Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het cheaten is of niet, ik vind het niks aan. Ik speel liever hoe het bedoeld is, dan gaat het maar wat langzamer. Maar ieder z'n ding

Zou stiekem wel mooi zijn als ze het aanpakken door bijv. alle loot terug te nemen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08
The.Sticky schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:20:
Vanavond (eindelijk) weer tijd om te spelen :)

Heb eigenlijk wel zin om een aantal Challenge runs te doen om wat PhCr te farmen. Heb op het moment best een leuke HE MP5, maar wil de blueprint van de Vector toch ook maar bemachtigen.

En daarna wat in de DZ rondlopen lijkt me ook prima! Dus voor wie wil/er is: tot vanavond! :w
Nog een tip voor je het geval je 30 PhCr te komt komt.

Als je Uplay points hebt kun je voor 40 Uplaypoints 30 PhCr kopen.
Kwam dat gisteren toevallig tegen.

Speel al heel wat jaartjes Ubi games en zo ruim 1400 points bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
NLxAROSA schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:25:

Strikt genomen wel en passen de fixes de regels aan. Maar het is wel allemaal semantiek geneuzel. Persoonlijk boeit het me geen zak of mensen voor eigen profijt de regels buigen/breken (PvE), maar ik vind het niet kunnen dat je iemands anders plezier vergalt in PvP met wallhacks, etc. De farming-exploits in een MMO vind ik op het randje, omdat je daarmee ook in het PvP gedeelte een (oneerlijk) voordeel krijgt. Aan de andere kant doen mensen gewoon wat er mogelijk is in het spel.
100 Phoenix per uur om vervolgens volledig HE in PVP rond te rennen is niet iemands plezier vergallen?

Mij boeit het verder totaal niet trouwens, DZ ben ik nooit geweest, HE geared mensen in m'n party helpen alleen m'n dailies makkelijker te doen. Feit alleen dat deze game al zo snel tot dit niveau is gekomen voor enkel 1 simpel doel, dat vind ik dan wel weer opmerkelijk.

Dat mensen het randje zoeken van zulke simpele mechanics is wel een vorm van creatief denken, bij sommige exploits heb je echt het idee.. hoe kom je er op?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

crazyguy schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:37:
Cheaten is volgens mij een oneerlijk voordeel verkrijgen wat iemand anders die de game speelt niet kan krijgen.
Dat wil dus zeggen: door een extern programma door muren heen kunnen kijken of auto-aim.

Exploits en het zo snel mogelijk kunnen clearen van een missie/boss zonder externe programma is geen cheaten omdat iedereen die het spel heeft het ook kan doen.
Welnee, totale onzin om iets recht te lullen dat scheef is. Een exploit is het spel spelen zoals het NIET bedoeld is, met de toevoeging dat je ook WEET dat je iets doet dat eigenlijk niet de bedoeling is. Oftewel, moedwillig voordelen verkrijgen die je eigenlijk niet zou moeten krijgen.

Uiteraard ook een rol voor een developer om dit te voorkomen, maar vooral voor ons ook een rol om niet bij elke strohalm die je kunt krijgen volledig los te gaan op exploits (maar dit over en over te melden aan een developer).

Klinkt als het beste jongetje van de klas zijn, i know, maar het is gewoon leuker als we allemaal het spel spelen zoals het bedoeld is. Dergelijke exploits hebben gewoon effect op hoeveel mensen welke HE, dps of andere loot hebben, en het plezier hoe je dat allemaal verkregen hebt.

Voorbeeld: Laatst op Reddit iemand met een zieke marksmen rifle (HE) die was verkregen door dit soort tactics. Ik hoop ooit zo'n drop te zien, en vind het echt ontzettend jammer dat er nu mensen rondlopen die dergelijke wapens als hebben omdat ze op een zaterdag hersenloos achter elkaar een boss hebben gekilld.

[ Voor 10% gewijzigd door UTADDICT op 25-03-2016 10:56 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Zijn er nog mensen op de Xbox One die vanavond de daily challenge willen doen? Ik wordt namelijk een beetje ziek van "randoms" die op het begin allemaal dood gaan omdat ze er als een idioot in rushen en allemaal een willekeurige target pakken :/

Wie wilt? :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Echt PvP is niet aan mij besteed. De spanning in de Dark Zone is an sich wel grappig sinds de nieuwe patch., maar als je simpelweg underpowered bent is het zelfmoord ;)

Tja en farmen...

Uiteindelijk doen we dat al jaren in WoW en in Diablo 3 en dat doen we dan ook niet in PvP modes, maar in PvE.

Misschien ooit toe naar een systeem zoals bij Destiny? Dus naast de PvE modes een reguliere PvP Deathmatch.

Mvgr,
Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

Henkje.doc schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Nog een tip voor je het geval je 30 PhCr te komt komt.

Als je Uplay points hebt kun je voor 40 Uplaypoints 30 PhCr kopen.
Kwam dat gisteren toevallig tegen.

Speel al heel wat jaartjes Ubi games en zo ruim 1400 points bij elkaar :P
Zie hier zo niks van staan. Kun je uitleggen hoe je dit doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 14:37
Bedankt voor de suggestie. Helaas biedt dit geen soelaas. Ik heb ook geprobeerd ExpressVPN + Kaspersky volledig te deinstalleren. Ook nu weer continue die 'delta 20000988' melding.

Volgens mij moet ik het maar gewoon opgeven... Om 07:30 uur opgestaan (vrije dag) en nog geen minuut fatsoenlijk kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
UTADDICT schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:45:
[...]

Welnee, totale onzin om iets recht te lullen dat scheef is. Een exploit is het spel spelen zoals het NIET bedoeld is, met de toevoeging dat je ook WEET dat je iets doet dat eigenlijk niet de bedoeling is. Oftewel, moedwillig voordelen verkrijgen die je eigenlijk niet zou moeten krijgen.

Uiteraard ook een rol voor een developer om dit te voorkomen, maar vooral voor ons ook een rol om niet bij elke strohalm die je kunt krijgen volledig los te gaan op exploits (maar dit over en over te melden aan een developer).

Klinkt als het beste jongetje van de klas zijn, i know, maar het is gewoon leuker als we allemaal het spel spelen zoals het bedoeld is. Dergelijke exploits hebben gewoon effect op hoeveel mensen welke HE, dps of andere loot hebben, en het plezier hoe je dat allemaal verkregen hebt.

Voorbeeld: Laatst op Reddit iemand met een zieke marksmen rifle (HE) die was verkregen door dit soort tactics. Ik hoop ooit zo'n drop te zien, en vind het echt ontzettend jammer dat er nu mensen rondlopen die dergelijke wapens als hebben omdat ze op een zaterdag hersenloos achter elkaar een boss hebben gekilld.
Maar dat maakt het nog geen cheaten.

Waar het grootste probleem met de DZ op dit moment zit is volgens mij het verschil in dps van iemand van level 30 die net alle missies gedaan heeft en voor het eerst de DZ betreedt en iemand die al een tijdje heeft kunnen farmen/exploiten en toplevel-gear heeft. Er zou denk ik een systeem moeten komen dat je binnen de level 30 DZ gematched wordt op mensen met omgeveer dezelfde DPS/STAM/EL stats. hierdoor wordt het allemaal veel leuker voor heel veel mensen en is het rogue gaan in de DZ ook veel "gevaarlijker".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Dus omdat je het labeltje 'cheaten' er niet direct aan kunt hangen, is het dan maar in orde. Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
crazyguy schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Maar dat maakt het nog geen cheaten.

Waar het grootste probleem met de DZ op dit moment zit is volgens mij het verschil in dps van iemand van level 30 die net alle missies gedaan heeft en voor het eerst de DZ betreedt en iemand die al een tijdje heeft kunnen farmen/exploiten en toplevel-gear heeft. Er zou denk ik een systeem moeten komen dat je binnen de level 30 DZ gematched wordt op mensen met omgeveer dezelfde DPS/STAM/EL stats. hierdoor wordt het allemaal veel leuker voor heel veel mensen en is het rogue gaan in de DZ ook veel "gevaarlijker".
Ik ben het hier wel mee eens.

Net als de brackets in je gewone game level zouden ze dit ook met DZ moeten doen.
1 -10 11-20 etc etc etc

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
UTADDICT schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:05:
Dus omdat je het labeltje 'cheaten' er niet direct aan kunt hangen, is het dan maar in orde. Prima.
Dat zeg ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Niet letterlijk, maar ik kan me niet voorstellen waarom je anders nogmaals wil benadrukken dat het nog steeds 'geen cheaten' is.

Goed, semantics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:06:
[...]

Ik ben het hier wel mee eens.

Net als de brackets in je gewone game level zouden ze dit ook met DZ moeten doen.
1 -10 11-20 etc etc etc
Dat gaat niet helpen, want dan kan je met een tweede account en volle HE gear lekker gaan griefen terwijl je DZ rank 1 bent. En als je dan maar vaak genoeg dood gaat blijf je daar ook lekker. Ik denk dat stats daar iets beter voor zijn.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
UTADDICT schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Niet letterlijk, maar ik kan me niet voorstellen waarom je anders nogmaals wil benadrukken dat het nog steeds 'geen cheaten' is.

Goed, semantics.
Ook niet tussen de regels door hoor.....

Maar laten we het hierbij houden, we willen allebei hetzelfde maar noemen het anders. :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38
UTADDICT schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Goed, semantics.
Lekker boeie, de een gebruikt het wel de ander niet.
Heb zelf liever dat ze zo'n exploid misbruiken dan het gebruik van aimbots en andere shit.

Wat mij betreft heeft dit weinig met cheaten te maken, dit is gewoon misbruik maken van.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
AcXeller schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:10:
[...]

Dat gaat niet helpen, want dan kan je met een tweede account en volle HE gear lekker gaan griefen terwijl je DZ rank 1 bent. En als je dan maar vaak genoeg dood gaat blijf je daar ook lekker. Ik denk dat stats daar iets beter voor zijn.
Dat is inderdaad wel een punt ja.
Maar moet toch wat te verzinnen zijn om het wat eerlijker te maken dan het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Griffx schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:17:
[...]

Lekker boeie, de een gebruikt het wel de ander niet.
Heb zelf liever dat ze zo'n exploid misbruiken dan het gebruik van aimbots en andere shit.

Wat mij betreft heeft dit weinig met cheaten te maken, dit is gewoon misbruik maken van.
Het woord 'misbruik' zegt al genoeg dan, nietwaar? Dit is net als Atheon van het platform duwen in Destiny of de Lich King killen in WoW door smoke grenades op de ice-platforms, iedereen kon het doen, toch was het niet de bedoeling (in WoW kreeg je zelfs een ban).

[ Voor 8% gewijzigd door UTADDICT op 25-03-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:17:
[...]

Dat is inderdaad wel een punt ja.
Maar moet toch wat te verzinnen zijn om het wat eerlijker te maken dan het nu is.
Damage scaling op andere agents, en verder de damage lekker laten op NPC's wat hij is.
Maar aan de andere kant, zovaak wordt je toch ook weer niet afgeschoten?
Dat is juist het spel, farmen voor betere gear. :*) dat is de charme van de DZ in zijn huidige opzet.

[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 25-03-2016 11:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:10

justifire

Shut up and squat !!

Partypooper schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:47:
Zijn er nog mensen op de Xbox One die vanavond de daily challenge willen doen? Ik wordt namelijk een beetje ziek van "randoms" die op het begin allemaal dood gaan omdat ze er als een idioot in rushen en allemaal een willekeurige target pakken :/

Wie wilt? :D
Challenging difficulty ?
Count me in !

Vind de Tenebrae marksman rifle trouwens maar tegenvallen, evenals de Midas smg.
Dan geef je bepaalde wapens een naam en dan presteren ze een stuk minder goed dan bijvoorbeeld een M1A, M44, T821 of 45ACP..... |:(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

justifire schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:19:
[...]

Challenging difficulty ?
Count me in !

Vind de Tenebrae marksman rifle trouwens maar tegenvallen, evenals de Midas smg.
Dan geef je bepaalde wapens een naam en dan presteren ze een stuk minder goed dan bijvoorbeeld een M1A, M44, T821 of 45ACP..... |:(
Eens! Mij lijkt dan vooral de M1a ook een tikkeltje te veel geoptimaliseerd. Zelfs een paarse variant is veel beter dan de meeste andere rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

UTADDICT schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:21:
[...]

Eens! Mij lijkt dan vooral de M1a ook een tikkeltje te veel geoptimaliseerd. Zelfs een paarse variant is veel beter dan de meeste andere rifles.
Ja voor die M1A voorzie ik binnenkort een flinke nerf, zoals altijd gebeurd met het beste wapen uit een rpg.
Zou daar momenteel graag de HE variant van hebben >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Griffx schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:19:
[...]

Damage scaling op andere agents, en verder de damage lekker laten op NPC's wat hij is.
Maar aan de andere kant, zovaak wordt je toch ook weer niet afgeschoten?
Dat is juist het spel, farmen voor betere gear. :*) dat is de charme van de DZ in zijn huidige opzet.
Nou als je een groep tegenkomt die aanzienlijk beter is, en je pakt de eindbaas weet je dat je aan de beurt bent. Dat vind ik niet erg als ik ook een kans maak om mij te verdedigen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:26:
[...]

Nou als je een groep tegenkomt die aanzienlijk beter is, en je pakt de eindbaas weet je dat je aan de beurt bent. Dat vind ik niet erg als ik ook een kans maak om mij te verdedigen haha.
Ja als we dat zien gebeuren dan rammen we op afstand een sniper kogel in de baas en wachten we tot zij uitgeraasd zijn daar, dan halen we onze loot op.

Heb er nog niet super veel last van gehad, maar aan de andere kant lopen wij steeds met 4 man door de DZ heen.
Leukste blijft dan toch nog altijd dat er een groepje van 2 toch probeert om je neer te maaien, jammmerrr we waren met 4, ook al staan er maar 2 bij het extractie punt.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Die Hospital "exploit" gaat binnenkort gefixed worden.

Ik heb dit zelf tijdens de eerste challenge mode ook geprobeerd, maar dan in de Russian Consulate. Daar hadden we de baas gekilled en werden gevloerd door de mobs. Toen begon bij mij ook een "kwaadwillig" lampje te branden om via deze manier de boss te farmen. Alleen kwamen we er toen achter dat de boss niks meer dropte.

Daarnaast moeten mensen zich realiseren dat je niet alleen goed kan zijn met HE-gear. Het gaat voornamelijk om de build die je zelf maakt. De combinatie van statistieken die je in bepaalde situaties gewoon een voordeel geven. Geoptimaliseerde superiour gear is in mijn ogen nog altijd sterker dan een bij elkaar geraapt zooitje van high ends.

Er zijn mensen die beginnen te klagen dat ze hard gerapped worden of dat ze zelf geen dmg doen, zonder eerste naar zichzelf te kijken en te verdiepen. Zoom dieper in op je gear? Zitten er stats op die nutteloos zijn in bepaalde situaties? Hoe verhouden de statistieken zich tot het spel?

En als je dit niet wilt doen, dan moet je in mijn ogen ook gewoon je mond houden ipv de slachtoffer rol innemen. Mocht je moeite hebben met de verdiepingsslag of vragen hebben over de combinatie met je eigen build dan zijn er genoeg Tweakers die je een handje willen helpen.

Zo heb ik gisteren tijdens een run met SanderPUH, Forced en Spartacus weer geleerd over de statistiek armor en wat het met je damage mitigation doet! Communiceren = weten :D

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
belfrink schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Naar de Ubisoft Club website gaan, inloggen met je account en dan onder Rewards kun je die vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
belfrink schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Inloggen met je Uplay account op: https://account-uplay.ubi.com/en-GB/action/login
Daarna naar de game gaan en bij Rewards vindt je de goodies terug.

Dan kun je ingame de spullen ophalen. Dat is bij de reward vendor (helemaal achterin je Base of Operations)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:01
Wauw, de whine over BK farm etc is real?
Stel je farmt het dagen, geen HE drop, alle crafts die je maakt zijn waardeloos en alle PC rerolls zijn slechter, is het dan geen exploit omdat je er geen voordeel uit krijgt?

Als jij in de dz rond loopt en bosses tagt en door andere mensen laat killen en HE dropt, is dat dan cheaten? Als je je laat carryen door vrienden / randoms in Challenging?

Alles is RNG based, je kan nog zo hard farmen op exploits, de kans dat een random persoon die wat bosses kilt en veel betere items loot dan jij met je uren BK farm is gewoon aanwezig. Dat is pas een unfair advantage! Unintended use of game mechanics, die RNG moet voor iedereen even goed/slecht zijn?

Natuurlijk niet, dit is een loot based MMO. Farmen farmen farmen, zelfde run, "exploit " of niet over and over.

Vind je het unfair? Blijf uit de dz, er zullen altijd mensen sterker dan jij zijn, door luck, tijd of skill.

Overigens kan je beter dz farmen dan de exploits, want HE division tech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
justifire schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:19:
[...]

Challenging difficulty ?
Count me in !

Challenging difficulty ja! Add me maar als friend: TheBelSn1ckel :)

Vanaf hoe laat kun je? Ik zat te denken rond een uur of 20:00. Eventueel nog andere mensen die mee doen?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Partypooper schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Challenging difficulty ja! Add me maar als friend: TheBelSn1ckel :)

Vanaf hoe laat kun je? Ik zat te denken rond een uur of 20:00. Eventueel nog andere mensen die mee doen?
Zal je toevoegen, loop meestal wel met een paar man rond dus een team is zo gevormd.
Uur of 8 klinkt prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 11:59
man toch wat een eindeloos gezanik hier over voor en nadelen in dz als je net level 30 bent of het al langer bent met full gear.

en dat pc farmen (exploiten) cheaten is...

is dit niet bij alle games zo? Neem battlefield en cod, hierin zijn vaak alle hogere spelers qua level ook overpowered en hebben ze voordelen door gear en perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:44:
[...]

100 Phoenix per uur om vervolgens volledig HE in PVP rond te rennen is niet iemands plezier vergallen?
Nee, eens. Maar dit is wel inherent aan het mechanisme dat Massive hier heeft geïmplementeerd. Of het nu verkregen is met een exploit of niet, je blijft die enorme verschillen houden in PVP (zeker voor mensen die nu of in de komende maanden pas beginnen). Ik had liever helemaal geen phoenix credits in het PVE gedeelte gezien (en zoals iemand hier al eerder aangaf: andere manier van bracketing in endgame PVP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 06:36
Is de Season Pass de aanschaf waard? Ik twijfel over een eventuele aanschaf, maar ik koop bijna nooit een season pass. De laatste keer was voor 'Arkham Knight' en dat vond ik persoonlijk een zware tegenvaller en jammer van het geld; dat besteed ik dan liever aan een nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P33R schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:25:
is dit niet bij alle games zo? Neem battlefield en cod, hierin zijn vaak alle hogere spelers qua level ook overpowered en hebben ze voordelen door gear en perks.
Battlefield is juist heel erg gebalanceerd, alles wat OP is wordt er in de regel uit gepatcht/generft. Daar vind je (correct me if I'm wrong) echt geen spelers die door heen hoger level te hebben dubbel damage doen en dubbele health hebben. En CoD speel ik niet juist vanwege die achterlijke killstreaks, etc.

Los daarvan is het appels en peren, want een FPS is geen (MMO)RPG, dus farming bestaat in die games überhaupt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 11:59
NLxAROSA schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:36:
[...]

Battlefield is juist heel erg gebalanceerd, alles wat OP is wordt er in de regel uit gepatcht/generft. Daar vind je (correct me if I'm wrong) echt geen spelers die door heen hoger level te hebben dubbel damage doen en dubbele health hebben. En CoD speel ik niet juist vanwege die achterlijke killstreaks, etc.

Los daarvan is het appels en peren, want een FPS is geen (MMO)RPG, dus farming bestaat in die games überhaupt niet.
nee maar wel de betreffende gear mods... die stabiliteit en andere meuk verbeteren.

ben je er een lvl 20 loop je achter op een lvl 100, das een feit. verschil is er altijd.

farmen kan je een achterstand opleveren ja, maar een goede pick up maakt het zo goed...

[ Voor 5% gewijzigd door P33R op 25-03-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

The.Sticky schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:32:
[...]

Naar de Ubisoft Club website gaan, inloggen met je account en dan onder Rewards kun je die vinden.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is het slim om eerst heel de storting afbreken maken? En dus lvl 30 zijn en dan de dz in..

Of voordat je lvl 30 wordt de dz in ivm mogelijk enemies die alleen lvl 30 zijn?

Of is dit niet het geval.. En kan je gewoon eerst lvl 30 worden zonder consequenties..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P33R schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:39:
[...]

nee maar wel de betreffende gear mods... die stabiliteit en andere meuk verbeteren.

ben je er een lvl 20 loop je achter op een lvl 100, das een feit. verschil is er altijd.

farmen kan je een achterstand opleveren ja, maar een goede pick up maakt het zo goed...
Eens, maar de balans is er op dit moment in The Division (nog) niet. Komt vanzelf wel denk ik, de game is tenslotte net uit. De exploits patchen ze er sowieso uit en ook de gear/brackets worden wel aangepakt gok ik. Zeker als er straks extra content komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:26
Gisteren lvl 15 geworden! inmiddels 24 uur ingame, dus ik doe het rustig aan. Probeer alle missies op Hard te spelen. Meestal zoek ik gewoon een groep en dat werkt opzich prima.

Ook voor het eerst naar DZ geweest. Was best spannend, maar iedereen was lief voor elkaar :p

qua build en gear weet ik niet zo goed was wijsheid is, maar die Turret vind ik best leuk om erbij te hebben. ACR lijkt tot nu toe het fijnste wapen. Vanavond weer op jacht :) iemand rond lvl 15 die mee wilt doen is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

Yonix schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:28:
Is de Season Pass de aanschaf waard? Ik twijfel over een eventuele aanschaf, maar ik koop bijna nooit een season pass. De laatste keer was voor 'Arkham Knight' en dat vond ik persoonlijk een zware tegenvaller en jammer van het geld; dat besteed ik dan liever aan een nieuw spel.
Voor voordelen nu moet je het niet doen. Wel komen er maandelijks speciale content voor season pass houders en krijg je met korting de DLC. Of dat het waard is moet je helemaal zelf beslissen natuurlijk.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:52:
[...]

Voor voordelen nu moet je het niet doen. Wel komen er maandelijks speciale content voor season pass houders en krijg je met korting de DLC. Of dat het waard is moet je helemaal zelf beslissen natuurlijk.
Dus je koopt de season pass & de DLC zit er geeneens bij in? Waar betaal je dan €40 voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Dus je koopt de season pass & de DLC zit er geeneens bij in? Waar betaal je dan €40 voor?
Nee. Je koopt de DLC met korting. Die heb je dus.. Met season pass 40 euro (ofzo, geen idee). Los de DLC = 50 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
Yaz schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:52:
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Nee dat klopt niet wat Yaz zegt. De Season Pass bevat alle betaalde DLC die ze in het komende jaar gaan uitbrengen. Daarnaast inderdaad speciale content, events enz.

Voor alle handigheid, kijk dit:

EDIT: en dit: http://bit.ly/1owexUv

[ Voor 3% gewijzigd door The.Sticky op 25-03-2016 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

iTitus schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:37:
Stel je farmt het dagen, geen HE drop, alle crafts die je maakt zijn waardeloos en alle PC rerolls zijn slechter, is het dan geen exploit omdat je er geen voordeel uit krijgt?

Als jij in de dz rond loopt en bosses tagt en door andere mensen laat killen en HE dropt, is dat dan cheaten? Als je je laat carryen door vrienden / randoms in Challenging?

Alles is RNG based, je kan nog zo hard farmen op exploits, de kans dat een random persoon die wat bosses kilt en veel betere items loot dan jij met je uren BK farm is gewoon aanwezig. Dat is pas een unfair advantage! Unintended use of game mechanics, die RNG moet voor iedereen even goed/slecht zijn?

Natuurlijk niet, dit is een loot based MMO. Farmen farmen farmen, zelfde run, "exploit " of niet over and over.

Vind je het unfair? Blijf uit de dz, er zullen altijd mensen sterker dan jij zijn, door luck, tijd of skill.

Overigens kan je beter dz farmen dan de exploits, want HE division tech...
Yep, het is zeker real! :o Had dat niet verwacht dat men zo van overtuigd is dat het cheaten is, want dat is het gewoon niet! |:(

Cheaten is de game aanpassen om eenzijdig en oneerlijk voordeel te behalen met behulp van externe software of aanpassingen van de game regels AKA wallhacks, aimbots, unlimited ammo, flying, etc. DAT is cheaten!

Dit is farmen binnen de gestelde spelregels. Dat Ubisoft niet voorzien heeft dat de regels in deze manier werken en dat het heel waarschijnlijk gepatcht gaat worden betekent niet dat het cheaten is.

Want je krijgt geen eenzijdige en oneerlijk voordeel, enkel sneller crafting materials ten opzichte van andere manieren van farmen. Zelfs 100 Phoenix Credits per uur is niet veel, met 4 man de challenging missie blijven doen haal je gemakkelijk 120+ Phoenix credits per uur (30 credits per run van +-/15 min)!

Bij Lexinton Event kan je merendeel van de mobs zeer snel doodschieten door ze te pakken bij hun spawnpoint. Dat is ook niet hoe Ubisoft het bedoeld heeft en dus ook cheaten?

Of bij Lincln Tunnel, waar je de eerste twee groepen vijanden kan overslaan door simpelweg aan de andere kant van de weg erlangs te lopen. Ook niet zoals bedoeld dus ook cheaten?

Dit zijn allemaal manieren om zo optimaal mogelijk binnen de gestelde regels van het spel te farmen. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Een tweede karakter aanmaken en deze op level 4 houden. Hier stuur je je level 30 paarse items naartoe. Je low level karakter verkoopt ze, koopt groene level 2 items ervoor terug. Deze stuur je naar je high level karakter en je maakt er crafting materials van. Ook niet zoals bedoeld, dus cheaten?

Of wat te denken van het openen van Division Tech kisten via een optimale route. Om vervolgens een nieuwe server te joinen en deze opnieuw te doen. Kisten die normaal 2 uur gesloten blijven kan je binnen 1 minuut openen op de nieuwe server. Dus dit is ook cheaten?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 13:48
Dreanor schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:09:
[...]

Een tweede karakter aanmaken en deze op level 4 houden. Hier stuur je je level 30 paarse items naartoe. Je low level karakter verkoopt ze, koopt groene level 2 items ervoor terug. Deze stuur je naar je high level karakter en je maakt er crafting materials van. Ook niet zoals bedoeld, dus cheaten?
wat is hier het voordeel van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapperdeflaptoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09-2024
Crafting mats voor weinig.

End game gear verkoopt goed, via vendors greens/blues kopen voor 300-500 credits en dan in stash en via main deconstructen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

syntesia schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:15:
[...]

Dat je veel meer crafting material haalt uit 1 drop waarschijnlijk

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

syntesia schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:15:
[...]

Iemand op reddit had een excel cheat gemaakt waarop te zien was dat paars verkoopt voor "x" bedrag en dat je daarvoor "y" aantal groene level 4 items van terug kon kopen. "Y" aantal groene leverde meer crafting materials op dan die ene paarse item.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zal best, maar weegt het op tegen de tijdsinvestering?
Uitloggen, inloggen, naar stash, spul verkopen, spul kopen, salvagen, uitloggen, inloggen en dan weer terug de DZ in (inclusief alle problemen met inloggen op de servers). Volgens mij kun je dan gewoon beter door blijven gaan zodat je meer purples vindt en compenseer je dat dus weer.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 25-03-2016 14:03 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 13:48
mensen zijn wel creatief zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Niet om hier een bf discussie te starten maar de meeste attachements doen nu vrijwel niks voor je wapens of maken ze zelfs minder goed dan de base gun in bepaalde aspecten. Feit blijft dat je met een sniper een hs maakt in bf met of zonder attachements een one hit kill is, mits binnen de one hit kill afstand. attachements zijn maar een arbitrair verschil in bf. Hier heb je dat niet dus betere gear maakt in TD wel een wezenlijk verschil.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Begin er eigenlijk alweer een beetje klaar mee te raken.. Er mist gewoon een doel nadat je lvl 30 met wat redelijke gear bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
shoombak schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:45:
Begin er eigenlijk alweer een beetje klaar mee te raken.. Er mist gewoon een doel nadat je lvl 30 met wat redelijke gear bent.
Dat lijkt mij dus ook!
Aan de andere kant goed om te horen voor mij en bevestiging dat het goed is om het rustig aan te doen (nu level 11). Tot die tijd dus maar bewust genieten.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

shoombak schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:45:
Dat is in elk spel natuurlijk. Borderlands 1, 2 en 2.5 ben ik ook gestopt te spelen op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Gister de laatste collectable gehaald, wel grappig die hunt maar beetje kort met canine toevoeging ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

iTitus schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:37:
Jawel, nog steeds. Het gaat niet om het eindresultaat. Het gaat om willens en wetens iets doen waarvan je 100% zeker bent dat het eigenlijk niet de bedoeling is (zelfs als het technisch kan omdat Ubi iets gemist heeft). Ook van toepassing op al je andere voorbeelden.
P33R schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:25:
man toch wat een eindeloos gezanik hier over voor en nadelen in dz als je net level 30 bent of het al langer bent met full gear.

en dat pc farmen (exploiten) cheaten is...

Waardeloos argument. Net als in je BO voorbeeld is het prima als jij de hele dag door alle missies farmed en daarmee voordelen behaalt, dan doe je het namelijk zoals het spel het bedoeld is maar qua frequentie meer dan anderen.
NLxAROSA schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:28:
[...]
Nee, eens. Maar dit is wel inherent aan het mechanisme dat Massive hier heeft geïmplementeerd. Of het nu verkregen is met een exploit of niet, je blijft die enorme verschillen houden in PVP (zeker voor mensen die nu of in de komende maanden pas beginnen). Ik had liever helemaal geen phoenix credits in het PVE gedeelte gezien (en zoals iemand hier al eerder aangaf: andere manier van bracketing in endgame PVP).
Eens, Massive/Ubi moeten hier dan ook mee aan de slag, door BK te stoppen en dergelijken laten ze ook zien hier moeite mee te hebben (al is het nog niet genoeg).
[...]

Daarom: Als jij 100uur maakt per week in Division, en iemand anders 20, is het helemaal logisch dat je voor loopt. Volledig gelijk aan het BO voorbeeld. Het gaat hier echter om al wetende gebruik maken van een fout van Ubi/Massive om dat voordeel nog meer uit te buiten. Verschillen tussen spelers gaan er altijd zijn obv geluk en/of speeluren, maar hoeft niet via een exploit.
Je hangt teveel op het cheaten. Het is een exploit, en niet de bedoeling. Hoe je het dan vervolgens wilt samenvatten moet je zelf weten, je snapt zelf ook dat het een mazzeltje was en onbedoeld.

Ik merk dat er veel meteen heeel defensief op wordt gereageerd, omdat mensen waarschijnlijk er zelf ook mee bezig zijn geweest. Leuk dat het kon, maar iedereen wist toen ze de BK voor de 100ste keer killden dat het eigenlijk een beetje een onbedoelde bug was. Zoek daar dan ook aub geen verklaringen voor die buiten 'ik deed het omdat het kon' liggen.

Je punt mbt Lincoln tunnel is een mooi voorbeeld. Ze hebben dat al een keer geprobeerd te patchen, dat is mislukt, maar komt er wel weer aan. Overigens vind ik gelukkig alleen maar groepen die de eerste 2 packs wel gewoon doen, het is dan ook niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
YellowOnline schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:49:
Dat is in elk spel natuurlijk. Borderlands 1, 2 en 2.5 ben ik ook gestopt te spelen op dat moment.
Borderlands had echter wel een hele replay mode (tot 2x) die nog een leuke uitdaging was (zeker tegen die badass mobs), ik heb niets te zoeken in DZ, doe braaf mijn 3 dailies en dat was het weer op lvl30. Met mazzel heb ik dan 100 Phoenix op een dag, dus na 2 dagen mag ik weer 1 upgrade doen (gezien zelfs challenge 90% bagger dropt). Maar zelfs challenge mode sla ik nu steeds vaker over.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Wat een enorme hoop aan gelul over Bullet King farmen en het gebruiken (misbruiken) van exploits. Kunnen we ook gewoon weer over gaan op interessante en relevante bespreekpunten over de game, in plaats van meerdere pagina's vol te spammen over wat ieders mening over exploits en de definitie van cheaten is? The point is clear!

Ontopic: terugkomend op m'n eerdere post over vanavond. Ben op zoek naar nog 2 spelers die samen met mij en compagnon een aantal keer de Challenge mission willen doen en daarna denk ik lekker de DZ in willen duiken :)

[ Voor 3% gewijzigd door The.Sticky op 25-03-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

The.Sticky schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:06:
Wat een enorme hoop aan gelul over Bullet King farmen en het gebruiken (misbruiken) van exploits. Kunnen we ook gewoon weer over gaan op interessante en relevante bespreekpunten over de game, in plaats van meerdere pagina's vol te spammen over wat ieders mening over exploits en de definitie van cheaten is? The point is clear!

Ontopic: terugkomend op m'n eerdere post over vanavond. Ben op zoek naar nog 2 spelers die samen met mij en compagnon een aantal keer de Challenge mission willen doen en daarna denk ik lekker de DZ in willen duiken :)
Fair punt, i'm out ;-)

OT:

Wat ik me nog wel afvroeg; merken jullie nu daadwerkelijk een betere droprate van HE-items in vooral challenge modes? Of alleen af en toe een drop van de boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Grappig dat we ons druk maken over het farmen van bosses maar dat het feit dat je met 30 man een challenge kan doen hoor je hier niemand over..

Filmpje: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fPQc8aL_AD8]

Talking about exploits! :)

edit: even het type link aangepast

[ Voor 16% gewijzigd door Yaz op 25-03-2016 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 06:12
spartacusNLD schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 00:15:
[...]

:P heb je de game op pc? hoeveel uur heb je gespeeld? slaat nergens op.. ben nog geen een cheater tegen gekomen.. ben lvl 30 en lvl 56 dz..
90 uur, gebeurde in de DZ, Manhunt, timer op 3min, poef Rogue Agents verdwenen... Snap er niks van...
En er zijn gasten die Aim hulpjes gebruiken, anders is HS met alles anders dan een Sniper op grote afstand echt niet continue achter elkaar voorelkaar te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

uray schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:23:
[...]

90 uur, gebeurde in de DZ, Manhunt, timer op 3min, poef Rogue Agents verdwenen... Snap er niks van...
En er zijn gasten die Aim hulpjes gebruiken, anders is HS met alles anders dan een Sniper op grote afstand echt niet continue achter elkaar voorelkaar te krijgen...
Kan zomaar zijn dat de Rogue groep naar een andere instance/server verhuisd was.

Weet niet wat jij grote afstand vindt, maar HS is ook op middel-lange afstand best aardig te doen met een AR bijv. Hitboxes zijn aardig groot daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 06:12
Angeloonie schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:28:
[...]

Kan zomaar zijn dat de Rogue groep naar een andere instance/server verhuisd was.

Weet niet wat jij grote afstand vindt, maar HS is ook op middel-lange afstand best aardig te doen met een AR bijv. Hitboxes zijn aardig groot daarvoor.
AR nog wel ja, maar bij SMG's begin ik toch aardig m'n bedenkingen te krijgen...
En wat die Server move betreft, daar moeten ze dan ook maar wat aan doen, erg frustrerend.

Maar, voor de rest vermaak ik me uitstekend hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
The.Sticky schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:06:

Het is tenminste een discussie, ik vind het persoonlijk een stuk meer toevoegen dan de pagina's vol met:
Ik ben Henk, lvl 15 en ben vanmiddag vrij, wie wil er de dz in ?
En dat is niet persoonlijk bedoeld maar het gros van het topic kan ik gewoon skippen omdat het een verkapt dating topic is geworden.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

uray schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:30:
[...]

AR nog wel ja, maar bij SMG's begin ik toch aardig m'n bedenkingen te krijgen...
En wat die Server move betreft, daar moeten ze dan ook maar wat aan doen, erg frustrerend.

Maar, voor de rest vermaak ik me uitstekend hoor... :)
Ook met de juiste mods zou een SMG best kunnen.

Ik vindt overigens dat de SMG's best wat generfed/rebalanced mogen worden (of AR's gebuffed). Een SMG is nagenoeg altijd beter dan een AR, ook op langere afstand. Accuracy had wel wat lager gemogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 24-07 11:10
Yaz schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:14:
Grappig dat we ons druk maken over het farmen van bosses maar dat het feit dat je met 30 man een challenge kan doen hoor je hier niemand over..

Filmpje: [video]

Talking about exploits! :)

edit: even het type link aangepast
Best wel grappig om te zien! Je zou maar slechte plannen hebben om de tunnel op te blazen en er komen ineens een stuk of 30 Division Agents op je af rennen, slechte dag oOo

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 23:27
Met dit verhaal worden 8 man raids (of meer) toch wel mogelijk :-) technisch kan het!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 06:36
The.Sticky schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:06:
[...]

[...]

Nee dat klopt niet wat Yaz zegt. De Season Pass bevat alle betaalde DLC die ze in het komende jaar gaan uitbrengen. Daarnaast inderdaad speciale content, events enz.

Voor alle handigheid, kijk dit:

[video]

EDIT: en dit: http://bit.ly/1owexUv
Bedankt voor de informatie omtrent de DLC guys! Ik ga er eens goed over nadenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Physx schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:50:
Met dit verhaal worden 8 man raids (of meer) toch wel mogelijk :-) technisch kan het!
Soort van easy-challenge mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:14:
[...]

Soort van easy-challenge mode :P
helemaal niet nodig.. met 3 man rol je zo door lincon tunnel heen.. alleen maar veel moeite doen om veel man erin te krijgen.. kost meer tijd.. meer tijd = minder HE drops :w

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik ben level 25 nu, maar hopelijk na dit weekend wel 30.. Er zijn 2 dingen waar ik al een tijd mee rond loop en heb het hier niet zo snel voorbij zien komen. (en @ work is erna googlen ook zo lastig :P)

1. Die Phoenix credits, waar spendeer je die optiomaal aan? Aan HE gear of aan blueprints? blueprints kan ook wel een tijd duren voor je echt wat goeds craft volgens mij?

2. DZ wapens en items.. ik ben nu DZ rank 15, stel dat ik rank 30 krijg en een wapen koop wat rank 30 als req heeft. Wat gebeurd er als ik 3x dood ga en nog maar DZ rank 27 ben? is dat wapen dan meteen onbruikbaar of is het enkel een req om het te kopen?

DZ credits heb ik al best wat.. zelfs al een popup ding gekregen dat het slim was ze uit te geven haha.

Overigens over die discussie over end game content.. ja het is nu nog magertjes, volgens mij komt er echt nog wel veel bij (zie potentieel op de map. en op youtube al filmpjes gezien van hoeveel extra aan map er al in zit enkel nog niet bereikbaar zonder bugs te misbruiken. Ach, ik zie t wel.. grote games als GW2 of WoW gingen mij ook vervelen qua endgame. Het is altijd meer van hetzelfde uiteindelijk.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ineens zware lag en nu... "Your account is temporarily unavailable":(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Net The Division voor PC aangeschaft straks maar eens spelen ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik had gister trouwens een random purple van een inwoner in nood :) nog niet eerder gehad, meestal greens of greys. Leuke meevaller al viel die qua stats natuurlijk wel wat tegen.
TgR_KILLER schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:50:
Ik ben level 25 nu, maar hopelijk na dit weekend wel 30.. Er zijn 2 dingen waar ik al een tijd mee rond loop en heb het hier niet zo snel voorbij zien komen. (en @ work is erna googlen ook zo lastig :P)

1. Die Phoenix credits, waar spendeer je die optiomaal aan? Aan HE gear of aan blueprints? blueprints kan ook wel een tijd duren voor je echt wat goeds craft volgens mij?

2. DZ wapens en items.. ik ben nu DZ rank 15, stel dat ik rank 30 krijg en een wapen koop wat rank 30 als req heeft. Wat gebeurd er als ik 3x dood ga en nog maar DZ rank 27 ben? is dat wapen dan meteen onbruikbaar of is het enkel een req om het te kopen?

DZ credits heb ik al best wat.. zelfs al een popup ding gekregen dat het slim was ze uit te geven haha.

Overigens over die discussie over end game content.. ja het is nu nog magertjes, volgens mij komt er echt nog wel veel bij (zie potentieel op de map. en op youtube al filmpjes gezien van hoeveel extra aan map er al in zit enkel nog niet bereikbaar zonder bugs te misbruiken. Ach, ik zie t wel.. grote games als GW2 of WoW gingen mij ook vervelen qua endgame. Het is altijd meer van hetzelfde uiteindelijk.
1. Blue prints van HE gear :P HE gear kopen heeft meestal weinig nut omdat je uiteindelijk qua end game gear specifieke op jou specialiteit toegespitste gear wil met beste stats etc.

2. DZ wapens bedoel je de drops die je via heli er uit laat extracten? of de guns die je bij DZ vendors kopen kan want die zijn over het algemeen bagger.

Voor het tussendoor een keer een DZ wapen kopen die wat sterker is zodat je beter mee kan komen in de tijd dat je nog geen HE gear wapens hebt, kan natuurlijk wel.

[ Voor 83% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-03-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 19:57

muhda

Time & Space traveler

Always online, vind ik de jammer factor om het maar zo te zeggen. Als de servers van Ubi even uit de lucht zijn. Kan je geen eens bij de singleplayer. (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
spartacusNLD schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:16:
helemaal niet nodig.. met 3 man rol je zo door lincon tunnel heen.. alleen maar veel moeite doen om veel man erin te krijgen.. kost meer tijd.. meer tijd = minder HE drops :w
Geef mij een zwikkie HE's en het wordt makkelijk, RNG gaf mij echter nu al 6x achter elkaar een rugzak waar ik dus geen ... aan heb en een paars of HE marksman blijkbaar niet bestaat (M44 of M1).

Maar zeg ook niet dat het moeilijk is, met 6 man is het misschien iets meer fun omdat je wat sneller door kan gaan, Ubisoft mag in dat opzicht nog flinke cursus 'wat is moeilijk' volgen.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 25-03-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:35:
[...]

Geef mij een zwikkie HE's en het wordt makkelijk, RNG gaf mij echter nu al 6x achter elkaar een rugzak waar ik dus geen ... aan heb en een paars of HE marksman blijkbaar niet bestaat (M44 of M1).

Maar zeg ook niet dat het moeilijk is, met 6 man is het misschien iets meer fun omdat je wat sneller door kan gaan, Ubisoft mag in dat opzicht nog flinke cursus 'wat is moeilijk' volgen.
Ik heb een paarse First Wave M1A, heb er niks over te klagen. Maar die heb ik ook nog niet in het HE gespot inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:20:
Ik had gister trouwens een random purple van een inwoner in nood :) nog niet eerder gehad, meestal greens of greys. Leuke meevaller al viel die qua stats natuurlijk wel wat tegen.

1. Blue prints van HE gear :P HE gear kopen heeft meestal weinig nut omdat je uiteindelijk qua end game gear specifieke op jou specialiteit toegespitste gear wil met beste stats etc.

2. DZ wapens bedoel je de drops die je via heli er uit laat extracten? of de guns die je bij DZ vendors kopen kan want die zijn over het algemeen bagger.

Voor het tussendoor een keer een DZ wapen kopen die wat sterker is zodat je beter mee kan komen in de tijd dat je nog geen HE gear wapens hebt, kan natuurlijk wel.
Ik krijg altijd kleren van inwoners.. pak ze niet eens meer op, heb er al zoveel xD

1. Dat dacht ik al, maar juist omdat je zo specifiek gear zoekt lijkt het mij deste lastiger om die juiste gear te craften?

2. Ik bedoel de vendor gear, andere gear heeft toch geen DZ rank limiet? ik heb al stashes vol met gear uit de DZ gehaald :P maar nogmaals, is die DZ rank 30 eis puur om het te kopen of ook om te gebruiken daarna? Want dan is dat redelijk useless, zo goed ben ik niet..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

TgR_KILLER schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:39:
[...]

Ik krijg altijd kleren van inwoners.. pak ze niet eens meer op, heb er al zoveel xD

1. Dat dacht ik al, maar juist omdat je zo specifiek gear zoekt lijkt het mij deste lastiger om die juiste gear te craften?

2. Ik bedoel de vendor gear, andere gear heeft toch geen DZ rank limiet? ik heb al stashes vol met gear uit de DZ gehaald :P maar nogmaals, is die DZ rank 30 eis puur om het te kopen of ook om te gebruiken daarna? Want dan is dat redelijk useless, zo goed ben ik niet..
Krijg ook veel kleren maar vaak van de (no offense) buitenlands sprekende inwoners bijna altijd kleding maar dit keer dus paars.
de vendor gear limiet is alleen op het kopen ervan voorzover ik weet niet voor het dragen maar ik ben nog geen lvl 30 dus geen eigen ervaring. Btw hoef je echt niet zo goed te zijn voor rank 30. gewoon af en toe de dz in en mobs af knallen zit ik al op lvl 20 lol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:51:
[...]

Krijg ook veel kleren maar vaak van de (no offense) buitenlands sprekende inwoners bijna altijd kleding maar dit keer dus paars.
Alle inwoners praten buitenlands, nog geen enkele Nederlander tegen gekomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:52:
[...]

Alle inwoners praten buitenlands, nog geen enkele Nederlander tegen gekomen. :+
haha, ja dutchies zijn niet echt vertegenwoordigd in nieuw amsterdam... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan ik het beste als eerste kopen van mijn phoenix credits? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:55:
Ik heb zojuist de blueprint van de Vector gekocht. Ben daar nog niet heel erg over te spreken tot nu toe... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Florissant schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:02:
[...]

Ik heb zojuist de blueprint van de Vector gekocht. Ben daar nog niet heel erg over te spreken tot nu toe... :|
Toch wordt dat ding gezien als 1 van de betere aankopen van Phoenix credits, je moet wel wat geluk met rolls hebben op de bonus, maar met paar mods haal je vrij makkelijk de 100k dps met dat ding (hoewel ik liever een base 40-45 clip had gezien).

Plus bijkomend nadeel dat rerolls op HE gear dus ook phoenix kost :/

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 25-03-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:47
Gisteren 10 vectors gemaakt maar allemaal waren ze bagger. Vandaag maar ff weer grinden voor mats om nieuwe te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:05:
[...]

Toch wordt dat ding gezien als 1 van de betere aankopen van Phoenix credits, je moet wel wat geluk met rolls hebben op de bonus, maar met paar mods haal je vrij makkelijk de 100k dps met dat ding (hoewel ik liever een base 40-45 clip had gezien).

Plus bijkomend nadeel dat rerolls op HE gear dus ook phoenix kost :/
Precies dit. DPS heb ik nu ook boven de 100K en critical headshots komen bij mij boven de 35K uit... Maar die clipsize is tergend klein (en dan nog wel een mod erop zitten dat hij vergoot is naar 34).

Heb tot nu toe bijna het hele spel met een assault rifle gespeeld. Beviel me toch wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus voornamelijk de vector gele blueprint die je in je BoO kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Vector is de enige SMG die je kan craften (zonder Division Tech) en de Vector wordt pas krachtig met de juiste gear!

Ik had de Caducius (assault Rifle) als HE drop van een challenge boss, en daarmee bereikte ik 180k dps (wat niet veel zegt want de dps berekening ingame klopt van geen kant). Toen ik mijn eerste vector crafte ging ik terug naar 125k dps!

Echter, toen had ik bijna geen crit change en crit damage of andere ondersteunende gear. En met een beetje crit gingen de mobs sneller dood met mijn 125k Vector dan met mijn 180k Caducius (assault rifle). Vector is wel mid/close ranged weapon trouwens, op lange afstanden doet hij niet heel veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:17:
Dus voornamelijk de vector gele blueprint die je in je BoO kan kopen?
Klopt, je kunt hem makkelijk op 180k dps krijgen met 3k wapenpunten. Uiteraard wel met highend mods.

Moet alleen nog even de juiste dingen vingen, brutal etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die net begonnen zijn op de PS4? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:55:
In mijn ogen kan dat maar 1 ding zijn:
High End blueprint voor Extended Magazine. Daarmee kan je je wapens zo ontiegelijk veel beter maken. Ik heb een roll met 95% magazine size + 13% weapon damage en dat is nog niet eens de beste roll die je kan krijgen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ik ben waarschijnlijk zo'n situations board in een Safe House vergeten te activeren maar kan er maar niet achter komen welke. Is er een manier om erachter te komen welke dit is? Ik moet nog 100 punten voor mijn Tech Wing namelijk en er is nu nog maar 1 missie op de kaart en die geeft er maar 60.

Wel staan er nog allerlei grijze (onontdekte) placeholders naast de map voor Supply Drops en dat soort dingen dus vandaar.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
DarkElement schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:01:
Ik ben waarschijnlijk zo'n situations board in een Safe House vergeten te activeren maar kan er maar niet achter komen welke. Is er een manier om erachter te komen welke dit is? Ik moet nog 100 punten voor mijn Tech Wing namelijk en er is nu nog maar 1 missie op de kaart en die geeft er maar 60.

Wel staan er nog allerlei grijze (onontdekte) placeholders naast de map voor Supply Drops en dat soort dingen dus vandaar.
Als je ergens zo'n bord bent vergeten zie je dat linksboven bij je kaart als je over een safehouse gaat met je muis

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Alles gecheckt aleen vendors/stash/restock te zien

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:11
Bwoah, iemand in de groep kreeg net een First Wave M1A. Gun het hem... Maar gunde het mezelf toch meer! Hahaha :P

Edit:
Wij hebben overigens het idee dat Scavaging boven de 100 telt als 0 en dat een getal zo dicht mogelijk bij de 100 het meest effect heeft. Maar dat is puur een gevoel.

Edit 2:
Zelf ook een First Wave M1A drop gehad in de DZ :o

[ Voor 52% gewijzigd door TheBrut3 op 25-03-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Net weer even paar uurtjes gespeeld.. ben level 28 nu.. ben er bijna!.. de laatste map secties (levels) toch wel hoop encounters enzo overgeslagen.. moet eigenlijk nog terug om die netjes allemaal op te pikken en af te ronden maar ja..

Heb mijn basis al bijna af.. zit nu op 90 / 90 / 80. heb net die honden kennel ding vrijgespeeld, hele kaart is ineens blauw met telefoontjes enzo die ik ben vergeten xD dat wordt nog een karwij om die allemaal op te pikken... maar dat is voor als ik 30 ben ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Merk sinds vandaag heel veel groepjes die het leuk vinden om rogue te gaan, beetje irritant vind ik het nu wel worden aangezien de rest van je team dan gaat en ze steeds jou op moeten komen zoeken :/

Edit: heb nu geen zin meer om het spel te spelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dennis_86 op 25-03-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Dennis_86 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:59:
Merk sinds vandaag heel veel groepjes die het leuk vinden om rogue te gaan, beetje irritant vind ik het nu wel worden aangezien de rest van je team dan gaat en ze steeds jou op moeten komen zoeken :/

Edit: heb nu geen zin meer om het spel te spelen :)
Dat had ik al wel verwacht xD Iedereen verveeld zich op level 30.. en sinds de laatste patch is de downside van rogue gaan veel minder groot dus doet iedereen het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik heb de vector gele pattern gekocht welke stats moet ik op letten? Welke stats maakt de ene vector beter als de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:12:
Goed ik heb de vector gele pattern gekocht welke stats moet ik op letten? Welke stats maakt de ene vector beter als de andere?
Ik denk wat in jou build past.. dat moet je echt helemaal zelf zien uit te vinden :P ok, dmg is zo hoog mogelijk goed natuurlijk. Maar de sub stats enzo.. als jij wil tanken heb je weinig aan firearms.. en als je al meer dan genoeg stamina hebt wil je misschien niet nog meer.. etc.

Pagina: 1 ... 75 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst