samenspelen of slimmer spelen. (dekking, vaardigheden gebruiken, talenten)Klevertje schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:53:
Ik ben level 9 in de Darkzone en ben lvl 30 nu in de "gewone" missies.
Echter zijn al die gasten in de darkzone nu lvl 30, wat ik dus niet wist en zijn nu erg lastig kapot te krijgen (alleen). Wat te doen
Betere gear en wapens verzamelen, en onderin on DZ01 beginnen.Klevertje schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:53:
Ik ben level 9 in de Darkzone en ben lvl 30 nu in de "gewone" missies.
Echter zijn al die gasten in de darkzone nu lvl 30, wat ik dus niet wist en zijn nu erg lastig kapot te krijgen (alleen). Wat te doen
Dit was voor de server herstart vanmiddag 
Inmiddels een hele berg telefoontjes, intels, guides, side missies erbij gedaan
En het verhaal afgerond. Maar daar ga ik niks over verklappen mbt missies etc dat zoek je zelf maar uit
Inmiddels een hele berg telefoontjes, intels, guides, side missies erbij gedaan
En het verhaal afgerond. Maar daar ga ik niks over verklappen mbt missies etc dat zoek je zelf maar uit

Fijn zeg zo'n update. Start het spel op, krijg de nodige intro shizzle te zien en daarna zie ik dat ie aan het inloggen is. Op het moment dat het menu muziekje begint en de boel schijnbaar klaar is met laden, hoor ik nog wel geluid, maar blijft m'n scherm zwart. Alt enter en dat soort dingen allemaal al geprobeerd.
Iemand een idee?
EDIT: drivers via DDU er af gegooid en clean install gedaan, nu werkt 't weer
Iemand een idee?
EDIT: drivers via DDU er af gegooid en clean install gedaan, nu werkt 't weer
[ Voor 11% gewijzigd door The.Sticky op 22-03-2016 18:34 ]
Zo kolere even een update van bijna 3 GB op de Xbox One.
Is er zoveel veranderd?
Is er zoveel veranderd?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mwah, wat is veelDonstil schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:16:
Zo kolere even een update van bijna 3 GB op de Xbox One.
Is er zoveel veranderd?
Ppuuu helemaal gemist johsww89 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:28:
[...]
Mwah, wat is veel? http://forums.ubi.com/sho...73ec1b53ab8def0fb52bdfa91
thnx.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoe zit het trouwens met main missies? Zijn dit eigenlijk de verschillende wing missies? Of zou ik op de map ook 'echte' main missies kunnen moeten vinden?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Volgens mij kan je die 'wing missies' als de main storyline missies zien idd. Je speelt er ook regelmatig video's mee vrij enzo.
Ik heb net weer even gespeeld. van level 20 naar 22. Paar nieuwe items erbij maar niet heel veel schokkends. Deze sniper (socom m1a) is wel weer helemaal mijn ding. Ik had er hier voor 1 met 20 round mag (vraag mij niet welke) maar die deed per shot heel wat minder dmg. Met deze is het headshots maken ook vaak instakill =)
Ik heb net weer even gespeeld. van level 20 naar 22. Paar nieuwe items erbij maar niet heel veel schokkends. Deze sniper (socom m1a) is wel weer helemaal mijn ding. Ik had er hier voor 1 met 20 round mag (vraag mij niet welke) maar die deed per shot heel wat minder dmg. Met deze is het headshots maken ook vaak instakill =)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Tip: bewaar ze voor een wapen die het wel waard is.DarkElement schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:00:
Net ook de laatste missie(s) gedaan. Nu nog 3 high end weapon parts farmen (15 blauwe) voor de Damascus
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Laatste missie ook gedaan vandaag, ben bijna 29, dus nog een paar side missies doen
Socom m1a is een heerlijk wapenTgR_KILLER schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:57:
Volgens mij kan je die 'wing missies' als de main storyline missies zien idd. Je speelt er ook regelmatig video's mee vrij enzo.
[afbeelding]
Die bug heb ik op de ps4 ook regelmatig.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Weet iemand of er een soort van demo of trial is?
Het lijkt me op zich wel een leuk spel, maar twijfel nogal sterk. Bovendien ben ik bang dat mijn pc niet krachtig genoeg is.
Heb al wat gezocht maar kon niks vinden en om voor ~40 euro een gok te wagen is mij wat te gek.
Het lijkt me op zich wel een leuk spel, maar twijfel nogal sterk. Bovendien ben ik bang dat mijn pc niet krachtig genoeg is.
Heb al wat gezocht maar kon niks vinden en om voor ~40 euro een gok te wagen is mij wat te gek.
Afaik niet, is bijna nooit meer dat van games demo's zijn volgens mij..Speedbok schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:29:
Of het een leuk spel is, ik zou gameplay vids kijken op YouTube ofzo. Dan krijg je een aardig beeld.
Of je PC het trekt, tja vergelijk het met de aanbevolen specs zou ik zeggen
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
noemen ze BETA met een duur woord...TgR_KILLER schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:38:
[...]
Afaik niet, is bijna nooit meer dat van games demo's zijn volgens mij..
Of het een leuk spel is, ik zou gameplay vids kijken op YouTube ofzo. Dan krijg je een aardig beeld.
Of je PC het trekt, tja vergelijk het met de aanbevolen specs zou ik zeggen
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Staat je character toevallig ergens in het donker als dit gebeurd ?Yonix schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:01:
Zijn er meer mensen die last hebben van de onderstaande bug op de PC?
[afbeelding]
Hier in combinatie met een GTX 980Ti en GeForce 364.51.
Demo was altijd een level oid wat af was. finished thing. voorproefje. voor iedereen te spelen
Beta is testmodes, voor de game af is, bugs vinden.. vaak enkel op uitnodiging.
Dat mensen Beta's als demo gebruiken, true. Maar het is echt wat anders hoor
Nee. Ik merk dat ik er sinds de update wel vaker last van heb, dan moet ik vervolgens het menu verlaten en opnieuw oproepen om het probleem te verhelpen.rico_fxp schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:41:
[...]
Staat je character toevallig ergens in het donker als dit gebeurd ?
staan er niet een hoop mensen op dezelfde plek of sta je int donker..rico_fxp schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:41:
[...]
Staat je character toevallig ergens in het donker als dit gebeurd ?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Excuus wil gaan gamen ik heb nu ook een schim
Iemand al die "Last Stronghold" missie opgevallen? Onder de challenger daily mission.

PSN: Kidjuh
Er zit een flinke gele marker op, dus ja, natuurlijkKidjuh schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:36:
Iemand al die "Last Stronghold" missie opgevallen? Onder de challenger daily mission.
[afbeelding]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Vraagje.
In het pakket zat een code voor een Hazmat Gear. Later kreeg ik via de mail een code voor de bèta en de Hazmat Gear.
Dit is toch gewoon het zelfde? Of zit hier nog wat extra's aan.
En dan nog een klein vraagje. Als ik die code invoer kan ik hem afhalen bij bij een speciale vendor, maar ik kan die niet blijven afhalen.
Is er een manier om te voorkomen dat ik het vervolgens per ongeluk verkoop of stuk maak (voor crafting)?
In het pakket zat een code voor een Hazmat Gear. Later kreeg ik via de mail een code voor de bèta en de Hazmat Gear.
Dit is toch gewoon het zelfde? Of zit hier nog wat extra's aan.
En dan nog een klein vraagje. Als ik die code invoer kan ik hem afhalen bij bij een speciale vendor, maar ik kan die niet blijven afhalen.
Is er een manier om te voorkomen dat ik het vervolgens per ongeluk verkoop of stuk maak (voor crafting)?
Die is ook bij mij pas vanaf vandaag zichtbaar..Kidjuh schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:36:
[afbeelding]
nieuwe ''farm'' methode.. op hard mode heb je zelfs kans op HE drops..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oC3BKbPQlg4&feature=youtu.be]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zo te zien hebben hackers de game ook gevonden.
Stuff like : YouTube: The Division Aimbot & ESP Hack
Zag net een twitch stream, iemand ziet gewoon boven op een soort dak met een sniperteam alles af te schieten.
En gisteren zag ik ook mensen superjumpen. Like dafuqqq
Stuff like : YouTube: The Division Aimbot & ESP Hack
Zag net een twitch stream, iemand ziet gewoon boven op een soort dak met een sniperteam alles af te schieten.
En gisteren zag ik ook mensen superjumpen. Like dafuqqq
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Wat een heerlijk spel. Het is lang geleden, eigenlijk sinds Mad Max, dat ik mij zo heb kunnen vermaken met een game. 
[YouTube: https://youtu.be/o0Z2oSIwJr8]
[YouTube: https://youtu.be/o0Z2oSIwJr8]
Mad Max heb ik tot nu toe amper de tijd gehad om te spelen. In The Division heb ik ondertussen een aantal uren steken...en toch...Hoewel ik het een vrij goed spel vind...begin ik meer en meer het gevoel te krijgen dat het steeds maar hetzelfde is...Naar een locatie zich begeven, steeds dezelfde tegenstanders volpompen met kogels, wat xp en gear ontvangen en...thats it. Het begint voor mij vrij repititief te worden.Yonix schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 07:58:
Wat een heerlijk spel. Het is lang geleden, eigenlijk sinds Mad Max, dat ik mij zo heb kunnen vermaken met een game.
[video]
Misschien is het de repetitie die mij dan aanspreekt, want Mad Max is hetzelfde. Steeds weer naar een basis/settlement rijden om die te ontdoen van vijanden.Rebbelx schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:02:
[...]
Mad Max heb ik tot nu toe amper de tijd gehad om te spelen. In The Division heb ik ondertussen een aantal uren steken...en toch...Hoewel ik het een vrij goed spel vind...begin ik meer en meer het gevoel te krijgen dat het steeds maar hetzelfde is...Naar een locatie zich begeven, steeds dezelfde tegenstanders volpompen met kogels, wat xp en gear ontvangen en...thats it. Het begint voor mij vrij repititief te worden.
Gast speelt het spel wel erg serieus xD hilarisch
Verwijderd
Gisteren na de patch samen met 3 man DZ ingegaan. Zijn onderweg naar extraction point in de DZ06 area, zien 2 randoms die bezig zijn met wat mobs cleanen. Pop ulti en we krijgen de message... Your affilition with the Division has been revoked! Na de initiele reactie van 3 man over wie er rogue is gegaan (en ook weer de reactie, Pilgrim weer!) blijkt dat beide spelers een HE droppen. Wij als een gek rennen naar extraction en heerlijk 2x HE in veiligheid gesteld..
Die andere verdiende het niet... *coughs*
Die andere verdiende het niet... *coughs*
Als je hem op Steam koopt, kun je je geld terug vragen als je minder dan 2 uur gespeeld hebt.Speedbok schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:29:
<Zinloze tekst hier>
Interactieve DZ map met chests / DT / named bosses locations:
http://thedivisionagent.com/home
Je kunt hier zelfs een eigen pad creëren en delen met anderen.
http://thedivisionagent.com/home
Je kunt hier zelfs een eigen pad creëren en delen met anderen.
[ Voor 26% gewijzigd door Ktenolix op 23-03-2016 08:32 ]
Gisteren tijdje DZ ingegaan met drie andere, ik ben zelf level 44, andere 50,45 en 40.
Komen man hunt tegen en staan oog in oog met een andere groep van vier, nu kan ik zeggen dat wij aardige gear hebben maar we maakten geen schijn van kans.
Bullets deden maar 300 damage ofzo en ze gingen maar niet kapot.
Nu weten we dat ze dus 4 keer kunnen healen, maar dan nog.
Wij zijn nog twee keer terug gegaan (zij hebben dus nieuwe laadtijd) maar beide keren het afgelegd.
Hoe is dat mogelijk?
(andere vraag: wie weet er een site of app (geen youtube) waar je beste samenstellingen van wapen en gear etc kan vinden?)
Komen man hunt tegen en staan oog in oog met een andere groep van vier, nu kan ik zeggen dat wij aardige gear hebben maar we maakten geen schijn van kans.
Wij zijn nog twee keer terug gegaan (zij hebben dus nieuwe laadtijd) maar beide keren het afgelegd.
Hoe is dat mogelijk?
(andere vraag: wie weet er een site of app (geen youtube) waar je beste samenstellingen van wapen en gear etc kan vinden?)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Toevallig één persoon met lekkere Sticky bombs? Klinkt een beetje als mijn manhunt gisterenRicloo86 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:39:
Gisteren tijdje DZ ingegaan met drie andere, ik ben zelf level 44, andere 50,45 en 40.
Hoe is dat mogelijk?
Als ze de defensieve signature skill om beurten gebruiken, kunnen ze heel wat damage weerstaan.
Ze kunnen ook gewoon health & armor stacked hebben.
Over die site, er zijn duizenden combo's mogelijk. Je vindt er wel wat goede op Youtube.
Na 72 uur gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik het toch wel een tof spel vind haha. Maar er zitten wel wat dingentjes in die ze van mij mogen veranderen. Bijvoorbeeld de HE blueprints die je op level 50 (DZ) kan kopen leuk dat je ze allemaal kan kopen als leuke basis maar je heb HE division tech nodig om ze uberhaupt te maken ik zou dat veranderen en de normale mats wat hoger doen dan wat ze nu zijn.
En ik zou een optie willen hebben waar je ken Darkzone gewoon alleen kan bezoeken of met je party zonder andere rogues. Dat het dus ook PVE word. Vind het systeem van rogue wel grappig maar zolang mensen er gewoon voor springen express is voor mij de lol er wel beetje af.
En ik zou een optie willen hebben waar je ken Darkzone gewoon alleen kan bezoeken of met je party zonder andere rogues. Dat het dus ook PVE word. Vind het systeem van rogue wel grappig maar zolang mensen er gewoon voor springen express is voor mij de lol er wel beetje af.
Good be sticky bombs, in heetst van de strijd niet gezien.Cookiezzz schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:47:
[...]
Toevallig één persoon met lekkere Sticky bombs? Klinkt een beetje als mijn manhunt gisteren.
Als ze de defensieve signature skill om beurten gebruiken, kunnen ze heel wat damage weerstaan.
Ze kunnen ook gewoon health & armor stacked hebben.
Over die site, er zijn duizenden combo's mogelijk. Je vindt er wel wat goede op Youtube.
ik denk het laatste, maar wel vreselijk irritant, ze overheersten de hele DZ.
Maargoed gelukkig kun je op de map wel zien waar die gasten zitten, dus we bleven uit de buurt.
Ik weet dat er veel combo's zijn, maar gaat mij gewoon om bepaalde wapens (en waarom het wiel opnieuw uitvinden he
Ben nog geen level 50, dus nog niet naar gekeken.WeAreLegion schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:02:
Na 72 uur gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik het toch wel een tof spel vind haha. Maar er zitten wel wat dingentjes in die ze van mij mogen veranderen. Bijvoorbeeld de HE blueprints die je op level 50 (DZ) kan kopen leuk dat je ze allemaal kan kopen als leuke basis maar je heb HE division tech nodig om ze uberhaupt te maken ik zou dat veranderen en de normale mats wat hoger doen dan wat ze nu zijn.
Maar gold division tags kun je toch craften ofniet? en wat kost het?
Mmmmm heb dat nog niet gevonden eigenlijk in crafting station. Je kan wel HE mats maken (fabric, weapon parts enzo) maar division tech zelf volgens mij niet.Ricloo86 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:06:
[...]
Ben nog geen level 50, dus nog niet naar gekeken.
Verwijderd
HE Div Tech dropt meer nu van bosses en de chests... gisteren in 2 uur 5+ gevonden. En je kan ze niet upgraden van blauw naar geel.WeAreLegion schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:07:
[...]
Mmmmm heb dat nog niet gevonden eigenlijk in crafting station. Je kan wel HE mats maken (fabric, weapon parts enzo) maar division tech zelf volgens mij niet.
Ikv ind 5+ voor 2 uur gamen niet echt heel veel hoor vooral niet als je heel veel plans kan kopen, en als je geen goeie rol krijg en je wil het op nieuw doen kost het je dus weer die dingen.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:08:
[...]
HE Div Tech dropt meer nu van bosses en de chests... gisteren in 2 uur 5+ gevonden. En je kan ze niet upgraden van blauw naar geel.
neen, dat is nu net het probleem.. alle andere materials kun je 'upgraden' met 5st groen > 1 blauw, 5st blauw > geel, maar div. tech dus niet (je kunt het wel omzetten naar iets anders (2st div > 1 andere mat van dezelfde kleur)Ricloo86 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:06:
[...]
Ben nog geen level 50, dus nog niet naar gekeken.
Verwijderd
tsja... niemand is ooit tevreden... je moet ergens voor grinden... anders wordt het wel heel makkelijk gemaakt...WeAreLegion schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:09:
[...]
Ikv ind 5+ voor 2 uur gamen niet echt heel veel hoor vooral niet als je heel veel plans kan kopen, en als je geen goeie rol krijg en je wil het op nieuw doen kost het je dus weer die dingen.
Oh dat is nog wel een ding dan.WeAreLegion schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:07:
[...]
Mmmmm heb dat nog niet gevonden eigenlijk in crafting station. Je kan wel HE mats maken (fabric, weapon parts enzo) maar division tech zelf volgens mij niet.
Je moet dus gouden division tags hebben? want dan zal het zo zijn dat je de groene/gele kan craften lijkt me voor gold.
Hoeveel vragen ze (gemiddeld) voor een wapen dan?
3 gele division tech. (HE dus)Ricloo86 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:10:
[...]
Oh dat is nog wel een ding dan.
Je moet dus gouden division tags hebben? want dan zal het zo zijn dat je de groene/gele kan craften lijkt me voor gold.
Hoeveel vragen ze (gemiddeld) voor een wapen dan?
Och ik ben verder wel tevreden hoor vind dat systeem gewoon niet fijn werkenVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:10:
[...]
tsja... niemand is ooit tevreden... je moet ergens voor grinden... anders wordt het wel heel makkelijk gemaakt...
[ Voor 30% gewijzigd door WeAreLegion op 23-03-2016 09:16 ]
Verwijderd
Het gaat wel sneller hoor, ik ben niet aktief op zoek met routes lopen naar div tech, eerder naar bosses en spelers... als we div tech tegen komen is het mooi meegenomen.WeAreLegion schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:15:
[...]
Och ik ben verder wel tevreden hoor vind dat systeem gewoon niet fijn werkenmaar als jij tevreden bent om 1 item te kunnen maken na 2 uur spelen dan is dat verder prima hoor
Gisteren 4 uurtjes in de DZ rond gelopen met een fireteam van 4.
En de update werkt, je ziet veel maar dan ook echt veel meer roques, veel manhunts voorbij zien komen.
Zelf zijn we ook met enige regelmaat roque gegaan, en 1000 XP of 2000/3000XP kwijt raken is niet zo'n probleem, die heb je er zo weer bij gefarmt, heb alleen geen DZ keys meer
Er kwam op een gegeven moment een Roque voorbij rennen met 30 seconden op de klok, wij er achteraan maar konden hem niet bij houden, wij met snipers hem damagen en hij steeds healen.
Toen we bij hem waren was net zijn Roque status over, ging ie staan te dansen, had ie niet moeten doen.
prrrrrrrrrrt, als nog te grazen genomen en zijn loot gejat.
En nog een fireteam gekilld die roque was op hun laatste 3 seconden van de extract, en snel hun high end gear gejat en met hun eigen heli mee gegeven, dat voelt zo nice
Wel jammer dat als je in een party chat op de PS4 zit je geen anderen kan horen in de DZ, had hem wel willen horen vloeken.
En de update werkt, je ziet veel maar dan ook echt veel meer roques, veel manhunts voorbij zien komen.
Zelf zijn we ook met enige regelmaat roque gegaan, en 1000 XP of 2000/3000XP kwijt raken is niet zo'n probleem, die heb je er zo weer bij gefarmt, heb alleen geen DZ keys meer
Er kwam op een gegeven moment een Roque voorbij rennen met 30 seconden op de klok, wij er achteraan maar konden hem niet bij houden, wij met snipers hem damagen en hij steeds healen.
Toen we bij hem waren was net zijn Roque status over, ging ie staan te dansen, had ie niet moeten doen.
En nog een fireteam gekilld die roque was op hun laatste 3 seconden van de extract, en snel hun high end gear gejat en met hun eigen heli mee gegeven, dat voelt zo nice
Wel jammer dat als je in een party chat op de PS4 zit je geen anderen kan horen in de DZ, had hem wel willen horen vloeken.
[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 23-03-2016 09:18 ]
Die patch is wel fijn inderdaad. Maandag avond ging ik dood als rogue (en niet eens als mij keuze maar 1 of andere dwaas sprong er voor). En verloor toen op level 46 bijna 23000 exp. Gister gebeurde het ook na de patch was iets van 2300Griffx schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:17:
Zelf zijn we ook met enige regelmaat Roque gegaan, en 1000 XP of 2000/3000XP kwijt raken is niet zo'n probleem, die heb je er zo weer bij gefarmt, heb alleen geen DZ keys meer![]()
Daarom vind ik dat het overleven van roque wel meer beloond mag worden, en het straffen daarentegen mag nu wel iets hoger. (4 a 5 kills en je hebt het terug).Griffx schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:17:
Zelf zijn we ook met enige regelmaat Roque gegaan, en 1000 XP of 2000/3000XP kwijt raken is niet zo'n probleem, die heb je er zo weer bij gefarmt, heb alleen geen DZ keys meer![]()
Wat mij betreft is het goed zo, we zijn gisteren meer op roque jacht geweest met loot farmen erbij dan andersom.Ricloo86 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:18:
[...]
Daarom vind ik dat het overleven van roque wel meer beloond mag worden, en het straffen daarentegen mag nu wel iets hoger. (4 a 5 kills en je hebt het terug).
Roque overleven geeft als rewards de loot van anderen, en straffen is wel voldoende nu.
Nu stimuleert het mensen om sneller roque te gaan.
dit heb ik ook gezien idd.. is dit een extra missie ?Kidjuh schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:36:
[afbeelding]
Dit is waarschijnlijk de eerste incursion missie, dat in april beschikbaar komt.shakespeare schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:22:
[...]
dit heb ik ook gezien idd.. is dit een extra missie ?
Nog maar 2 verhaal missies ik heb over, ben bijna level 23.
Wat waren jullie na het uitspelen van de hoofdmissies?
Ik ben dan nog lang geen 30 denk ik.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik was level 30 toen ik de laatste missie begon, maar ik heb dan ook alle encounters/side missions/intel gedaan in de voorgaande gebieden.Mars18 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:30:
Nog maar 2 verhaal missies ik heb over, ben bijna level 23.
Kan iemand me wat tips geven (of een link naar??) over welke weapon mods ik nu juist moet gebruiken want de optimalisatie is me niet echt duidelijk.
Ik gebruik 3 guns nu: een HE Black market AK74, een HE vector en een HE sniper
Op de AK heb ik veel (horizontal) stability en crit/hs dmg
Op de vector heb ik crit hit dmg, beetje stability
Op de sniper weet ik het niet echt, moet ook nog een fatsoenlijke scope vinden dus ...
Op de sniper weet ik het niet echt, moet ook nog een fatsoenlijke scope vinden dus ...
Grappige is dat bij deze missie eerst "incursion" stond...nu heet het "operation". Ook is de naam van de 'missie' veranderd van iets van "Missing Falcon" naar "Last Stronghold".Ktenolix schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:24:
[...]
Dit is waarschijnlijk de eerste incursion missie, dat in april beschikbaar komt.
Heten Incursions voortaan Operations?
Gister met een aantal Tweakers de DZ weer in gedoken, ging er wel lekker aan toe! De droprates van o.a. gele Division Tech is nu ook wel wat beter ja, ook al moet ik nog zo'n 10 levels gaan voor ik op DZ 50 zit.
Daarna op m'n toon (ook level 30) samen met een collega eens even flink 'rogue gaan' uitgeprobeerd en dat was echt hilarisch! Het was op den duur lekker crowded in onze DZ sessie en er waren meerdere groepjes, naast ons, die ook rogue waren gegaan. Leverde echt geweldige shootouts op, enorme paniek onder de niet-rogue spelers, die door crossfire er ook in betrokken raakten enz.
Er was één groepje van 4 man die echt super veel sterker was dan de rest, dan kun je wel echt merken dat een goed samenwerkende groep met daarbij ook echt flink goede gear, de boel wel echt kan domineren
Ik ben blij met de patch in ieder geval! De verliezen van doodgaan / rogue gaan zijn nu een stuk minder overdreven, waardoor de drempel een stuk minder hoog is om het eens te doen als je dat wilt
Daarna op m'n toon (ook level 30) samen met een collega eens even flink 'rogue gaan' uitgeprobeerd en dat was echt hilarisch! Het was op den duur lekker crowded in onze DZ sessie en er waren meerdere groepjes, naast ons, die ook rogue waren gegaan. Leverde echt geweldige shootouts op, enorme paniek onder de niet-rogue spelers, die door crossfire er ook in betrokken raakten enz.
Er was één groepje van 4 man die echt super veel sterker was dan de rest, dan kun je wel echt merken dat een goed samenwerkende groep met daarbij ook echt flink goede gear, de boel wel echt kan domineren
Ik ben blij met de patch in ieder geval! De verliezen van doodgaan / rogue gaan zijn nu een stuk minder overdreven, waardoor de drempel een stuk minder hoog is om het eens te doen als je dat wilt
Operations zou een betere naam zijn! Incursions is zo vreemd..
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Was idd lachen gister
Zelf durf ik het nog niet aan... eerst maar level 50 worden, zodat ik eindelijk de blueprints kan kopen
Wij zaten in een sessie waarbij een (goed) team met een manhunt boven op een dak zat, en die zaten alleen maar nade te spannen richting de ladder/touwen, wij waren met een team van 4 en nog een ander team van 4 joinden met de manhunters in het midden.The.Sticky schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:37:
Gister met een aantal Tweakers de DZ weer in gedoken, ging er wel lekker aan toe! De droprates van o.a. gele Division Tech is nu ook wel wat beter ja, ook al moet ik nog zo'n 10 levels gaan voor ik op DZ 50 zit.
En op een gegeven moment gingen beide team gelijktijdig omhoog met supers, en we hebben ze compleet weg gevaagd, loot extract en vrolijk gezwaaid naar elkaar.
Stuk leuker zo de DZ.
Valt echt mee nu, je gaat geen levels meer achteruit en met 5 minuten op mobs schieten heb je al je XP weer terug.Protax schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:39:
[...]
Was idd lachen gister![]()
Zelf durf ik het nog niet aan... eerst maar level 50 worden, zodat ik eindelijk de blueprints kan kopen
[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 23-03-2016 09:42 ]
Is er al duidelijk waar Scavenging nou wel/niet effect op heeft? (bijv. wel/niet kistjes, wel/niet bossdrops, wel/niet div tech)
Heb vanmorgen een mooie nieuwe Mask gecraft met 4% CHC/gearmod/21% Scavenging, en zit volgens mij nu op iets van 190% Scavenging
Heb vanmorgen een mooie nieuwe Mask gecraft met 4% CHC/gearmod/21% Scavenging, en zit volgens mij nu op iets van 190% Scavenging
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
waar kan jij je totale stats zien zoals hoeveel % chc en chd, of moet ik serieus alles handmatig optellen.
Vanavond weer?The.Sticky schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:37:
Inventory openen en dan character tab. Staat een lange lijst waar je doorheen kan scrollen.syntesia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:48:
waar kan jij je totale stats zien zoals hoeveel % chc en chd, of moet ik serieus alles handmatig optellen.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Haha ik vind het prima, ik ben er welPhaex schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:49:
[...]
Vanavond weer?ging wel lekker, ik moet de lvl 50 toch maar eens gaan aantikken..
[ Voor 19% gewijzigd door The.Sticky op 23-03-2016 09:54 ]
Ik zat gistermiddag in een partychat maar kon in de DZ toch af en toe andere lui horen over de chat? What's up with that?
Inmiddels lvl 21 en DZ lvl 20. Blij!
PSN: Bellerophon-
Is lvl 50 het hoogste level in de DZ op dit moment?
Ik ben nu lvl 35 maar merk dat het op gear vlak nu redelijk stil ligt. Mijn enige manier om meer HE items te krijgen is met drops (heb ik nog geen geluk mee gehad) of door het uitgeven van Phoenix Credits maar dat schiet ook niet echt op.
Heeft iemand nog tips?
Ik ben nu lvl 35 maar merk dat het op gear vlak nu redelijk stil ligt. Mijn enige manier om meer HE items te krijgen is met drops (heb ik nog geen geluk mee gehad) of door het uitgeven van Phoenix Credits maar dat schiet ook niet echt op.
Heeft iemand nog tips?
Nee, 99.Jefboy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:15:
Is lvl 50 het hoogste level in de DZ op dit moment?
Heeft iemand nog tips?
Mijn meeste HE items heb ik gekregen door missies opnieuw te doen (lexington en powerplant), die geven sowieso 1 HE reward.
1 HE weapon heb ik gecraft, door het recipe te kopen met PC.
Ok, doe je die dan op Hard of Challenging? Challenging trek ik dus niet door de beperkingen van m'n gear, beetje kip of het ei verhaal.Nee, 99.
Mijn meeste HE items heb ik gekregen door missies opnieuw te doen (lexington en powerplant), die geven sowieso 1 HE reward.
1 HE weapon heb ik gecraft, door het recipe te kopen met PC.
Ik heb tot nu toe al mn HE gear gecraft, 1 rugzak, Vector en pistool.
Verwijderd
http://www.gosunoob.com/division/challenge-mode-guide/Jefboy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:21:
[...]
Ok, doe je die dan op Hard of Challenging? Challenging trek ik dus niet door de beperkingen van m'n gear, beetje kip of het ei verhaal.
http://forums.ubi.com/showthread.php/1407941-Damage-amp-You
Kijk daar eens naar...
Op snipers ga ik primair voor accuracy en headshot dmg.Phaex schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:33:
Kan iemand me wat tips geven (of een link naar??) over welke weapon mods ik nu juist moet gebruiken want de optimalisatie is me niet echt duidelijk.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Als je Challenging nog niet aankan door je gear zou ik de focus minder op High End leggen. Zorg eerst voor een fatsoenlijke basis door middel van superiour gear. Ik heb vaak HE's gehad die eigenlijk slechter waren dan de superiour wat ik destijds gefarmed had omwille van de rolls op statistieken.Jefboy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:21:
[...]
Ok, doe je die dan op Hard of Challenging? Challenging trek ik dus niet door de beperkingen van m'n gear, beetje kip of het ei verhaal.
Vriend van me is los van Vector en backpack volledig superiour en haalt toch 140k/60 stam/12k skillpower. Dat is, samen met een stukje hersenen, genoeg voor challenging. Daarbij moet je ook nadenken over de build die je wil gaan spelen en waar je behoefte ligt als speler.
Ik heb op dit moment gear voor 2 verschillende sets (DPS + Healer). Ben nog aan het brainen over een mogelijke command via de G-keys waardoor ik snel de set kan veranderen en mezelf een uberheal kan geven om vervolgens weer in dps gear te gaan
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Vanavond weer een mooi avondje knallen vanaf circa 17:00 tot 23:00! Wie wilt er mee doen op de PS4 (level 17) en flink wat story missions afwerken?
Wie kan voor mij de online spelerslijst aanpassen? Ik heb mijn ingame naam veranderd dus mischien verstandig om die daar ook even aan te passen.
Oude naam: Slapeloos
Nieuwe naam: Ruggenprik_NL
Mijn oude naam beviel me niet zo, en toen bedacht ik me dat mijn Roque vroeger op WoW Ruggenprik heette. Voelt wat vertrouwder, en wat toepasselijker in de Dark Zone mocht ik Rogue gaan
Oude naam: Slapeloos
Nieuwe naam: Ruggenprik_NL
Mijn oude naam beviel me niet zo, en toen bedacht ik me dat mijn Roque vroeger op WoW Ruggenprik heette. Voelt wat vertrouwder, en wat toepasselijker in de Dark Zone mocht ik Rogue gaan
Moest er ook maar aan geloven na aandringen van een vriend en de positieve reacties op internet, dus GTX 760 er uit en 970 besteld mét game 
Na een paar uurtjes inmiddels level 11 en moet zeggen dat het prima bevalt, erg vermakelijk spel. Moet wel wennen aan de space en ctrl, steek nog wel eens per ongeluk mijn kop omhoog of spring over de beschutting ipv er achter
Na een paar uurtjes inmiddels level 11 en moet zeggen dat het prima bevalt, erg vermakelijk spel. Moet wel wennen aan de space en ctrl, steek nog wel eens per ongeluk mijn kop omhoog of spring over de beschutting ipv er achter
Even een korte vraag tussendoor. Is het mogelijk, zonder in te loggen in het spel, om je gear etc te bekijken en te vergelijken? Dus op een andere PC zien welke gear je allemaal hebt?
NopeTOMEKKKKK schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:52:
Even een korte vraag tussendoor. Is het mogelijk, zonder in te loggen in het spel, om je gear etc te bekijken en te vergelijken? Dus op een andere PC zien welke gear je allemaal hebt?
Dit probleem wordt veroorzaakt door clipping. Zodra je in een wat meer open ruimte gaat staan of buiten ben je hier direct vanaf.Yonix schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:01:
Zijn er meer mensen die last hebben van de onderstaande bug op de PC?
[afbeelding]
Hier in combinatie met een GTX 980Ti en GeForce 364.51.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
I'm in! Same squad, ging lekker iig. Tot we naar die ene extraction liepen en een van jullie een speler aangaf voor mobPhaex schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:49:
[...]
Vanavond weer?ging wel lekker, ik moet de lvl 50 toch maar eens gaan aantikken..
Toen was ik waarschijnlijk net vertrokken?iTitus schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:04:
[...]
I'm in! Same squad, ging lekker iig. Tot we naar die ene extraction liepen en een van jullie een speler aangaf voor mob
Haha ja mijn maatje had een 'panic' momentje blijkbaar loliTitus schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:04:
[...]
I'm in! Same squad, ging lekker iig. Tot we naar die ene extraction liepen en een van jullie een speler aangaf voor mob
Ik zie jullie straks wel ^^
Ik schoot ook, toen ik hem zag schieten... Dacht leuk mobs, knallenPhaex schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:29:
[...]
Haha ja mijn maatje had een 'panic' momentje blijkbaar lol
Ik zie jullie straks wel ^^

Ik ben ook maar eens begonnen met The Division (PC).
Mocht iemand zin hebben om wat te free roamen of missies te spelen
Let me know
Account: Jan-Doedel
Lvl: 6
Mocht iemand zin hebben om wat te free roamen of missies te spelen
Let me know
Account: Jan-Doedel
Lvl: 6
Geldt ook voor mij, mocht iemand me willen toevoegen, mijn account naam is Ruggenprik_NL.
Ben nu level 13, en heb tot nu toe eigenlijk alleen solo gespeeld, maar wil toch ook wat meer gaan teamplayen
Ben nu level 13, en heb tot nu toe eigenlijk alleen solo gespeeld, maar wil toch ook wat meer gaan teamplayen
Verwijderd
Discord doet al heel erg veel er voor, ook qua slow talk / en zien wie er kunnenPhaex schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:00:
We hebben nood aan een clandat ze toch maar snel op de proppen komen met die functie
Dat is proximity chat, mensen die dus dicht bij je in de buurt zijn kun je horen, maar zij kunnen jou ook horen.Bellerophon schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:15:
Ik zat gistermiddag in een partychat maar kon in de DZ toch af en toe andere lui horen over de chat? What's up with that?
Zijn instellingen welke je kunt aanpassen
Verwijderd
Pfoeh, gisteren eindelijk de powerplant missie op challenging kunnen doen. Waar je aan het einde met een timer 4 waves aan vijanden moet afmaken.
Altijd een DPS probleem gehad daar, randoms die net 30 zijn en er gewoon niet genoeg voor hebben...
Maar.... nu eindelijk wel alle gear inclusief attachments en mods op High End. Nu de DZ maar eens onveilig maken...
Altijd een DPS probleem gehad daar, randoms die net 30 zijn en er gewoon niet genoeg voor hebben...
Maar.... nu eindelijk wel alle gear inclusief attachments en mods op High End. Nu de DZ maar eens onveilig maken...
Maar niet voor de ps4Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:01:
[...]
Discord doet al heel erg veel er voor, ook qua slow talk / en zien wie er kunnen
Ik begin overigens flink verslaafd te raken aan The Division. Ben nu lvl 16. Enige waar ik mij aan stoor is de onhandige manier waarop je energy bars, water, bullets enzo moet selecteren... Dat is echt niet te doen in een hectische situatie.
Wisten jullie trouwens dat je enemies kan taggen met up op de d-pad. Als je up in houdt kan je zelfs een 5 seconden timer laten afgaan.
Edit: Ik kom net deze website tegen. Iemand heeft blijkbaar een interactieve map gemaakt van de Darkzone. http://thedivisionagent.com/
[ Voor 7% gewijzigd door ThijsWTF op 23-03-2016 12:29 ]
Nee hoor, dat is "Z"ThijsWTF schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:25:
[...]
Wisten jullie trouwens dat je enemies kan taggen met up op de d-pad. Als je up in houdt kan je zelfs een 5 seconden timer laten afgaan.
Is er al een lijstje welke blueprints je waar kunt halen?
Ik heb op mijn wapens enkel nog gele magazines en scopes, en mis al het andere nog (uitgezonderd drops). Ik zag bij een vendor in de DZ wel een keer een blueprint maar weet bij god niet welke dat was.
Ja ik weet het, maar een ingame community/clan zou ik toch graag hebben. Gelijk bvb de tweakers community op D3 werkt superhandig, zoiets zou ik hier ook willenVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:01:
[...]
Discord doet al heel erg veel er voor, ook qua slow talk / en zien wie er kunnen
Nieuwe glitch is alweer in de lucht
Het boek is nu 27 euro, volgens mij is die wel duurder geworden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst