Ik ben nu sinds gisteren vooral in de DZ bezig met mijn rank omhoog te krikken. Ik loop vaak solo rond en richt me vooral op mobs en named mobs. Gisteren zat ik bijvoorbeeld veel in de subway van DZ03, waar een aantal named + elite / purple mobs zitten. De subway daar is best groot en goed gevuld, ze respawnen redelijk vlot. Ik pak verder NIKS op.. tenzij ik (zoals gisteren) een HE drop had van een named mob. Zorg er dan voor dat je je hele bag vol gooit. Stel dat je dood gaat, dan drop je een aantal items private en een aantal public. De kans is groter dat je HE private dropped als je bag vol is.lordgandalf schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:21:
Okee dus ik kan me beter op het vergaren van phoenix credits richten dan op het openen van kistjes ? ben nu lvl 30 beide ik kan in princiepe dus alleen nog DZ lvl uppen.
Probleem is dat meestal rogues in packs van 2+ rondlopen en mij zo makkelijk neer maaien dat ik het eigenlijk een beetje heb gehad met de DZ.
Het geeft me niks waar voor ik er rond moet lopen kan mijn phoenix creds ook krijgen met dailys en mijn blueprints via de vendor in de base dus ...
Je kunt PC via dailies verkrijgen idd, maar het probleem is dat sommige blueprints alleen gekocht kunnen worden met DZ rank 30/50. In mijn geval bijvoorbeeld een HE blueprint van een custom m44 (die ik erg graag wil
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Is het zo dat als je een missie start, en je co-players bailen en jij alleen over bent, dat je nog steeds het level moet afmaken op het niveau waarmee je startte? Dus met meer AI en moeilijker (aangezien je met meerdere spelers bent begonnen).
Of heb ik gewoon met mijn lvl 8 de grootste moeite met de missie "Hudson Refugee Camp"

Ik heb ook een leuke computer..
Useless?himlims_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:26:
[...]
the-division-tech-kisten [!!!] daar draait end-game om (die kisten heb je geen sleutel voor nodig en geven je division-tech)
die grote kisten welke en een sleutel vereisen en bepaald DZ rank, zijn pretty useless![]()
![]()
Pxc (phoenix credits) heb je nooit genoeg;
- gebruik je voor kopen blueprints
- gebruik je voor rerollen/calibraten van je crafts
heb al verschillende keren high end uit de DZ kisten gehaald..
Zeker niet useless!
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Heb je er wel rekening mee gehouden dat deze m44 geen hilt en aparte magazine mod heeft ? Ik heb m ook wel gecraft op PC maar vergeleken met de paarse First Wave M1A (welke in de base soms te koop is met zieke stats) zijn de stats echt een stuk minderKtenolix schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:27:
[...]
In mijn geval bijvoorbeeld een HE blueprint van een custom m44 (die ik erg graag wil), waarvoor ik rank 50 moet zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door DarthNeo op 31-03-2016 09:31 ]
Is er een bolt action rifle die dat wel heeft? Ik wil graag overstappen op een goede bolt action rifle met een hoge base dmg. Heb daarnaast de paarse m1a met balanced + accuracy altijd nog.DarthNeo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:30:
[...]
Heb je er wel rekening mee gehouden dat deze m44 geen hilt en aparte magazine mod heeft ? Ik heb m ook wel gecraft op PC maar vergeleken met de paarse First Wave M1A zijn de stats echt een stuk minder
bij mij wel; 100% mag size + 20% hs dmg [..] weet je zeker dat het de custom is?DarthNeo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:30:
[...]
Heb je er wel rekening mee gehouden dat deze m44 geen hilt en aparte magazine mod heeft ? Ik heb m ook wel gecraft op PC maar vergeleken met de paarse First Wave M1A zijn de stats echt een stuk minder
de M1A is best bruud vanwege spammen;
Met talents is de recoil/wobble terug te brengen naar 0
(toch blijf ik met de M44)
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Die blueprints zijn er wel.lordgandalf schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:35:
Ik weet dat ik voor sommige gear een lvl30 of 50 dz rank moet hebben dat weet ik. Ik heb met een groep mijn lvl omhoog gegooit naar lvl30 nu nog een keer naar lvl50. Waar ik nog steeds gen antwoord op het is wat moet ik met division tech zover ik weet craft je er materials van die dan material (dark-zone) heten en dan heb nog geen blueprint gehad die darkzone crafting materials nodig had.
Vector 1 DPS 53,229
8642 Dmg
Talent 1: Talented
Talent 2: Unforgiving
Talent 3: Predatory
Vector 2 DPS 50,294
8157 Dmg
Talent 1: Swift
Talent 2: Unforgiving
Talent 3: Determind
Vector 3 DPS 52,543
8513 Dmg
Talent 1: Meticulous
Talent 2: Adept
Talent 3: Responsive
Graag jullie mening.
bezoek een safehous in de DZlordgandalf schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:35:
Ik weet dat ik voor sommige gear een lvl30 of 50 dz rank moet hebben dat weet ik. Ik heb met een groep mijn lvl omhoog gegooit naar lvl30 nu nog een keer naar lvl50. Waar ik nog steeds gen antwoord op het is wat moet ik met division tech zover ik weet craft je er materials van die dan material (dark-zone) heten en dan heb nog geen blueprint gehad die darkzone crafting materials nodig had.
je hebt geen darkzone crafting materials, je hebt 'HE the division tech' wat nodig is bij IEDERE craft waar de blueprint uit de DZ komt. (klinkt beetje tegenstrijdig) alle blauwe/groene the division tech kun je omzetten naar crafting materials. De HE heb je nodig bij alle iLVL 31 crafts waarvan BP uit de DZ komt
HE, High end
BP, blue print
[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 31-03-2016 09:38 ]
P33R schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:00:
[...]
ja 1 tot 2 keer per avond gamen, is bugged bij meerdere ps4ers
Ktenolix schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:02:
[...]
Ik lijk er steeds vaker last van te hebben. Soms is een deel van de audio verdwenen, soms bijna alles. Ik heb de helft van Russian Consulate missie zonder audio gespeeld, voelde me erg doof. Zeker toen ik na een relog daarna al het geluid ineens had.
Hmm afgaande op de reacties hier komt het vaker voor dan ik dacht. Weet iemand of dit bekend is op de officiële fora? Het lijkt ook steeds vaker voor te komen, seeker mines gebruiken we eigenlijk niet.Griffx schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:02:
[...]
Ja heb ik ook, en meerdere in onze party, ontstaat bij ons vooral na het veelvuldig gebruik van die seeker mine met burning.
Het is vooral vervelend in de darkzone, je hoort helemaal niks aankomen en opeens ben je low health.
Ben terug gegaan naar de safehouse en de missie opnieuw gedaan maar kon er toen nog steeds niet door overigens. Nu heb ik geen idee wat te doen aangezien er ook geen side missions meer zijn in dat eerste tutorial gebied.
Wat zie ik over het hoofd?

Betreft overigens een deur die aan het eind van de eerste missie zit. Het eindgevecht is op een dak waar je de eerste gele baas tegenkomt. Vervolgens ga je met een touw van het dak af en aan het eind van een soort ijzeren kooi/gang zit de betreffende deur.
Had gister een First Wave M1A maar die doet stuk minder als me HE Custom M44 en daar haal ik de requirements nog niet eens van.DarthNeo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:30:
[...]
Heb je er wel rekening mee gehouden dat deze m44 geen hilt en aparte magazine mod heeft ? Ik heb m ook wel gecraft op PC maar vergeleken met de paarse First Wave M1A (welke in de base soms te koop is met zieke stats) zijn de stats echt een stuk minder
FWM1A

HE M44

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Dat is exact wat het betekent.Malt007 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:50:
Gisteren ook begonnen met het spel en alleen nog tot de eerste (gele) baas gespeeld. Gaat op zich allemaal prima en dan zou ik door moeten kunnen lopen Manhattan in, maar de deur blijft dicht… Ik zal vast iets heel stoms over het hoofd zien aangezien een onbekende co-op wel kon doorlopen maar als ik bij die deur sta staat er dat de dataload nog niet klaar is. Staat ook een percentage en een teller bij die ongeveer 8 uur aangeeft. Betekend dit dat een deel van het spel nog niet gedownload is ofzo?
Ik had namelijk hetzelfde probleem.
Ook maak meteen de Season Pass gekocht gisteren maar ik vind precies de outfits en de Sawed Off Shotgun niet terug in mn inventory, iemand een idee of ik hier nog iets speciaals voor moet doen? De Season Pass staat als aangekocht in de PS Store.
Zodra je je Base of Operations hebt opgezet in Manhattan, kun je daar heen gaan. Binnen dat gebouw zit achterin een Rewards Claim Vendor. Deze vendor geeft je je bonus items.TylerMayhem schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:06:
Eergister ook maar is begonnen aan dit spel op aanraden van een collega (nadat ik enthousiast aan het vertellen was hoe hard ik genoten had van mijn shoot outs in Watch_Dogs). Zeker een tof spel, in het begin nog wat uitzoeken voor een noob als mij (gisteren na een uur mijn eerste encounter maar opgegeven omdat ik geen goede strategie vond om in de alley's de vijanden achter hekken aan te pakken). Normaal geen van van veel doodgaan en blijven proberen maar bij deze game lukt het me maar niet om op te geven.
Ook maak meteen de Season Pass gekocht gisteren maar ik vind precies de outfits en de Sawed Off Shotgun niet terug in mn inventory, iemand een idee of ik hier nog iets speciaals voor moet doen? De Season Pass staat als aangekocht in de PS Store.
Verwijderd
De gouden first wave m1a doet meer dan 40k damage4th schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:53:
[...]
Had gister een First Wave M1A maar die doet stuk minder als me HE Custom M44 en daar haal ik de requirements nog niet eens van.
FWM1A
[afbeelding]
[afbeelding]
HE M44
[afbeelding]
[afbeelding]
Sure, dan wil ik die ook welVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:09:
[...]
De gouden first wave m1a doet meer dan 40k damage
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ktenolix schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:53:
[...]
Dat is exact wat het betekent.Het spel wordt in 2 sets gedownload. Het eerste deel zorgt ervoor dat het begingebied speelbaar is, terwijl het tweede deel gedownload wordt. Dat bevat het totale spel. Je zult dus moeten wachten totdat het tweede deel gedownload is, voordat je Manhattan in kunt.
Ik had namelijk hetzelfde probleem.
Ik heb echt menig van die kisten open gemaakt, maar nog geen enkele keer een HE drop er uit gehad. Sowieso nog maar weinig HE drops gehad in de DZ tot zover. Scavenging zit op 150%, dus ook niet bepaald laag..looyenss schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:27:
[...]
Useless?
heb al verschillende keren high end uit de DZ kisten gehaald..
Zeker niet useless!
Ik lees op diverse fora dat boven 99% scavenging geen toegevoegde waarde meer heeft.The.Sticky schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:34:
[...]
Ik heb echt menig van die kisten open gemaakt, maar nog geen enkele keer een HE drop er uit gehad. Sowieso nog maar weinig HE drops gehad in de DZ tot zover. Scavenging zit op 150%, dus ook niet bepaald laag..
Weet natuurlijk niet of dit klopt maar 'het lijkt' dat sinds ik boven de 100% zit, ik zelf ook minder HE drops zie.
Ik heb ook al meerdere customization items ge-extract die firearms/stamina als stat hadden, misschien is dit nieuw sinds de laatste update?himlims_ schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:00:
[...]
soms werken die statistieken / dps voor geen meter,
zie hier een pet met +dps [..] buggy
[afbeelding]
Me Socom met 147k dps gedeconstruct (met 3 HE weapon mods -_-)
Zou me toch echt eens moeten verdiepen in de weapons enzo. Heb nu een vector maar weet niet of de talents erop goed zijn. Moet me verdiepen in de stats eiggenlijk
neej; is gewoon onjuist / bugEreaser schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:45:
[...]
Ik heb ook al meerdere customization items ge-extract die firearms/stamina als stat hadden, misschien is dit nieuw sinds de laatste update?
Had ook iets raars al 2 dagen achter elkaar..
Heb een chestpiece met 2 mod slots.. zitten allebei vol. Ik log opnieuw in en 1 van de 2 is unequiped..
Zou dat ook bug zijn?
Ah ok
Dat heb ik ook met mijn mask, soms is opeens het 1e slot weer leeg.Dopiej schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:59:
[...]
Had ook iets raars al 2 dagen achter elkaar..
Heb een chestpiece met 2 mod slots.. zitten allebei vol. Ik log opnieuw in en 1 van de 2 is unequiped..
Zou dat ook bug zijn?
zie TS,jorank schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:57:
Iemand die de DZ in wil op de pc?
Ritzyaim is the name![]()
zie footer van topic,
zie header bij plaatsen reactie
Sorry. Voel me een beetje schuldig. Hun gear met rust gelaten zodat ze het op konden halen.
Heeft iemand ergens een Aug L31 blue print gevonden? Ben nog op zoek, maar die in DZ03 is 30.
[ Voor 11% gewijzigd door Rarz op 31-03-2016 11:03 ]
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Ja zitten toch nog redelijk wat bugs in. Ook dat je dps in 1 keer 30k hoger is ofzo.. en dan kijk je nog eens en dan niet meer..Ereaser schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:00:
[...]
Ah ok
[...]
Dat heb ik ook met mijn mask, soms is opeens het 1e slot weer leeg.
Perfecte knees voor PvP zijn dus:
Perfect Kneepads (DPS/PvP)
Property Amount Type
Firearms/Stamina/Electronics 575 Main Stat
Armor 719 Native
Perceptive N/A Talent
Critical Hit Damage 18% Major Attribute
Gear Mod Slot 1 Major Attribute
Burn Resistance 27% Minor Attribute
Disrupt Resistance 27% Minor Attribute
Bleed Resistance 115% Minor Attribute
Pulse Critical Hit Damage 9% Skill Attribute
Talent: Perceptive
PvE scheelt nauwelijks, enkel de armor damage en wat resistance, maar dat heb je nauwelijks nodig. Ga vanmiddag aan de slag om te kijken hoe dicht ik hier bij in de buurt kan komen (volgens mij zit ik er namelijk al bijna
Gisteren bij Hornet ook 2x een HE M44 gevonden (verschillende namen), maar nog niet echt naar gekeken, misschien zit daar nog wat tussen.
[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 31-03-2016 11:04 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja zoiets zou ik graag wel eens bevestigd willen hebben vanuit de developers. Zit nu op 150% door m'n mask, kneepads, de 15% bonus van Security wing en 25% van talent. Als die 50% extra dan toch niks zou uit maken, kan ik die wel nuttiger bestedenGriffx schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:36:
[...]
Ik lees op diverse fora dat boven 99% scavenging geen toegevoegde waarde meer heeft.
Weet natuurlijk niet of dit klopt maar 'het lijkt' dat sinds ik boven de 100% zit, ik zelf ook minder HE drops zie.
Dit is wel aardig om als richtlijn aan te gaan houden.Angeloonie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:03:
Mooi topic over wat de beste rolls zijn op Kneepads (en er volgt waarschijnlijk elke dag een nieuwe): https://www.reddit.com/r/..._day_discussion_kneepads/
Perfecte knees voor PvP zijn dus:
Perfect Kneepads (DPS/PvP)
Property Amount Type
Firearms/Stamina/Electronics 575 Main Stat
Armor 719 Native
Perceptive N/A Talent
Critical Hit Damage 18% Major Attribute
Gear Mod Slot 1 Major Attribute
Burn Resistance 27% Minor Attribute
Disrupt Resistance 27% Minor Attribute
Bleed Resistance 115% Minor Attribute
Pulse Critical Hit Damage 9% Skill Attribute
Talent: Perceptive
PvE scheelt nauwelijks, enkel de armor damage en wat resistance, maar dat heb je nauwelijks nodig. Ga vanmiddag aan de slag om te kijken hoe dicht ik hier bij in de buurt kan komen (volgens mij zit ik er namelijk al bijnaHeb inmiddels zoveel mats dat ik wel wat kan proberen daarmee
Gisteren bij Hornet ook 2x een HE M44 gevonden (verschillende namen), maar nog niet echt naar gekeken, misschien zit daar nog wat tussen.
Zoek qua uitrusting eigenlijk een opsomming wat het beste is, zodat ik op die manier weer doelen kan gaan stellen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Mijn kneepads zitten daar echt dicht bij in de buurt qua attributesAngeloonie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:03:
PvE scheelt nauwelijks, enkel de armor damage en wat resistance, maar dat heb je nauwelijks nodig. Ga vanmiddag aan de slag om te kijken hoe dicht ik hier bij in de buurt kan komen (volgens mij zit ik er namelijk al bijnaHeb inmiddels zoveel mats dat ik wel wat kan proberen daarmee
Heb alleen geen mod slot erop zitten.
Dan mis je toch wel de belangrijkste statEreaser schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:09:
[...]
Mijn kneepads zitten daar echt dicht bij in de buurt qua attributes
Heb alleen geen mod slot erop zitten.
Zijn toch genoeg mensen hier om uit te nodigen om samen te spelen, maakt het ook stuk leuker.Zidanexo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:24:
God, wat is challenge mode toch lastig als je wordt geplaatst met mensen die geen idee hebben wat ze doen, kom ik dan eindelijk wat verder met een groep dan disconnect weer één van de members en natuurlijk gaat de nieuwe leider niet zoeken naar nieuwe mensen waardoor je uiteindelijk weer opnieuw moet beginnen..
Tja daar heb je een punt, probleem is dat op dit moment geen microfoon heb voor de ps4 waardoor communiceren lastig wordt. Het frappante van dit is dat ik geen enkel probleem heb om de tunnel missie met randoms af te maken maar wanneer het gaat om de Russian Consulate.. god dat begin is de helft van de groep binnen 30 seconden dood.Ricloo86 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:43:
[...]
Zijn toch genoeg mensen hier om uit te nodigen om samen te spelen, maakt het ook stuk leuker.
Good to know, heel erg bedanktKtenolix schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Zodra je je Base of Operations hebt opgezet in Manhattan, kun je daar heen gaan. Binnen dat gebouw zit achterin een Rewards Claim Vendor. Deze vendor geeft je je bonus items.
Dit lijkt mij dan toch echt eerder het probleem, ipv randoms die disconnecten.Zidanexo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:47:
[...]
probleem is dat op dit moment geen microfoon heb voor de ps4 waardoor communiceren lastig wordt.
Als er niet gecommuniceerd word onderling ben ik er ook zo weer uit.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Niks van aan trekken. Je DPS stijging enz. zijn in dat opzicht pas echt relevant als je level 30 bent en bezig gaat met betere gear verzamelen. Tot die tijd gewoon wapen drops gebruiken die je huidige verbeteren en verder gaan met missies, side-missies enz.stefanbrekel schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:07:
Ik ben nu level 22 en zit met mijn DPS main weapon rond de 19k, maar dat is dus kennelijk redelijk laag als ik andere mensen hoor. Andere mensen rond dit level? Wat is jullie dps?
niets mis mee voor dat levelstefanbrekel schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:07:
Ik ben nu level 22 en zit met mijn DPS main weapon rond de 19k, maar dat is dus kennelijk redelijk laag als ik andere mensen hoor. Andere mensen rond dit level? Wat is jullie dps?
je dps schiet echt enorm omhoog zodra je hoger wordt en korter bij 30 komt
ben van lvl 29 op lvl 30 50k vooruit gegaan

Brutal is sowieso een must. Heb nog niet gespeeld met Self-preserved geactiveerd. Dit geeft volgens mij best nog wel wat healing. Als een unbuffed headshot crit 30k is. Dan heal ik per crit voor 900. Dat tikt wel lekker aan.
ga eens heel snel die 'extended magazine' blueprint halen in de base of operationsBeltoni schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:11:
Hier het wapen wat laatst was gedropped. Moest wel even met stats schuiven om aan de talent requirements te voldoen. Deze talents zijn het toch wel waard om te hebben?
[afbeelding]
Brutal is sowieso een must. Heb nog niet gespeeld met Self-preserved geactiveerd. Dit geeft volgens mij best nog wel wat healing. Als een unbuffed headshot crit 30k is. Dan heal ik per crit voor 900. Dat tikt wel lekker aan.
Dan vind ik het nog vreemder dat ik er nooit last van heb gehadGriffx schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:02:
[...]
Ja heb ik ook, en meerdere in onze party, ontstaat bij ons vooral na het veelvuldig gebruik van die seeker mine met burning.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 12:43 ]
Ja dat moet ik nog doen. Heb pas 1 blueprint gekocht. Zat te twijfelen tussen extended mag en backpack. Heb toen voor de backpack gekozen omdat die stats waardeloos waren. Magazines leveren wel de grootstse damge boost dus die staat hierna op de agenda.himlims_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:13:
[...]
ga eens heel snel die 'extended magazine' blueprint halen in de base of operations
Phoenix Credits gaan bij mij niet heel hard. Heb nog geen dailies of challege gedaan. Gewoon lekker door de DZ rondlopen en schieten op alles wat beweegt
Magazine wat ik nu heb heeft overigens 75-80% extended mag en 25-30% rate of fire. Ook niet slecht volgens mij.
[ Voor 12% gewijzigd door Beltoni op 31-03-2016 12:37 ]
een mag met scavaging? you sure? meestal is dat +mag size en +crit/hit/acc/dmg maar scavanging nooit gezienVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:33:
Gister helemaal gelukkig had een 68% extended mag (paars) gevonden met 60% scavaging
Puur zodat ze jou kunnen afschieten als je rogue wordt.
Gisteren 3 keer overkomen. Man man man... Dat haalt de fun er voor mij wel uit hoor.
Verwijderd
Haha zag mijn fout als het goed is klopt het zohimlims_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:39:
[...]
een mag met scavaging? you sure? meestal is dat +mag size en +crit/hit/acc/dmg maar scavanging nooit gezien
Is ook vervelend, maar als het je drie keer overkomt moet je misschien toch iets beter uitkijken.bas.dijkstra schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:40:
Wat heb ik een hekel aan die spelers die express voor je gaan lopen als je op de AI schiet.
Gisteren 3 keer overkomen. Man man man... Dat haalt de fun er voor mij wel uit hoor.
Heb het in 4 dagen spelen (aan tijd) pas 1 keer gehad, de overige waren bewust
Ooow jij wil dat ik rogue ga? Prima - pak burning bullets en sloop die gastenRicloo86 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:45:
[...]
Is ook vervelend, maar als het je drie keer overkomt moet je misschien toch iets beter uitkijken.
[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 31-03-2016 12:53 ]
Eenshimlims_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:49:
[...]
Ooow jij wil dat ik rogue ga? Prima - pak burning bullets en sloop die gasten
Vind jij dat tactical fijn op je wapen?Beltoni schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:11:
Hier het wapen wat laatst was gedropped. Moest wel even met stats schuiven om aan de talent requirements te voldoen. Deze talents zijn het toch wel waard om te hebben?
[afbeelding]
Ik kan daar echt niet mee omgaan.

Lees lekker mee, nog beetje wennen aan de vaktaal hier, maar begin een goed gevoel bij de game te krijgen.
Kom van GTA5 af, dus was eerst even wennen dat we weer zelf moeten mikken
Prachtig mooie game in ieder geval, kan er ook redelijk in mee komen. Nu nog een beetje verdiepen in de lore her en der.
Wapens etc gaat redelijk goed af, loop alleen wel vaak tegen low ammo ellende aan.
Gisteren een boss met mijn sidearm af moeten maken, duurde wel even

Daarna wel bedacht dat het handig is om naast je equipte wapens nog wat wapens in je tas te houden als backup bij low ammo

Wat is in jouw ogen tactical precies dan?crazyguy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:54:
[...]
Vind jij dat tactical fijn op je wapen?
Ik kan daar echt niet mee omgaan.
Dat geeft toch dat je wapen burst en niet full-auto wordt?Angeloonie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:00:
[...]
Wat is in jouw ogen tactical precies dan?
Kijk goed rond naar icoontjes op je map met een bullet, bij veel missies staan er op verschillende punten van deze boxen waar je je munitie kunt bijvullenwicked1980 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:58:
Hier een LVL 6 speler![]()
Lees lekker mee, nog beetje wennen aan de vaktaal hier, maar begin een goed gevoel bij de game te krijgen.
Kom van GTA5 af, dus was eerst even wennen dat we weer zelf moeten mikken
Prachtig mooie game in ieder geval, kan er ook redelijk in mee komen. Nu nog een beetje verdiepen in de lore her en der.
Wapens etc gaat redelijk goed af, loop alleen wel vaak tegen low ammo ellende aan.
Gisteren een boss met mijn sidearm af moeten maken, duurde wel even![]()
Daarna wel bedacht dat het handig is om naast je equipte wapens nog wat wapens in je tas te houden als backup bij low ammo
Ja maar wij gebruiken ze met 8 man gelijktijdigTgR_KILLER schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:32:
[...]
Dan vind ik het nog vreemder dat ik er nooit last van heb gehadIk gebruik die echt altijd.. heerlijk die gasten in de fik zetten

Gewoon door blijven schieten, niet stoppen, je kan ze beter downen dan laten leven.bas.dijkstra schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:40:
Wat heb ik een hekel aan die spelers die express voor je gaan lopen als je op de AI schiet.
Loot stealen naar savehouse rennen en ze daar op wachten en weer downen, net zolang tot ze een ander spawnpoint pakken en je met rust laten.
[ Voor 48% gewijzigd door Griffx op 31-03-2016 13:11 ]
Volgens mij niet, ik dacht dat bepaalde wapens uit zichzelf gewoon burst fire only zijn (bijv. de FAL)crazyguy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:03:
[...]
Dat geeft toch dat je wapen burst en niet full-auto wordt?
Thanx! Nog niet opgevallen.DarthNeo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Kijk goed rond naar icoontjes op je map met een bullet, bij veel missies staan er op verschillende punten van deze boxen waar je je munitie kunt bijvullen
Gisteren volgde ik een icoontje naar weapon parts, toen ik eraan kwam stond ik voor een dichte garagedeur.
Kwartiertje eerder had ik daar een side-mission gedaan, waarbij die deur open was, en ik alles geloot had.
Toch vreemd dat hij dan op de kaart blijft staan?
Nee, want die dingen respawnen dus gewoon.wicked1980 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:09:
[...]
Thanx! Nog niet opgevallen.
Gisteren volgde ik een icoontje naar weapon parts, toen ik eraan kwam stond ik voor een dichte garagedeur.
Kwartiertje eerder had ik daar een side-mission gedaan, waarbij die deur open was, en ik alles geloot had.
Toch vreemd dat hij dan op de kaart blijft staan?
Ik schiet altijd ingezoomt. Dus ik kijk, als ik bezig met AI, niet achter mij. Ben je lekker mannetjes aan het afknallen, rennen ze voor je wapen langs.Ricloo86 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:45:
[...]
Is ook vervelend, maar als het je drie keer overkomt moet je misschien toch iets beter uitkijken.
Misschien nog wel een optie inderdaad. Ik heb er alleen de grootste moeite mee om betere wapens of gear te vinden.Griffx schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:08:
[...]
Ja maar wij gebruiken ze met 8 man gelijktijdig
[...]
Gewoon door blijven schieten, niet stoppen, je kan ze beter downen dan laten leven.
Loot stealen naar savehouse rennen en ze daar op wachten en weer downen, net zolang tot ze een ander spawnpoint pakken en je met rust laten.
Komt me bekend voorGriffx schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:08:
[...]
Ja maar wij gebruiken ze met 8 man gelijktijdig
[...]
Gewoon door blijven schieten, niet stoppen, je kan ze beter downen dan laten leven.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Wel een erg Bruut(Ha!) wapen

[ Voor 15% gewijzigd door Titus op 31-03-2016 13:43 ]
Mwah, Fierce is niet zo bijster spannend, en door middel van overheal kun je best lang van Vicious genieten.iTitus schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:43:
Als Vicious nou nog fierce was geweest
[afbeelding]
Hoe verhoudt de MP5 zich tot de Aug/Vector? Ik heb er nog niet serieus naar gekeken omdat ik erg happy ben met de AUG, maar misschien is de MP5 wel beter. RPM is iig best nice
Ik heb van wijlen Bullet King een HE MP5 drop gehad een tijdje geleden, die heb ik nu op m'n secondary mannetje zitten, maar ik moet zeggen dat die wel heel erg fijn is om mee te schieten. Veel stabieler dan de Vector in ieder geval en veeeel meer kogels in een mag.Angeloonie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:06:
[...]
Mwah, Fierce is niet zo bijster spannend, en door middel van overheal kun je best lang van Vicious genieten.
Hoe verhoudt de MP5 zich tot de Aug/Vector? Ik heb er nog niet serieus naar gekeken omdat ik erg happy ben met de AUG, maar misschien is de MP5 wel beter. RPM is iig best nice
Misschien moet ik 'm toch maar weer eens op m'n main gooien om te kijken wat die nu doet aan DPS. De talents er op waren ook niet eens zo slecht als ik het met goed herinner
Deze is gewoon vol automatisch. Heb een tijdje met zo'n burst wapen (FAL) rondgelopen. Damage was prima maar ik vond dat bursten helemaal niets.crazyguy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:03:
[...]
Dat geeft toch dat je wapen burst en niet full-auto wordt?
[ Voor 75% gewijzigd door PSYVIRII op 31-03-2016 14:28 ]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Verwijderd
Hopelijk snel matchmaking is nogal dood mensen leaven omdat ze niet in challenge eindigen met meerdere groups bv, voor snelle clear.PSYVIRII schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:27:
Weet iemand wanneer Ubi weer een patch eroverheen gaat gooien?
Er zijn ook veel minder mensen in matchmaking nu, ik hoop dat er een rollback aan kom't voor extreme gevallen van exploiten van Russian consulate / Lincoln tunnel.
Vandaag dialy doen, en ja hoor iemand wou boss exploiten begon direct discussie, direct gekickt was op eind van de missie.
Intussen vandaag al 3x russian consulate speedrun gedaan, nog maar 1 weapon skin nodig voor pistol.
puur op de cijfers zou de mp5 beter moeten zijn als de aug als ze beide zelfde talents zouden hebben.. dit is nooit t geval.. dus ga gewoon voor t wapen met de beste talents zou ik zeggenAngeloonie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:06:
[...]
Mwah, Fierce is niet zo bijster spannend, en door middel van overheal kun je best lang van Vicious genieten.
patches / fixes enzovoort zijn ALTIJD op dinsdag tussen 09:00 en 12:00 als de servers down zijn voor server onderhoud. Of er dan daadwerkelijk ook een patch komt hoor je altijd in de twitch stream op deze dinsdagen tussen 11:00 en 12:00. Dan worden de patchnotes behandeld.PSYVIRII schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:27:
Weet iemand wanneer Ubi weer een patch eroverheen gaat gooien?
Wanneer t kan gebeuren staat dus vast.. OF het gebeurd weet niemand van te voren
[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 31-03-2016 14:43 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Geprobeerd in instellingen het normaal geluid zachter te zetten ten opzichte van het praatgeluid maar het blijft zo goed als onverstaanbaar.
Ik heb dit met mijn headset en met 5:1 geluidsinstelling.
Best jammer met een game die toch eigenlijk bedoeld is om te communiceren.
Speel het trouwens op de Pc met Windows 10
X280 V16.3.2
X-fi extreme music.
Kan er ook weinig over vinden op google. Iemand idee wat het beste te doen? Of instellingen die hij/zij gebuikt om het toch hoorbaar te maken?
Moet zelf nog anderhalf DZ level voor ik het plan kan kopen maar ben van plan aantal te gaan craften (en ook de custom M44 als ik nog materials heb)iTitus schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:43:
Als Vicious nou nog fierce was geweest
[afbeelding]
En wat zijn dan "de beste talents"? 😉spartacusNLD schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:40:
[...]
puur op de cijfers zou de mp5 beter moeten zijn als de aug als ze beide zelfde talents zouden hebben.. dit is nooit t geval.. dus ga gewoon voor t wapen met de beste talents zou ik zeggen
[...]
patches / fixes enzovoort zijn ALTIJD op dinsdag tussen 09:00 en 12:00 als de servers down zijn voor server onderhoud. Of er dan daadwerkelijk ook een patch komt hoor je altijd in de twitch stream op deze dinsdagen tussen 11:00 en 12:00. Dan worden de patchnotes behandeld.
Wanneer t kan gebeuren staat dus vast.. OF het gebeurd weet niemand van te voren
PSN: Mondaatje
Brutal, Deadly en Fierce?
Vind zelf Selfpreserved/Ferocious met redelijk crit percentage ook wel leuk voor farmen.
[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 31-03-2016 15:29 ]
Ach gisteren waren er 3 Spaans sprekende vervelende jochies die mij constant afschoten voor m'n loot in de DZ bij het extracten.Ricloo86 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:45:
[...]
Ik was daar met m'n lvl13 pve en rank 4 DZ.
Zij hadden rank 50+ DZ in DZ01...
Helaas voor hun was ik met mijn zogeheten "klootviool character" en ben dit even later terug gaan doen toen zij serieus aan het extracten waren, heb ze ook even verteld dat ik ze de hele dag het leven zuur zou gaan maken, binnen een half uur begonnen ze ineens heel erg vriendelijk te doen en te slijmen en of ik nu wilde stoppen...
ehehehe yeah right..., een kwartier daarna waren ze vertrokken.
Als ze nu gewoon deden had ik er niet zo'n punt van gemaakt maar helaas voor hun kon ik ook verstaan wat ze allemaal over en tegen mij aan het roepen waren (niet voor herhaling vatbaar)
Maar goed, al met al trokken ze aan het verkeerde eind en was het ineens niet zo lollig meer voor ze.

[ Voor 0% gewijzigd door iew op 31-03-2016 15:35 . Reden: foutjuh... ]
To do or not to do...
iedereen loopt daar al mee4th schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:26:
[...]
Brutal, Deadly en Fierce?
Vind zelf Selfpreserved/Ferocious met redelijk crit percentage ook wel leuk voor farmen.
Let me know, had hetzelfde idee, wilde alleen crafting mats sparen voor mp5/custom m44himlims_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:15:
[...]
iedereen loopt daar al meeben nu bezig om een self-healing build te maken, met veel dps .. kijken of dat lukt
Als die bug van die gloves erin blijft (2% healing bij status die dus blijft), kon ik me aardig in leven houden. 27% health bij kill, 2% damage heal bij crits (lol @ smg) en 3700 stamina. Nadeel, mijn DPS was net onder de 65k gezakt, dat je per saldo weinig winst hebhimlims_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:15:
[...]
iedereen loopt daar al meeben nu bezig om een self-healing build te maken, met veel dps .. kijken of dat lukt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Begon al goed met npcs die voor je neus spawnen/laden -.-
[ Voor 21% gewijzigd door Paulus07 op 31-03-2016 16:41 ]
I served in a company of heroes.
moeilijke vraag.. antwoord is ook niet makkelijk. ligt aan je speelspijl. ligt aan je wapen en je wapen type. Maar ook aan je gear en wat voor attributes die hebben.. ga zo maar door..
voorbeeld van iets wat op dit moment voor SMGs als beste talents gezien wordt:
- brutal
- vicious
- self sustaining
voorbeeldje:

bovenstaande is in de juiste build verschrikkelijk sterk.. maar het krijgen van ''de juiste build'' is nog weer een heel ding opzich..
maar wil dit goed werken moet de rest van je gear volledig op ''crit hit chance'' gericht zijn.. heb je dat niet? dan zijn weer heel andere talents goed.. zo kan je dus uren blijven doorgaan.. beste manier om dit goed door te krijgen is door het spelen van de game en het testen van de talents.. daarnaast staat youtube vol met tutorials over alles..
veel plezier
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 31-03-2016 16:57 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ik ben nu al 2,5 half week level 30, en heb elke dag alle daily's op hard gespeeld. (behalve de paasdagen)
maar nog steeds heb ik die trofee niet binnen.
kan ik ergens ook zien welke missie ik nog op hard moet doen? of doe ik het fout?
mooie is dat je tijdens combat gewoon kunt switchen (hopelijk introduceren ze de mogelijkheid dat je zelf loadouts/sets kunt maken)
hybrid-build; door paar items of mods te wijzigen kun je relatief snel van build veranderen. tot je de verkeerde items deconstruct

Schijnt dat dat sinds de laatste update buggy is.benjamin19 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:01:
Hoe zit dat met die trofee: Voltooi alle missies op niveau 30 van gameniveau moeilijk?
ik ben nu al 2,5 half week level 30, en heb elke dag alle daily's op hard gespeeld. (behalve de paasdagen)
maar nog steeds heb ik die trofee niet binnen.
kan ik ergens ook zien welke missie ik nog op hard moet doen? of doe ik het fout?
Bron
Zo ziet mijn build er ook uit. Maar heb maar 5k skill powerhimlims_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:02:
er is geen bestehet is allemaal situatie afhankelijk, missies, solo, dz, groep, doel etc. hebben verschillende 'beste' mogelijkheden
mooie is dat je tijdens combat gewoon kunt switchen (hopelijk introduceren ze de mogelijkheid dat je zelf loadouts/sets kunt maken)
hybrid-build; door paar items of mods te wijzigen kun je relatief snel van build veranderen. tot je de verkeerde items deconstruct![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]

Ereaser schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:18:
[...]
Schijnt dat dat sinds de laatste update buggy is.
Bron

//edit; pc-platform
hoe/wat/welke wapens waar te koop:
[ Voor 23% gewijzigd door himlims_ op 31-03-2016 18:36 ]
Heeft enkel +armor dmg ipv +burn resistance, maar goed, nu is hij ook nog eens voor PvE geschikt

En fuck logica!

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 31-03-2016 18:40 ]
Wauw... Best ingewikkeld! Ik ga maar eens op YouTube kijken, want weet nu nog niet eens hoe je die talents fixt. Basis van principe is me nu iig duidelijk thnx.spartacusNLD schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:48:
[...]
moeilijke vraag.. antwoord is ook niet makkelijk. ligt aan je speelspijl. ligt aan je wapen en je wapen type. Maar ook aan je gear en wat voor attributes die hebben.. ga zo maar door..
voorbeeld van iets wat op dit moment voor SMGs als beste talents gezien wordt:
- brutal
- vicious
- self sustaining
voorbeeldje:
[afbeelding]
bovenstaande is in de juiste build verschrikkelijk sterk.. maar het krijgen van ''de juiste build'' is nog weer een heel ding opzich..
maar wil dit goed werken moet de rest van je gear volledig op ''crit hit chance'' gericht zijn.. heb je dat niet? dan zijn weer heel andere talents goed.. zo kan je dus uren blijven doorgaan.. beste manier om dit goed door te krijgen is door het spelen van de game en het testen van de talents.. daarnaast staat youtube vol met tutorials over alles..
veel plezier
PSN: Mondaatje
Op mijn Uplay account staat er dat hij nog niet behaald is, heeft dit ook te maken met de bug?Ereaser schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:18:
[...]
Schijnt dat dat sinds de laatste update buggy is.
Bron
[...]
FIFA Benelux Administrator
De lol is er wel ff af voor mij.. Daily challenging is die *&#(% russion ding.. Eerst alweer een half uur bezig geweest om een team te vinden die niet maar half was, kapot was (7 man in missie maar geen team.. niemand doet iets) of die zo bugged is dat de deuren weer eens niet open gaan.. toen een uur rond gelopen met een stel kneuzen waarbij iemand communiceerde met elkaar.. daaruit gegaan.. nieuw team. opnieuw proberen.. eindelijk mensen die wel praate.. moet er uiteindelijk 1 weg (werd weg gesleept door zijn vrouw/vriendin xD) en toen nog ff geprobeerd met 3en, stukje verder gekomen maar daarna weer keer op keer dood.
2.5 uur van mijn leven weg xD en de missie nog lang niet af.. fuck this
Heb niet eens zin meer om die hard dailies te gaan doen, die brengen na verhouding ook weer veel minder Phoenix credits op.. en das het enige waarvoor ik t doe, gear die dropped is nog nooit wat geweest wat bruikbaar was.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Lol en ik kom de challenging niet eens voorbij xD of dat ligt misschien meer aan de teams waar ik in wordt gedropped.. Loop ik maar weer ens tegen het feit aan dat ik geen grote vaste club mensen heb om samen mee te spelenPaulus07 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:51:
slechte stream zeg
En de nieuwe hard mode is really really hard. goh -_-
Verwijderd
Meld je op Discord. Ook het aantal PS4 spelers wordt daar steeds groter!TgR_KILLER schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:54:
[...]
Lol en ik kom de challenging niet eens voorbij xD of dat ligt misschien meer aan de teams waar ik in wordt gedropped.. Loop ik maar weer ens tegen het feit aan dat ik geen grote vaste club mensen heb om samen mee te spelenrandoms sucken -_-
Ja discord is leuk en aardig.. maar PS4 = huiskamer en desktop = op de eerste verdieping.. dat werkt nogal rukVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:56:
[...]
Meld je op Discord. Ook het aantal PS4 spelers wordt daar steeds groter!Ik zou het in ieder geval tof vinden om meer mensen te hebben om te spelen. Add me - Krentekakker
Mijn PSN staat in mijn ondertitel ding
1e keer is hij onbekend, daarna kan je gaan optimaliseren. Zie je nu ook met challenging, buiten de glitches kan je gewoon alle spawns leren en dat maakt het al 10x makkelijker.Paulus07 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:51:
slechte stream zeg
En de nieuwe hard mode is really really hard. goh -_-
No Checkpoints in incursions is wel heerlijk
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst