• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

AcXeller schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:54:
[...]

Klopt, volgens mij is het zelf zo dat zodra je extractbag aan het touw hangt dat het veilig is. Toch al twee keer gehad dat ik dood op de grond lig (dus echt plat) en toch de gear zie extracten.
Volgens mij is er ook een maximum aan extractbags die tegelijk omhoog kunnen, lees, ik was te laat :')

PSN: Bellerophon-

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:56:
[...]

Volgens mij is er ook een maximum aan extractbags die tegelijk omhoog kunnen, lees, ik was te laat :')
Klopt ook, bij 4 extractbags gaat de heli meteen weg ongeacht de tijd die nog over is.

edit:

TIP: Je kan extracten en dan gear (van bv NPC) pakken en nog een zak ophangen als je maar snel genoeg bent ;)

[ Voor 16% gewijzigd door AcXeller op 24-03-2016 08:59 ]

Mijn YouTube kanaal

Bellerophon schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:56:
[...]

Jep, dat zijn er (geloof ik) 4. Hoewel ik tijdens de beta meer bags aan het touw kon knopen. Het lijkt soms niet altijd goed te gaan.
Ricloo86 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:53:
[...]

Eens maar je kan met level 99 het mensen onmogelijk maken, dat word wel erg unfair.
Wacht maar tot je een avondje flink aan de beurt bent en je geen stap meer kan zetten en je ligt ;)
Klopt.. ik denk dat ik ook wat controllers kapot gooi op zulke momenten. Dan maar ff de DZ uit..

[ Voor 36% gewijzigd door Ktenolix op 24-03-2016 08:59 ]

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ktenolix schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:57:
[...]

Jep, dat zijn er (geloof ik) 4. Hoewel ik tijdens de beta meer bags aan het touw kon knopen. Het lijkt soms niet altijd goed te gaan.
Van een afstand is dat echt een geweldig gezicht... iemand schiet een flare de lucht in en je ziet vanuit alle hoeken agents aan komen hollen. Nerveus aan het wachten, elkaar allemaal in de gaten houden en als dat touw naar beneden komt zijn het ineens een stel wilde bavianen die zo snel mogelijk de stash veilig willen stellen :') :D

Bellerophon schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:00:
[...]

Van een afstand is dat echt een geweldig gezicht... iemand schiet een flare de lucht in en je ziet vanuit alle hoeken agents aan komen hollen. Nerveus aan het wachten, elkaar allemaal in de gaten houden en als dat touw naar beneden komt zijn het ineens een stel wilde bavianen die zo snel mogelijk de stash veilig willen stellen :') :D
Perfect moment voor een sticky! :D

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 09:19
Ktenolix schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:05:
[...]

Nog een granaat of 2 erop en je hebt de gear voor het uitkiezen!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Afbeeldingslocatie: https://memecrunch.com/meme/4H6GF/i-like-the-way-you-think/image.png?w=400&c=1

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 14:13

watercoolertje

Untertitel

[...]

Haha smerig, maar zeker waar. Daarom deploy ik met mn team mooi de turrets (zo hoog mogelijk) voor die tijd en/of die seeking mines, dan maak je het mensen zoals jou een stuk lastiger ;)

Extracten doen we dan meestal ook niet met zn 4en tegelijk afhankelijk van hoe druk het is. Dan kan ook niet je hele team in 1 klap schade oplopen.

[ Voor 19% gewijzigd door watercoolertje op 24-03-2016 09:11 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
Ben blij met de veranderingen. Nu zie je steeds meer players rogue gaan.
Voorheen liet iedereen elkaar met rust en rende tussen een x aantal punten om wat 'named elites' uit te schakelen, om vervolgens loot te extracten. Nu is het gelijk weer een stuk 'spannender'.
zeker als je een HE item hebt.

Vind het wel waardeloos als mensen expres voor je gaan als je aan het knallen bent, zodat je rogue status krijgt.
[...]
burning nade erop, vervolgens sticky en daarna die lmg leeg sprayen .... RUN!!!!! RUN!!!!!
038Zwolle schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:10:
Ben blij met de veranderingen. Nu zie je steeds meer players rogue gaan.

Vind het wel waardeloos als mensen expres voor je gaan als je aan het knallen bent, zodat je rogue status krijgt.
gisteren 5x (?) manhunt overleefd (levelt hard door) ... en mensen die ons uitdagen .. prima, now you die! (vooral even die reload van ze afwachten, signature skill, 1 shot sticky-bomb :w irritant poppetje)

[ Voor 53% gewijzigd door himlims_ op 24-03-2016 09:16 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Man man, ik heb niet zoveel tijd om te gamen en als ik dit alles zo lees wat betreft darkzone etc, kom ik aan met mijn lvl 11 en nog niet 1 keer de DZ in geweest.

Volgens mij is deze game niet heel erg geschikt voor de meer casual gamer?

Moet ook eerlijk toegeven, als ik al die termen hier lees van stacken tot farmen etc, ik weet wat er ongeveer mee bedoeld word maar persoonlijk gaat het mij allemaal boven mijn pet laten we maar zeggen :+

Het blijft een super vette game maar voor mij misschien iets te hardcore om echt heel goed mee te doen.

Vermaak me evengoed goed nog wel natuurlijk.
Sipio schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:19:

Het blijft een super vette game maar voor mij misschien iets te hardcore om echt heel goed mee te doen.
totaal niet; game is 100% op de casual gamer gericht

dat uit zich op verschillende manieren;
- bij de hand nemen gebruiker
- alles voorkouwen
- crafts voor HE items
- geen ranking/ladders/clans

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-12 12:03
Het valt me wel op dat er soms hele grote verschillen zitten in hoe sterk spelers zijn. Door de een word ik keihard afgemaakt en de andere keer staat er 3 man op me te schieten en pak ik ze alle 3 met gemak.

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-12 14:35
WhiteTiiger schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:57:
Het valt me wel op dat er soms hele grote verschillen zitten in hoe sterk spelers zijn. Door de een word ik keihard afgemaakt en de andere keer staat er 3 man op me te schieten en pak ik ze alle 3 met gemak.
Welcome to the dark zone, dit mag van mij ook aangepast worden. Zet bijvoorbeeld DZ ranges in.

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-12 14:45
Ik zit al een tijdje te klooien om mn weapon talents (Caduceus) te kunnen gebruiken maar welke combo ik ook gebruik, m'n gear red het net niet, al een aantal daily missions op hard gedaan, maar gear word er niet echt beter door, rolling werd hem ook niet, iemand een advies hoe ik het beste m'n gear kan upgraden ?
z1rconium schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:11:
Ik zit al een tijdje te klooien om mn weapon talents (Caduceus) te kunnen gebruiken maar welke combo ik ook gebruik, m'n gear red het net niet, al een aantal daily missions op hard gedaan, maar gear word er niet echt beter door, rolling werd hem ook niet, iemand een advies hoe ik het beste m'n gear kan upgraden ?
probleem heb ik ook, krijg de indruk dat je iLVL31 gear moet hebben wil je alle talents unlocken [..] kan het mis hebben, maar dat was mijn conclusie nadat gisteren een uur gespendeerd heb aan gearen :+ (wil alle talents van alle guns)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
z1rconium schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:11:
Ken het probleem, heb 3x HE demperrem gecraft en geen 1 die wat bijzonders doet op een wapen.
Snap ik op een gegeven moment ook niets meer van.

Ik koop enkel zometeen nog goede DE HE gear omdat ik 6 ton DE credits open heb staan en dan bewaar ik mijn phoenix credits (357) wel tot een update oid.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• WeAreLegion
  • Niet online
Waar ik eigenlijk nog op hoop is dat ze het gebied buiten de Darkzone een update geven zodat mobs daar in hele gebied level 30 zijn, en in de hoogste gebieden nu packs romen van level 31 en 32. Zodat pve en pvp wat apart is (dan heb je ook meer keuze om niet de darkzone in te hoeven en toch lekker te kunnen roamen).

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
@mensen die over DZ zeuren, dat is nou juist het hele idee, super spannend en lastig en gevaarlijk! Overigens hebben wij vaak een lege instance ofzo, kan uren rondlopen mobs farmen zonder players te zien wel jammer.

Gewoon dz uit met je groep, relog en dz in. Grote kans dat je in een andere instance zit.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-12 07:49
Sipio schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:19:
Man man, ik heb niet zoveel tijd om te gamen en als ik dit alles zo lees wat betreft darkzone etc, kom ik aan met mijn lvl 11 en nog niet 1 keer de DZ in geweest.

Moet ook eerlijk toegeven, als ik al die termen hier lees van stacken tot farmen etc, ik weet wat er ongeveer mee bedoeld word maar persoonlijk gaat het mij allemaal boven mijn pet laten we maar zeggen :+

Vermaak me evengoed goed nog wel natuurlijk.
Wel met je eens hoor! Sta er beetje hetzelfde in. Ben nog maar level 9 en snap bepaalde dingen nog steeds niet.

Ik heb begrepen dat DPS bepaald wordt door alle eigenschappen van wapen bij elkaar (gecombineerd met mods en andere zaken in je inventory die invloed hebben).

Nou gaat het er mij om dat wanneer ik bijv een blauwe rugzak wil kopen die een hoger armor waarde heeft dan mn huidige groene rugzakrugzak, dan staan daar de 3 eigenschappen bij: DPS/Firearms, Health/Stamina, Skillpower/Electronics.

Als ik de blauwe vergelijk met de oudere groene met lager level, zie ik op bijv bij dps groene pijltjes en de rest grijs. Dan zou de blauwe tas mij dus verbetering geven op gebied van dps. Echter als ik hier op ga staan, zakt mn dps (Firearms gaat in sommige gevallen wel omhoog).
Kan iemand mij uitleggen waarom mn dps zakt, terwijl er groene pijltjes staan op dit gebied?

Edit: ik had al wel gelezen, dat je je niet moet blindstaren op DPS. Echter snap ik de (naar mijn idee) tegenstelling zoals boven beschreven, niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Monda op 24-03-2016 10:47 ]

PSN: Mondaatje

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:03
Gisteravond nog wat gespeeld met Hexxagram. Beiden level 23 nu volgens mij.

Ik stel de vraag nog een kee,r want ik heb er de vorige keer geen antwoord op gekregen/gezien:

Ik heb de 3 wings van de Base of Operations geupgrade. 1 op 70%, 1 op 80% en 1 op 90% dacht ik.

Ik loop nu tegen het probleem aan dat bv bij degene die op 90% is, waar ik dus nog maar 1 item vrij moet spelen, waar ik ook genoeg points voor heb, bij dat item staat dat ik eerst een 2tal wing-upgrades moet doen voor ik dat laatste item kan upgraden.

Ik heb echter geen idee wat ze daarmee bedoelen, wat ik daar moet doen, en waar ik dat dan zou moeten doen. Kan iemand me dat uitleggen? :)

Och ja, je moet toch wat he.

• Monda
Just_A_User schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:45:
Gisteravond nog wat gespeeld met Hexxagram. Beiden level 23 nu volgens mij.

Ik stel de vraag nog een kee,r want ik heb er de vorige keer geen antwoord op gekregen/gezien:

Ik heb de 3 wings van de Base of Operations geupgrade. 1 op 70%, 1 op 80% en 1 op 90% dacht ik.

Ik loop nu tegen het probleem aan dat bv bij degene die op 90% is, waar ik dus nog maar 1 item vrij moet spelen, waar ik ook genoeg points voor heb, bij dat item staat dat ik eerst een 2tal wing-upgrades moet doen voor ik dat laatste item kan upgraden.

Ik heb echter geen idee wat ze daarmee bedoelen, wat ik daar moet doen, en waar ik dat dan zou moeten doen. Kan iemand me dat uitleggen? :)
Ik ben lang niet zo ver, maar bedoelen ze niet gewoon dat je die andere 2 wings eerst naar 80/90% moet brengen?

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Gewoon beter lezen en naar je scherm kijken :P

Die upgrades die je moet doen zijn namen die gewoon links bij je "unlocked" wing upgrades staan. Als het goed is moet je dus gewoon op upgrade drukken om hem compleet te maken.

edit:
Het gaat dus om updates binnen dezelfde wing voordat je de huidige kan doen, maar met 90% moet je die al hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door AcXeller op 24-03-2016 10:50 ]

Mijn YouTube kanaal

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Monda schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:42:

Als ik de blauwe vergelijk met de oudere groene met lager level, zie ik op bijv bij dps groene pijltjes en de rest grijs. Dan zou de blauwe tas mij dus verbetering geven op gebied van dps. Echter als ik hier op ga staan, zakt mn dps (Firearms gaat in sommige gevallen wel omhoog).
Kan iemand mij uitleggen waarom mn dps zakt, terwijl er groene pijltjes staan op dit gebied?
Weet je zeker dat die pijltjes bij firearms staat? De eerste pijl lijkt firearms, maar is je armor vergelijking.

Wat ook van invloed is, secondairy stats op je zakje. Afaik wordt bv shield-damage of damage to elites niet opgeteld bij je dps, net als +weapon damage.

Er zijn aantal upgrade-nodes die eerst 2 andere upgrades verplichten voordat je die kan doen (bv eerst scavenging en comm center om shooting range te unlucken - random voorbeelden).

Die tekst blijft gewoon staan, maar je zou gewoon die laatste upgrade kunnen doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sipio
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:22:
[...]

totaal niet; game is 100% op de casual gamer gericht

dat uit zich op verschillende manieren;
- bij de hand nemen gebruiker
- alles voorkouwen
- crafts voor HE items
- geen ranking/ladders/clans
Voor jou misschien, heb al wel eerder mensen in het topic voorbij zien komen die het allemaal niet zo makkelijk vonden, die dingen die jij opnoemt klopt maar er zitten meerdere dingen in de game die voor sommigen onduidelijk kunnen zijn.

Mijn kameraad heeft de game gisteren ook gekocht en ook weer terug gebracht, totaal niks voor hem.

Dat gezegd te hebben is het natuurlijk wel voor iedereen duidelijk wat voor soort game het is, ik klaag ook niet laat dat duidelijk zijn.

• Monda
SinergyX schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Weet je zeker dat die pijltjes bij firearms staat? De eerste pijl lijkt firearms, maar is je armor vergelijking.

Wat ook van invloed is, secondairy stats op je zakje. Afaik wordt bv shield-damage of damage to elites niet opgeteld bij je dps, net als +weapon damage.

[...]

Er zijn aantal upgrade-nodes die eerst 2 andere upgrades verplichten voordat je die kan doen (bv eerst scavenging en comm center om shooting range te unlucken - random voorbeelden).

Die tekst blijft gewoon staan, maar je zou gewoon die laatste upgrade kunnen doen.
Oke dankje! Ik ga nog eens kijken. Als ik er niet uitkom, maak ik wel ff een fotootje.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gister weer berg icoontjes lopen wegharken in new yrok. Kom je een nieuwe tegen rechts onder. ahhhh nieuwe missie! is dat die missie voor de gratis dlc die komt.... :P

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12 12:18
Paulus07 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:04:
Gister weer berg icoontjes lopen wegharken in new yrok. Kom je een nieuwe tegen rechts onder. ahhhh nieuwe missie! is dat die missie voor de gratis dlc die komt.... :P
Ik heb gisteren ook een 2 tal uurtjes alleen maar van die ontmoetingen lopen doen, puur om mijn level omhoog te krikken om de "echte"missions te kunnen halen! Man wat een werk!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-12 19:30
Gister ook weer ff met ern maatje DZ in geweest.
Zitten we in de underground lekker op mobs te knallen zien we dat een ventje rogue is geworden, en dat hij de underground in komt.

Dus wij al dekking zoeken en meerdere magazijnen op hem leeg geschoten, en gewoon geen health af gaan.. :|
We hadden alle 2 een DPS van 90k+, lijkt me toch wel voldoende voor iets wat schade :?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DutchCrownNL schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:19:
Gister ook weer ff met ern maatje DZ in geweest.
Zitten we in de underground lekker op mobs te knallen zien we dat een ventje rogue is geworden, en dat hij de underground in komt.

Dus wij al dekking zoeken en meerdere magazijnen op hem leeg geschoten, en gewoon geen health af gaan.. :|
We hadden alle 2 een DPS van 90k+, lijkt me toch wel voldoende voor iets wat schade :?
90K is niet bijster veel, en als hij overhealed + Survivor Link popped krijg je hem echt niet dood.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Heerlijk man deze nieuwe DZ opzet, veel meer actie dan alleen dom bosses farmen.
Gisteren met ons team een paar rogues te grazen genomen, en zelf werden we door een lvl 27 (in de bracket van lvl 30) bestook bij onze extract, 1 granaat erop en hij was weg 8)

valt me wel op dat sommige chars echt moeilijk hard kunnen rennen, veel sneller dan mijn eigen char.
heel vaag lijkt me dat dit voor iedereen gelijk moet zijn, of is dat een perk die je aan kan zetten?

[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 24-03-2016 11:26 ]

PC Specs

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Griffx schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:25:
valt me wel op dat sommige chars echt moeilijk hard kunnen rennen, veel sneller dan mijn eigen char.
heel vaag lijkt me dat dit voor iedereen gelijk moet zijn, of is dat een perk die je aan kan zetten?
Je hebt een skill (Survivor Link) en talent (Shock and Awe) die movement speed vergroten.

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-12 12:45

GrimScythe

Game Addict

Angeloonie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:22:
90K is niet bijster veel, en als hij overhealed + Survivor Link popped krijg je hem echt niet dood.
damn en ik maar blij zijn dat ik gisteren op 47k uitkwam |:(

Verwijderd

GrimScythe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:10:
[...]

Ik ben nu level 25 en heb iets van 20.000 DPS .. Is dat dan veel te weinig ? Of groeit dat nog wel snel vanaf nu?

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:11:
[...]

Ik ben nu level 25 en heb iets van 20.000 DPS .. Is dat dan veel te weinig ? Of groeit dat nog wel snel vanaf nu?
Gaat wel groeien hoor, ik zit nu op 165k.

Verwijderd

GrimScythe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:10:
[...]

Rustig aan, vriend van me heeft binnen 3 dagen toen hij 30 werd zijn DPS verviervoudigd, simpelweg wat betere gear pakken, en high end gear craften met Credits van de daylies.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Totdat je lvl 30 bent heeft focusen op DPS totaal geen zin, komt vanzelf met de dailies en crafting zooi.
Ik zit volgens mij op iets van 155k nu, gewoon focus op firearms (maar stamina niet vergeten).

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 24-03-2016 12:12 ]

• Soujah
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:54
Ik ben level 30, volledig high-end geared en op zoek naar een team om DZ mee te spelen. Zijn er gelijkgestemden aanwezig voor op de ps4? PM!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Vanaf welk lvl begonnen jullie eigenlijk met crafting ? Ik ben op dit moment lvl 9 maar heb de indruk dat jullie allemaal een pak sneller levellen dan ik...zijn er tips waardoor het sneller gaat ofzo ? Wil ook niet door de game rushen daarvoor is het veels te leuk

• Ricloo86
Rebbelx schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:48:
Vanaf welk lvl begonnen jullie eigenlijk met crafting ? Ik ben op dit moment lvl 9 maar heb de indruk dat jullie allemaal een pak sneller levellen dan ik...zijn er tips waardoor het sneller gaat ofzo ? Wil ook niet door de game rushen daarvoor is het veels te leuk
tips waardoor het sneller gaat maar je wilt niet door de game rushen....?

Gewoon lekker je missies doen etc dan komt het allemaal vanzelf.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gewoon de missies doen, dan krijg je bakken XP

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Ben zelf lvl 28
Een vriend van me waar ik regelmatig mee speel is dat ook en dan gaat het op zich wel lekker.
Gisteren was er ook een lvl 30 bij ons in de groep maar ik merk dan wel dat de vijanden met grotere getallen komen en meer kunnen hebben. (of dat lijkt zo)
Als we met zijn 2en spelen dan kan ik een groepje alleen nog wel aan maar toen we met 3 waren lukte me dat echt niet meer.
Wat was ik blij met die revive station ^^

• Ricloo86
GrimScythe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:53:
Ben zelf lvl 28
Een vriend van me waar ik regelmatig mee speel is dat ook en dan gaat het op zich wel lekker.
Gisteren was er ook een lvl 30 bij ons in de groep maar ik merk dan wel dat de vijanden met grotere getallen komen en meer kunnen hebben. (of dat lijkt zo)
Als we met zijn 2en spelen dan kan ik een groepje alleen nog wel aan maar toen we met 3 waren lukte me dat echt niet meer.
Wat was ik blij met die revive station ^^
Klopt, met hoe meer je bent hoe meer vijanden.
Hoger level is hoger niveau vijand.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben inmiddels een tijdje lvl 30 en heb mijn blues omgewisseld voor purples. Nu heb ik nog wat openstaande side missies in de laatste gebieden, geven deze evt nog upgrades of zijn dat hoogstens blues?
shoombak schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:55:
Ik ben inmiddels een tijdje lvl 30 en heb mijn blues omgewisseld voor purples. Nu heb ik nog wat openstaande side missies in de laatste gebieden, geven deze evt nog upgrades of zijn dat hoogstens blues?
Een aantal side missies geven superior blueprints (purple dus ;)).

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-12 12:03
Je zou ook niet te snel kunnen levelen. Op level 10-11 de DZ zo nu en dan in gaan. Fatsoenlijke gear verzamelen daar. Al level je niet te snel, maar zorgt er wel voor dat je wat redelijke gear kunt krijgen dan kun je wat makkelijker ownen in de DZ(mijn ervaring iig).

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

Ga in nieuwe gebied naar safehouse, praat met jtf gast en kijk op situation board, clear alle side missions, ga terug naar base, kan je nogmaals met jtf gast praten en krijg je bak met xp en missie om naar volgende safehouse te gaan om hetzelfde te doen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-12 12:56
Gisteren voor het eerst op lvl 30 de DZ ingegaan. Was wel geinig, brengt toch wat extra spanning mee. Mijn gear is helaas nog niet goed genoeg om echt van betekenis te zijn. Tegen de gasten met goede gear maak ik geen kans. Desalniettemin toch nog wat rogues kunnen pakken.

Moet helaas nog de Aug tegenkomen. Dat was tijdens het levelen echt een heerlijk wapentje. Zit qua Phoenix Credits op de helft om zelf een wapentje te craften. Heb echt geen idee welke ik moet nemen. LMG vind ik ook wel iets hebben, gisteren een tijdje met de M249B zitten maaien. Dat gaat toch ook wel erg lekker. Zie echter veel mensen met een SMG, voor close combat natuurlijk wel lekker.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-12 19:43
Ben zelf ook nog maar level 17 geloof ik. Maar ik neem de tijd game is pas 2/3 weken oud. Level 30 komt vanzelf wel. Vind het leuk om beetje rond te lopen dingen te zoeken tussen door de encouters en msisies te doen en dan nog wat uren te verkloten in de DZ.

Craften doe ik nog helemaal niet. Verzamel wel de mats voor straks (dat dan weer wel)

PSN: Brwmaster

Verwijderd

WhiteTiiger schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Je zou ook niet te snel kunnen levelen. Op level 10-11 de DZ zo nu en dan in gaan. Fatsoenlijke gear verzamelen daar. Al level je niet te snel, maar zorgt er wel voor dat je wat redelijke gear kunt krijgen dan kun je wat makkelijker ownen in de DZ(mijn ervaring iig).
Zeker dat wij geowned hebben samen in de DZ :P Tot vanavond ;)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net even solo rogue lopen kutten _O- Schoot niet op maar was wel grappig

Bij een extract met 7 man begonnen met schieten, toen ging iedereen los op elkaar xD

En zonet iemand afgeschoten die solo bij mijn extract kwam. Die dropte vooral blauwe loot (1p 2b).. Dan voel ik me toch wel schuldig, waarschijnlijk had hem dat wat moeite gekost om te krijgen -O- ;(

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Angeloonie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:32:

Bij een extract met 7 man begonnen met schieten, toen ging iedereen los op elkaar xD

En zonet iemand afgeschoten die solo bij mijn extract kwam. Die dropte vooral blauwe loot (1p 2b).. Dan voel ik me toch wel schuldig, waarschijnlijk had hem dat wat moeite gekost om te krijgen -O- ;(
ah ja zo ben ik tijdens mijn extraction een keer doodgeschoten, had 8 blues bij
ik zie hem ze nog looten en zelf aan het touw vastmaken.
was wel even een rage momentje, maar goed hoort er nu eenmaal bij

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik ben op dit moment lvl 9 maar heb de indruk dat jullie allemaal een pak sneller levellen dan ik...zijn er tips waardoor het sneller gaat ofzo ? Wil ook niet door de game rushen daarvoor is het veels te leuk
Doe het op je eigen tempo. Er zijn al meer dan genoeg gekken die door het spel en missies rushen.

Steam/uPlay: EvulKlowne

• Monda
ambi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:39:
[...]

Doe het op je eigen tempo. Er zijn al meer dan genoeg gekken die door het spel en missies rushen.
Zo is t idd! Ik voel ook de drang om snel te levelen, maar is eigenlijk alleen maar zonde van de game. Gewoon op gemakkie alles onderzoeken en van genieten ipv rushen. Valt toch (voor een gedeelte) uitdaging weg als je level 30 bent. Gelukkig is er dan nog wel wat te halen mbt dz en gear enzo. Maar ik blijf zo lang mogelijk genieten van het groeien in xp, gear etc.

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-12 12:25
DZ in gaan op het werk is niet handig, even alt-tab is er niet bij daar :+
Vanavond thuis maar even rustig rondjes lopen daar.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-12 05:41
Ubi zou Ubi niet zijn er geen problemen met deze game waren :D
Hallo Floksor,

Bedankt voor het in contract treden met Ubisoft Klantenservice met betrekking tot The Division.

Indien u wilt reageren op dit bericht, verzoek ik u om uw reactie in de tekstbox te plaatsen.
U kunt eventueel bijlage[s] invoegen met de knop "Choose File"
Indien u gereed bent, kunt u uw bericht verzenden met de "submit" knop.

(Maak a.u.b. geen nieuwe gebeurtenis/incident aan)

Mijn excuses voor de late reactie, dit komt doordat wij momenteel een extreme drukte ondervinden.

Het is vervelend dat u dit probleem ondevind in The Division.

Dit probleem is reeds gerapporteerd bij onze developers.
Mochten zij dit oplossen dan zou dit in de vorm van een update gebeuren.

Mijn excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt.

Indien u vragen heeft aarzel dan niet om met ons in contact te treden, zodat wij u verder kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,
Immanuel
Ubisoft Klantenservice
U schreef 22/03/2016 @ 07:50
Hoi,

Ik heb bij de medical wing, nog 3 missies, waarvoor ik een level 4 masker nodig heb, ik heb nog een totaal van 800 punten nodig voor de laatste 2 upgrades. Tech en Armor zijn 100% maar ik zit daar met veelste veel punten?!

Hoe ga ik de laaste 2 medical wings vrijspelen?

Zie jpg

Floksor

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:55
Vanmiddag mijn eerste goede pot gespeeld in 'The Dark Zone'. Uiteindelijk in een party beland en dan is het toch wel erg gaaf om met vier man door de verschillende zones te struinen en ondertussen enemies uit te schakelen die zo'n 3-4 levels hoger zijn dan jij. :*)

En mijn character begint nu ook aardig vorm te krijgen, al zeg ik het zelf. :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/r5r1Ds8rY1ULIF5OuWBLCecs/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1a0FKrhTZy1YmX21F4oGzP2P/medium.jpg

Kortom: ik vermaak mij prima met 'The Division'. _/-\o_

Verwijderd

Ben ook van plan hem te kopen, zit alleen te twijfele tussen Xbox of PC, suggesties?

• uray
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:33:
Ben ook van plan hem te kopen, zit alleen te twijfele tussen Xbox of PC, suggesties?
Depends, heb je een beetje redelijke PC ? En kan je er tegen dat er Cheaters roamen op de PC...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:33:
PC zit vol met cheaters / alhoewel op console wordt ook flink ge exploit.

• uray
Exploit Abuse is in mijn ogen heel wat anders dan Cheaten...

Verwijderd

uray schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:08:
Exploit Abuse is in mijn ogen heel wat anders dan Cheaten...
door de bullet king exploit zitten er nu veel mensen kwa gear flink vergeleken met wie die exploit niet heeft gebruikt vanwege moraal / gewoon omdat ze te laat zijn, dit vind ik zo bie zo niet normaal, maar gelijk heb je, er zijn wel uitzonderingen zo als de midas exploit bv lange tijd terug.

• uray
Dat met die Gear ben ik helemaal met je eens, maar ik heb nog een leven naast TD... Dus het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Mijn Gear komt wel, duurt inderdaad nu zeker wat langer...

Cheaters daarentegen, daar kan ik heel slecht tegen, maakt niet uit in welke Game.

• Sankara
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-12 11:40
Ik heb mij geregistreerd nu voor de spelerlijst, ben lv29 en wil veel dark zonen (niet levelen tot ik rank 50 heb bereikt). Iemand die 27-29 is en mij en een vriend wil joinen is welkom!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Waar kan ik mijn 'Gear Grade' aflezen? (Staat bij recommendations @ Last Stronghold operation)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-12 19:33
Zelf nog geen enkele keer een "cheater" tegen gekomen op de pc dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. Mensen kunnen nogal snel dingen opblazen helaas. Sowieso het gehele PVE gedeelte heb je geen last van cheaters.

Een exploit kan ik geen cheat noemen en is gewoon gebruik maken van de mogelijkheden en zo'n impact heeft dat nu ook weer niet op de game gehad. Ik kan aardig meekomen zonder die exploit gebruikt te hebben, had meneertje BK al gekilled. Uiteindelijk is dit net zoals in de DZ grinden voor gear alleen iets sneller.

Ook dit wordt door de meeste weer erg overtrokken, hetzelfde met de exploit voor de police mission.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-12 22:05
Angeloonie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:32:

Personal loot hé, daar liggen dan wss al zijn purples. 9 items, non rogue dropt 3 items. Dus 6 items liggen nog voor hem klaar. Waarschijnlijk purples. Meestal houd je wel de goede drops. :Y

• SinergyX
  • Nu online
Waarom gooit die klote matchmaking mij elke keer in randoms die blijkbaar niet eens weten hoe ze een missie op replay moeten zetten? :/ Mijn 'sessie' kan ik de missie gewoon inlopen, matchmaking vind blijkbaar dat ik een ander moet joinen, weer een dichte deur. Leave de party, sta ik weer aan de andere kant van de map :/

Laat mij lekker leader zijn en laat andere dan joinen..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik speel ook lekker mee, lvl 23 nu. Heb eigenlijk alles solo gedaan, ook dark zone in mn eentje. Gaat best als je voorzichtig bent en je momenten afwacht.

Nog een paar dagen en dan ben ik lvl 30, weet niet of ik daar zo'n zin in heb. Dan is het avontuur toch een beetje over en wordt het een grind. Weet iemand welke kant ze in de toekomst op willen met dit spel? Blijft er PvE content komen?

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Vanavond mijn eerste 2 challenges gedaan, heerlijke uitdaging! _/-\o_ 2 gele gear items maar daar schoot ik niet erg veel mee op eigenlijk. Meer aan de paarse random drops gehad.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
SinergyX schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:35:
Waarom gooit die klote matchmaking mij elke keer in randoms die blijkbaar niet eens weten hoe ze een missie op replay moeten zetten? :/ Mijn 'sessie' kan ik de missie gewoon inlopen, matchmaking vind blijkbaar dat ik een ander moet joinen, weer een dichte deur. Leave de party, sta ik weer aan de andere kant van de map :/

Laat mij lekker leader zijn en laat andere dan joinen..
Dan moet je ook niet matchmaking kiezen...... Gewoon de missie starten en je groep op public zetten. Dan joinen mensen je vanzelf ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
DarkElement schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:26:
Vanavond mijn eerste 2 challenges gedaan, heerlijke uitdaging! _/-\o_ 2 gele gear items maar daar schoot ik niet erg veel mee op eigenlijk. Meer aan de paarse random drops gehad.
Ik doe de challenges eigenlijk puur voor de phoenix coins en materials (alles deconstructen) en uiteraard gewoon omdat het tof is. Ik heb niks aan lvl 30 geel, dus daar doe ik het ook niet voor. Lekker phoenix coins (met de daily gelijk 50) en shit load aan materials. Uiteindelijk alles geel lvl 31 zelf gecrafte wapens, mods en gear. Dat is althans het doel haha, gaat wel flink wat tijd nog inzitten. Zeker als je ook alle mods zelf wil hebben gecraft van al je wapens en gear. Maar je moet een endgame doel hebben he :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Doe ik challenge en ja hoor mike'd ik wordt echt moe van de game, en geen vrienden die de game spelen, nou ja de vrienden die ik heb, hebben allemaal 1 week lang bullet king 24/7 gefarmed hebben nu nergens meer intresse in, tijd om mensen van lijst af te dumpen dan maar... :(

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-12 22:05
DarkElement schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:26:
Het is meer voor de phoenix coins. De gele die droppen zijn level 30 items, die zorgen dat je goed op weg kunt maar niet meer als dat. De level 31 items wil je hebben, en die koop/craft je met phoenix coins.

Gewoon lekker die missie farmen/daily doen.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Is er eigenlijk geen GoT Steam group voor The Division? Ik zie niets staan in de TS.

Level 15 YellowOnline is dit weekend - dat begint vanavond hier in Duitsland - nog eens online. Zelfde nickname op Steam en Uplay.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-12 11:31

Dreanor

Joene

Wat is er gemakkelijker dan met 4 man de daily challenge mode speedrun te doen? Juist, diezelfde missie met 8 man doen! _O- Leuke bug, snelle run!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0wnG9LK.jpg

Het was net alsof we in de Matrix zaten! :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xc2fcI6.jpg

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 09:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

uray schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:48:
[...]
Depends, heb je een beetje redelijke PC ? En kan je er tegen dat er Cheaters roamen op de PC...
:P heb je de game op pc? hoeveel uur heb je gespeeld? slaat nergens op.. ben nog geen een cheater tegen gekomen.. ben lvl 30 en lvl 56 dz..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Heerlijk als je nog snel even een uurtje wilt spelen maar je eerst een update van 25 minuten moet downloaden :(

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Damn, ze kunnen ook nooit echt helemaal goed rollen he:
Vooral die linker twee hebben wel wat :P Klik voor groot:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VMm9UYf.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Titus op 25-03-2016 00:52 ]

• Paulus07
  • Niet online
Hoppa, alle intel op de map gedaan. Blijft nu denk de DZ over om te spelen :P

• Ricloo86
Pff waren al ruim over de helft om iedereen in the pit (DZ) af te slachten, kwam er een ander groepje bij.
Allemaal level >75 , echter wij killen de eindbaas en gingen naar de loot.
En ja hoor daar gingen wij, echt geen schijn van kans tegen die gasten.....jammer van de high end shit die we bij ons hadden.

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:32
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:50:
[...]

PC zit vol met cheaters / alhoewel op console wordt ook flink ge exploit.
Das nieuw voor mij meer dan 120 uur gespeeld en ben nog 0 cheaters tegen gekomen in de DZ. Dus misschien heb ik geluk gehad met de goede instance of het is een broodje aap verhaal.

• Dreanor

Dreanor

Joene

jlena schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:06:
[...]

Das nieuw voor mij meer dan 120 uur gespeeld en ben nog 0 cheaters tegen gekomen in de DZ. Dus misschien heb ik geluk gehad met de goede instance of het is een broodje aap verhaal.
Volgens mij broodje aap verhaal! Want ik ben met 122 uur spelen ook geen enkele cheater tegen gekomen!

Btw, is men al bekent met de vervanger van de Bullet King? De eindbaas van de eerste missie tegenover de BoO is redelijk gemakkelijk te farmen. Drie paarse items per kill en 1-3 phoenix credits.

In een uurtje heb ik ongeveer 150 paarse items (+/-60 high-end crafting material) en +/-100 phoenix credits.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WJe2ZZ-2bSk]

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Wanneer zijn de reset tijden van de daily en challenge missie(s)

PC Specs

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hoe start je de challenge missie op ?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-12 21:13
shakespeare schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:57:
hoe start je de challenge missie op ?
Daily opzoeken, en dan afhankelijk van je platform knopje inhouden om te kunnen replayen. Dan kun je kiezen hard of challenge

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-12 11:48
Griffx schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:35:
Wanneer zijn de reset tijden van de daily en challenge missie(s)
1 uur nachts reset de daily missies. Er staat volgens mij ook altijd een timer wanneer een daily afloopt.

@Dreanor
Ik heb dat gister eventjes gedaan, maar ik denk dat Lexington runs effectiever is voor loot en PC.
De nieuwe Bullet King is voornamelijk handig voor mats en "wat" PC.
Requirement voor Lexington runs zal wel hoger liggen of je moet gecarried worden in een groep.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• z1rconium
Dreanor schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:33:
[...]

Volgens mij broodje aap verhaal! Want ik ben met 122 uur spelen ook geen enkele cheater tegen gekomen!

Btw, is men al bekent met de vervanger van de Bullet King? De eindbaas van de eerste missie tegenover de BoO is redelijk gemakkelijk te farmen. Drie paarse items per kill en 1-3 phoenix credits.

In een uurtje heb ik ongeveer 150 paarse items (+/-60 high-end crafting material) en +/-100 phoenix credits.

[video]
En dit is geen "cheaten" ?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

z1rconium schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:23:
[...]

Uiteraard, maar er is een verschil tussen cheaten in PvP (DZ) en gewoon random missies voor wat gear/credits.

Misbruiken van een exploit is nooit goed, maar bijv. wallhack, aimbot of andere zaken die PvP verzieken noem ik cheaten.

• Dreanor

Dreanor

Joene

z1rconium schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:23:
[...]

Nee, hoezo? Ik ben heel benieuwd waarom jij dit mogelijk cheaten vind?

Cheaten is in mijn ogen valsspelen in de zin van door muren kunnen springen of kijken, game regels aanpassen alleen voor jezelf en dat met behulp van codes of externe software.

Dit is gewoon het spel zelf, zonder aanpassingen of glitch misbruik.

Ik schiet de baas zelf af, met guns die gewoon in de game verkrijgbaar zijn en door dood te gaan reset de baas, moet ik opnieuw naar het laatste checkpoint laden en opnieuw hem verslaan! Het is gewoon slim gebruik maken van de bestaande game regels en op geen enkele manier cheaten.

Als je dit cheaten vind, dan is het gebruiken van de optimale Division Tech route ook cheaten, zeker als je de kisten reset door nieuwe server te joinen. Zelfde principe eigenlijk, slim gebruik van bestaande game regels.

Mocht je door muren moeten glitchen (zoals Bullet King 2.0) dan zou ik dat nog enigszins onder cheaten kunnen schuiven maar in dit geval absoluut niet.

• z1rconium
Dreanor schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:35:
[...]

Nee, hoezo? Ik ben heel benieuwd waarom jij dit mogelijk cheaten vind?

Cheaten is in mijn ogen valsspelen in de zin van door muren kunnen springen of kijken, game regels aanpassen alleen voor jezelf en dat met behulp van codes of externe software.

Dit is gewoon het spel zelf, zonder aanpassingen of glitch misbruik.

Ik schiet de baas zelf af, met guns die gewoon in de game verkrijgbaar zijn en door dood te gaan reset de baas, moet ik opnieuw naar het laatste checkpoint laden en opnieuw hem verslaan! Het is gewoon slim gebruik maken van de bestaande game regels en op geen enkele manier cheaten.

Als je dit cheaten vind, dan is het gebruiken van de optimale Division Tech route ook cheaten, zeker als je de kisten reset door nieuwe server te joinen. Zelfde principe eigenlijk, slim gebruik van bestaande game regels.

Mocht je door muren moeten glitchen (zoals Bullet King 2.0) dan zou ik dat nog enigszins onder cheaten kunnen schuiven maar in dit geval absoluut niet.
Een hoop tekst voor een filmje met de titel "exploit".
Waarom gebruik je deze exploit ? om sterker te worden dan anderen, met welk doel ? juist.

• SinergyX
  • Nu online
Dreanor schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:35:
Daarom heet de video ook 'exploit'? Er is een verschil tussen 'regels' en 'intended gameplay', exploits zitten soms nog wel binnen regels/mechanics, maar gaan voorbij het punt 'intended gameplay'. Waarom denk je dat al die voorgaande worldboss farms gefixd zijn? Omdat ze legitiem binnen de regeltjes zaten?

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:46
Lekker hoor die nieuwe Bullet King :)

Gisteren mn eerste Vector gecraft en gelijk van 104k dps naar 114k dps.
base was iets van 10.000 en ik begreep dat die tot 11.000 kan gaan.

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:50
Voor mij is het spel absoluut onspeelbaar. Soms kan ik (sinds gisteravond) 10 minuten spelen, maar daar houdt het vervolgens weer op. Continue een delta - 20000988 error. Vaak kan ik slechts een paar seconden / minuten rondlopen voordat die er alweer uitklapt. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hoe hebben zij dit opgelost? Ik begin het een beetje beu te worden dat ik het spel amper kan spelen.

2 weken geleden draaide alles nog als een zonnetje. Op mijn PC is niets gewijzigd. De anti-virus staat uit, evenals de firewall. Ook de VPN staat uit. Ik zit op een 100 Mbit glasvezel connectie. Alles draait verder perfect, alleen de Division niet.

Het enige dat volgens mij veranderd is is een patch die gisteravond is geinstalleerd. Daar gaat mijn vrije dag!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 23:56
Is er ergens een website die je division profiel laat zien ??

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
Vanavond (eindelijk) weer tijd om te spelen :)

Heb eigenlijk wel zin om een aantal Challenge runs te doen om wat PhCr te farmen. Heb op het moment best een leuke HE MP5, maar wil de blueprint van de Vector toch ook maar bemachtigen.

En daarna wat in de DZ rondlopen lijkt me ook prima! Dus voor wie wil/er is: tot vanavond! :w

• z1rconium
Woodsy schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:10:
Voor mij is het spel absoluut onspeelbaar. Soms kan ik (sinds gisteravond) 10 minuten spelen, maar daar houdt het vervolgens weer op. Continue een delta - 20000988 error. Vaak kan ik slechts een paar seconden / minuten rondlopen voordat die er alweer uitklapt. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hoe hebben zij dit opgelost? Ik begin het een beetje beu te worden dat ik het spel amper kan spelen.

2 weken geleden draaide alles nog als een zonnetje. Op mijn PC is niets gewijzigd. De anti-virus staat uit, evenals de firewall. Ook de VPN staat uit. Ik zit op een 100 Mbit glasvezel connectie. Alles draait verder perfect, alleen de Division niet.

Het enige dat volgens mij veranderd is is een patch die gisteravond is geinstalleerd. Daar gaat mijn vrije dag!
Dit zegt ubisoft.
SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:42:
[...]
Waarom denk je dat al die voorgaande worldboss farms gefixd zijn? Omdat ze legitiem binnen de regeltjes zaten?
Strikt genomen wel en passen de fixes de regels aan. Maar het is wel allemaal semantiek geneuzel. Persoonlijk boeit het me geen zak of mensen voor eigen profijt de regels buigen/breken (PvE), maar ik vind het niet kunnen dat je iemands anders plezier vergalt in PvP met wallhacks, etc. De farming-exploits in een MMO vind ik op het randje, omdat je daarmee ook in het PvP gedeelte een (oneerlijk) voordeel krijgt. Aan de andere kant doen mensen gewoon wat er mogelijk is in het spel.

• Bjorn89
  • Laatst online: 15-12 00:47
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:33:
Doe ik challenge en ja hoor mike'd ik wordt echt moe van de game, en geen vrienden die de game spelen, nou ja de vrienden die ik heb, hebben allemaal 1 week lang bullet king 24/7 gefarmed hebben nu nergens meer intresse in, tijd om mensen van lijst af te dumpen dan maar... :(
Ik speel de game ook op mijn gemakje, ik zou dit ook stront vervelend vinden keer op keer dat te doen.
Ik wil afwisseling, niet constant dezelfde missies

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 09:19
Cheaten is volgens mij een oneerlijk voordeel verkrijgen wat iemand anders die de game speelt niet kan krijgen.
Dat wil dus zeggen: door een extern programma door muren heen kunnen kijken of auto-aim.

Exploits en het zo snel mogelijk kunnen clearen van een missie/boss zonder externe programma is geen cheaten omdat iedereen die het spel heeft het ook kan doen.
Pagina: 1 ... 74 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst