Wat allemaal exact heel goed of slecht is qua wapens maakt mij niet zo bar veel uit.. Heb nu een AR / Sniper combo(beide paars, level 30) maar ga nu waarschijnlijk toch de vector bp kopen en dan dus een HE vector als main gebruiken met de AR als backup wapen.
Ik doe nu vooral missies enzo, en terwijl headshots met de sniper echt dodelijk zijn is het vooral close combat waar ik in de dailies tegen aan loop en dan is de sniper niet zo veel waard en heb ik meer aan de AR / SMG combi.
Mijn Phoenix credits spendeer ik nu ook echt gewoon waar ik op dat moment zin in heb

probeer langzaam de gear uit te bouwen. Sinds gisteren alles paars dan wel geel qua items en wapens. Mods even buiten beschouwing gelaten dan. DPS en HP gaan gelukkig wel wat omhoog nu, skill power spec is echt niet op behalve dat het soms leuk meegenomen is als het er extra op zit nu. Dark Zone kom ik (te) weinig om daar echt loot uit te halen of mij te richten om daar mijn gele items uit te halen..
Ben nog wel even zoet met dit spel zo
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD