Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Iemand meedoen met russian consulate farm op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
himlims_ schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:05:
[...]

precies dat - hebt echt idee dat er niemand van de ontwikkelaars/testers daadwerkelijk tot endgame gespeeld heeft ... had gewoon een rpg systeem geimplementeerd als 1001 games voor je hebben; dat systeem heeft zich inmiddels wel bewezen hoe het moet :+ enige wat rest is kistjes openen, en dan hopen dat je juiste kleur division tech krijgt, om vervolgens een item te kraften waarop je moet hopen dat je de juiste roll krijgt. zo niet, repeat :s alle loot die je dropt == crafting materials, nooit eerder was loot zo nutteloos in een rpg game. dat haalt het 'kans en geluk' bij loot volledig weg - de loot/drop/nieuw fancy item is dat niet het core-systeem van een rpg? (dat momentje van spanning, zou dit 'mijn' drop zijn is compleet weg) hopelijk gaat dat systeem snel op de schop, want dit is toch wel amateuristisch
Sinds gister lvl 30, dus nog geen ervaring met de end game. Je kunt dus helemaal geen goeie drop HE drops verwachten in de dz, of werkt het craften gewoonweg efficiënter? Tijdens het levelen ging ik om de 3 a 4 lvls de darkzone in om mn gear en wapens te upgraden, maar dat heeft wanneer je eenmaal alles paars hebt en alles High End wilt hebben met eventueel juiste Rolls niet zoveel zin? En speel je dus puur voor crafting materials? Om zo je gear wapens te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 11:33

Roshnak

PSN: Roshgill

steffeh schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:50:
Iemand meedoen met russian consulate farm op de ps4?
Ik wil wel meedoen als je nog plek hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Roshnak schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:03:
[...]

Ik wil wel meedoen als je nog plek hebt.
Sure! Komen nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:05
Ik wil eventueel ook wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:59
CrapperDeCrap schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:50:En speel je dus puur voor crafting materials? Om zo je gear wapens te fixen?
Niet eens om crafting materials in het algemeen, maar om Division tech. De rest heb je over het algemeen ook wel voldoende.

Natuurlijk hebben de verschillende exploits de end game wel verpest door het zo extreem te versnellen. De droprate van bijv een HE M1A is laag, laat staan met de juiste roll erop. Maar door de exploits zijn er nu mensen die 2 tot 3 M1A's farmen in een aantal uur terwijl dit normaal weken zou kunnen duren.

Ik ben benieuwd of de extra content wel zaken krijgt die herhaalbaar zijn en ook met veel man moeten gebeuren, een soort raids. Het nadeel daarvan is dat de drops erg goed moeten zijn willen er mensen op af komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrapperDeCrap schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:50:
En speel je dus puur voor crafting materials? Om zo je gear wapens te fixen?
:Y helaas wel, en goude division tech (die je nodig hebt voor -alle- crafts van rank50 DZ recipes) heb je eindelijk voldoende division tech, dan kun je item craften om te hopen dat dmg en talents 'goed/acceptabel' zijn

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 28-03-2016 20:45 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
himlims_ schreef op maandag 28 maart 2016 @ 20:44:
[...]
:Y helaas wel, en goude division tech (die je nodig hebt voor -alle- crafts van rank50 DZ recipes) heb je eindelijk voldoende division tech, dan kun je item craften om te hopen dat dmg en talents 'goed/acceptabel' zijn
YouTube: The Division | Problems With The End Game
Goed filmpje erover.

Dus, division = Crafting materials farming simulator :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 28-03-2016 21:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Hier ook helemaal klaar met Missies+Sidemission en alle wings 100%. Nu alleen nog spelen om m'n gear beter te krijgen, maar waarvoor eigenlijk :p? Je speelt nu challenges om de challenges beter te kunnen doen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:01:
[...]

YouTube: The Division | Problems With The End Game
Goed filmpje erover.

Dus, division = Crafting materials farming simulator :P
New York Marathon Simulator :Y) ... en je wandelt langs zoveel fietsen, zelfs in saferooms zijn ze er. Laat mij een BMX craften ofzo :+

mogelijk deze week 'iets' over intrusions .. lets see

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 28-03-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvanSanten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:46
Paulus07 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Speel zelf nooit RPG's dus is het weer vaak trail&error in deze game mbt kiezen van gear :P Maar de setting en stad blijft bruut. :)
Ook maar even aangemeld :) In mijn eentje de DZ farmen gaat niet zo lekker.

Discord/Ubisoft nick is: Frietjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:32
Inmiddels met m'n tweede character op level 29, nadat op eerste al binnen paar dagen na de release 30 gehaald werd. Was nog hele taaie klus met tweede character, omdat ik de sidemissions en encounters vrij saai vind, omdat er in mijn ogen te weinig variatie in zit. Maar als ik level 30 haal natuurlijk veel voordelen, zoals het gemakkelijker verzamelen van Phoenix Credits en character waarmee ik ook meer kan klooien in de Dark Zone. En stashen van gear, waardoor je dit makkelijk tussen twee characters kan wisselen, is natuurlijk ideaal.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
net lvl 30 gehaald. Nu dus meer de DZ in :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Misschien ben ik niet meer die hard gamer genoeg.. En game ik over het algemeen veel te weinig.. (Fallout 4 was de laatste game die ik kocht, en die niet eens uitgespeeld xD).

Maar ik vind The Division nog steeds geweldig.. afgelopen zaterdag level 30 geworden en gisteren een paar uur rond gehobbeld in the darkzone. Ging best aardig, paar keer rogue gegaan met de groep en paar keer leuke items kwijt geraakt maar in een paar uur toch aardig wat DZ rank levels erbij. Helaas nog geen 30 maar dat zal binnenkort wel komen :P

Al een paar van die Hard / challenging (Daily) missies gedaan, vooral die moeilijkste is echt nog ff een stapje te ver voor mij. Maar de gear die komt langzaam nu op zijn plek, moet nog wel een goed wapen vinden.. en mijn masker is nog blauw maar ach :P En moet de laatste gebieden nog qua encounters en side missies, maar die doe ik zo tussendoor. Haal zo hier en daar wat van die telefoontjes tussendoor op en ik geniet ook nog steeds van de uitzichten van alle gebouwen.. Spel zit super mooi in elkaar imho.
Toen net nog net voor ik af sloot om de hoek bij de BoO nog een paar level 30 NPC's waarvan 1 named die toch een paars item dropte + Phoenix credits.. dat soort random (voor mij random dan :P) zijn gewoon cool.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Nog 2 gezocht op de ps4 voor de challenge.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tips om die Toxic missies een beetje oke te doen? Ik mis de hele tijd van die scanners en zoek me dan de pleuris maar ik kan ze bijna nooit allemaal vinden. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 00:15:
Heeft iemand tips om die Toxic missies een beetje oke te doen? Ik mis de hele tijd van die scanners en zoek me dan de pleuris maar ik kan ze bijna nooit allemaal vinden. Tips?
vaak zitten de scanners wel op een bepaald loop pad opgesteld. je kan eventueel voordat je de 1e scanner activeert door het gebied lopen en zoek nnaar de andere. als je die dan in je hoofd hebt kan je de 1e activeren en zo de andere aflopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Is nu ook een soort bug dat wanneer je met Reviven vierkantje ingedrukt houdt, je automatisch gerevived wordt als je weer down gaat.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
DigitalError schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:38:
[...]

Ik heb een paarse First Wave M1A, heb er niks over te klagen. Maar die heb ik ook nog niet in het HE gespot inderdaad.
Gisteren Russian Consulate farm gedaan en daar is voor mij de HE versie van First Wave M1A gevallen, qua dps deed de paarse meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaceNL schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 07:52:
[...]

Gisteren Russian Consulate farm gedaan en daar is voor mij de HE versie van First Wave M1A gevallen, qua dps deed de paarse meer.
Omdat gele wapen alleen een talent meer hebben dan een paarse. Kwa damage zijn paarse wapens hetzelfde.

De vector is zo goed omdat hij een hoge damage roll kan hebben. Dus je craft een gele omdat het kan. Je kan dus ook een paarse vinden die meer damage doet dan een gele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
Klopt ik heb dan ook wel een ACP met Brutal oa erop maar ik speel persoonlijk liever met de Blackmarket AK47 en ben sinds gisteren level 50 DZ dus ga vanmiddag de AUG proberen goed te rollen, genoeg mats gekregen tijdens de RC farm.

De gele M1A perk is op de mijne is extra crit dmg op headshot geloof ik.

[ Voor 14% gewijzigd door MaceNL op 29-03-2016 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaceNL schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:38:
Klopt ik heb dan ook wel een ACP met Brutal oa erop maar ik speel persoonlijk liever met de Blackmarket AK47 en ben sinds gisteren level 50 DZ dus ga vanmiddag de AUG proberen goed te rollen, genoeg mats gekregen tijdens de RC farm.

De gele M1A perk is op de mijne is extra crit dmg op headshot geloof ik.
Het stomme is, SMGs doen meer damage per kogel dan Assault Rifles. Ik had laatst ook een AK gevonden. Maar snel weer naar een smg geswitched. De base Crit chance + dmg per kogel is te hoog. Er is nu bijna geen reden om een AR te gebruiken.

Afgezien van gele die goeie Talents hebben dan. Want de Pahkan is heel goed in challenge mode met armor damage en elite damage.

Oh en de AUG is beste SMG in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ja, maar voor de aug heb je dz50 en division tech nodig :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:44:
ja, maar voor de aug heb je dz50 en division tech nodig :P
Tja, dat snap ik ook niet helemaal. Moet je eerst DZ level 30 worden, heb al betere gear dus level 30 spul kopen is nutteloos afgezien van 1 item per week ofzo.

Level 50 netzo. Eerst uren lang spelen om level 50 te halen En als je wat wilt craften moet je Tech gebruiken?!
Dat spul dropt amper en je kan geen blauwe naar gele converten. Beetje dom imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

De grind is real :P

daarom maken mensen gretig gebruik van de Challenge farm methodes en de hard farm academy.

Hoewel de Academy boss alleen ilvl30 HE's dropt en geen ilvl31 zoals de challenge bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 12:24
Ze zouden die lagere division tech (groen/blauw) gewoon weg moeten doen eenmaal je lvl 30 en DZ rank XX bent
Dan moet de droprate gewoon 100% high-end zijn. Die kistjes spawnen al zo traag dat je deze change kan rechtvaardigen..
Nu zijn die blueprints helaas zo goed als nutteloos, als ik gedurende het weekend elke dag een paar uurtjes per dag darkzone run kan ik misschien 4-5 items craften met een heel grote kans dat ze garbage zijn vanwege random talents 8)7

Nu heb ik het geluk dat ik quasi niks meer nodig heb .. juist een betere chest armor maar toch begrijp ik de algemene frustratie.
Hopelijk komen er wat aanpassingen in die DLC volg maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:53:
De grind is real :P

daarom maken mensen gretig gebruik van de Challenge farm methodes en de hard farm academy.

Hoewel de Academy boss alleen ilvl30 HE's dropt en geen ilvl31 zoals de challenge bosses
Er droppen alleen maar ilvl 30 dingen toch? ilvl 31 is gecrafte items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:43:
Omdat jij hem het best vind spelen? Volgens mij is het puur afhankelijk van 2 dingen en dat is de roll van damage en talents als je hem craft en je firearms. Iemand die Stamina of Electronics build zal eerder op een MP5 of Vector uitkomen, de AUG is voor hogere firearms builds. Ik ben zelf tevreden met de 85k crits die mijn Vector eruit gooit, ga geen gouden DT verspillen voor een gok op een hogere AUG rol.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:55:
Er droppen alleen maar ilvl 30 dingen toch? ilvl 31 is gecrafte items.
Nope de hogere levels nameds kunnen ook level 31 items droppen, volgens mij is dat zowel in de DZ als de missies.
Phaex schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:55:
Ze zouden die lagere division tech (groen/blauw) gewoon weg moeten doen eenmaal je lvl 30 en DZ rank XX bent
Helemaal weg met de blauwe hoeft niet. Maar de groene weg en een véél hogere HE drop rate zou mooi zijn. Of dat nameds een 50% kans hebben een HE DT te droppen. Ik heb gisteren een hele tijd rondgelopen, maar in totaal maar 3 HE DT gevonden. Eigenlijk wilde ik de Small RDS gaan craften maar na het lezen dat deze mega gebugged is ga ik dit maar niet doen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb zo'n vermoeden dat de Division kaars redelijk snel uitgaat als er niet snel wat veranderd.. een doel lijkt binnen 2 weken na release al weg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
shoombak schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:10:
Ik heb zo'n vermoeden dat de Division kaars redelijk snel uitgaat als er niet snel wat veranderd.. een doel lijkt binnen 2 weken na release al weg :')
Daar lijkt het wel op :-(
Ik merk nu ook al dat ik veel minder online ga omdat ik gewoon 'klaar' voel. Challenge missions done, gear done, dark zone hoger dan 50, alle blueprints zijn binnen maar niet echt bruikbaar met div tech req..

Toch speel ik het spel nog graag, gewoon zo wat dark zone runnen, bosses killen en rogues zoeken is wel fijn maar na een paar uurtjes heb je het inderdaad gehad :O

[ Voor 10% gewijzigd door Phaex op 29-03-2016 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phaex schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:19:
[...]

Daar lijkt het wel op :-(
Ik merk nu ook al dat ik veel minder online ga omdat ik gewoon 'klaar' voel. Challenge missions done, gear done, dark zone hoger dan 50, alle blueprints zijn binnen maar niet echt bruikbaar met div tech req..

Toch speel ik het spel nog graag, gewoon zo wat dark zone runnen, bosses killen en rogues zoeken is wel fijn maar na een paar uurtjes heb je het inderdaad gehad :O
alle DZ50 patterns? lijkt me sterk... alle BoO patterns?

de goede SMG / DMR / AR?

doubt it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:20:
[...]

de goede SMG / DMR / AR?

doubt it
Doe niet dom ... alsof je alle patterns wil hebben, 90% is nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:20:
[...]

de goede SMG / DMR / AR?

doubt it
Het kan prima, sommige mensen spelen gewoon meer, of hebben wat meer luck daarmee. Ik mis nog wel een beetje de uitdaging wat je bij andere bosses in mmo games wel hebt. Ook moeten ze echt die darkzone verbeteren, er is gewoon te weinig anders te doen dan wat rogue gaan en wat sterkere random mobs dan in de pve stukken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Mijn TD kaars brand al 150 uren en is nog niet direct opgebrand, hoor. Jaren geleden dat ik nog zo veel plezier aan een game heb beleefd. Maar inderdaad de drops kunnen beter, want loop nu al een tijdje rond met dezelfde paars en gele mix. Langs de andere kant ben ik wel vrij tevreden over mijn huidige gear en betere gear zou betekenen dat missies gemakkelijker worden. Vind nu sommige missies op CM al redelijk gemakkelijk worden. Favoriet is Russian Consulate omdat die me tot nog toe het moeilijkst lijkt. Dus als de drops beter worden, mag wat mij betreft de moeilijkheidsgraad ook de hoogte in. Waarschijnlijk dus pas via DLC. Wat ze wel dringend mogen doen is de rest van de PvE wereld naar level 30+ schalen eens je level 30 bent, want nu is het grootste deel van die mooie omgeving behoorlijk nutteloos geworden.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Dat krijg je dus als de game niet gespeeld wordt zoals het door de makers bedoeld is. Ik snap dat het een fout van de developer is dat er dergelijke dingen mogelijk zijn om te doen, maar dat wil nog niet zeggen dat je deze fouten moet misbruiken. En het is al helemaal "not done" om daarna te gaan zeuren dat er te weinig content in de game zit.

Het ging al eerder in dit topic een keer over het gebruik van exploits, en nu blijkt dus dat het inderdaad het spel verpest. Erg jammer, omdat het een hele leuke game kan zijn.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
Het grootste gemis is op dit moment denk ik iets zoals de raids in Destiny.
3/4 missies waar je gewoon 2 uur mee bezig bent met een groepje van 4 om de missie te volbrengen.
Nou is er wel zoiets aangekondigd geloof ik in een van de DLC's van aankomend jaar. Maar ik heb soms het gevoel een game gekocht te hebben die nog maar half af is. Ook de vele exploits en farming runs die overal voorhanden zijn doelt er wat mij betreft op dat er vooral voor endgame niet goed doordacht is wat een goed doel kan blijven om het spel te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ze hadden zowieso elke missie een challenge difficulty moeten geven.

Daarnaast mogen er in de stad zelf veel meer random encounters voorkomen, ook al zijn ze veelal hetzelfde, het geeft in ieder geval het idee dat er nog gevochten wordt in de stad.

Verder ook meer random encounters in de DZ. Zoals ineens een groep rogue wave 1 agents die ergens aanvallen ofzo.

Hoop echt snel dat die April update met content gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Ik was gister met een maatje bezig in DZ beetje bosses en coins farmen.. tot dat we 2 rogues tegenkwamen, er liepen nog andere agents rond en ze begonnen uiteraard te schieten op ons, iedereen schoot terug maar die gasten waren zo sterk leek wel of we met plastic schoten.

Het mooie was, dat hij daarna weer te zien was in de "exploit"

Mijn doel van dit verhaal is, ik zei het al tegen me maat die gasten doen dat dus, vervolgens verpesten ze heel je avond, ik heb uiteindelijk iemand anders moeten joinen om hem maar niet meer tegen te komen want hij bleef me killen en kon dus niet fatsoenlijk bosses killen..

zowiezo vraag ik me af hoe kom je ZO sterk, ik kreeg wat gear in challenge mode maar was zelfs minder dan mijn paarse, ik zit nu op 122k dps en 71k health maar kom niet veel hoger zelfs niet met rerollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

vegetto1983 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:44:
Ik was gister met een maatje bezig in DZ beetje bosses en coins farmen.. tot dat we 2 rogues tegenkwamen, er liepen nog andere agents rond en ze begonnen uiteraard te schieten op ons, iedereen schoot terug maar die gasten waren zo sterk leek wel of we met plastic schoten.

Mijn doel van dit verhaal is, ik zei het al tegen me maat die gasten doen dat dus, vervolgens verpesten ze heel je avond, ik heb uiteindelijk iemand anders moeten joinen om hem maar niet meer tegen te komen want hij bleef me killen en kon dus niet fatsoenlijk bosses killen..

zowiezo vraag ik me af hoe kom je ZO sterk, ik kreeg wat gear in challenge mode maar was zelfs minder dan mijn paarse, ik zit nu op 122k dps en 71k health maar kom niet veel hoger zelfs niet met rerollen..
Wat voor exploit is dat dan?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Heb er zelf nu zo'n 115 uur in zitten en moet zeggen dat het mij ook nog wel meevalt qua gevoel dat het 'klaar' is. Afgelopen weekend een flinke tijd gespeeld en veel aan het grinden geweest, maar wel met veel plezier eigenlijk. Heb m'n gear mooi wat kunnen uitbreiden, wat een zeer fijn resultaat opgeleverd heeft al tot dusverre.

Er is zeker wel een bepaalde mate van herhaling aanwezig in wat je kunt doen, maar het heeft me persoonlijk nog niet genoeg kunnen storen dat ik zoiets heb van: "Ik ga minder spelen of stoppen". Ieder heeft z'n eigen manier van spelen natuurlijk en ik kan begrijpen dat er sommigen zijn die er al een beetje klaar mee zijn, simpelweg omdat ze ook al heel veel tijd er in gestoken hebben en er op dit moment nog geen nieuwe dingen te beleven zijn.

Vergeet in ieder geval niet dat het bijna april is en dat daarmee dus de Incursions gaan komen. Ondanks dat er nog amper wat bekend is, heb ik de hoop dat dit een flinke nieuwe challenge aan de game gaat toevoegen. Er staat niet voor niks een 'Gear rating' eigenschap bij het icoontje rechts onder op de map.

En daarnaast is Massive tot zover ook een partij die zich veel aantrekt van de community, dus laten we hopen dat ze nog een hoop goede zaken gaan verbeteren en/of toevoegen, om het spel nóg leuker te maken dan het nu al is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

justifire

Shut up and squat !!

The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:47:
.Er staat niet voor niks een 'Gear rating' eigenschap bij het icoontje rechts onder op de map.
Ik verwacht een soort light-levels ala Destiny, kunnen we weer verder grinden O-)
Had ergens gelezen dat die update vandaag na de reset vrij zou komen ?
Ook mbt loot-trading.

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 29-03-2016 09:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Verdiepen in hoe stats en talents werken van gear, wapens en mods enz. Bepaalde stats en talents kunnen echt ontzettend veel invloed hebben op bijv. je DPS namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

justifire schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:50:
[...]

Ik verwacht een soort light-levels ala Destiny, kunnen we weer verder grinden O-)
Had ergens gelezen dat die update vandaag na de reset vrij zou komen ?
Ook mbt loot-trading.
For the love of god, juist niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

160K DPS hier, en zelfs met dikke overheals en techskill poppen, en flashbang sticky, en fire grenades, nopes gen rogues dood te krijgen... Had er zelfs eentje die ik down had, ik ga er naartoe om hem af te maken, kruipt hij weg en wonderbaarlijk is hij ineens achter me springlevend en killed hij mij...

Ik ben de DZ ook een beetje zat, en farm nu alleen nog wat daylies om Phoenix Credits te krijgen om de laatste blueprints te kopen bij de DZ6 vendor. Alle, maar dan ook echt alle blueprints die je kan kopen met DZ credits zijn pure verspilling. Ze zijn niet alleen kut op te craften omdat je altijd gold Division Tech tekort komt, maar ze zijn ook nog eens een power level lager dan de gear die je al kan craften vanuit je BoO, en de drops uit de daylies.

Ik moet eerlijk toegeven, ik had betere balance en meer content verwacht van een game die al 3 jaar in ontwikkeling was... en waarvoor al zo veel andere games als voorbeeld genomen kunnen worden hoe het wel en niet moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Ik moet zeggen als tussendoortje is Division een leuke game, zelf zit ik te wachten op de uitbreiding van Destiny, ik merk nu wel dat ik de uren in Destiny zeker niet ga halen in Division.

Meer dan Challenges, exploids proberen en wat DZ dwalen voor DT is er niet (meer) te doen.
Misschien waren de verwachtingen toch te hoog voor de game, zeker als iedereen binnen een week rank30 is.

1 voordeel heb ik wel al deze week, steeds al ik de DZ binnen ga, de eerste boss die ik/we killen geeft me een High End :D

Valt me ook op dat er soms super domme rogues rond rennen, gisteren weer twee man die je sneaky met sniper proberen te killen als je in de pit bezig bent met je fireteam van 4.
Mooie is wel dat de rogues alle 2 high end gear dropten 8)

En na 3 weken kan ik nog steeds niet aan de controls wennen op de PS4, als ik in cover wil ga ik nog steeds op een auto staan, Destiny tik denk ik :P

[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 29-03-2016 10:02 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zijn er al patchnotes gespot ergens? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:43:
[...]

Gisteren dropte er in de DZ een paarse AUG. Ik heb er nog niet mee gespeeld, maar mijn DPS ging van +/-80K naar +/-101K. Maar aangezien julie het over DZ rank 50 hebben (terwijl ik 23 ben), zal ik wel niet het uber wapen hebben gevonden!

Soms trouwens wel jammer dat je je inventory alleen online in kan zien, iets ala Battlelog zou wel fijn zijn. Zonder de game te starten een beetje met je gear kloten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:14:
[...]

Gisteren dropte er in de DZ een paarse AUG. Ik heb er nog niet mee gespeeld, maar mijn DPS ging van +/-80K naar +/-101K. Maar aangezien julie het over DZ rank 50 hebben (terwijl ik 23 ben), zal ik wel niet het uber wapen hebben gevonden!

Soms trouwens wel jammer dat je je inventory alleen online in kan zien, iets ala Battlelog zou wel fijn zijn. Zonder de game te starten een beetje met je gear kloten etc.
AUG is erg fijn, zelfs de lagere level versies, heb nu een HE AUG en dat ding is net even wat sterker dan de Vector. Ook veel stabieler en iets meer kogels.

Wat betreft offline bekijken van gear, zelfs online is een beetje vaag. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom je niet altijd kan zien hoe vol je extraction stash is (max 30) of dat je op afstand bijvoorbeeld kan zeggen dat je dingen die je extracted hebt niet wilt omdat ik altijd betere drops krijg als dat kreng al vol zit... En je vaak geen benul hebt hoe vol hij eigenlijk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:47:
Vergeet in ieder geval niet dat het bijna april is en dat daarmee dus de Incursions gaan komen. Ondanks dat er nog amper wat bekend is, heb ik de hoop dat dit een flinke nieuwe challenge aan de game gaat toevoegen. Er staat niet voor niks een 'Gear rating' eigenschap bij het icoontje rechts onder op de map.
Ik heb echt het idee dat ze alles wat slecht was aan WoW hebben opgepakt en in de game hebben gepropt, gear rating is nog wel de meest idiote logica van een requirement toevoegen aan een game.

Kans is groot dat zelfs de incursions dezelfde logica als challenge gaan volgen, compleet retarted AI, unlimited granaten, aimbot accuracy en belachelijke overkill van shields.

Het is dat ik een season pass heb en soort van verplichting heb tegen mezelf om dan ook DLC maar te spelen, anders was het op naar de volgende game. Haal nu m'n lol uit de exploit om meerdere mensen in een missie te krijgen, met 8 man door een challenge gaan is zoveel leuker.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:18:
[...]

AUG is erg fijn, zelfs de lagere level versies, heb nu een HE AUG en dat ding is net even wat sterker dan de Vector. Ook veel stabieler en iets meer kogels.
Idd, toen ik DZ50 was meteen de blueprint gehaald en een stuk of 7 AUG's gecraft. Uiteindelijk 2 overgehouden (1 wat meer voor Rogue-acties, 1 voor DPS) en een dikke upgrade tov de Vector. Ook al zegt de Vector stabieler te zijn volgens de stats, de AUG is dat echt veel meer, zonder moeite 3/4 magazijn als headshots doordat de crosshairs niet alle kanten op gaan zoals bij de Vector (ja, dezelfde mods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:19:
[...]

Ik heb echt het idee dat ze alles wat slecht was aan WoW hebben opgepakt en in de game hebben gepropt, gear rating is nog wel de meest idiote logica van een requirement toevoegen aan een game.

Kans is groot dat zelfs de incursions dezelfde logica als challenge gaan volgen, compleet retarted AI, unlimited granaten, aimbot accuracy en belachelijke overkill van shields.

Het is dat ik een season pass heb en soort van verplichting heb tegen mezelf om dan ook DLC maar te spelen, anders was het op naar de volgende game. Haal nu m'n lol uit de exploit om meerdere mensen in een missie te krijgen, met 8 man door een challenge gaan is zoveel leuker.
Haha het is voor mij al even geleden dat ik WoW voor het laatst speelde, dus ik weet niet precies welke onderdelen je in dat geval zou bedoelen.

Ik heb zelf ook een Season Pass, dus ja, ik deel je gevoel daar wel in. Maar daarnaast blijft ik wel postieve hoop houden dat het allemaal nog wel een stuk beter gaat worden. Er zit veel potentie in de game, maar dan moeten ze daar wel iets mee gaan doen in de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Die DPS is echt retarted, ik snap daar echt nog geen zak van.

Ik pak me vector, DPS van 154K, ik switch even de scope om wat te checken, switch weer terug naar mijn goede scope en er blijft nog maar 147K over.

Pak ik mijn MP5 met 160k zet ik die als primary en mijn Vector als secondary dan blijft er van de 160k nog maar 130 over, en mijn vector zakt als secondary naar 120k.

En in de DZ heb ik gewoon vanaf de launch van de game dat anderen mijn health maar met 2 balkjes zien, terwijl ik gewoon vol ben.
Angeloonie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Idd, toen ik DZ50 was meteen de blueprint gehaald en een stuk of 7 AUG's gecraft. Uiteindelijk 2 overgehouden (1 wat meer voor Rogue-acties, 1 voor DPS) en een dikke upgrade tov de Vector. Ook al zegt de Vector stabieler te zijn volgens de stats, de AUG is dat echt veel meer, zonder moeite 3/4 magazijn als headshots doordat de crosshairs niet alle kanten op gaan zoals bij de Vector (ja, dezelfde mods).
Goed om te horen, vanavond maar even de blueprint halen 8) heb je voor deze ook de DT nodig?

[ Voor 37% gewijzigd door Griffx op 29-03-2016 10:31 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Blijf het geweldig vinden, zaterdag met onbekende spelers de missie Grand Central Station gedaan die voor level 26 is?

Was toen level 23, en wij hebben er gewoon een uur over gedaan, zo vet _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Griffx schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:25:
Die DPS is echt retarted, ik snap daar echt nog geen zak van.

Ik pak me vector, DPS van 154K, ik switch even de scope om wat te checken, switch weer terug naar mijn goede scope en er blijft nog maar 147K over.

Pak ik mijn MP5 met 160k zet ik die als primary en mijn Vector als secondary dan blijft er van de 160k nog maar 130 over, en mijn vector zakt als secondary naar 120k.
Klopt, had hier gisteren ook last van. Ik heb normaal 210k DPS, maar scherm toonde iets van 174k. Bij hover over mijn body armor ineens wel weer 210k. Vervolgens primary en secondary omgewisseld en weer terug, en toen was het weer goed met 210k 8)7
Idem met je stats, helft van de tijd als je met mods bezig bent kloppen deze niet meer en moet je opnieuw inloggen 8)7
[...]

Goed om te horen, vanavond maar even de blueprint halen 8) heb je voor deze ook de DT nodig?
Yep, 2 goude DT..

Hell, ze kunnen zelfs de omschrijvingen van blueprints niet goed krijgen :')
Gisteren een scope gekocht die in de omschrijving +weapon damage had (vond ik al vreemd), bij het craften kreeg ik totaal wat anders.. :') Heb ik al diverse keren gezien zo. Ook als je wapens wil craften staan er erg vaak onjuiste stats (dmg range, RPM, mag size etc.).

Dat is toch behoorlijk sneu, je data gewoon niet op orde hebben..

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Griffx schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:25:
Helaas wel ;( Ik wil 'm ook gaan craften, alleen ben op het moment al door m'n DT heen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=46326525,noline]Wat ze wel dringend mogen doen is de rest van de PvE wereld naar level 30+ schalen eens je level 30 bent, want nu is het grootste deel van die mooie omgeving behoorlijk nutteloos geworden.
Inderdaad, bij level 30 zouden de mobs in open world PVE moeten schalen tussen 30-32, net zoals in DZ. Ook zou ik graag zien dat de named elitesniet meer one-time only zijn, maar (evt. op random plekken) respawnen na een bepaalde tijd. Nu is open world geen ruk aan nadat je bent geleveled, geen enkele reden om rond te lopen anders dan farmen of intel verzamelen.
The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:51:
[...]

Verdiepen in hoe stats en talents werken van gear, wapens en mods enz. Bepaalde stats en talents kunnen echt ontzettend veel invloed hebben op bijv. je DPS namelijk :)
Inderdaad. Ben zelf nog niet helemaal achter de optimale setup, maar zit al met gemak op 140k zonder écht iets geoptimaliseerd te hebben. Enige waar ik echt naar heb gekeken is de DMG roll van de mijn AK-74 (dicht tegen max) en de roll van de extended magazine (101,50% size + 27% fire rate doet wonderen voor je DPS). Heb nog geen enkele HE gearmod bijvoorbeeld en moet nog 3 gear pieces op HE ipv paars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ambi

ambi

SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:19:
[...]
CM met 8 man?? Het is al redelijk gemakkelijk met 4 man. Ik kan me echt niet inbeelden wat je daar leuk aan kan vinden tenzij je plezier vind in louter het gebruik van exploits op zich (jammer genoeg zijn dat dan ook vaak de luidste klagers). Dan lijkt het me dat je inderdaad beter op naar de volgende game gaat :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
ambi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:46:
[...]

CM met 8 man?? Het is al redelijk gemakkelijk met 4 man. Ik kan me echt niet inbeelden wat je daar leuk aan kan vinden tenzij je plezier vind in louter het gebruik van exploits op zich (jammer genoeg zijn dat dan ook vaak de luidste klagers). Dan lijkt het me dat je inderdaad beter op naar de volgende game gaat :w
Volgens mij moet iedereen lekker doen in de game wat hij/zij zelf wil.
De exploid met 8 man of meer is gewoon geinig om te doen, zeker als er 8 burning mines gebruikt worden.
Vind je het niet leuk om exploids te gebruiken dan doe je het niet, simpel lijkt me.
Grappig dat er blijkbaar geen 'kritiek' op de game gegeven mag worden, content valt gewoon tegen, kan volgens mij niemand om heen, en dus gaan mensen dit soort dingen zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 29-03-2016 10:51 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Zulke mensen moeten dan ook niet te hard liggen klagen. Simpel lijkt me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

ambi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:46:
[...]

So far staat Ubi forum juist vol met mensen die klagen dat iedereen loopt te exploiten en dat dat niet netjes is oid (En allemaal beweren het niet te doen).

Spel is gewoon zo ongelofelijk exploiteable. Het begon al bij de eerste mensen die lv30 werden, optimal farming route namen en zo binnen een dag max geared waren (waardoor vervolgens alles belachelijk naar beneden werd gegooid). Toen kwam Bullet king, nu spawnen named chars in je world map gewoon nooit meer na een kill (Wtf Ubi, niet eens once per day !? ).

Ga zo maar door....

Ik vind het nog zo gek niet dat mensen zich tot dit reiken. Je gaat de DZ in word of gekilled door iemand die overgeared is, of de zoveelste hacker (Die zijn er gigantisch vaak). Een beetje goeie DZ run word hierdoor lastig.

Laatste optie is dan mission te farmen, alleen die 1 Phoenix Cred die dropt na 15min, bah.

Iets kan ik me er wel bij voorstellen dat men naar exploits grijpt, ik hoop dat men er wat op vind dat de exploits worden gestopt en het wat aangenamer word om de Phoenix Creds te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Je zou bijna zeggen dat een serverwide character reset niet verkeerd zou zijn. :X

Even iedereen weer op één lijn zetten.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxidda schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:56:
[...]

So far staat Ubi forum juist vol met mensen die klagen dat iedereen loopt te exploiten en dat dat niet netjes is oid (En allemaal beweren het niet te doen).

Spel is gewoon zo ongelofelijk exploiteable. Het begon al bij de eerste mensen die lv30 werden, optimal farming route namen en zo binnen een dag max geared waren (waardoor vervolgens alles belachelijk naar beneden werd gegooid). Toen kwam Bullet king, nu spawnen named chars in je world map gewoon nooit meer na een kill (Wtf Ubi, niet eens once per day !? ).

Ga zo maar door....

Ik vind het nog zo gek niet dat mensen zich tot dit reiken. Je gaat de DZ in word of gekilled door iemand die overgeared is, of de zoveelste hacker (Die zijn er gigantisch vaak). Een beetje goeie DZ run word hierdoor lastig.

Laatste optie is dan mission te farmen, alleen die 1 Phoenix Cred die dropt na 15min, bah.

Iets kan ik me er wel bij voorstellen dat men naar exploits grijpt, ik hoop dat men er wat op vind dat de exploits worden gestopt en het wat aangenamer word om de Phoenix Creds te halen.
tjha ik ben er ook beetje klaar mee (voorlopig)
game heeft veel potentie, maar ze hebben totaal niet nagedacht over end-game, durf bijna de statement te maken "niemand bij hun op kantoor heeft 100+ uur gespeeld of is uberhoubt rank 50 DZ)

dan waren dit soort achterlijke systemen getest; en tot de conclusie gekomen dat het niet werkt of stand houdt.

nu heeft ook diablo/warcraft zcihzelf moeten her-uitvinden, ik hoop dat ze bij massiv niet zo arrogant zijn om te denken dat hun systeem wel werkt, of gaat slagen.

ik wacht intrusion nog even af, maar vrees dat het niets nieuws brengt; gewoon weer HP+DMG omhoog geschaald bij dezelfde eentonige mobs en waves.

5jr aan de stad gewerkt, en dan 1 maand aan de gameplay ofzo? !?! rare jongens die ontwikkelaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Bullettooth schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:59:
Je zou bijna zeggen dat een serverwide character reset niet verkeerd zou zijn. :X

Even iedereen weer op één lijn zetten.
haha, ja goed idee, denk dat ze gelijk 90% van de player base kwijt zijn :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Oxidda schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Dus jij vindt het 'belachelijk' dat dit naar beneden is gehaald, waarschijnlijk omdat je er zelf nu geen gebruik van hebt kunnen maken? Well boohoo! Dat is toch juist alleen maar goed dat ze adrem hebben gereageerd op een dergelijk balancing probleem in de game?

En ik ben zelf echt nog geen enkele cheater tegen gekomen in de DZ, dus het is ook maar net dat het je tegenzit heb ik het idee. Daarnaast ook meer dan genoeg goeie DZ runs gedaan, zelfs solo heb ik me er prima doorheen kunnen vechten. Dus of jij doet echt iets behoorlijk verkeerd, of je hebt echt gewoon alle pech van de wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

himlims_ schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:59:
[...]

tjha ik ben er ook beetje klaar mee (voorlopig)
game heeft veel potentie, maar ze hebben totaal niet nagedacht over end-game, durf bijna de statement te maken "niemand bij hun op kantoor heeft 100+ uur gespeeld of is uberhoubt rank 50 DZ)

dan waren dit soort achterlijke systemen getest; en tot de conclusie gekomen dat het niet werkt of stand houdt.

nu heeft ook diablo/warcraft zcihzelf moeten her-uitvinden, ik hoop dat ze bij massiv niet zo arrogant zijn om te denken dat hun systeem wel werkt, of gaat slagen.

ik wacht intrusion nog even af, maar vrees dat het niets nieuws brengt; gewoon weer HP+DMG omhoog geschaald bij dezelfde eentonige mobs en waves.

5jr aan de stad gewerkt, en dan 1 maand aan de gameplay ofzo? !?! rare jongens die ontwikkelaars
Ja precies, het is alsof het "high end deel" er snel is uitgepoept omdat men de deadline moest halen.
The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:01:
[...]

Dus jij vindt het 'belachelijk' dat dit naar beneden is gehaald, waarschijnlijk omdat je er zelf nu geen gebruik van hebt kunnen maken? Well boohoo! Dat is toch juist alleen maar goed dat ze adrem hebben gereageerd op een dergelijk balancing probleem in de game?

En ik ben zelf echt nog geen enkele cheater tegen gekomen in de DZ, dus het is ook maar net dat het je tegenzit heb ik het idee. Daarnaast ook meer dan genoeg goeie DZ runs gedaan, zelfs solo heb ik me er prima doorheen kunnen vechten. Dus of jij doet echt iets behoorlijk verkeerd, of je hebt echt gewoon alle pech van de wereld :P
Vind het belachelijk dat het er uberhaupt in heeft gezeten op die manier, nog belachelijker dat er dus nu mensen rondlopen met OP gear die er alleen maar uit zijn om mensen te grieven (omdat er niets anders te doen is), maar dat issue lossen ze dan weer niet op, daar roep ik inderdaad 'Buhuu' op. Maar om het met een factor 10 naar beneden te halen vind ik teveel van het goede. Ik had zelf liever 3-5 per kill gedaan.

Nou verkeerd zal ik het niet doen, ik kan prima solo overweg hoor. Alleen de tigste keer van achter neergeschoten worden door een groepje van 4. Of een cheating speler ga je toch wel anders naar de Dark Zone kijken.

[ Voor 40% gewijzigd door Oxidda op 29-03-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:01:
[...]

Elke dag kom ik op zijn minst 1 of 2 mensen in de DZ tegen die niet kloppen, en ik farm alleen maar solo. Kwestie van ontwijken en uit de buurt blijven, je weet toch dat je het nooit van ze wint.

Wat betreft die balancing... Ze hebben het verkeerd om gedaan, als ze nu eerst de glitching/cheating aan hadden gepakt en dan het rogue gaan opgeschaald dan had niemand geklaagd. Maar nu juist gaan veel van de cheaters rogue omdat het nog meer loont. En de mensen die weigeren te cheaten of glitchen zijn nu de dupe omdat ze geen kans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Elke dag kom ik op zijn minst 1 of 2 mensen in de DZ tegen die niet kloppen, en ik farm alleen maar solo. Kwestie van ontwijken en uit de buurt blijven, je weet toch dat je het nooit van ze wint.

Wat betreft die balancing... Ze hebben het verkeerd om gedaan, als ze nu eerst de glitching/cheating aan hadden gepakt en dan het rogue gaan opgeschaald dan had niemand geklaagd. Maar nu juist gaan veel van de cheaters rogue omdat het nog meer loont. En de mensen die weigeren te cheaten of glitchen zijn nu de dupe omdat ze geen kans hebben.
Wat is in jouw ogen een cheater?
Iemand die je kapot schiet?
Ben (ps4) nog 0,0 cheaters tegen gekomen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Griffx schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:11:
[...]

Op de PC versie zijn er cheaters actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Oxidda schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Op de PC versie zijn er cheaters actief.
Dan heb ik denk ik geluk..
Ben der nog geen een tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffx schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:11:
[...]

Iemand die mij kapot schiet terwijl ik overheal aan heb, een clip op hem leeg schiet zonder damage te doen, en dan met 1 schot van een SMG mij dood heeft, ongeacht of ik wel of geen damage reduction aan heb staan.

Iemand die dwars door fire grenades loopt zonder problemen, of alle vormen van CC kan negeren, zoals flash stickies of wat dan ook.

En zelfs als ik met een groep van 4 anderen mee loop, allemaal afgemaakt door 1 persoon, die niks geen damage ontvangt en niet te ontwijken of CC-en is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:15:
[...]

Iemand die mij kapot schiet terwijl ik overheal aan heb, een clip op hem leeg schiet zonder damage te doen, en dan met 1 schot van een SMG mij dood heeft, ongeacht of ik wel of geen damage reduction aan heb staan.

Iemand die dwars door fire grenades loopt zonder problemen, of alle vormen van CC kan negeren, zoals flash stickies of wat dan ook.

En zelfs als ik met een groep van 4 anderen mee loop, allemaal afgemaakt door 1 persoon, die niks geen damage ontvangt en niet te ontwijken of CC-en is.
Maar hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Oxidda schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:01:
Vind het belachelijk dat het er uberhaupt in heeft gezeten op die manier, nog belachelijker dat er dus nu mensen rondlopen met OP gear die er alleen maar uit zijn om mensen te grieven (omdat er niets anders te doen is), maar dat issue lossen ze dan weer niet op, daar roep ik inderdaad 'Buhuu' op. Maar om het met een factor 10 naar beneden te halen vind ik teveel van het goede. Ik had zelf liever 3-5 per kill gedaan.

Nou verkeerd zal ik het niet doen, ik kan prima solo overweg hoor. Alleen de tigste keer van achter neergeschoten worden door een groepje van 4. Of een cheating speler ga je toch wel anders naar de Dark Zone kijken.
Ja het is ook jammer dat het er eerst op die manier in heeft gezeten, dat ben ik ook met je eens! Ze hebben het end-game deel echt te weinig getest, dat doet zich inmiddels wel blijken.

Wat betreft het cheaters tegenkomen en neergeschoten worden door anderen is echt een groot verschil per persoon heb ik het idee. Ik ben ook wel rogues tegengekomen, zowel solo als met een groepje, maar heb er niet zozeer een minder gevoel bij wat de DZ betreft.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:08:
En de mensen die weigeren te cheaten of glitchen zijn nu de dupe omdat ze geen kans hebben.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je jezelf als speler een beetje verdiept in de stats en talents van je gear, wapens en mods, kun je zonder de DZ in te gaan al een best nette samenstelling opbouwen door Hard missions te farmen (laatst missie bijv.), Challenge missions te doen en daily missions te doen.

Vervolgens kun je tussendoor of na een bepaald punt prima jezelf wat redden in de DZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat algemeen bekend was dan zou Ubi er minder moeite mee moeten hebben om het tegen te gaan.

Ik val in de categorie van mensen die niet wil cheaten of glitchen. Zelfs niet als de game zelf te moeilijk is. Dus het interesseert me niet hoe ze het doen, maar ze doen het wel degelijk. Het kan ook laghopping zijn, maar dat ben ik nog niet veel tegen gekomen.
The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:20:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je jezelf als speler een beetje verdiept in de stats en talents van je gear, wapens en mods, kun je zonder de DZ in te gaan al een best nette samenstelling opbouwen door Hard missions te farmen (laatst missie bijv.), Challenge missions te doen en daily missions te doen.

Vervolgens kun je tussendoor of na een bepaald punt prima jezelf wat redden in de DZ.
Hard missies zijn echt veelste makkelijk, en niet echt leuk om te farmen. En de challenging missies zijn ook niet echt moeilijk te noemen. PvE heb ik echt geen problemen, ik zit goed in mijn DPS en tactisch ben ik redelijk goed bezig om niet dood te gaan en anderen te helpen waar nodig.

Dat betekend he-le-maal NIKS in de DZ tegen glitchers of cheaters, DZ mobs daarentegen zijn weer hardstikke simpel, en daarom loop ik meestal solo in DZ6 rond.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:20:
[...]

Als dat algemeen bekend was dan zou Ubi er minder moeite mee moeten hebben om het tegen te gaan.

Ik val in de categorie van mensen die niet wil cheaten of glitchen. Zelfs niet als de game zelf te moeilijk is. Dus het interesseert me niet hoe ze het doen, maar ze doen het wel degelijk. Het kan ook laghopping zijn, maar dat ben ik nog niet veel tegen gekomen.
Ik ook niet, by the way, maar ben op de PS4 ook nog nooit een cheater tegengekomen wat dat betreft. Lijkt mij ook verrekte lastig op de PS4 om dergelijke cheats/exploits te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:15:

Het klinkt inderdaad wel luguber. Maar je weet ongetwijfeld ook dat er een hele hoop damage en effect reduction stats zijn op gear. Als iemand zich helemaal specced op dat soort stats, is de kans groot dat diegene echt veel minder makkelijk te pakken is met bijvoorbeeld een flame grenade of andere effects die je op hem afvuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Het klinkt inderdaad wel luguber. Maar je weet ongetwijfeld ook dat er een hele hoop damage en effect reduction stats zijn op gear. Als iemand zich helemaal specced op dat soort stats, is de kans groot dat diegene echt veel minder makkelijk te pakken is met bijvoorbeeld een flame grenade of andere effects die je op hem afvuurt.
Ik gok dat hier ook wel een cap op zit. Damage Reduction cap met armor is iets van 60% bijv.

De damage reduction vs spelers kan wel te verklaren zijn door de signature ability van de Security wing, die is nogal zwaar OP icm een overheal shield lijkt het dan alsof je geen damage doet.

Das dan de enige verklaring waar ik aan zou kunnen denken. Maar of dat echt zo is?

[ Voor 5% gewijzigd door Oxidda op 29-03-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Absoluut! Maaaaar.... dat betekend ook dat als je jezelf daar op specced je dus je DPS laat liggen voor een (groot) deel. Je kan niet én onoverwinnelijk/niet cc-baar zijn én ook nog zo veel 1-shot damage hebben dat alles omvalt als je er naar kijkt.

Ik loop zelf met 2 gearsets rond, 1 voor steady DPS en 1 voor survival, ik moet wel switchen en het zijn allemaal HE lvl31 items, je kan echt niet alles hebben met 1 gearset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:26:
[...]

Absoluut! Maaaaar.... dat betekend ook dat als je jezelf daar op specced je dus je DPS laat liggen voor een (groot) deel. Je kan niet én onoverwinnelijk/niet cc-baar zijn én ook nog zo veel 1-shot damage hebben dat alles omvalt als je er naar kijkt.

Ik loop zelf met 2 gearsets rond, 1 voor steady DPS en 1 voor survival, ik moet wel switchen en het zijn allemaal HE lvl31 items, je kan echt niet alles hebben met 1 gearset.
Je kunt wel aardig in de buurt komen.
YouTube: Highest DPS in the Division Guide: How to get the highest DPS BUILD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Oxidda schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:26:
[...]

Ik gok dat hier ook wel een cap op zit. Damage Reduction cap met armor is iets van 60% bijv.

De damage reduction vs spelers kan wel te verklaren zijn door de signature ability van de Security wing, die is nogal zwaar OP icm een overheal shield lijkt het dan alsof je geen damage doet.

Das dan de enige verklaring waar ik aan zou kunnen denken. Maar of dat echt zo is?
Ja de signature van Security is ook zwaar OP op het moment, die heb ik standaard klaar staan voor PvP situaties, gebruik 'm verder eigenlijk nooit. Maar ja, er zal wel een cap zitten op dat soort reductions. Het probleem is denk ik dat sommige mensen gewoon echt heel goed weten hoe bepaalde balancing is momenteel. En aangezien het gros van de spelers dat niet weet, kan het al heel gauw lijken alsof iemand aan het cheaten is.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:26:
[...]

Mjaaa, je zult hoe dan ook wel wat inleveren op DPS als je bepaalde stats op PvP gaat speccen, maar ik denk dat de overall loss van DPS best wel meevalt als je het goed aanpakt met de juiste mods enz. :) Nou ben ik zelf totaal (nog) niet gespecced op PvP, dus dat is hypothetisch gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:31:
[...]

En aangezien het gros van de spelers dat niet weet, kan het al heel gauw lijken alsof iemand aan het cheaten is.
Ik neem zelf in principe altijd eerst aan dat het aan mij ligt, maar als een redelijk hoog level speler een clip leegpompt in iemand en je ziet geen enkele damage? Dan heb je het wel over 500k tot een miljoen (of nog veel meer met crits, etc.) aan damage wat 'verdwijnt'. Je kunt wel wat verklaren aan misses, slechte RNG, OP status effecten, lag, etc., maar dat is wel heel erg veel.

Ben dit zelf nog niet tegengekomen trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de DPS in de game totaal niet meer bekijk, dat gaat echt helemaal nergens over. Laatst was ik met mijn kleding bezig en als ik een andere pet selecteerde kwam er ineens 30k DPS bij 8)7
Het zal allemaal wel, maar ik gebruik gewoon een externe site voor DPS berekening.
NLxAROSA schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:40:
Inderdaad. Ben zelf nog niet helemaal achter de optimale setup, maar zit al met gemak op 140k zonder écht iets geoptimaliseerd te hebben. Enige waar ik echt naar heb gekeken is de DMG roll van de mijn AK-74 (dicht tegen max) en de roll van de extended magazine (101,50% size + 27% fire rate doet wonderen voor je DPS). Heb nog geen enkele HE gearmod bijvoorbeeld en moet nog 3 gear pieces op HE ipv paars.
Ik zou vooral kijken naar de Talents, die beïnvloeden de daadwerkelijke DPS op de mobs veel meer dan een max base damage. Verder heeft de EM bij mij de voorkeur om % weapon damage te rollen als 2e stat op een AR of eventueel % crit damage op een SMG. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

TheBrut3 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:45:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de DPS in de game totaal niet meer bekijk, dat gaat echt helemaal nergens over. Laatst was ik met mijn kleding bezig en als ik een andere pet selecteerde kwam er ineens 30k DPS bij 8)7
Het zal allemaal wel, maar ik gebruik gewoon een externe site voor DPS berekening.

[...]

Ik zou vooral kijken naar de Talents, die beïnvloeden de daadwerkelijke DPS op de mobs veel meer dan een max base damage. Verder heeft de EM bij mij de voorkeur om % weapon damage te rollen als 2e stat op een AR of eventueel % crit damage op een SMG. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.
Wat voor externe website gebruik je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
http://www.divisiondps.com/

Let wel op voor een ego deuk, de DPS daar kan véél lager uitvallen dan je door je ingame stats hoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 24-07 11:10
Probleem voor mij is ook wel het damage kunnen doen bij anderen. Mjn wapens zijn nog paars gemengd met wat HE equipment. 100K DPS, 62K Stamina en zo'n 17K Electronics en alhoewel ik best tevreden ben met mijn build sla ik blijkbaar nog geen deuk in een pakje boter PvP wise. PvE kom ik gewoon lekker mee maar net zoals gisteravond denk ik even een Manhunt pipo af te maken die toevallig voor mijn neus staat met bijna geen HP, nou dat ventje liet geen geen zweetdruppeltje vallen en ik was nog niet eens alleen......

Nu kan ik wel even wat verder sparen voor genoeg PC om een Vector print te kopen maar iedereen en z'n moeder loopt er mee rond, dat en dat kreng gaat echt wel generfed worden. Verder heb ik met HE drops nog niet echt geluk, alleen maar wat Gear mods en twee keer een Kneepad gekregen. Misschien moet ik tijdelijk maar die Pakhan kopen in de BoO ofzo tot ik een beetje leuke HE assault Rifle te pakken heb.

Iemand nog een idee voor een wapen?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
TheBrut3 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:45:
Het hele stats gebeuren, niet alleen DPS, is behoorlijk aan het buggen al een tijdje ja. Als je gear of mods craft raakt het al in de war. Eigenlijk elke kleine aanpassing brengt de hele boel al over de zeik en resulteert in de situatie dat je weer moet reloggen om het 'goed' te zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Bunta schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:47:
Probeer sowieso de HE BP in de BoO te krijgen en daarmee een goede roll te craften. De Vector is goed, maar ook met een BM AK-74 kom je wel een eind. Ook op de kneepads, het mask en de rugzak heb ik vrij snel goede rolls gehad. En natuurlijk de gear mods die je daar gewoon kan kopen. Kost allemaal wel wat PC, maar ik heb zelf ook al talloze keren de Challenging Lexington gelopen, het gaat ook steeds sneller als je hem herhaald en je gear wordt beter. Verder krijg je op het eind altijd een HE item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Afbeeldingslocatie: http://dilka.xcdn.nl/artlarge/mattenklopper-rotan-74-cm/article/00006184_1.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren per ongeluk een high end assault rifle verkocht...
Zat niet op te letten en ben gedeeltelijk kleuren doof, dus na de groene wapens kwamen de gele wapens. Dat had ik alleen niet door :P

Edit: Een buy back optie zou echt geweldig zijn

Ook 1 high end armor en mask gevonden, maar die zijn slechter dan mijn paarse...

[ Voor 13% gewijzigd door Ereaser op 29-03-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 24-07 11:10
TheBrut3 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:54:
[...]

Probeer sowieso de HE BP in de BoO te krijgen en daarmee een goede roll te craften. De Vector is goed, maar ook met een BM AK-74 kom je wel een eind. Ook op de kneepads, het mask en de rugzak heb ik vrij snel goede rolls gehad. En natuurlijk de gear mods die je daar gewoon kan kopen. Kost allemaal wel wat PC, maar ik heb zelf ook al talloze keren de Challenging Lexington gelopen, het gaat ook steeds sneller als je hem herhaald en je gear wordt beter. Verder krijg je op het eind altijd een HE item.
Mijn Kneepads, Mask en Backpack zijn HE met goeie Rolls die mijn speelstijl complimenteren. Wat dat aangaande heb ik daar best wel geluk mee gehad, alleen mijn Masker had ik pas na 6 Rolls iets wat ik wilde. Dat met die wapens is gewoon ruk, die SMG's zijn zwaar OP en ik ben dan nog zo'n iemand die liever niet iets pakt wat iedereen al heeft. Dat van die BLackmarket AK is wel een aardig idee trouwens. Helaas nog wel een dikke 100 PC te gaan voor ik die kan halen en farmen doe ik niet aan dus het zal wel een paar dagen gaan duren.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Bunta schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:13:
[...]

Mijn Kneepads, Mask en Backpack zijn HE met goeie Rolls die mijn speelstijl complimenteren. Wat dat aangaande heb ik daar best wel geluk mee gehad, alleen mijn Masker had ik pas na 6 Rolls iets wat ik wilde. Dat met die wapens is gewoon ruk, die SMG's zijn zwaar OP en ik ben dan nog zo'n iemand die liever niet iets pakt wat iedereen al heeft. Dat van die BLackmarket AK is wel een aardig idee trouwens. Helaas nog wel een dikke 100 PC te gaan voor ik die kan halen en farmen doe ik niet aan dus het zal wel een paar dagen gaan duren.
deze week gewoon weer paar rondjes met grondverf meelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Geen update of patches/hotfixes deze maintenance, dat voorspeld niet veel goeds..
Lekker nog een week exploiten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Hoe fijn is die Black Market AK-47 eigenlijk? Ik heb de Caduceus op het moment, maar die gebruik ik eigenlijk totaal niet, omdat de talents er op totaal niet aansluiten van m'n speelstijl / stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:15:
Geen update of patches/hotfixes deze maintenance, dat voorspeld niet veel goeds..
Lekker nog een week exploiten :')
ik verwacht 1 april nog steeds 'het' nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:16:
Hoe fijn is die Black Market AK-47 eigenlijk? Ik heb de Caduceus op het moment, maar die gebruik ik eigenlijk totaal niet, omdat de talents er op totaal niet aansluiten van m'n speelstijl / stats.
Bij gebrek aan beter is de AK-74 prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

The.Sticky schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:16:
Ik heb al een tijdje geen ak gebruikt maar ik vind de ar versies veel fijner omdat je veel sneller daarmee je dps kan dumpen op een enemy. Per kogel wellicht wel minder damage maar als ik een 900+rpm heb en 2x magsize a 60 kogels in een 3 sec op iemand kan legen, ipv 7 sec voor de ak47 (bij wijze van) heb ik dat liever ivm out of cover tijd. Je zult wel redelijk goed en snel je recoil moeten kunnen managen. daarnaast is een goede sniper/dmr altijd handig om in een klap veel damage te doen.
Ik heb nu een lvoa-s (nog niet echt endgame specs) die ik iets van 58 rounds met 1000rpm kan dumpen. Werkt best wel goed op midrange. :)

Ik moet zeggen dat ik de f2000 nog niet ben tegengekomen? is dat wat of niet? :o

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-03-2016 12:27 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

justifire

Shut up and squat !!

Probleem voor mij is ook wel het damage kunnen doen bij anderen. Mjn wapens zijn nog paars gemengd met wat HE equipment. 100K DPS, 62K Stamina en zo'n 17K Electronics en alhoewel ik best tevreden ben met mijn build sla ik blijkbaar nog geen deuk in een pakje boter PvP wise. PvE kom ik gewoon lekker mee maar net zoals gisteravond denk ik even een Manhunt pipo af te maken die toevallig voor mijn neus staat met bijna geen HP, nou dat ventje liet geen geen zweetdruppeltje vallen en ik was nog niet eens alleen......

Nu kan ik wel even wat verder sparen voor genoeg PC om een Vector print te kopen maar iedereen en z'n moeder loopt er mee rond, dat en dat kreng gaat echt wel generfed worden. Verder heb ik met HE drops nog niet echt geluk, alleen maar wat Gear mods en twee keer een Kneepad gekregen. Misschien moet ik tijdelijk maar die Pakhan kopen in de BoO ofzo tot ik een beetje leuke HE assault Rifle te pakken heb.

Mijn High-End mening / ervaring : AUG A3 > Police T821 > Vector
Bij de Marksman twijfel ik tussen de Tenebrae en de Custom M44 (zolang de HE M1A nog niet wil vallen)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik ben sinds zondag bezig en LVL 7 nu. Ben geen Die-Hard gamer dus zal niet snel gaan maar who cares.. ik heb het naar mijn zin :).

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik op deze low-levels beter mijn loot kan deconstructen.
Via deze weg heb ik een paar kleine dingen gemaakt waaronder een supressor (2x). Een voor mijn sniper rifle (fantastisch wapen!) en voor mijn M4. Ga er ook nog 1 maken voor mijn handgun.

Ik wou dat ik sommige dingen wist voordat ik ging spelen. Ik heb volgens mij een level 5 Vector ergens gekregen maar deze gedeconstruct omdat ik dacht dat mijn M4 beter was. Ik lees heel veel over de Vector.
Is deze op low level inderdaad zo sterk of is dit pas op latere levels?

maw...moet ik spijt hebben van mijn deconstruct? En/of kan ik deze alsnog ergens vinden?? :?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:05
@mensen die cheaters overal zien, volgens mij zijn de meeste gevallen gewoon mensen die het spel en de mechanics beter snappen dan jij. Als ik een clip leeg schiet met mijn smg met self preserved heal ik het snel als een rusher eraf kan schieten met zijn shotgun.

Dat wil zeggen dat het dus prima kan dat het lijkt alsof je me geen damage doet. Of iemand met ulti gepopt, als hij goede cool down talents heeft op zijn wapen dan kan hij na deze relatief lang up houden waardoor hij lang invisible blijft.

Ik heb nog geen cheaters gezien alleen mensen die ik niet down kreeg, na hun rogue met ze gepraat, gear gecheckt veel geleerd.

Cheaters herken je aan teleporten in gebouwen zitten waar je niet in hoort te komen en er doorheen kunnen schieten als enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

TheBrut3 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:47:
http://www.divisiondps.com/

Let wel op voor een ego deuk, de DPS daar kan véél lager uitvallen dan je door je ingame stats hoopt.
Nice, thanks. Ego deuk te hebben moet je eerst een ego hebben... oh wacht.
Pagina: 1 ... 77 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst