O. Welke pet was dat?TheBrut3 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:45:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de DPS in de game totaal niet meer bekijk, dat gaat echt helemaal nergens over. Laatst was ik met mijn kleding bezig en als ik een andere pet selecteerde kwam er ineens 30k DPS bij
Het zal allemaal wel, maar ik gebruik gewoon een externe site voor DPS berekening.
[...]
Ik zou vooral kijken naar de Talents, die beïnvloeden de daadwerkelijke DPS op de mobs veel meer dan een max base damage. Verder heeft de EM bij mij de voorkeur om % weapon damage te rollen als 2e stat op een AR of eventueel % crit damage op een SMG. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.
Geen idee, ik was gewoon door mijn lijst aan het scrollen.
Waarschijnlijk een pet met het VW logo, dat zou het enig sinds verklaren.
Wel merk ik dat mijn vrienden het al niet meer leuk vinden, maar die zijn al een week level 30 tja..
Ze klagen dat er geen missies meer zijn, ja wacht dan op de update in april...
Ze klagen dat er geen missies meer zijn, ja wacht dan op de update in april...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
SjoemelsoftwareTheBrut3 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:46:
Gisteren een mooi masker gecraft met 2 mod sluts. Nu alleen nog goede HE sluts craften, maar ik moet nog veel blueprints kopen.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ik pak op m'n mask altijd CHCKtenolix schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:52:
[...]
Sjoemelsoftware
Gisteren een mooi masker gecraft met 2 mod sluts. Nu alleen nog goede HE sluts craften, maar ik moet nog veel blueprints kopen.
Oh, en waar haal je die sluts
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2016 13:12 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik denk dat ik heel erg Lucky ben geweest.. Gister lvl 30 geworden en gelijk begonnen met de Lincoln Tunnel challenge. Boss gekilld en mijn eerste HE was een SMG nog wat en een HE backpack.. Daarna de Russian Consulate gedaan en daar de SCAR L HE gekregen met hele goeie HE handschoenen.
In andere woorden, laat je niet gek maken met gepraat van als je net lvl 30 bent geen challenges moet doen. Gewoon proberen.
In andere woorden, laat je niet gek maken met gepraat van als je net lvl 30 bent geen challenges moet doen. Gewoon proberen.
Van Reddit afgeplukt, punten uit State of the Game stream:
Important PointsDark Zone changes fallout
- There will be changes to Division Tech. As of now we don't know what, but it won't involve crafting.
- No patch notes this week only server-side clean-up.
- Future updates based on the feedback are work in progress.
- They are making progress in the backpack issue that locks out users from their account. It was hard to reproduce, but now they have identified the issue and working on the fix now. (the forum-thread helped)
- There will be more Weekly and Daily activities that give rewards.
- Community "stuff&things" will be also added to the game.
- There will be a big stream to announce the future changes, but we don't have a date right now.
- More players are going rogue - to the point where players complain that there are too many.
- The time that people spend in the Dark Zone doubled.
- But there will be more changes to optimize the experience
- There will more "stuff&things" added to the Dark Zone
Heb je die solo gedaan of werd je gecarried?xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:21:
ik denk dat ik heel erg Lucky ben geweest.. Gister lvl 30 geworden en gelijk begonnen met de Lincoln Tunnel challenge. Boss gekilld en mijn eerste HE was een SMG nog wat en een HE backpack.. Daarna de Russian Consulate gedaan en daar de SCAR L HE gekregen met hele goeie HE handschoenen.
sowieso niet solo... Er was een speler die redelijk goed was de andere 3 inc ik waren gelijk.Angeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:29:
[...]
Heb je die solo gedaan of werd je gecarried?
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk helemaal prima om iemand die net 30 is door de challenges heen te trekken. Zolang als die persoon niet denkt alle DPS te doen, en wel de support rol op zich neemt danAngeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:29:
[...]
Heb je die solo gedaan of werd je gecarried?
Kijk, niet om lullig te zijn, maar Challenging kun je altijd wel completen, ook al heb je crap gear. Het duurt alleen gigantisch lang als je niet efficient genoeg bent, en daardoor zeggen sommigen dat je als verse level 30 er niets te zoeken hebt. Het kan wel maar schiet simpelweg niet op als je te lang bezig bent.xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:32:
[...]
sowieso niet solo... Er was een speler die redelijk goed was de andere 3 inc ik waren gelijk.
Zeker als je zou willen speedrunnen en nog een random erbij zoekt, en je krijgt een net level 30 speler erbij schiet dat niet op
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2016 13:35 ]
Nou Nee.. Als je met 4 man a 65k dps de man gaat, kun je het niet altijd completen hoor..Angeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:34:
[...]
Kijk, niet om lullig te zijn, maar Challenging kun je altijd wel completen, ook al heb je crap gear. Het duurt alleen gigantisch lang als je niet efficient genoeg bent, en daardoor zeggen sommigen dat je als verse level 30 er niets te zoeken hebt. Het kan wel maar schiet simpelweg niet op als je te lang bezig bent.
Zeker als je zou willen speedrunnen en nog een random erbij zoekt, en je krijgt een net level 30 speler erbij schiet dat niet opAls je een level 30 wilt meenemen kan dat prima, maar je moet dan minimaal 2 goede spelers er bij hebben, anders is het verspilde tijd voor iedereen.
Mwah, valt wel mee denk ik. Het duurt alleen lang maar je kunt redelijk makkelijk voorkomen dat je allemaal dood gaatDopiej schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:37:
[...]
Nou Nee.. Als je met 4 man a 65k dps de man gaat, kun je het niet altijd completen hoor..
Verwijderd
Vooral niet als je dan de powerplant probeert, veel succes om tegen de klok te vechten daar...Dopiej schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:37:
[...]
Nou Nee.. Als je met 4 man a 65k dps de man gaat, kun je het niet altijd completen hoor..
Zoals ik al eerder zei, ik was LuckyAngeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:34:
[...]
Kijk, niet om lullig te zijn, maar Challenging kun je altijd wel completen, ook al heb je crap gear. Het duurt alleen gigantisch lang als je niet efficient genoeg bent, en daardoor zeggen sommigen dat je als verse level 30 er niets te zoeken hebt. Het kan wel maar schiet simpelweg niet op als je te lang bezig bent.
Zeker als je zou willen speedrunnen en nog een random erbij zoekt, en je krijgt een net level 30 speler erbij schiet dat niet opAls je een level 30 wilt meenemen kan dat prima, maar je moet dan minimaal 2 goede spelers er bij hebben, anders is het verspilde tijd voor iedereen.
De Lincoln Tunnel ging op zich wel maar de Russian consulate duurde freakinnnn lang en we zijn ook vet vaak dood gegaan.
Dan kun je volgens mij gewoon beter de DZ01/02/03 in gaan en daar purples farmen. Krijg je voor de bosses ook wat PxC en kans op gele items. Purples zijn dan upgrades of crafting mats en daarmee kom je een heel eind (zo heb ik het ook gedaan). Als je eenmaal boven de 130k DPS zit gaat alles een stuk makkelijker neer.xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Zoals ik al eerder zei, ik was Lucky
De Lincoln Tunnel ging op zich wel maar de Russian consulate duurde freakinnnn lang en we zijn ook vet vaak dood gegaan.
Niet meer nodigAngeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:40:
[...]
Dan kun je volgens mij gewoon beter de DZ01/02/03 in gaan en daar purples farmen. Krijg je voor de bosses ook wat PxC en kans op gele items. Purples zijn dan upgrades of crafting mats en daarmee kom je een heel eind (zo heb ik het ook gedaan). Als je eenmaal boven de 130k DPS zit gaat alles een stuk makkelijker neer.
Is die Scar geen burst-fire?xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:42:
[...]
Niet meer nodigDe HE scar L en de HE smg doen genoeg dps nu
Sowieso is het nooit "niet meer nodig", je moet altijd blijven craften en looten natuurlijk
Dit soort dingen zie je ook in bijvoorbeeld WoW. In het begin zijn de heroics lastig omdat iedereen crap gear heeft. Enige tijd later heeft een groep gamers goed gear en willen dan niet meer met minder gegearde spelers mee. Na een maand stellen ze zulke hoge eisen aan je gear, dat je eigenlijk niks meer aan de instance hebt.
Maar ook bij WoW zie je elke uitbreiding weer exploits in de game. Dit terwijl ze al 10+ jaar ervaring hebben.
Bij het originele spel waren de servers instabiel. Werd je ook gigantisch vaak afgeslacht of werd er op je corpse gecamped in PVP. Waardoor je, als je spawnde, weinig meer te doen had dan uitloggen.
ALs ik dat lees waar de mensen zich aan ergeren in dit spel, dan was dat vooraf wel te verwachten. Ik ben allang blij dat ze 'redelijk' stabiele servers hebben.
Het rogue gedeelte maakt het voor mij alleen maar leuk. Als het enorm overgearde gasten zijn dan vlucht ik gewoon en hoop dat meerdere mensen zich gaan focussen op de rogue. Het is me al een paar keer gebeurd dat er een HE item van me is gestolen, maarja dat maakt het voor mij wel leuk.
Ookal mag het van mij nog wel vaker gebeuren. Bij mij zijn de meesten vrij aardig voor mekaar en word er opvallend veel samengespeeld.
Maar ook bij WoW zie je elke uitbreiding weer exploits in de game. Dit terwijl ze al 10+ jaar ervaring hebben.
Bij het originele spel waren de servers instabiel. Werd je ook gigantisch vaak afgeslacht of werd er op je corpse gecamped in PVP. Waardoor je, als je spawnde, weinig meer te doen had dan uitloggen.
ALs ik dat lees waar de mensen zich aan ergeren in dit spel, dan was dat vooraf wel te verwachten. Ik ben allang blij dat ze 'redelijk' stabiele servers hebben.
Het rogue gedeelte maakt het voor mij alleen maar leuk. Als het enorm overgearde gasten zijn dan vlucht ik gewoon en hoop dat meerdere mensen zich gaan focussen op de rogue. Het is me al een paar keer gebeurd dat er een HE item van me is gestolen, maarja dat maakt het voor mij wel leuk.
Ookal mag het van mij nog wel vaker gebeuren. Bij mij zijn de meesten vrij aardig voor mekaar en word er opvallend veel samengespeeld.
Nee SCAR L is assault riffle en heeft geen burst, maar niet meer nodig was meer een joke. More HE of purpule is natuurlijk welkom.Angeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:45:
[...]
Is die Scar geen burst-fire?
Sowieso is het nooit "niet meer nodig", je moet altijd blijven craften en looten natuurlijk
Weet dat de SCAR een AR is, maar dacht dat die ook Burst-fire hadxamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:48:
[...]
Nee SCAR L is assault riffle en heeft geen burst, maar niet meer nodig was meer een joke. More HE of purpule is natuurlijk welkom.
Toch maar even zaken testen voordat ik alle HE zooi maar deconstruct
Helemaal mee eens. Burst fire is crapAngeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:26:
[...]
Weet dat de SCAR een AR is, maar dacht dat die ook Burst-fire hadDe ACR heeft het iig wel en is echt waardeloos.
Toch maar even zaken testen voordat ik alle HE zooi maar deconstruct
Dat is wel vet... ik ben opzoek naar HE m1a of purpule m1a. M44 lijkt me ook wel goed, doet heelveel dmg.lordgandalf schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:34:
Heb op dit moment HE weapons en een HE Bag. Mijn wapens zijn een ak een marksman rifle en een pistol. Binnenkort als ik genoeg phoenix credits krijg een smg craften.
ik solo mxamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Zoals ik al eerder zei, ik was Lucky

'k Heb gisterenavond ook "vlug" Russian consulate gedaan. Zat in geen al te best team, maar we zijn er toch door geraakt en des te groter is de voldoening dan. Veel groter dan wanneer je in een team zit dat een missie in zo weinig mogelijk tijd wilt doen. Gelukkig doe ik tot nog toe CM missies omdat ik het leuk vind en niet om te farmen. Speed runs zijn aan mij niet besteed. De dag dat ik hoofdzakelijk speel om te farmen is de dag dat het spel in de kast gaat. Dus als je niet enkel mindless wil farmen, zou ik kersverse level 30 nou net wel aanraden om CM missies te doen.xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Steam/uPlay: EvulKlowne
ik heb je in mijn friend list, ik zie je wel over de hele map heen en weer vliegenambi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:38:
[...]
'k Heb gisterenavond ook "vlug" Russian consulate gedaan. Zat in geen al te best team, maar we zijn er toch door geraakt en des te groter is de voldoening dan. Veel groter dan wanneer je in een team zit dat een missie in zo weinig mogelijk tijd wilt doen. Gelukkig doe ik tot nog toe CM missies omdat ik het leuk vind en niet om te farmen. Speed runs zijn aan mij niet besteed. De dag dat ik hoofdzakelijk speel om te farmen is de dag dat het spel in de kast gaat. Dus als je niet enkel mindless wil farmen, zou ik kersverse level 30 nou net wel aanraden om CM missies te doen.
Ik heb de damascus pistol heb nog een betere purple in mijn bag bij me maar die gebruik ik haast nooit vind de damascus er te mooi uit zienxamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:36:
[...]
Dat is wel vet... ik ben opzoek naar HE m1a of purpule m1a. M44 lijkt me ook wel goed, doet heelveel dmg.
http://www.ign.com/wikis/the-division/High-End_Weapons handig linkje voor gold weapons
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Liberator zou ik links laten liggen!lordgandalf schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:42:
[...]
Ik heb de damascus pistol heb nog een betere purple in mijn bag bij me maar die gebruik ik haast nooit vind de damascus er te mooi uit zien. Mijn ak is een pahkan die ik bij de advanced weapon vendor heb gekocht voor een hoop geld
. en mijn marksman rifle is een tenebrea geloof ik. Ik wil nog een midas of een liberator.
http://www.ign.com/wikis/the-division/High-End_Weapons handig linkje voor gold weapons
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Waarom? ik zit te twijfelen tussen HE AK of Liberator
lordgandalf schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:46:
okee ben wel benieuwd inderdaad waarom geen liberator ? de he ak moet je echt bursten anders vlieg je alle kanten uit
AK krijg ik vele malen beter steady dan die Liberator hoor.xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:45:
[...]
Waarom? ik zit te twijfelen tussen HE AK of Liberator
Echt een bagger wapen, gaat alle kanten op.
Vergeet niet dat je mods met stability op kan zetten.Ricloo86 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:48:
[...]
[...]
AK krijg ik vele malen beter steady dan die Liberator hoor.
Echt een bagger wapen, gaat alle kanten op.
YouTube: The Liberator High End Assault Rifle! - The Division Gameplay
hier zie ik juist een heel stabiel Liberator
Die GodShieldRevs doet z'n naam wel eer aan! http://1drv.ms/1WUqmPU. Was blijkbaar ineens immuun en half dood....
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
I know, daarom stuur ik dat ik hem vele malen beter krijg.xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:49:
[...]
Vergeet niet dat je mods met stability op kan zetten.
Wellicht verschil in spelen, maar hoor weinig mensen die positief zijn over dat wapen.
Sowieso is de AR totaal niet meer relevant als je een goede SMG hebt.
Ik heb sinds het begin/altijd een liefde voor de AR, maar in deze game zijn ze gewoon overbodig. Je pakt simpelweg een SMG (Vector/Aug) of een M1A en daar tussenin zit niets. De SMG is bijna gelijk aan de AR, puur omdat je ze op dezelfde afstand zou gebruiken, anders pak je de M1A al.
Ik heb een Caduceus, maar afgezien van momenten dat ik weinig ammo heb voor de SMG gebruik ik hem niet meer.
Loop nu met 6 wapens bij me:
Caduceus
AUG (DPS en Skill versie)
Vector
(purple) M1A
HE M44
Pakhan
Cassidy (soms)
In de praktijk gebruik ik enkel de AUG en de M1A om te vechten.
Ik heb sinds het begin/altijd een liefde voor de AR, maar in deze game zijn ze gewoon overbodig. Je pakt simpelweg een SMG (Vector/Aug) of een M1A en daar tussenin zit niets. De SMG is bijna gelijk aan de AR, puur omdat je ze op dezelfde afstand zou gebruiken, anders pak je de M1A al.
Ik heb een Caduceus, maar afgezien van momenten dat ik weinig ammo heb voor de SMG gebruik ik hem niet meer.
Caduceus
Vector
(purple) M1A
HE M44
Pakhan
Cassidy (soms)
Ik heb nu diverse M1A's. De socom, classic en de first wave. Wat is hier nu het werkelijke verschil. Ik lees op interent dat de first wave een underbarrel attachment heeft maar dat heeft de socom toch ook?
Dacht dat het de recoil en rpm was tussen deze 3, al moet ik nog steeds een M1A HE tegenkomen.Physx schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:56:
Ik heb nu diverse M1A's. De socom, classic en de first wave. Wat is hier nu het werkelijke verschil. Ik lees op interent dat de first wave een underbarrel attachment heeft maar dat heeft de socom toch ook?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Aan de stats te zien maken de Liberator en de AK elkaar niet veel als het aankomt op stability en is vast wel goed te krijgen met een paar Mods. Wat ik mij wel afvraag is de Base damage, die van de Liberator is heel een stuk lager als ik de Blueprint info zo eens bekijk. Hoeveel maakt dit in de praktijk ongeveer uit?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Dat Critical chance maakt de SMG beter.Angeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:56:
Sowieso is de AR totaal niet meer relevant als je een goede SMG hebt.
Caduceus
Vector
(purple) M1A
HE M44
Pakhan
Cassidy (soms)
De reden dat ik AR wil is puur omdat ik net als jou een fan van AR ben.
Heb je ook de vector HE geprobeerd? zo ja, hoe is die tegen over de AUG?
Ik vond de Vector erg fijn, maar de AUG nog veel fijner.xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:15:
[...]
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Dat Critical chance maakt de SMG beter.
De reden dat ik AR wil is puur omdat ik net als jou een fan van AR ben.
Heb je ook de vector HE geprobeerd? zo ja, hoe is die tegen over de AUG?
Volgens de stats zou de Vector stabieler moeten zijn, maar in de praktijk zwabbert die nog best wat, en de AUG totaal niet (met exact dezelfde mods). De Aug heeft tevens een groter magazijn, dus voor mij win-win (stabieler, dus meer headshots, en meer ammo, dus meer headshots
Vind het een heerlijk wapen en heft direct het grootste probleem van de Vector voor mij op: het kleine magazijn.
De RoF is wel ietsjes lager, maar IMO verwaarloosbaar omdat je wel meer controle hebt.
Zitten we naar hetzelfde filmpje te kijken?xamirz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:49:
[...]
Vergeet niet dat je mods met stability op kan zetten.
Ik zie hem toch alle kanten opvliegen?
Omdat hij hem burst kan hij hem redelijk onder controlle houden.
Met mijn vector kan ik mijn hele clip in een rechte lijn leeg schieten, met een klein beetje horizontale correctie.
Ik bedoelde omdat we vrienden op uplay zijn zie ik zijn marker heen en weer vliegen op de map
Trouwens, hier nog een hele goeie filmpje, hierin legt hij uit dat SMG de beste keuze is na marksman.
YouTube: The Division - Why SMGs Are Too Strong (with math to prove it!)
Ik heb hetzelfde probleem met de Vector. In de DZ kan ik de meeste mensen op 5% health killen met 1 magazijn, net niet genoeg dusAngeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:18:
[...]
Ik vond de Vector erg fijn, maar de AUG nog veel fijner.
Volgens de stats zou de Vector stabieler moeten zijn, maar in de praktijk zwabbert die nog best wat, en de AUG totaal niet (met exact dezelfde mods). De Aug heeft tevens een groter magazijn, dus voor mij win-win (stabieler, dus meer headshots, en meer ammo, dus meer headshots).
Vind het een heerlijk wapen en heft direct het grootste probleem van de Vector voor mij op: het kleine magazijn.
De RoF is wel ietsjes lager, maar IMO verwaarloosbaar omdat je wel meer controle hebt.
hoeveel rounds zitten er in je vector? talents en dmg?Ereaser schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:30:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met de Vector. In de DZ kan ik de meeste mensen op 5% health killen met 1 magazijn, net niet genoeg dus
ext.mag kopenEreaser schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:30:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met de Vector. In de DZ kan ik de meeste mensen op 5% health killen met 1 magazijn, net niet genoeg dus

Weet ik zo 1,2,3 niet uit mijn hoofd. Zal het zodra ik thuis ben ff posten.himlims_ schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:32:
[...]
hoeveel rounds zitten er in je vector? talents en dmg?
Vraag me af of er nog een web app komt ondanks dat een app al is gecanceld, dan zou dit makkelijk te controleren zijn.
Heb er al een high end op zitten met 60+% extra magazine size
dan is dat je probleem (los van de talents en dmg) hier een 102.50% mag size - iets van 40 roundsEreaser schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:38:
[...]
Weet ik zo 1,2,3 niet uit mijn hoofd. Zal het zodra ik thuis ben ff posten.
Vraag me af of er nog een web app komt ondanks dat een app al is gecanceld, dan zou dit makkelijk te controleren zijn.
[...]
Heb er al een high end op zitten met 60+% extra magazine size
Wist niet dat het zo hoog kon! Aan het craften dushimlims_ schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:40:
[...]
dan is dat je probleem (los van de talents en dmg) hier een 102.50% mag size - iets van 40 rounds
Iemand vanavond rond 20u zin om de Lincoln tunnel exploit te proberen?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Fkfqy6nbB1w]
Iemand heeft deze MP5 als 1e lootdrop gevonden met deze exploit

PS4 - RezzIDT
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Fkfqy6nbB1w]
Iemand heeft deze MP5 als 1e lootdrop gevonden met deze exploit

PS4 - RezzIDT
[ Voor 10% gewijzigd door desune op 29-03-2016 16:47 ]
Blueprint koop je by de vendor in tech wing; 2e poppetje links nadat je via trap naboven bent gelopen. Met watluck kan je rof ook nog met 25% omhoog.Ereaser schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:46:
[...]
Wist niet dat het zo hoog kon! Aan het craften dus
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 29-03-2016 16:48 ]
classic kan geen underbarrel,Physx schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:56:
socom kan alleen small underbarrel,
first wave kan alle underbarrels.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Gistern voor het eerst op level 30 de DarkZone in met een groupje van 4. Zie ik op een lijk een gele drop, ik sprint er heen en loot. Vervolgens loot ik Midas (High-End golden uzi) en zie ik dat ik dit niet van een mob loot, maar van een teammate die net is doodgegaan.
Ik had dat in mijn loot-enthousiasme dus echt niet door. Direct biedt ik in groupchat mijn excuses aan en vraag om een methode om hem terug te geven (ik denk dat dit kan door mijzelf dood te laten gaan, en dat hij mij vervolgens loot?, had ik dus prima gevonden). Helaas ging hij daarna zonder reactie de groep uit. Voel mij er lullig over en ik vind dit een raar systeem. Zo promote je toch het niet supporten van je teammates opdat je hun loot kan ninja'en?
Ik snap best dat met andere niet-grouped players zo werkt, anders heeft het hele rogue-systeem geen nut. Maar binnen teams (die elkaar ook niet kunnen friendly fire'en) vind ik dit niet handig.
Niet echt een leuke manier om een eerste HE weapon te krijgen
In ieder geval mijn stomme fout, een goede les voor de volgende keer.
Anywho, is dat wapen een beetje goed vergeleken bv. de HE Vector?

Ik had dat in mijn loot-enthousiasme dus echt niet door. Direct biedt ik in groupchat mijn excuses aan en vraag om een methode om hem terug te geven (ik denk dat dit kan door mijzelf dood te laten gaan, en dat hij mij vervolgens loot?, had ik dus prima gevonden). Helaas ging hij daarna zonder reactie de groep uit. Voel mij er lullig over en ik vind dit een raar systeem. Zo promote je toch het niet supporten van je teammates opdat je hun loot kan ninja'en?
Ik snap best dat met andere niet-grouped players zo werkt, anders heeft het hele rogue-systeem geen nut. Maar binnen teams (die elkaar ook niet kunnen friendly fire'en) vind ik dit niet handig.
Niet echt een leuke manier om een eerste HE weapon te krijgen
Anywho, is dat wapen een beetje goed vergeleken bv. de HE Vector?
[ Voor 6% gewijzigd door Fiddle op 29-03-2016 16:57 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Ik zag net een filmpje waarbij de speler 7 medkits had. Ik heb er maar 5 max. Doe ik iets fout? 
[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2016 17:03 ]
dit gaat allemaal weer terug naar het probleem dat er geen trade systeem isFiddle schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:56:
er zit ook een keerzijde aan; stel jouw teammated wordt gekilled (wat gebeurde) had iedereen zijn midas kunnen looten (..is pas zijn, na extract
ambulance jasje aandoen als je restockedAngeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:02:
Ik zag net een filmpje waarbij de speler 7 medkits had. Ik heb er maar 5 max. Doe ik iets fout?
[video]
I served in a company of heroes.
Dit merkte ik gisteren ook, zat even bij die kleding vendor te kijken en de kleding bracht inderdaad m'n DPS omhoog.TheBrut3 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:46:
Tenminste dat gaf hij aan, heb niets gekocht vind m'n "pakkie" wel goed zo...
To do or not to do...
Lol, vond het net idd, ook met politierugzak meer ammo.
Zal wel gefixed gaan worden, maar wel handig idd, zeker voor de DZ.
Man man man, net de eerste keer bijna warrengate op daily gehaald. Nog 1 kill te gaan, DELTA ERROR!! aaargh!
Is die interceptor trouwens een goed wapen? Hoor daar verder vrij weinig mensen over.
Eigenlijk telt alles wel mee, ammo capacity is ook belangrijk. Ik zit vaak genoeg zonder bullets op me main weapon.
goede game dit, eerst :

en toen :
goede game dit, eerst :

en toen :

[ Voor 39% gewijzigd door rolandos582 op 29-03-2016 18:07 ]
Waren de servers net down?
Ik zit nu in een dikke Queue van 13K....
Nu word ik er weer uit gegooid,,,
Ik zit nu in een dikke Queue van 13K....
Nu word ik er weer uit gegooid,,,
[ Voor 21% gewijzigd door Roshnak op 29-03-2016 18:14 ]
Ik kom op het moment niet eens in Uplay
Hier hetzelfde probleem. Dik in de wachtrij met 17k aan spelers voor me. Was ik maar niet uitgelogd om opnieuw te proberen. Stond namelijk op 9k
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hoe zie je die wachtrij? En wat ik Uplay toch een kutplatform (ben je een paar uurtjes vrij kan je niet eens spelen)...Oxigeon schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:13:
Hier hetzelfde probleem. Dik in de wachtrij met 17k aan spelers voor me. Was ik maar niet uitgelogd om opnieuw te proberen. Stond namelijk op 9k
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Op de Xbox zijn de servers ook down. Begon na matchmaking waarbij ik het level niet in kwam. toen ik de groep verliet knikkerde XBL me er uit...
<Zinloze tekst hier>
Die bulletking exploit was nog simpel, maar dit lijkt zo'n gedoe. 🙈desune schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:47:
[video]
Iemand heeft deze MP5 als 1e lootdrop gevonden met deze exploit![]()
[afbeelding]
PS4 - RezzIDT
PSN: Mondaatje
Omdat het precies op dát moment even niet werkt, dat jij even wilt spelen, is het meteen een kut platform?watercoolertje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:17:
[...]
Hoe zie je die wachtrij? En wat ik Uplay toch een kutplatform (ben je een paar uurtjes vrij kan je niet eens spelen)...

Iemand zin op de daily's en daarna DZ te doen op de PS4? Add Redlizardz
Het is enkel de setup, dit kan je solo doen en daarna de rest inviten, zodat ze teleport kunnen doen.Monda schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:20:
[...]
Die bulletking exploit was nog simpel, maar dit lijkt zo'n gedoe. 🙈
Daarna is het repeat-all, tot je genoeg loot denkt te hebben
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb dit in 10 jaar nog nooit met steam gehad, vorige week was het ook al, dus ja gewoon een waardeloos platformThe.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:35:
[...]
Omdat het precies op dát moment even niet werkt, dat jij even wilt spelen, is het meteen een kut platform?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Hoe kom je uberhaupt op zoiets. Like waarom zou je zoiets testen, dat is toch vaag....desune schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:47:
[video]
Maarja idk, ik doe dit soort dingen nooit. Van die obvious exploits. Ik haal het wel de legit way.
Hoe dan? Kan ik je joinen?Sonnve schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:41:
Zit nu op Lincoln met 30 man. WTF!?
https://www.twitch.tv/snipernamedg
next level exploit :
Kill boss, loot vanaf range en herhaal.
next level exploit :
Kill boss, loot vanaf range en herhaal.
[ Voor 27% gewijzigd door rolandos582 op 29-03-2016 19:57 ]
Is het op dit moment handig/veilig een HE backpack te craften ivm die bug? Of beter even wachten?
[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 29-03-2016 21:00 ]
Zover ik het deed, eerst solo de missie inlopen dat hij start, daarna party joinen van iemand en tijdens het laden speler weer kicken en nieuwe inviten. Zo doorblijven gaan en konden wij 12 man uiteindelijk halen. Zal best wel makkelijker kunnen, maar zo ging het goed.
Ach steam heeft ook af en toe zijn kuurtjes hoor, regelmatig dat er bij Csgo de boel niet lekker loopt, of dat je inventory niet in te zien is of niet is te bereiken. Meestal ook wel vrij snel over. Feit blijft dat uplay niet echt dat niveau heeft nog.watercoolertje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:55:
[...]
Ik heb dit in 10 jaar nog nooit met steam gehad, vorige week was het ook al, dus ja gewoon een waardeloos platformMag je idioot vinden hoor, ik vind de app idioot
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Heb mijn inventory geleegd en daarna gecraft en equipped, geen problemen. Wellicht komen die nog, gezien de vele mensen die hier problemen mee hebben, maar vooralsnog werkt het dus prima.NLxAROSA schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:56:
Is het op dit moment handig/veilig een HE backpack te craften ivm die bug? Of beter even wachten?
Oef ik dacht dat het gisteren aan mn verbinding lag maar blijkbaar waren er algemene problemen. Gisteren in 1 missie 4 crashes gehad op ps4 en terug naar homemenu van ps4 gestuurd. Uiteindelijk later op de avond nog wat kunnen spelen en ook een nieuw sniperrifle kunnen looten na het spelen van een mission. Ondertussen lvl14 en hoewel het spel niet zoveel om het lijf heeft, blijft het boeien
je moet zorgen dat je voldoende bagspace hebt, that's itNLxAROSA schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 07:15:
[...]
Heb mijn inventory geleegd en daarna gecraft en equipped, geen problemen. Wellicht komen die nog, gezien de vele mensen die hier problemen mee hebben, maar vooralsnog werkt het dus prima.
Maar even serieus... wat is nou de lol van die exploits? Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet
PSN: Bellerophon-
Zo sinds lange tijd eindelijk weer een goed spel gevonden en wel in The Division. Heb er nu een aardig weekje opzitten en ben level 22. Ik kan niet al te vaak spelen, maar dat lijkt in dit spel niet zo heel veel uit te maken tot nog toe. Ben al een behoorlijke tijd aan het meelezen op dit forum, net zoals ik dat ongeveer bij ieder spel doe wat ik speel. Hopelijk leer ik hier nog wat mensen kennen zodat de missies met 4 man ook een stuk leuker worden
.
Ik hoop dat het clan/guild systeem snel komt zodat er mogelijk een tweakers clan kan komen, net zoals dat in WoW gedaan is.
Ik hoop dat het clan/guild systeem snel komt zodat er mogelijk een tweakers clan kan komen, net zoals dat in WoW gedaan is.
Ene kant vind ik t verleidelijk, omdat je binnen het (in mijn geval) verslavende element van sterker worden, betere gear etc, alles versneld.Bellerophon schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:36:
Maar even serieus... wat is nou de lol van die exploits? Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet
Aan de andere kant vind ik dat je jezelf voor de gek houdt en groot stuk van het plezier wat je tijdens het spelen normaal gesproken hebt, weg neemt. Daarnaast ben je ook eerder bij het punt aangekomen dat je nog voldoening echt haalt uit het spel denk... Daarom ik zelf voor gekozen om hier geen (mis) gebruik van te maken, maar moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten.
idem - gisteren toch maar even de game gestart (DZ bleek erg rustig, gezien iedereen aan exploiden was) lekker lame in DZ01 lopen klotenMonda schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:48:
[...]
Ene kant vind ik t verleidelijk, omdat je binnen het (in mijn geval) verslavende element van sterker worden, betere gear etc, alles versneld.
Aan de andere kant vind ik dat je jezelf voor de gek houdt en groot stuk van het plezier wat je tijdens het spelen normaal gesproken hebt, weg neemt. Daarnaast ben je ook eerder bij het punt aangekomen dat je nog voldoening echt haalt uit het spel denk... Daarom ik zelf voor gekozen om hier geen (mis) gebruik van te maken, maar moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten.
Ik heb even geen idee meer wat ik moet doen met mijn Phoenix Credits.
Ik heb inmiddels de Vector en Extended Mags.
What to buy next?
ZIjn best veel mogelijkheden, maar zie door de bomen het bos niet
What to buy next?
Armor mods om je requirements te halenWishmasterNL schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:56:
What to buy next?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
imho:WishmasterNL schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:56:
What to buy next?
1. extended mags
2. vector
3. gear mods
4. get i31 gear
5. mp5
6. reroll high end gear
7. aug
Sorry, maar wat wordt er bedoeld met reroll?himlims_ schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:07:
[...]
imho:
1. extended mags
2. vector
3. gear mods
4. get i31 gear
5. mp5
6. reroll high end gear
7. aug
je (iLvl 31gear) rerollen/calibraten whatever ze dat noemen; zodat deze beter aansluit op jouw styl (requirements voor talents enzo) // opnieuw maken van je gear voor betere roll (RNG)
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 30-03-2016 09:16 ]
Blueprint nog een keer maken, in de hoop dat bv damage hoger is, ability beter etc
Je hebt er Phoenix Credits voor nodig om te rerollen dus kan je geen items kopen bij vendor.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
reroll heb je toch geen PC nodig?!!4th schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:16:
[...]
Je hebt er Phoenix Credits voor nodig om te rerollen dus kan je geen items kopen bij vendor.
Haha ik zie 2 verschillende antwoorden (of misschien vallen ze beiden onder reroll).
- Blueprints opnieuw maken
- Recalibrate
- Recalibrate
Opnieuw maken is alle stats weer opnieuw random.Monda schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:22:
Haha ik zie 2 verschillende antwoorden (of misschien vallen ze beiden onder reroll).
- Recalibrate
Recalibrate kan je 1 specifieke stat op gear rerollen. ook hier is het weer random waar je uit kan kiezen. Een hoop RNG
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Zijn ook twee verschillende dingenMonda schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:22:
- Recalibrate
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst