Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:25
Ik heb mijn build om mijn Vector vooral om crit hit damage + kans icm pulse en dat tikt best aardig aan. Verder is een groter magazijn wel belangrijk, maar die kan je gelukkig in de BoO kopen en daarna craften.

Zelf ben ik aan het twijfelen of ik de build om ga gooien van Vector damage naar M1A damage, altijd lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Durf te wedden dat als je Lexington op challenge doet, en boss focused op het eind die in zijn hokje zit, dat zei ook beneden spawned met zo als madison hospital, en dan ook elke keer loot dropped, moet je voorstellen bullet king 4.0 maar dan veel high end drops.
Denk alleen niet dat men geared genoeg is om dit te exploiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:05
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:55:
Durf te wedden dat als je Lexington op challenge doet, en boss focused op het eind die in zijn hokje zit, dat zei ook beneden spawned met zo als madison hospital, en dan ook elke keer loot dropped, moet je voorstellen bullet king 4.0 maar dan veel high end drops.
Denk alleen niet dat men geared genoeg is om dit te exploiten.
Als je op Hard heel hard naar voren rent, dan staat ze nog in de zaal, maar dan is ze onsterfelijk. Dus misschien daarboven, wanneer je haar wel kan damagen al, maar dan heb je 4 extreem goede snipers nodig en wie weet.
Denk niet dat de drops veel meer HE kans maken, en missie complete je niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 23:30:
Ik heb mijn build om mijn Vector vooral om crit hit damage + kans
kans is max 60% crit

//edit; met buffs (pulse) kun je over die 60% heen, met je items niet; dat is capped

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 26-03-2016 07:49 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41
Wat is dit een heerlijke game. <3

Ik speel in principe altijd met drie maten, maar zij hadden de afgelopen week een aantal dagen vrij en zijn flink meer geleveld dan ik. Dus ik heb eventjes wat in te halen. Je merkt wel dat missies in je eentje minder zijn, omdat je minder mogelijkheid hebt tot flanken.

Ik dwaal nu ook solo rond in de Dark Zone. Ik had verwacht dat ik telkens zou worden neergeblaft, maar dat is mij eigenlijk nog nooit gebeurt. De meeste die ik tegenkom willen samenwerken om de loot te extracten. Ik zie wel wat vaker rogue agents, maar daar blijf ik meestal uit de buurt. Mocht ik in het voordeel zijn (bijv. omdat ik de high ground heb) dan waag ik wel een aanval

Is het nou ook zo dat als je een headset hebt, dat mensen in de DZ je dan kunnen horen praten als ze in de buurt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Misha schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 08:48:
Is het nou ook zo dat als je een headset hebt, dat mensen in de DZ je dan kunnen horen praten als ze in de buurt zijn?
Wanneer je de VoIP gebruikt in-game en niet een andere applicatie zoals Team Speak dan is dit inderdaad het geval.

[ Voor 14% gewijzigd door Reuzekabouter op 26-03-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Weer geen geluk met matchmaking voor challenging missies.. 3 seconden bezig en ze liggen al op hun rug |:( :O

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

justifire

Shut up and squat !!

Vond het gisteren al zo bizar dat iedereen maar neer ging en ik voornamelijk op de vijand in kon blijven rushen, terwijl ik meer health terug kreeg dan ze van me af konden schieten.
Blijkt dus door de regenerate talent op mijn masker te komen :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
justifire schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:09:
Vond het gisteren al zo bizar dat iedereen maar neer ging en ik voornamelijk op de vijand in kon blijven rushen, terwijl ik meer health terug kreeg dan ze van me af konden schieten.
Blijkt dus door de regenerate talent op mijn masker te komen :P
[video]
Waarom noemen mensen dit een glitch? Dit is gewoon een bug :? Glitch moet je nog wat extra dingen doen, dit is gewoon een buggy code op een mask.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:22:
[...]

Waarom noemen mensen dit een glitch? Dit is gewoon een bug :? Glitch moet je nog wat extra dingen doen, dit is gewoon een buggy code op een mask.
Welkom in 2016 waar 'glitch' nu eenmaal meer hits genereert dan 'bug' :p
Het is ook gewoon een bug, zullen ze binnenkort wel patchen.
En misschien is hij al gepatched, werd gisteren zo vaak geblind / bleed dat dat ook een verklaring zou kunnen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 26-03-2016 10:29 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
justifire schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Welkom in 2016 waar 'glitch' nu eenmaal meer hits genereert dan 'bug' :p
Het is ook gewoon een bug, zullen ze binnenkort wel patchen.
En misschien is hij al gepatched, werd gisteren zo vaak geblind / bleed dat dat ook een verklaring zou kunnen zijn.
Hij werkt op het moment nog, al lijkt het erop dat je het op jezelf moet doen, bij granaat van een mob stopte de healing wel.

http://xboxclips.com/Sine...0b-4638-8db4-8e231b04d8f3
Warrengate, moet dat gewoon een overkill aan nonstop granaten zijn? Gaat zo die hele freaking missie door.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2016 11:54 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Iemand zin in dailies/challenges rond 13:45/14:00?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
wanneer je in de DZ zit, hebben de tegenstanders ook een bepaald level. Moet je dat dan vergelijken met jouw eigen DZ-level of met je gewone level? Ik zie dan AI van level 15, maar mijn DZ-level is 14 en mijn gewone level is 17. Dan weet ik niet of de AI beter is dan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Valt binnen een bepaald bracket, lees hier meer over in de OP :)

Ktenolix in "[Multi] The Division"

Ligt dus aan je eigen level :) Je DZ level heeft niets te maken met hoe sterk je bent.

[ Voor 79% gewijzigd door DarkElement op 26-03-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
DarkElement schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:15:
Valt binnen een bepaald bracket, lees hier meer over in de OP :)

Ktenolix in "[Multi] The Division"

Ligt dus aan je eigen level :) Je DZ level heeft niets te maken met hoe sterk je bent.
dank je wel, had het nog niet gezien. Dan vraag ik me af in welke mate de DZ-level nog relevant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Bepaalde spullen vereisen een bepaald level om het te kunnen gebruiken/kopen, de end game vendor in DZ06 vereist bijvoorbeeld level 50, en de wat lagere vendors level 30.

Verder speel ik ook niet zoveel Darkzone dus ik vergeet vast nog iets :p

[ Voor 55% gewijzigd door DarkElement op 26-03-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
DarkElement schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:24:
Bepaalde spullen vereisen een bepaald level om het te kunnen gebruiken/kopen.
net iets te snel gevraagd, dacht er ook net aan :Y

dus je eigen character level bepaalt het niveau van de AI-tegenstanders en in welke zone je terechtkomt, dus de moeilijkheidsgraad. de DZ-level is nodig voor het openen van bepaalde kisten en het bekomen van beter materiaal, dus onrechtstreeks ook met hoe veel of hoe weinig moeite je tegenstanders kunt neerhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-02-2024
DarkElement schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:11:
Iemand zin in dailies/challenges rond 13:45/14:00?
Ik wil wel meedoen als je op de ps4 speelt..
Psn is lowrenzoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Join maar, dan zijn we al met 3 nederlanders.

edit: Ok lorenzo is in, nog iemand?

[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 26-03-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
Ik ben nu net bezig met de darkzone en dat bevalt me zeker!
Vraag me alleen nog erg af welke talents passen bij welke wapens en of ik me op een bepaalde stat moet gaan richten of van alles een beetje moet pakken (heb nu vrij weinig electronics, maar vooral stamina en firearms om mijn talents te activeren).
Ik heb op advies van andere een high-end vector blueprint gekocht en gemaakt.
Talents:
Responsive (damage increase short range)
Stable: (Stability :+ )
Unforgiving: Lower health = meer damage

Kan iemand mij vertellen of dit redelijk is of dat ik me moet richten op een vector met andere talents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Health regen op mask is niet het enige gear talent die bugged is ... !

Reckless (Reckless: You deal 12.5% more damage and receive 10% more damage) is ook bugged. In plaats van 10% meer damage krijg je 10% MINDER damage! Daardoor is deze talent zwaar overpowered en gebruikt iedereen hem!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Dreanor schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:56:
Health regen op mask is niet het enige gear talent die bugged is ... !

Reckless (Reckless: You deal 12.5% more damage and receive 10% more damage) is ook bugged. In plaats van 10% meer damage krijg je 10% MINDER damage! Daardoor is deze talent zwaar overpowered en gebruikt iedereen hem!
Hier een bron van? Ik had hem toevallig gerolled en wilde hem wel proberen, maar niet het idee dat ik tanky ben geworden erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zou ook verklaren waarom sommige rogues echt alles en iedereen mollen om vervolgens vrolijk fluitend weg te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
justifire schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:27:
Zou ook verklaren waarom sommige rogues echt alles en iedereen mollen om vervolgens vrolijk fluitend weg te lopen.
Nah, als jij de juiste talents rollt op je wapens dan sloop je iemand gewoon instant, soms zelfs als hij zijn survival link popt.
En zelf hebben ze max armor+exotic en een aantal slimme gear/skill talents en gebruiken ze gewoon een ult.
Ik ben nog geen player tegen gekomen die ik niet down krijg, misschien niet de eerste keer als hij survival link popt, maar daarna, of na een respawn altijd wel. De enige taaie is iemand met self preserved en heel veel crit damage, dan is de vraag, wie van jullie meer damage doet, killt de ander niet alleen sneller, hij healt ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

iTitus schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Hier een bron van? Ik had hem toevallig gerolled en wilde hem wel proberen, maar niet het idee dat ik tanky ben geworden erdoor.
Nee, geen bron enkel een streamer op twitch die het erover had hoeveel talents bugged zijn en dat hij zo lang Reckless bugged was hij deze talent op zijn vest wou hebben!

Het is deze streamer: https://www.twitch.tv/sxyhxy maar ik weet niet wanneer hij het zei.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Man man wat een game !;)
Ben nu bij elkaar 26 uur aan het rond banjeren in NY, pas lvl 16...ja ik speel niet gehaast en pluis elk straatje uit. Nog nooit heb ik zoveel uur in een beta gestopt, nu zal dit in deze full game incl season pass niet anders zijn....heel veel uur/dagen.
De story missies zijn echt super intens en tof gemaakt, ik speel sommige ook meerdere keren aangezien de ai en loot gewoon mee scaled met jou lvl...je speelt het nooit voor niks. Krijg soms het gevoel van Max Payne ook kwa sfeertje, het puzzelen met de loot is ook erg leuk...zo wil ik uiteindelijk puur dps gaan op lvl 30, maar voor nu zorg ik dat ik een beetje een jack of all trade buildje heb...denk dat dat tijdens het lvlen wel slim is.
Alleen wanneer breekt de game echt open kwa loot? Bedoel wanneer dropt het echte werk, de paarse en gele items?
Darkzone nog niet gedaan, alles op ze tijd..
Gisternacht 3 uur bezig met een missie hehe, vallen en opstaan en niet opgeven...uiteindelijk gehaald met ze 2tjes en 1 oog dicht (was 4:39 zag ik tot mijn schrik;))

Fantastische game in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Bontes schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:25:
Man man wat een game !;)
Ben nu bij elkaar 26 uur aan het rond banjeren in NY, pas lvl 16...ja ik speel niet gehaast en pluis elk straatje uit. Nog nooit heb ik zoveel uur in een beta gestopt, nu zal dit in deze full game incl season pass niet anders zijn....heel veel uur/dagen.
De story missies zijn echt super intens en tof gemaakt, ik speel sommige ook meerdere keren aangezien de ai en loot gewoon mee scaled met jou lvl...je speelt het nooit voor niks. Krijg soms het gevoel van Max Payne ook kwa sfeertje, het puzzelen met de loot is ook erg leuk...zo wil ik uiteindelijk puur dps gaan op lvl 30, maar voor nu zorg ik dat ik een beetje een jack of all trade buildje heb...denk dat dat tijdens het lvlen wel slim is.
Alleen wanneer breekt de game echt open kwa loot? Bedoel wanneer dropt het echte werk, de paarse en gele items?
Gisternacht 3 uur bezig met een missie hehe, vallen en opstaan en niet opgeven...uiteindelijk gehaald met ze 2tjes en 1 oog dicht (was 4:39 zag ik tot mijn schrik;))

ja vet :)

Zit te denken om idd nog een car. te maken en alles opnieuw te doen.

Net met 4 man de DZ in, man wat heb ik gelachen en gehuild :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Man man wat een game !;)

Vanaf lvl 28 ongeveer gaan de superior en HE spulletjes droppen. Vooral als je 30 bent en de DZ in gaat of Challenges gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:05
Man man wat een game !;)

Wat ik me dan afvraag is of je ooit Borderland / Defiance hebt gespeeld. Voor mij zat de beta heel erg dicht op die ervaring.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Het wil bij mij in de DZ nog niet echt vlotten. Ik liep daar net met twee random gasten en we waren lekker bezig. Toen werd er een vierde toegevoegd die ons team meteen rogue maakte wat vervolgens niet goed afliep. Team gerevived en non-rogue weer terug. Doet die gast het wéér! :( Dus als er op PC nog lvl 34-ish mensen zijn die willen opteamen: JirnsumNL

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jirnsum schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:43:
Het wil bij mij in de DZ nog niet echt vlotten. Ik liep daar net met twee random gasten en we waren lekker bezig. Toen werd er een vierde toegevoegd die ons team meteen rogue maakte wat vervolgens niet goed afliep. Team gerevived en non-rogue weer terug. Doet die gast het wéér! :( Dus als er op PC nog lvl 34-ish mensen zijn die willen opteamen: JirnsumNL
ik herhaal... join de Discord! daar wordt genoeg gedaan en nemen we genoeg mensen mee de DZ in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Ik heb net level 30 gehit. Ik zoek nu mensen voor de laatste drie missies te doen. Wil ook challenge missies doen of in de darkzone gear farmen. Mijn uplay is beavbusi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:17

Licko

ZVDK

Hoe werkt dat fast travelen naar de darkzone nou precies? Al mijn fast travel points zijn locked?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
Licko schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:26:
Hoe werkt dat fast travelen naar de darkzone nou precies? Al mijn fast travel points zijn locked?
eerst bezoeken weer .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik heb eigenlijk nooit last van echte bugs ofzo tot nu toe. Maar wel verdomd irritant dat tot 2x toe vanavond het spel ineens afsloot met zon stomme named foutmelding dat de verbinding kwijt was of whatever.. natuurlijk midden in een missie waar je bijna klaar mee bent.

Maar goed, level 30 is gehaald vanavond. Nu bezig met wat encounters op te ruimen die nog open liggen en proberen wat betere gear te vinden voor ik mij aan de laatste missie waag. Heb nu een rare mix van blauwe / groene en paarse gear en sommige is nog niet eens level 30 :P basis is wel bijna klaar.. zit nu op 90/90/100 :) en mijn char nu op 55k dps en 40k hp ofzo.. maar ja mijn gear is dus nog lange na niet geweldig :P
Heb overigens die laatste 2 secties van de map nog niet eens bezocht.. moet daar dus alle sidemissies enzo ook nog doen xD

Mijn hele map is echt bezaaid met telefoontjes en dingen die ik nog moet vinden.. zeker wel een 100+.. heeft iemand hier al die dingen al eens opgevist?..

[ Voor 6% gewijzigd door TgR_KILLER op 26-03-2016 22:16 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Zo vandaag begonnen gisteren helaas telaat geworden op de borrel.
Wat een top spel bijna level 16 maar wat ik mij afvraag is hoe het precies met de primary weapons zit tot lvl 12 met een lvl 4 weapon rond gerend omdat ik niks beters tegen kwam dan de m4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
TgR_KILLER schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 21:43:
Ik heb eigenlijk nooit last van echte bugs ofzo tot nu toe. Maar wel verdomd irritant dat tot 2x toe vanavond het spel ineens afsloot met zon stomme named foutmelding dat de verbinding kwijt was of whatever.. natuurlijk midden in een missie waar je bijna klaar mee bent.

Maar goed, level 30 is gehaald vanavond. Nu bezig met wat encounters op te ruimen die nog open liggen en proberen wat betere gear te vinden voor ik mij aan de laatste missie waag. Heb nu een rare mix van blauwe / groene en paarse gear en sommige is nog niet eens level 30 :P basis is wel bijna klaar.. zit nu op 90/90/100 :) en mijn char nu op 55k dps en 40k hp ofzo.. maar ja mijn gear is dus nog lange na niet geweldig :P
Heb overigens die laatste 2 secties van de map nog niet eens bezocht.. moet daar dus alle sidemissies enzo ook nog doen xD

Mijn hele map is echt bezaaid met telefoontjes en dingen die ik nog moet vinden.. zeker wel een 100+.. heeft iemand hier al die dingen al eens opgevist?..
alle encounters, telefoontjes, drones, laptops etc zijn van mijn map. op 2 echo's na. die krijg ik niet weg. is een bug. je collect ze wel maar de icoontjes blijven op de map staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
runner83 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 23:20:
Zo vandaag begonnen gisteren helaas telaat geworden op de borrel.
Wat een top spel bijna level 16 maar wat ik mij afvraag is hoe het precies met de primary weapons zit tot lvl 12 met een lvl 4 weapon rond gerend omdat ik niks beters tegen kwam dan de m4.
Troep wat je niet gebruikt verkopen bij de vendors dan kun je daar upgrades kopen tijdens het levelen :) wapens / mods / attachments deconstructen voor crafting, fabric meuk ( backpacks etc ) verkopen daar krijg je toch genoeg van later :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
fazerfreak schreef op zondag 27 maart 2016 @ 08:56:
[...]

Troep wat je niet gebruikt verkopen bij de vendors dan kun je daar upgrades kopen tijdens het levelen :) wapens / mods / attachments deconstructen voor crafting, fabric meuk ( backpacks etc ) verkopen daar krijg je toch genoeg van later :+
Ik deconstruct echt alles. Heb nog niks verkocht. Hoorde namelijk dat je uiteindelijk geld genoeg gaat hebben. Je hebt dus meer aan die parts die je dam krijgt.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:22

13art

Moderator Mobile
Zo had ik gisteren ook een flinke Bug/glitch.
Uploads
Diverse uploads
The Division glitch

Dat hele lichte, daar viel ik telkens doorheen zodat ik 'onder de map kwam' en telkens de melding kreeg dat ik buiten het speelveld was. Dat was tijdens één van de medische missies.... Elke keer weer een respawn in een basis. Tot op een moment dat ik bij m'n respawn ook meteen weer dood op de knieën zat in een basis, maar precies tussen een groepje spelers in. Zag van mijn kant er wel grappig uit want ik zag iemand naar beneden naar mijn richting kijken, zo van wat gebeurd hier nou weer. En daarna heeft hij me maar tot leven gewekt en kon ik weer door. Tijdje later die missie weer gespeeld en toen was wel alles weer normaal.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Kuhr89 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:26:
[...]

Ik deconstruct echt alles. Heb nog niks verkocht. Hoorde namelijk dat je uiteindelijk geld genoeg gaat hebben. Je hebt dus meer aan die parts die je dam krijgt.
Dat valt reuze mee, als je genoeg materials hebt. Kun je makkelijk wat wapens verkopen, besides je kan genoeg missies op repeat spelen of challenge krijg je nog meer crafting materials.

Maar ik heb dan ook alleen maar blueprints waar ik niks aan heb, mijn wapens/gear is vaak beter dan wat ik vind in de blueprints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik heb ook mega veel blueprints en zoveel nog niet gemaakt :p

wat ik trouwens niet snap is hoe sommige mensen te weinig punten hebben om hun wings klaar te hebben.. ik heb ze bijna op 100% maar heb nog 2 hele gebieden vol encounters over..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Iemand rond 14.15 dz? Ps4. PSN staat in sig.

[ Voor 35% gewijzigd door DarkElement op 27-03-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-09 09:04
DarkElement schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:47:
Iemand rond 14.15 dz? Ps4. PSN staat in sig.
Als je op ps4 bent doe ik graag mee.
psn: welkeditisdeze

heb request gestuurd

[ Voor 5% gewijzigd door webdavid op 27-03-2016 14:17 ]

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Vandaag ook mijn eerste Bug gehad viel door de map heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:09:
Ik heb ook mega veel blueprints en zoveel nog niet gemaakt :p

wat ik trouwens niet snap is hoe sommige mensen te weinig punten hebben om hun wings klaar te hebben.. ik heb ze bijna op 100% maar heb nog 2 hele gebieden vol encounters over..
Er is (was?) een bug waarbij je niet de supplies kreeg na het einde van missies, vooral bij coop. Als je op die manier 500-1000 verliest dan haal je het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Kreeg de game bij m'n GTX 970 en hij draait als een zonnetje!
Uurtje of 9 heb ik in de game zitten nu en ben level 9 (gaat vrij langzaam). Tot nu toe alles solo gedaan en de quests zijn op Normal in je eentje nog niet echt uitdagend. Kan ik die missies ook alleen op Hard spelen? Of is dat enkel voor group play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 18-09 20:57
Iemand rond level 11 op ps4 die eea samen door wilt lopen? Psn staat in sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:02:
Kreeg de game bij m'n GTX 970 en hij draait als een zonnetje!
Uurtje of 9 heb ik in de game zitten nu en ben level 9 (gaat vrij langzaam). Tot nu toe alles solo gedaan en de quests zijn op Normal in je eentje nog niet echt uitdagend. Kan ik die missies ook alleen op Hard spelen? Of is dat enkel voor group play?
Als je Normal zo doorheen gaat dan zou ik inderdaad gewoon eens Hard proberen. Hard is in ieder geval niet specifiek voor group play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik ben het ondertussen wel een beetje zat.
Zit nu al sinds de release met enorm lichtflitsen te spelen. In feite gewoon onspeelbaar.

Uiteindelijk maar op reddit nog een post gemaakt aangezien alles via de 'officiële' manier niets oplevert.

https://www.reddit.com/r/...ercentage_cannot_play_do/

Wellicht kunnen jullie ook een beetje supporten door een upvote te geven. Het treft maar een klein percentage spelers maar toch is het allemaal niet netjes. Uiteindelijk heeft niemand wat gehoord vanuit Ubisoft en laten ze ons lekker hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 10:05
Iemand zin om op de PS4 de daily's te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Douweegbertje schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:50:
Zit nu al sinds de release met enorm lichtflitsen te spelen. In feite gewoon onspeelbaar.

Uiteindelijk maar op reddit nog een post gemaakt aangezien alles via de 'officiële' manier niets oplevert.

Wellicht kunnen jullie ook een beetje supporten door een upvote te geven. Het treft maar een klein percentage spelers maar toch is het allemaal niet netjes. Uiteindelijk heeft niemand wat gehoord vanuit Ubisoft en laten ze ons lekker hangen.
Hmm ik heb de Reddit post gelezen en ik snap dat het vervelend is maar zoals er staat heb je minimaal een 7000 serie nodig.
Aangezien AMD ook geen nieuwe drivers uitbrengt ( waar het probleem ook in kan zitten ) zit er niks anders op dan een nieuwe kaart kopen of het spel verkopen...
Dat je kaart sneller is dan een goedkope 7000 versie betekent niet dat de architectuur alles ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

[...]
Zoals ze op reddit al zeggen; De HD6000 serie is onder the minimum requirements voor het spel, dus is het niet gegarandeerd dat het vlekkeloos werkt. (En soms werkt het met eerdere versies wel, soms niet; maar de makers supporten de serie/versie gewoon niet.)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ik heb in mijn iMac een 6970 en die is al uit 2012. Ik bedoel het is niet heel vreemd toch dat daar de nieuwste games niet op draaien?

Wil je ergens lang mee doen koop dan een Console, wil je upgraden en betere graphics dan koop je een PC.

Leuk dat er een Reddit draadje is maar het is voor een developer natuurlijk dweilen met de kraan open om aan al die draadjes gehoor te geven. Er heeft altijd wel iemand wat te zeuren, zeker op reddit.
The requirements never said anything about: AMD 6000 series will not work
.
Haha dit is van het niveau "Mijn kat niet in de magnetron? Dat stond er niet op!" 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 27-03-2016 18:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
Donstil schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:43:
[...]

Ik heb in mijn iMac een 6970 en die is al uit 2012. Ik bedoel het is niet heel vreemd toch dat daar de nieuwste games niet op draaien?

Wil je ergens lang mee doen koop dan een Console, wil je upgraden en betere graphics dan koop je een PC.

Leuk dat er een Reddit draadje is maar het is voor een developer natuurlijk dweilen met de kraan open om aan al die draadjes gehoor te geven. Er heeft altijd wel iemand wat te zeuren, zeker op reddit.

[...]
.
Haha dit is van het niveau "Mijn kat niet in de magnetron? Dat stond er niet op!" 8)7
maar daar is een wasmachine toch voor ? 8)7

je gpu is gewoon outdated.. helaas pindakaas

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Donstil schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:43:
[...]

[...]
.
In feite komt het erop neer dat een low end 7000 series (1 jaar ouder) wel werkt, en een high end 6000 series niet.

Kom dan met iets wat wel logisch is. Qua specs zijn er 6000 series kaarten die wel meer dan 20%++ beter zijn dan de kaartjes uit de 7000 series.

En dat is helemaal niet van het niveau van "de kat en de magnetron". Ik lees de specs dat je een videokaart moet hebben die beter performt dan de HD7770. Nou dat doet de HD6990. Er staat niet dat hij hoger in versie moet zijn.
AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better
Mijn HD6990 is beter. Dus stop eens met die tunnelvisie.

edit:

En prima als het spel niet vooruit te branden is of wat dan ook. Dan accepteer ik wel dat ik een middeleeuwse PC heb. Echter draait het spel wel helemaal smooth met nette FPS. Mijn videokaart is het probleem niet, wel de fout ergens bij de driver of het spel. Dus je hoeft niet eens aan te komen dat hij outdated is, want technisch gezien kan ik het spel gewoon draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door Douweegbertje op 27-03-2016 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Douweegbertje schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:17:
[...]

In feite komt het erop neer dat een low end 7000 series (1 jaar ouder) wel werkt, en een high end 6000 series niet.

Kom dan met iets wat wel logisch is. Qua specs zijn er 6000 series kaarten die wel meer dan 20%++ beter zijn dan de kaartjes uit de 7000 series.

En dat is helemaal niet van het niveau van "de kat en de magnetron". Ik lees de specs dat je een videokaart moet hebben die beter performt dan de HD7770. Nou dat doet de HD6990. Er staat niet dat hij hoger in versie moet zijn.

[...]

edit:

En prima als het spel niet vooruit te branden is of wat dan ook. Dan accepteer ik wel dat ik een middeleeuwse PC heb. Echter draait het spel wel helemaal smooth met nette FPS. Mijn videokaart is het probleem niet, wel de fout ergens bij de driver of het spel. Dus je hoeft niet eens aan te komen dat hij outdated is, want technisch gezien kan ik het spel gewoon draaien.
Zonder gekheid Ik denk dat ook jij best begrijpt dat het probleem hier niet de kracht van de kaart is maar het ontbreken aan instructie sets of architectuur. Als je dat nog niet doet dan zou ik mezelf eens inlezen op dat gebied. Daar ligt het probleem namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Donstil schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:35:
[...]

Zonder gekheid Ik denk dat ook jij best begrijpt dat het probleem hier niet de kracht van de kaart is maar het ontbreken aan instructie sets of architectuur. Als je dat nog niet doet dan zou ik mezelf eens inlezen op dat gebied. Daar ligt het probleem namelijk.
Ik snap heel goed wat de limitaties zijn en hoe dat zit met drivers en games. Ik zit hier vaak in de devschuur waar ook 2 programmeurs zitten die bij Nixxes en Dice werken.

Daarom weet ik ook vrij zeker dat er iets gebeurd waarbij de schuld zowel bij de driver als bij de game kan liggen. Nu ligt het gewoon open van wie het gaat fixen. Beide partijen kunnen dit, maar we gaan het nu (zoals het er naar uit ziet) lekker in het luchtledige laten.

Het is echt geen hardwarematig probleem. Als de HD6990 dit jaar nog wat uitgekomen dan was het opgelost geweest.

Persoonlijk vind ik het erg makkelijk om mijn pc maar 'ancient' of 'piece of shit' te noemen. Ik heb er gewoon een hele nette kaart in zitten, een goede CPU en wat dan ook. De enige reden dat het niet werkt is omdat 2 partijen niet goed/snel/adequaat met elkaar werken. Nou en DAT pik ik dus niet.

Als ik nou echt een oude gare bak had die het niet aan kon (bijv. te weinig FPS) dan hey.. prima. Je hoort mij dan echt niet hoor. Ik vind het jammer dat nu ook veel spelers zo simpel en gaar reageren. Het is net of mij het niet word gegund om met een 3 jaar oude pc (want veel ouder is die niet) te kunnen spelen. Dan pardon my french maar fuck off, de hardware is nog hartstikke prima om hier nog minimaal 1 jaar mee te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 17:52
Bjorn89 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:54:
[...]

Dat valt reuze mee, als je genoeg materials hebt. Kun je makkelijk wat wapens verkopen, besides je kan genoeg missies op repeat spelen of challenge krijg je nog meer crafting materials.

Maar ik heb dan ook alleen maar blueprints waar ik niks aan heb, mijn wapens/gear is vaak beter dan wat ik vind in de blueprints
Ik vind het niet reuze meevallen. Ik heb denk ik 80% deconstruct. Maar denk dat ik hier in totaal 10 high end weapons mee heb kunnen maken. Dit klinkt best veel maar ivm stats talents en damage maak je dezelfde gun soms een paar keer voordat je tevreden bent.

Ik heb spijt dat ik niet 100% procent gedeconstruct heb. Geld zat, helemaal na endgame heb je niets meer aan het normale geld.

Edit:
Ik heb chronisch tekort aan Electronica. Dus gear mods nooit verkopen. Altijd deconstructen!

[ Voor 5% gewijzigd door VySio op 27-03-2016 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 16-09 22:38
Douweegbertje schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:17:
[...]

[...]

edit:

Hier je logica:

Wikipedia: Graphics Core Next

Nieuwe architectuur met o.a DX12 support. De 6000 reeks heeft dat niet. Snelheid heeft er 0.0 mee te maken.
Ze gebruiken waarschijnlijk iets voor de belichting wat je kaart / driver niet ondersteund of mee in de fout gaat.

De fabrikant moet nou eenmaal een x een knip leggen en het niet meer supporten. Dat is nou precies de reden waarom ik naar een console ben overgestapt. Mindere graphics maar geen gedoe met een oudere videokaart die niet meer word ondersteund

[ Voor 8% gewijzigd door Motion2 op 27-03-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
Nog mensen op de ps4 die mee de DZ in willen? We zijn tot nu toe met 2.. add me maar lowrenzoo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 12:40

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O- hallo 200k
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/24mt85w.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 27-03-2016 20:25 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Leg eens uit want ik zie het niet :)
(Behalve een veel betere gun als waar ik zelf mee speel :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Douweegbertje schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:46:
[...]
Als ik nou echt een oude gare bak had die het niet aan kon (bijv. te weinig FPS) dan hey.. prima. Je hoort mij dan echt niet hoor. Ik vind het jammer dat nu ook veel spelers zo simpel en gaar reageren. Het is net of mij het niet word gegund om met een 3 jaar oude pc (want veel ouder is die niet) te kunnen spelen. Dan pardon my french maar fuck off, de hardware is nog hartstikke prima om hier nog minimaal 1 jaar mee te kunnen spelen.
Nou drie jaar. De ATI 6000 serie is uitgebracht in Oktober 2010, dus die drie jaar is bijna 6 jaar.

Dat jij hem later kocht kan natuurlijk maar daar heeft een developer weinig boodschap aan.

Kijk het is vervelend natuurlijk maar een architectuur probleem los je niet zomaar even op met een drivertje of een patch.

Het is gewoon oude hardware en dan heb je nou een maal problemen met de recente games. Dat zal alleen maar erger worden dit jaar verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 12:40

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Donstil schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:26:
[...]

Leg eens uit want ik zie het niet :)
(Behalve een veel betere gun als waar ik zelf mee speel :) )
Niets, gewoon dat ik boven de 200k DPS zit nu :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Angeloonie schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:31:
[...]

Niets, gewoon dat ik boven de 200k DPS zit nu :+
Ooh zo. Ja das niet verkeerd idd.
Maar de _O- Emoji wekte een beetje de indruk dat er iets heel leuks te zien was. Vandaar dat ik zoiets zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
1 plek vrij voor Lincoln Tunnel challenge, zijn ongeveer halverwege de missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russian counselate valt niet te puggen, iemand die leaved na dat je voorbij de kamer ben't waar je hackt gaat de deur dicht en als iemand daarnaar rage quit spawnen ze aan andere kan't en kunnen ze niet fast travelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
Iemand intresse in DZ ps4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:30:
[...]
Kijk het is vervelend natuurlijk maar een architectuur probleem los je niet zomaar even op met een drivertje of een patch.
Driver heel misschien wel, maar ook AMD support deze kaart niet meer, dus daar klagen heeft geen zin (kijk maar op de website, ze zeggen letterlijk: koop maar een nieuwe kaart als je serieus wil gamen). Bij Ubi klagen heeft sowieso geen zin, want de drivers ondersteunen het gewoon niet.

Maar ik snap de verwarring/frustratie wel, AMD heeft er best wel een puinhoop van gemaakt met de HD-xxxx serie. Sommige 6xxx series zijn Terascale 2 (maar dat is eigenlijk gerebrande HD5xxx), sommige (die van Douweegbertje) zijn Terascale 3 (dus echte HD6xxx). Maar van de 7xxx serie zijn de lagere modellen Terascale 2 (dus feitelijk gerebrande HD5xxx-en), terwijl de hogere modellen GCN (dus echt HD7xxx) zijn. Maar de modelnummers laten deze verschillen niet zien. 8)7

Wil hier geen groen/rood discussie van maken, maar met dit soort acties maak je het wel heel makkelijk over te stappen naar de concurrent.

Maar iets meer ontopic: ben wel toe aan wat nieuwe content, end-game is best wel saai en dan speel ik nog niet eens zo veel als sommigen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wie kan me helpen?

Ik heb nu een geel en paars item voor de backpack. Maar welke kan ik nu het beste kiezen en waarom? Geel kan meer items bevatten wat ik zie. maar de paarse heeft weer een hogere ARM.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/12898286_1090068534365459_1906684784046207906_o.jpg

Soms is het kiezen in deze game wel lastig met al die stats. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Paulus07 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 00:10:
Wie kan me helpen?

Ik heb nu een geel en paars item voor de backpack. Maar welke kan ik nu het beste kiezen en waarom? Geel kan meer items bevatten wat ik zie. maar de paarse heeft weer een hogere ARM.

[afbeelding]

Soms is het kiezen in deze game wel lastig met al die stats. :P
De 1 heeft armor stat, de ander skillpower stat, daarom is het hele RPG aspect zo compleet ruk in deze game, ze hebben het zo bagger uitgewerkt. Armor vind ik (of je moet alles armor gearen) een nutteloze stat op 1 of 2 items te hebben, met een full paars outfit scheelt dit tegen de 8% dmg reduction.

Gaat er in de basis om, wat heb je liever als primairy stat, firearms, stamina of electronics. Een reroll daar te gaan doen is gewoon zonde, omdat je je rerolls liever op de bonusstats wil gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nice, de PS4 moet ook maar eens een sorteerfunctie krijgen. Vreemd dat je in de PC versie wel items kan sorteren en op consoles niet.

[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 28-03-2016 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb het zo gehad met dit spel, bah. Destiny vond ik dan wel lekker gaan en heb ik ook aardig wat tijd in gespendeerd, maar nooit meegedaan aan Raids en what not (trekt mij niet).

The Division ben ik nu level 19 en na het uitkammen van aardig wat gebieden en missies dacht ik; laat ik eens de DZ(01) in gaan. Ik ben er nog niet koud 2 minuten in of er komt een groep van 4 man op mij af die rogue gaan. En mij ook continue blijven achtervolgen na de 6 keer erna dat ik gewoon zelf in de rondte wilde lopen om wat baddies dood te maken.

Fuck dat :F

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 28 maart 2016 @ 08:29:
Ik heb het zo gehad met dit spel, bah. Destiny vond ik dan wel lekker gaan en heb ik ook aardig wat tijd in gespendeerd, maar nooit meegedaan aan Raids en what not (trekt mij niet).

The Division ben ik nu level 19 en na het uitkammen van aardig wat gebieden en missies dacht ik; laat ik eens de DZ(01) in gaan. Ik ben er nog niet koud 2 minuten in of er komt een groep van 4 man op mij af die rogue gaan. En mij ook continue blijven achtervolgen na de 6 keer erna dat ik gewoon zelf in de rondte wilde lopen om wat baddies dood te maken.

I repeat.. join Discord, lvl up naar 30 en dan met de mensen van tweakers de DZ ingaan, het is een wereld van verschil... en DZ is het beste om gewoon in een 4man squad te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:17:
[...]

I repeat.. join Discord, lvl up naar 30 en dan met de mensen van tweakers de DZ ingaan, het is een wereld van verschil... en DZ is het beste om gewoon in een 4man squad te doen
Sorry maar wat houdt Discord in?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:20:
[...]

Discord is een mix van teamspeak en irc, is dus makkelijk om samen te communiceren, slow talk etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Notna schreef op maandag 28 maart 2016 @ 08:29:

Ik heb dit "probleem" nog nooit gehad. Net zoals vaker ging ik gisteren in mijn duppie de DZ in (level 14 daar, level 22 normaal) en toen ik mijn best aan het doen was om 6 enemies weg te werken kreeg ik hulp van 2 andere spelers. Na het gevecht hebben ze me uitgenodigd in hun team en hebben we nog even goed doorgelopen.

Tot nog toe verloopt ieder bezoek aan de DZ zo voor mij .... ook na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:20:
[...]

Discord is een mix van teamspeak en irc, is dus makkelijk om samen te communiceren, slow talk etc
Oh zo ty. Maar puur pc dus. Nog 15 levels te gaan, dan ook maar eens aan de DZ wagen (hopelijk met wat tweakers).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Monda schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:20:
[...]

Kom er maar gerust bij ongeacht op welk platform je zit. Momenteel zijn we al met een 260 players. Ideaal voor chat, hulp krijgen, stats vragen en in-game voice.

The Division Agents chat & voice server kan je hier bereiken: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Bendalf schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:38:
[...]

Kom er maar gerust bij ongeacht op welk platform je zit. Momenteel zijn we al met een 260 players. Ideaal voor chat, hulp krijgen, stats vragen en in-game voice.

The Division Agents chat & voice server kan je hier bereiken: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Oke top! Ik kende dit helemaal niet... Eens even uitzoeken.
Edit: het lukt me niet iets toe te voegen... Via die link krijg ik een code. Probeerde deze in te voeren bij vriend toevoegen...? Maar dan krijg ik de melding dat ik een Discord tag of email vereist is... (via app, android).

Edit 2. Is gelukt via servers. Ziet er voor mij nog wel wat onoverzichtelijk uit haha maar moet eens goed gaan onderzoeken. Als ik het goed begrijp kun je dan via die app op je telefoon voicechat gebruiken ipv de ingame chat of party op ps4?

[ Voor 32% gewijzigd door Monda op 28-03-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:10
Anders wordt je even offline getrapt door Ubisoft met de mededeling dat er server onderhoud is.... Terwijl dit pas voor morgen geplant staat....

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
[...]

kijk dat is interessant, even kijken hoe dit werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 28 maart 2016 @ 01:09:
[...]

De 1 heeft armor stat, de ander skillpower stat, daarom is het hele RPG aspect zo compleet ruk in deze game, ze hebben het zo bagger uitgewerkt. Armor vind ik (of je moet alles armor gearen) een nutteloze stat op 1 of 2 items te hebben, met een full paars outfit scheelt dit tegen de 8% dmg reduction.

Gaat er in de basis om, wat heb je liever als primairy stat, firearms, stamina of electronics. Een reroll daar te gaan doen is gewoon zonde, omdat je je rerolls liever op de bonusstats wil gooien.
Speel zelf nooit RPG's dus is het weer vaak trail&error in deze game mbt kiezen van gear :P Maar de setting en stad blijft bruut. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 07:47
[...]

Ik heb me eigen ook even aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Paulus07 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Speel zelf nooit RPG's dus is het weer vaak trail&error in deze game mbt kiezen van gear :P Maar de setting en stad blijft bruut. :)
De setting en de stad zijn wel erg tof idd. Helaas is dat voor mij toch niet genoeg om interesse te blijven houden in deze game. De enemies zijn te eentonig en er is toch wel echt te weinig content in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
xelfer schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:48:
[...]

De setting en de stad zijn wel erg tof idd. Helaas is dat voor mij toch niet genoeg om interesse te blijven houden in deze game. De enemies zijn te eentonig en er is toch wel echt te weinig content in mijn ogen.
Alsof ze van 3 jaar development tijd 2 jaar en 364 dagen hebben gewerkt aan de stad en die laatste dag hele combat/mechanics in elkaar hebben geslingerd. Manier van gear, AI van mobs, moeilijkheidgraad, RNG, zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Alsof ze van 3 jaar development tijd 2 jaar en 364 dagen hebben gewerkt aan de stad en die laatste dag hele combat/mechanics in elkaar hebben geslingerd. Manier van gear, AI van mobs, moeilijkheidgraad, RNG, zo simpel.
precies dat - hebt echt idee dat er niemand van de ontwikkelaars/testers daadwerkelijk tot endgame gespeeld heeft ... had gewoon een rpg systeem geimplementeerd als 1001 games voor je hebben; dat systeem heeft zich inmiddels wel bewezen hoe het moet :+ enige wat rest is kistjes openen, en dan hopen dat je juiste kleur division tech krijgt, om vervolgens een item te kraften waarop je moet hopen dat je de juiste roll krijgt. zo niet, repeat :s alle loot die je dropt == crafting materials, nooit eerder was loot zo nutteloos in een rpg game. dat haalt het 'kans en geluk' bij loot volledig weg - de loot/drop/nieuw fancy item is dat niet het core-systeem van een rpg? (dat momentje van spanning, zou dit 'mijn' drop zijn is compleet weg) hopelijk gaat dat systeem snel op de schop, want dit is toch wel amateuristisch

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 28-03-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:45
Ligt het aan mij of zijn de servers momenteel aardig in de hobbel? (pc)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
jorank schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:48:
Ligt het aan mij of zijn de servers momenteel aardig in de hobbel? (pc)
Was gister ook zo, bijna niet te spelen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
Floks schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Was gister ook zo, bijna niet te spelen
Ja idd, gister ook al, nu ga ik het nog ondervinden. Zal wel komen door de paasdagen, veel meer mensen die tijd hebben om te spelen. Ik weet niet hoe de weekenden normaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wie rond 14:15 de Dailies (op hard gewoon) en eventueel daarna challenges? PS4 (psn @ sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niveau 15 gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/TlRHSCmkX5gjSXdfbSbs92H1/full.jpg?nohitcount=1

Tips welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb een probleem, ik kan mijn mods niet meer weghalen met de 'unslot' optie. Kan ze alleen nog switchen.

Heb een armor met 3 mod-pieces, (2x firearms, 1x stamina), Een masker met 1x stamina, kneepads met 1x stamina en een bagpack met 1x stamina.

Normaal gesproken druk ik bij zo'n mod op 'unslot' en was de mod eraf maar dat werkt sinds gisteravond ofzo niet meer.

Hoe werkt dit nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 21:32

iew

What the...?!

DarkElement schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:38:
Ik heb een probleem, ik kan mijn mods niet meer weghalen met de 'unslot' optie. Kan ze alleen nog switchen.

Heb een armor met 3 mod-pieces, (2x firearms, 1x stamina), Een masker met 1x stamina, kneepads met 1x stamina en een bagpack met 1x stamina.

Normaal gesproken druk ik bij zo'n mod op 'unslot' en was de mod eraf maar dat werkt sinds gisteravond ofzo niet meer.

Hoe werkt dit nou precies?
Had ik gisteren ook last van (PC)
Even opnieuw inloggen verhielp dit.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Meh, spelerslijst werkt niet. Nog mensen op xbox die willen farmen in de dz? Ik probeerde via de spelerslijst mensen te vinden maar die lijst wertk niet meer. Voeg me maar toe: KnoxNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iamjustin schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:11:
Meh, spelerslijst werkt niet. Nog mensen op xbox die willen farmen in de dz? Ik probeerde via de spelerslijst mensen te vinden maar die lijst wertk niet meer. Voeg me maar toe: KnoxNL.
wat werkt er niet? probeer Discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 11:33

Roshnak

PSN: Roshgill

Wie heeft er zin om DZ te gaan farmen?

PS4 , PSN is Roshgill
Pagina: 1 ... 76 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst