Sipio schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:19:
Man man, ik heb niet zoveel tijd om te gamen en als ik dit alles zo lees wat betreft darkzone etc, kom ik aan met mijn lvl 11 en nog niet 1 keer de DZ in geweest.
Volgens mij is deze game niet heel erg geschikt voor de meer casual gamer?
Moet ook eerlijk toegeven, als ik al die termen hier lees van stacken tot farmen etc, ik weet wat er ongeveer mee bedoeld word maar persoonlijk gaat het mij allemaal boven mijn pet laten we maar zeggen
Het blijft een super vette game maar voor mij misschien iets te hardcore om echt heel goed mee te doen.
Vermaak me evengoed goed nog wel natuurlijk.
Wel met je eens hoor! Sta er beetje hetzelfde in. Ben nog maar level 9 en snap bepaalde dingen nog steeds niet.
Ik heb begrepen dat DPS bepaald wordt door alle eigenschappen van wapen bij elkaar (gecombineerd met mods en andere zaken in je inventory die invloed hebben).
Nou gaat het er mij om dat wanneer ik bijv een blauwe rugzak wil kopen die een hoger armor waarde heeft dan mn huidige groene rugzakrugzak, dan staan daar de 3 eigenschappen bij: DPS/Firearms, Health/Stamina, Skillpower/Electronics.
Als ik de blauwe vergelijk met de oudere groene met lager level, zie ik op bijv bij dps groene pijltjes en de rest grijs. Dan zou de blauwe tas mij dus verbetering geven op gebied van dps. Echter als ik hier op ga staan, zakt mn dps (Firearms gaat in sommige gevallen wel omhoog).
Kan iemand mij uitleggen waarom mn dps zakt, terwijl er groene pijltjes staan op dit gebied?
Edit: ik had al wel gelezen, dat je je niet moet blindstaren op DPS. Echter snap ik de (naar mijn idee) tegenstelling zoals boven beschreven, niet.
[
Voor 4% gewijzigd door
Monda op 24-03-2016 10:47
]