen en tot nu toe speelt het heerlijk weg moet ik zeggen. Wel pittig, tot nu toe doe ik alles lekker solo en dan moet je toch flink gas geven om al die gasten af te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Vraagje, spelen de Tweakers in de Dark Zone allemaal met een headset? Ik zou graag wat vaker met een groep de Dark Zone in gaan. Ik speel de laatste tijd namelijk liever zonder voicechat (beetje nare ervaring mee in BF3/BF4). Geen idee of er anders bezwaar is tegen spelen met iemand zonder headset.

Ik ren in ieder geval niet rond als een kip zonder kop, blijf bij de groep (support etc).

Ik merk dat het solo knap lastig is tegen named enemies/rogue teams. Dark Zone rank 30 bereiken gaat behoorlijk langzaam.

Zelfde geldt overigens voor de Challenging dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Bestaat. Al heb ik alleen een HE Police M4 gezien, dus of er meer verschillende zijn weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik ben level 26
Wie wil er op ps4 Meespelen

Mijn laatstse missie general assembley

Voeg toe

Marsgameevents

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
agoNITE schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:36:
Vraagje, spelen de Tweakers in de Dark Zone allemaal met een headset? Ik zou graag wat vaker met een groep de Dark Zone in gaan. Ik speel de laatste tijd namelijk liever zonder voicechat (beetje nare ervaring mee in BF3/BF4). Geen idee of er anders bezwaar is tegen spelen met iemand zonder headset.

Ik ren in ieder geval niet rond als een kip zonder kop, blijf bij de groep (support etc).

Ik merk dat het solo knap lastig is tegen named enemies/rogue teams. Dark Zone rank 30 bereiken gaat behoorlijk langzaam.

Ik speel in ieder geval zonder. Merk uberhaupt bij de dailes dat er een hoop mensen zijn die zonder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
agoNITE schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:36:

wat bedoel je negatief, in elke populaire AAA titel heb je schreeuwende kiddies. Laat je daardoor niet gek maken 8).

Vind het zelf enorm irritant als ik met iemand speel die geen headset heeft EN de chat niet gebruikt. Vind dat lullen tussendoor wel gezellig :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bjorn89 op 02-04-2016 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Bjorn89 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:08:
[...]

wat bedoel je negatief, in elke populaire AAA titel heb je schreeuwende kiddies. Laat je daardoor niet gek maken 8).

Vind het zelf enorm irritant als ik met iemand speel die geen headset heeft EN de chat niet gebruikt. Vind dat lullen tussendoor wel gezellig :+
Ik laat me ook niet gek maken, maar de focus op de game is wel een stuk kleiner. Ik heb net een tijd overspannen thuis gezeten én ik heb ADD. Na een dag werken is gamen zonder lullen tussen door voor mij fijner.

Trouwens, lullen voor de gezelligheid? Geen chat om tactiek te bespreken etc? Text chat heb ik geen bezwaar tegen trouwens, deze heb ik echter nog niet kunnen vinden. Althans, niet één die binnen je group werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
TheBrut3 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:40:
[...]

Bestaat. Al heb ik alleen een HE Police M4 gezien, dus of er meer verschillende zijn weet ik niet.
Me need! Dan ga ik weer terug naar de m4 /m1a combi die ik ongeveer 15 levels heb gebruikt tot level 30. Ben benieuwd of ik hem ooit te zien krijg.. iig bij vendors nog niet gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
TgR_KILLER schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:18:
[...]

Me need! Dan ga ik weer terug naar de m4 /m1a combi die ik ongeveer 15 levels heb gebruikt tot level 30. Ben benieuwd of ik hem ooit te zien krijg.. iig bij vendors nog niet gezien...
Heb eergister een HE Police M4 gehad bij Hornet, maar de talents waren vrij waardeloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Voor de mensen die nog niet de interessante details van patch 1.1 met Incursions hebben gezien, deze post is wel erg nice met uitleg en screenshots:

http://teambrg.com/the-di...ncursions-special-report/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo, poos uit de game geweest en gister avond weer heel even ingelogd en met een random een Encounter gedaan.

Moet nog inlezen over de laatste patch maar begrijp ik het nou eigenlijk goed dat ik nu als lvl 15 en de eerste stappen in de DZ nog moet zetten, het solo iig al helemaal niet aan te raden is?

Las al zoiets als hoge levens die in de eerste brackets rond lopen? Nou ja maakt ook niet uit, hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben voor de game, het is ook niet zo ff snel een half uurtje gamen of zo in dit spel, ik moet er wel goed voor gaan zitten zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
Sipio schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:17:
Zo, poos uit de game geweest en gister avond weer heel even ingelogd en met een random een Encounter gedaan.

Moet nog inlezen over de laatste patch maar begrijp ik het nou eigenlijk goed dat ik nu als lvl 15 en de eerste stappen in de DZ nog moet zetten, het solo iig al helemaal niet aan te raden is?

Las al zoiets als hoge levens die in de eerste brackets rond lopen? Nou ja maakt ook niet uit, hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben voor de game, het is ook niet zo ff snel een half uurtje gamen of zo in dit spel, ik moet er wel goed voor gaan zitten zeg maar.
Het spel beschermt je tegen alle hoge level spelers tot dat je zelf level 30 wordt. Je zal zelf dus niks merken nu je nog level 15 bent.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkElement
  • Laatst online: 12-07 12:53
Zie ook het kopje over 'DZ Level Bracket' in de OP voor meer uitleg hoe je geschaald word in de Dark Zone :)

Ktenolix in "[Multi] The Division"

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 09:18
Zo eindelijk weer eens wat DZ gedaan, en door een nieuwe "farm" route bijna 3 levels gestegen (44-47) in 2 uur. Had tot heden behoorlijk ongeluk gehad wanneer het kwam om HE drops maar binnen de 2 uur heb ik 4 HE drops gehad (2 x midas , een rugzak en een chest met 2x mod slots)

Was zeker blij met de chest, zit nu rond de 160k dps, 80k HP en 23k aan Skillpower :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DarkElement schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:31:
Zie ook het kopje over 'DZ Level Bracket' in de OP voor meer uitleg hoe je geschaald word in de Dark Zone :)

Ktenolix in "[Multi] The Division"
Ik ken dit maar ik meende gelezen te hebben dat iemand zei dat de veel hogere levels opzettelijk in de lagere zones bezig gingen en dat je dan sowieso geen kans maakt, maar dit is dus niet zo begrijp ik ok dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkElement
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ze kunnen inderdaad in lagere zones, maar daar zitten dan andere spelers van hun niveau, iemand van level 30 kan niet ingame bij iemand van level 12 bijvoorbeeld. Andersom kan die level 12 er wel voor kiezen om een level 30 te joinen, maar dat moet je ook maar willen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Duidelijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Zidanexo schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:43:
Zo eindelijk weer eens wat DZ gedaan, en door een nieuwe "farm" route bijna 3 levels gestegen (44-47) in 2 uur. Had tot heden behoorlijk ongeluk gehad wanneer het kwam om HE drops maar binnen de 2 uur heb ik 4 HE drops gehad (2 x midas , een rugzak en een chest met 2x mod slots)

Was zeker blij met de chest, zit nu rond de 160k dps, 80k HP en 23k aan Skillpower :+
Pff zit op 27 moet nog geheel wat werk verzetten denk ik. Maar ben ook net lvl 30 ;) meeste solo gedaan maar misschien tijd voor leuke groep voor DZ. Nog geen enkel HE drop gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Tweakers die samen de DZ in willen op LvL 30 (PC), voeg me toe: Veriitas89

[ Voor 3% gewijzigd door Ozbro89 op 02-04-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:01
Eindelijk weekend! Krijg ik iedere 4 minuten een Delta error. Vreemd, gezien de PS4 als enige apparaat Wired verbonden is, direct met mijn KPN modem (Yes UPNP staat aan).
Best wel frustrerend....

Het plan was om mooi door te lvlen tot 30 en dan eindelijk eens gear te gaan verzamelen. Intussen maar met settings kloten en dit topic blijven volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monkeyfntstc schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:12:
Tweakers die samen de DZ in willen op LvL 30 (PC), voeg me toe: Veriitas89
registreer je voor de spelerslijst, zoals te lezen in de TS, footer en header bij plaatsen reactie :+ join de discord. dat is in dit topic eva, zijn diverse tools en friendslists waardoor werving in topic overbodig is.

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 02-04-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:25
ik krijg de melding dat de servers down gaan over 40 minuten meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
FidoDido schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:44:
ik krijg de melding dat de servers down gaan over 40 minuten meer mensen dit?
yup (PC)

EDIT:
op Twitter:
The Division Verified account
‏@TheDivisionGame

Agents, we're aware of the server downtime message on PC.
We do not have scheduled downtime today and the message is likely an error.
EDIT2:
spectaculaire countdown met piepjes....and nothing happened :P

[ Voor 44% gewijzigd door Jirnsum op 02-04-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Laatst online: 21:32

iew

What the...?!

Heb er ook maar 1tje gemaakt...

Afbeeldingslocatie: https://divisionid.com/c/m/43510343/idcard.png

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Jirnsum schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:04:
spectaculaire countdown met piepjes....and nothing happened :P
Beter dat dan onverwachts een minder spectaculaire countdown en servers plat de rest van de dag, of week! :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Pagina: 1 ... 81 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst