Verwijderd

Sinds gisteren ook aan the Division. Nog iemand die wilt samenspelen op de Xbone?

GT = zerocha0s1234 en ben lvl 17.

Cheers!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-11 19:30

ricjuh

Make each day your masterpiece

Mars18 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:50:
Het boek is nu 27 euro, volgens mij is die wel duurder geworden :(
Ik heb hem besteld voor 20.99. Echter is deze nog steeds niet verstuurd door bol.com |:(

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-12 12:56
Het lukt mij overigens niet om sommige Echo's te completen. Investigate alle personages en er ligt ook geen item op de grond wat ik op kan pakken. Ze worden ook niet opgeslagen oid. In Garment bijv. heb ik nu alles Intel, op 2 echo's na en ik krijg het gewoon niet voor elkaar...

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:02:
Het lukt mij overigens niet om sommige Echo's te completen. Investigate alle personages en er ligt ook geen item op de grond wat ik op kan pakken. Ze worden ook niet opgeslagen oid. In Garment bijv. heb ik nu alles Intel, op 2 echo's na en ik krijg het gewoon niet voor elkaar...
Maken deel uit van quests later in de game, gewoon negeren je komt er vanzelf weer langs.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Probleem van de Roques niet kunnen killen zit hem in de "infinite health recharge".
Met de glitch die er is nu en bovenstaand zal er weer snel een update volgen imo.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Beltoni
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Maken deel uit van quests later in de game, gewoon negeren je komt er vanzelf weer langs.
Wanneer kan ik die dan verwachten? Ben inmiddels lvl 30 en heb, op het laatste gebied (Midtown East) na, alle missies, side quests en encounters gedaan.

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:08:
[...]

Wanneer kan ik die dan verwachten? Ben inmiddels lvl 30 en heb, op het laatste gebied (Midtown East) na, alle missies, side quests en encounters gedaan.
Doorgaan doorgaan doorgaan, ik ga niet spoilen ;)

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-11 21:47
zou ook nog kunnen dat je die missie al gedaan hebt, maar toen niet de echo 'opgeraapt' .. dan zul je met iemand die die nog niet gedaan heeft, mee moeten lopen (dit had ik zelf bij 2 stuks)

• Angeloonie
  • Laatst online: 20-12 13:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En vergeet niet dat er 1 echo is die bugged is (MIchael Dufrane pt. 3) :P -O-
Zit je dan met je 99,9999999% completion :+

[ Voor 42% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2016 13:16 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Daarnaast is het mogelijk dat het icoontje zichtbaar blijft op de map, ook al heb je de echo al geactiveerd. Kijk daarvoor bij de voortgang van de intel of je voor dat gebied nog intel mist. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-11 21:14
Ricloo86 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:49:
Nieuwe glitch is alweer in de lucht :o
Wat voor glitch is er nu weer dan?

PSN: Wauzer010

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

wauzer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Ik gok degene waarbij je in een missie via de Mobile Cover door een deur kan gaan en zo direct bij de eindbaas komt.

• Beltoni
Ktenolix schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:15:
Daarnaast is het mogelijk dat het icoontje zichtbaar blijft op de map, ook al heb je de echo al geactiveerd. Kijk daarvoor bij de voortgang van de intel of je voor dat gebied nog intel mist. :)
Je kan per gebied zien hoeveel intel je nog moet halen. Kan dus zien dat ze niet worden meegeteld. Beetje vreemd maar misschien komt het later nog.
Beltoni schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:22:
[...]

Je kan per gebied zien hoeveel intel je nog moet halen. Kan dus zien dat ze niet worden meegeteld. Beetje vreemd maar misschien komt het later nog.
Dat is precies wat ik zeg. :9

• Ricloo86
Angeloonie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:19:
[...]

Ik gok degene waarbij je in een missie via de Mobile Cover door een deur kan gaan en zo direct bij de eindbaas komt.
wauzer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Die inderdaad!

30 phoenix credits en high end gear farmen.

Kan morgen avond pas weer gamen, dus zal hij er wel uit zijn.

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-12 13:21
Maar je kan hem niet op challenging doen, geen 30 phoenix credits dus
enkel 2 a 3 per boss kill en hele lage kans op een high end van de boss buiten de standaard purple's

red een boom - eet een bever

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:31
Sakhmet schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:26:
enkel 2 a 3 per boss kill en hele lage kans op een high end van de boss buiten de standaard purple's
Welke paarse drops? Challenge mode, boss dropt blauwe gear :/
http://xboxclips.com/Sine...30-4f43-bb06-769fde6e6b89

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:45
Waarom noemen zoveel mensen hier rogue gaan roque? Vroegah bij WOW was het rouge en nu roque. Moeilijk woord blijkbaar :p

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Grindtegel schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:31:
Waarom noemen zoveel mensen hier rogue gaan roque? Vroegah bij WOW was het rouge en nu roque. Moeilijk woord blijkbaar :p
Het is ook maar op één manier correct en dat is rogue. Roque is een ander woord met heel andere betekenis ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-12 19:37
Sakhmet schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:26:
klopt, maar op de dag dat hij wel de Challenge is kun je hiermee dus wel ongelofelijk veel credits farmen. Een patch heeft itjd nodig, zeker op de consoles (validatie door Sony / MS). Wat Massive dus kan doen is zorgen dat ze Police Academy niet in de daily challenge gooien :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-12 08:22
Jeroenimoes schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:39:
[...]

klopt, maar op de dag dat hij wel de Challenge is kun je hiermee dus wel ongelofelijk veel credits farmen. Een patch heeft itjd nodig, zeker op de consoles (validatie door Sony / MS). Wat Massive dus kan doen is zorgen dat ze Police Academy niet in de daily challenge gooien :)
Momenteel zitten er maar 4 missions (Lincon Tunnel / Lexington Event Center / Warrengate Power Plant / Russian Consulate) in de challenge mode lijst en daarvan is Police Academy er niet 1 van.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 23:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

hexagram schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:35:
Vanavond weer een mooi avondje knallen vanaf circa 17:00 tot 23:00! Wie wilt er mee doen op de PS4 (level 17) en flink wat story missions afwerken?
Ben er bij, maar lvl 10 nog maar. :) Join sowieso de PSN party wel ;) Denk dat dragonspirit en Sentinel er ook vast wel weer zijn :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:39:
[...]

Police Academy is geen Challenge Mode, het is een daily Hard Mode. Als jij die kansloos wil gaan farmen voor 1 - 3 mogelijk PC, go for it. Enige reden dat men hem farmt is vanwege het vermoeden dat er een HE kan droppen

de Challenge Mode Missions zijn:
Lexington Event Centre
Lincoln Tunnel
Consulate
WarrenGate

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
ricjuh schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:55:
[...]

Ik heb hem besteld voor 20.99. Echter is deze nog steeds niet verstuurd door bol.com |:(
Dat was een mooie prijs ga er geen 27 voor betalen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:44:
Police Academy is geen Challenge Mode, het is een daily Hard Mode. Als jij die kansloos wil gaan farmen voor 1 - 3 mogelijk PC, go for it. Enige reden dat men hem farmt is vanwege het vermoeden dat er een HE kan droppen
Elke hard en challenge missie kan HE droppen (want named mobs), dat heeft niets te maken met vermoeden. Het verschil is wel dat je bij challenge sowieso een HE item krijgt (+ 30 Phoenix credits) EN er is kans op een HE drop, bij hard moet je het puur van geluk hebben.

Overigens duurt dat farmen van Lexington helemaal niet lang met de juiste groep/tactiek. Wij hebben hem gedaan in 14 min en er zijn groepen met nog een betere gear/samenstelling. Ooit ziet men ook wel in dat DPS niets zegt. Ik doe nu met mijn 180k DPS setup véél meer damage met mijn Vector dan met mijn oude 210-220 DPS setup. Verder gaat er iemand mee die nog een paarse M1A heeft maar er wel headshot crits uit pompt van zo'n 500k, de DPS op dat wapen is ook niet extreem hoog. Het is allemaal afhankelijk van je build en van de kromme calculator die achter The Division hangt.

• Ricloo86
TheBrut3 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Elke hard en challenge missie kan HE droppen (want named mobs), dat heeft niets te maken met vermoeden. Het verschil is wel dat je bij challenge sowieso een HE item krijgt (+ 30 Phoenix credits) EN er is kans op een HE drop, bij hard moet je het puur van geluk hebben.

Overigens duurt dat farmen van Lexington helemaal niet lang met de juiste groep/tactiek. Wij hebben hem gedaan in 14 min en er zijn groepen met nog een betere gear/samenstelling. Ooit ziet men ook wel in dat DPS niets zegt. Ik doe nu met mijn 180k DPS setup véél meer damage met mijn Vector dan met mijn oude 210-220 DPS setup. Verder gaat er iemand mee die nog een paarse M1A heeft maar er wel headshot crits uit pompt van zo'n 500k, de DPS op dat wapen is ook niet extreem hoog. Het is allemaal afhankelijk van je build en van de kromme calculator die achter The Division hangt.
500k? :F hoe dan?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ongetwijfeld geboost door scan+tactical link en andere +damage skills
Mars18 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:49:
[...]

Dat was een mooie prijs ga er geen 27 voor betalen.
incl. shipping €21: http://www.amazon.com/Tom...on-Collapse/dp/1452148279

[ Voor 87% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2016 14:02 ]

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

TheBrut3 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Allemaal marksmanrifle (liefst m1a) en smartcover die stacked + heal (met cooldown reduction bij heals
) dan ben je zo klaar ;) Ons record staat op 9 minuten!

Mocht ik tijd hebben dan kom ik vanavond eens op discord, kijken of er mensen zijn die Challenge willen runnen.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• TheBrut3
Veel punten in Firearms, hij heeft volgens mij ook maar 30-35k health. Verder builen op headshot en crit damage, dat scaled weer goed samen met pulse.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:31
Grindtegel schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:31:
tough, thought, though, taught.. zelfde principe :P
TheBrut3 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:04:
[...]

Veel punten in Firearms, hij heeft volgens mij ook maar 30-35k health. Verder builen op headshot en crit damage, dat scaled weer goed samen met pulse.
Zat gisteren nog in een challenge groep met 3 bekende van elkaar, die hadden echt een trinity opgezet (1 volledig firearms, 1 stamina en 1 mix elec/stamina), als met name de tank dat goed doet (met die agro mods erbij) dan loopt het ook heerlijk. Nadeel als het fout gaat, die firearms gast werd op alles 1-shotted :P

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2016 14:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheBrut3
Irrival schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:02:
Allemaal marksmanrifle (liefst m1a) en smartcover die stacked + heal (met cooldown reduction bij heals
) dan ben je zo klaar ;) Ons record staat op 9 minuten!
Nice! Dat is wel extreem snel.
Het valt mij ook op dat snipers verre weg het best zijn voor het PVE farmen, zeker als ze op headshot en critdamage gebuild zijn en verder crit chance buffs krijgen.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

Angeloonie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:01:
Ongetwijfeld geboost door scan+tactical link en andere +damage skills

[...]

incl. shipping €21: http://www.amazon.com/Tom...on-Collapse/dp/1452148279
Ahh, dat vrouwtje van de standoff echo met A. K. over het item wat hij herkende.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-12 16:40
TheBrut3 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Nice! Dat is wel extreem snel.
Het valt mij ook op dat snipers verre weg het best zijn voor het PVE farmen, zeker als ze op headshot en critdamage gebuild zijn en verder crit chance buffs krijgen.
Ik farm nog niks, ik ben pas level 22. Maar gisteren inderdaad wat side missions en encounters gedaan en mijn nieuwe Socom m1a aan het werk gezet. Headshot na headshot, ze vielen met bosjes neer. Al vind ik persoonlijk de snipers als de m1a fijner werken dan die met een groter magazijn en minder dmg per shot. Snipers moeten veel dmg per shot doen zodat elk headshot een kill is en niet dat je alsnog een 2/3 shots nodig hebt :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• TheBrut3
TgR_KILLER schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:04:
Ik farm nog niks, ik ben pas level 22. Maar gisteren inderdaad wat side missions en encounters gedaan en mijn nieuwe Socom m1a aan het werk gezet. Headshot na headshot, ze vielen met bosjes neer. Al vind ik persoonlijk de snipers als de m1a fijner werken dan die met een groter magazijn en minder dmg per shot. Snipers moeten veel dmg per shot doen zodat elk headshot een kill is en niet dat je alsnog een 2/3 shots nodig hebt :p
De M1A is best of both worlds. Hij is semi auto maar heeft wel de damage van een bolt action, daarom is hij ook zo gewild.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-12 16:40
TheBrut3 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:06:
[...]

De M1A is best of both worlds. Hij is semi auto maar heeft wel de damage van een bolt action, daarom is hij ook zo gewild.
Ja, ik heb er verschillende gehad dus, deze is inderdaad super, een aardig magazijn, aardige dmg en redelijke RPM :)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 23:56
jeej eindelijk lvl 30, en de paarse items droppen meteen, ben benieuwd wanneer ik mijn 1e high end kan verwachten.

• DeBaroN
  • Laatst online: 15:07
Idd, was al een aantal pagina's terug geplaatst:
Ktenolix schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:31:
Interactieve DZ map met chests / DT / named bosses locations:
http://thedivisionagent.com/home

Je kunt hier zelfs een eigen pad creëren en delen met anderen. :)
Misschien in OP plaatsten?

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-11 11:36
De M1A zal wel generfed worden denk ik, die Vector ACP zie ik eigenlijk ook wel op de nominatie staan........ Is die Liberator nog wat eigenlijk? Ik heb wat Phoenix cash opgespaard en zag hem staan in de aankoop lijst bij de Vendor in de BoO

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

syntesia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:47:
jeej eindelijk lvl 30, en de paarse items droppen meteen, ben benieuwd wanneer ik mijn 1e high end kan verwachten.
Laatste missie doen, krijg je een HE Blueprint voor een geel pistool.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:39
Nog meer mensen last van extreme lag zo nu en dan op de PS4? Als er 3 granaten ontploffen ben ik vaak een fotosessie aan het doornemen zo erg is het. Gebeurd ook voornamelijk op momenten dat er veel gedaan wordt. Maar soms ook als ik een ladder op ga of iets simpels.
De mensen in mijn squad hebben er geen last van.. :/

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 23:56
UTADDICT schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:00:
[...]

Laatste missie doen, krijg je een HE Blueprint voor een geel pistool.
Die heb ik al gedaan, even kijken of ik die blueprint kan vinden, was me niet eens opgevallen:P
Zalaroth schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:11:
Nog meer mensen last van extreme lag zo nu en dan op de PS4? Als er 3 granaten ontploffen ben ik vaak een fotosessie aan het doornemen zo erg is het. Gebeurd ook voornamelijk op momenten dat er veel gedaan wordt. Maar soms ook als ik een ladder op ga of iets simpels.
De mensen in mijn squad hebben er geen last van.. :/
Ja ik ook, merk gewoon echt wel veel frame drops als er rook en vuur is en dan vooral in een groep.

Verwijderd

Zijn er nog mensen die op de PC spelen? Ben net lvl 10 en zoek mensen om mee te gamen in een leuke group. Casual een aantal avonden in de week.

Als er interesse is krijg ik graag een PM van je! Moet het friends system nog een beetje uitvogelen van The Division :P Ben pas net begonnen.

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-12 12:25
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:55:
Zijn er nog mensen die op de PC spelen? Ben net lvl 10 en zoek mensen om mee te gamen in een leuke group. Casual een aantal avonden in de week.

Als er interesse is krijg ik graag een PM van je! Moet het friends system nog een beetje uitvogelen van The Division :P Ben pas net begonnen.
https://docs.google.com/s...sQSAUM/edit#gid=149686586

Een paar maar ;) :+

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:59

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Mensen die vanavond zin hebben om Challenge Mode te proberen of de DZ in te gaan?
Voeg me maar toe op de XBOX. Naam=WishmasterNLD. ( Headset aanwezig )

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 23:38

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

een groot aantal missies die ik nog moet staan grijs. en kan deze dan ook niet doen? hoe kan dit? en beter nog hoe kan ik dit oplossen?

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-12 21:38
Thrace Grumble schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:43:
[...]

Ben er bij, maar lvl 10 nog maar. :) Join sowieso de PSN party wel ;) Denk dat dragonspirit en Sentinel er ook vast wel weer zijn :)
waar kan ik me aanmelden psn vinnyams

• Haring City
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12 15:08
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:55:

Ikke :) ben nu online

Jan-Doedel

Verwijderd

Mij mag je toevoegen! Username op Uplay is ook Timhazekamp, leeftijd 20-30 en lvl 10 nu. Bedankt :)

EDIT: lekker dan wil ik net weer inloggen, servers unavailable

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 18:21 ]

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:02
Meer mensen die niet kunnen inloggen in Uplay op dit moment?

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:39
Werkt gewoon hier op PS4

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:50
bas.dijkstra schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:30:
Meer mensen die niet kunnen inloggen in Uplay op dit moment?
Yup kom er ook niet in :(

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-12 12:25
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:14:
[...]

Mij mag je toevoegen! Username op Uplay is ook Timhazekamp, leeftijd 20-30 en lvl 10 nu. Bedankt :)

Ik beheer de lijst niet, was simpele copy/paste uit de topicstart.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12 14:41
http://forums.ubi.com/sho...ne-Services-Issue-3-23-16
Uplay issues.... Jammer, wilde net even gaan schieten.

Back online.

[ Voor 8% gewijzigd door Curva op 23-03-2016 19:07 ]

PSN: Curvaa_

• lowie020
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-02-2024
Mensen die de dz in gaan op ps4 en die mij kunnen/willen inviten?

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:17
lowie020 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:31:
Zou graag willen! Maar nog maar level 7 dus gaat m niet worden... ;(

PSN: Mondaatje

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12 00:44
Ben je level 30? Ik wil wel even de Dark Zone in gaan. Voeg me maar toe, Redlizardz.

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:26
als je level 30 bent, wil ik wel even de darkzone in!

• pr0mo
  • Laatst online: 19-12 12:47
jaja vanavond is het zover de eerste stapjes in The Division heb er zin in ben benieuwd :)
is op de PS4.
Als iemand me toe wil voegen kan dat altijd pr0mo_NL (A)

iracing profiel

• lowie020
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-02-2024
benjamin19 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:43:[/b]
[...]

[/quote]
Wat is je psn?

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:26
lowie020 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:03:
benjamin19 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:43:[/b]
[...]

[/quote]
Wat is je psn?
bennjiweerdinge

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-12 14:50
Iemand zin om op PC de darkzone te bezoeken ben level 30. Uplay account is kupauw.
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:14:
[...]

Doe dat lekker zelf :+ met link uit footer, op TS

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:49

13art

Moderator Mobile
pr0mo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:00:
jaja vanavond is het zover de eerste stapjes in The Division heb er zin in ben benieuwd :)
is op de PS4.
Als iemand me toe wil voegen kan dat altijd pr0mo_NL (A)
Kijk, nog een nieuwkomer. Ik heb gisteren m'n eerste stappen gezet. Zit nu in level 4, het gaat niet hard, ben er ook niet echt bijzonder goed in. Nu met bij het hospitaal die ik veilig moet stellen. Toch al de nodige keren daar dood gegaan. Maar goed vind het wel echt een mooi spel, maar moet er nog wat handigheid in krijgen, uitzoeken hoe je mensen kan uitnodigen, etc.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Argggg kan een echo niet collecten of van de map krijgen. Echo in Tenderloin. Super irritant als je bezig bent met opschonen van alle icoontjes :p

Meer mensen die "bug"? Speel op de ps4.

Oh en nog meer mensen die er een sport van maken om de cleaners te laten ontploffen ipv simpel neerknallen? :p

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-12 19:37
Geweldig, de patch heeft de darkzone dus echt helemaal verkloot.
Men gaat met grote groepen alleen nog maar Rogue, zelfs als je met zn vieren de DZ ingaat, leg je het continue af tegen dit soort lamers.De boete is dermate generfed dat het niets meer uitmaakt of je Rogue gaat.

Voor de tweede achtereenvolgende dag wordt ik 4, 5 keer achtereen door een groep geraped. Iets terugdoen had geen zin, want er liepen neutrale agents tussendoor, waardoor ik Rogue ging en ze me dus al helemaal konden pakken.

Fuck dit. Op deze manier gooi ik dit spel heel hard een hoek in. Ik heb er echt de pest in dat door het azijngezeik van communities de developers weer de boel zo hard nerfen dat het tegenovergestelde wordt bereikt.

Ben er klaar mee.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Florissant
Al een aantal keer de glitch uitgevoerd om te farmen! Is het nu ook mogelijk om gele loot te krijgen?

• Devata
  • Laatst online: 03-04 22:57
Al eens geprobeerd, maar nogmaals een poging:

Vraagje.

In het pakket zat een code voor een Hazmat Gear. Later kreeg ik via de mail een code voor de bèta en de Hazmat Gear.

Dit is toch gewoon het zelfde? Of zit hier nog wat extra's aan.

En dan nog een klein vraagje. Als ik die code invoer kan ik hem afhalen bij bij een speciale vendor, maar ik kan die niet blijven afhalen.
Is er een manier om te voorkomen dat ik het vervolgens per ongeluk verkoop of stuk maak (voor crafting)?

• Mahoek
  • Niet online
Vanavond van 23 naar 26 geleveld. Hopelijk vrijdag level 30 en dan dit weekend (@ The-Party) maar eens een kijkje nemen in de Dark Zone >:) !!

• xven0mxz
  • Laatst online: 16-12 23:38

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

iemand zin in darkzone? ps4?

Verwijderd

Wel handig als je, je level erbij vermeld. Maar zal wel dertig zijn haha

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:38
Florissant schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:12:
Al een aantal keer de glitch uitgevoerd om te farmen! Is het nu ook mogelijk om gele loot te krijgen?
Op Hard is er een kans dat een "Named Enemy" een gele item dropt. Ik had vanavond dus mazzel en kreeg er zelfs 2 ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Florissant
An1mA schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:15:
[...]

Op Hard is er een kans dat een "Named Enemy" een gele item dropt. Ik had vanavond dus mazzel en kreeg er zelfs 2 ^^
Nice! heb helaas dat geluk niet gehad vanavond. Heb je er lang voor moeten spelen?

• User321
  • Laatst online: 03-11 21:47
Devata schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:31:
En dan nog een klein vraagje. Als ik die code invoer kan ik hem afhalen bij bij een speciale vendor, maar ik kan die niet blijven afhalen.
Is er een manier om te voorkomen dat ik het vervolgens per ongeluk verkoop of stuk maak (voor crafting)?
cosmetic items (zoals het shirt, broek, etc van de hazmat gear) kun je niet verkopen/stukmaken, dus dat risico loop je niet.

• Monda
Ik snap iets nog niet helemaal...
1. HoeHoe gaat filterniveau omhoog?
2. Mbt uitrusting zie ik pantser staan. Als ik bij lichaamspanser kijk staat daar "BEP", wat houdt dit in?
Daarnaast staat er een getal bij PNTSR, dit is voor sommige items heel hoog, maar heeft bijvoorbeeld weer negatieve invloed op de vaardigheidskracht. Zie van de bomen het bos niet meer, maar moet ik vooral op het getal van de pantser letten of SPS, Gezondheid en Vaardigheidskracht?

• Devata
  • Laatst online: 03-04 22:57
User321 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:42:
[...]

cosmetic items (zoals het shirt, broek, etc van de hazmat gear) kun je niet verkopen/stukmaken, dus dat risico loop je niet.
Ah bedankt, dat wist ik niet eens.

Verwijderd

Paulus07 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:58:

Oh en nog meer mensen die er een sport van maken om de cleaners te laten ontploffen ipv simpel neerknallen? :p
Check! :)

Net een update van 1.1gb binnengehaald en nu vertikt ie om in te loggen. Zo nog maar eens proberen

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Monda schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:43:
Ik snap iets nog niet helemaal...
1. HoeHoe gaat filterniveau omhoog?
[...]
Maak je Base of Operations beter. Bij verschillende upgrades gaat je filterniveau omhoog.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Monda
dusty schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 00:28:
[...]

Maak je Base of Operations beter. Bij verschillende upgrades gaat je filterniveau omhoog.
Oke ty ga er mee aan de slag. Eindelijk de bulletking tot mn beschikking... Echter nog veel te sterk voor mij. 2 schoten en ik ben dood. (level 9).

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
ben zeer blij met deze patch. Eindelijk hebben ze de darkzone gefixed en speelt het nu zoals het hoort te zijn. Inderdaad er zijn nu veel meer rogues (or roques zoals sommigen het hier zeggen), en je moet dus constant op je hoede zijn. Spannend en ik geniet ervan!

Massive lijkt me sterk bezig als developer.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Monda schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 01:50:
[...]

Oke ty ga er mee aan de slag. Eindelijk de bulletking tot mn beschikking... Echter nog veel te sterk voor mij. 2 schoten en ik ben dood. (level 9).
Die exploit is afgelopen week gepatched.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Monda
DarkElement schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 03:15:
[...]

Die exploit is afgelopen week gepatched.
Ik weet het, zou idd moeten zijn, maar ik las meerdere reacties dat de exploit er nog steeds in zat.

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Monda schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:05:
[...]

Ik weet het, zou idd moeten zijn, maar ik las meerdere reacties dat de exploit er nog steeds in zat.
Nog geprobeerd maar nadat ik hem gekilled had is hij nu ook echt weg, de laatste 2 PC die ik van hem krijg.... RIP

Mijn YouTube kanaal

• Ricloo86
Jeroenimoes schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:09:
Geweldig, de patch heeft de darkzone dus echt helemaal verkloot.
Men gaat met grote groepen alleen nog maar Rogue, zelfs als je met zn vieren de DZ ingaat, leg je het continue af tegen dit soort lamers.De boete is dermate generfed dat het niets meer uitmaakt of je Rogue gaat.

Voor de tweede achtereenvolgende dag wordt ik 4, 5 keer achtereen door een groep geraped. Iets terugdoen had geen zin, want er liepen neutrale agents tussendoor, waardoor ik Rogue ging en ze me dus al helemaal konden pakken.

Fuck dit. Op deze manier gooi ik dit spel heel hard een hoek in. Ik heb er echt de pest in dat door het azijngezeik van communities de developers weer de boel zo hard nerfen dat het tegenovergestelde wordt bereikt.

Ben er klaar mee.
Het is soms wel zwaar irritant ben ik met je eens Jeroen.

Binnenkort maar eens met een PS4 groep naar binnen, 12 man kunnen we met gemak samenstellen als ik kijk in mijn lijst van Division spelers.
Allemaal zelfde kleur jas aan en we slachten die gasten gewoon allemaal af!

Verwijderd

Ik wil ook wel een keer mee doen met de PS4 DZ avond.... Mijn level is alleen niet zo heel hoog...

ook heb ik gekeken om mij aan te melden op de Spelerslijst maar weet niet waar ik mijn Division ID badge kan vinden...

• wauzer
Het is juist ook wel weer tof om elkaar aan te vallen in de DZ..
Wij waren t ook niet van plan, maar gister werden wij plots aangevallen, en ging t een uurtje op en neer met een andere groep.. Vond t achteraf echt fantastisch...

• Ricloo86
wauzer schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:12:
Het is juist ook wel weer tof om elkaar aan te vallen in de DZ..
Wij waren t ook niet van plan, maar gister werden wij plots aangevallen, en ging t een uurtje op en neer met een andere groep.. Vond t achteraf echt fantastisch...
Kan ook leuk zijn maar niet als je compleet kansloos bent tegen level >70 gasten die continu healen en stunnen.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zo gisteren lvl 30.. die nog niet gemaxt maar goed...

Toen even de laatste dark zone in.. valt me toch iets tegen ? wat is nu precies de bedoeling? enkel gear afpakken en extracten.

Echt jammer dat er geen deathmatch oid inzit.... als dit alles is hou ik er mee op:)

• Monda
AcXeller schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:33:
[...]

Nog geprobeerd maar nadat ik hem gekilled had is hij nu ook echt weg, de laatste 2 PC die ik van hem krijg.... RIP
Aiiii dat is heel zuur... Dacht dat een aantal zeiden dat dit nog steeds niet gefixt was. Nou iig hebben een boel mensen hier voordeel vanvan gehad 😉.
Vind alleen de drempel om nu de DZ in te gaan wel veel groter geworden. Eerst was t veiliger en kon je makkelijker levelen en goede gear krijgen, omdat je toch bijna niet werd aangevallen. Nu dat anders is en je voor het eerst naar binnen wilt, lijkt me de kans dat je überhaupt nog kunt extracten als newb nihil?

• wauzer
Ricloo86 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:24:
[...]

Kan ook leuk zijn maar niet als je compleet kansloos bent tegen level >70 gasten die continu healen en stunnen.
Lagere DZ bracket nemen?
ok ik heb makkelijk praten, loop met 2 vrienden die best overpowered zijn door die glitch van vd week te farmen

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:57
Monda schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:32:
[...]

Aiiii dat is heel zuur... Dacht dat een aantal zeiden dat dit nog steeds niet gefixt was. Nou iig hebben een boel mensen hier voordeel vanvan gehad 😉.
Vind alleen de drempel om nu de DZ in te gaan wel veel groter geworden. Eerst was t veiliger en kon je makkelijker levelen en goede gear krijgen, omdat je toch bijna niet werd aangevallen. Nu dat anders is en je voor het eerst naar binnen wilt, lijkt me de kans dat je überhaupt nog kunt extracten als newb nihil?
Het verschilt; Ik heb avonden gehad dat ik inderdaad ge-owned werd tot de max (ben zelf net LVL 30 - DZ 23 met redelijk slechte gear), maar afgelopen dinsdagavond liep ik met 4 man continu een farmroute waarbij we niet gestoord werden. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog niet in DZ Zone 5-6 ben geweest, weet dus niet hoe het daar aan toe gaat.

Ben nu bezig met het verkrijgen (oke, farmen via Police Academy) van PC om zo wat HE blueprints te kopen. Vector wordt de eerste aanschaf, daarna mods om hem sterker te maken.
baronruud schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Misschien in OP plaatsten?
Jep, staat erin. :)

• Ricloo86
wauzer schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:34:
[...]

Lagere DZ bracket nemen?
ok ik heb makkelijk praten, loop met 2 vrienden die best overpowered zijn door die glitch van vd week te farmen
Wij zijn vrijwel allemaal level 30 en DZ >45 - 60 , maar was niet te doen.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-12 11:46
Ricloo86 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:24:
[...]

Plus is ook minder als je net je eerste HE hebt gehad en die dus weg is ;)

• Ricloo86
Henkje.doc schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:48:
[...]

Plus is ook minder als je net je eerste HE hebt gehad en die dus weg is ;)
Ja zou tot je private items moeten behoren imo

Ricloo86 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:49:
[...]

Ja zou tot je private items moeten behoren imo
Waarom? Dit is gewoon zoals de DZ is. De spanning die je ervaart tijdens het extracten als je goede gear hebt is awesome :) Natuurlijk is het zuur als je je eerste HE item kwijtraakt aan een rouge.

Je kunt ook altijd nog dailies of andere pve missies doen, ipv DZ ingaan.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Even voor mijn beeldvorming, stel je krijgt HE gear in de Dark Zone, hebt die vervolgens succesvol weten te extracten. Dan kan je dat toch niet meer kwijt raken als je wordt gedood in de Dark Zone?

PSN: Bellerophon-

• Ricloo86
Ktenolix schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:52:
[...]

Waarom? Dit is gewoon zoals de DZ is. De spanning die je ervaart tijdens het extracten als je goede gear hebt is awesome :) Natuurlijk is het zuur als je je eerste HE item kwijtraakt aan een rouge.

Je kunt ook altijd nog dailies of andere pve missies doen, ipv DZ ingaan.
Eens maar je kan met level 99 het mensen onmogelijk maken, dat word wel erg unfair.
Wacht maar tot je een avondje flink aan de beurt bent en je geen stap meer kan zetten en je ligt ;)
Bellerophon schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:52:
Even voor mijn beeldvorming, stel je krijgt HE gear in de Dark Zone, hebt die vervolgens succesvol weten te extracten. Dan kan je dat toch niet meer kwijt raken als je wordt gedood in de Dark Zone?
Nee

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 09:19
Klopt op het moment van extracten komt het in je stash en kan je het niet meer kwijt raken in de DarkZone.
Maar tot het moment dat de helikopter weg is zit je natuurlijk wel in spanning of het gaat lukken.

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klopt, volgens mij is het zelf zo dat zodra je extractbag aan het touw hangt dat het veilig is. Toch al twee keer gehad dat ik dood op de grond lig (dus echt plat) en toch de gear zie extracten.

Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 ... 73 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst